-
Τώρα είδα ότι είναι ίδιας γενιά και τα δύο. Δεν ανοίγω συνήθως Λίνκς
Οπότε τζάμπα έγραφα για τις διαφορές των δύο γενεών.
Γενικότερα ο νεότερος κινητήρας του fl με τα 82 άλογα έχει λίγο καλύτερη χαρτογράφηση όσον αφορά την ροπή σε ταχύτητες πολης
Αυτά έχουν 90 οπότε είναι ο λεγόμενος K12C
-
@mike07 said in Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
@fanis75 said in Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
Μεταξύ των 2 το νεότερο αλλά να ξέρεις ειναι ίδια γενιά - 3η - (το 2016 βγήκε) και ίδιο μοτέρ ειναι με 90 άλογα (δεν υπάρχει με 95).
Επίσης, μην πιστεύεις καμια εγγύηση εμπόρου, δεν σημαίνουν τίποτα απολύτως. Εαν το αμάξι ειναι εισαγωγής, 99.9% έχει γυρισμένα χιλιόμετρα - οπότε είναι το 1ο πράγμα που ρώτα, εαν ειναι Ελληνικό ή όχι.Καλημέρα @fanis75 σε ευχαριστώ για τη βοήθεια. Ως επόμενο βήμα σκέφτομαι να στείλω έναν ειδικό από το car.gr για τεχνικό έλεγχο. Πιστεύω πως έτσι θα αποκτήσω μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα.
Έχει κάποιος εμπειρία με τον τεχνικό έλεγχο που προσφέρει το car.gr; Αξίζει; Ελέγχουν σε βάθος (κιβώτιο, ανάρτηση, ηλεκτρονικά) ή είναι πιο επιφανειακός; Θα προτείνατε κάτι διαφορετικό (π.χ. έλεγχο σε αντιπροσωπεία ή ιδιώτη μηχανικό);
Ευγενική υπενθύμιση : Μένω επαρχία, οι μετακινήσεις μου είναι αρκετά περιορισμένες και είναι πολύ δύσκολο να κάνω εγώ τον πρώτο έλεγχο.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Αν ο έλεγχος του car.gr είναι σαν του spotmechanic, είναι πάρα πολύ επιφανειακός και το μόνο ουσιαστικό που θα σου πει είναι αν έχει βαφτεί και αν έχει δύο κλειδιά !
Η γνώμη μου είναι να αποφύγεις τους εμπόρους γιατί έχουν το κίνητρο και την τεχνογνωσία να μαιμουδιάσουν το όχημα. Καλό θα ήταν να αποφύγεις τα εισαγωγής, όχι γιατί τα εισαγόμενα είναι a priori σκάρτα αλλά για να συμφέρει η εισαγωγή του τον έμπορα θα πρέπει να το έχει αγοράσει σε εξευτελιστική τιμή (να το ψάρεψαν από τον Σηκουάνα κλπ κλπ).
Μην κοιτάς εξοπλισμό και λούσα, κοίτα όσο το δυνατόν νεότερο σε όσο το δυνατόν καλύτερη κατάσταση. -
@red_monster said in Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
Αν ο έλεγχος του car.gr είναι σαν του spotmechanic, είναι πάρα πολύ επιφανειακός και το μόνο ουσιαστικό που θα σου πει είναι αν έχει βαφτεί και αν έχει δύο κλειδιά !
Η γνώμη μου είναι να αποφύγεις τους εμπόρους γιατί έχουν το κίνητρο και την τεχνογνωσία να μαιμουδιάσουν το όχημα. Καλό θα ήταν να αποφύγεις τα εισαγωγής, όχι γιατί τα εισαγόμενα είναι a priori σκάρτα αλλά για να συμφέρει η εισαγωγή του τον έμπορα θα πρέπει να το έχει αγοράσει σε εξευτελιστική τιμή (να το ψάρεψαν από τον Σηκουάνα κλπ κλπ).
Μην κοιτάς εξοπλισμό και λούσα, κοίτα όσο το δυνατόν νεότερο σε όσο το δυνατόν καλύτερη κατάσταση.@red_monster καλημέρα και σε εσένα. Σε ευχαριστώ για τη βοήθεια. Το εκτιμώ πάρα πολύ.
Προσωπικά, ανήκω σε εκείνους που διστάζουν να εμπιστευτούν τους εμπόρους αυτοκινήτων. Ο προϋπολογισμός μου είναι περιορισμένος (μέχρι 10.500 ευρώ), κάτι που με κατευθύνει προς αγορά από έμπορο παρά την επιφυλακτικότητά μου.
Οι επιλογές από ιδιώτες κυμαίνονται από 11.200 (μοντέλο 2017) έως 14.000 ευρώ (μοντέλο 2019) . Θέλω να εξετάσω με καθαρό μυαλό αν μπορώ να διαθέσω περισσότερα χρήματα ώστε να αγοράσω από ιδιώτη.
-
Που μένεις?
Μήπως είναι καλύτερα να βρεις κάτι κοντά σου για να το ελέγξεις?Τι σε ενδαιφέρει περισσότερο? Αξιοπιστία, χώροι, άνεση, κατανάλωση?
-
@mike07 said in Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
@red_monster said in Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
Αν ο έλεγχος του car.gr είναι σαν του spotmechanic, είναι πάρα πολύ επιφανειακός και το μόνο ουσιαστικό που θα σου πει είναι αν έχει βαφτεί και αν έχει δύο κλειδιά !
Η γνώμη μου είναι να αποφύγεις τους εμπόρους γιατί έχουν το κίνητρο και την τεχνογνωσία να μαιμουδιάσουν το όχημα. Καλό θα ήταν να αποφύγεις τα εισαγωγής, όχι γιατί τα εισαγόμενα είναι a priori σκάρτα αλλά για να συμφέρει η εισαγωγή του τον έμπορα θα πρέπει να το έχει αγοράσει σε εξευτελιστική τιμή (να το ψάρεψαν από τον Σηκουάνα κλπ κλπ).
Μην κοιτάς εξοπλισμό και λούσα, κοίτα όσο το δυνατόν νεότερο σε όσο το δυνατόν καλύτερη κατάσταση.@red_monster καλημέρα και σε εσένα. Σε ευχαριστώ για τη βοήθεια. Το εκτιμώ πάρα πολύ.
Προσωπικά, ανήκω σε εκείνους που διστάζουν να εμπιστευτούν τους εμπόρους αυτοκινήτων. Ο προϋπολογισμός μου είναι περιορισμένος (μέχρι 10.500 ευρώ), κάτι που με κατευθύνει προς αγορά από έμπορο παρά την επιφυλακτικότητά μου.
Οι επιλογές από ιδιώτες κυμαίνονται από 11.200 (μοντέλο 2017) έως 14.000 ευρώ (μοντέλο 2019) . Θέλω να εξετάσω με καθαρό μυαλό αν μπορώ να διαθέσω περισσότερα χρήματα ώστε να αγοράσω από ιδιώτη.
Το γεγονός ότι όλοι οι έμποροι είναι ακριβότεροι από τους ιδιώτες για το ίδιο πάνω κάτω προϊόν και με δεδομένο το % επιχειρηματικό κέρδους που οφείλουν να έχουν προσωπικά θα με πονήρευέ !
Πρώην κάτοχος -εκ γυναικός- swift 2010 βασικότερο του βασικού, πωλήθηκε προ μερικών μηνών σχεδόν όσο είχε αγοραστεί μεταχειρισμένο το 2014 με + 100.000 km αλλά μόνον 136.000 km συνολικός.
-
@mike07 said in Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
@red_monster said in Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
Αν ο έλεγχος του car.gr είναι σαν του spotmechanic, είναι πάρα πολύ επιφανειακός και το μόνο ουσιαστικό που θα σου πει είναι αν έχει βαφτεί και αν έχει δύο κλειδιά !
Η γνώμη μου είναι να αποφύγεις τους εμπόρους γιατί έχουν το κίνητρο και την τεχνογνωσία να μαιμουδιάσουν το όχημα. Καλό θα ήταν να αποφύγεις τα εισαγωγής, όχι γιατί τα εισαγόμενα είναι a priori σκάρτα αλλά για να συμφέρει η εισαγωγή του τον έμπορα θα πρέπει να το έχει αγοράσει σε εξευτελιστική τιμή (να το ψάρεψαν από τον Σηκουάνα κλπ κλπ).
Μην κοιτάς εξοπλισμό και λούσα, κοίτα όσο το δυνατόν νεότερο σε όσο το δυνατόν καλύτερη κατάσταση.@red_monster καλημέρα και σε εσένα. Σε ευχαριστώ για τη βοήθεια. Το εκτιμώ πάρα πολύ.
Προσωπικά, ανήκω σε εκείνους που διστάζουν να εμπιστευτούν τους εμπόρους αυτοκινήτων. Ο προϋπολογισμός μου είναι περιορισμένος (μέχρι 10.500 ευρώ), κάτι που με κατευθύνει προς αγορά από έμπορο παρά την επιφυλακτικότητά μου.
Οι επιλογές από ιδιώτες κυμαίνονται από 11.200 (μοντέλο 2017) έως 14.000 ευρώ (μοντέλο 2019) . Θέλω να εξετάσω με καθαρό μυαλό αν μπορώ να διαθέσω περισσότερα χρήματα ώστε να αγοράσω από ιδιώτη.
Να προσθέσω κι εγώ κάτι,
Στους ιδιώτες παίζει μεγαλύτερο παζάρι στην τιμή, ειδικά αν δεν γράφει κάποιος "τιμή αδιαπραγματευτη" ή "όχι παζάρια "
Δλδ μπορεί αυτό που λέει 11200€ να το πάρεις και 10000€.
Και στον έμπορο παίζει παζάρι, ειδικά αν δεν έχεις ανταλλαγή, γιατί φουσκώνουν τις τιμές για να σου πάρουν σε καλή τιμή το δικό σου.Επίσης όταν λέμε "από ιδιώτη", εννοούμε το αυτοκίνητο που αγόρασα καινούριο και το πούλησα μετά από 4-5.....10 χρόνια, όχι το αυτοκίνητο που αγόρασε μτχ δεύτερο- τρίτο χέρι, από ληζινγκ - έμπορα, εισαγωγής κτλ ....και το κράτησε και αυτός 1-2-3 χρόνια και το πουλάει τώρα.
Τέλος, απέφυγε αγγελίες που χρονίζουν στο car.....αν είναι σε σωστή τιμή, πιθανόν να είναι προβληματικό το αυτοκίνητο ή ο ιδιοκτήτης
-
@gtsartsal said in Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
Που μένεις?
Μήπως είναι καλύτερα να βρεις κάτι κοντά σου για να το ελέγξεις?Τι σε ενδαιφέρει περισσότερο? Αξιοπιστία, χώροι, άνεση, κατανάλωση?
Εχω καταστάξει σε Suzuki Swift. Κοιτάζω μοντέλο από 2017. Τώρα αν είναι να δώ και για άλλο αυτοκίνητο/μοντέλο, με όλο το θάρρος και τον σεβασμό θα μου έρθει και άλλος "πονοκέφαλος".
Μένω Νότια Πελλοπόνησο. Σε αντίστοιχα φίλτρα, από εμπόρους έχει στην Πάτρα (αυτό που ήδη έχω βάλει στην λίστα μου) και ένα στην Σπάρτη (αρκετά km-100.000k με 10.000ευρώ)
@red_monster said in Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
Το γεγονός ότι όλοι οι έμποροι είναι ακριβότεροι από τους ιδιώτες για το ίδιο πάνω κάτω προϊόν και με δεδομένο το % επιχειρηματικό κέρδους που οφείλουν να έχουν προσωπικά θα με πονήρευέ !
Πρώην κάτοχος -εκ γυναικός- swift 2010 βασικότερο του βασικού, πωλήθηκε προ μερικών μηνών σχεδόν όσο είχε αγοραστεί μεταχειρισμένο το 2014 με + 100.000 km αλλά μόνον 136.000 km συνολικός.
Δεν θέλω καν να σκέφτομαι τέτοιο ενδεχόμενο. Εφιάλτης.
Το γεγονός ότι όλοι οι έμποροι είναι ακριβότεροι από τους ιδιώτες για το ίδιο πάνω κάτω προϊόν και με δεδομένο το % επιχειρηματικό κέρδους που οφείλουν να έχουν προσωπικά θα με πονήρευέ !
Και εμένα θα με πονήρευε. Στην συγκεκριμένη περίπτωση συμβαίνει το αντίθετο. Σε αυτό που ψάχνω το αυτοκίνητο από ιδιώτη είναι ακριβότερο από τον έμπορο.
@a-d-p said in Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
Να προσθέσω κι εγώ κάτι,
Στους ιδιώτες παίζει μεγαλύτερο παζάρι στην τιμή, ειδικά αν δεν γράφει κάποιος "τιμή αδιαπραγματευτη" ή "όχι παζάρια "
Δλδ μπορεί αυτό που λέει 11200€ να το πάρεις και 10000€.
Και στον έμπορο παίζει παζάρι, ειδικά αν δεν έχεις ανταλλαγή, γιατί φουσκώνουν τις τιμές για να σου πάρουν σε καλή τιμή το δικό σου.@a-d-p σε ευχαριστώ για τις χρησιμες συμβουλές. Θέλω να είμαι έτοιμος να πληρώσω από την κατώτερη που μπορώ να πάρω από το αυτοκίνητο, μέχρι την τιμή που αναγράφει.
Επίσης όταν λέμε "από ιδιώτη", εννοούμε το αυτοκίνητο που αγόρασα καινούριο και το πούλησα μετά από 4-5.....10 χρόνια, όχι το αυτοκίνητο που αγόρασε μτχ δεύτερο- τρίτο χέρι, από ληζινγκ - έμπορα, εισαγωγής κτλ ....και το κράτησε και αυτός 1-2-3 χρόνια και το πουλάει τώρα.
Μου έτυχε πρόσφατα. Συνέπεσα σε μια αγγελία όπου μίλησα με δύο διαφορετικά άτομα, και για το ίδιο αυτοκίνητο η διαφορά τιμής ήταν στα 500 ευρώ.
Τέλος, απέφυγε αγγελίες που χρονίζουν στο car.....αν είναι σε σωστή τιμή, πιθανόν να είναι προβληματικό το αυτοκίνητο ή ο ιδιοκτήτης
Αυτό δεν το είχα σκεφτεί. Πρέπει να το ψάξω.. και πάλι σε ευχαριστώ.
@red_monster said in Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
Αν ο έλεγχος του car.gr είναι σαν του spotmechanic, είναι πάρα πολύ επιφανειακός και το μόνο ουσιαστικό που θα σου πει είναι αν έχει βαφτεί και αν έχει δύο κλειδιά !
Σε ένα αυτοκίνητο που είχα δει, είχε μόνο έναν τεχνικό (περιοχή Πάτρας). Στην αίτηση δεν αναγραφόταν τι θα έκανε στον έλεγχο. Θα πλήρωνα 70 ευρώ και δεν θα ήξερα ούτε τα βασικά. Την ακύρωσα.
-
@mike07 said in Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
@gtsartsal said in Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
Που μένεις?
Μήπως είναι καλύτερα να βρεις κάτι κοντά σου για να το ελέγξεις?Τι σε ενδαιφέρει περισσότερο? Αξιοπιστία, χώροι, άνεση, κατανάλωση?
Εχω καταστάξει σε Suzuki Swift. Κοιτάζω μοντέλο από 2017. Τώρα αν είναι να δώ και για άλλο αυτοκίνητο/μοντέλο, με όλο το θάρρος και τον σεβασμό θα μου έρθει και άλλος "πονοκέφαλος".
Μένω Νότια Πελλοπόνησο. Σε αντίστοιχα φίλτρα, από εμπόρους έχει στην Πάτρα (αυτό που ήδη έχω βάλει στην λίστα μου) και ένα στην Σπάρτη (αρκετά km-100.000k με 10.000ευρώ)
@red_monster said in Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
Το γεγονός ότι όλοι οι έμποροι είναι ακριβότεροι από τους ιδιώτες για το ίδιο πάνω κάτω προϊόν και με δεδομένο το % επιχειρηματικό κέρδους που οφείλουν να έχουν προσωπικά θα με πονήρευέ !
Πρώην κάτοχος -εκ γυναικός- swift 2010 βασικότερο του βασικού, πωλήθηκε προ μερικών μηνών σχεδόν όσο είχε αγοραστεί μεταχειρισμένο το 2014 με + 100.000 km αλλά μόνον 136.000 km συνολικός.
Δεν θέλω καν να σκέφτομαι τέτοιο ενδεχόμενο. Εφιάλτης.
Το γεγονός ότι όλοι οι έμποροι είναι ακριβότεροι από τους ιδιώτες για το ίδιο πάνω κάτω προϊόν και με δεδομένο το % επιχειρηματικό κέρδους που οφείλουν να έχουν προσωπικά θα με πονήρευέ !
Και εμένα θα με πονήρευε. Στην συγκεκριμένη περίπτωση συμβαίνει το αντίθετο. Σε αυτό που ψάχνω το αυτοκίνητο από ιδιώτη είναι ακριβότερο από τον έμπορο.
@a-d-p said in Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
Να προσθέσω κι εγώ κάτι,
Στους ιδιώτες παίζει μεγαλύτερο παζάρι στην τιμή, ειδικά αν δεν γράφει κάποιος "τιμή αδιαπραγματευτη" ή "όχι παζάρια "
Δλδ μπορεί αυτό που λέει 11200€ να το πάρεις και 10000€.
Και στον έμπορο παίζει παζάρι, ειδικά αν δεν έχεις ανταλλαγή, γιατί φουσκώνουν τις τιμές για να σου πάρουν σε καλή τιμή το δικό σου.@a-d-p σε ευχαριστώ για τις χρησιμες συμβουλές. Θέλω να είμαι έτοιμος να πληρώσω από την κατώτερη που μπορώ να πάρω από το αυτοκίνητο, μέχρι την τιμή που αναγράφει.
Επίσης όταν λέμε "από ιδιώτη", εννοούμε το αυτοκίνητο που αγόρασα καινούριο και το πούλησα μετά από 4-5.....10 χρόνια, όχι το αυτοκίνητο που αγόρασε μτχ δεύτερο- τρίτο χέρι, από ληζινγκ - έμπορα, εισαγωγής κτλ ....και το κράτησε και αυτός 1-2-3 χρόνια και το πουλάει τώρα.
Μου έτυχε πρόσφατα. Συνέπεσα σε μια αγγελία όπου μίλησα με δύο διαφορετικά άτομα, και για το ίδιο αυτοκίνητο η διαφορά τιμής ήταν στα 500 ευρώ.
Τέλος, απέφυγε αγγελίες που χρονίζουν στο car.....αν είναι σε σωστή τιμή, πιθανόν να είναι προβληματικό το αυτοκίνητο ή ο ιδιοκτήτης
Αυτό δεν το είχα σκεφτεί. Πρέπει να το ψάξω.. και πάλι σε ευχαριστώ.
@red_monster said in Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
Αν ο έλεγχος του car.gr είναι σαν του spotmechanic, είναι πάρα πολύ επιφανειακός και το μόνο ουσιαστικό που θα σου πει είναι αν έχει βαφτεί και αν έχει δύο κλειδιά !
Σε ένα αυτοκίνητο που είχα δει, είχε μόνο έναν τεχνικό (περιοχή Πάτρας). Στην αίτηση δεν αναγραφόταν τι θα έκανε στον έλεγχο. Θα πλήρωνα 70 ευρώ και δεν θα ήξερα ούτε τα βασικά. Την ακύρωσα.
Στο έγραψα ανάποδα, απολογούμαι !
Το γεγονός ότι όλοι οι έμποροι είναι φθηνότεροι από τους ιδιώτες για το ίδιο πάνω κάτω προϊόν και με δεδομένο το % επιχειρηματικό κέρδους που οφείλουν να έχουν προσωπικά θα με πονήρευέ ! -
@red_monster said in Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
Στο έγραψα ανάποδα, απολογούμαι !
Το γεγονός ότι όλοι οι έμποροι είναι φθηνότεροι από τους ιδιώτες για το ίδιο πάνω κάτω προϊόν και με δεδομένο το % επιχειρηματικό κέρδους που οφείλουν να έχουν προσωπικά θα με πονήρευέ !Εισαγωγης ειναι των εμπορων.
-
@ilias-a said in Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
@red_monster said in Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
Στο έγραψα ανάποδα, απολογούμαι !
Το γεγονός ότι όλοι οι έμποροι είναι φθηνότεροι από τους ιδιώτες για το ίδιο πάνω κάτω προϊόν και με δεδομένο το % επιχειρηματικό κέρδους που οφείλουν να έχουν προσωπικά θα με πονήρευέ !Εισαγωγης ειναι των εμπορων.
Όχι μόνο, είναι και από ανταλλαγές στόλους λιζινγκ κλπ
-
@mike07 said in Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
Οι επιλογές από ιδιώτες κυμαίνονται από 11.200 (μοντέλο 2017) έως 14.000 ευρώ (μοντέλο 2019).
O ιδώτης των 11.200 (και των 11.500), θα στο δώσει 10.500.
-
Καλημέρα παιδιά,
Κοιτάζω για Suzuki Swift. Τις επόμενες μέρες θα επικοινωνήσω με διάφορους ιδιώτες πωλητές, άλλοι θα με ενημερώσουν για τη διαθεσιμότητα και με άλλους έχω κανονίσει να δω το αυτοκίνητο από κοντά. Δυστυχώς, οι επιλογές μου είναι περιορισμένες (πάντα σε σχέση με το διαθέσιμο budget). Παρόλα αυτά, παραμένω συγκρατημένα αισιόδοξος και κοιτάζω μπροστά.
Σχεδιάζω να πάω στην Αθήνα για να δω το αυτοκίνητο, ενώ σκέφτομαι να καλέσω και κάποιο κινητό συνεργείο για τεχνικό έλεγχο. Είναι αξιόπιστη αυτή η λύση; Εσείς τι κάνετε ακριβώς όταν αγοράζετε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο; Ποια διαδικασία ακολουθείτε;
Επίσης, θα ήθελα να μάθω πώς να κάνω έναν βασικό έλεγχο σε περίπτωση που δεν καταφέρει να έρθει ο μηχανικός.Παρακάτω, βάζω σε τάξη τις σκόρπιες σκέψεις μου και όλα όσα βρήκα από το interntet.
-
Ελεγχος στο service, το service εχει γίνει σε συνεργείο ή σε αντιπροσωπεία; άδεια και αριθμό πλαισίου, τέλη κυκλοφορίας, ΚΤΕΟ, δεύτερο κλειδί. Ελεγχος πότε είναι φτιαγμένα τα λάστιχα.
-
Σκέφτομαι αν μπορεί όντως να διαπιστωθεί, αν εχει εμπλακεί σε κάποιο τροχαίο. (λχ μέσω ασφάλειας)
Σημεία ελέγχου κατά την επιθεώρηση
Εξωτερικά
- Αμάξωμα: Ελεγχος για διαφορετικές αποχρώσεις στο χρώμα (σημάδι βαφής), ανομοιόμορφα κενά ανάμεσα σε πόρτες/καπό (πιθανό ατύχημα).
- Σκουριά: Ελεγχος κάτω από πόρτες, θόλους τροχών, πορτμπαγκάζ.
- Λάστιχα: ίση φθορά σε όλα, ημερομηνία κατασκευής (DOT).
- Φώτα/τζάμια: να μην έχουν ραγίσματα ή υγρασία μέσα.
Εσωτερικά
- Χιλιομετρητής: Να συγκρίνω τα χλμ με φθορά σε τιμόνι, λεβιέ, πεντάλ. Αν φαίνονται πολύ φθαρμένα για τα km τότε υπάρχει η υποψία πειραγμένων χλμ.
- Ζώνες ασφαλείας: να μαζεύονται σωστά, όχι κομμένες/φθαρμένες.
- Κλιματισμός, ηλεκτρικά: έλεγξε A/C, παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα, καθρέφτες.
Μηχανικά (όσο μπορώ οπτικά)
- Λάδι κινητήρα: καθαρό, όχι μαύρο ή με αφρούς (υποψία βλάβης).
- Ψυγείο/υγρά: Να κάνω έλεγχο σε στάθμη και χρώμα ψυκτικού (πρέπει να είναι καθαρό, όχι σκουριασμένο).
Καπνός εξάτμισης:
- Λευκό συνεχώς = κατανάλωση ψυκτικού.
- Μπλε = κατανάλωση λαδιού.
- Μαύρο = υπερβολικά πλούσιο μείγμα.
Συμπλέκτης: Να κάνω έλεγχο αν “πατινάρει” (Παράδειγμα να βάλω 3η χαμηλά, να πατήσω γκάζι, αν οι στροφές ανεβαίνουν αλλά δεν “τραβάει”, τότε ενδεχομένως να θέλει αλλαγή). - Φρένα: ίσια πέδηση, χωρίς τρέμουλο.
Test Drive
- Να δω αν ξεκινάει άμεσα ο κινητήρας και αν δουλεύει ομαλά στο ρελαντί.
- Να καθήσω σε θέση οδηγού, συνοδηγού και πίσω. Ετσι θα αποκτήσω μια πλήρη εικόνα για την αίσθηση του επιβάτη.
- Να ακούσω αν έχει θορύβους σε ανάρτηση, τριξίματα.
- Να δοκιμάσω φρένα σε χαμηλή ταχύτητα, ώστε να μην “τραβάει” το τιμόνι.
- Να εξετάσω το κιβώτιο, δλδ οι ταχύτητες να μπαίνουν ομαλά χωρίς “γρατζούνισμα”.
Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
-
-
@mike07 said in Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
Σκέφτομαι αν μπορεί όντως να διαπιστωθεί, αν εχει εμπλακεί σε κάποιο τροχαίο. (λχ μέσω ασφάλειας)
Μπορείς να το ελέγξεις και εδώ:
CarVertical -
@katafractos17 said in Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
@mike07 said in Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
Σκέφτομαι αν μπορεί όντως να διαπιστωθεί, αν εχει εμπλακεί σε κάποιο τροχαίο. (λχ μέσω ασφάλειας)
Μπορείς να το ελέγξεις και εδώ:
CarVerticalΔεν δουλεύει στα ελληνικά ΙΧ, δεν είναι δηλωμένα πουθενά
-
Πριν λίγες μέρες πούλησα ένα και αγόρασε ο γιός άλλο αυτοκίνητο.
Συνοπτικά
Έλεγχος και στα δυο έγινε στην αντιπροσωπεία Toyota η οποία θέλει 40€-50€ ανάλογα πόλη .
Ο έλεγχος ήταν επισταμένως πχ έδωσαν για αυτό που πούλησα και είχε εμπλακεί σε ατύχημα εκτυπωμένο όλο τον κατάλογο των ανταλλακτικών που μπήκαν επάνω.Ασφαλιστής έβγαλε πιο ολοκληρωμένh εικόνα απο carvertical που για εισαγωγής καλό είναι αλλά για τα ελληνικά το mycar είναι πιο ενημερωμένο ! Υπόψη ασφαλιστής τζάμπα, carvertical 50€ για 2 αυτοκίνητα και μετά έβγαλε +1 δώρο.
Τελικά ακόμη και leasing ανώτερο από εισαγωγής ! Παράδειγμα εμπόρου με εισαγωγής
Είναι γερμανικών προδιαγραφών φίλε ( δηλ στάνταρ η σκουριά) και που να το πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία για έλεγχο αυτοί πουλάνε δικά τους και θα το βγάλουν σκάρτο
...
Παράδειγμα για swift GL+ λίζινγκ
Κύριε έχει κάνει όλα τα σέρβις στην αντιπροσωπεία και συγκεκριμένα στον τάδε τις ταδε ημερομηνίες ,θα πάρετε και βιβλίο σέρβις το πάτε όπου θέλετε για έλεγχο και να ξέρετε μπαίνει στο πρόγραμμα για 10 χρόνια επέκταση εγγύησης θα σας δοθεί εγγράφως -
@mike07 said in Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
Καλημέρα παιδιά,
Κοιτάζω για Suzuki Swift. Τις επόμενες μέρες θα επικοινωνήσω με διάφορους ιδιώτες πωλητές, άλλοι θα με ενημερώσουν για τη διαθεσιμότητα και με άλλους έχω κανονίσει να δω το αυτοκίνητο από κοντά. Δυστυχώς, οι επιλογές μου είναι περιορισμένες (πάντα σε σχέση με το διαθέσιμο budget). Παρόλα αυτά, παραμένω συγκρατημένα αισιόδοξος και κοιτάζω μπροστά.
Σχεδιάζω να πάω στην Αθήνα για να δω το αυτοκίνητο, ενώ σκέφτομαι να καλέσω και κάποιο κινητό συνεργείο για τεχνικό έλεγχο. Είναι αξιόπιστη αυτή η λύση; Εσείς τι κάνετε ακριβώς όταν αγοράζετε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο; Ποια διαδικασία ακολουθείτε;
Επίσης, θα ήθελα να μάθω πώς να κάνω έναν βασικό έλεγχο σε περίπτωση που δεν καταφέρει να έρθει ο μηχανικός.Παρακάτω, βάζω σε τάξη τις σκόρπιες σκέψεις μου και όλα όσα βρήκα από το interntet.
-
Ελεγχος στο service, το service εχει γίνει σε συνεργείο ή σε αντιπροσωπεία; άδεια και αριθμό πλαισίου, τέλη κυκλοφορίας, ΚΤΕΟ, δεύτερο κλειδί. Ελεγχος πότε είναι φτιαγμένα τα λάστιχα.
-
Σκέφτομαι αν μπορεί όντως να διαπιστωθεί, αν εχει εμπλακεί σε κάποιο τροχαίο. (λχ μέσω ασφάλειας)
Σημεία ελέγχου κατά την επιθεώρηση
Εξωτερικά
- Αμάξωμα: Ελεγχος για διαφορετικές αποχρώσεις στο χρώμα (σημάδι βαφής), ανομοιόμορφα κενά ανάμεσα σε πόρτες/καπό (πιθανό ατύχημα).
- Σκουριά: Ελεγχος κάτω από πόρτες, θόλους τροχών, πορτμπαγκάζ.
- Λάστιχα: ίση φθορά σε όλα, ημερομηνία κατασκευής (DOT).
- Φώτα/τζάμια: να μην έχουν ραγίσματα ή υγρασία μέσα.
Εσωτερικά
- Χιλιομετρητής: Να συγκρίνω τα χλμ με φθορά σε τιμόνι, λεβιέ, πεντάλ. Αν φαίνονται πολύ φθαρμένα για τα km τότε υπάρχει η υποψία πειραγμένων χλμ.
- Ζώνες ασφαλείας: να μαζεύονται σωστά, όχι κομμένες/φθαρμένες.
- Κλιματισμός, ηλεκτρικά: έλεγξε A/C, παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα, καθρέφτες.
Μηχανικά (όσο μπορώ οπτικά)
- Λάδι κινητήρα: καθαρό, όχι μαύρο ή με αφρούς (υποψία βλάβης).
- Ψυγείο/υγρά: Να κάνω έλεγχο σε στάθμη και χρώμα ψυκτικού (πρέπει να είναι καθαρό, όχι σκουριασμένο).
Καπνός εξάτμισης:
- Λευκό συνεχώς = κατανάλωση ψυκτικού.
- Μπλε = κατανάλωση λαδιού.
- Μαύρο = υπερβολικά πλούσιο μείγμα.
Συμπλέκτης: Να κάνω έλεγχο αν “πατινάρει” (Παράδειγμα να βάλω 3η χαμηλά, να πατήσω γκάζι, αν οι στροφές ανεβαίνουν αλλά δεν “τραβάει”, τότε ενδεχομένως να θέλει αλλαγή). - Φρένα: ίσια πέδηση, χωρίς τρέμουλο.
Test Drive
- Να δω αν ξεκινάει άμεσα ο κινητήρας και αν δουλεύει ομαλά στο ρελαντί.
- Να καθήσω σε θέση οδηγού, συνοδηγού και πίσω. Ετσι θα αποκτήσω μια πλήρη εικόνα για την αίσθηση του επιβάτη.
- Να ακούσω αν έχει θορύβους σε ανάρτηση, τριξίματα.
- Να δοκιμάσω φρένα σε χαμηλή ταχύτητα, ώστε να μην “τραβάει” το τιμόνι.
- Να εξετάσω το κιβώτιο, δλδ οι ταχύτητες να μπαίνουν ομαλά χωρίς “γρατζούνισμα”.
Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
Πέσε από κάτω να δεις σε τι κατάσταση είναι οι φούσκες, αν έχει διαρροές από κάρτερ κλπ
Ανοιξε καπό και πορτμπαγκάζ και προσπάθησε να καταλάβεις αν έχει σημάδια επισκευής, περίεργο χρώμα στα ράμφη, κεφάλια κοχλιών που φαίνεται ότι έχουν ξεβιδωθεί, σωληνάκια που δεν είναι στη θέση τους κλπ κλπ.
Ένας ανιχνευτής πάχους χρώματος (δεν χρειάζεται να μετράει αλουμινιο) είναι οικονομικός και θα τον αποσβέσεις στο πρώτο σαράβαλο που στο πουλάνε για τεφαρίκι ! -
-
Σας ευχαριστώ.
Καθώς κατάγομαι από επαρχία, η μετακίνηση στην Αθήνα απαιτεί χρόνο και επιπλέον έξοδα. Έχω ακούσει για περιπτώσεις όπου στέλνουν πρώτα τεχνικό για διάγνωση, όπως οι autocheck και carcheck, και μόνο αν η αξιολόγηση είναι θετική, προχωρούν σε αυτοψία. Σε ένα γνωστό μου, ίδια περίπτωση με εμένα (δύσκολη και χρονοβόρα μετακίνηση), η εταιρεία ελέγχου (δεν θυμάμαι ποια είναι ακριβώς) του έβγαλε 2 επιλογές αυτοκινήτων με αρνητικό πρόσημο και δεν προχώρησε σε αγορά. Εσεις έχετε αντίστοιχη εμπειρία;
Θα ήθελα να κλείσω σε αντιπροσωπεία, όμως πραγματικά δεν ξέρω πού να απευθυνθώ και επιπρόσθετα νιώθω πως θέλει αρκετό χρόνο.Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
-
Θα στο απλοποίησω ακόμα, ζητάς πινακιδα και αριθμό πλαισίου από τον πωλητή, λύνεις το 90% της ανησυχίας που έχεις γιατί αυτός που θα στα δώσει χωρίς μα μου είναι καθαρός.
Με την πινακίδα βάζεις τον ασφαλιστή σου να κάνει έλεγχο για ζημιές.
Με τον αριθμό πλαισίου πας αντιπροσωπεία κσι ζητάς ιστορικό, αν πουν προσωπικά δεδομένα παίρνεις μπροστά τους τον πωλητή να δώσει άδεια.
Αν βγει ΟΚ κλείνεις ραντεβού στην αντιπροσωπεία της πόλης που είναι το αυτοκίνητο για τον τελικό έλεγχο .
Καλό ειναι να εισαι παρών γιατί αν πάρεις το οριστικό ΟΚ πάτε σε ένα ΚΕΠ κάνεις την μεταβίβαση το παίρνεις και φεύγεις στο σπίτι σου . -
@monman2 said in Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
Θα στο απλοποίησω ακόμα, ζητάς πινακιδα και αριθμό πλαισίου από τον πωλητή, λύνεις το 90% της ανησυχίας που έχεις γιατί αυτός που θα στα δώσει χωρίς μα μου είναι καθαρός.
Με την πινακίδα βάζεις τον ασφαλιστή σου να κάνει έλεγχο για ζημιές.
Με τον αριθμό πλαισίου πας αντιπροσωπεία κσι ζητάς ιστορικό, αν πουν προσωπικά δεδομένα παίρνεις μπροστά τους τον πωλητή να δώσει άδεια.
Αν βγει ΟΚ κλείνεις ραντεβού στην αντιπροσωπεία της πόλης που είναι το αυτοκίνητο για τον τελικό έλεγχο .
Καλό ειναι να εισαι παρών γιατί αν πάρεις το οριστικό ΟΚ πάτε σε ένα ΚΕΠ κάνεις την μεταβίβαση το παίρνεις και φεύγεις στο σπίτι σου .Είναι παράνομο να σου δώσουν ιστορικό ξένου αυτοκινήτου
-
@red_monster said in Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
@monman2 said in Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
Θα στο απλοποίησω ακόμα, ζητάς πινακιδα και αριθμό πλαισίου από τον πωλητή, λύνεις το 90% της ανησυχίας που έχεις γιατί αυτός που θα στα δώσει χωρίς μα μου είναι καθαρός.
Με την πινακίδα βάζεις τον ασφαλιστή σου να κάνει έλεγχο για ζημιές.
Με τον αριθμό πλαισίου πας αντιπροσωπεία κσι ζητάς ιστορικό, αν πουν προσωπικά δεδομένα παίρνεις μπροστά τους τον πωλητή να δώσει άδεια.
Αν βγει ΟΚ κλείνεις ραντεβού στην αντιπροσωπεία της πόλης που είναι το αυτοκίνητο για τον τελικό έλεγχο .
Καλό ειναι να εισαι παρών γιατί αν πάρεις το οριστικό ΟΚ πάτε σε ένα ΚΕΠ κάνεις την μεταβίβαση το παίρνεις και φεύγεις στο σπίτι σου .Είναι παράνομο να σου δώσουν ιστορικό ξένου αυτοκινήτου
Σε toyota που ζήτησα το πήρα δις. Οι έμποροι που τα είχαν μου είπαν να παρω τηλ αν χρειαστεί αλλά δεν χρειάστηκε.
Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου