Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
    • 1
    • 2
    • 426
    • 427
    • 428
    • 429
    • 430
    • 431
    • 432
    • 428 / 432
    Περί αυτοκίνησης
    124
    8622
    340394
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimgeo @terryp117 last edited by

      @terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Τι λέει ο νόμος δηλαδή; Οκ, να πληρώσω με τον κωδικό RF της κλήσης τα 30 ευρώ, αλλά πρέπει να πάω τωρα και να παραδώσω την αδεια οδήγησης για μια απλή κλήση στάθμευσης που βεβαιώθηκε πριν από 6 μήνες; Αν απλά πληρώσω και δεν κάνω τίποτα άλλο θα έχω συνέπειες; Μου φαίνεται τρελό να παραδώσω δίπλωμα για ένα τόσο ασήμαντο λόγο.

      Παραδωσεις δεν παραδωσεις λογικα στο συστημα σε εχουν με αφαιρεση αδειας, το αν θα παρεις το ρισκο να συνεχιζεις να οδηγεις για αυτο το διαστημα ειναι δικο σου προβλημα, σκεψου αν σου κατσει η στραβη, ατυχημα, τυχαιος ελεγχος κλπ.
      Οταν εισαι πισω απο το τιμονι οφειλεις να προσεχεις και τις πινακιδες της τροχαιας και εφοσον σου εχουν βεβαιωσει παραβαση κατα 99,99% την εχεις κανει, αναλαβε την ευθυνη των πραξεων σου.

      Από ποτε μετράει αυτό το διάστημα; 10 μέρες από σήμερα που έστειλαν την ειδοποίηση ή θα με έχουν γενικά με αφαίρεση άδειας μέχρι να πάω να την παραδώσω για 10 μέρες;

      Η λογικη μου λεει απο την ημερα κοινοποιησης της παραβασης, ο @A-d-P θα μας ενημερωσει πιστευω.

      Γράφει στην κλήση το πότε.
      Ή κάνει πως δεν ξέρει ή δεν έχει την κλήση.
      Ρ40 Κλήση είναι. Τι μας λέει;

      Η αρχικη κλήση βεβαιώθηκε 19/12/2025 απλά με χρηματικό πρόστιμο 30 ευρω, και "οριστικοποιήθηκε" σήμερα με επιπρόσθετη ποινή "αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 ημέρες" χωρίς να διευκρινίζει κάτι περισσότερο.

      Η αφαίρεση μετράει από την ημέρα που θα την παραδώσεις. Που σου λέει να την παραδώσεις;

      Είσαι σίγουρος ότι έκανες την παράβαση εσύ; Μπορεί εκείνη την μέρα να το είχες παραχωρήσει σε κάποιον άλλο 😉😉

      Υποδιεύθυνση Τροχαιας Αθηνών. Χμμ.. Λες να πιάσει; Ή απλά να κλαφτω; Λες να μου την χαρίσουν; Αν βάλω λίγα περισσότερα από 30 ευρώ στο φάκελο και κλείσω το μάτι; 🤣

      Τη μέρα που θα παραδώσεις το δίπλωμα της θείας σου ας πούμε που της είχες δανείσει το αυτοκίνητο στο αστυνομικό τμήμα,θα αρχίσουν να μετράνε και οι 10 μέρες της ποινής της θείας σου...!!!
      Μία υπεύθυνη δήλωση κάνεις στο τμήμα και να έχεις μαζί το δίπλωμα της θείας σου, που θα πρέπει να ήταν ενεργό ,όταν έγινε η παράβαση, γιατί μετά από 6 μήνες ,μπορεί να πέθανε η γυναίκα..!!

      "Και της το έλεγα κύριε Συνταγματαρχα (δεν είμαι σίγουρος αν πιάνει αυτή η κολακεια της αναβάθμισης 6-7 βαθμών) που πας βρε Θεία με το τεσλα το περφόρμανς, είναι πολλά τα άλογα για σένα, αλλά δεν με άκουγε. Τελικά την έπαθε από παρκάρισμα γιατί έχει 14 βαθμούς μυωπία και δεν είδε την πινακίδα"

      T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        terryp117 @dimgeo last edited by

        @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

        @terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

        @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

        @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

        @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

        @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

        @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

        @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

        @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

        @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

        Τι λέει ο νόμος δηλαδή; Οκ, να πληρώσω με τον κωδικό RF της κλήσης τα 30 ευρώ, αλλά πρέπει να πάω τωρα και να παραδώσω την αδεια οδήγησης για μια απλή κλήση στάθμευσης που βεβαιώθηκε πριν από 6 μήνες; Αν απλά πληρώσω και δεν κάνω τίποτα άλλο θα έχω συνέπειες; Μου φαίνεται τρελό να παραδώσω δίπλωμα για ένα τόσο ασήμαντο λόγο.

        Παραδωσεις δεν παραδωσεις λογικα στο συστημα σε εχουν με αφαιρεση αδειας, το αν θα παρεις το ρισκο να συνεχιζεις να οδηγεις για αυτο το διαστημα ειναι δικο σου προβλημα, σκεψου αν σου κατσει η στραβη, ατυχημα, τυχαιος ελεγχος κλπ.
        Οταν εισαι πισω απο το τιμονι οφειλεις να προσεχεις και τις πινακιδες της τροχαιας και εφοσον σου εχουν βεβαιωσει παραβαση κατα 99,99% την εχεις κανει, αναλαβε την ευθυνη των πραξεων σου.

        Από ποτε μετράει αυτό το διάστημα; 10 μέρες από σήμερα που έστειλαν την ειδοποίηση ή θα με έχουν γενικά με αφαίρεση άδειας μέχρι να πάω να την παραδώσω για 10 μέρες;

        Η λογικη μου λεει απο την ημερα κοινοποιησης της παραβασης, ο @A-d-P θα μας ενημερωσει πιστευω.

        Γράφει στην κλήση το πότε.
        Ή κάνει πως δεν ξέρει ή δεν έχει την κλήση.
        Ρ40 Κλήση είναι. Τι μας λέει;

        Η αρχικη κλήση βεβαιώθηκε 19/12/2025 απλά με χρηματικό πρόστιμο 30 ευρω, και "οριστικοποιήθηκε" σήμερα με επιπρόσθετη ποινή "αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 ημέρες" χωρίς να διευκρινίζει κάτι περισσότερο.

        Η αφαίρεση μετράει από την ημέρα που θα την παραδώσεις. Που σου λέει να την παραδώσεις;

        Είσαι σίγουρος ότι έκανες την παράβαση εσύ; Μπορεί εκείνη την μέρα να το είχες παραχωρήσει σε κάποιον άλλο 😉😉

        Υποδιεύθυνση Τροχαιας Αθηνών. Χμμ.. Λες να πιάσει; Ή απλά να κλαφτω; Λες να μου την χαρίσουν; Αν βάλω λίγα περισσότερα από 30 ευρώ στο φάκελο και κλείσω το μάτι; 🤣

        Τη μέρα που θα παραδώσεις το δίπλωμα της θείας σου ας πούμε που της είχες δανείσει το αυτοκίνητο στο αστυνομικό τμήμα,θα αρχίσουν να μετράνε και οι 10 μέρες της ποινής της θείας σου...!!!
        Μία υπεύθυνη δήλωση κάνεις στο τμήμα και να έχεις μαζί το δίπλωμα της θείας σου, που θα πρέπει να ήταν ενεργό ,όταν έγινε η παράβαση, γιατί μετά από 6 μήνες ,μπορεί να πέθανε η γυναίκα..!!

        "Και της το έλεγα κύριε Συνταγματαρχα (δεν είμαι σίγουρος αν πιάνει αυτή η κολακεια της αναβάθμισης 6-7 βαθμών) που πας βρε Θεία με το τεσλα το περφόρμανς, είναι πολλά τα άλογα για σένα, αλλά δεν με άκουγε. Τελικά την έπαθε από παρκάρισμα γιατί έχει 14 βαθμούς μυωπία και δεν είδε την πινακίδα"

        ΝΑΙ είναι ένα ελαστικό σημείο του νέου ΚΟΚ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ για να λιγοστέψουν οι άσχημες εντυπώσεις από τις κατασχέσεις αδειών οδήγησης για το παραμικρό , όπως π.χ. στην περίπτωση σου , αν εντός 7 ημερών κάνεις μία απλή υπεύθυνη δήλωση στο τμήμα ότι οδηγούσε άλλος το αυτοκίνητο σου και προσκομίσεις την άδεια οδήγησης του, η ποινή αφαίρεσης της άδειας οδήγησης πάει σε αυτόν, εννοείται ότι πληρώνεις αμέσως το πρόστιμο..!!

        A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A d P
          A d P moderator @terryp117 last edited by

          @terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

          @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

          @terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

          @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

          @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

          @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

          @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

          @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

          @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

          @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

          @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

          Τι λέει ο νόμος δηλαδή; Οκ, να πληρώσω με τον κωδικό RF της κλήσης τα 30 ευρώ, αλλά πρέπει να πάω τωρα και να παραδώσω την αδεια οδήγησης για μια απλή κλήση στάθμευσης που βεβαιώθηκε πριν από 6 μήνες; Αν απλά πληρώσω και δεν κάνω τίποτα άλλο θα έχω συνέπειες; Μου φαίνεται τρελό να παραδώσω δίπλωμα για ένα τόσο ασήμαντο λόγο.

          Παραδωσεις δεν παραδωσεις λογικα στο συστημα σε εχουν με αφαιρεση αδειας, το αν θα παρεις το ρισκο να συνεχιζεις να οδηγεις για αυτο το διαστημα ειναι δικο σου προβλημα, σκεψου αν σου κατσει η στραβη, ατυχημα, τυχαιος ελεγχος κλπ.
          Οταν εισαι πισω απο το τιμονι οφειλεις να προσεχεις και τις πινακιδες της τροχαιας και εφοσον σου εχουν βεβαιωσει παραβαση κατα 99,99% την εχεις κανει, αναλαβε την ευθυνη των πραξεων σου.

          Από ποτε μετράει αυτό το διάστημα; 10 μέρες από σήμερα που έστειλαν την ειδοποίηση ή θα με έχουν γενικά με αφαίρεση άδειας μέχρι να πάω να την παραδώσω για 10 μέρες;

          Η λογικη μου λεει απο την ημερα κοινοποιησης της παραβασης, ο @A-d-P θα μας ενημερωσει πιστευω.

          Γράφει στην κλήση το πότε.
          Ή κάνει πως δεν ξέρει ή δεν έχει την κλήση.
          Ρ40 Κλήση είναι. Τι μας λέει;

          Η αρχικη κλήση βεβαιώθηκε 19/12/2025 απλά με χρηματικό πρόστιμο 30 ευρω, και "οριστικοποιήθηκε" σήμερα με επιπρόσθετη ποινή "αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 ημέρες" χωρίς να διευκρινίζει κάτι περισσότερο.

          Η αφαίρεση μετράει από την ημέρα που θα την παραδώσεις. Που σου λέει να την παραδώσεις;

          Είσαι σίγουρος ότι έκανες την παράβαση εσύ; Μπορεί εκείνη την μέρα να το είχες παραχωρήσει σε κάποιον άλλο 😉😉

          Υποδιεύθυνση Τροχαιας Αθηνών. Χμμ.. Λες να πιάσει; Ή απλά να κλαφτω; Λες να μου την χαρίσουν; Αν βάλω λίγα περισσότερα από 30 ευρώ στο φάκελο και κλείσω το μάτι; 🤣

          Τη μέρα που θα παραδώσεις το δίπλωμα της θείας σου ας πούμε που της είχες δανείσει το αυτοκίνητο στο αστυνομικό τμήμα,θα αρχίσουν να μετράνε και οι 10 μέρες της ποινής της θείας σου...!!!
          Μία υπεύθυνη δήλωση κάνεις στο τμήμα και να έχεις μαζί το δίπλωμα της θείας σου, που θα πρέπει να ήταν ενεργό ,όταν έγινε η παράβαση, γιατί μετά από 6 μήνες ,μπορεί να πέθανε η γυναίκα..!!

          "Και της το έλεγα κύριε Συνταγματαρχα (δεν είμαι σίγουρος αν πιάνει αυτή η κολακεια της αναβάθμισης 6-7 βαθμών) που πας βρε Θεία με το τεσλα το περφόρμανς, είναι πολλά τα άλογα για σένα, αλλά δεν με άκουγε. Τελικά την έπαθε από παρκάρισμα γιατί έχει 14 βαθμούς μυωπία και δεν είδε την πινακίδα"

          ΝΑΙ είναι ένα ελαστικό σημείο του νέου ΚΟΚ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ για να λιγοστέψουν οι άσχημες εντυπώσεις από τις κατασχέσεις αδειών οδήγησης για το παραμικρό , όπως π.χ. στην περίπτωση σου , αν εντός 7 ημερών κάνεις μία απλή υπεύθυνη δήλωση στο τμήμα ότι οδηγούσε άλλος το αυτοκίνητο σου και προσκομίσεις την άδεια οδήγησης του, η ποινή αφαίρεσης της άδειας οδήγησης πάει σε αυτόν, εννοείται ότι πληρώνεις αμέσως το πρόστιμο..!!

          Γενικά του ΚΟΚ, παλιού και νέου

          I EAT MILF AND COOKIES (and don't forget to upvote! -τα κούκιζ δεν είναι δωρεάν!)

          T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            terryp117 @A d P last edited by

            @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

            @terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

            @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

            @terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

            @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

            @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

            @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

            @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

            @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

            @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

            @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

            @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

            Τι λέει ο νόμος δηλαδή; Οκ, να πληρώσω με τον κωδικό RF της κλήσης τα 30 ευρώ, αλλά πρέπει να πάω τωρα και να παραδώσω την αδεια οδήγησης για μια απλή κλήση στάθμευσης που βεβαιώθηκε πριν από 6 μήνες; Αν απλά πληρώσω και δεν κάνω τίποτα άλλο θα έχω συνέπειες; Μου φαίνεται τρελό να παραδώσω δίπλωμα για ένα τόσο ασήμαντο λόγο.

            Παραδωσεις δεν παραδωσεις λογικα στο συστημα σε εχουν με αφαιρεση αδειας, το αν θα παρεις το ρισκο να συνεχιζεις να οδηγεις για αυτο το διαστημα ειναι δικο σου προβλημα, σκεψου αν σου κατσει η στραβη, ατυχημα, τυχαιος ελεγχος κλπ.
            Οταν εισαι πισω απο το τιμονι οφειλεις να προσεχεις και τις πινακιδες της τροχαιας και εφοσον σου εχουν βεβαιωσει παραβαση κατα 99,99% την εχεις κανει, αναλαβε την ευθυνη των πραξεων σου.

            Από ποτε μετράει αυτό το διάστημα; 10 μέρες από σήμερα που έστειλαν την ειδοποίηση ή θα με έχουν γενικά με αφαίρεση άδειας μέχρι να πάω να την παραδώσω για 10 μέρες;

            Η λογικη μου λεει απο την ημερα κοινοποιησης της παραβασης, ο @A-d-P θα μας ενημερωσει πιστευω.

            Γράφει στην κλήση το πότε.
            Ή κάνει πως δεν ξέρει ή δεν έχει την κλήση.
            Ρ40 Κλήση είναι. Τι μας λέει;

            Η αρχικη κλήση βεβαιώθηκε 19/12/2025 απλά με χρηματικό πρόστιμο 30 ευρω, και "οριστικοποιήθηκε" σήμερα με επιπρόσθετη ποινή "αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 ημέρες" χωρίς να διευκρινίζει κάτι περισσότερο.

            Η αφαίρεση μετράει από την ημέρα που θα την παραδώσεις. Που σου λέει να την παραδώσεις;

            Είσαι σίγουρος ότι έκανες την παράβαση εσύ; Μπορεί εκείνη την μέρα να το είχες παραχωρήσει σε κάποιον άλλο 😉😉

            Υποδιεύθυνση Τροχαιας Αθηνών. Χμμ.. Λες να πιάσει; Ή απλά να κλαφτω; Λες να μου την χαρίσουν; Αν βάλω λίγα περισσότερα από 30 ευρώ στο φάκελο και κλείσω το μάτι; 🤣

            Τη μέρα που θα παραδώσεις το δίπλωμα της θείας σου ας πούμε που της είχες δανείσει το αυτοκίνητο στο αστυνομικό τμήμα,θα αρχίσουν να μετράνε και οι 10 μέρες της ποινής της θείας σου...!!!
            Μία υπεύθυνη δήλωση κάνεις στο τμήμα και να έχεις μαζί το δίπλωμα της θείας σου, που θα πρέπει να ήταν ενεργό ,όταν έγινε η παράβαση, γιατί μετά από 6 μήνες ,μπορεί να πέθανε η γυναίκα..!!

            "Και της το έλεγα κύριε Συνταγματαρχα (δεν είμαι σίγουρος αν πιάνει αυτή η κολακεια της αναβάθμισης 6-7 βαθμών) που πας βρε Θεία με το τεσλα το περφόρμανς, είναι πολλά τα άλογα για σένα, αλλά δεν με άκουγε. Τελικά την έπαθε από παρκάρισμα γιατί έχει 14 βαθμούς μυωπία και δεν είδε την πινακίδα"

            ΝΑΙ είναι ένα ελαστικό σημείο του νέου ΚΟΚ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ για να λιγοστέψουν οι άσχημες εντυπώσεις από τις κατασχέσεις αδειών οδήγησης για το παραμικρό , όπως π.χ. στην περίπτωση σου , αν εντός 7 ημερών κάνεις μία απλή υπεύθυνη δήλωση στο τμήμα ότι οδηγούσε άλλος το αυτοκίνητο σου και προσκομίσεις την άδεια οδήγησης του, η ποινή αφαίρεσης της άδειας οδήγησης πάει σε αυτόν, εννοείται ότι πληρώνεις αμέσως το πρόστιμο..!!

            Γενικά του ΚΟΚ, παλιού και νέου

            ΕΠΑΙΡΝΕ ΑΔΕΙΕΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ, ο παλιός ΚΟΚ , σε τέτοιου είδους παραβάσεις..?? Σε ζώνες, κράνη και απλά σε μη νόμιμες θέσεις πάρκινγκ..?? Δεν μιλάω για θέσεις ΑΜΕΑ, διαβάσεις, λεωφορειολωρίδες, αλλά για απλό πάρκινγκ, αν η ρόδα σου π.χ. είναι στο πεζοδρόμιο, τι γίνεται τη δεύτερη φορά..??!!
            Αλλά και στην πρώτη του φίλου μας που μας έγραψε, που πάρκαρε, τι λάθος έκανε και του πήραν την άδεια οδήγησης..??!!
            Αν ίσχυαν αυτά τα πρόστιμα και στον παλιό ΚΟΚ , τότε ΠΑΣΟ, δεν ήμουν ενημερωμένος , ίσως γιατί δεν τις έκανα και ποτέ αυτές τις παραβάσεις, ούτε καν του παρκαρίσματος, ή πληρώνω ταξί, ή πάω σε πάρκινγκ, τώρα δε έχουμε και άλλη εναλλακτική το μετρό μας έλυσε τα χέρια, κι αν πάει και μέχρι Καλαμαριά, θα είναι τέλεια..!!

            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • sarantism
              sarantism last edited by

              Η γνώμη μου είναι πως χρειάζεται εξορθολιγισμός.
              Τα έχουμε γράψει 100 φορές. Ο 1 μήνας είναι εκτέλεση στον επαγγελματία που βασίζεται στο αυτοκίνητό του.
              Ας μην το έκανε, δείχνει μια χαιρεκακία.
              Εδώ το παλικάρι δε μπορεί να διανοηθεί τις 10 μέρες.
              Η ζωή του οδηγού πάνω από όλα μέσω ενός αυστηρθού ΚΟΚ είναι μια προσέγγιση μονόπλευρη και επιθετική.
              Ποια ζωή χωρίς ένα μήνα δίπλωμα;
              Πως θα ζήσει την οικογένειά του χωρίς δίπλωμα;;
              Δεν υπάρχει κοινωνικό πρόσημο στον ΚΟΚ.

              Απομακρύνομαι
              Απ' το δικό σου κόσμο που δεν τον μπορώ
              Και σ' άλλουσ δρόμουσ τώρα παραδίνομαι
              Απομακρύνομαι
              Γιατί κουράστηκα για να σε συγχωρώ
              Και μεσ στο ψέμα σου πάντα να κλείνομαι

              Άντζελα Δημητρίου

              A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A d P
                A d P moderator @terryp117 last edited by

                @terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                @terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                @terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                Τι λέει ο νόμος δηλαδή; Οκ, να πληρώσω με τον κωδικό RF της κλήσης τα 30 ευρώ, αλλά πρέπει να πάω τωρα και να παραδώσω την αδεια οδήγησης για μια απλή κλήση στάθμευσης που βεβαιώθηκε πριν από 6 μήνες; Αν απλά πληρώσω και δεν κάνω τίποτα άλλο θα έχω συνέπειες; Μου φαίνεται τρελό να παραδώσω δίπλωμα για ένα τόσο ασήμαντο λόγο.

                Παραδωσεις δεν παραδωσεις λογικα στο συστημα σε εχουν με αφαιρεση αδειας, το αν θα παρεις το ρισκο να συνεχιζεις να οδηγεις για αυτο το διαστημα ειναι δικο σου προβλημα, σκεψου αν σου κατσει η στραβη, ατυχημα, τυχαιος ελεγχος κλπ.
                Οταν εισαι πισω απο το τιμονι οφειλεις να προσεχεις και τις πινακιδες της τροχαιας και εφοσον σου εχουν βεβαιωσει παραβαση κατα 99,99% την εχεις κανει, αναλαβε την ευθυνη των πραξεων σου.

                Από ποτε μετράει αυτό το διάστημα; 10 μέρες από σήμερα που έστειλαν την ειδοποίηση ή θα με έχουν γενικά με αφαίρεση άδειας μέχρι να πάω να την παραδώσω για 10 μέρες;

                Η λογικη μου λεει απο την ημερα κοινοποιησης της παραβασης, ο @A-d-P θα μας ενημερωσει πιστευω.

                Γράφει στην κλήση το πότε.
                Ή κάνει πως δεν ξέρει ή δεν έχει την κλήση.
                Ρ40 Κλήση είναι. Τι μας λέει;

                Η αρχικη κλήση βεβαιώθηκε 19/12/2025 απλά με χρηματικό πρόστιμο 30 ευρω, και "οριστικοποιήθηκε" σήμερα με επιπρόσθετη ποινή "αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 ημέρες" χωρίς να διευκρινίζει κάτι περισσότερο.

                Η αφαίρεση μετράει από την ημέρα που θα την παραδώσεις. Που σου λέει να την παραδώσεις;

                Είσαι σίγουρος ότι έκανες την παράβαση εσύ; Μπορεί εκείνη την μέρα να το είχες παραχωρήσει σε κάποιον άλλο 😉😉

                Υποδιεύθυνση Τροχαιας Αθηνών. Χμμ.. Λες να πιάσει; Ή απλά να κλαφτω; Λες να μου την χαρίσουν; Αν βάλω λίγα περισσότερα από 30 ευρώ στο φάκελο και κλείσω το μάτι; 🤣

                Τη μέρα που θα παραδώσεις το δίπλωμα της θείας σου ας πούμε που της είχες δανείσει το αυτοκίνητο στο αστυνομικό τμήμα,θα αρχίσουν να μετράνε και οι 10 μέρες της ποινής της θείας σου...!!!
                Μία υπεύθυνη δήλωση κάνεις στο τμήμα και να έχεις μαζί το δίπλωμα της θείας σου, που θα πρέπει να ήταν ενεργό ,όταν έγινε η παράβαση, γιατί μετά από 6 μήνες ,μπορεί να πέθανε η γυναίκα..!!

                "Και της το έλεγα κύριε Συνταγματαρχα (δεν είμαι σίγουρος αν πιάνει αυτή η κολακεια της αναβάθμισης 6-7 βαθμών) που πας βρε Θεία με το τεσλα το περφόρμανς, είναι πολλά τα άλογα για σένα, αλλά δεν με άκουγε. Τελικά την έπαθε από παρκάρισμα γιατί έχει 14 βαθμούς μυωπία και δεν είδε την πινακίδα"

                ΝΑΙ είναι ένα ελαστικό σημείο του νέου ΚΟΚ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ για να λιγοστέψουν οι άσχημες εντυπώσεις από τις κατασχέσεις αδειών οδήγησης για το παραμικρό , όπως π.χ. στην περίπτωση σου , αν εντός 7 ημερών κάνεις μία απλή υπεύθυνη δήλωση στο τμήμα ότι οδηγούσε άλλος το αυτοκίνητο σου και προσκομίσεις την άδεια οδήγησης του, η ποινή αφαίρεσης της άδειας οδήγησης πάει σε αυτόν, εννοείται ότι πληρώνεις αμέσως το πρόστιμο..!!

                Γενικά του ΚΟΚ, παλιού και νέου

                ΕΠΑΙΡΝΕ ΑΔΕΙΕΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ, ο παλιός ΚΟΚ , σε τέτοιου είδους παραβάσεις..?? Σε ζώνες, κράνη και απλά σε μη νόμιμες θέσεις πάρκινγκ..?? Δεν μιλάω για θέσεις ΑΜΕΑ, διαβάσεις, λεωφορειολωρίδες, αλλά για απλό πάρκινγκ, αν η ρόδα σου π.χ. είναι στο πεζοδρόμιο, τι γίνεται τη δεύτερη φορά..??!!
                Αλλά και στην πρώτη του φίλου μας που μας έγραψε, που πάρκαρε, τι λάθος έκανε και του πήραν την άδεια οδήγησης..??!!
                Αν ίσχυαν αυτά τα πρόστιμα και στον παλιό ΚΟΚ , τότε ΠΑΣΟ, δεν ήμουν ενημερωμένος , ίσως γιατί δεν τις έκανα και ποτέ αυτές τις παραβάσεις, ούτε καν του παρκαρίσματος, ή πληρώνω ταξί, ή πάω σε πάρκινγκ, τώρα δε έχουμε και άλλη εναλλακτική το μετρό μας έλυσε τα χέρια, κι αν πάει και μέχρι Καλαμαριά, θα είναι τέλεια..!!

                Για την υπεύθυνη δήλωση μιλούσα.
                Και με τον παλιό ΚΟΚ, όταν η παράβαση προέβλεπε αφαίρεση διπλώματος και δεν ήταν παρόν ο οδηγός κατά τη βεβαίωση, πχ στάθμευση ή φωτογραφία ραντάρ, έπρεπε να κάνει υπεύθυνη δήλωση ο ιδιοκτήτης.

                Με τον νέο ΚΟΚ Οι ποινές πλέον έχουν προσωπικό χαρακτήρα.
                Για το διπλοπαρκάρισμα τιμωρείται ο οδηγός με την αφαίρεση του διπλώματός του, αλλά δεν αφαιρούνται οι πινακίδες και η άδεια κυκλοφορίας του οχήματος, ώστε να μην στερείται η υπόλοιπη οικογένεια τη χρήση του αυτοκινήτου, ενώ με τον Ν. 2696/1999 αφαιρούσαν και πινακίδες.
                Αντίστοιχα για Ρ-40 αφαιρούσαν πινακίδες, ενώ τώρα αφαιρείται το δίπλωμα.
                Όπως και για το πεζοδρόμιο, που παλιά δεν αφαιρούσαν τίποτα, ενώ τώρα αφαιρείται το δίπλωμα.

                Για ζώνη, κράνος κτλ ίσχυε αφαίρεση διπλώματος και πινακίδων με διάφορες διακυμάνσεις στην πορεία των ετών. Τώρα μόνο δίπλωμα.

                I EAT MILF AND COOKIES (and don't forget to upvote! -τα κούκιζ δεν είναι δωρεάν!)

                sarantism 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • sarantism
                  sarantism last edited by

                  Θυμήθηκα χωρίς να θυμάμαι. Το 1992 μου αφαιρέθηκε το δίπλωμα για 10 ημέρες. Δε μπορώ να θυμηθώ το λόγο.
                  Για να πω την αλήθεια δε με ενόχλησε γιατί 10 μέρες εντάξει παιρνούσαν.
                  Οι 30 που μου αφαιρέθηκε πριν 2 μήνες, δεν παιρνούσαν.
                  Και θα γράφω κάτι που το πήρε η μπάλα.

                  Οι Ειδικοί, πρέπει να ξοδεύουν χρόνο για να μαθαίνουν και τους πεζούς πως να περπατούν.

                  Δε γίνεται. Χάνουμε και πεζούς λόγω δικής του υπαιτιότητας.

                  Απομακρύνομαι
                  Απ' το δικό σου κόσμο που δεν τον μπορώ
                  Και σ' άλλουσ δρόμουσ τώρα παραδίνομαι
                  Απομακρύνομαι
                  Γιατί κουράστηκα για να σε συγχωρώ
                  Και μεσ στο ψέμα σου πάντα να κλείνομαι

                  Άντζελα Δημητρίου

                  A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A d P
                    A d P moderator @sarantism last edited by

                    @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                    Η γνώμη μου είναι πως χρειάζεται εξορθολιγισμός.
                    Τα έχουμε γράψει 100 φορές. Ο 1 μήνας είναι εκτέλεση στον επαγγελματία που βασίζεται στο αυτοκίνητό του.
                    Ας μην το έκανε, δείχνει μια χαιρεκακία.
                    Εδώ το παλικάρι δε μπορεί να διανοηθεί τις 10 μέρες.
                    Η ζωή του οδηγού πάνω από όλα μέσω ενός αυστηρθού ΚΟΚ είναι μια προσέγγιση μονόπλευρη και επιθετική.
                    Ποια ζωή χωρίς ένα μήνα δίπλωμα;
                    Πως θα ζήσει την οικογένειά του χωρίς δίπλωμα;;
                    Δεν υπάρχει κοινωνικό πρόσημο στον ΚΟΚ.

                    Εξορθολογισμός χρειάζεται και στο ύψος των προστίμων, πέρα από την διάρκεια της αφαίρεσης.
                    πχ στην υπέρβαση ορίου, που είναι το βασικό αντικείμενο μου, θα πρέπει να μειωθούν κατά δέκα μέρες, να ξεκινά από 10 αντί για 20 μέρες η διάρκεια αφαίρεσης για την υπέρβαση 20-30 χαω. Επίσης το πρόστιμο για την υπέρβαση 0-20 χαω να μειωθεί στα 50€ (ίσως και 30€) από 150€ που είναι σήμερα. Με τον προηγούμενο ΚΟΚ ήταν 20€ και με τον προ-προηγουμενο 40€.

                    I EAT MILF AND COOKIES (and don't forget to upvote! -τα κούκιζ δεν είναι δωρεάν!)

                    J 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • A d P
                      A d P moderator @sarantism last edited by

                      @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                      Θυμήθηκα χωρίς να θυμάμαι. Το 1992 μου αφαιρέθηκε το δίπλωμα για 10 ημέρες. Δε μπορώ να θυμηθώ το λόγο.
                      Για να πω την αλήθεια δε με ενόχλησε γιατί 10 μέρες εντάξει παιρνούσαν.
                      Οι 30 που μου αφαιρέθηκε πριν 2 μήνες, δεν παιρνούσαν.
                      Και θα γράφω κάτι που το πήρε η μπάλα.

                      Οι Ειδικοί, πρέπει να ξοδεύουν χρόνο για να μαθαίνουν και τους πεζούς πως να περπατούν.

                      Δε γίνεται. Χάνουμε και πεζούς λόγω δικής του υπαιτιότητας.

                      Αποκλείεται να είχες δίπλωμα το 1992😁😁

                      I EAT MILF AND COOKIES (and don't forget to upvote! -τα κούκιζ δεν είναι δωρεάν!)

                      sarantism 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • sarantism
                        sarantism @A d P last edited by sarantism

                        @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                        @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                        Θυμήθηκα χωρίς να θυμάμαι. Το 1992 μου αφαιρέθηκε το δίπλωμα για 10 ημέρες. Δε μπορώ να θυμηθώ το λόγο.
                        Για να πω την αλήθεια δε με ενόχλησε γιατί 10 μέρες εντάξει παιρνούσαν.
                        Οι 30 που μου αφαιρέθηκε πριν 2 μήνες, δεν παιρνούσαν.
                        Και θα γράφω κάτι που το πήρε η μπάλα.

                        Οι Ειδικοί, πρέπει να ξοδεύουν χρόνο για να μαθαίνουν και τους πεζούς πως να περπατούν.

                        Δε γίνεται. Χάνουμε και πεζούς λόγω δικής του υπαιτιότητας.

                        Αποκλείεται να είχες δίπλωμα το 1992😁😁

                        Είχα. Του 74 αφού είμαι....
                        Το 92 έκλεισα τα 18.
                        Κάτσε θα δω και το δίπλωμά μου. Δίπλα μου το έχω.
                        Μπορεί να μου το αφαίρεσαν και το 93....Πάντως θυμάμαι που την τελευταία μέρα πριν το παραδώσω......Φαρμακομένος ήμουν.....Εντάξει όμως. Πέρασαν
                        Μισό για το δίπλωμα

                        20260625_120002.jpg

                        Απομακρύνομαι
                        Απ' το δικό σου κόσμο που δεν τον μπορώ
                        Και σ' άλλουσ δρόμουσ τώρα παραδίνομαι
                        Απομακρύνομαι
                        Γιατί κουράστηκα για να σε συγχωρώ
                        Και μεσ στο ψέμα σου πάντα να κλείνομαι

                        Άντζελα Δημητρίου

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          tgd last edited by

                          Όλος ο Βόλος είναι γεμάτος Ρ40. Είναι η πόλη με τις περισσότερες στην Ελλάδα. Κάνενας δεν του δίνει σημασία. Και ποτέ δεν κόβουν κλήσεις. Οπότε, ναι, αν μου κοψουν θα τσαντιστω αφάνταστα.
                          Ειναι πανω από 15 χρόνια που ο δημος λέει ότι θα κάνει ολοκληρωμένη μελέτη στάθμευσης. Το μόνο που εκανε ήταν να κάνει τις απαγορευμένες θέσεις σε επί πληρωμή!

                          D sarantism 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dimgeo @tgd last edited by dimgeo

                            @tgd said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                            Όλος ο Βόλος είναι γεμάτος Ρ40. Είναι η πόλη με τις περισσότερες στην Ελλάδα. Κάνενας δεν του δίνει σημασία. Και ποτέ δεν κόβουν κλήσεις. Οπότε, ναι, αν μου κοψουν θα τσαντιστω αφάνταστα.
                            Ειναι πανω από 15 χρόνια που ο δημος λέει ότι θα κάνει ολοκληρωμένη μελέτη στάθμευσης. Το μόνο που εκανε ήταν να κάνει τις απαγορευμένες θέσεις σε επί πληρωμή!

                            Ε αφού εχει τον αρχοντα τον Μπέο δημαρχο. Εδω ο Δουκας μου λεει να παω να παραδωσω διπλωμα για μια χαρα παρκαρισμα σε φαρδυ δρόμο που ηταν παρκαρισμένοι ολοι και δεν εμποδιζε σε τιποτα, και ενω εχει τσιμπησει τα ευρουλάκια του προστιμου.

                            Πρεπει να φυγουμε ολοι και να παμε επαρχια.

                            I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • sarantism
                              sarantism @tgd last edited by sarantism

                              @tgd said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                              Όλος ο Βόλος είναι γεμάτος Ρ40. Είναι η πόλη με τις περισσότερες στην Ελλάδα. Κάνενας δεν του δίνει σημασία. Και ποτέ δεν κόβουν κλήσεις. Οπότε, ναι, αν μου κοψουν θα τσαντιστω αφάνταστα.
                              Ειναι πανω από 15 χρόνια που ο δημος λέει ότι θα κάνει ολοκληρωμένη μελέτη στάθμευσης. Το μόνο που εκανε ήταν να κάνει τις απαγορευμένες θέσεις σε επί πληρωμή!

                              Σε εμάς έχει σημαντική γέφυρα στην Καβάλα που έπεσε πριν 10 χρόνια και κανείς δεν ασχολήθηκε. Δεν την συντήρησαν από το 1988.
                              Οι προδιαγραφές ήταν για τον γερανό. Για 15 χρόνια περνούσε κανονικά. Ένα μεσημέρι.........
                              Τη φωτογραφίζουν οι τουρίστες. Μια χαρά.

                              Screenshot_2.jpg

                              Απομακρύνομαι
                              Απ' το δικό σου κόσμο που δεν τον μπορώ
                              Και σ' άλλουσ δρόμουσ τώρα παραδίνομαι
                              Απομακρύνομαι
                              Γιατί κουράστηκα για να σε συγχωρώ
                              Και μεσ στο ψέμα σου πάντα να κλείνομαι

                              Άντζελα Δημητρίου

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                ilias-a @dimgeo last edited by

                                @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                @tgd said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                Όλος ο Βόλος είναι γεμάτος Ρ40. Είναι η πόλη με τις περισσότερες στην Ελλάδα. Κάνενας δεν του δίνει σημασία. Και ποτέ δεν κόβουν κλήσεις. Οπότε, ναι, αν μου κοψουν θα τσαντιστω αφάνταστα.
                                Ειναι πανω από 15 χρόνια που ο δημος λέει ότι θα κάνει ολοκληρωμένη μελέτη στάθμευσης. Το μόνο που εκανε ήταν να κάνει τις απαγορευμένες θέσεις σε επί πληρωμή!

                                Ε αφού εχει τον αρχοντα τον Μπέο δημαρχο. Εδω ο Δουκας μου λεει να παω να παραδωσω διπλωμα για μια χαρα παρκαρισμα σε φαρδυ δρόμο που ηταν παρκαρισμένοι ολοι και δεν εμποδιζε σε τιποτα, και ενω εχει τσιμπησει τα ευρουλάκια του προστιμου.

                                Πρεπει να φυγουμε ολοι και να παμε επαρχια.

                                Πολυ γκρινια βρε αδερφε, εκανες παραβαση σε τσιμπησαν και θα τιμωρηθεις βαση των ποινων που ισχυουν, την ιδια παραβαση αν την εχουν κανει αλλοι 50 δε λεει τιποτα ολοι θα υποστουν τις ιδιες συνεπειες, δικαιες ή αδικες ειναι αλλη κουβεντα.
                                Στο μελλον να προσεχεις διπλα.

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dimgeo @ilias-a last edited by dimgeo

                                  @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                  @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                  @tgd said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                  Όλος ο Βόλος είναι γεμάτος Ρ40. Είναι η πόλη με τις περισσότερες στην Ελλάδα. Κάνενας δεν του δίνει σημασία. Και ποτέ δεν κόβουν κλήσεις. Οπότε, ναι, αν μου κοψουν θα τσαντιστω αφάνταστα.
                                  Ειναι πανω από 15 χρόνια που ο δημος λέει ότι θα κάνει ολοκληρωμένη μελέτη στάθμευσης. Το μόνο που εκανε ήταν να κάνει τις απαγορευμένες θέσεις σε επί πληρωμή!

                                  Ε αφού εχει τον αρχοντα τον Μπέο δημαρχο. Εδω ο Δουκας μου λεει να παω να παραδωσω διπλωμα για μια χαρα παρκαρισμα σε φαρδυ δρόμο που ηταν παρκαρισμένοι ολοι και δεν εμποδιζε σε τιποτα, και ενω εχει τσιμπησει τα ευρουλάκια του προστιμου.

                                  Πρεπει να φυγουμε ολοι και να παμε επαρχια.

                                  Πολυ γκρινια βρε αδερφε, εκανες παραβαση σε τσιμπησαν και θα τιμωρηθεις βαση των ποινων που ισχυουν, την ιδια παραβαση αν την εχουν κανει αλλοι 50 δε λεει τιποτα ολοι θα υποστουν τις ιδιες συνεπειες, δικαιες ή αδικες ειναι αλλη κουβεντα.
                                  Στο μελλον να προσεχεις διπλα.

                                  Εχεις δικιο. Θα κάνω τον ντετέκτιβ γυρνωντας στο τετράγωνο να ψαχνω πινακίδες 300 μετρα μακρία απο την θεση σταθμευσης οταν βλεπω τους παντες παρκαρισμένους κανονικά.

                                  Απλα ειμαστε μπουρδέλο χωρα με ανυπαρκτη οργανωση και υποδομες για σταθμευση και γελοιους νομους.

                                  I T 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                  • I
                                    ilias-a @dimgeo last edited by ilias-a

                                    @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                    @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                    @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                    @tgd said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                    Όλος ο Βόλος είναι γεμάτος Ρ40. Είναι η πόλη με τις περισσότερες στην Ελλάδα. Κάνενας δεν του δίνει σημασία. Και ποτέ δεν κόβουν κλήσεις. Οπότε, ναι, αν μου κοψουν θα τσαντιστω αφάνταστα.
                                    Ειναι πανω από 15 χρόνια που ο δημος λέει ότι θα κάνει ολοκληρωμένη μελέτη στάθμευσης. Το μόνο που εκανε ήταν να κάνει τις απαγορευμένες θέσεις σε επί πληρωμή!

                                    Ε αφού εχει τον αρχοντα τον Μπέο δημαρχο. Εδω ο Δουκας μου λεει να παω να παραδωσω διπλωμα για μια χαρα παρκαρισμα σε φαρδυ δρόμο που ηταν παρκαρισμένοι ολοι και δεν εμποδιζε σε τιποτα, και ενω εχει τσιμπησει τα ευρουλάκια του προστιμου.

                                    Πρεπει να φυγουμε ολοι και να παμε επαρχια.

                                    Πολυ γκρινια βρε αδερφε, εκανες παραβαση σε τσιμπησαν και θα τιμωρηθεις βαση των ποινων που ισχυουν, την ιδια παραβαση αν την εχουν κανει αλλοι 50 δε λεει τιποτα ολοι θα υποστουν τις ιδιες συνεπειες, δικαιες ή αδικες ειναι αλλη κουβεντα.
                                    Στο μελλον να προσεχεις διπλα.

                                    Εχεις δικιο. Θα κάνω τον ντετέκτιβ γυρνωντας στο τετράγωνο να ψαχνω πινακίδες 300 μετρα μακρία απο την θεση σταθμευσης οταν βλεπω τους παντες παρκαρισμένους κανονικά.

                                    Απλα ειμαστε μπουρδέλο χωρα με ανυπαρκτη οργανωση και υποδομες για σταθμευση και γελοιους νομους.

                                    Ενα παλιο κολπακι για να αποφυγεις τον ντεντεκτιβ, κοιτας χαμηλα στο πεζοδρομιο, οτν δεις κολωνακι αν γυρισεις το κεφαλι σου ψηλα θα δεις και το σημα.
                                    Αλλο ενα δεδομενο το τι ειναι η καθε χωρα το καθοριζουν οι πολιτες της.🙄

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • T
                                      terryp117 @dimgeo last edited by

                                      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                      @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                      @tgd said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                      Όλος ο Βόλος είναι γεμάτος Ρ40. Είναι η πόλη με τις περισσότερες στην Ελλάδα. Κάνενας δεν του δίνει σημασία. Και ποτέ δεν κόβουν κλήσεις. Οπότε, ναι, αν μου κοψουν θα τσαντιστω αφάνταστα.
                                      Ειναι πανω από 15 χρόνια που ο δημος λέει ότι θα κάνει ολοκληρωμένη μελέτη στάθμευσης. Το μόνο που εκανε ήταν να κάνει τις απαγορευμένες θέσεις σε επί πληρωμή!

                                      Ε αφού εχει τον αρχοντα τον Μπέο δημαρχο. Εδω ο Δουκας μου λεει να παω να παραδωσω διπλωμα για μια χαρα παρκαρισμα σε φαρδυ δρόμο που ηταν παρκαρισμένοι ολοι και δεν εμποδιζε σε τιποτα, και ενω εχει τσιμπησει τα ευρουλάκια του προστιμου.

                                      Πρεπει να φυγουμε ολοι και να παμε επαρχια.

                                      Πολυ γκρινια βρε αδερφε, εκανες παραβαση σε τσιμπησαν και θα τιμωρηθεις βαση των ποινων που ισχυουν, την ιδια παραβαση αν την εχουν κανει αλλοι 50 δε λεει τιποτα ολοι θα υποστουν τις ιδιες συνεπειες, δικαιες ή αδικες ειναι αλλη κουβεντα.
                                      Στο μελλον να προσεχεις διπλα.

                                      Εχεις δικιο. Θα κάνω τον ντετέκτιβ γυρνωντας στο τετράγωνο να ψαχνω πινακίδες 300 μετρα μακρία απο την θεση σταθμευσης οταν βλεπω τους παντες παρκαρισμένους κανονικά.

                                      Απλα ειμαστε μπουρδέλο χωρα με ανυπαρκτη οργανωση και υποδομες για σταθμευση και γελοιους νομους.

                                      ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ ΤΑ ΜΠΟΥΡΔΕ......., είναι ντροπή..!!
                                      Φίλοι μου , εμπεδώστε το πλέον, δεν υπάρχει περίπτωση να βγεις με το αυτοκίνητο για δουλειά, για βόλτα, οτιδήποτε και να μην υποπέσεις σε 4-5 παραβάσεις τουλάχιστον, ΟΣΟ ΝΟΜΟΤΑΓΗΣ , ΟΣΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ, με αυτόν τον νέο ΚΟΚ...!!!
                                      Το έχω ξαναπεί, είναι θέμα πλέον ΜΟΝΟ ΤΥΧΗΣ , αν θα τη φας, δεν υπάρχει ούτε λογική ούτε τίποτε, όταν διαβάζεις ότι , αν ανάψεις τα αλάρμ, έχεις ποινή, η αν αγκαλιάσεις τη γκόμενα επίσης, δεν ξέρεις από που θα σούρθει,,!!
                                      ΄΄Οσο θα του έρχονται του κοσμάκη οι κατραπακιές από το πουθενά, τόσο θα συνειδητοποιεί το τι γίνεται..!!

                                      sarantism 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • J
                                        jousis @A d P last edited by

                                        @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                        Εξορθολογισμός χρειάζεται και στο ύψος των προστίμων, πέρα από την διάρκεια της αφαίρεσης.

                                        Και 1000 να είναι, αν δεν βεβαιώνονται, δεν θα αλλάξει τίποτα.
                                        Και 0.5ευρώ να είναι αν βεβαιώνονται πάντα θα συμμορφωθεί το 99.9999%.

                                        Στην συγγρού τους έχει πάει 'να' και πάνε όλοι με 85.
                                        Εγώ με 95 αλλά μόλις μου έρθει το πρώτο ραβασάκι θα πάω κ εγώ με 90 γιατί δεν κερδίζω τπτ απο αυτά τα +5.
                                        Μ.κία στο κεφάλι μου είναι να χαίρομαι οτι τους 'περνάω'.

                                        A d P T 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                        • A d P
                                          A d P moderator @jousis last edited by

                                          @jousis said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                          @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                          Εξορθολογισμός χρειάζεται και στο ύψος των προστίμων, πέρα από την διάρκεια της αφαίρεσης.

                                          Και 1000 να είναι, αν δεν βεβαιώνονται, δεν θα αλλάξει τίποτα.
                                          Και 0.5ευρώ να είναι αν βεβαιώνονται πάντα θα συμμορφωθεί το 99.9999%.

                                          Στην συγγρού τους έχει πάει 'να' και πάνε όλοι με 85.
                                          Εγώ με 95 αλλά μόλις μου έρθει το πρώτο ραβασάκι θα πάω κ εγώ με 90 γιατί δεν κερδίζω τπτ απο αυτά τα +5.
                                          Μ.κία στο κεφάλι μου είναι να χαίρομαι οτι τους 'περνάω'.

                                          Δεν γνωρίζω κοινωνία, όπου διαπιστώνονται και βεβαιώνονται όλες οι παραβάσεις και τιμωρούνται όλα τα εγκλήματα.... μόνο στο σινεμά 😉😁

                                          I EAT MILF AND COOKIES (and don't forget to upvote! -τα κούκιζ δεν είναι δωρεάν!)

                                          J 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • J
                                            jousis @A d P last edited by

                                            @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                            Δεν γνωρίζω κοινωνία, όπου διαπιστώνονται και βεβαιώνονται όλες οι παραβάσεις και τιμωρούνται όλα τα εγκλήματα.... μόνο στο σινεμά 😉😁

                                            80-20 rule ισχύει και εδώ.
                                            Με το 20% της προσπάθειας θα λύσεις το 80% του προβλήματος

                                            1 έξω απο τα 20 μεγαλύτερα νυχτερινά κέντρα της Ελλάδας να γράφει για ποτό + παρκινγκ.
                                            1 έξω απο τα 10 μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα για παρκινγκ
                                            2 στο παγκράτι (θελει λίγο παραπάνω)

                                            Θα μπαίνετε στο waze και στο gmaps κάθε ημέρα και θα βάζετε παντού κάμερες.

                                            50 ευρώ

                                            (βγάζω μεροκάματο σήμερα 😀 )

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 426
                                            • 427
                                            • 428
                                            • 429
                                            • 430
                                            • 431
                                            • 432
                                            • 428 / 432
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr