-
-
Ωραίος.
Με πόσα άραγε (αντί για το YC) ακόμα το παίρνεις ;Με πολλά, πάρα πολλά. Για αυτό και δεν θα το πάρω....δεν έχω τόσα. Θέλει τουλάχιστον 35.000€, οπότε 15.000€ επιπλέον θέλω στα σίγουρα. Και εαν έδινα €35.000 για αμάξι και δεν έπαιρνα ηλεκτρικό, μάλλον θα έπαιρνα το UX μεταχειρισμένο.
-
Ενδιαφέρον έχει ίσως μόνο η βασική έκδοση, στα 32κ, μετά ξεφεύγει, 35 για 3cyl με ημιακαμπτο; Όχι ευχαριστώ.
-
Ενδιαφέρον έχει ίσως μόνο η βασική έκδοση, στα 32κ, μετά ξεφεύγει, 35 για 3cyl με ημιακαμπτο; Όχι ευχαριστώ.
εεε καλά, εδώ υπάρχουν άλλα με ημιάκαμπτο που έχουν και 40 και 45Κ και με 3κύλινδρο επίσης. Σημεία των καιρών, άσε που το LBX βγαίνει και με "καλή" ανάρτηση σε τετρακούνα. Απλά εαν Λέξους, θέλει μια καλή έκδοση εξοπλισμού, αλλιώς δεν αξίζει για εμένα. Δηλαδή εαν δώσω 32Κ, εεε θα δώσω και τα 35Κ για να ειναι όπως το θέλω.
-
-
Καλημέρα σε όλους.
Μετά το χθεσινό τεστ ντραιβ έκανα μια τηλεφωνική κουβέντα με iceman7.
Έβαλα σε configurator ολα τα "premium" BSUV μοντέλα με οοοοολο τον εξοπλισμό και κοστίζουν όλα τα ίδια λεφτά απλά με μεγαλύτερες καταναλώσεις και διπλάσια κόστη για σέρβις.
Δεν μπορώ να πω αν αξίζει τόσα λεφτά ή όχι αλλά αν βάλεις όλη την τεχνολογία όπως στην εκδοση cool Advance sta 44700
Το Q2 βγαίνει στα 43000+ με 5 λίτρα κατανάλωσή παραπάνω στα 100 και διπλάσιο κόστος σέρβις και εγγύησή νομίζω μόνο 2 χρόνια
Μέχρι και το Skoda περνάει τα 40000
Αν θεωρήσουμε premium το 2008 βγάνει με πετρέλαιο στα 40000 αλλά με όχι ίδιο εξοπλισμό και την πιθανότατα ότι θεωρητικά σε 3 χρόνια θα το πάρει κάποιος Λαρισέος γιατί στην Αθήνα θα μπορεί να το κοιτάει μόνο και όχι να το κυκλοφορεί.
-
Πολύ ακριβά όλα για BSUV.
Με 45.000, ενδεικτικά, παίρνεις το παρακάτω !
-
@gtsartsal said in LEXUS LBX:
Πολύ ακριβά όλα για BSUV.
Με 45.000, ενδεικτικά, παίρνεις το παρακάτω !
Την Nissan την άφησα εκτός γιατί δεν ειναι premium σε καμία περίπτωση αν την εβαζα θα έμπαινε το Juke που πάλι φτάνει τα 40000. Επίσης το Qashqai τρίζει στα πρώτα 5000χλμ κατι που το έζησα 1το χέρι στο 3ημερο της καθαράς Δευτέρας
-
@gtsartsal said in LEXUS LBX:
Πολύ ακριβά όλα για BSUV.
Με 45.000, ενδεικτικά, παίρνεις το παρακάτω !
Την Nissan την άφησα εκτός γιατί δεν ειναι premium σε καμία περίπτωση αν την εβαζα θα έμπαινε το Juke που πάλι φτάνει τα 40000. Επίσης το Qashqai τρίζει στα πρώτα 5000χλμ κατι που το έζησα 1το χέρι στο 3ημερο της καθαράς Δευτέρας
Στο τεστ νταιβ που είχα κάνει μου είχε φανεί πολύ ποιοτικό. Μου κάνει μεγάλη εντύπωση αυτό που αναφέρεις.
Αυτό που ήθελα να δείξω με το παράδειγμα του Qashqai είναι ότι στην ίδια τιμή παίρνεις μεγαλύτερο και καλύτερο αυτοκίνητο.
-
@gtsartsal said in LEXUS LBX:
@gtsartsal said in LEXUS LBX:
Πολύ ακριβά όλα για BSUV.
Με 45.000, ενδεικτικά, παίρνεις το παρακάτω !
Την Nissan την άφησα εκτός γιατί δεν ειναι premium σε καμία περίπτωση αν την εβαζα θα έμπαινε το Juke που πάλι φτάνει τα 40000. Επίσης το Qashqai τρίζει στα πρώτα 5000χλμ κατι που το έζησα 1το χέρι στο 3ημερο της καθαράς Δευτέρας
Στο τεστ νταιβ που είχα κάνει μου είχε φανεί πολύ ποιοτικό. Μου κάνει μεγάλη εντύπωση αυτό που αναφέρεις.
Αυτό που ήθελα να δείξω με το παράδειγμα του Qashqai είναι ότι στην ίδια τιμή παίρνεις μεγαλύτερο και καλύτερο αυτοκίνητο.
Αν μπούμε σε αυτό το συγκριτικό με αυτα τα λεφτά κλπ κλπ δεν θα τελειώσει ποτέ το γράψιμο.
Μιλάμε Μονο για premium Bsuv με ΟΛΟ τον διαθέσιμο εξοπλισμό.
Πάντα θα υπάρχει κάτι άλλο σε αυτά λεφτά αλλά βάζουμε παραμέτρους για να κάνουμε το δείγμα συγκεκριμένο.
ΥΓ. Το Juke 1.6 145 Hybrid κάνει τώρα 37000 με 6000 έκπτωση.
Αλλα ξανα λέω δεν είναι Premium σε καμία περίπτωση θα πρεπει να το συγκρίνεις με YC που κάνει ποιο φθηνα και χωρίς έκπτωση.
-
@gtsartsal said in LEXUS LBX:
@gtsartsal said in LEXUS LBX:
Πολύ ακριβά όλα για BSUV.
Με 45.000, ενδεικτικά, παίρνεις το παρακάτω !
Την Nissan την άφησα εκτός γιατί δεν ειναι premium σε καμία περίπτωση αν την εβαζα θα έμπαινε το Juke που πάλι φτάνει τα 40000. Επίσης το Qashqai τρίζει στα πρώτα 5000χλμ κατι που το έζησα 1το χέρι στο 3ημερο της καθαράς Δευτέρας
Στο τεστ νταιβ που είχα κάνει μου είχε φανεί πολύ ποιοτικό. Μου κάνει μεγάλη εντύπωση αυτό που αναφέρεις.
Αυτό που ήθελα να δείξω με το παράδειγμα του Qashqai είναι ότι στην ίδια τιμή παίρνεις μεγαλύτερο και καλύτερο αυτοκίνητο.
Αν μπούμε σε αυτό το συγκριτικό με αυτα τα λεφτά κλπ κλπ δεν θα τελειώσει ποτέ το γράψιμο.
Μιλάμε Μονο για premium Bsuv με ΟΛΟ τον διαθέσιμο εξοπλισμό.
Πάντα θα υπάρχει κάτι άλλο σε αυτά λεφτά αλλά βάζουμε παραμέτρους για να κάνουμε το δείγμα συγκεκριμένο.
ΥΓ. Το Juke 1.6 145 Hybrid κάνει τώρα 37000 με 6000 έκπτωση.
Αλλα ξανα λέω δεν είναι Premium σε καμία περίπτωση θα πρεπει να το συγκρίνεις με YC που κάνει ποιο φθηνα και χωρίς έκπτωση.
Τα δυο που ανέφερες είναι όλα τα διαθέσιμα που υπάρχουν. Αν και πολύ αμφιβάλω για τον όρο premium στα συγκεκριμένα
-
Καλημέρα σε όλους.
Μετά το χθεσινό τεστ ντραιβ έκανα μια τηλεφωνική κουβέντα με iceman7.
Έβαλα σε configurator ολα τα "premium" BSUV μοντέλα με οοοοολο τον εξοπλισμό και κοστίζουν όλα τα ίδια λεφτά απλά με μεγαλύτερες καταναλώσεις και διπλάσια κόστη για σέρβις.
Δεν μπορώ να πω αν αξίζει τόσα λεφτά ή όχι αλλά αν βάλεις όλη την τεχνολογία όπως στην εκδοση cool Advance sta 44700
Το Q2 βγαίνει στα 43000+ με 5 λίτρα κατανάλωσή παραπάνω στα 100 και διπλάσιο κόστος σέρβις και εγγύησή νομίζω μόνο 2 χρόνια
Μέχρι και το Skoda περνάει τα 40000
Αν θεωρήσουμε premium το 2008 βγάνει με πετρέλαιο στα 40000 αλλά με όχι ίδιο εξοπλισμό και την πιθανότατα ότι θεωρητικά σε 3 χρόνια θα το πάρει κάποιος Λαρισέος γιατί στην Αθήνα θα μπορεί να το κοιτάει μόνο και όχι να το κυκλοφορεί.
Ναι σε τρία χρόνια θα αποκλείσουν από την Αθήνα εκατοντάδες χιλιάδες πετρέλαια γιούρο 6 για να ακούγεται ξεκάθαρα ο απαίσιος ήχος των σιβιτι και να γράφουν οι γιατροί συνταγές για τογιότα στους γέρους και σε όσους αισθάνονται έτσι...
-
Καλημέρα σε όλους.
Μετά το χθεσινό τεστ ντραιβ έκανα μια τηλεφωνική κουβέντα με iceman7.
Έβαλα σε configurator ολα τα "premium" BSUV μοντέλα με οοοοολο τον εξοπλισμό και κοστίζουν όλα τα ίδια λεφτά απλά με μεγαλύτερες καταναλώσεις και διπλάσια κόστη για σέρβις.
Δεν μπορώ να πω αν αξίζει τόσα λεφτά ή όχι αλλά αν βάλεις όλη την τεχνολογία όπως στην εκδοση cool Advance sta 44700
Το Q2 βγαίνει στα 43000+ με 5 λίτρα κατανάλωσή παραπάνω στα 100 και διπλάσιο κόστος σέρβις και εγγύησή νομίζω μόνο 2 χρόνια
Μέχρι και το Skoda περνάει τα 40000
Αν θεωρήσουμε premium το 2008 βγάνει με πετρέλαιο στα 40000 αλλά με όχι ίδιο εξοπλισμό και την πιθανότατα ότι θεωρητικά σε 3 χρόνια θα το πάρει κάποιος Λαρισέος γιατί στην Αθήνα θα μπορεί να το κοιτάει μόνο και όχι να το κυκλοφορεί.
Ναι σε τρία χρόνια θα αποκλείσουν από την Αθήνα εκατοντάδες χιλιάδες πετρέλαια γιούρο 6 για να ακούγεται ξεκάθαρα ο απαίσιος ήχος των σιβιτι και να γράφουν οι γιατροί συνταγές για τογιότα στους γέρους και σε όσους αισθάνονται έτσι...
Λέξεις κλειδιά "πιθανότατα & θεωρητικά"
Η ειρωνεία περιττή.
-
ΥΓ. Το Juke 1.6 145 Hybrid κάνει τώρα 37000 με 6000 έκπτωση.
Τιμοκατάλογος τώρα Juke hybrid Techna,έχει 30.900. Άρα 37000 χωρίς -όχι με- την έκπτωση.
Γιά όσους πρόλαβαν είχε κι άλλα 1000 ευρώ επιπλέον ως τέλος Μαρτίου.Επομένως η διαφορά είναι περίπου 10.000Όπως και να'χει όμως συμφωνώ πως σίγουρα δεν είναι στην κατηγορία premium b-suv.
-
@panormus772 said in LEXUS LBX:
ΥΓ. Το Juke 1.6 145 Hybrid κάνει τώρα 37000 με 6000 έκπτωση.
Τιμοκατάλογος τώρα Juke hybrid Techna,έχει 30.900. Άρα 37000 χωρίς -όχι με- την έκπτωση.
Γιά όσους πρόλαβαν είχε κι άλλα 1000 ευρώ επιπλέον ως τέλος Μαρτίου.Επομένως η διαφορά είναι περίπου 10.000Όπως και να'χει όμως συμφωνώ πως σίγουρα δεν είναι στην κατηγορία premium b-suv.
Έχω την εντύπωση ότι είναι 37.290 με την επέκτασή εγγύησης και την έκπτωση.
-
Το πιθανότατα και το θεωρητικά, ούτε μαζί ταιριάζουν, αφού ο υπερθετικός με το θεωρητικά δεν κολλάνε, αλλά και ο ορίζοντας της τριετίας για μία τέτοια μεγάλη αλλαγή, επίσης δεν ταιριάζει ούτε με τον υπερθετικό, ούτε με το θεωρητικά...
Η ειρωνία βγήκε αναγκαστικά μετά την απαξίωση του 2008, που είναι πρώτο σε πωλήσεις εδώ και καιρό...
Επίσης η σύγκριση που κάνεις βάζοντας όλο τον εξοπλισμό, δεν είναι σωστή.
Το λέξους όντως είναι σε κατηγορία πρίμιουμ, οπότε βάσει των προδιαγραφών του και του μεγέθους του, δεν πάει στο 2008, αλλά στο DS-3 , ίσως στο Αλφα Ρομέο Μιλάνο που θα παρουσιαστεί αύριο και στο επόμενο Λάντσια αν υπάρξει σε σουβ.
Νομίζω ότι το Κάντρυμαν έχει πλέον μεγαλώσει πολύ, το 4πορτο Μίνι, θα το έλεγα αντίπαλο του και το Q2.
Από εκεί και μετά είναι θέμα του αγοραστή αν θα δώσει 35-40000 για ένα αμάξι μικρότερο από τα 4,20 μ. και με μεταξόνιο κάπου στις 100 ίντσες με ότι σημαίνει αυτό και χώρο αποσκευών είδα 330 λίτρα, όσο τα απλά Β κατηγορίας.
-
Το πιθανότατα και το θεωρητικά, ούτε μαζί ταιριάζουν, αφού ο υπερθετικός με το θεωρητικά δεν κολλάνε, αλλά και ο ορίζοντας της τριετίας για μία τέτοια μεγάλη αλλαγή, επίσης δεν ταιριάζει ούτε με τον υπερθετικό, ούτε με το θεωρητικά...
Η ειρωνία βγήκε αναγκαστικά μετά την απαξίωση του 2008, που είναι πρώτο σε πωλήσεις εδώ και καιρό...
Επίσης η σύγκριση που κάνεις βάζοντας όλο τον εξοπλισμό, δεν είναι σωστή.
Το λέξους όντως είναι σε κατηγορία πρίμιουμ, οπότε βάσει των προδιαγραφών του και του μεγέθους του, δεν πάει στο 2008, αλλά στο DS-3 , ίσως στο Αλφα Ρομέο Μιλάνο που θα παρουσιαστεί αύριο και στο επόμενο Λάντσια αν υπάρξει σε σουβ.
Νομίζω ότι το Κάντρυμαν έχει πλέον μεγαλώσει πολύ, το 4πορτο Μίνι, θα το έλεγα αντίπαλο του και το Q2.
Από εκεί και μετά είναι θέμα του αγοραστή αν θα δώσει 35-40000 για ένα αμάξι μικρότερο από τα 4,20 μ. και με μεταξόνιο κάπου στις 100 ίντσες με ότι σημαίνει αυτό και χώρο αποσκευών είδα 330 λίτρα, όσο τα απλά Β κατηγορίας.
1.Κανένας δεν απαξίωσε κανένα όχημα.
2.Το ότι είναι πρώτο σε πωλήσεις δεν το καθιστά Premium
3.Έγραψα από την αρχή ότι δεν μπορώ να κρίνω αν αξίζει τα λεφτά του
4.Προσπαθώ να κάνω μια σύγκριση τιμών σε Fullextra εξοπλισμένα BSuv Premium με όλα τα άμεσα έξοδα που τα περιστοιχίζουν όπως κόστος ετήσιου σέρβις διάρκεια εγγύησης κλπ
5.To DS3 Κάνει σχεδόν 50000 -
40+ για b-suv....πολλα τα λεφτά για κουβα
-
Premium bsuv με πάνω από 40Κ και κάποιοι κορόιδευαν εμένα που έσκασα τόσα για bsuv. Μπορεί να μην είναι καθόλου premium το δικό μου αλλά με 39,5K που έδωσα είναι πολύ πιο αμάξι από τα premiumια bsuv που βλέπω !!!!!!
-
Το πιθανότατα και το θεωρητικά, ούτε μαζί ταιριάζουν, αφού ο υπερθετικός με το θεωρητικά δεν κολλάνε, αλλά και ο ορίζοντας της τριετίας για μία τέτοια μεγάλη αλλαγή, επίσης δεν ταιριάζει ούτε με τον υπερθετικό, ούτε με το θεωρητικά...
Η ειρωνία βγήκε αναγκαστικά μετά την απαξίωση του 2008, που είναι πρώτο σε πωλήσεις εδώ και καιρό...
Επίσης η σύγκριση που κάνεις βάζοντας όλο τον εξοπλισμό, δεν είναι σωστή.
Το λέξους όντως είναι σε κατηγορία πρίμιουμ, οπότε βάσει των προδιαγραφών του και του μεγέθους του, δεν πάει στο 2008, αλλά στο DS-3 , ίσως στο Αλφα Ρομέο Μιλάνο που θα παρουσιαστεί αύριο και στο επόμενο Λάντσια αν υπάρξει σε σουβ.
Νομίζω ότι το Κάντρυμαν έχει πλέον μεγαλώσει πολύ, το 4πορτο Μίνι, θα το έλεγα αντίπαλο του και το Q2.
Από εκεί και μετά είναι θέμα του αγοραστή αν θα δώσει 35-40000 για ένα αμάξι μικρότερο από τα 4,20 μ. και με μεταξόνιο κάπου στις 100 ίντσες με ότι σημαίνει αυτό και χώρο αποσκευών είδα 330 λίτρα, όσο τα απλά Β κατηγορίας.
1.Κανένας δεν απαξίωσε κανένα όχημα.
2.Το ότι είναι πρώτο σε πωλήσεις δεν το καθιστά Premium
3.Έγραψα από την αρχή ότι δεν μπορώ να κρίνω αν αξίζει τα λεφτά του
4.Προσπαθώ να κάνω μια σύγκριση τιμών σε Fullextra εξοπλισμένα BSuv Premium με όλα τα άμεσα έξοδα που τα περιστοιχίζουν όπως κόστος ετήσιου σέρβις διάρκεια εγγύησης κλπ
5.To DS3 Κάνει σχεδόν 500001.Απαξίωσες όλα τα ντίζελ με το τουλάχιστον άκομψο σχόλιο σου περί τριετίας.
2. Το ανέφερα ότι δεν είναι πριμιουμ το 2008 και ανέφερα ποια θεωρεί πριμιουμ το γκρουπ.
Για τα υπόλοιπα είπα ότι είναι θέμα επιλογής αν κάποιος θα πάρει ένα ακριβό μικρό Β σουβ ή κάτι μεγαλύτερο στα ίδια χρήματα.
LEXUS LBX