-
@dstou said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Αυτοί είναι οι πιο λαρτζ :
On average, each Bugatti car costs around $3 million to produce. However, the company only charges an average of $2.2 million per car. This means that, on average, Bugatti loses $800,000 on each car it sells. So why does Bugatti continue to lose money? The answer is simple: because it can.
https://www.all-foreign.com/2022/10/19/why-bugatti-loses-money-on-each-car-sold/
Χάρχαλα. Τους ξεσκίζουν την ευθεία τα Koenigseggs και στις πίστες οι Ferrari,.
Η Ferrari είναι η εταιρεία με το μεγαλύτερο κέρδος ανά μοντέλο. Κοντά 70.000 Ευρώ βγάζει για κάθε μοντέλο που πουλάει.
-
@diego1960
Οι καύσωνες δεν είναι όλο το χρόνο. Ούτε καν κρύα και βροχές. Όσο για τις ανηφόρες υπάρχουν δίκυκλα αυτοκινούμενα και ηλεκτρικά ποδήλατα. Η Αθήνα δεν μπορεί να γκρεμιστεί. Πρέπει να βελτιωθεί. Εμείς πρέπει να γκρεμισουμε κατεστημένες συνηθειες και να αφήσουμε δικαιολογίες. Πράγμα που δεν θα γίνει γιατί απλα δεν θέλουμε.Ξεκινάμε από το να απαιτήσουμε καλύτερα ΜΜΜ, όπου μπορούμε ασφαλώς να χαζεύουμε και στο fb αντί να το κάνουμε οδηγωντας μόνοι μας σε αυτοκινητο 4τροχο.
-
Η χρήση ΜΜΜ αφορά συγκεκριμένους πολίτες και δραστηριότητες. Και φυσικά συγκεκριμένες περιοχές.
Πολλές φορές δεν βολεύει ούτε καν αυτούς που έχουν σταθερό ωράριο και ένα σταθερό χώρο εργασίας και ας έχουν δίπλα τους ακόμη και σταθμό Μετρό.
Εγώ έχω δίπλα μου σταθμό μετρό (στάση Αγίας Παρασκευής) και εργάζομαι Καλλιθέα. Θα μπορούσα από την στάση Αγίας Παρασκευής να κατέβω εύκολα Συγγρού-ΦΙΞ και από εκεί ποδαράτο 20 λεπτά στην εταιρεία. Το έκανα δύο φορές. Εντάξει είμαι ολίγον βιτσιόζος αλλά όχι και στο σημείο να ταλαιπωρώ την ζωή μου με τα ΜΜΜ. Τα ΜΜΜ της Αττικής μόνο αν είναι μεγάλη ανάγκη.
-
Π. Φάληρο - Αγ. Παρασκευή, με 2 λεωφορεία και 2 μετρό... Πρέπει να επιλέγεις ώρες όμως, αν πέσεις στην κίνηση την πάτησες με τα λεωφορεία... Χρόνος στα 50 λεπτά περίπου, ανεξαρτήτως ώρας, και συνήθως αντί 2ου λεωφορείου περπάτημα 10 λεπτά και για άσκηση. ΙΧ μόνο τον Αύγουστο, χωρίς δακτύλιο στα 20-25 λεπτά.
Σε περίπτωση απεργίας/πορείας κ.λ.π. κόλαση.
Δίκυκλο δεν θα έπαιρνα, το φοβάμαι. -
@polo2002 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Π. Φάληρο - Αγ. Παρασκευή, με 2 λεωφορεία και 2 μετρό... Πρέπει να επιλέγεις ώρες όμως, αν πέσεις στην κίνηση την πάτησες με τα λεωφορεία... Χρόνος στα 50 λεπτά περίπου,
Όταν το γραφείο μας ήταν Φάληρο (Αμφιθέας) έπαιρνα 2 μετρό και ένα λεωφορείο/τρόλεϋ (ή ταξί εαν δεν ερχόταν) + περπάτημα από το σπίτι μέχρι το σταθμό μετρό περί τα 10' και έκανα 1 ώρα περίπου, μερικές φορές και περισσότερο. Το μετρό ήταν μια χαρά, τα λεωφορεία δεν παλευόντουσαν...τίγκα στον κόσμο, βρώμα, συνωστισμός κλπ. Με το αυτοκίνητο πήγαινα πιο άνετα, αλλά έκανα περισσότερη ώρα συνήθως.
-
-
Άρχισαν να ξυπνάνε τώρα... Με το ηλεκτρικό δεν πας για σέρβις όπου θες, στο μαντρί για μάδημα...
-
@johnny-0 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Άρχισαν να ξυπνάνε τώρα... Με το ηλεκτρικό δεν πας για σέρβις όπου θες, στο μαντρί για μάδημα...
Ξέρεις τι περιλαμβάνει το σέρβις ενός tesla;
Πρακτικά μπορείς να το κάνεις όπου θέλεις , αρκεί να υπάρχει καλιμπραρισμένο δυναμόκλειδο!Αν είσαι όμως στην εγγύηση θα το πας αλλού ; ουτε στα συμβατικά αυτοκίνητα δεν πάνε εκτός.
-
@christostsp said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@diego1960
Οι καύσωνες δεν είναι όλο το χρόνο. Ούτε καν κρύα και βροχές. Όσο για τις ανηφόρες υπάρχουν δίκυκλα αυτοκινούμενα και ηλεκτρικά ποδήλατα. Η Αθήνα δεν μπορεί να γκρεμιστεί. Πρέπει να βελτιωθεί. Εμείς πρέπει να γκρεμισουμε κατεστημένες συνηθειες και να αφήσουμε δικαιολογίες. Πράγμα που δεν θα γίνει γιατί απλα δεν θέλουμε.Ξεκινάμε από το να απαιτήσουμε καλύτερα ΜΜΜ, όπου μπορούμε ασφαλώς να χαζεύουμε και στο fb αντί να το κάνουμε οδηγωντας μόνοι μας σε αυτοκινητο 4τροχο.
Εννοείται οτι προσωπικά δε θέλω να αλλάξω συνήθειες, αν δεν αλλάξουν τα μέσα σε πεντακάθαρα και με συχνά δρομολόγια δεν τα παίρνω, προς το παρόν μόνο μετρό που ακόμα παλεύεται και για αποστάσεις σχετικά μικρές. Το αυτοκίνητο με ικανοποιεί πλήρως και δεν εχω ανάγκη να κοιτάζω fb στο κινητό, μου αρέσει να οδηγώ όσο το δυνατόν περισσότερο.
Είμαι κατά των δίκυκλων και για λόγους ασφαλείας επειδή βλέπω πως οδηγούν στο δρόμο οι κάφροι, βλέπω πως οδηγούν και οι μηχανόβιοι ανάμεσα στις λωρίδες και γιατί δε θα ήθελα να είμαι εκτεθιμένος στις καιρικές συνθήκες, ειδικά οι καύσωνες και η υγρασία κρατάνε μήνες. Η βροχή, το χιονόνερο και το κρύο είναι επίσης προβλήματα που δεν τα έχεις με αυτοκίνητο. Για ποδήλατα δε συζητώ καν και για ηλεκτρικά πατίνια, αυτά είναι παιχνίδια για αιθεροβάμωνες vegan Ποταμίσιους που νομίζουν οτι ζουν στη Γενεύη.
-
Επιμένει να με εκπλήσσει (δυσάρεστα), η μπαταριοκίνηση.
Παραμένει ως μοναδικό πλεονέκτημα των μπαταριοκίνητων το παιχνίδισμα τύπου λουνα παρκ με την επιτάχυνση στο πάτα-άσε, (πραγματικά ωραίο το άτιμο)!
Α! Και η ησυχία για τους εραστές του πίσω δεξιού καθίσματος.
https://www.caranddriver.gr/electric/arthro/trakares_me_to_ev_sou_ki_omos_yparxoun_asfalistikes_pou_den_to_episkeuazoun-7819036/ -
Κυριακάτικο πείραμα με ΜΜΜ:
Περιστερι-Αττικη-Φαληρο-Βουλα. Τα πάντα όλα, γραμμή 2,1,τραμ. Χρόνος 1:45 με 3' αναμονή για την κάθε αλλαγή. Το μόνο πράγμα που με έκανε σοφότερο ήταν ότι το Frangelico έγινε Estet.
Μετά από τόση οικονομία και οικολογία "υπερεφαραμε" αφού κατεβάσαμε από το τρέιλερ ένα αγωνιστικό Golf 2 που σήκωσε την πλατεία Ιμίων στο πόδι και ξαναεφερε περίοδο σε ένα metamilf που μας έπιασε την κουβέντα αλλα πρέπει να ξεκόλλησε τη μασέλα της φίλης της όταν το γκαζωναμε για να ανέβει στο πεζοδρόμιο γιατί μας κοιτούσε με ύφος επιβάτη Artemis σε χειμωνιάτικο ενδοκυκλαδικο δρομολόγιο με φουρτουνα. Αχ και να σε είχα μαζί Γυρε!
Προφανώς και γύρισα στο πίσω μέρος του Transit που έφερε τη Γκόλφω. Ούτε στον εχθρό μου τέτοιο πράγμα ξανά!
-
Το τραμ είναι για αργόσχολους, εκτός αν άλλαξε κάτι δραματικά, έχω πολύ καιρό να το πάρω για Βούλα... Λεωφορείο σε εξυπηρετεί καλύτερα.
-
Πίστεψέ με, το κατάλαβα...
-
To τραμ είναι όντως για αργόσχολους ή για συνταξιούχους που θέλουν να γεμίσουν τη μέρα τους. Το λεωφορείο και ο ηλεκτρικός είναι petri dish για οποιοδήποτε ιό ή βακτήριο κυκλοφορεί και μένει προς το παρόν μόνο το μετρό σε μια αξιοπρεπή ως καλή κατάσταση. Για πόσο όμως; Κάπως έτσι παίρνουν όλοι αυτοκίνητο, δεν το έχουν κ@ύλα όλοι, αν μπορούσαν οι περισσότεροι θα έκαναν οικονομία και θα έπαιρναν τα μέσα αλλά απλά ΔΕΝ εξυπηρετούν.
-
@manast said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Επιμένει να με εκπλήσσει (δυσάρεστα), η μπαταριοκίνηση.
Παραμένει ως μοναδικό πλεονέκτημα των μπαταριοκίνητων το παιχνίδισμα τύπου λουνα παρκ με την επιτάχυνση στο πάτα-άσε, (πραγματικά ωραίο το άτιμο)!
Α! Και η ησυχία για τους εραστές του πίσω δεξιού καθίσματος.
https://www.caranddriver.gr/electric/arthro/trakares_me_to_ev_sou_ki_omos_yparxoun_asfalistikes_pou_den_to_episkeuazoun-7819036/Αυτό που λέω για μήνες, επιβεβαιώνεται πλέον με νούμερα. Το ακούσατε εδώ πρώτοι για άλλη μία φορά..(από εμένα, ναι, δεν ήθελε και πολύ μυαλό βέβαια..)
Ενώ η αγορά μεταχειρισμένων είναι σε άνοδο τα ηλεκτρικά πέφτουν σαν μολυβένια βαρίδια!
ΠΤΩΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ 2022 και ΙΑΝΟΥΑΡΊΟΥ 2023!!! Σε ένα μήνα δηλαδή.. φανταστείτε
Mini Cooper Electric – down 11.5%, -£2,917
Tesla Model Y – down 11.1%, -£5,500
Hyundai Ioniq – down 10.6%, -£2,375
Nissan Leaf – down 10.6%, -£2,407
Tesla Model 3 – down 10.5%, -£3,825
Jaguar I-Pace – down 10.3%, -£5,020
BMW i3 – down 9.3%, -£2,489
Renault Zoe – down 8.7%, -£1,640
Polestar 2 – down 8.7%, -£3,595
Audi e-tron – down 8.4%, -£4,060‘To be honest, a lot of them have been overpriced for too long.’
‘Model 3, for example, we’ve knocked a third of the value of that since October – in four months! That’s a big chunk of money coming off those.’
Όπως έλεγα, τρελός είναι αυτός που αγοράζει ακριβό ηλεκτρικό τώρα! Σε 5 χρόνια ούτε θα τα χαρίζεις..
Στον αντίποδα, με +34% αύξηση από 2 χρόνια πριν, παρατηρήστε τα μοντέλα, και τι πραγματικά λείπει από τα ηλεκτρικά
Mercedes S Class – up 20.4%
Hyundai i10 – up 19.7%
Fiat Panda – up 18.7%
Fiat Tipo – up 18.6%
Kia ProCeed – up 18.4%
Toyota Avensis – up 17.9%
Renault Scenic – up 17.9%
Renault Grand Scenic – up 16.9%
Hyundai ix20 – up 16.8%
Citroen Berlingo – up 16.6% -
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Το ακούσατε εδώ πρώτοι για άλλη μία φορά..(από εμένα, ναι, δεν ήθελε και πολύ μυαλό βέβαια..)
Εσύ εστιάζεις και ερμηνεύεις την υψηλότερη απαξίωση ως πρόβλημα της τεχνολογίας έναντι των diesel και γενικότερα των θερμικών.
Δεν είναι όμως αυτός ο λόγος που έγινε η πτώση των τιμών που περιγράφεις. Πάλι λάθος κάνεις.
Τα ev είχαν ανεβάσει τιμές ( εδώ αν θυμάσαι τα corsa ev ξεκίνησε από τα 27 και έφτασε 32 με επιδότηση) λόγω των αποτοκων της πανδημίας του 2021-2022 και του υψηλού κόστος σε ημιαγωγούς, τους οποίους και χρειάζονται σε μεγαλύτερο βαθμό από τα θερμικά. Όπως επίσης στη μείωση της εξαγωγής της πρώτης ύλης για τις μπαταρίες τους, το αυξημένο κόστος μεταφοράς, κτλ.
Τώρα που αρχίζουν να ισορροπούν σταδιακά οι τιμές της πρωτογενούς αγοράς, των ev, μιας και ξεκίνησαν ξανά τα ορυχεία να παράγουν πρώτη ύλη, να παράγονται ημιαγωγοί, να πέφτουν οι τιμές της εφοδιαστικής αλυσίδας σε κάθε επιπεδο κτλ συμπαρασυρεται και η δευτερογενή με μείωση των τιμών. Δεν γίνεται ένα μεταχειρισμένο ev 1-2 ετών να κοστίζει περισσότερο από ένα νέο. Για αυτο και οι τιμές των μεταχειρισμένων ev πέφτουν σε υψηλότερο ρυθμο, διότι αντίστοιχα είχαν επηρεαστεί σε μεγαλύτερο βαθμό κατά την πανδημία!. Δυστυχώς όσοι αγόρασαν μέσα στην πανδημία επωμίζονται το κόστος της ομαλοποίησης της παραγωγής των ev μετά την πανδημία.
Το ίδιο θα συμβεί και στα υπόλοιπα οχήματα, δηλαδή στα θερμικά. Αυτήν την στιγμή υπάρχει μια φούσκα στις τιμές τους, είτε τεχνηέντως είτε λόγω προβλημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα και στις πρώτες υλες. Επίσης η αυξανόμενη ζήτηση αυτοκινήτων μετα την πανδημία και τους περιορισμούς στα ΜΜΜ συνέβαλε και αυτή στην αύξηση των τιμών. Όταν σκάσει και αυτή η φούσκα, ήδη εμφανίζονται τα πρώτα σημάδια σε διάφορους κλάδους, μαζί και με την αύξηση των επιτοκίων της ΕΚΤ, ξαφνικά θα δούμε μεγάλη πτώση και σε αυτά τα μεταχειρισμένα.
-
1,56 έβαλα σήμερα το ντήζελ... Είχα βάλει 15 μέρες πριν 50 ευρώ με 1,68.
Είδα 1,82 την βενζίνη...
-
Μακάρι Γυρε αλλά το πρόβλημα είναι ότι πχ το 150αρι Ibiza FR το οποίο χρησιμοποιώ επίτηδες ως βάση, μέσα σε 20 σχεδόν χρόνια που είναι κοντά μας έχει πάει από τα 18κατι χιλιάρικα στα 24κατι.
Το Mini JCW από τα 32κατι στα 40κατι. Άλλο στοχευμενο παράδειγμα γιατί μιλάμε για αυτοκίνητο που είναι κοντά μας 8 χρόνια αισίως στην ίδια γενια με ασήμαντες αλλαγές.
Πιο πάνω, πόσο μάγκες όσοι πήραν πχ το προηγούμενο Leon Cupra στα 30χιλιαρικα και τώρα με άλλο σηματακι κοστίζει 44. Το καλό Yaris ξεκινά από 48κατι πια. Μπράβο του και ζητώ του ως μοναδικό ράλι ρεπλικα, αλλά τιμή φτερουγατου; Και κλείνω με 51χηνες για το καλό Formentor έτσι για να μπει και ένα SUV στην λίστα που δεν γατιζει μεν, ξυρίζει δε γιατί κακά τα ψέματα αυτό κάνουν οι πολλοί με τα ημιψηλα, "τα πάντα όλα" εκτός από σοβαρό off-road, αυτά μονο κατι Vitarωστοι και λοιπές old school δημοκρατικές δυνάμεις.Βλέπεις ότι δεν βάζω ηλεκτρικο στην κουβέντα γιατί δεν αξίζει κάτι μέχρι εκεί, ούτε το βασικό Model 3. Τα γράφω όλα αυτά για να συνδεθεί η κατάσταση με την αγορά των μτχ που έχει αντίστοιχη στρέβλωση με χαρακτηριστικό παράδειγμα τα γλυκύτατα abarthακια 5ετιας που κάνουν σχεδόν όσο έκαναν καινούργια πριν μερικούς μηνες. Αυτά δεν θα αλλάξουν τόσο εύκολα, μακάρι ξανά να έχεις δίκιο.
"Μα καλά ρε φίλε, όλοι hot hatch πρέπει να κοιτάζουν;", η εύλογη απορία. Όχι, αλλά για να είμαστε στο πνεύμα του τοπικ (απέχθεια, όχι προοπτική), με τόσα λεφτά που κάνουν τα ηλεκτρικα αν γουστάρεις πραγματικά τα αυτοκίνητα δεν μπορείς να αγνοείς ότι τα ηλεκτρικά κάτω των 50000€ χάνουν κατά κράτος σε VFM από ενα "καλό" θερμικό και πάει χαράμι το μόνο τους πλεονέκτημα, το "υπερ-ατου" 0-100 τους.
Σε πιο λαϊκες συνοικίες criu, ακόμα και κάτω του 1,50 το ντίζελ και 1,76 η αμόλυβδη.
-
Εχει και εδώ τέτοιες τιμές, αλλά εγώ βάζω σε αβιν εταιρικό..
-
@criuser said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Είδα 1,82 την βενζίνη...
Εγώ βάζω 98 άρα, έχω λεφτά.
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση