Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HONDA ZR-V
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. HONDA ZR-V
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 11 / 11
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    46
    216
    10188
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol @tkin73 last edited by

      @tkin73 said in HONDA ZR-V:

      Τράκαραν με ένα crv τελευταίο μοντέλο πριν λίγες μέρες εγώ με ένα κορσα του 2011 ,αυτός έφταιγε σε δρόμος υποχρεωτική γωνία 90 μοιρες μπήκε στο ρεύμα μου και με κοπανησε το κορσα μπήκε ο προφυλακτήρας λίγο μέσα και στραβωσε το καπό. Το Χόντα όλη η μάσκα για πέταμα ο θόλος μπήκε μέσα και βρήκε στην ρόδα ακινητοποιήθηκε...λαμαρινα της πλάκας το Χόντα...

      ειναι λιγο επιφανειακηη προσεγγιση σου.

      T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • T
        tkin73 @dettol last edited by

        @dettol said in HONDA ZR-V:

        @tkin73 said in HONDA ZR-V:

        Τράκαραν με ένα crv τελευταίο μοντέλο πριν λίγες μέρες εγώ με ένα κορσα του 2011 ,αυτός έφταιγε σε δρόμος υποχρεωτική γωνία 90 μοιρες μπήκε στο ρεύμα μου και με κοπανησε το κορσα μπήκε ο προφυλακτήρας λίγο μέσα και στραβωσε το καπό. Το Χόντα όλη η μάσκα για πέταμα ο θόλος μπήκε μέσα και βρήκε στην ρόδα ακινητοποιήθηκε...λαμαρινα της πλάκας το Χόντα...

        ειναι λιγο επιφανειακηη προσεγγιση σου.

        Εντάξει ναχαμε να λέγαμε ..
        Εννοείται...που να δεις τον βλάκα που με τράκαρε . Που έλεγε κοίτα τι ζημιά μου έκανες εσύ δεν έπαθες τπτ άρα εσύ φταις!?

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dettol @tkin73 last edited by

          @tkin73 said in HONDA ZR-V:

          @dettol said in HONDA ZR-V:

          @tkin73 said in HONDA ZR-V:

          Τράκαραν με ένα crv τελευταίο μοντέλο πριν λίγες μέρες εγώ με ένα κορσα του 2011 ,αυτός έφταιγε σε δρόμος υποχρεωτική γωνία 90 μοιρες μπήκε στο ρεύμα μου και με κοπανησε το κορσα μπήκε ο προφυλακτήρας λίγο μέσα και στραβωσε το καπό. Το Χόντα όλη η μάσκα για πέταμα ο θόλος μπήκε μέσα και βρήκε στην ρόδα ακινητοποιήθηκε...λαμαρινα της πλάκας το Χόντα...

          ειναι λιγο επιφανειακηη προσεγγιση σου.

          Εντάξει ναχαμε να λέγαμε ..
          Εννοείται...που να δεις τον βλάκα που με τράκαρε . Που έλεγε κοίτα τι ζημιά μου έκανες εσύ δεν έπαθες τπτ άρα εσύ φταις!?

          δεν κρινω αν εχεις δικιο ή αδικο στο ατυχημα, ουτε την σταση ή/και οδηγικη συμπεριφορα του αλλου οδηγου. Απλα λεω οτι το "επαθα μικροτερη ζημια, αρα το οχημα μου ειναι καλυτερα φτιαγμενο απο το αλλο" ειναι ξεπερασμενος τροπος σκεψης.

          T 1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • T
            tkin73 @dettol last edited by

            @dettol said in HONDA ZR-V:

            @tkin73 said in HONDA ZR-V:

            @dettol said in HONDA ZR-V:

            @tkin73 said in HONDA ZR-V:

            Τράκαραν με ένα crv τελευταίο μοντέλο πριν λίγες μέρες εγώ με ένα κορσα του 2011 ,αυτός έφταιγε σε δρόμος υποχρεωτική γωνία 90 μοιρες μπήκε στο ρεύμα μου και με κοπανησε το κορσα μπήκε ο προφυλακτήρας λίγο μέσα και στραβωσε το καπό. Το Χόντα όλη η μάσκα για πέταμα ο θόλος μπήκε μέσα και βρήκε στην ρόδα ακινητοποιήθηκε...λαμαρινα της πλάκας το Χόντα...

            ειναι λιγο επιφανειακηη προσεγγιση σου.

            Εντάξει ναχαμε να λέγαμε ..
            Εννοείται...που να δεις τον βλάκα που με τράκαρε . Που έλεγε κοίτα τι ζημιά μου έκανες εσύ δεν έπαθες τπτ άρα εσύ φταις!?

            δεν κρινω αν εχεις δικιο ή αδικο στο ατυχημα, ουτε την σταση ή/και οδηγικη συμπεριφορα του αλλου οδηγου. Απλα λεω οτι το "επαθα μικροτερη ζημια, αρα το οχημα μου ειναι καλυτερα φτιαγμενο απο το αλλο" ειναι ξεπερασμενος τροπος σκεψης.

            Αυτό του έλεγα και εγώ και άλλος κοιτούσε τα άστρα! Τελικά ο πραγματογνώμονας όμως ήρθε να δει το δικό μου αμάξι!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kostasiour last edited by fanis75

              Ήρθε η ώρα να μοιραστώ τις πρώτες μου εντυπώσεις για το νέο αυτοκίνητο, τώρα που συμπληρώσαμε πάνω από ένα μήνα συμβίωσης και έκανε μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα, λιγότερα με εμένα βεβαια. Ίσως βοηθήσω κάποιον μιας και υπάρχουν λίγες αναφορές στο ελληνικό διαδικτυο. Μέχρι στιγμής πάντως, η ικανοποίηση είναι μεγάλη, το αυτοκίνητο αποκτήθηκε με βασικό στόχο να καλύψει τις ανάγκες ενός οικογενειακού οχήματος για πολλά χρόνια και αρκετά χιλιόμετρα κάθε χρόνο, τόσο εντός όσο και εκτός πόλης.

              Μια σύντομη αναφορά στην εμπειρία μας με την αντιπροσωπεία: η εξυπηρέτηση στο κεντρικό κατάστημα του Σαρακάκη, και ειδικά από τον υπάλληλο που μας ανελαβε, ήταν πραγματικά άριστη.

              Η εξωτερική εμφάνιση είναι πάντα θέμα προσωπικού γούστου. Πιστεύω ότι οι φωτογραφίες δεν αποδίδουν σωστά τα χρώματα, που δεν είναι τόσο κλασικά, τα βρήκα πιο ωραία από κοντά. Ο χρόνος θα δείξει την αντοχή τους, αν και δεν σκέφτομαι προς το παρόν κεραμικές επιστρώσεις, καθώς δεν ξέρω πόσο νόημα έχουν τελικά. Προσωπικά βρίσκω την έκδοση Sport που διαθέτει διαφορετική μάσκα, ελαφρώς πιο ελκυστική, αλλά θεωρώ πως δεν αξιζει την διαφορά σε χρηματα.

              Για τα δικά μου δεδομένα πάντα, εδώ μιλάμε για ένα ευρύχωρο οικογενειακό crossover. Το σχήμα του είναι ιδιαίτερο, καθώς δεν ανήκει στην κατηγορία των επιβλητικών, τετραγωνισμένων SUV. Έχει ένα στυλ τύπου υπερυψωμενο civic, άρα μου φαίνεται πως εχει πιο σπορ και νεανικό στυλ, καταφέρνοντας να "κρύψει" τον όγκο του, ειδικά στο μαύρο χρώμα. Τα λευκά αυτοκίνητα, έχω την εντύπωση πως τείνουν να φαίνονται πιο ογκώδη. Συνεπώς, αν κάποιος αναζητά το κλασικό, μεγαλο επιβλητικό SUV, ίσως πρέπει να στραφεί αλλού.

              Εχει αρκετή απόσταση από το έδαφος, ικανοποιητική για τις (επιτρέψτε μου την έκφραση) “μικρές περιπετειες” μιας οικογενειας στην Ελλάδα, όπως το να μπει και να βγεί από ανώμαλα χωματινα πάρκινγκ με νεροφαγώματα με μεγάλο ύψος, να κάνει διελεύσεις σε χωμάτινες διαδρομές για να προσεγγίσει παραλίες, να καβαλησει ανωμαλίες, να παρκάρει σε κλίσεις, όλα αυτά τα βάτα κομμάτια χωρίς κανένα πρόβλημα. Crossover είναι και δεν το συγκρίνουμε με κανονικό 4x4 εννοείται. Να αναφέρω πως δεν έχει ράγες οροφής.

              Το εσωτερικό του, παρόλο που δεν έχω εκτενή εμπειρία από premium καμπίνες, μου δίνει την αίσθηση ότι είναι αρκετά ποιοτικό και "μαζεμένο". Δεν είναι φυσικά premium, αλλά ξεφεύγει από την "στάνταρ" κατηγορία, μου θυμιζει mazda. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι τεράστιοι, ίσως και σε υπερβολικό βαθμό. Για παράδειγμα, ο συνοδηγός κάθεται άνετα, ακόμα κι αν πίσω του βρίσκεται ένα μεγάλο παιδικό κάθισμα που κοιτάει προς τα πίσω (κατι που απαιτεί πολύ χώρο). Δυστυχώς τα πίσω καθίσματα δεν αλλάζουν θεση.

              Η εργονομία είναι καλή, η συναρμογή των υλικών επίσης, τα περισσότερα σημεία που αγγίζεις έχουν ποιοτική και συχνά μαλακή υφή. Τριγμοί δεν υπάρχουν. Η ηχομόνωση φιλτράρει αποτελεσματικά τον θόρυβο του αέρα, ενώ και οι καθρέπτες, παρά το μέγεθός τους, δεν ακούγονται. Ο ήχος του κινητήρα δεν ενοχλεί, αντιθέτως, ίσως να ακούγεται και ευχάριστα. Ο μόνος θόρυβος που μερικές φορές εισχωρεί στην καμπίνα είναι αυτός των ελαστικών, ανάλογα με την ποιότητα του οδοστρώματος. Βέβαια δεν το έχω πιέσει πολύ το μοτερ ακόμα να ακουστεί αρκετά, καθώς ήταν στην περίοδο του στρωσίματος. Θα επανέλθω στο μέλλον.

              Στις λακκούβες, παρόλο που η ανάρτηση είναι σχετικά σκληρή για την κατηγορία, το αυτοκίνητο δεν κοπανάει, ούτε παρουσιάζει δυσάρεστες αντιδράσεις. Θεωρώ ότι είναι άνετο, αν και είναι ένα σημείο που μπορεί να αποτελέσει ανασταλτικό παράγοντα για όσους αναζητούν ένα εξαιρετικά μαλακό/άνετο αυτοκίνητο. Από την άλλη, αυτή η πιο σφιχτή ρύθμιση ενισχύει τον “σπορ” χαρακτήρα του, παρόλο που δεν είναι ένα χαμηλό όχημα.

              Στις στροφές ήταν ευχάριστα αναπαντεχη η συμπεριφορά του, με αίσθηση σύνδεσης με τον δρόμο. Το τιμόνι είναι σφιχτό, παρέχει εξαιρετική πληροφόρηση για την κατηγορία, και γενικά το όλο σύνολο εμπνέει σιγουριά. Για κάποια γούστα.ισως ειναι αρκετα σφιχτο βεβαια. Για να μην δημιουργήσω λανθασμένες εντυπώσεις, δεν το συγκρίνω με ένα χαμηλό αυτοκίνητο όπως το αδερφάκι του, το Civic, το οποίο σιγουρα θα είναι σαφώς ανώτερο σε αυτόν τον τομέα. Το προφανές μειονέκτημα του εσωτερικού του πάντως είναι ο όγκος του πορτμπαγκάζ σε σύγκριση με κάποια ανταγωνιστικά μοντέλα.

              Σε σχέση με τον κινητήρα και όλο το σύστημα μετάδοσης, εδω βρίσκεται το δυνατό σημείο του αυτοκινήτου. Η αίσθηση που προσφέρει το σύνολο είναι πολύ καλή και θεωρώ πως είναι και η ουσία του αυτοκινήτου. Να διευκρινίσω πως δεν έχω εμπειρία με ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ωστόσο, έχω την εντύπωση ότι μέσα στην πόλη ουσιαστικά οδηγω ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο: είναι ομαλό, άμεσο, ήσυχο και ξεκούραστο (κάτι που ισχύει βέβαια για πολλά υβριδικά HEV, όχι μόνο για αυτό). Ο τρόπος που ξεκινάει και επιταχύνει είναι πραγματικά εντυπωσιακός, καθώς το σύστημα έχει άμεση απόκριση (μηδενική καθυστέρηση από το πάτημα του γκαζιού) και αρκετή ροπή. Αυτό καθιστά το αυτοκίνητο αρκετά ασφαλές στην κίνηση, επιτρέποντας εύκολη και άμεση είσοδο σε κύριες οδούς (συγχώνευση κυκλοφορίας) ή αποχώρηση από αυτές όταν υπάρχει αντίθετα διερχόμενη κίνηση, σε διασταυρώσεις, και πλατείες. Ουσιαστικά, επιλύει όλα τα προβλήματα που καλούνται να αντιμετωπίσουν τα αυτόματα κιβώτια, καταργώντας το κιβώτιο ταχυτητων εντελως. Η μετάβαση μεταξύ της λειτουργίας “engine drive (parallel)” και “hybrid (series)” γίνεται τελείως απρόσκοπτα, χωρίς την παραμικρή αίσθηση εμπλοκής/απεμπλοκής του συμπλέκτη, και ο μόνος τρόπος να το αντιληφθώ είναι κοιτάζοντας το infotainment σύστημα που δείχνει ένα γρανάζι, όταν ο συμπλέκτης εμπλέκεται. Στον αντίποδα βέβαια, όπως και στα περισσότερα υβριδικά, οι τελικές είναι αρκετά περιορισμένες. Οπότε αν κάποιος ονειρεύεται υπερηχητικά ταξίδια ας κοιτάξει άλλου.

              Για τα νούμερα κατανάλωσης, θα ήθελα να είμαι ακριβής, οπότε δεν θα αναφέρω ακόμα σε κάποιο τελικό νούμερο. Θα επανέλθω μελλοντικα για πιο σίγουρα δεδομένα. Θέλω να πιστεύω ότι μια μέση κατανάλωση εντός πόλης μπορεί να πιάσει γύρω στα 4.5λ/100χλμ, ενώ στο ταξίδι μπορεί να υποχωρήσει.

              Σχετικά με τα υπόλοιπα συστήματα τώρα, εδώ έχουμε μια πολύ θετική εικόνα πάλι, μιας και με είχε απασχολήσει αρκετά αν θα δουλεύουν σωστα. Τα συστήματα ασφαλείας του αυτοκινήτου είναι αρκετά, είναι ευχρηστα και λειτουργούν σωστά χωρίς δυσλειτουργίες, έτσι εμπνέουν κάποια σιγουριά. Αυτό το αναφέρω γιατί θεωρώ πως κυκλοφορούν αρκετά προβληματικά συστήματα στην αγορά. Είναι δε διαθέσιμα όλα τα βασικά συστήματα ασφαλείας απο την πιο βασική έκδοση, όπως οι αισθητήρες παρκαρίσματος (σοναρ), τα πίσω ραντάρ (κρυφά) για BSM και cross traffic monitor και πολλά άλλα. Να αναφερθώ σε ένα σημείο που με είχε απασχολήσει πριν την αγορά, στο σύστημα προειδοποίησης ορίων ταχύτητας. Μόλις ξεπεραστεί το όριο η όχληση διαρκεί μόνο λίγα δευτερόλεπτα και μετά σταματάει. Βεβαια δεν υπάρχει ουτε αποκλειστικό κουμπί, ούτε μόνιμη απενεργοποίηση του συστήματος αυτού ανάμεσα στα stop/start του οχήματος. Σίγουρα υπάρχουν περιπτώσεις που μπορούν να ενοχλήσουν, οπότε το να μην υπάρχει κάποια έυκολη δυνατότητα απενεργοποίηση, μπορεί να είναι ένας πιθανός ανασταλτικός παράγοντας για κάποιους. Εμένα μεχρι τωρα δεν με έχει ενοχλησει, ίσως χρυσώνει το χάπι και ότι σύντομα θα είναι πολύ χρήσιμο, τελοσπαντων είναι ένα γενικότερο θέμα και δεν το αναλύω περισσότερο.

              Η οθόνη του καντραν (οδηγού - εχουμε το βασικό σύστημα, με την μισή οθόνη/μισό αναλογικό στροφόμετρο) παρέχει πολλές “έξυπνες” πληροφορίες όπως όρια ταχύτητας, οδηγίες πλοήγησης, κ.α. Γενικά δεν υπάρχει ο παράγοντας του εντυπωσιασμού ή της υπερβολής με 3d (αχρείαστα για μένα γραφικά), αλλά εμφανίζονται πληροφορίες ουσίας. Αντίστοιχα το infotainment έχει ένα λογικό μέγεθος οθόνης, είναι ένα σύστημα Android 8 με αρκετά άμεση απόκριση που υποστηρίζει ασύρματα AndroidAuto και Carplay, και είναι ευχρηστο. Οπότε μπαίνεις στο αυτοκίνητο και ξεκινάει το σποτιφαι και η πλοηγηση αμεσως. Και οι 2 οθόνες μπορεί να θεωρηθούν απο κάποιους ότι δεν είναι τελευταία λέξη της τεχνολογίας, όμως σε καμία περίπτωση δεν μοιάζουν αρχαία όπως στα προηγούμενα μοντέλα της εταιρείας. Εμένα μου βγάζουν την αίσθηση ότι είναι προσανατολισμό την περιεκτική πληροφορία και στην αντοχή, και ότι δεν θα έχουν διάρκεια ζωής όσο ένα smartphone.

              Το παρκάρισμα παρότι το αυτοκίνητο είναι ογκώδες, γίνεται με ευκολία κάνοντας χρήση μπρός/πίσω αισθητήρων, της οθόνης που έχει επαρκές μέγεθος και της οπισθιας κάμερας που έχει αρκετή ανάλυση. Να αναφέρω πως δεν διατίθεται κάμερα 360’.

              Συνοψίζοντας, για εμένα πρόκειται για ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο, το οποίο αφήνει μια πολύ καλή αίσθηση ποιότητας, άνεσης και οδηγικής συμπεριφοράς. Σίγουρα δεν μιλάμε για ένα εμπορικό αυτοκίνητο για την Ελλάδα. Θα έλεγα λόγω των χαρακτηριστικών του πως πρόκειται περισσότερο για ένα αυτοκίνητο "ουσίας", του οποίου η αξία δεν μπορεί να αποτυπωθεί μόνο από τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, καθώς σε πολλούς αριθμούς υπολείπεται του ανταγωνισμού.

              1 Reply Last reply Reply Quote 17
              • C
                criuser last edited by

                Καλοτάξιδο να είναι.

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • G
                  george1977 last edited by

                  Καλοτάξιδο να είναι.

                  Το ΖR-V χάνει λίγο σε εμφάνιση αλλά εχει όλη την ουσία της honda. Το παίρνεις και δεν ασχολείσαι. Το μόνο μειονέκτημα που έχουν οι υλοποιήσεις της honda είναι οτι η ηχομόνωση στις ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου θα μπορούσε να είναι καλύτερη.

                  Από την αλλή στο ZR-V πιστεύω οτι ο κινητήρας των 2.0lt είναι ιδανικός.

                  Με λίγο μεγαλύτερο χώρο αποσκευών θα ήταν τοπ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • P
                    panormus772 last edited by

                    Καλοτάξιδο, να το χαρείς με πολλά χλμ!

                    Υ.Γ. Πολύ ενδιαφέρον το κείμενό σου με τις εντυπώσεις σου, αλλά κάπου έχεις διπλογράψει κάποια κι έγινε μεγάλο σεντόνι.
                    Δες αν μπορείς να το διορθώσεις γιατί είναι χρήσιμο για όσους θέλουν να το αναγνώσουν..

                    Και πάλι καλορίζικο!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • A
                      antoniokon last edited by

                      Καλοτάξιδο και να το χαίρεσαι!

                      Ωραίο κείμενο, αναλυτικό, με παραγράφους και σωστά Ελληνικά😊

                      Από εμένα respect...👏

                      O 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • F
                        fhcc last edited by

                        Καλοτάξιδο!

                        Να το χαίρεσαι το αυτοκίνητο. Είναι καλό να αγοράζεις κάτι που σου αρέσει και δεν κάνεις κάποιον μεγάλο συμβιβασμό. Έτσι θα το κρατήσεις και αρκετά χρόνια.

                        Για το θέμα του θορύβου, επειδή το είχα αναφέρει μάλλον πρώτος στο νήμα του civic έχω να πω τα εξής.
                        Η ηχομόνωση των honda είναι καλύτερη από κάποια άλλα που από ότι διαβάζω στο φόρουμ θεωρούνται καλά σε αυτό.

                        Το πρόβλημα δημιουργείται από το ότι δεν ακούς τη μηχανή να ζορίζεται και το αυτί σου εστιάζει σε κάτι άλλο. Αυτό είναι ο θόρυβος των ελαστικών σε μεγάλες ταχύτητες. Αυτά ισχύουν στο civic που έχει michelin ps4, στο zrv μπορεί να είναι διαφορετικά και καλύτερα στο θέμα του θορύβου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • O
                          otso @antoniokon last edited by

                          @antoniokon said in HONDA ZR-V:

                          Καλοτάξιδο και να το χαίρεσαι!

                          Ωραίο κείμενο, αναλυτικό, με παραγράφους και σωστά Ελληνικά😊

                          Από εμένα respect...👏

                          Κυριε antoniokon εργαζεστε σαν επιμελητης εκδοσεων ;

                          A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • A
                            antoniokon @otso last edited by

                            @otso said in HONDA ZR-V:

                            @antoniokon said in HONDA ZR-V:

                            Καλοτάξιδο και να το χαίρεσαι!

                            Ωραίο κείμενο, αναλυτικό, με παραγράφους και σωστά Ελληνικά😊

                            Από εμένα respect...👏

                            Κυριε antoniokon εργαζεστε σαν επιμελητης εκδοσεων ;

                            Απλά μου αρέσει η προσοχή στη γραφή...

                            Και δεν μου αρέσει η κατακρεούργηση της γλώσσας...

                            Υ.γ. να δουλειά που δεν την είχα σκεφτεί 😃

                            O 1 Reply Last reply Reply Quote 7
                            • L
                              lap last edited by

                              Καλά κάνεις.

                              Εάν ειναι καλοπροαίρετη καλά κάνεις. Κάθε μέρα είναι ένα μάθημα για όλους. Κα καλοπροαίρετη διόρθωση σε κάτι βοηθά στην βελτίωση μας.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimsabas last edited by

                                Χμ, ωραίο κειμενάκι για να προβληθεί το μοντέλο. Αφού η ελληνική Honda αποφάσισε ότι η μικτή ασφάλεια είναι περιττή πολυτέλεια.

                                https://cartalk.gr/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • S
                                  supergeorge last edited by

                                  Να το χαρείς το αυτοκίνητο, πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα σου εύχομαι!

                                  Ακόμη το σκέφτομαι στο πίσω μέρος του μυαλού μου (και το Civic φυσικά), καθώς έφτασα στην πηγή και δεν ήπια νερό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • O
                                    otso @antoniokon last edited by

                                    @antoniokon said in HONDA ZR-V:

                                    @otso said in HONDA ZR-V:

                                    @antoniokon said in HONDA ZR-V:

                                    Καλοτάξιδο και να το χαίρεσαι!

                                    Ωραίο κείμενο, αναλυτικό, με παραγράφους και σωστά Ελληνικά😊

                                    Από εμένα respect...👏

                                    Κυριε antoniokon εργαζεστε σαν επιμελητης εκδοσεων ;

                                    Απλά μου αρέσει η προσοχή στη γραφή...

                                    Και δεν μου αρέσει η κατακρεούργηση της γλώσσας...

                                    Υ.γ. να δουλειά που δεν την είχα σκεφτεί 😃

                                    Eιναι ας πουμε προσωπικο βιτσιο .
                                    Δεκτον

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1
                                    • 2
                                    • 7
                                    • 8
                                    • 9
                                    • 10
                                    • 11
                                    • 11 / 11
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr