Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen C3 Aircross 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Citroen C3 Aircross 2024
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 23
    • 24
    • 1 / 24
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    59
    466
    31504
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • katafractos17
      katafractos17 last edited by

      Δεν είδα κάπου να υπάρχει νήμα, οπότε είπα να το βάλω.

      Citroen C3 Aircross 2024: μεγαλύτερο και ευέλικτο

      alt text

      Citroen C3 Aircross: Ηλεκτρικό μοντέλο το 2024

      Η αγορά των μικρών SUV στην Ευρώπη ακμάζει και οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να καλύψουν τις διαφορετικές απαιτήσεις των πελατών τους.

      Η πρώτη γενιά του Citroen C3 Aircross που παρουσιάστηκε το 2017, είναι ένα από τα τελευταία μοντέλα που έχουν απομείνει που βασίζεται στην παλιά πλατφόρμα PSA PF1, γι’ αυτό και χρειάζεται σύντομα αντικατάσταση. Η συμβατότητα της πλατφόρμας με ήπια υβριδικά και πλήρως ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, έχει αποδειχθεί από το Citroen e-C3.

      Ενώ τα περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα της Stellantis διαθέτουν ηλεκτροκινητήρα 156 PS , το e-C3 Aircross θα μπορούσε ενδεχομένως να υιοθετήσει τη λιγότερο ισχυρή μονάδα των 113 PS που βρίσκεται στο e-C3. Παραμένει αβέβαιο εάν τα δύο μοντέλα θα μοιράζονται το ίδιο πακέτο μπαταριών 44 kWh φωσφορικού σιδήρου λιθίου, ή εάν το 7θέσιο crossover, θα αναβαθμιστεί με μεγαλύτερη μπαταρία 54 kWh, παρέχοντάς του ενδεχομένως αυξημένη εμβέλεια οδήγησης.

      alt text

      Citroen C3 Aircross 2024: Το πιο πρακτικό και προσιτό 7θέσιο SUV

      Το νέο μοντέλο θα διαθέτει την νέα αρχιτεκτονική «Smart Car». Το επερχόμενο C3 Aircross της Citroen, στοχεύει να κερδίσει την κατηγορία, όσον αφορά το μέγεθος και την πρακτικότητα, διαθέτοντας διαμόρφωση τριών σειρών με 7 θέσεις. Παρόλα αυτά, η τιμή αναμένεται να είναι αρκετά προσιτή, δημιουργώντας ένα οικονομικό οικογενειακό SUV, με επιλογές για ήπια υβριδικά και πλήρως ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης.

      Τα αξιοσημείωτα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, προβλέπεται να περιλαμβάνουν το νέο οβάλ σχήμα διπλού σήματος της Citroen, μια προεξέχουσα μπροστινή όψη χωρίς παραδοσιακή μάσκα, μοντέρνους προβολείς LED και νέα τμήματα, που θα περιβάλλουν τις εισαγωγές του προφυλακτήρα. Το πλαϊνό προφίλ αναμένεται να είναι πανομοιότυπο με αυτά του C3 Aircross, με στόχο τη μείωση του κόστους παραγωγής και ανάπτυξης. Κατά συνέπεια, η νέα γενιά, είναι πιθανό να αυξηθεί σε μέγεθος 4,30 μέτρων, το οποίο ξεπερνά το μήκος του προκατόχου, κατά 170 χλστ.

      Επιπλέον, οι διακριτικοί φουτουριστικοί αεροδυναμικοί τροχοί και τα ανανεωμένα πίσω φώτα LED, θα χρησιμεύσουν για τη διάκριση των δύο μοντέλων, καθιστώντας το αυτοκίνητο, περισσότερο συμβατό, με τις ευρωπαϊκές προτιμήσεις. Το ευρύχωρο και πρακτικό εσωτερικό, είναι έτοιμο να αποτελέσει βασικό χαρακτηριστικό των πωλήσεων του Citroen C3 Aircross του 2024.

      alt text

      Παρά το γεγονός ότι ανήκει στην κατηγορία των sub-compact SUV, η Citroen έχει επιβεβαιώσει ότι το μοντέλο θα προσφέρει μια ευρύχωρη διαμόρφωση τριών σειρών, 7 θέσεων. Το μεγαλύτερο κέρδος σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο, θα μεταφραστεί σε περισσότερο χώρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, φέρνοντας το C3 Aircross πιο κοντά στο μεγαλύτερο C5 Aircross.

      Το συμπαγές SUV, πιθανότατα θα έχει τα πολυτελή καθίσματα Advanced Comfort και μια ειδική διάταξη ανάρτησης. Το ταμπλό είναι πιθανό να ενσωματώσει το νέο Citroen Head Up Display, αντισταθμίζοντας την απουσία ενός κλασσικού ταμπλό οργάνων. Επιπλέον, αναμένεται μια ανεξάρτητη οθόνης infotainment 10,25 ιντσών, ενός νέου τιμονιού διπλών ακτίνων με επίπεδο κάτω μέρος, ενσωματωμένα κουμπιά και άφθονους αποθηκευτικούς χώρους σε όλο το ταμπλό, την κεντρική κονσόλα και τα πάνελ των θυρών.

      Η γκάμα πιθανότατα θα επικεντρωθεί στο ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης 1,2 λίτρων PureTech 48V που παρουσιάστηκε πρόσφατα, το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο σε μορφές 99 ίππων και 134 ίππων.

      Τα Citroen C3 Aircross και E-C3 Aircross πρόκειται να κάνουν το ντεμπούτο τους το 2024, μετά την εισαγωγή του μικρότερου E-C3 στην ευρωπαϊκή αγορά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • katafractos17
        katafractos17 last edited by

        Youtube Video

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • J
          jamesd last edited by jamesd

          Όλα καλά αλλά το χειροκίνητο χειρόφρενο σε αμαξι του 2024 παραπέμπει σε παρωχημένο αυτοκίνητο που βρίσκεται πίσω από την εποχή του. Οπισθοδρομικοτητα, δηλαδή περιμένω να μην υποστηρίζει και ACC σαν τον προκάτοχό του. Τι ζούμε με τη Σιτροενιλλα…

          realzeus elteo 2 Replies Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by

            Πωωω ποιος διαβάζει τον ταξιδευτή. Θα έχει φουσκώσει σαν κόκορας

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus @jamesd last edited by

              @jamesd said in Citroen C3 Aircross 2024:

              Όλα καλά αλλά το χειροκίνητο χειρόφρενο σε αμαξι του 2024 παραπέμπει σε παρωχημένο αυτοκίνητο που βρίσκεται πίσω από την εποχή του. Οπισθοδρομικοτητα, δηλαδή περιμένω να μην υποστηρίζει και ACC σαν τον προκάτοχό του. Τι ζούμε με τη Σιτροενιλλα…

              Μια χαρά είναι το χειροκίνητο χειρόφρενο. Επιτρέπει ναι χειροφρενιές!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • storm
                storm last edited by

                Αν είναι αυτό το C3 Aircross 2024 εύκολα θα μπορούσε να ήταν και το facelift 2024 Ssangyong Tivoli.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • elteo
                  elteo @jamesd last edited by elteo

                  @jamesd said in Citroen C3 Aircross 2024:

                  Όλα καλά αλλά το χειροκίνητο χειρόφρενο σε αμαξι του 2024 παραπέμπει σε παρωχημένο αυτοκίνητο που βρίσκεται πίσω από την εποχή του. Οπισθοδρομικοτητα, δηλαδή περιμένω να μην υποστηρίζει και ACC σαν τον προκάτοχό του. Τι ζούμε με τη Σιτροενιλλα…

                  Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί έχουμε τάμπλετ με όλες τις λειτουργίες στα Τέσλα και στους αντιγραφείς τους.🤣

                  Θα με τρελάνεις; Σιγά το οπισθοδρομικό να έχεις μοχλό χειρόφρενου.

                  J 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • J
                    jamesd @elteo last edited by

                    @elteo said in Citroen C3 Aircross 2024:

                    @jamesd said in Citroen C3 Aircross 2024:

                    Όλα καλά αλλά το χειροκίνητο χειρόφρενο σε αμαξι του 2024 παραπέμπει σε παρωχημένο αυτοκίνητο που βρίσκεται πίσω από την εποχή του. Οπισθοδρομικοτητα, δηλαδή περιμένω να μην υποστηρίζει και ACC σαν τον προκάτοχό του. Τι ζούμε με τη Σιτροενιλλα…

                    Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί έχουμε τάμπλετ με όλες τις λειτουργίες στα Τέσλα και στους αντιγραφείς τους.🤣

                    Θα με τρελάνεις; Σιγά το οπισθοδρομικό να έχεις μοχλό χειρόφρενου.

                    Τί λες να μην είναι;😁

                    elteo 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo @jamesd last edited by elteo

                      @jamesd said in Citroen C3 Aircross 2024:

                      @elteo said in Citroen C3 Aircross 2024:

                      @jamesd said in Citroen C3 Aircross 2024:

                      Όλα καλά αλλά το χειροκίνητο χειρόφρενο σε αμαξι του 2024 παραπέμπει σε παρωχημένο αυτοκίνητο που βρίσκεται πίσω από την εποχή του. Οπισθοδρομικοτητα, δηλαδή περιμένω να μην υποστηρίζει και ACC σαν τον προκάτοχό του. Τι ζούμε με τη Σιτροενιλλα…

                      Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί έχουμε τάμπλετ με όλες τις λειτουργίες στα Τέσλα και στους αντιγραφείς τους.🤣

                      Θα με τρελάνεις; Σιγά το οπισθοδρομικό να έχεις μοχλό χειρόφρενου.

                      Τί λες να μην είναι;😁

                      Ναι και οι πόρτες αναχρονιστικές είναι. Να τις καταργήσουμε.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • H
                        harisma23 last edited by

                        Προσωπικά δεν βρίσκω τίποτα αναχρονιστικό στο παραδοσιακό χειρόφρενο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • L
                          lap last edited by

                          Εγώ φοβάμαι την αξιοπιστία του ηλεκτρικού, αν ήταν τελείως αξιόπιστο δεν εχω κανέναν θέμα με το ηλεκτρικό.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • piliourits
                            piliourits last edited by piliourits

                            Αν έχει συμβατικό λεβιέ στο χειρόφρενο, μπορούμε να υποθέσουμε ότι θα εξακολουθήσει το aisin κιβώτιο στα θερμικά, είναι μια καλή είδηση.
                            Δηλαδή όμως, δεν θα έχει auto-hold στο φανάρι;

                            (Είδα τώρα ότι αναφέρεστε στο ινδικό, δεν πιστεύω ότι σημαίνει πολλά για το πως θα κυκλοφορήσει εδώ)

                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                            diego1960 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              criuser @lap last edited by

                              @lap said in Citroen C3 Aircross 2024:

                              Πωωω ποιος διαβάζει τον ταξιδευτή. Θα έχει φουσκώσει σαν κόκορας

                              Τώρα το ξεκίνησα να το διαβάζω. Θα ενημερώσω αφού τα διαβάσω.

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • storm
                                storm last edited by storm

                                Στην μπάντα, στην μπάντα, πλακώσαν τα κομάντα... 😁 😀

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • diego1960
                                  diego1960 @piliourits last edited by

                                  @piliourits said in Citroen C3 Aircross 2024:

                                  Αν έχει συμβατικό λεβιέ στο χειρόφρενο, μπορούμε να υποθέσουμε ότι θα εξακολουθήσει το aisin κιβώτιο στα θερμικά, είναι μια καλή είδηση.
                                  Δηλαδή όμως, δεν θα έχει auto-hold στο φανάρι;

                                  (Είδα τώρα ότι αναφέρεστε στο ινδικό, δεν πιστεύω ότι σημαίνει πολλά για το πως θα κυκλοφορήσει εδώ)

                                  Hill-hold assist εννοείς; Και τα χειροκίνητα έχουν γενικά.

                                  Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                                  piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser last edited by criuser

                                    Λοιπόν δεν είδα το βίντεο, αλλά για το ευρωπαϊκό 3 αιρκρος υπήρξαν αναφορές στην παρουσίαση του νέου 3.
                                    Υπήρξαν και φωτό :
                                    c2423fb7-0957-45bd-bbbe-df5132e83628-image.png

                                    905c0e90-a993-4a12-9d8c-ee857d05c78d-image.png

                                    5d79e9a6-0ea2-46ed-9704-03cd69830e30-image.png

                                    00607094-e079-435c-9304-3078eb2dde97-image.png

                                    Οπως είδαμε το νέο 3 έχει χαρακτηριστικά σουβ. Αλλά μήκος 4 μ.
                                    Ετσι το αιρκρος θα είναι 30+ εκ μακρύτερο, δηλαδή 15-17 εκ μεγαλύτερο από το υπάρχον, θα έχει μεταξόνιο 2,67, δηλαδή όσο το τρέχον 3008, μακρύτερο από το 2,605 που έχει το τωρινό και 2,54 που έχει το υπάρχον αλλά και το νέο 3.

                                    Επίσης η δυνατότητα της 7θέσιας διάταξης σημαίνει και πολύ μεγάλο χώρο αποσκευών στο 5θέσιο, λογικά από τα 410 της τωρινής θα πάμε κάπου στα 520 του 3008- 5 αιρκρος.

                                    Τι θα μας δίνει λοιπόν το νέο 3 αιρκρός ? Θα μας δίνει χώρους σχεδόν σημερινού c-suv σε χρήματα b-suv, αλλά προφανώς και ποιότητα b-suv.

                                    Οπως και σήμερα η ποιότητα ενός 3 αιρκρος διαφέρει από του 5, κάπως έτσι θα υπάρχει και στις νέες σειρές.

                                    Από την άλλη όμως η ύπαρξη στο νέο 3 των διπλών αμορτισέρ και των καθισμάτων υψηλής άνεσης, σημαίνει ότι αυτά θα υπάρχουν και στο 3 αιρκρος.

                                    Ολα αυτά μειώνουν κατά πολύ την διαφορά από το υπάρχον 5 αιρκρος. Εκτός αν και αυτό μεγαλώσει και πάει στα 4,60 το 2025 που θα αλλάξει.

                                    Από πλευράς κινητήρων, για μένα θεωρώ ότι θα υπάρχει η μπαταρία με τα 112 άλογα και τα 320 χλμ αυτονομία, όπως και η μεγαλύτερη, ενώ από θερμικά ίσως λόγω χαρακτήρα έχουμε μόνο υβριδικές εκδόσεις δηλαδή αυτόματα διπλού συμπλέκτη 6 ταχυτήτων με 100 και 136 άλογα, μια ένα χειροκίνητο με 100 άλογα, θα μπορούσε να είναι μόνο σε εισαγωγική έκδοση και αυτή όχι για όλες τις χώρες.

                                    Οι όψεις εμπρός και πίσω του αυτοκινήτου, διαφέρουν από τα ινδικά και της Λατινικής Αμερικής. Η πλάγια όψη θα διαφέρει αλλά σαν όγκος θα είναι κοντά.

                                    Θα κυκλοφορήσει και σαν Οπελ Φροντέρα.

                                    Τέλος τα αυτόματα κιβώτια έχουν ηλεκτρικά χειρόφρενα.

                                    Χειροκίνητο μόνο αν βγούν απλές θερμικές εκδόσεις.

                                    Hill hold assist έχουν όλες οι εκδόσεις και στο σημερινό αιρκρος.

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    J 1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                    • J
                                      jamesd @criuser last edited by

                                      @criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:

                                      ουν από τα ινδικά και της Λατινικής Αμερικής. Η πλάγια όψη θα διαφέρει αλλά σαν όγκος θα είναι κοντά.

                                      Τέλος τα αυτόματα κιβώτια έχουν ηλεκτρικά χειρόφρενα.

                                      Χειροκίνητο μόνο αν βγούν απλές θερμικές εκδόσεις.

                                      Hill hold assist έχουν όλες οι εκδόσεις και στο σημερινό αιρκρος.

                                      🤞 🤞 🤞

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jammamon last edited by

                                        Πωω δε βλεπεται το αμαξι ρε παιδια😒

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • piliourits
                                          piliourits @diego1960 last edited by

                                          @diego1960 said in Citroen C3 Aircross 2024:

                                          @piliourits said in Citroen C3 Aircross 2024:

                                          Αν έχει συμβατικό λεβιέ στο χειρόφρενο, μπορούμε να υποθέσουμε ότι θα εξακολουθήσει το aisin κιβώτιο στα θερμικά, είναι μια καλή είδηση.
                                          Δηλαδή όμως, δεν θα έχει auto-hold στο φανάρι;

                                          (Είδα τώρα ότι αναφέρεστε στο ινδικό, δεν πιστεύω ότι σημαίνει πολλά για το πως θα κυκλοφορήσει εδώ)

                                          Hill-hold assist εννοείς; Και τα χειροκίνητα έχουν γενικά.

                                          Όχι, το αυτόματο χειρόφρενο στο φανάρι.
                                          Στα τωρινά ΕΑΤ (aisin) κιβώτια με συμβατικο χειρόφρενο, πρέπει να πατάς το φρένο όσο είσαι σταματημένος.

                                          Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator last edited by

                                            Μπροστά βλέπεται, πίσω δεν βλέπεται! Σαφώς πιο όμορφο το τωρινό μοντέλο.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 1 / 24
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr