-
Νομιζω οτι ειναι σχεδον αναποφευκτο να φτανεις στο σημειο να εχεις να αποφασισεις μεταξυ των δυο φιναλιστ, των καινουργιων Χ1 και Tiguan. Επειδη εχω οδηγικη εμπειρια και με τα δυο στα 1500 κυβικα, καταθετω: η Χ1 υπερτερει με το ελαφρως πιο spirited κινητηρα, στην αισθηση που σου δινει το τιμονι, στην καπως πιο premium αισθηση στο εσωτερικο και στις μοντερνες λαβες της πορτας. Το Tiguan κερδιζει σε ολα τα αλλα σημεια, με πιο ενδιαφερουσα την καλυτερη απο την Χ1 αισθηση χωρου και απλας στο εσωτερικο, το εξαιρετικο οπτικο πεδιο απο την θεση οδηγησης και το ελαφρως καλυτερο πατημα στον δρομο και κρατημα στις στροφες (το τελευταιο ηταν για μενα ισως και η μεγαλυτερη εκπληξη). Εαν το Tiguan ειχε τις μοντερνες λαβες στις πορτες των ηλεκτρικων της μοντελων, ειχε λιγο πιο ζωη στον κινητηρα του και εβγαινε λιγο φτηνοτερο, θα ηταν ασυναγωνιστο. Εαν βαλεις περιπου τα ιδια options, η τιμη ειναι μονο 1 ή 2 χιλ. ακριβοτερη στην Χ1, οποτε στο θεμα τιμης αγορας ειναι πολυ συγκρισιμα μεγεθη. Επειδη ολα κρινονται στην λεπτομερεια, ειμαι σιγουρος οτι η Χ1 θα πουλησει πολυ καλυτερα απο το Tiguan. Σιγουρα η Χ1 θα εχει καλυτερη αξια μεταπωλησης, εαν αυτο ειναι ενας παραγοντας στην επιλογη.
-
Ήδη πουλάει καλύτερα
-
Ένας από τους βασικούς λόγους που ανυπομονώ να έρθει είναι η εργονομία της καμπίνας του. Απ' την πρώτη στιγμή όλα τα ένιωσα ότι βρίσκονται εκεί που τα ήθελα. Οδηγώντας αυτή τη στιγμή ένα από τα πιο αντιεργονομικά οχήματα που έχω δει, το 308 mkii, η εργονομία σε συνδυασμό με την πραγματική άνεση της καμπίνας ήταν από τα βασικά μου ζητούμενα. Για εμένα πχ τα ηχομονωτικά κρύσταλλα θα έπρεπε να είναι std σε κάθε αυτοκίνητο άνω των 35k €.
Μετράω τις ώρες και τα λεπτά....
-
Εεε εντάξει, οι Γερμανοί είναι οι μετρ στην εργονομία. Και συγκρίνεις με Γαλλικό που είναι απαρχή του χρόνου τσακωμένοι με την εργονομία και όχι απλά δεν είναι εργονομικά τα εσωτερικά τους αλλά ειναι και αντι-εργονομικά από άποψη! Οπότε συγκρίνεις τους καλύτερους με τους χειρότερους.
-
@fanis75 said in VW Tiguan 2024:
Εεε εντάξει, οι Γερμανοί είναι οι μετρ στην εργονομία. Και συγκρίνεις με Γαλλικό που είναι απαρχή του χρόνου τσακωμένοι με την εργονομία και όχι απλά δεν είναι εργονομικά τα εσωτερικά τους αλλά ειναι και αντι-εργονομικά από άποψη! Οπότε συγκρίνεις τους καλύτερους με τους χειρότερους.
True αλλά άσε με να πω τον πόνο μου!!
-
@fanis75 said in VW Tiguan 2024:
Εεε εντάξει, οι Γερμανοί είναι οι μετρ στην εργονομία. Και συγκρίνεις με Γαλλικό που είναι απαρχή του χρόνου τσακωμένοι με την εργονομία και όχι απλά δεν είναι εργονομικά τα εσωτερικά τους αλλά ειναι και αντι-εργονομικά από άποψη! Οπότε συγκρίνεις τους καλύτερους με τους χειρότερους.
Προφανώς είναι μετρ στην εργονομία οι Γερμανοί για να μην παιδεύεσαι όσο περιμένεις την οδική….
-
@kkostask said in VW Tiguan 2024:
@fanis75 said in VW Tiguan 2024:
Εεε εντάξει, οι Γερμανοί είναι οι μετρ στην εργονομία. Και συγκρίνεις με Γαλλικό που είναι απαρχή του χρόνου τσακωμένοι με την εργονομία και όχι απλά δεν είναι εργονομικά τα εσωτερικά τους αλλά ειναι και αντι-εργονομικά από άποψη! Οπότε συγκρίνεις τους καλύτερους με τους χειρότερους.
Προφανώς είναι μετρ στην εργονομία οι Γερμανοί για να μην παιδεύεσαι όσο περιμένεις την οδική….
Και έχουν και αυτό το άσχετο μπλέ κουμπάκι στην κονσόλα για να παίζεις παιχνίδια στην οθόνη...
-
Οδηγώντας ένα scala τον τελευταίο καιρό μου κάνει εντύπωση η αίσθηση που σου δίνουν τα γερμανικά (vag) στον τομέα της εργονομίας και της οδήγησης (και δεν είμαι γερμανόφιλος - λεφτά δεν δίνω σε σίδερα όσο και να τα αγαπάω - προτεραιότητα μου είναι να χαλάνε όσο το λιγότερο).
Τι εννοώ?
Προηγούμενη εμπειρία με golf 5ari 1.4 με κομπρέσσορα και turbo, καταπληκτικό αυτοκίνητο (άσχετα με τα θέματα του).
Όταν το είχα οδηγήσει πρώτη φορά μπήκα μέσα και νόμιζα ότι το οδηγούσα χρόνια, επίσης καταλάβαινα που ξεκινάει και που τελειώνει το αυτοκίνητο.
Μπαίνοντας στο scala μετά από πάρα πολλά χρόνια έχω την ίδια αίσθηση με το golf (σαν να ήταν ίδιο αυτοκίνητο).
Όλα βρίσκονται εκεί που πρέπει, αν και μεγαλύτερο παρκάρεται πανεύκολα και σου αφήνει παρόμοια αίσθηση.Μπαίνοντας σε c3 mkiii που το έχω από το 2017 μπροστά ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω με την ίδια ακρίβεια τις γωνίες μπροστά σε σχέση με το scala.
Επίσης η εργονομία έχει διαφορά.
Στο citroen ας πούμε για να ρυθμίσεις τους καθρέφτες πρέπει να σκύψεις μπροστά αριστερά και κάτω από το τιμόνι και να παίξεις με το ρυθμιστικό, κοινώς φέξε μου και γλίστρησε.
Το scala αν και διαφορετική κατηγορία είναι κορυφαίο σε εσωτερικούς χώρους σε σχέση με το μέγεθος του. Άνετα κύριο αυτοκίνητο για οικογένεια.
-
Το scala ήταν κορυφαίο αυτοκίνητο, μετά ανέβηκαν οι τιμές.
-
@lap said in VW Tiguan 2024:
Το scala ήταν κορυφαίο αυτοκίνητο, μετά ανέβηκαν οι τιμές.
Συμφωνώ απόλυτα!
-
Δεν έχει το 3 στο μπράτσο της πόρτας την ρύθμιση των καθρεφτών;
Γιατί στο αιρκρος εκεί είναι.
-
@caro-0 said in VW Tiguan 2024:
Οδηγώντας ένα scala τον τελευταίο καιρό μου κάνει εντύπωση η αίσθηση που σου δίνουν τα γερμανικά (vag) στον τομέα της εργονομίας και της οδήγησης (και δεν είμαι γερμανόφιλος - λεφτά δεν δίνω σε σίδερα όσο και να τα αγαπάω - προτεραιότητα μου είναι να χαλάνε όσο το λιγότερο).
Τι εννοώ?
Προηγούμενη εμπειρία με golf 5ari 1.4 με κομπρέσσορα και turbo, καταπληκτικό αυτοκίνητο (άσχετα με τα θέματα του).
Όταν το είχα οδηγήσει πρώτη φορά μπήκα μέσα και νόμιζα ότι το οδηγούσα χρόνια, επίσης καταλάβαινα που ξεκινάει και που τελειώνει το αυτοκίνητο.
Μπαίνοντας στο scala μετά από πάρα πολλά χρόνια έχω την ίδια αίσθηση με το golf (σαν να ήταν ίδιο αυτοκίνητο).
Όλα βρίσκονται εκεί που πρέπει, αν και μεγαλύτερο παρκάρεται πανεύκολα και σου αφήνει παρόμοια αίσθηση.Μπαίνοντας σε c3 mkiii που το έχω από το 2017 μπροστά ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω με την ίδια ακρίβεια τις γωνίες μπροστά σε σχέση με το scala.
Επίσης η εργονομία έχει διαφορά.
Στο citroen ας πούμε για να ρυθμίσεις τους καθρέφτες πρέπει να σκύψεις μπροστά αριστερά και κάτω από το τιμόνι και να παίξεις με το ρυθμιστικό, κοινώς φέξε μου και γλίστρησε.
Το scala αν και διαφορετική κατηγορία είναι κορυφαίο σε εσωτερικούς χώρους σε σχέση με το μέγεθος του. Άνετα κύριο αυτοκίνητο για οικογένεια.
Επειδή το Scala το είχα για μια βδομάδα την άνοιξη και το έζησα σε διάφορες διαδρομές ,το θεωρώ πολύ μέτριο για τα δεδομένα της vw. Aν σε εντυπωσίασε τόσο πολύ, σε περίπτωση που οδηγήσεις π.χ. το T-Roc ή το Golf που είναι 2 σκάλες παραπάνω θα σοκαριστείς. Και το λέω χωρίς καμία δόση υπερβολής.
-
Το ένα είναι b seg το άλλο c seg. Το ίδιο ισχύει σε όλες τις εταιρίες με τις κατηγορίες τους.
-
@criuser said in VW Tiguan 2024:
Δεν έχει το 3 στο μπράτσο της πόρτας την ρύθμιση των καθρεφτών;
Γιατί στο αιρκρος εκεί είναι.
οχι, στο έχω ξαναπει! Είναι πίσω από το τιμόνι. Γενικά ό,τι νάναι οι Γάλλοι, σε κάθε μοντέλο και σε διαφορετική θέση οι διάφοροι διακόπτες, έτσι για να μην ξέρεις τι σου γίνεται!
-
Έστειλα ένα mail σήμερα στον πωλητή που έχει την παραγγελία μου να μου στείλει την λίστα των αξεσουάρ να αρχίσω την μελέτη σιγά σιγά, εφόσον θεωρητικά περιμέναμε μέσα Γενάρη το όχημα.
Δυστυχώς με ενημέρωσε ότι ο Γενάρης είναι απίθανος καθώς ακόμα δεν έχει λάβει η παραγγελία ούτε εβδομάδα παραγωγής. Οπότε για πείτε μου να ξέρω όταν λαβω βδομάδα παραγωγής πόσο καιρό μετά περίπου παραλαμβάνω;
Όπως καταλαβαίνετε έχω φάει ξενερα και έχει αρχίσει να με τρώει το χέρι μου. Ψήνομαι άσχημα να να πάω να δω Παρασκευή μεσημέρι Terramar & X1. Ειλικρινά φοβάμαι τον εαυτό μου ότι κάτι θα μου γυαλίσει και θα την κάνω τη μαλακία για ετοιμοπαράδοτο.
Είμαι πολύ πιεσμένος στη δουλειά, δουλειές γενικότερα ατελείωτες (ένα μυστήριο πραγμα, μετά τα 35 όσο και να τρέξεις οι δουλειές απλά κάνουν μίτωση και πολλαπλασιάζονται ώστε πάντα να είσαι στη πρέσα) στο σπίτι καμία ελπίδα με γυναίκα και μωρό για κατανόηση κλπ οπότε για να μην φύγω στα 42 από ανεύρυσμα θέλω ένα καλό δώρο για τον εαυτό μου (επιτέλους). Πφφφφ...
-
Εμείς ακόμα να φάμε! Τώρα βάλαμε να ψήσουμε! Είναι απίστευτο πως δεν φτάνουν οι ώρες της ημέρας!
Πάνε μια βόλτα από bmw !
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Όπως καταλαβαίνετε έχω φάει ξενερα και έχει αρχίσει να με τρώει το χέρι μου. Ψήνομαι άσχημα να να πάω να δω Παρασκευή μεσημέρι Terramar & X1.
Το έχω πει εγώ ότι μάλλον θα το φάει το μαύρο σκοτάδι το Tiguan.
Το έχεις ακυρώσει και δεν το ξέρεις. -
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
μην φύγω στα 42 από ανεύρυσμα θέλω ένα καλό δώρο για τον εαυτό μου (επιτέλους). Πφφ
ετοιμοπαραδοτη χ1 στο χρωμα που θες και οσο το δυνατον πιο κοντα στον εξοπλισμο που θες....παρτην ΧΤΕΣ
-
Έχω μπει διαμορφωτή, θεωρητικά δεν υπάρχει ετοιμοπαράδοτη X-line advanced. Αν υπάρχει θα έχω πρόβλημα...
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Έχω μπει διαμορφωτή, θεωρητικά δεν υπάρχει ετοιμοπαράδοτη X-line advanced. Αν υπάρχει θα έχω πρόβλημα...
Τι να τον κάνεις τον διαμορφωτή;
Πήγαινε αύριο από μια αντιπροσωπεία να παραλάβεις.
Από όσες υπάρχουν, όλο και και κάποια θα έχει ετοιμοπαράδοτο.
Στη χειρότερη πετάξου μέχρι Κοζάνη.
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/42139547-bmw-x1
Άντε καλοτάξιδο.
VW Tiguan 2024