Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 2
    • Posts 65
    • Best 42
    • Groups 0

    Mike07

    @Mike07

    121
    Reputation
    11
    Profile views
    65
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    Mike07 Unfollow Follow

    Best posts made by Mike07

    • RE: Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου

      Καλησπέρα σας,

      Θα ήθελα πραγματικά πάρα πολύ να μοιραστώ μαζί σας κάποιες ιστορίες και προσωπικά βιώματα από την αναζήτηση και την τελική αγορά αυτοκινήτου, αλλά ταυτόχρονα φοβάμαι μήπως τελικά σας κουράσω με την αφήγησή μου.

      Μπήκα στη διαδικασία αναζήτησης και αγοράς αυτοκινήτου πριν από περίπου 2 χρόνια. Εκείνη την εποχή είχα μόνο τις πιο βασικές γνώσεις-και αυτές ακόμα με πολύ μεγάλη δυσκολία. Πέρασα από πολλές δοκιμασίες και δύσκολες στιγμές, και τελικά έμεινα χωρίς αυτοκίνητο για μια μεγάλη περίοδο περίπου 9 μηνών.

      Μπήκα αρχικά δειλά δειλά στο forum της κοινότητας και άρχισα σταδιακά να διαβάζω διάφορα θέματα και συζητήσεις. Φοβόμουν πραγματικά τι ερωτήσεις να κάνω και πώς να τις διατυπώσω, και έτσι κατέληγα συνήθως να κάνω μόνο πολύ γενικές και ασαφείς ερωτήσεις. Κάθε μέρα αφιέρωνα χρόνο να διαβάζω προσεκτικά θέματα που αφορούσαν την "αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου" και τα διάφορα ζητήματα που σχετίζονται με αυτήν. Οι γνώσεις που σταδιακά απέκτησα μέσα από αυτή τη διαδικασία ήταν πραγματικά πολύ περισσότερες από τις απλά βασικές που είχα στην αρχή. Με βοηθήσατε όλοι πάρα πολύ με τις συμβουλές και τις απαντήσεις σας. Δεν μου δώσατε απλά "αναμασημένη" και έτοιμη τροφή-με μάθατε πραγματικά να αναζητώ, να σκέφτομαι αναλυτικά και να αποφασίζω με ώριμη και κριτική σκέψη.

      Έψαχνα συστηματικά για το κατάλληλο αυτοκίνητο εδώ και περίπου 6 ολόκληρους μήνες. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου συνάντησα ανθρώπους που προσπάθησαν με διάφορους τρόπους να με εξαπατήσουν, άλλους που με κορόιδεψαν, και άλλους που αρκέστηκαν σε υποσχέσεις και στα διάφορα "θα κάνω", "θα φροντίσω", "θα δω". Όλες αυτές οι εμπειρίες με κούρασαν πραγματικά πολύ. Εξαντλήθηκα τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά από αυτή τη διαδικασία. Την τελευταία φορά που ήμουν σε μια προσπάθεια αγοράς, όταν γύρισα σπίτι μου μετά από μια υποψήφια αγορά-η οποία δυστυχώς δεν πήγε καθόλου καλά και απέτυχε, κατέρρευσα συναισθηματικά και ξέσπασα σε κλάματα από την απογοήτευση. Ένιωθα πραγματικά ράκος.

      Αποφάσισα να πάρω ένα διάλειμμα και άφησα την ψυχή μου να ηρεμήσει. Παράλληλα όμως, κάθε μέρα συνέχιζα να μπαίνω στο car σε συγκεκριμένες ώρες και έψαχνα με προσοχή για το κατάλληλο αυτοκίνητο.

      Κάποια στιγμή βρήκα επιτέλους ένα Hyundai i10, συγκεκριμένα μοντέλο 2016 go, με τιμή 9.000 ευρώ και με 128.000 χιλιόμετρα. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν σε πραγματικά εξαιρετική κατάσταση. Ηταν 1ο χέρι ελληνικό, με πλήρως ενημερωμένο service και ιστορικό συντήρησης από την επίσημη αντιπροσωπεία της Hyundai. Προσπάθησα συνειδητά να κρατήσω την επικοινωνία με τον πωλητή πολύ στοχευμένη και ουσιαστική και με σαφώς λιγότερο περιττό "θόρυβο" και άσκοπη κουβέντα. Το κατάφερα.

      Ανέβηκα αυθημερόν στην Αθήνα για να δω το αυτοκίνητο, πέρασα προσωπικά από την επίσημη αντιπροσωπεία της Hyundai, και είδα το βιβλιάριο service και όλα τα έγγραφα-όλα ήταν ακριβώς στην ώρα τους και σωστά τηρημένα, χωρίς απολύτως κανένα απρόοπτο ή ύποπτο στοιχείο. Στη συνέχεια έκανα και έναν πλήρη τεχνικό έλεγχο από επαγγελματικό κινητό συνεργείο για μεγαλύτερη ασφάλεια. Όταν ήρθε ο έμπειρος τεχνικός είχα θετικό νεύμα, χάρηκα και ήμουν έτοιμος για όλα. Οσο περνούσε η ώρα άλλο τόσο ένιωθα "ασφάλεια" για την επιλογή. Οταν ολοκλήρωσε τον έλεγχο μου είπε με έκπληξη: "Ρε 'σε Βασίλη, τι ακριβώς με έβαλες να δω και να ελέγξω; Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι πραγματικά σε πολύ καλή και άριστη κατάσταση". Η αναφορά δεν έβγαλε σοβαρή ένδειξη.

      Ο πωλητής προφανώς είχε κρατήσει και συντηρήσει το αυτοκίνητο σε πραγματικά άριστη κατάσταση. Ήταν εντελώς ατρακάριστο, φυλαγμένο σε γκαράζ, είχε πολλά επιπλέον extra εξαρτήματα και αξεσουάρ (όπως ζάντες, καινούρια λάστιχα , διάφορα προστατευτικά-μέσα και έξω-, Android Auto σύστημα, αναβαθμισμένο ηχοσύστημα κ.ο.κ.), και μάλιστα είχε φυλάξει όλες τις αποδείξεις και τα παραστατικά για όσα είχε προσθέσει επιπλέον και για όλες τις εργασίες συντήρησης που έχει κάνει στο αυτοκίνητο.

      Εδώ λοιπόν και 1 ολόκληρη εβδομάδα είμαι επιτέλους (περήφανος) κάτοχος ενός Hyundai i10, και ακόμα πραγματικά δεν μπορώ να το πιστέψω και να το συνειδητοποιήσω. Τις πρώτες ημέρες είχα χάσει τον ύπνο μου. Κατέβαινα στο γκαράζ για να το δώ. Είναι απλά πανέμορφο και ακριβώς αυτό που ήθελα.

      Θέλω πραγματικά να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου όλους εσάς που με "αντέξατε" όλο αυτό το διάστημα με τόση υπομονή και ψυχραιμία. Με ανεξάντλητη υπομονή απαντήσατε προθυμότατα σε κάθε ερώτηση που έκανα, ακόμα και σε αυτές που μπορεί να φαίνονταν αυτονόητες. Νιώθω βαθιά ευγνωμοσύνη για όλη τη βοήθειά σας. Σας εύχομαι ειλικρινά από την καρδιά μου να είστε πάντα καλά και υγιείς, να έχετε πάντα ασφαλή και ευχάριστα ταξίδια, και να μοιράζεστε πάντα με γενναιοδωρία την αγάπη σας και τις γνώσεις σας σε όλο τον κόσμο γύρω σας.

      Βασίλης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      Mike07
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @bill66 said in Toyota Yaris Cross:

      Καλημέρα στην παρέα.σας διαβάζω μήνες.εμαθα πολλά από εσάς .στο θέμα μας τώρα.παραγγελια active plus hybrid - 2 Νοεμβρίου 2021- το αυτοκίνητο ήταν έτοιμο Πέμπτη 18 Αυγούστου. Παρελαβα εχτές Δευτέρα για να βάλουν τα φιμε. ειχα πιθανή παράδοση Νοέμβριο του 22.λευκο πέρλα.δωρα φιμε μπρος πίσω και μπουλόνια ασφαλείας.θα επανέλθω με νεώτερα.Καλημερα σε όλους.

      Καλοτάξιδο και να το χαρείς με ασφάλεια.

      Offtopic. Επ ευκαιρίας, είμαι και εγώ ανάμεσα σ' αυτούς που σας διαβάζουν καθημερινά, χωρίς να γνωρίζουν πολλά από αυτοκίνητο. Εντούτοις είσαστε η καθημερινή μου παρέα. Διαβάζω τα όσα γράφετε και πραγματικά προσφέρετε θησαυρό γνώσεων. Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω και εγώ με την σειρά μου για την αμέριστη βοήθεια.

      Καλά km σε όλους και πανω απ όλα με ασφάλεια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      Mike07
    • RE: Χρόνια πολλά

      Χρόνια πολλά. Καλή Ανάσταση με υγεία. Σε όσους ταξιδέψουν, μεγάλη προσοχή στους δρόμους και καλή επιστροφή.

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      M
      Mike07
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      @k0k05 said in Έμποροι μεταχειρισμένων:

      @mike07 said in Έμποροι μεταχειρισμένων:
      Γιατι θεωρεις οτι σε κοροϊδεύει; Τι δεν καταλαβα;

      @argg said in Έμποροι μεταχειρισμένων:

      για να καταλάβουμε καλύτερα, τι πιστεύεις ότι θα έπρεπε να είχε πει (αντί για αυτά που είπε)

      @panormus772 said in Έμποροι μεταχειρισμένων:

      Πάντως, το 6 (ίσως πιο συχνά το αντίθετο ισχύει,υπάρχουν κι εξαιρέσεις βέβαια) και το 9 (εμένα θα μ'έβαζε σε υποψίες ότι έχουν "καλή συνεργασία"), δεν χρειαζόταν να τα πει ο πωλητής.

      Χαίρετε,

      Σωστή η αντίδραση σας. Δυστυχώς, ο γραπτός λόγος δεν αφήνει περιθώρια για να κατανοήσουμε τα γραφόμενα, δεν το διατύπωσα σωστά. Ζητώ συγνώμη.
      Σε αυτό το σημείο θέλω να ξεκαθαρίσω πως δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα με τους εμπόρους/πωλητές/επιχειρηματίες. Είμαι άνθρωπος που προσπαθεί να σκέφτεται τον άνθρωπο και να "επικοινωνεί" με τον άνθρωπο.

      Συνολικά, ο τρόπος που με αντιμετώπισε ο πωλητής (πέρα από αυτά που σας ανάφερα) ένιωσα πως είχε "επιθετική" πολιτική-συμπεριφορά. Σύγκρινε την πώληση από έμπορο, με την πώληση από ιδιώτες. Διέκοπτε συνεχώς την συζήτηση μας, και δεν μου άφησε περιθώρια να νιώσω "ασφαλής". Χρησιμοποίησε εκφράσεις με το "Ναι ... αλλά..". Το "αλλά" όταν χρησιμοποιείται σε μια πρόταση δεν λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος, αντιθέτως λειτουργεί ως αναίρεση του πρώτου συνθετικού της πρότασης.

      Αρχικά να σας πω, πως οι φωτογραφίες δεν ήταν αντιπροσωπευτικές, όπως επίσης και οι (σημαντικές) πληροφορίες της αγγελίας.

      • Οταν ανάφερα πως είμαι από επαρχία και είναι δύσκολο να έρθω στην Αθήνα για να δώ μόνο το αυτοκίνητο (είμαι 4 ώρες σχεδόν από Αθήνα), περίμενα μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση. Δεν έδειξε κατανόηση.

      • Οταν ανάφερα πως οι φωτογραφίες δεν είναι αντιπροσωπευτικές (ήταν σκοτεινές) και δεν μπορούσα να διακρίνω το αυτοκίνητο, ο πωλητής δεν ενδιαφέρθηκε να μου δώσει λύση.

      • Οταν ανάφερα πως έχω φόβους για τα km, περίμενα και ήθελα να μου πει πως θα μου δώσει όλα τα στοιχεία του αυτοκινήτου για να κάνω έλεγχο.

      • Οταν ανάφερα πως θέλω επιβεβαίωση αν έχει περάσει ΚΤΕΟ κοκ, περίμενα να μου προτείνει-βρει κάποια άλλη λύση και όχι να με παραπέμψει για έλεγχο αποκλειστικά σε "δικό του" συνεργάτη.

      • Οταν ανάφερα για την κατάσταση του αυτοκινήτου, δεν ήθελα να μου πει πως ο Ευρωπαίος κάνει καλύτερη συντήρηση του αυτοκινήτου από τον Ελληνα. Εκανε διάκριση και κακή επίκλιση στο συναίσθημα.

      Συνοπτικά,

      • "Βασίλη, καταλαβαίνω ότι βρίσκεσαι αρκετές ώρες μακριά και το εκτιμώ που μου το λες, γιατί καταλαβαίνω πως αυτό κάνει πιο δύσκολη την επίσκεψη. Θέλω να σε διευκολύνω όσο γίνεται. Μπορώ να σου στείλω αναλυτικές φωτογραφίες, βίντεο ή οτιδήποτε άλλο χρειαστείς για να σχηματίσεις καθαρή εικόνα χωρίς να χρειαστείς άσκοπο ταξίδι. Αν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που θέλεις να δεις, πες μου και το ετοιμάζω."

      • "Βασίλη, καταλαβαίνω ότι θέλεις να νιώσεις σιγουριά για το αυτοκίνητο. Για μένα είναι σημαντικό να έχεις υποστήριξη μετά την αγορά. Γι’ αυτό προσφέρω εγγύηση ενός χρόνου, ώστε να ξέρεις ότι δεν θα μείνεις μόνος αν προκύψει κάτι. Αν έχεις κάποια απορία για το τι καλύπτει η εγγύηση του 1 χρόνου, μπορώ να σου εξηγήσω αναλυτικά για να νιώσεις άνετα με την απόφαση σου".

      • "Βασίλη, καταλαβαίνω ότι χρειάζεσαι σιγουριά και ξεκάθαρη εικόνα πριν πάρεις μια απόφαση. Για μένα έχει σημασία να νιώθεις σιγουριά. Είμαι πολλά χρόνια στην αγορά και θέλω η συνεργασία μας να δείξει συνέπεια και καθαρότητα. Μπορώ να σου δώσω ό,τι στοιχεία χρειάζεσαι, ώστε να αισθανθείς ότι μπορείς να βασιστείς σε εμένα και στην κατάσταση του αυτοκινήτου."

      • "Βασίλη, θέλω να είσαι σίγουρος για την κατάσταση του αυτοκινήτου. Βλέπω ότι οι φωτογραφίες που έχω ανεβάσει δεν δείχνουν καθαρά τις λεπτομέρειες, επειδή είναι βραδινές και λίγο σκοτεινές. Θα ήθελα να σου στείλω νέες φωτογραφίες στο φως της ημέρας, ώστε να έχεις ξεκάθαρη εικόνα. Αν χρειάζεσαι και βίντεο ή συγκεκριμένες λήψεις, πες μου και το κανονίζω"

      • "Βασίλη, καταλαβαίνω ότι τα χιλιόμετρα είναι σημαντικός παράγοντας για σένα και θέλεις σιγουριά. Επειδή το αυτοκίνητο είναι leasing, όλα τα service και οι έλεγχοι καταγράφονται επίσημα. Μπορώ να σου δώσω το πλήρες ιστορικό, ώστε να νιώσεις ασφάλεια για την πραγματική χρήση του. Αν θέλεις, κανονίζουμε και έλεγχο σε συνεργείο της επιλογής σου."

      • (Αν δεν είχε ένδειξη km) Βασίλη, καταλαβαίνω ότι τα χιλιόμετρα είναι σημαντικός παράγοντας για σένα και θέλεις σιγουριά. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν έχει πλήρες επίσημο ιστορικό service. Θέλω όμως να νιώσεις άνετα με την επιλογή σου. Μπορώ να σου δείξω ό,τι στοιχεία υπάρχουν και να κανονίσουμε έλεγχο σε συνεργείο της επιλογής σου, ώστε να έχεις καθαρή εικόνα για τη χρήση και την κατάσταση του αυτοκινήτου.

      Προσωπικά, έχω αντιμετωπίσει πολλές περιπτώσεις όπως οι παραπάνω, όπου οι (κάθε είδους) πωλητές, δεν έχουν ενσυναίσθηση, χρησιμοποιούν φράσεις με "επιθετικό marketing", και δεν χρησιμοποιούν τη μεθοδο της "μη βίαιης επικοινωνίας" για να εκφράζουν σωστά το συναίσθημα τους ώστε να αποφεύγεται η "βία" στην συζήτηση.

      Δεν είμαι πωλητής, όμως με όλο το θάρρος και τον σεβασμό - λόγω της επαγγελματικής μου ιδιότητας (ανάλυση, σχεδίαση και βελτιστοποίηση συστημάτων), - οφείλω καθημερινά να "καλλιεργώ" τις γνώσεις μου για να κατανοώ τους ανθρώπους ώστε να σχεδιάζω χρηστικές εμπειρίες. Δεν είμαι guru, και φυσικά δεν λέω πως τα κάνω ολα σωστά, απλά προσπάθώ καθημερινά να βελτιώνομαι (από μέσα προς τα έξω) πρωτίστως για εμένα.

      Για την ιστορία , το αυτοκίνητο ήταν το Hyundai i10 2019, με σχεδόν 50.000km, τιμή κοντά στα 9.000+ ευρώ και δεν προχώρησα την διαδικασία.

      Συγνώμη αν σας κούρασα. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την υπομονή σας και τον χρόνο σας.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      Mike07
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      #3 Ιστορία - Η εντιμότητα και η ειλικρίνεια.

      Λένε πως η ειλικρίνεια είναι πλέον η πιο θαρραλέα μορφής της τόλμης.

      Πρόσφατα επικοινώνησα με μια επίσημη αντιπροσωπία στην Αθήνα για ένα Nissan Micra K13 -μοντέλο 2018, μόλις 70.000 km, τιμή 9.000 ευρώ.

      Ήμουν έτοιμος για το τι μπορεί να με περιμένει. Μίλησα με τον πωλητή (Δημήτρης) και του εξήγησα τι ψάχνω και από πού είμαι. Ήταν ευγενικός και πρόθυμος να βοηθήσει. Κατευθείαν μπήκα στο θέμα: του ζήτησα να με ενημερώσει αν το αυτοκίνητο είναι εισαγωγής ή leasing.

      Με ειλικρίνεια, μου είπε πως το αυτοκίνητο είναι leasing. Δεν γνώριζε αν το ιστορικό συντήρησης είναι τακτοποιημένο και δεν μπορούσε να μου εγγυηθεί πως δεν θα παρουσιάσει κάποια βλάβη.

      Ήταν ξεκάθαρος: "Βασίλη, έλα με τον μηχανικό σου και κάνε ότι έλεγχο θέλεις, όμως με μια πρώτη εκτίμηση-όπως το βλέπω-για αρχή σίγουρα θα χρειαστείς τακάκια φρένων."

      Παραδέχτηκε πως σε τέτοιες περιπτώσεις (leasing) υπάρχει πρόβλημα και για τους δύο. Ο πωλητής δεν μπορεί να εγγυηθεί την αξιοπιστία του αυτοκινήτου και ο ψαγμένος αγοραστής είναι δικαιολογημένα αγχωμένος.

      Όσο ρίσκο και να έχει σήμερα η απόφαση να πάρεις ένα καλό αυτοκίνητο, αξίζει να βασιστείς στις γνώσεις σου και -όσο παράτολμο κι αν ακούγεται-ακόμα και στην πρώτη αίσθηση που σου βγάζει ο πωλητής. Ο Δημήτρης ήταν ειλικρινής και ευγενικός. Δεν προσπάθησε να μου πουλήσει το αυτοκίνητο-αντίθετα, προσπάθησε να με ηρεμήσει και να με ενημερώσει.

      Για την ιστορία, τον ευχαρίστησα και του είπα πως η συγκεκριμένη περίπτωση δεν με ενδιαφέρει. Το σεβάστηκε και το δέχτηκε. Του ευχήθηκα "Καλή και παραγωγική ημέρα".

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      Mike07
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      @alexandros-k said in Έμποροι μεταχειρισμένων:

      @mike07 said in Έμποροι μεταχειρισμένων:

      #3 Ιστορία - Η εντιμότητα και η ειλικρίνεια.

      Η 2η ποια ηταν? Νομιζω πηδηξες μια ιστορια 😊

      Εχω προσθέσει και κάποιες άλλες, σε άλλα νήματα. Εχω χάσει τον υπολογισμό. Ζητώ συγνώμη. Κάποια στιγμή θα τις συγκεντρώσω. 😧

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      Mike07
    • RE: Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου

      Ιστορία Νο2.

      Επικοινώνησα με άλλο έναν υποψήφιο πωλητή. Στην αρχή ήταν ομιλητικός και επικοινωνιακός, αυτό με έκανε να νιωσω οικείος μαζί του. Οταν ήρθαμε στο δια ταύτα μου είπε .. Πως δεν κάνει παζάρια στην τιμή (θα ρίξει την τιμή μόνο 100 ευρώ). Εν μέρη το δέκτηκα και του είπα πως αυτό μπορεί να γίνει αν το αυτοκίνητο δεν έχει κάποιο πρόβλημα, το οποίο απαιτει να ριξει το κόστος του αυτοκινήτου (λχ αλλαγή ελαστικών). Στην συνέχεια, όταν του είπα πως θα δούμε το αυτοκίνητο μαζί με μηχανικό, μου πρότεινε.. Πως αντί να έρχομαι στην Αθήνα με δικό μου μηχανικό, θα το δώσει σε έναν δικό του μάστορα και θα μου πει την κατάσταση του αυτοκινήτου. Μάλιστα, στο ενδεχόμενο της συμφωνίας (Χωρίς να έχουμε υπογράψει) ήθελε μια μικρή προκαταβολή μπροστά, ώστε κατά αυτό τον τρόπο να επικυρώσει την συμφωνία. Του χαμογέλασα, και έκλεισα την συνομιλία μας όπως πάντα ευγενικά (και το εννοώ)

      Με όλο το θάρρος και τον σεβασμό, αδυνατώ να καταλάβω το σκεπτικό ορισμένων ανθρώπων. Ισως να βρίσκουν και τα κάνουν (μπορεί να ευθύνομαι και εγώ), όμως στα αλήθεια, θέλουν και τα λένε; Δηλαδή, ακόμα και αν έχουν κάποιον δόλο, αναρωτιέμαι η ψυχη τους δεν "βαραίνει"; Παιδιά, ή είμαι τόσο ρομαντικός, ή εχουμε αλλάξει σαν κοινωνία, και εξακολουθώ να ζώ στον δικό μου κόσμο.

      Αν και θεωρητικά είναι ακόμα νωρίς, έχω την αίσθηση πως ήδη με έχει κουράσει αυτή η ιστορία. Δεν ξέρεις με ποιον μιλάς, τι σου λέει, αν πραγματικά τα εννοεί. Χαίρομαι πάρα πολύ με την υπομονή που έχετε, τις βαθιές σας γνώσεις και τις σωστές επιλογές που κάνετε (και το εννοώ πως χαίρομαι).

      Αν κάτι δεν αλλάξει, ενδεχομένως η επόμενη συζήτηση που θα ανοίξω (εύχομαι να ειναι σύντομη) να ειναι για αγορά νεου αυτοκινήτου.

      Αυτά από εμένα. Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας. 🙏

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      Mike07
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      @yem συμφωνώ απόλυτα. Είναι απ ίσως απ ομορφότερα της κατηγορίας του.
      Ας είναι καλά το forum και φυσικά όλοι εσείς που γράφετε τις εμπερίες σας και μοιράζετε διάπλατα τις γνώσεις σας. Δίνεται σε όλους εμάς "μια ηλιακτίδα φως" στις γνώσεις των αυτοκινήτων.

      Ας ζούμε με το όνειρο πως κάποιο στιγμή θα πάρουμε το αυτοκίνητο (SUV) της καρδιάς μας!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      Mike07
    • RE: NEO DS3-CROSSBACK

      @fanis75 said in NEO DS3-CROSSBACK:

      Κατασκευαστές και Μοντέλα

      1653291922618.jpg
      1653291922662.jpg 1653291922703.jpg 1653291922745.jpg

      Θα ήθελα να είναι, αλλά δυστηχώς δεν είναι δικό μου.. Κυκλοφορώ σεμνά και ταπεινα με Nissan Micra.

      Το DS3, εθεάθη σε παραλιακό μέρος. Οταν το είδα έβγαλα αμέσως το κινητό και τοποθέτησα ρυθμίση HDR.. και τσουφ να σου οι φώτο..
      Μετά από λίγο είδα τον οδηγό (ή μάλλον καλύτερα το ζευγάρι - ο άνδρας οδηγούσε).. Εντελώς αυθόρμητα του είπα.. "Να το χαίρεσαι. Πανέμορφο. Να έχεις ασφαλής οδήγηση". χαμογέλασε και μου είπε.. "Δεν είναι δικό μου, το έχω νοικιάσει, αλλά όντως είναι άψογο στην οδήγηση. Παντως σε ευχαριστώ".

      Σκέφτηκα να ποστάρω φώτο, για τους fan του forum.
      Εχω την αίσθηση πως θα χαρούμε να βγάζουμε φώτο για τα επιβλητικά και πανέμορφα αυτοκίνητα. Να είσαστε καλά και να τα χαιρόσαστε. Ασφαλές ταξίδια σε όλους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      Mike07
    • RE: Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου

      Συγνώμη, που είμαι καχύποπτος ή δύσπιστος. Δεν είναι αυτοσκοπός να βγάλω άρνηση, και φυσικά δεν θέλω να γίνει το θέμα που έχω ανοίξει, "σεντόνι". Βγαίνω εκτός θέματος και αισθάνομαι άσχημα.

      Πριν μερικές ημέρες είχα μια συζήτηση με έναν "έμπορο" (η γνωριμία ήρθε από συγγενή μου, που τον γνωριζε πολύ καλά), ο οποίος ήθελε να μου πουλήσει αυτοκίνητο 167.000km , 9.500 ευρώ, μοντέλο του 2014 (πληροφοριακά στοιχεία). Μάλιστα, η μάσκα του αυτοκινήτου μπροστά ήταν σπασμένη και θα την άλλαζε (εχει λίγη σημασία). Τον ευχαρίστησα, του χαμογέλασα και φυσικά αρνήθηκα ευγενικά την πρόταση.

      Καθώς συζητούσαμε, του "ξέφυγε" και είπε πως στην προηγούμενη δουλειά του, στα αυτοκίνητα προς πώληση γύριζαν τα km, δύο φορές κάτω και τα πουλούσαν. Μόλις κατάλαβε τι είπε, δαγκωνόταν. Ο ίδιος άνθρωπος που μου έλεγε για την παρατυπία την οποία έκανε, πήγε την ίδια στιγμή να μου πουλήσει αυτοκίνητο. Ακόμα και αν το αυτοκίνητο ήταν καλοσυντηρημένο με πραγματικά km, δεν θα το αγόραζα. Με αυτά που άκουσα και ακούω, πλέον η δυσπιστία μου έφτασε εκεί που δεν το πίστευα.

      Ολο αυτο το διαστημα που έχουν τύχει πολλές και παρόμοιες περιπτώσεις. Αποφεύγω να τις συζητώ εδώ, για να μην "εκθιάζω" πράγματα και να μην "βαραίνω" το νήμα.

      Τέλος, η τελευταία μου παράγραφος από την προηγούμενη συζήτηση, ήταν ένα γενικό συναίσθημα.

      Με όλο το θάρρος και τον σεβασμό, αδυνατώ να καταλάβω το σκεπτικό ορισμένων ανθρώπων. Ισως να βρίσκουν και τα κάνουν (μπορεί να ευθύνομαι και εγώ), όμως στα αλήθεια, θέλουν και τα λένε; Δηλαδή, ακόμα και αν έχουν κάποιον δόλο, αναρωτιέμαι η ψυχη τους δεν "βαραίνει"; Παιδιά, ή είμαι τόσο ρομαντικός, ή εχουμε αλλάξει σαν κοινωνία, και εξακολουθώ να ζώ στον δικό μου κόσμο.

      Αν και θεωρητικά είναι ακόμα νωρίς, έχω την αίσθηση πως ήδη με έχει κουράσει αυτή η ιστορία. Δεν ξέρεις με ποιον μιλάς, τι σου λέει, αν πραγματικά τα εννοεί. Χαίρομαι πάρα πολύ με την υπομονή που έχετε, τις βαθιές σας γνώσεις και τις σωστές επιλογές που κάνετε (και το εννοώ πως χαίρομαι).

      Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      Mike07

    Latest posts made by Mike07

    • RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ...

      @sette said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ...:

      Σε τι κλάδο αν επιτρέπεται; Γιατί τα 1000 ευρώ με τέτοια προϋπηρεσία, είναι μάλλον λίγα... Εγώ με μικρότερη προϋπηρεσία (πωλήσεις κυρίως), δεν έχω συζητήσει για λιγότερα από 1200 σε αυτή τη φάση που ψάχνω (έμεινα άνεργος αρχές του μήνα).

      Καλησπέρα @sette . Φυσικά και επιτρέπεται. Συγνώμη που δεν το ανέφερα νωρίτερα. Η θέση είναι e-shop administrator. Η εταιρεία παρέχει υπηρεσίες και προϊόντα για αυτοκίνητα και βρίσκεται εκτός Αθηνών. Εχει μεγάλες αποθήκες με προϊόντα και είναι αρκετά γνωστή. Απ' όσο καταλαβαίνω θα ανοίξει σύντομαι μεγάλο κατάστημα , περιμετρικά της Αθήνας.

      Από την εμπειρία και τις γνώσεις του φίλου μου, αντιλαμβάνομαι ότι τα προσφερόμενα είναι αρκετά λίγα.
      Επιπλέον, η εταιρεία καλύπτει μόνο τις βασικές του γνώσεις, οπότε προκύπτει και το ζήτημα της περιορισμένης επαγγελματικής εξέλιξης.

      @sette αν επιτρέπεται σε ποιον κλάδο ειδικεύεσαι;

      @panos2171 said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ...:

      1000€ πλέον δεν είναι τίποτα πόσο μάλλον για εμπειρία και όχι ανειδίκευτου, επίσης τι καραγκιοζιλικια είναι αυτά με το βασικό, μετά με αύξηση και στα μέσα της χρονιάς θα πάρεις αυτό που συμφωνησες.
      Δεν αξίζει να ασχολείται κάποιος με τέτοια μαγαζάκια (έχουν και τμήμα marketing μη χ.....ω)

      @panos2171 συμφωνώ με τον τρόπο σκέψης σου.

      Ο φίλος μου έθεσε κάποιες εύστοχες ερωτήσεις (τον είχα δασκαλέψει χαχαχα). Όταν ρώτησε "Πώς διαχειρίζεστε τους δυσαρεστημένους πελάτες (online και onsite);", η υπεύθυνη απάντησε ότι δεν έχουν παράπονα, και ό,τι παράπονα υπάρχουν online τα διαχειρίζεται το customer support. Ωστόσο, ο φίλος μου είχε ήδη κάνει έρευνα και είδε στο Google My Business αρνητικές κριτικές με φωτογραφίες προϊόντων, χωρίς καμία απάντηση από την customer support. Οπότε αυτό εμμέσως είναι red flag.

      posted in Αντίλογος
      M
      Mike07
    • RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ...

      Ένας πολύ καλός φίλος μου βρίσκεται σε αναζήτηση εργασίας αυτή την περίοδο. Εχει μεγάλη εμπειρία. Είναι στον κλάδο τουλάχιστον 15 χρόνια. Πτυχία, μεγάλη εμπειρία και γνώσεις.

      Βρήκε μια αγγελία που ήταν σε αυτά που ήθελε να κάνει. Η αγγελία μεταξύ όλων των άλλων, ανέφερε ως μισθό το ποσό των 1.000 ευρώ, έτσι αποφάσισε να υποβάλει την αίτησή του. Μετά από περίπου 50 λεπτά, έλαβε τηλεφώνημα από την υπεύθυνη του τμήματος marketing της εταιρείας. Συμφώνησαν να προγραμματίσουν μια online συνέντευξη για να συζητήσουν περαιτέρω. Το βιογραφικό του είναι υπεραρκετό και καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις της συγκεκριμένης θέσης εργασίας (το γνωρίζω εκ των έσω).

      Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, η υπεύθυνη του ανέφερε ότι διαθέτει πολλές γνώσεις και σημαντική εμπειρία στον τομέα, και εξέφρασε την επιθυμία της να τον έχει στην ομάδα της εταιρείας. Η πολιτική που ακολουθεί η συγκεκριμένη εταιρεία προβλέπει μια δοκιμαστική περίοδο 2 ημερών, προκειμένου να διαπιστώσουν αν ο νέος εργαζόμενος "κουμπώνει" και ταιριάζει με το περιβάλλον εργασίας. Σύμφωνα με τη μισθολογική κλίμακα που του παρουσίασε, κατά το πρώτο τρίμηνο θα λαμβάνει τον βασικό μισθό, στο δεύτερο τρίμηνο θα έχει μια αύξηση της τάξης του 10%, και αφού ολοκληρωθεί το εξάμηνο, ο μισθός του θα φτάσει στα 1.000 ευρώ. Όταν ο φίλος μου έθεσε το ερώτημα σχετικά με το αν το ποσό των 1.000 ευρώ θα είναι καθαρά ή μικτά πριν τις κρατήσεις, η υπεύθυνη δεν γνώριζε να του απαντήσει με σιγουριά.

      Ο φίλος μου βρισκόταν σε μια κατάσταση γεμάτη αμφιβολίες. Αντιμετώπιζε το γεγονός ότι πρέπει να μετακομίσει σε μια νέα πόλη, κάτι που από μόνο του αποτελεί σημαντική απόφαση, και παράλληλα αυτή η αβεβαιότητα με το "δεν ξέρω ακριβώς τι μισθό θα λαμβάνεις τελικά" σε συνδυασμό με την εξέλιξη που μπορεί να μην έχει, τον προβληματίζει και τον ανησυχεί σε μεγάλο βαθμό. Από την άλλη πλευρά, η υπεύθυνη του τμήματος marketing του επισημαίνει ότι είναι πολύ καλός επαγγελματίας με εξαιρετικές ικανότητες, αλλά παρόλα αυτά επιμένει να τον προσλάβει με τον βασικό μισθό-κάτι που στην πραγματικότητα υποτιμά και υποβαθμίζει τις γνώσεις του, την εμπειρία του και όλα όσα είναι διατεθειμένος και επιθυμεί να προσφέρει στην εταιρεία.

      Από αυτή την ιστορία που μου διηγήθηκε ο φίλος μου, καταλαβαίνω και συνειδητοποιώ ότι όσο χρονικό διάστημα η αγορά εργασίας στη χώρα μας δεν αναγνωρίζει και δεν εκτιμά την πραγματική αξία, τις γνώσεις, την εμπειρία και τη συνολική συνεισφορά που μπορεί να προσφέρει ο εργαζόμενος στην εταιρεία και στην ανάπτυξή της, τόσο περισσότερο το λεγόμενο "ελληνικό επιχειρείν" θα συνεχίζει να παραμένει αιχμάλωτο και όμηρος της εσωστρέφειας, της μικροπρέπειας, της μιζέριας και της αφάνειας που το χαρακτηρίζουν.

      posted in Αντίλογος
      M
      Mike07
    • RE: Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου

      Καλησπέρα σας,

      Θα ήθελα πραγματικά πάρα πολύ να μοιραστώ μαζί σας κάποιες ιστορίες και προσωπικά βιώματα από την αναζήτηση και την τελική αγορά αυτοκινήτου, αλλά ταυτόχρονα φοβάμαι μήπως τελικά σας κουράσω με την αφήγησή μου.

      Μπήκα στη διαδικασία αναζήτησης και αγοράς αυτοκινήτου πριν από περίπου 2 χρόνια. Εκείνη την εποχή είχα μόνο τις πιο βασικές γνώσεις-και αυτές ακόμα με πολύ μεγάλη δυσκολία. Πέρασα από πολλές δοκιμασίες και δύσκολες στιγμές, και τελικά έμεινα χωρίς αυτοκίνητο για μια μεγάλη περίοδο περίπου 9 μηνών.

      Μπήκα αρχικά δειλά δειλά στο forum της κοινότητας και άρχισα σταδιακά να διαβάζω διάφορα θέματα και συζητήσεις. Φοβόμουν πραγματικά τι ερωτήσεις να κάνω και πώς να τις διατυπώσω, και έτσι κατέληγα συνήθως να κάνω μόνο πολύ γενικές και ασαφείς ερωτήσεις. Κάθε μέρα αφιέρωνα χρόνο να διαβάζω προσεκτικά θέματα που αφορούσαν την "αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου" και τα διάφορα ζητήματα που σχετίζονται με αυτήν. Οι γνώσεις που σταδιακά απέκτησα μέσα από αυτή τη διαδικασία ήταν πραγματικά πολύ περισσότερες από τις απλά βασικές που είχα στην αρχή. Με βοηθήσατε όλοι πάρα πολύ με τις συμβουλές και τις απαντήσεις σας. Δεν μου δώσατε απλά "αναμασημένη" και έτοιμη τροφή-με μάθατε πραγματικά να αναζητώ, να σκέφτομαι αναλυτικά και να αποφασίζω με ώριμη και κριτική σκέψη.

      Έψαχνα συστηματικά για το κατάλληλο αυτοκίνητο εδώ και περίπου 6 ολόκληρους μήνες. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου συνάντησα ανθρώπους που προσπάθησαν με διάφορους τρόπους να με εξαπατήσουν, άλλους που με κορόιδεψαν, και άλλους που αρκέστηκαν σε υποσχέσεις και στα διάφορα "θα κάνω", "θα φροντίσω", "θα δω". Όλες αυτές οι εμπειρίες με κούρασαν πραγματικά πολύ. Εξαντλήθηκα τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά από αυτή τη διαδικασία. Την τελευταία φορά που ήμουν σε μια προσπάθεια αγοράς, όταν γύρισα σπίτι μου μετά από μια υποψήφια αγορά-η οποία δυστυχώς δεν πήγε καθόλου καλά και απέτυχε, κατέρρευσα συναισθηματικά και ξέσπασα σε κλάματα από την απογοήτευση. Ένιωθα πραγματικά ράκος.

      Αποφάσισα να πάρω ένα διάλειμμα και άφησα την ψυχή μου να ηρεμήσει. Παράλληλα όμως, κάθε μέρα συνέχιζα να μπαίνω στο car σε συγκεκριμένες ώρες και έψαχνα με προσοχή για το κατάλληλο αυτοκίνητο.

      Κάποια στιγμή βρήκα επιτέλους ένα Hyundai i10, συγκεκριμένα μοντέλο 2016 go, με τιμή 9.000 ευρώ και με 128.000 χιλιόμετρα. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν σε πραγματικά εξαιρετική κατάσταση. Ηταν 1ο χέρι ελληνικό, με πλήρως ενημερωμένο service και ιστορικό συντήρησης από την επίσημη αντιπροσωπεία της Hyundai. Προσπάθησα συνειδητά να κρατήσω την επικοινωνία με τον πωλητή πολύ στοχευμένη και ουσιαστική και με σαφώς λιγότερο περιττό "θόρυβο" και άσκοπη κουβέντα. Το κατάφερα.

      Ανέβηκα αυθημερόν στην Αθήνα για να δω το αυτοκίνητο, πέρασα προσωπικά από την επίσημη αντιπροσωπεία της Hyundai, και είδα το βιβλιάριο service και όλα τα έγγραφα-όλα ήταν ακριβώς στην ώρα τους και σωστά τηρημένα, χωρίς απολύτως κανένα απρόοπτο ή ύποπτο στοιχείο. Στη συνέχεια έκανα και έναν πλήρη τεχνικό έλεγχο από επαγγελματικό κινητό συνεργείο για μεγαλύτερη ασφάλεια. Όταν ήρθε ο έμπειρος τεχνικός είχα θετικό νεύμα, χάρηκα και ήμουν έτοιμος για όλα. Οσο περνούσε η ώρα άλλο τόσο ένιωθα "ασφάλεια" για την επιλογή. Οταν ολοκλήρωσε τον έλεγχο μου είπε με έκπληξη: "Ρε 'σε Βασίλη, τι ακριβώς με έβαλες να δω και να ελέγξω; Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι πραγματικά σε πολύ καλή και άριστη κατάσταση". Η αναφορά δεν έβγαλε σοβαρή ένδειξη.

      Ο πωλητής προφανώς είχε κρατήσει και συντηρήσει το αυτοκίνητο σε πραγματικά άριστη κατάσταση. Ήταν εντελώς ατρακάριστο, φυλαγμένο σε γκαράζ, είχε πολλά επιπλέον extra εξαρτήματα και αξεσουάρ (όπως ζάντες, καινούρια λάστιχα , διάφορα προστατευτικά-μέσα και έξω-, Android Auto σύστημα, αναβαθμισμένο ηχοσύστημα κ.ο.κ.), και μάλιστα είχε φυλάξει όλες τις αποδείξεις και τα παραστατικά για όσα είχε προσθέσει επιπλέον και για όλες τις εργασίες συντήρησης που έχει κάνει στο αυτοκίνητο.

      Εδώ λοιπόν και 1 ολόκληρη εβδομάδα είμαι επιτέλους (περήφανος) κάτοχος ενός Hyundai i10, και ακόμα πραγματικά δεν μπορώ να το πιστέψω και να το συνειδητοποιήσω. Τις πρώτες ημέρες είχα χάσει τον ύπνο μου. Κατέβαινα στο γκαράζ για να το δώ. Είναι απλά πανέμορφο και ακριβώς αυτό που ήθελα.

      Θέλω πραγματικά να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου όλους εσάς που με "αντέξατε" όλο αυτό το διάστημα με τόση υπομονή και ψυχραιμία. Με ανεξάντλητη υπομονή απαντήσατε προθυμότατα σε κάθε ερώτηση που έκανα, ακόμα και σε αυτές που μπορεί να φαίνονταν αυτονόητες. Νιώθω βαθιά ευγνωμοσύνη για όλη τη βοήθειά σας. Σας εύχομαι ειλικρινά από την καρδιά μου να είστε πάντα καλά και υγιείς, να έχετε πάντα ασφαλή και ευχάριστα ταξίδια, και να μοιράζεστε πάντα με γενναιοδωρία την αγάπη σας και τις γνώσεις σας σε όλο τον κόσμο γύρω σας.

      Βασίλης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      Mike07
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      @alexandros-k said in Έμποροι μεταχειρισμένων:

      @mike07 said in Έμποροι μεταχειρισμένων:

      #3 Ιστορία - Η εντιμότητα και η ειλικρίνεια.

      Η 2η ποια ηταν? Νομιζω πηδηξες μια ιστορια 😊

      Εχω προσθέσει και κάποιες άλλες, σε άλλα νήματα. Εχω χάσει τον υπολογισμό. Ζητώ συγνώμη. Κάποια στιγμή θα τις συγκεντρώσω. 😧

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      Mike07
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      #3 Ιστορία - Η εντιμότητα και η ειλικρίνεια.

      Λένε πως η ειλικρίνεια είναι πλέον η πιο θαρραλέα μορφής της τόλμης.

      Πρόσφατα επικοινώνησα με μια επίσημη αντιπροσωπία στην Αθήνα για ένα Nissan Micra K13 -μοντέλο 2018, μόλις 70.000 km, τιμή 9.000 ευρώ.

      Ήμουν έτοιμος για το τι μπορεί να με περιμένει. Μίλησα με τον πωλητή (Δημήτρης) και του εξήγησα τι ψάχνω και από πού είμαι. Ήταν ευγενικός και πρόθυμος να βοηθήσει. Κατευθείαν μπήκα στο θέμα: του ζήτησα να με ενημερώσει αν το αυτοκίνητο είναι εισαγωγής ή leasing.

      Με ειλικρίνεια, μου είπε πως το αυτοκίνητο είναι leasing. Δεν γνώριζε αν το ιστορικό συντήρησης είναι τακτοποιημένο και δεν μπορούσε να μου εγγυηθεί πως δεν θα παρουσιάσει κάποια βλάβη.

      Ήταν ξεκάθαρος: "Βασίλη, έλα με τον μηχανικό σου και κάνε ότι έλεγχο θέλεις, όμως με μια πρώτη εκτίμηση-όπως το βλέπω-για αρχή σίγουρα θα χρειαστείς τακάκια φρένων."

      Παραδέχτηκε πως σε τέτοιες περιπτώσεις (leasing) υπάρχει πρόβλημα και για τους δύο. Ο πωλητής δεν μπορεί να εγγυηθεί την αξιοπιστία του αυτοκινήτου και ο ψαγμένος αγοραστής είναι δικαιολογημένα αγχωμένος.

      Όσο ρίσκο και να έχει σήμερα η απόφαση να πάρεις ένα καλό αυτοκίνητο, αξίζει να βασιστείς στις γνώσεις σου και -όσο παράτολμο κι αν ακούγεται-ακόμα και στην πρώτη αίσθηση που σου βγάζει ο πωλητής. Ο Δημήτρης ήταν ειλικρινής και ευγενικός. Δεν προσπάθησε να μου πουλήσει το αυτοκίνητο-αντίθετα, προσπάθησε να με ηρεμήσει και να με ενημερώσει.

      Για την ιστορία, τον ευχαρίστησα και του είπα πως η συγκεκριμένη περίπτωση δεν με ενδιαφέρει. Το σεβάστηκε και το δέχτηκε. Του ευχήθηκα "Καλή και παραγωγική ημέρα".

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      Mike07
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      @k0k05 said in Έμποροι μεταχειρισμένων:

      @mike07 said in Έμποροι μεταχειρισμένων:
      Γιατι θεωρεις οτι σε κοροϊδεύει; Τι δεν καταλαβα;

      @argg said in Έμποροι μεταχειρισμένων:

      για να καταλάβουμε καλύτερα, τι πιστεύεις ότι θα έπρεπε να είχε πει (αντί για αυτά που είπε)

      @panormus772 said in Έμποροι μεταχειρισμένων:

      Πάντως, το 6 (ίσως πιο συχνά το αντίθετο ισχύει,υπάρχουν κι εξαιρέσεις βέβαια) και το 9 (εμένα θα μ'έβαζε σε υποψίες ότι έχουν "καλή συνεργασία"), δεν χρειαζόταν να τα πει ο πωλητής.

      Χαίρετε,

      Σωστή η αντίδραση σας. Δυστυχώς, ο γραπτός λόγος δεν αφήνει περιθώρια για να κατανοήσουμε τα γραφόμενα, δεν το διατύπωσα σωστά. Ζητώ συγνώμη.
      Σε αυτό το σημείο θέλω να ξεκαθαρίσω πως δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα με τους εμπόρους/πωλητές/επιχειρηματίες. Είμαι άνθρωπος που προσπαθεί να σκέφτεται τον άνθρωπο και να "επικοινωνεί" με τον άνθρωπο.

      Συνολικά, ο τρόπος που με αντιμετώπισε ο πωλητής (πέρα από αυτά που σας ανάφερα) ένιωσα πως είχε "επιθετική" πολιτική-συμπεριφορά. Σύγκρινε την πώληση από έμπορο, με την πώληση από ιδιώτες. Διέκοπτε συνεχώς την συζήτηση μας, και δεν μου άφησε περιθώρια να νιώσω "ασφαλής". Χρησιμοποίησε εκφράσεις με το "Ναι ... αλλά..". Το "αλλά" όταν χρησιμοποιείται σε μια πρόταση δεν λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος, αντιθέτως λειτουργεί ως αναίρεση του πρώτου συνθετικού της πρότασης.

      Αρχικά να σας πω, πως οι φωτογραφίες δεν ήταν αντιπροσωπευτικές, όπως επίσης και οι (σημαντικές) πληροφορίες της αγγελίας.

      • Οταν ανάφερα πως είμαι από επαρχία και είναι δύσκολο να έρθω στην Αθήνα για να δώ μόνο το αυτοκίνητο (είμαι 4 ώρες σχεδόν από Αθήνα), περίμενα μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση. Δεν έδειξε κατανόηση.

      • Οταν ανάφερα πως οι φωτογραφίες δεν είναι αντιπροσωπευτικές (ήταν σκοτεινές) και δεν μπορούσα να διακρίνω το αυτοκίνητο, ο πωλητής δεν ενδιαφέρθηκε να μου δώσει λύση.

      • Οταν ανάφερα πως έχω φόβους για τα km, περίμενα και ήθελα να μου πει πως θα μου δώσει όλα τα στοιχεία του αυτοκινήτου για να κάνω έλεγχο.

      • Οταν ανάφερα πως θέλω επιβεβαίωση αν έχει περάσει ΚΤΕΟ κοκ, περίμενα να μου προτείνει-βρει κάποια άλλη λύση και όχι να με παραπέμψει για έλεγχο αποκλειστικά σε "δικό του" συνεργάτη.

      • Οταν ανάφερα για την κατάσταση του αυτοκινήτου, δεν ήθελα να μου πει πως ο Ευρωπαίος κάνει καλύτερη συντήρηση του αυτοκινήτου από τον Ελληνα. Εκανε διάκριση και κακή επίκλιση στο συναίσθημα.

      Συνοπτικά,

      • "Βασίλη, καταλαβαίνω ότι βρίσκεσαι αρκετές ώρες μακριά και το εκτιμώ που μου το λες, γιατί καταλαβαίνω πως αυτό κάνει πιο δύσκολη την επίσκεψη. Θέλω να σε διευκολύνω όσο γίνεται. Μπορώ να σου στείλω αναλυτικές φωτογραφίες, βίντεο ή οτιδήποτε άλλο χρειαστείς για να σχηματίσεις καθαρή εικόνα χωρίς να χρειαστείς άσκοπο ταξίδι. Αν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που θέλεις να δεις, πες μου και το ετοιμάζω."

      • "Βασίλη, καταλαβαίνω ότι θέλεις να νιώσεις σιγουριά για το αυτοκίνητο. Για μένα είναι σημαντικό να έχεις υποστήριξη μετά την αγορά. Γι’ αυτό προσφέρω εγγύηση ενός χρόνου, ώστε να ξέρεις ότι δεν θα μείνεις μόνος αν προκύψει κάτι. Αν έχεις κάποια απορία για το τι καλύπτει η εγγύηση του 1 χρόνου, μπορώ να σου εξηγήσω αναλυτικά για να νιώσεις άνετα με την απόφαση σου".

      • "Βασίλη, καταλαβαίνω ότι χρειάζεσαι σιγουριά και ξεκάθαρη εικόνα πριν πάρεις μια απόφαση. Για μένα έχει σημασία να νιώθεις σιγουριά. Είμαι πολλά χρόνια στην αγορά και θέλω η συνεργασία μας να δείξει συνέπεια και καθαρότητα. Μπορώ να σου δώσω ό,τι στοιχεία χρειάζεσαι, ώστε να αισθανθείς ότι μπορείς να βασιστείς σε εμένα και στην κατάσταση του αυτοκινήτου."

      • "Βασίλη, θέλω να είσαι σίγουρος για την κατάσταση του αυτοκινήτου. Βλέπω ότι οι φωτογραφίες που έχω ανεβάσει δεν δείχνουν καθαρά τις λεπτομέρειες, επειδή είναι βραδινές και λίγο σκοτεινές. Θα ήθελα να σου στείλω νέες φωτογραφίες στο φως της ημέρας, ώστε να έχεις ξεκάθαρη εικόνα. Αν χρειάζεσαι και βίντεο ή συγκεκριμένες λήψεις, πες μου και το κανονίζω"

      • "Βασίλη, καταλαβαίνω ότι τα χιλιόμετρα είναι σημαντικός παράγοντας για σένα και θέλεις σιγουριά. Επειδή το αυτοκίνητο είναι leasing, όλα τα service και οι έλεγχοι καταγράφονται επίσημα. Μπορώ να σου δώσω το πλήρες ιστορικό, ώστε να νιώσεις ασφάλεια για την πραγματική χρήση του. Αν θέλεις, κανονίζουμε και έλεγχο σε συνεργείο της επιλογής σου."

      • (Αν δεν είχε ένδειξη km) Βασίλη, καταλαβαίνω ότι τα χιλιόμετρα είναι σημαντικός παράγοντας για σένα και θέλεις σιγουριά. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν έχει πλήρες επίσημο ιστορικό service. Θέλω όμως να νιώσεις άνετα με την επιλογή σου. Μπορώ να σου δείξω ό,τι στοιχεία υπάρχουν και να κανονίσουμε έλεγχο σε συνεργείο της επιλογής σου, ώστε να έχεις καθαρή εικόνα για τη χρήση και την κατάσταση του αυτοκινήτου.

      Προσωπικά, έχω αντιμετωπίσει πολλές περιπτώσεις όπως οι παραπάνω, όπου οι (κάθε είδους) πωλητές, δεν έχουν ενσυναίσθηση, χρησιμοποιούν φράσεις με "επιθετικό marketing", και δεν χρησιμοποιούν τη μεθοδο της "μη βίαιης επικοινωνίας" για να εκφράζουν σωστά το συναίσθημα τους ώστε να αποφεύγεται η "βία" στην συζήτηση.

      Δεν είμαι πωλητής, όμως με όλο το θάρρος και τον σεβασμό - λόγω της επαγγελματικής μου ιδιότητας (ανάλυση, σχεδίαση και βελτιστοποίηση συστημάτων), - οφείλω καθημερινά να "καλλιεργώ" τις γνώσεις μου για να κατανοώ τους ανθρώπους ώστε να σχεδιάζω χρηστικές εμπειρίες. Δεν είμαι guru, και φυσικά δεν λέω πως τα κάνω ολα σωστά, απλά προσπάθώ καθημερινά να βελτιώνομαι (από μέσα προς τα έξω) πρωτίστως για εμένα.

      Για την ιστορία , το αυτοκίνητο ήταν το Hyundai i10 2019, με σχεδόν 50.000km, τιμή κοντά στα 9.000+ ευρώ και δεν προχώρησα την διαδικασία.

      Συγνώμη αν σας κούρασα. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την υπομονή σας και τον χρόνο σας.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      Mike07
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      Ιστορία #1

      Καλέσα τηλεφωνικώς για δεύτερη φορά έμπορο / επίσημη αντιπροσωπεία καθώς ενδιαφερόμουν για Hyundai i 10. Στην πρώτη επικοινωνία, είμασταν τυπικοί, λόγω πίεσης χρόνο του πωλητή. Ο έμπορος είναι αρκετά γνωστός. Βρίσκεται στον χώρο 40 χρόνια και τα google reviews έχουν υψηλή βαθμολογία (δεν θυμάμαι αν τον έχουμε αναφέρει).
      Επικοινώνησα μαζί του , και ρώτησα αν το αυτοκίνητο είναι εισαγωγής ή leasing. Τελικά ήταν εισαγωγής. Εκεί χαμογέλασα και μου ήρθαν στο μυαλό όλα αυτά που διαβάζω και ευτυχώς έμαθα από εσάς.

      Γράφω αποσπασματικά κάποιες ατάκες-εκφράσεις του, από την τηλεφωνική επικοινωνία που είχα μαζί του.

      • Είμαι στην αγορά 40 χρόνια, και το όνομα μου είναι εγγύηση. Δεν θέλω να χαλάσω την πιάτσα.
      • Σε καμία περίπτωση δεν θα έδινα αυτοκίνητο με γυρισμένα km μόνο και μόνο για να βάλω χρήματα στην τσέπη μου, σέβομαι τον πελάτη.
      • Σου δίνω εγγύηση 1 χρόνο στο αυτοκίνητο, πράγμα που δεν θα στο κάνει ο ιδιώτης.
      • Αν το αυτοκίνητο σου χαλάσει, τον επόμενο μήνα έρχεσαι και στο φτιάχνω. Ο ιδιώτης θα σφυρίξει αδιάφορα.
      • Σου δίνω εγγύηση χιλιομέτρων και επίσημο χαρτί απο ελληνικό ΚΤΕΟ ότι το αυτοκίνητο είναι μια χαρά.
      • Ο ξένος φροντίζει το αυτοκίνητο καλύτερα απ' ότι ο Ελληνας, άκου τι σου λέω. Εχω εμπειρία σε αυτά.
      • Το αυτοκίνητο που θα πάρεις είναι καλύτερο απ το ελληνικό ιδιώτη που βλέπεις στην αγορά.
      • Φίλε, μπορείς να κάνεις οτιδήποτε έλεγχο θέλεις στο αυτοκίνητο. Φέρε μάστορα να το κοιτάξει μέσα έξω. Τα km είναι εντάξει.
      • Αν θέλεις να κάνεις έλεγχο στο αυτοκίνητο, τότε απέναντι από εμένα είναι ΚΤΕΟ, συνεργαζόμαστε άψογα και μπορείς να το ελέγξεις.
      • Προφανώς, για να καλείς δεύτερη φορά για το αυτοκίνητο, σε ενδιαφέρει, τότε τι το σκέπτεσαι, έλα πάρτο.

      Προφανώς, και έφερα δημοκρατικό αντίλογο-πάντα με ηρεμία και ψυχραιμία. Σέβομαι την αποψη του να θέλει να το πουλήσει (εξάλλου αυτή είναι η δουλειά του), όμως με όλο το θάρρος και τον σεβασμό, δεν δέχομαι τόσο "αστείους" ισχυρισμούς και "κλισέ" ατάκες, υποτιμούν την απλή νοημοσύνη του ανθρώπου.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      Mike07
    • RE: Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου

      @ektoras said in Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:

      Μπορείς να το πας και σε ΚΤΕΟ.
      Υπάρχουν ΚΤΕΟ που κάνουν τέτοιους ειδικούς ελέγχους για αγοραπωλησία μεταχειρισμένων.

      Εκτορα σε ευχαριστώ για την βοήθεια, το σκέφτηκα, αλλά το πήρα πίσω. Θα προτιμούσα σε επίσημο αντιπρόσωπο ώστε να έχω μια πλήρη εικόνα του αυτοκινήτου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      Mike07
    • RE: Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου

      Παιδιά, σας ευχαριστώ για την βοήθεια. Μήπως αναφερόσαστε στην spotmechanic;
      Είναι και αυτό μια λύση, βέβαια το το αυτοκίνητο δείχνει σε πολύ καλή κατάσταση. Σκέφτομαι να το πάω κατευθείαν σε μηχανικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      Mike07
    • RE: Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου

      Βρήκα μια πολύ καλή περίπτωση μεταχειρισμένου από ιδιώτη. Από τον παρακάτω ενδιαφέρον post, κρατάω τα εξής :

      @fanis75 said in Αγορά μεταχειρισμένου-έλεγχος-tips-έμπορος-ιδιώτης:

      Καλώς ήρθες καταρχάς. Μερικές απαντήσεις τώρα, από προσωπική εμπειρία....σίγουρα θα σου απαντήσουν και άλλοι συμφορουμίτες:

      1. Τα ίδια πρέπει να προσέξεις. Να είναι σωστά τα χαρτιά (η άδεια δηλαδή), να είναι αληθινά τα χιλιόμετρα, να μην είναι κλεμμένο, χτυπημένο κλπ.

      2. Την άδεια, ΚΤΕΟ και το βιβλίο σέρβις. Αυτά δεν σου εγγυόνται ότι ειναι όλα ΟΚ, αλλά σίγουρα η έλελιψή τους δεν είναι θετικό σημάδι.

      3. Απο ιδιώτη όχι δεν μπορείς με γραμμάτια. Θα πρέπει να πάρεις δάνειο από την τράπεζα.

      4. Σε συνεργείο που εμπιστεύεσαι και εαν γίνεται που να γνωρίζει και την συγκεκριμένη μάρκα. Αλλιώς σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της μάρκας που κοιτάς.

      4α. Εαν ο μάστορας είναι καλός, κάποια πράγματα φαίνονται, εαν είναι στο τέλος της ζωής τους (π.χ. συμπλέκτης, φρένα, κλπ.). Αλλά δυσκολά να σου πει κάτι για την μηχανή εκτός εαν έχει σοβαρό πρόβλημα.

      1. Ζητάς κάτι δύσκολο, εφόσον κοιτάς αυτοκίνητα 9 έως 11 ετών. Πολλή προσοχή, ειδικά στις μάντρες, αφού η αγορά έχει γεμίσει με μεταχειρισμένα εισαγωγής με πάρα πολλά χιλιότμερα τα οποία φυσικά και είναι γυρισμένα. Η καλύτερη λύση είναι να πάρει ελληνικό αμάξι από ιδιώτη ή αξιόπιστο έμπορο και φυσικά πολύ καλός έλεγχος. Τίποτα δεν μπορεί να σου εγγυηθεί ότι το αυτοκίνητο δεν θα βγάλει ζημιές, αλλά εδώ πας με πιθανότητες - να μειώσεις τις πιθανότητες σοβαρής βλάβης όσο μπορείς.

      2. Το βασικό είναι να είναι σε καλή κατάσταση, σωστό αμάξι και ελεγμένο. Τώρα τι αμάξι θα πάρεις έχει σχέση με τις ανάγκες σου και κυρίως με το πόσα χρήματα θες να διαθέσεις.

      Ο αγοραστής έχει στείλει Αδεια, βίβλιο service και τελευταίο ΚΤΕΟ. Επίσης , είναι και ασφαλισμένο. Είναι όλα τακτοποιημένα. Θέλω να προχωρήσω στο επόμενο βήμα, που είναι ο έλεγχος του αυτοκινήτου.

      Πρόβλημα :

      • Δυστυχώς δεν γνωρίζω κάποιο συνεργείο ή και επίσημο αντιπρόσωπο, συνεπώς πηγαίνω στα "τυφλά". Ο αγοραστής είναι από Αθήνα (νότια προάστια). Μάλιστα ο πιο κοντινός επίσημος αντιπρόσωπος από την κατοικία του, είναι ο αντιπρόσωπος που το έχει αγοράσει. Θέλω να το πάω σε ουδέτερο επίσημο αντιπρόσωπο.
      • Τα συνεργεία είναι απ Δευτέρα-Παρασκευή 9:00 - 17:00 και έχω την αίσθηση πως οι ώρες του αγοραστή δεν βολεύουν.
      • Υπηρεσίες σαν λχ checkyourcar.gr, είναι μια πρόχειρη λύση, όπου εμπειρικά δεν έχω μείνει ικανοποιημένος.

      Επίσης, φοβάμαι το εξης (εύστοχο σχόλιο)

      @storm said in Aπαγορεύεται η είσοδος σε συνεργείο;:

      Σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο μην περιμένεις και πολλά πράγματα στον έλεγχο. Τα τυπικά κάνουν γιατί οι δουλειές τρέχουν, οι πελάτες περιμένουν, το ταμείο πρέπει να γεμίσει και δεν τους ενδιαφέρει ιδιαίτερα ο έλεγχος των μεταχειρισμένων.

      Όχι ότι και στα μη εξουσιοδοτημένα κάνουν καλύτερο έλεγχο. Μπούρδες. Μόνο αν έχεις φίλο ή γνωστό που έχει συνεργείο θα δώσει σημασία και θα κάνει σωστό έλεγχο.

      Ερώτημα
      Σπάω το κεφάλι μου να βρώ μια λύση. Πως μπορώ να κάνω έλεγχο ; Εσείς, σε αντίστοιχες περιπτώσεις πως το έχετε αντιμετωπίσει;

      Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      Mike07
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr