-
@antonakis said in TOYOTA FORUM:
Ενδιαφέρουσα η επιλογή της Αμερικής.
Λογικό βέβαια, έχει μεγάλη αγορά εκεί.Εχει 10 (11 τώρα) εργοστάσια στην Αμερική!!
The plant, worth nearly $14 billion, will be Toyota’s eleventh manufacturing facility in the U.S., creating 5,000 new jobs. Moreover, the new factory aligns with Toyota’s “best in town” approach, which focuses on local investments and contributing to the local community.
And now, something I find most important, even though it was mentioned at the very end of the official statement. So far, Toyota has invested $49 billion in the U.S. and provides over 280,000 jobs. Why does this matter?
-
MAGAs και η Toyota ...
Ο γκαζιάρης πρόεδρος είχε τις σωστές πληροφορίες -drill baby drill - γιαυτό δεν τα πόνταρε στα EV ...Γεγονός που του επέτρεπε να εχει λογικές τιμές σε ποικιλία προϊόντων -ποιος άλλος βγάζει sedan coupe rally special μαζί με άπειρα suv - με τα κατάλληλα κινητήρια σύνολα άνα περιοχή , Ευρώπη υβριδικά, ΗΠΑ και V6 V8 κλπ
-
Η Toyota αναπτύσσει επίσης έναν κινητήρα μεγάλου κυβισμού για το LFR, ένα supercar που αναμένεται να παίρνει κίνηση από έναν V8 4,0 λίτρων twin-turbo. Το LFR θα βγει στην αγορά με τα σήματα της Lexus, ενώ η αγωνιστική GT3 έκδοση θα φορά τα σήματα της Toyota.
Όπως και να έχει, σύμφωνα με τον Hanley:
Το Gazoo Racing θα αφορά τους ήχους, τις μυρωδιές και την αίσθηση ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης.
-
https://www.carandmotor.gr/nea/h-toyota-doyleyei-pano-se-mpataries-me-entyposiaki-aytonomia
..και στο βαθος ηλεκτρικο coupe
-
Δύο νέα ηλεκτρικά SUV παρουσίασε σήμερα Toyota, ενώ παράλληλα ανανέωσε και το bZ4X. Η Lexus με τη σειρά της παρουσίασε την ανανεωμένη έκδοση του RZ.
Πρόεδρε, μήπως βιάζεστε λίγο? 4 ηλεκτρικά σε μία μέρα? Καλύτερα λάου λάου.
-
Το RZ πολύ ωραίο. Πάρα πολύ ωραίο
Το FT-Me ενδιαφέρον, ειδικά με τα φωτοβολταϊκά πάνελ που θα του γεμίζουν την μπαταρία 20-30χλμ, πρακτικά θα εξαλείφει την ανάγκη φόρτισης σε μικρές καθημερινές μετακινήσεις, πχ κέντρο, νησιά, επαρχιακές πόλεις.
-
Τα C-HR+, bZ4X και RZ, εμφανισιακά πάντα μιλώντας είναι μια χαρά.
Τώρα το Urban Cruiser έχει τα χάλια του. Και πως να μην τα έχει δηλαδή αφού ουσιατικά είναι Suzuki, όποτε μάλλον από αυτούς σχεδιάστηκε.Τώρα μπαταρία των 57,7kWh για αυτοκίνητα όπως τα C-HR+ και bZ4X, δεν καταλαβαίνω τι νόημα μπορεί να έχει αν δεν υπάρχει υπερπλήρες δίκτυο να φορτίσει κανείς κυριολεκτικά οπουδήποτε και ο χρόνος φόρτισης να είναι μειωμένος δραματικά.
Τέσπα. Δεν έχω EV οπότε είναι μια άποψη/προβληματισμός, χωρίς να έχω ζήσει με τέτοιο αυτοκίνητο και να γνωρίζω πλήρως.
Το PHEV είναι τελείως διαφορετική κατάσταση όσον αφορά τα ταξίδια και τις αυτονομίες. -
@tolisk20 said in TOYOTA FORUM:
https://www.carandmotor.gr/nea/h-toyota-doyleyei-pano-se-mpataries-me-entyposiaki-aytonomia
..και στο βαθος ηλεκτρικο coupe
Το Toyota C-HR έγινε και... ηλεκτρικό!
- Παγκόσμια πρεμιέρα για το ηλεκτρικό Toyota C-HR+ στο Kenshiki
- Οικογενειακό, coupe SUV με επιθετική σχεδίαση & αυτονομία 600 χλμ.
- Δικίνητο ή τετρακίνητο με ισχύ από 167 έως 343 άλογα
- Μοντέρνα καμπίνα με οθόνη 14 ιντσών & 2 ασύρματες θήκες φόρτισης smartphone
- Έχει εγγύηση μπαταρίας 1.000.000 χλμ. και έως 11 έτη
#Toyota #CHR #kenshiki
-
Αυτό δείχνει πιο ωραίο, αν και είναι το ίδιο αυτοκίνητο!
Το χρώμα, τα φωτιστικά σώματα πίσω είναι κάπως διαφορετικά με αυτά τα τετραγωνάκια, οι ζάντες και φυσικά το πολύ ωραίο αυτό χρώμα με την μαύρη διχρωμία.
-
λογικες υλοποιησεις και καμμια σχεση με τις χαζομαρες δημοσιευματα που βλεπαμε για το "μπαμ που θα κανει η τογιοτα με solid state μπαταριες".
Οσο περισσοτερες επιλογες στα ev, τοσο καλυτερα.
Το chr πανεμορφο! -
Δεν έχει καμία σχέση το ηλεκτρικό C-HR+ με το υβριδικό C-HR.
Πατάει σε διαφορετική πλατφόρμα, με διαφορετικό μεταξόνιο και μήκος.
Απλά επειδή το όνομα C-HR (δικαίως) σπάει ταμεία, η Toyota προφανώς για εμπορικούς λόγους σκέφτηκε να το βαφτίσει έτσι.
Σίγουρα πιο ενδιαφέρον από το 2ης γενιάς C-HR, αλλά τη σχεδιαστική πρωτοτυπία και χαρακτήρα του 1ης γενίας C-HR νομίζω ότι δεν την έχει κανένα.
Καλοδεχουμενες, πάντως, οι κρυφές πίσω χειρολαβές, που επαναφέρουν τον coupé χαρακτήρα.
Όσο για τις solid state μπαταρίες, δεν είπε κανείς ότι θα εμφανιστούν άμεσα. Έχει ανακοινωθεί εδώ και καιρό το χρονοδιάγραμμα:
-
@dettol said in TOYOTA FORUM:
λογικες υλοποιησεις και καμμια σχεση με τις χαζομαρες δημοσιευματα που βλεπαμε για το "μπαμ που θα κανει η τογιοτα με solid state μπαταριες".
Οσο περισσοτερες επιλογες στα ev, τοσο καλυτερα.
Το chr πανεμορφο!Συμφωνω λογικη υλοποιηση..απλα το 600 της τογιοτα η ιστορια εχει δειξει οτι ειναι 600..οχι 400..
-
@tolisk20 said in TOYOTA FORUM:
@dettol said in TOYOTA FORUM:
λογικες υλοποιησεις και καμμια σχεση με τις χαζομαρες δημοσιευματα που βλεπαμε για το "μπαμ που θα κανει η τογιοτα με solid state μπαταριες".
Οσο περισσοτερες επιλογες στα ev, τοσο καλυτερα.
Το chr πανεμορφο!Συμφωνω λογικη υλοποιηση..απλα το 600 της τογιοτα η ιστορια εχει δειξει οτι ειναι 600..οχι 400..
Αν προσέξεις, γράφει (wltp), ενώ ακόμα και τα αγαπημένα Τογιότα δεν μπορούν να ξεπεράσουν τους νόμους της φυσικής και της αυξημένης αντίστασης του αέρα με άνοδο της ταχύτητας του οχήματος. Επομένως το 500 είναι γύρω στα 350 στον αυτοκινητόδρομο και το 1000 θα είναι (ελπίζουμε) γύρω στα 600
-
Τα 500 της Τουότα είναι ότι και τα 500 σε κάποιον άλλον, εφόσον είναι με βάση το ίδιο πρότυπο μέτρησης.
Μπαταρίαι στερεάς κατάστασης σε μερικά χρόνια, και αν, και σε πολύ ακριβά μονδέλα για αρχή. Κάτσε Τούρκο να γεμίσω, να καθίσω να σου ρίξω δηλαδή... -
Με αφορμή την παρουσίαση των νέων ηλεκτρικών μοντέλων και με την εντύπωση που μας έχουν καλλιεργήσει γενικά οι εταιρείες ότι τα ηλεκτρικά έχουν σχεδόν μηδενική συντήρηση, λέω δεν πάω να δω στο website της Toyota το κόστος service του έως τώρα μοναδικού ηλεκτρικού της μάρκας bz4x.
Έβαλα τα γέλια. Υποχρεωτική συντήρηση κάθε χρόνο 15000km και τιμές για γέλια. Λένε αφού δεν έχει λάδια ε ας τους υποχρεώσουμε να αλλάζουν φίλτρο καμπίνας κάθε χρόνο, κάτι που πχ στο υβριδικό corolla δεν ισχύει. Ε ας τους χρεώσουμε και σχεδόν μία εργατοώρα για αυτό.
Φυσικά το κόστος ανεβαίνει ακόμα περισσότερο το δεύτερο χρόνο με την αλλαγή υγρού φρένων.ΥΓ: Δεν έχω δει τί ισχύει στους άλλους κατασκευαστές.
-
@lexota said in TOYOTA FORUM:
Με αφορμή την παρουσίαση των νέων ηλεκτρικών μοντέλων και με την εντύπωση που μας έχουν καλλιεργήσει γενικά οι εταιρείες ότι τα ηλεκτρικά έχουν σχεδόν μηδενική συντήρηση, λέω δεν πάω να δω στο website της Toyota το κόστος service του έως τώρα μοναδικού ηλεκτρικού της μάρκας bz4x.
Έβαλα τα γέλια. Υποχρεωτική συντήρηση κάθε χρόνο 15000km και τιμές για γέλια. Λένε αφού δεν έχει λάδια ε ας τους υποχρεώσουμε να αλλάζουν φίλτρο καμπίνας κάθε χρόνο, κάτι που πχ στο υβριδικό corolla δεν ισχύει. Ε ας τους χρεώσουμε και σχεδόν μία εργατοώρα για αυτό.
Φυσικά το κόστος ανεβαίνει ακόμα περισσότερο το δεύτερο χρόνο με την αλλαγή υγρού φρένων.ΥΓ: Δεν έχω δει τί ισχύει στους άλλους κατασκευαστές.
Προφανώς και δεν ισχύουν τέτοια αστεία πράγματα σε άλλους κατασκευαστές
-
Η Τογιότα έχει πολύ μεγάλο δίκτυο εξουσιοδοτημένων επισκευαστών.
Αναγκαστικά θέλει να τους κρατήσει στην ζωή μετερχομενη τέτοιων ανόητων τρικ. -
@lexota said in TOYOTA FORUM:
Με αφορμή την παρουσίαση των νέων ηλεκτρικών μοντέλων και με την εντύπωση που μας έχουν καλλιεργήσει γενικά οι εταιρείες ότι τα ηλεκτρικά έχουν σχεδόν μηδενική συντήρηση, λέω δεν πάω να δω στο website της Toyota το κόστος service του έως τώρα μοναδικού ηλεκτρικού της μάρκας bz4x.
Σιγά τα λεφτά, €100 τίποτα δεν ειναι. Φίλτρο καμπίνας αλλάζουμε ούτως η άλλως κάθε χρόνο, ειδικά μέσα στην Αθήνα. Χρεώνουν 3/4 της ώρας για τις 3 εργασίες, κλάην πάλι. Απλά στο Τέσλα το φίλτρο έχει τα ίδια λεφτά αλλά μπορείς να το αλλάξεις μόνος σου. Σε άλλα ηλεκτρικά έχει ακόμα μεγαλύτερες χρεώσεις. Τα υγρά φρένων ισχύουν για όλους αλλαγή κάθε 2 χρόνια για λόγους ασφαλείας.
Σε κάθε περίπτωση, €100 συντήρηση για ένα αμάξι των €40.000 ειναι αστείο και να το συζητάμε.
-
@lexota said in TOYOTA FORUM:
Με αφορμή την παρουσίαση των νέων ηλεκτρικών μοντέλων και με την εντύπωση που μας έχουν καλλιεργήσει γενικά οι εταιρείες ότι τα ηλεκτρικά έχουν σχεδόν μηδενική συντήρηση, λέω δεν πάω να δω στο website της Toyota το κόστος service του έως τώρα μοναδικού ηλεκτρικού της μάρκας bz4x.
Έβαλα τα γέλια. Υποχρεωτική συντήρηση κάθε χρόνο 15000km και τιμές για γέλια. Λένε αφού δεν έχει λάδια ε ας τους υποχρεώσουμε να αλλάζουν φίλτρο καμπίνας κάθε χρόνο, κάτι που πχ στο υβριδικό corolla δεν ισχύει. Ε ας τους χρεώσουμε και σχεδόν μία εργατοώρα για αυτό.
Φυσικά το κόστος ανεβαίνει ακόμα περισσότερο το δεύτερο χρόνο με την αλλαγή υγρού φρένων.ΥΓ: Δεν έχω δει τί ισχύει στους άλλους κατασκευαστές.
Αυτο το φιλτρο απο μονος σου επρεπε να τους βαζεις να στο αλλαζουν καθε χρονο αν μενεις Αττικη.
TOYOTA FORUM