-
Για να μην χαλάμε τα κινεζικά τοπικά με ατέρμονες συζητήσεις και κόντρες όλοι οι Αντι-κινέζοι εδώ!
Άλλωστε προβλέπω ότι τα διθυραμβικά σχόλια σύντομα θα αντικατασταθούν με στενάχωρες ιστορίες για την ποιότητα τις βλάβες την υποστήριξη και στο τέλος με τραγικές ιστορίες που θα αφορούν την ασφάλεια τους.
Θάψτε τα τώρα εδώ ελεύθερα αποκαλύπτοντας τα ψέματα και την προπαγάνδα προστατεύοντας αυτούς που δεν ξέρουν και ζητάνε μία γνώμη.
Παράκληση
Όταν η φούσκα σκάσει και η αλήθεια φανερωθεί τηρήστε διακριτική στάση χωρίς να πικάρετε τους κακόμοιρους που θα ενδώσουν .Κινέζικο αυτοκίνητο ούτε ως λίζινγκ!
-
Το τελευταίο νήμα με τον όρο «απέχθεια» στον τίτλο κατέληξε με τον OP να αγοράζει αυτό που απεχθανόταν
-
Για καθημερινό - χρήση πόλης (Θεσσαλονίκη) οι πρώτες αναζητήσεις βάζουν στην σκέψη τουοτάρα yaris style (γιατί το chic έχει 27κ ρε;) ή byd δολφιν; Μια αρχική ιδέα ...
-
ΤΟΥΟτάρα!
-
@dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Το τελευταίο νήμα με τον όρο «απέχθεια» στον τίτλο κατέληξε με τον OP να αγοράζει αυτό που απεχθανόταν
Οι Αντι-κινέζοι δεν πέφτουμε εύκολα απο καθρεφτάκια -οθόνες -540
κάμερες και λοιπά μπιχλιμπίδια.
Υπάρχει επίπεδο ... -
Περα απο το χαβαλε εχουν κανει αλματα, σε λιγα χρονια θα κυριαρχουν στα αυτοκινητα, ειδικα στα μιας χρησεως οπως πιστευω οτι θα τα "καταντησουν" τα ηλεκτρικα.
-
Σίγουρα είναι πολύ budget λύσεις τα κινέζικα αλλά το χαμηλότερο κόστος κάπου έχει και ένα τίμημα.
-
@ilias-a said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Περα απο το χαβαλε εχουν κανει αλματα, σε λιγα χρονια θα κυριαρχουν στα αυτοκινητα, ειδικα στα μιας χρησεως οπως πιστευω οτι θα τα "καταντησουν" τα ηλεκτρικα.
Δεν είναι μόνο θέμα να πάρω ενα φθηνό για να την βγάλω 3-4 χρόνια
είναι θέμα ασφαλείας
για να εχει συμμετοχή η κρατική κινεζική τηλεόραση στο παρακάτω βίντεο κουράστηκαν και εκεί στην Κίνα με τις υποσχέσεις που εχουν γίνει ψέματα και τραγωδίεςADAS της πλάκας !
-
Είναι αστείο να λέμε απέχθεια στα κινέζικα αυτοκίνητα, όταν τα περισσότερα πράγματα στο σπίτι μας είναι εξ ολοκλήρου ή εν μέρει φτιαγμένα στην Κίνα ...
-
Να τα θαψετε όσο θέλετε τα κινέζικα . Να πω ότι και γω για τα περισσότερα δεν έχω την καλύτερη γνώμη όσον αφορά την εμφάνιση τους. Τα ευρωπαϊκά είναι συνήθως πολύ πιο όμορφα και στυλατα. Βέβαια μέχρι εκεί ........
Όμως
Σκεφτείτε λίγο ότι τα υπόλοιπα πλην κινεζικών έχουν inverter και μπαταρίες από τους Κινέζους!!!!!
Άρα απεχθανεστε τα απολύτως κινέζικα αλλά γουστάρετε τα μισά κινέζικα ? Πώς γκεγκεν αυτό ???
-
@dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Το τελευταίο νήμα με τον όρο «απέχθεια» στον τίτλο κατέληξε με τον OP να αγοράζει αυτό που απεχθανόταν
OH SHIT! Τώρα το παρατήρησα!
-
Η Κίνα έχει μια υπεροχή στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην παρούσα φάση. Αν θα μπορέσει να την κρατήσει, είναι περισσότερο κοινωνικό θέμα και σχετίζεται με τη δομή της χώρας.
Δεν είναι τυχαίο ότι στα πολύπλοκα βιομηχανικά προϊόντα όπως τα αυτοκίνητα κυριαρχούν οι Γερμανοί και οι Ιάπωνες. Είναι πολύ οργανωμένες και πειθαρχημένες κοινωνίες, με ισχυρές βάσεις, υποδομές και παράδοση σε τεχνικά και εμπορικά θέματα.
Η Κίνα αναπτύχθηκε απότομα από αγροτική κοινωνία σε βιομηχανική δύναμη. Αν μπορέσει να οργανωθεί σωστά σαν χώρα και αρπάξει την ευκαιρία, θα εξελιχθεί καλά.
Αλλιώς μου θυμίζει λίγο Ελντοράντο η κατάσταση. Ανακάλυψε τη βιομηχανία όπως οι άλλοι παλιότερα το χρυσό. Και όπως γρήγορα ανέβηκε, εξίσου γρήγορα θα καταρρεύσει. -
@hountalas said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Για καθημερινό - χρήση πόλης (Θεσσαλονίκη) οι πρώτες αναζητήσεις βάζουν στην σκέψη τουοτάρα yaris style (γιατί το chic έχει 27κ ρε;) ή byd δολφιν; Μια αρχική ιδέα ...
Αν μπορεις να φορτιζεις σπιτι, ασυζητητι πας για ηλεκτρικο και το dolphin παραμενει μια vfm λυση. Αν το θες ομως μονο για εντος της πολης, προσωπικα θα κοιτουσα πολυ σοβαρα και το hyundai inster για το εξαιρετικο one pedal drive, την αψογη εκμεταλλευση χωρων και τις μικροτερες διαστασεις.
-
ειχαμε τη συζητηση με τον @antonmone μολις χτες το βραδυ για τα τεραστια αλματα που εχουν κανει οι κινεζοι σε αισθητικη - σχεδιασμο. Τεχνολογικα δεν το συζηταμε καν, ηταν ηδη σε καλυτερο επιπεδο απο τους ευρωπαιους, τουλαχιστον στο θεμα της ηλεκτροκινησης. Στο user interface εξακολουθουν να εχουν καποιες "χαριτωμενιες" οι οποιες οφειλονται στις επιθυμιες του εγχωριου αγοραστικου κοινου. Αυτες μας κακοφαινονται αρχικα λιγο επειδη εχουμε συνηθισει τα αυτοκινητα μας πιο λιτα. Η τεσλα ομως με τα fart sounds, τα παιχνιδια και το karaoke, εχει φερει το δυτικο κοινο πιο κοντα ομως σε αυτα τα features.
Oσο για το θεμα ασφαλειας, απο οσο γνωριζω, ολα τα κινεζικα που εχουν ερθει ευρωπη εχουν 5 αστερια NCAP. Οι ευρωπαιοι κατασκευαστες εχουν κατι 3στερα και μετα δημιουργουν δικαιολογιες οτι δεν χρειαζεται ο κοσμος τα εξτρα χαρακτηριστικα ασφαλειας
Αλλα για δειτε και τα βροντερα 3 αστερια του swift, ετσι για να μην κατηγορουμε μονο τους ευρωπαιους (παλι κατι που εμαθα απο τη συζητηση με τον @antonmone )
Τριτο θεμα που θελω να θιξω ειναι αυτο της τιμης - vfm. Οντως, η προελαση ξεκινησε με τα φτηνα ή με φτηνες τιμες απο τους αντιπροσωπους. Mg και byd εκαναν την αρχη. Ειδικα μαλιστα στην ελλαδα που εχουμε το ηλιθιο τελος ταξινομησης στα θερμικα, η ελλειψη αυτου απο τα φτηνα κινεζικα, τους επετρεψαν να κανουν παρτι.
Απο εκει και περα ομως, μετα το προγεφυρωμα (ειδες στρατηγε μου; χρησιμοποιω λεξιλογιο που μας φερνει πιο κοντα) ερχονται και οι ακριβοτερες μαρκες ή εστω τα ακριβοτερα μοντελα των εταιρειων που εχουν ηδη εδραιωθει. Τωρα λεμε "σιγα μην δωσω 60-70 χιλιαρικα για Nio", αλλα μετα απο 5-6 χρονια δεν θα μας κακοφαινεται τοσο. Ειδικα αν το Nio των 60k προσφερει πραγματα που ουτε γερμανος των 100k σου δινει.
Επομενως στρατηγε μου, μεγαλη μπουκια φαε, μεγαλη κουβεντα μην λες, γιατι σε βλεπω με κανενα Xpeng σε λιγα χρονια
-
Εμφανιστηκε και Νιο σε γνωστο εμπορικο κεντρο. Δεν το ηξερα οτι το εφερε ο Σφακιανακης. Ευκαιρια καποιος να γινει εισαγωγεας αυτοκινητων.
-
Το Νιο δεν ειναι αυτοκινητο ειναι συσκευη οπως το πλυντηριο Μιελε.
-
@wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Εμφανιστηκε και Νιο σε γνωστο εμπορικο κεντρο. Δεν το ηξερα οτι το εφερε ο Σφακιανακης. Ευκαιρια καποιος να γινει εισαγωγεας αυτοκινητων.
golden hall ή καπου αλλου; για πες, ψηνομαι να παω να χαζεψω. Εχω παθει πλακα με το geely ex5 παντως!
-
@dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@wantone said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Εμφανιστηκε και Νιο σε γνωστο εμπορικο κεντρο. Δεν το ηξερα οτι το εφερε ο Σφακιανακης. Ευκαιρια καποιος να γινει εισαγωγεας αυτοκινητων.
golden hall ή καπου αλλου; για πες, ψηνομαι να παω να χαζεψω. Εχω παθει πλακα με το geely ex5 παντως!
Ναι. Γινονταν χαμος απο κοσμο που εμπαινε μεσα.
-
Με τα κινέζικα θα έχουμε μία εικόνα σε 2-3 χρόνια όταν θα βγουν ως μτχ στην εγχώρια αγορά και τι τιμές θα πιάνουν όταν πωλούνται, ΑΑΑΑΑΑΑΝ πωλούνται και δεν μένουν στις εκθέσεις ως φωτιστικά, μια και έχουν μπαταρία να υποστηρίξει αυτή την χρήση και εκείνο το βε2εφ πως το λένε...
Το δεύτερο σημαντικό είναι ότι το πάρτι των ηλεκτρικών έχει τελειώσει. Η μείωση της επιδότησης από 9000 στα 3000, η δυσκολία φόρτισης στο σπίτι, αφού λίγοι έχουν αυτήν την δυνατότητα και οι γελοίες τιμές στις φορτίσεις στον δρόμο με τιμές που κάνουν να φαίνεται τζάμπα η κατανάλωσης της βενζινοκίνητης έκδοσης του βιτάρα ή άλλου συνομηλίκου του αυτοκινήτου 10ετίας ή 20ετίας.
Τα ανέβασα στο θέμα της ηλεκτροκίνησης με το σχετικό άρθρο των 4Τ για την διαδρομή Αθήνας - Χαλκίδας με επιστροφή.
Η λύση στα ηλεκτρικά είναι τα μικρά πόλης για ετήσια χλμ κάτω των 10000 χλμ που θα κάνουν με την επιδότηση λίγο πάνω ή και λίγο κάτω από τις 10000 ευρώ, όσο έκαναν πριν λίγα χρόνια τα Αιγκο και τα αδέρφια του.
Σε αυτές τις τιμές όντως τα κινέζικα μπορούν να βγουν φτηνά και να μονοπωλήσουν την αγορά.
Αλλωστε και οι Ευρωπαίοι ζήτησαν να επιτρέψει η ΕΕ την κατασκευή K cars που θα είναι κάτω από 4 μ. μήκος, θα έχουν περισσότερες δυνατότητες και ασφάλεια από τα τύπου ΑΜΙ και μικρότερες από τα κανονικά αυτοκίνητα.
Ετσι θα έχουμε μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις πόλεις και υβριδικά εκτός.
Πλήρη ηλεκτροκίνηση νομίζω θα είναι μόνο για τους σημερινούς κάτω των 40, δηλαδή κάπου στο 2050-2060, που η τεχνολογία των ηλεκτρικών θα έχει 1000 χλμ αυτονομία και το κόστος φόρτισης κάπου στα 8 ευρώ τα 100 χλμ στα ηλεκτράδικα, ενώ η ταχύτητα φόρτισης θα είναι πολύ μεγαλύτερη της σημερινής.
-
Επειδή γράφτηκε ότι κάποιος που έχει να δώσει 60-70000 για αυτοκίνητο θα πάρει κινεζιά...
Δηλαδή θα απαντήσει στην ερώτηση τι αμάξι έχει και θα το δείξει λέγοντας : το αυτοκίνητο ΜΟΥ ΝΙΟ
Προφανώς όλοι οι άλλοι λεφτάδες θα μπουν σε καθεστώς γενικής θυμηδίας...
Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα