Αντιλαμβάνομαι ότι οικονομικοί λόγοι σε ωθούν προς το υγραέριο. Πάλι όμως παίρνεις ένα οικονομικό ρίσκο αν προχωρήσεις, που σχετίζεται με την κατάσταση και την αξιοπιστία του μοτέρ σου.
Το σύστημα του υγραερίου θα "κάτσει πάνω" στο υπάρχων μοτέρ σου. Δεν πρόκειται να το ανανεώσει ή να το βελτιώσει. Και είναι αυτοκίνητο του 1997, έστω κι αν τα 174k χιλ. σε πρώτη εκτίμηση δεν δείχνουν υπερβολικά.
Με λίγα λόγια, στη θέση σου δεν θα έπαιρνα το ρίσκο να πειράξω καθόλου το μοτέρ. Θα κράταγα το αυτοκίνητο όπως είναι κι όσο με πάει...
Λυπάμαι που σε αποθαρρύνω, αλλά δε βρίσκω σοφό να κάνεις οποιουδήποτε είδους επέμβαση στο αυτοκίνητο. Είναι αρκετά παλιό και με πολλές αβεβαιότητες όσον αφορά το πως θα εξελιχθεί η μακροβιότητά του.