-
Γράφω τις σκέψεις μου , που με προβληματίζουν , καθώς ο αδερφός βγήκε ( δυστυχώς) στην αναζήτηση οχήματος εκ νέου.
Προφίλ οδηγού. Ο άνθρωπος ενώ είναι εκδρομικός τύπος και δε θα ¨γκρινιάξει" να οδηγήσει , είναι όσο πιο μακριά και ανενημέρωτος γίνεται στο θέμα οδήγησης - αυτοκίνησης. Κοινώς δε "νιώθει". Κάτοχος τα τελευταία 10 χρόνια ενός Rav4 εικοσαετίας. Αναποφάσιστος στο θέμα αγοράς και εύκολα επηρεαζόμενος από οποιονδήποτε του πεί μία μπαρούφα. 60% των χιλιομέτρων μέσα στην Αθήνα, καλοκαιρινά μπάνια τα Σκ στους γύρω νομούς και δύο-τρία ταξίδια μεγάλα το χρόνο ( και εξωτερικό).
Θέλει και αντιγράφω τα λόγια του " ενα τζιπ σταθερό και βράχος σα το Rav που θα τραβάει ακόμα καλύτερα" . Μιλάμε για τέτοιο επίπεδο επαφής με την πραγματικότητα.....
Γιατρός σε δημόσιο νοσοκομείο ( το γράφω απλά λόγω κολλημάτων που θα αναπτυχθούν παρακάτω....). Μπάτζετ από 25 εώς 30 βαριά 35.
Του προτάθηκε από σύζυγο συναδέλφου , Χ1( προηγούμενη) 18ι αυτόματη, απλή εξοπλιστικά , αλλά με ελάχιστα χιλιόμετρα (<20Κ) , κατάστασης καινούργιου. Του αρέσει , αλλά δεν είναι τετρακίνητη και τα 1500 κυβικά του είπε κάποιος ότι δεν τραβάνε ( βγάλε άκρη). Με κανένα 23Κ την αγοράζει...
Πήγε μόνος του στη Bmw και του πρότειναν Χ1 βενζίνες ή πετρέλαιο τετρακίνητες. Δεν είχε αντιληφθεί ότι έχουν τεκμήριο πολυτελούς διαβίωσης. Δεν καταλαβαίνει ότι το πετρέλαιο θα το μπουκώσει και ότι η βενζίνη θα καίει 10αρια+ μέσα στην Αθήνα....
Ερώτηση Α) Ποια είναι ¨καλή" αντιπροσωπεία toyota , για επίσκεψη στην Αθήνα; Μένει σε σχετικά κοντινή απόσταση από το Φλαμιάτο ( ζωγράφου) , δίνει test drive , χωρίς ραντεβού ;
Το ΚΚ το απέρριψε ως γεροντίστικο , το Yc ως κοριτσίστικο και το chr φοβάμαι ότι θα μου πεί ότι είναι "σαύρα".... Ελπίζω να τον δελεάσω και να οδηγήσουμε chr . Άκουσε ότι είναι 1800 και είπε οκ αυτό θα "τραβάει"....
Ερώτηση Β) Βασική chr (<30Κ) έχει ελλείψεις σημαντικές στον εξοπλισμό; Μας ενδιαφέρουν μόνο τα συστήματα ασφαλείας (είναι και σιδεροφάγος) και τα φώτα Led.
Ερώτηση Γ ) Παρόμοια , Mazda πρέπει να φτάσω μέχρι τη Γλυφάδα;;;; Τουλάχιστον να το δεί και οδηγήσει , παραγγελία θα μπεί στα Γιάννενα λογικά.
Απέρριψε ήδη όλα τα B Suv, δε μπορεί επίσης, να διανοηθεί ότι δεν υπάρχουν πλέον χωμάτινα Suv ( λέει ότι πατάει χώμα, τίποτα δεν κάνει) . Vitara ( του εξήγησα ότι είναι το μόνο χωμάτινο πλέον ) , του είπε άλλος γιατρός ότι είναι ντενεκές .... Τα Vw (τιγκουαν και Τ ροκ) τα φοβάμαι σε θέμα αξιοπιστίας κιβωτίου κυρίως ( είναι και η έννοια του πορτοφολιού με πόδια, ο άνθρωπος, στα συνεργεία ) , το cupra δε το ήξερε καν ως μάρκα .
Άρα μας έμειναν : η γνωστή Χ1 ( δεν τρελαίνομαι αλλά ο.κ) , οι άγνωστες Χ1 (μακριά...) , το chr ( μακάρι....) , το Cx-30 ( μακάρι*2) , το XC 40 ( καλό αλλά θα καίει τον πάτο του ) , και αν πειστεί να δει κανένα tuscon ( έχει και ιδιόμορφη εμφάνιση) και ίσως το Qq . Χάνω κάποιο;
Οποιαδήποτε πρόταση δεκτή.
Υ.γ. Δεν γνωρίζει ότι υπάρχουν πλέον τα συστήματα ασφαλείας στα αυτοκίνητα, τα Led φώτα και ότι οι οθόνες συνδέονται με το κινητό π.χ.. Ζουν ανάμεσά μας...
-
ΝΕΟ καινούργιο DUSTER Full εξτρα
Μεταχειρισμένο JEEP COMPASS
-
C-HR οτι πρεπει για νεο κοσμο
-
@civil357 said in Εργένης ψάχνει όχημα:
Ερώτηση Α) Ποια είναι ¨καλή" αντιπροσωπεία toyota , για επίσκεψη στην Αθήνα; Μένει σε σχετικά κοντινή απόσταση από το Φλαμιάτο ( ζωγράφου) , δίνει test drive , χωρίς ραντεβού ;
Δυσκολο να σου πω, είναι τι μέρα θα πάς και ποιον πωλητή θα πετύχεις. Εγώ έχω καλές εντυπώσεις από: Παπαδαμαντίου (Γιάννης) και από Πόλις Γλ. Νερά (Δημήτρης). Τεστ ντραηβ, εαν δεν λείπε το αυτοκίνητο και δεν έχουν ραντεβού στο δίνουν έτσι ναι. Για Φλαμιάτο έχει ακούσει θετικά σχόλια αλλά δεν έχω άποψη.@civil357 said in Εργένης ψάχνει όχημα:
Ερώτηση Β) Βασική chr (<30Κ) έχει ελλείψεις σημαντικές στον εξοπλισμό; Μας ενδιαφέρουν μόνο τα συστήματα ασφαλείας (είναι και σιδεροφάγος) και τα φώτα Led.
Σημαντικές ελλείψεις δεν έχει και ΝΑΙ έχει Led η βασική έκδοση και σχεδόν όλα τα συστήματα ασφαλείας.
Δες εδώ τι έχει η 1η (βασική) έκδοση:
@civil357 said in Εργένης ψάχνει όχημα:
Ερώτηση Γ ) Παρόμοια , Mazda πρέπει να φτάσω μέχρι τη Γλυφάδα;;;; Τουλάχιστον να το δεί και οδηγήσει , παραγγελία θα μπεί στα Γιάννενα λογικά.
Ναι, δυστυχώς Αθήνα έχει μόνο στην Γλυφάδα. Δεν είχαν δείξει ενδιαφέρον άλλοι έμποροι να βάλουν Μάζντα, φοβούμενοι τις λίγες πωλήσεις. -
@civil357 said in Εργένης ψάχνει όχημα:
βγήκε ( δυστυχώς) στην αναζήτηση οχήματος εκ νέου.
Ποια είχε δει στην προηγούμενη αναζήτηση?
Γιατί δεν είχε καταλήξει? -
Ότι και να πάρει θα του φανεί διαστημόπλοιο σε σχέση με το αρχαίο rav.
Μια ένσταση μόνο στο θέμα της κατανάλωσης .
Το rav του 04 έκαιγε τον πάτο του ,κάτω από 11 δεν είδαμε ποτέ σε αυτοκίνητο φίλου ,άσε την φασαρία στην καμπίνα ….. -
Σωστά θεωρείς το C-HR ως την ιδανική επιλογή.
Δεν θα πήγαινα αναγκαστικά σε καινούριο C-HR, ίσως κοιτούσα και κάποιο περιποιημένο 1ης γενιάς C-HR, που το θεωρώ ομορφότερο και ποιοτικότερο, χωρίς να υστερεί σε συστήματα ασφαλείας και τεχνολογία. -
Το καινουριο Rav4 το σκεφτεται?
-
Dacia , θα το ήθελα πάρα πολύ , αλλά είμαι σίγουρος ότι κάποιος καλοθελητής συνάδελφος του θα τον αρχίσει στα "καλά dacia θα πάρεις;;;;, αυτά χαλάνε" και θα ψαρώσει ( δεν κολλάει σε μάρκες, απλά είναι επιρρεπής στη μπαρούφα) .
Compass, αν ξεπεράσω τον σκόπελο και πεισθεί ότι 1300 κυβικά αυτοκίνητο είναι σβέλτο, τότε θα μπλέξω με το διπλοσύμπλεκτο της φιατ που δε θα το ήθελα. Αν το προτείνω μας βλέπω με τον αρχαίο 2 λιτρο πετρελαιοκινητήρα καθώς θα "μαγευτεί" από τα 2.000 κυβικά και την τετρακίνηση.
Προηγούμενη αναζήτηση , εννοώ καθε 5- 10 χρόνια που βγαίνει στην αγορά αυτοκινήτου. Μαρτύριο αναποφασιστικότητας και ψαρέματος σε κάθε μπαρούφα που του πετάει ο κάθε πωλητής. Το rav αγοράστηκε αφού βγήκε ολική σχετικά καίνουργιο φόκους ( έσκασε μεθυσμένος πάνω του παρκαρισμένος) . Μέχρι να αγοραστεί το φοκους μου έβγαλε την πίστη, παρόμοια έκανε και με το Rav.
Καινούργιο rav σκέφτομαι και εγώ αλλά νομίζω ότι έχει 2,5 λιτρο μόνο και αλλάζει σύντομα. Μεταχειρισμένα της τελευταίας γενιάς βρίσκω ελάχιστα.
-
Δεν έχω καταλάβει αν το νέο όχημα πρέπει ή δεν πρέπει να έχει εκτός δρόμου ικανότητες. Αυτό αλλάζει όλη την αναζήτηση.
-
@dimsabas said in Εργένης ψάχνει όχημα:
Δεν έχω καταλάβει αν το νέο όχημα πρέπει ή δεν πρέπει να έχει εκτός δρόμου ικανότητες. Αυτό αλλάζει όλη την αναζήτηση.
Εγω καταλαβα ότι το θέλει (αλλα δεν το χρειάζεται) γιαυτο και πρότεινα 2 κάλα τετρακίνητα. (αφησα απέξω το vitara γιατι δεν θέλει bsuv και του φένεται τενεκές αρα έξω και όλα τα suzuki)
-
@cirus said in Εργένης ψάχνει όχημα:
@dimsabas said in Εργένης ψάχνει όχημα:
Δεν έχω καταλάβει αν το νέο όχημα πρέπει ή δεν πρέπει να έχει εκτός δρόμου ικανότητες. Αυτό αλλάζει όλη την αναζήτηση.
Εγω καταλαβα ότι το θέλει (αλλα δεν το χρειάζεται)
Ακριβώς .......
Θέλω να πηγαίνω σε παραλίες που έχουν χωματόδρομο μου λέει . Ρε του κάνω εκεί που πήγες τελευταία φορά είχαν κατέβει άλλα επιβατικά ; είχε κόσμο; - Κόσμο είχε , δεν πρόσεξα με τι αυτοκίνητα ήρθαν. ( ευτυχώς δεν απάντησε ήταν ένα μάυρο , ένα γκρί και λοιπά....).
Το βιτάρα δεν το έχει δει , κάποιος του είπε ότι είναι ντενεκές και το έχαψε και άντε τώρα εγώ να του το αλλάξω αυτό...
-
@civil357 said in Εργένης ψάχνει όχημα:
Αν το προτείνω μας βλέπω με τον αρχαίο 2 λιτρο πετρελαιοκινητήρα καθώς θα "μαγευτεί" από τα 2.000 κυβικά και την τετρακίνηση.
ακόμα και με αυτόν είναι πολύ αξιολογο τετρακίνητο
σιγουρα καλύτερο από το chr που αν μπει πίσω ο ανθρωπός πιθανότατα θα πάει και αυτό στην κατηγορία τενεκε
-
@cirus said in Εργένης ψάχνει όχημα:
@civil357 said in Εργένης ψάχνει όχημα:
Αν το προτείνω μας βλέπω με τον αρχαίο 2 λιτρο πετρελαιοκινητήρα καθώς θα "μαγευτεί" από τα 2.000 κυβικά και την τετρακίνηση.
ακόμα και με αυτόν είναι πολύ αξιολογο τετρακίνητο
σιγουρα καλύτερο από το chr που αν μπει πίσω ο ανθρωπός πιθανότατα θα πάει και αυτό στην κατηγορία τενεκε
Θορυβώδης , με μικρό φάσμα λειτουργίας και περίεργο και διστακτικό το 9αρι αυτόματο. Θα μου πείς διασημόπλοιο θα του φανεί ,αλλά φοβάμαι , θα το μπουκώσει το πετρέλαιο...
-
@civil357 said in Εργένης ψάχνει όχημα:
@cirus said in Εργένης ψάχνει όχημα:
@civil357 said in Εργένης ψάχνει όχημα:
Αν το προτείνω μας βλέπω με τον αρχαίο 2 λιτρο πετρελαιοκινητήρα καθώς θα "μαγευτεί" από τα 2.000 κυβικά και την τετρακίνηση.
ακόμα και με αυτόν είναι πολύ αξιολογο τετρακίνητο
σιγουρα καλύτερο από το chr που αν μπει πίσω ο ανθρωπός πιθανότατα θα πάει και αυτό στην κατηγορία τενεκε
Θορυβώδης , με μικρό φάσμα λειτουργίας και περίεργο και διστακτικό το 9αρι αυτόματο. Θα μου πείς διασημόπλοιο θα του φανεί ,αλλά φοβάμαι , θα το μπουκώσει το πετρέλαιο...
αν το κινει μόνο μεσα σε κίνηση ναι θα το μπουκώσει και είναι ακατάλληλο
αλλα αν ειναι έτσι τι το θέλει το μεγάλο τζιπ με τετρακίνηση? δεν θα το βγάζει έξω?
οπως ειπες υπάρχει και ο βενζινοκινητήρας
-
Το 2023 που είχα κάνει td το compass, βρήκα πολύ κακή την ανάρτηση του για αστική χρήση, απλά δεν παλεύεται, κοπανούσε ξερά και αναπηδούσε σε κάθε εγκάρσια ανωμαλία του δρόμου.
Στα χρήματα που διαθέτει +5Κ έστω και με ηλεκτρική τετρακίνηση μόνο toyota μπορεί να πλησιάσει στις βασικές εκδόσεις. Σε οποιαδήποτε άλλη εταιρεία θα πρέπει να σκάσει άνω των 40κ.
Θα του πρότεινα να αγοράσει ένα ηλεκτρικό να κάνει τη δουλειά του, θα του βγει πιο φθηνά. Ο,τιδήποτε άλλο αυτή τη στιγμή με θερμικό κινητήρα, υβριδικό ή μη και δυνατότητα τετρακίνησης πάει στο θεό, οπότε θα του κοπεί η όρεξη για το 80% των διαθέσιμων επιλογών.
Συμπέρασμα, εάν θέλει κάτι οικονομικό η λύση είναι ηλεκτρικό με την επιδότηση και ας ξεχάσει τα θερμικά, εάν θέλει θερμικό με δυνατότητα τετρακίνησης βλέπει βασικές εκδόσεις toyota γύρω στα 35Κ. -
@nmsm2 said in Εργένης ψάχνει όχημα:
Το 2023 που είχα κάνει td το compass, βρήκα πολύ κακή την ανάρτηση του για αστική χρήση, απλά δεν παλεύεται, κοπανούσε ξερά και αναπηδούσε σε κάθε εγκάρσια ανωμαλία του δρόμου.
Στα χρήματα που διαθέτει +5Κ έστω και με ηλεκτρική τετρακίνηση μόνο toyota μπορεί να πλησιάσει στις βασικές εκδόσεις. Σε οποιαδήποτε άλλη εταιρεία θα πρέπει να σκάσει άνω των 40κ.
Θα του πρότεινα να αγοράσει ένα ηλεκτρικό να κάνει τη δουλειά του, θα του βγει πιο φθηνά. Ο,τιδήποτε άλλο αυτή τη στιγμή με θερμικό κινητήρα, υβριδικό ή μη και δυνατότητα τετρακίνησης πάει στο θεό, οπότε θα του κοπεί η όρεξη για το 80% των διαθέσιμων επιλογών.
Συμπέρασμα, εάν θέλει κάτι οικονομικό η λύση είναι ηλεκτρικό με την επιδότηση και ας ξεχάσει τα θερμικά, εάν θέλει θερμικό με δυνατότητα τετρακίνησης βλέπει βασικές εκδόσεις toyota γύρω στα 35Κ.Δυστυχώς , καθώς το προφίλ του είναι τέλειο για τέτοια χρήση, είναι ο πλέον ακατάλληλος άνθρωπος πανελλαδικά για ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Δυστυχώς και πάλι, chr τετρακίνητο προηγούμενης γενιάς δεν υπάρχει κανένα στο car.
-
@civil357 said in Εργένης ψάχνει όχημα:
Δυστυχώς και πάλι, chr τετρακίνητο προηγούμενης γενιάς δεν υπάρχει κανένα στο car.
Στην 1η γενιά το C-HR εβγαινε τετρακίνητο μόνο με τον 1.2Τ και χειροκίνητο, δεν έβγαινε σε υβριδική έκδοση. Και το χειροκίνητο, 4κίνητο πούλησε ελάχιστα (έως και καθόλου) λόγω τιμής. Οπότε κατά 99.9% δεν θα βρείς, εκτός εαν σκάσει κανένα εισαγωγής.
-
@fanis75 said in Εργένης ψάχνει όχημα:
@civil357 said in Εργένης ψάχνει όχημα:
Δυστυχώς και πάλι, chr τετρακίνητο προηγούμενης γενιάς δεν υπάρχει κανένα στο car.
Στην 1η γενιά το C-HR εβγαινε τετρακίνητο μόνο με τον 1.2Τ και χειροκίνητο, δεν έβγαινε σε υβριδική έκδοση. Και το χειροκίνητο, 4κίνητο πούλησε ελάχιστα (έως και καθόλου) λόγω τιμής. Οπότε κατά 99.9% δεν θα βρείς, εκτός εαν σκάσει κανένα εισαγωγής.
Νόμιζα ότι ως δίλιτρο έβγαινε από τότε....
Οκ άλλη μία επιλογή μείον.
Πρέπει να πεισθεί ότι το chr είναι σβέλτο ( κοινώς στο test drive θα το γυρίσω στο sport κατευθείαν , ελπίζω να έχει εύκολο μενού και να μη "μουγκρίζει" πολύ ) και με κάποιον τρόπο ότι δεν είναι σαύρα.
Μετά θα πάμε mazda και μας βλέπω σε κανένα Σπανό να ακούω μέσα στο λιοπύρι ποιο μεταχειρισμένο θέλει να διώξει πιο άμεσα ο εκεί πωλητής. Ελπίζω μόνο να "ψαρώσει" με την καινούργια Χ1 .
Καταπληκτικά θα περάσουμε....
-
@civil357 said in Εργένης ψάχνει όχημα:
@fanis75 said in Εργένης ψάχνει όχημα:
@civil357 said in Εργένης ψάχνει όχημα:
Δυστυχώς και πάλι, chr τετρακίνητο προηγούμενης γενιάς δεν υπάρχει κανένα στο car.
Στην 1η γενιά το C-HR εβγαινε τετρακίνητο μόνο με τον 1.2Τ και χειροκίνητο, δεν έβγαινε σε υβριδική έκδοση. Και το χειροκίνητο, 4κίνητο πούλησε ελάχιστα (έως και καθόλου) λόγω τιμής. Οπότε κατά 99.9% δεν θα βρείς, εκτός εαν σκάσει κανένα εισαγωγής.
Νόμιζα ότι ως δίλιτρο έβγαινε από τότε....
Οκ άλλη μία επιλογή μείον.
Πρέπει να πεισθεί ότι το chr είναι σβέλτο ( κοινώς στο test drive θα το γυρίσω στο sport κατευθείαν , ελπίζω να έχει εύκολο μενού και να μη "μουγκρίζει" πολύ ) και με κάποιον τρόπο ότι δεν είναι σαύρα.
Μετά θα πάμε mazda και μας βλέπω σε κανένα Σπανό να ακούω μέσα στο λιοπύρι ποιο μεταχειρισμένο θέλει να διώξει πιο άμεσα ο εκεί πωλητής. Ελπίζω μόνο να "ψαρώσει" με την καινούργια Χ1 .
Καταπληκτικά θα περάσουμε....
Το Σαβ/κο κατέβηκα Πόρο με corolla cross και επέστρεψα φορτωμένος με μονίμως αναμμένο clima, έκαψε 30 ευρώ συνολικά συμπεριλαμβανομένης της επιστροφής. Ο δρόμος μετά τη Κόρινθο για Επίδαυρο και προς Γαλατά είναι η επιτομή της υβριδικής λειτουργίας, συνεχείς στροφές με αδυναμία να αναπτύξεις ταχύτητα άνω 80-100 χλμ, κινούνταν ηλεκτρικά σε τεράστιο τμήμα της διαδρομής.
Από την εμπειρία μου με το δίλιτρο cc πες στον αδερφό σου να βάλει το χέρι στη τσέπη και να επιλέξει τον δίλιτρο κινητήρα στο chr (στη έκδοση με τετρακίνηση), δεν θα του λείψει η ισχύς του κινητήρα σε κανένα σημείο (ανωφέρειες με στροφές κλπ), είναι πραγματικά σβέλτο και δεν κρεμάει, με το συμβιβασμό φυσικά του θορυβώδους ecvt κατά τις προσπεράσεις και σε έντονο ζόρισμα.
Εργένης ψάχνει όχημα