-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Κινείται αποκλειστικά από ηλεκτροκινητήρα αλλά το εμπιστεύονται για όχημα διάσωσης στους πάγους.
https://cartalk.gr/nissan-x-trail-mountain-rescue-sozei-zoes-chionismenes-pistes/
Κυκλοφορούν κάτι ωραία βίντεο με παγωμένα Τέσλα στο Σικάγο αυτές τις μέρες.
-
Σε τι αλλάζει το πιο καλοπουλημένο PHEV της Ευρώπης;
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Σε τι αλλάζει το πιο καλοπουλημένο PHEV της Ευρώπης;
Αμαξάρα και τώρα ακόμα καλύτερο!! Πάντα το έλεγα, η Φόρντ βγάζει τα καλύτερα αμάξια στην κατηγορία τους, από τα non-premium. Κρίμα που σταματάνε πολλά μοντέλα και κρίμα που οι τιμές πήγαν στον θεό. Εαν στα λεφτά του YC η της Κορόλα, μπορούσα να έχω το αντίστοιχο Φόρντ, με κελιστά μάτια θα το έπαιρνα!
-
Τουλάχιστον τώρα βλέπεται το Κούγκα, γιατί η πρώτη γενιά ήταν μούλτιπλα 2020...
-
@criuser said in CarTalk.gr:
Τουλάχιστον τώρα βλέπεται το Κούγκα, γιατί η πρώτη γενιά ήταν μούλτιπλα 2020...
Η 1η γενιά ειναι πριν 20 χρόνια σχεδόν και ήταν πάρα πολύ όμορφο, όπως ήταν και η 2η γενιά που για πολλούς είναι η ομορφότερη όλων. Εγώ πάλι ενώ βρίσκω την 2η γενιά πολύ όμορφη, προτιμών την τωρινή. Πάντως Μούλτιπλα δεν το λές, πιο κοντά ειναι τα Σιτροέν στο Μούλτιπλα με τα 2πλα φώτα!
-
@fanis75 said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Σε τι αλλάζει το πιο καλοπουλημένο PHEV της Ευρώπης;
Αμαξάρα και τώρα ακόμα καλύτερο!! Πάντα το έλεγα, η Φόρντ βγάζει τα καλύτερα αμάξια στην κατηγορία τους, από τα non-premium. Κρίμα που σταματάνε πολλά μοντέλα και κρίμα που οι τιμές πήγαν στον θεό. Εαν στα λεφτά του YC η της Κορόλα, μπορούσα να έχω το αντίστοιχο Φόρντ, με κελιστά μάτια θα το έπαιρνα!
Eγω παλι θεωρω οτι ειναι τα πιο υπερτιμημενα κι απ'τα πιο ζημιαρικα της εκαστοτε κατηγοριας.
-
@driver-m said in CarTalk.gr:
Eγω παλι θεωρω οτι ειναι τα πιο υπερτιμημενα κι απ'τα πιο ζημιαρικα της εκαστοτε κατηγοριας.
Tώρα ειναι υπερτιμημένα, λόγω τιμών. Όταν όμως το Φόκους είχε 22.000 με 150 άλογα, το καλύτερο χειροκίνητο κιβώτιο και το καλύτερο στήσιμο, έκανε τα γαλλογερμανόχρεπα των 25.000 να μοιάζουν πεταμένα λεφτά. Συνεχίζουν να είναι τα καλύτερα της κατηγορίας τα Φόρντ, απλά πλέον ειναι πανάκριβα.
-
Το νέο αγωνιστικό της Citroën είναι πανέμορφο.
https://cartalk.gr/citroen-racing-apokalyptei-neo-kai-tolmiro-c3-rally2/
-
Πολύ μου αρέσει το Κουγκα!
Αν ήθελα μεγαλύτερο αυτοκίνητο από το cx-30 , αυτό θα έπαιρνα. -
@gtsartsal said in CarTalk.gr:
Πολύ μου αρέσει το Κουγκα!
Αν ήθελα μεγαλύτερο αυτοκίνητο από το cx-30 , αυτό θα έπαιρνα.πηρες το ματσουντα και νομιζα οτι εχεις γουστο
το κουγκα ειναι σαν αυτα τα ασχημα παλια σιδερενια θρανια στα λυκεια
ασχημα και αχρηστα -
@fanis75 said in CarTalk.gr:
@driver-m said in CarTalk.gr:
Eγω παλι θεωρω οτι ειναι τα πιο υπερτιμημενα κι απ'τα πιο ζημιαρικα της εκαστοτε κατηγοριας.
Tώρα ειναι υπερτιμημένα, λόγω τιμών. Όταν όμως το Φόκους είχε 22.000 με 150 άλογα, το καλύτερο χειροκίνητο κιβώτιο και το καλύτερο στήσιμο, έκανε τα γαλλογερμανόχρεπα των 25.000 να μοιάζουν πεταμένα λεφτά. Συνεχίζουν να είναι τα καλύτερα της κατηγορίας τα Φόρντ, απλά πλέον ειναι πανάκριβα.
Σε αξιοπιστια και ποιοτητα εσωτερικου ποτε δεν τα πηγαιναν καλα τα ford.
Οδηγικη συμπεριφορα ειχαν καλη για την κατηγορια τους και καποιοι τα θεοποιησαν.
Και το leon fr παραπανω αλογα ειχε με τιμη στα oυτε 22 χιλιαρικα κι αυτο εφτανε και αξιοπιστα πολυ περισσοτερα αλογα απ'το focus και πολυ καλο οδηγικα ηταν και αξιοπιστια καλη ειχε και γενικα μια χαρα αμαξι ηταν πχ.
Επισης το fiesta st περασμεμης γενιας δεν ηταν καλυτερο συνολικα απο 207 rc ουτε το ibiza cupra και ηταν κι ακριβοτερο.
Δεν λεω οτι ειναι ρημαδια οπως ηταν τα opel αλλα γενικα πολυς λογος για το τιποτα τα θεωρω εδω και τουλαχιστον μια 10ετια. -
@gatoz said in CarTalk.gr:
@gtsartsal said in CarTalk.gr:
Πολύ μου αρέσει το Κουγκα!
Αν ήθελα μεγαλύτερο αυτοκίνητο από το cx-30 , αυτό θα έπαιρνα.πηρες το ματσουντα και νομιζα οτι εχεις γουστο
το κουγκα ειναι σαν αυτα τα ασχημα παλια σιδερενια θρανια στα λυκεια
ασχημα και αχρησταΕνώ δεν είναι όμορφο, έχεις δίκιο , δεν έχει τίποτα που να με χαλάει.
Είναι μεγάλο, άνετο και έχει καλό πάτημα.
Γιατί τα χαρακτηρίζεις και άχρηστα?
-
@gatoz said in CarTalk.gr:
το κουγκα ειναι σαν αυτα τα ασχημα παλια σιδερενια θρανια στα λυκεια
ασχημα και αχρησταEξαιρετικό αμάξι, φοβερή οδική συμπεριφορά και η μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία (90-100χλμ) σε πλαγκ ιν.
@gtsartsal said in CarTalk.gr:
Γιατί τα χαρακτηρίζεις και άχρηστα?
Πάνε πακέτο με τις αριστερές εμμονές.... . Το αμάξι ειναι εξαιρετικό σε όλα του. Και στο συνεργείο 1 φορά τον χρόνο, όχι κάθε μήνα!!
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Το νέο αγωνιστικό της Citroën είναι πανέμορφο.
https://cartalk.gr/citroen-racing-apokalyptei-neo-kai-tolmiro-c3-rally2/
Eντωμεταξυ δεν βγηκε καινουριο c3? Στο παλιο βασιζεται η αγωνιστικη εκδοση?
Μεταξυ μας πιο ομορφο ειναι το παλιο παντως. Και πιο συγχρονο δειχνει κιολας. Θυμιζει λιγο και το θρυλικο c4 του Loeb. -
@gtsartsal said in CarTalk.gr:
@gatoz said in CarTalk.gr:
@gtsartsal said in CarTalk.gr:
Πολύ μου αρέσει το Κουγκα!
Αν ήθελα μεγαλύτερο αυτοκίνητο από το cx-30 , αυτό θα έπαιρνα.πηρες το ματσουντα και νομιζα οτι εχεις γουστο
το κουγκα ειναι σαν αυτα τα ασχημα παλια σιδερενια θρανια στα λυκεια
ασχημα και αχρησταΕνώ δεν είναι όμορφο, έχεις δίκιο , δεν έχει τίποτα που να με χαλάει.
Είναι μεγάλο, άνετο και έχει καλό πάτημα.
Γιατί τα χαρακτηρίζεις και άχρηστα?
οτι πιο βαρετο και διεκπεραιωτικο υπαρχει, μια μουνταδα σαν να μπαινεις σε σανατοριο
και ο κουμπαρος του που μας εχει ζαλισει, περιμενει να ληξει το ληζινγκ να παρει κανενα σοβαρο αμαξι
-
Εμφανισιακα δεν λεει πολλα.
Οδηγικα ειναι αλλο θεμα...δεν το εχω δοκιμασει. -
@driver-m said in CarTalk.gr:
@fanis75 said in CarTalk.gr:
@driver-m said in CarTalk.gr:
Eγω παλι θεωρω οτι ειναι τα πιο υπερτιμημενα κι απ'τα πιο ζημιαρικα της εκαστοτε κατηγοριας.
Tώρα ειναι υπερτιμημένα, λόγω τιμών. Όταν όμως το Φόκους είχε 22.000 με 150 άλογα, το καλύτερο χειροκίνητο κιβώτιο και το καλύτερο στήσιμο, έκανε τα γαλλογερμανόχρεπα των 25.000 να μοιάζουν πεταμένα λεφτά. Συνεχίζουν να είναι τα καλύτερα της κατηγορίας τα Φόρντ, απλά πλέον ειναι πανάκριβα.
Σε αξιοπιστια και ποιοτητα εσωτερικου ποτε δεν τα πηγαιναν καλα τα ford.
Οδηγικη συμπεριφορα ειχαν καλη για την κατηγορια τους και καποιοι τα θεοποιησαν.
Και το leon fr παραπανω αλογα ειχε με τιμη στα oυτε 22 χιλιαρικα κι αυτο εφτανε και αξιοπιστα πολυ περισσοτερα αλογα απ'το focus και πολυ καλο οδηγικα ηταν και αξιοπιστια καλη ειχε και γενικα μια χαρα αμαξι ηταν πχ.
Επισης το fiesta st περασμεμης γενιας δεν ηταν καλυτερο συνολικα απο 207 rc ουτε το ibiza cupra και ηταν κι ακριβοτερο.
Δεν λεω οτι ειναι ρημαδια οπως ηταν τα opel αλλα γενικα πολυς λογος για το τιποτα τα θεωρω εδω και τουλαχιστον μια 10ετια.συμφωνούμε σε αξιοπιστια και ποιοτητα εσωτερικού. Και μιας και συγκρίνεις με Seat ναι τα seat είχαν πάντα πιο ομορφο και ποιοτικό εσωτερικό
σε ολα τα άλλα διαφωνώ. είναι καλύτερα απο όλα τα seat που αναφέρεις τα αντιστοιχα FORD.
Πρωτον και βασικότερο δεν έκαιγαν λάδι από την πρώτη μέρα και να λέει ο κατασκευαστης είναι φυσιολογικό
καλύτερο τιμόνι και αίσθηση
καλύτερα σε κράτημα (δεν λέω ότι τα leon και ειδικά τα cupra δεν ήταν καλά, πολύ καλά ήταν αλλά ενα τσακ πιο κάτω πάντα σε στησιμο από την αντιστοιχη έκδοση μοντελου της ford)
Γενικά σε μη premium αυτοκίνητα συνηθως (γιατι υπάρχουν και εξαιρέσεις) ήταν τα πιο καλοστημένα και οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα. Μερικές φορές για λίγο μερικές φορές με μεγάλη διαφορά.
ΥΓ Ειχαμε με την γυναίκα Seat Ibiza 2007 1,4 101 αλογα
και ο αδερφος μου έχει ακόμα to Seat leon το cupra του 2012 (προφανώς το έχω οδηγήσει λίγες φορές όχι όσες το ibiza)
ΥΓ2 Επίσης συμφωνώ για τα παλιά opel μιας και είχα και γω και τα σιχάθηκα. Βεβαια τωρα είναι stelantis οπότε εχουν αλλάξει πολλά από τότε που ειχα corsa b
-
Το πρώτης γενιάς λέω για το τρέχον μοντέλο. Ενώ έχει χώρους απ' έξω ήταν χάλια. Τώρα πολύ καλύτερο. Για αυτό και οι φορνταιοι το άλλαξαν και λογικά θα έχουν απολύσει τον προηγούμενο σχεδιαστή
-
@gatoz said in CarTalk.gr:
οτι πιο βαρετο και διεκπεραιωτικο υπαρχει, μια μουνταδα σαν να μπαινεις σε σανατοριο
και ο κουμπαρος του που μας εχει ζαλισει, περιμενει να ληξει το ληζινγκ να παρει κανενα σοβαρο αμαξι
Καμία σχέση, είναι εξαιρετικό στο δρόο και το πιο στριφτερό απόλα. Προφανώς δεν το έχεις οδηγήσει για να τα λές αυτά. όσο για τον κουμπάρο, τίποτα δεν περιμένει, είναι φλεξ, το επιστρέφει όποτε θέλει.
@chrisk6 said in CarTalk.gr:
Εμφανισιακα δεν λεει πολλα.
Οδηγικα ειναι αλλο θεμα...δεν το εχω δοκιμασει.Εξαιρετικό οδηγικά, το καλύτερο στην κατηγορία πλην BMW.
-
Δεν βλέπεται το ρημαδι έτσι όπως το έφτιαξαν.
Η προηγούμενη γενιά ήταν πιο τολμηρή.
Σε έκδοση st line πάντα.
CarTalk.gr