-
Να ρωτήσω, που βρίσκουμε τις τιμές, γιατί βρήκα από Αμερική οπότε έχει πολύ λίγα αυτοκίνητα, είναι παλιά και φυσικά οσα δεν πωλούνται εκεί δεν τα έχει.
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Αν θεωρήσουμε σήμερα πως το καλύτερο από πολλές απόψεις Βευρόν είναι στα 60000 Nm/degreeΥπάρχει και το Koenigsegg Agera R με 65.000, αλλά ναι το Veyron είναι στην κορυφή!
-
https://www.sciencedirect.com/science/a ... via%3Dihub
Εδω οποιος εχει χρονο να διαβασει
Εδω ενα διαφημιστικο που δειχνει πως εξεταζεται σε δυναμικες καταστασεις η ακαμψια σημειων στο αμαξωμα.
Σημαντικο δε πως στα περισσοτερα σημαντικα σημεια που στα βαγκ αλλα και σε αλλες πριμιουμ εταιριες, χρησιμοποιουν λειζερ και οχι σταμπαρισμα. Αλλοι βεβαια χρησιμοποιουν κολλες που και αυτες αυξανουν κατακορυφα τις τιμες ακαμψιας
Ακομα και το κουβαδακι φαου βε απ που αναφερθηκε παραπανω, εχει συνδεσμολογια με λειζερ στην οροφη του, για αυτο και η αισθηση οδηγησης ειναι ανωτερη απο την κατηγορια του, απλα δεν εχει αεροσακους κουρτινας κατι που προσωπικα για εμενα το βγαζει εκτος παιχνιδιου.
Δηλαδη αυτοκινητο με 9000€ -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Αυτα ειναι ψιλα γραμματα για τον cruiser που εχει κολλησει στο γκολφ1 που ειχε πριν 458 χρονιαΕγώ έκανα ιστορική , πολιτική και κοινωνική αναφορά για το προβάδισμα που έχει το Made in Germany γενικά .
Νομίζω υπήρξα αντικειμενικός . -
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Ο καθεις κοιτα αυτα που τον ενδιαφερουν.
Εμενα με ενδιαφερει αρκετα η δομικη κατασκευη του οχημστος.
Ακομα και σημερα κανενας δεν χρησιμοποιει λειζερ στις συνδεσμολογιες σε τοσο μεγαλη εκταση οπως στα βαγκ. Ουτε στο πληθος και το μεγεθος των υπερυψηλης αντοχης χαλυβα.
Ακολουθουν η φορντ, η βολβο, η τουοτα στα λεξους κτλ.
Στα 15000 ευρω παιρνεις σασι που η συνδεσμολογια του μοιαζει με μια s class μερσεντες.Όλα αυτά που γράφεις είναι υπερβολές.. Είδη από το 2010 η Citroen έκανε την συναρμολόγιση του C4 με συγκόλληση laser.. Το Vag τώρα ξύπνησε?? Όσο για το πλήθος και το μεγεθος των υπερυψηλης αντοχης χαλυβα που λες (αν ισχύει), να είναι καλά το σκάνδαλο των γερμανικών εταιριών για τις συμφωνίες καρτέλ χάλυβα: https://tvxs.gr/news/eyropi-eop/ta-skan ... iomixanias ... Όσο για τα άλλα που έγραψες ότι πλέον έχει από τους καθαρότερους diesel: Ναι ισχύει και πρόσθεσε και adblue αλλά μην νομίζεις ότι το θέμα το είχε μόνο με τα diesel.. και με βενζίνης είχε θέμα, άσχετα που αυτό δεν διαδόθηκε ιδιαίτερα: https://energypress.gr/news/skandalo-ry ... s-venzinis Επίσης, ανεξαρτήτως βενζίνης η diesel είναι η μόνη εταιρία που η μισή της γκάμα έχει θέμα με τις νέες προσδιαγραφές dltp.. Για αυτό το λόγo έκανε και υψηλες ταξινομήσεις τον Ιούλιο και τον Αυγουστο για να έχει στοκ να πουλάει μέχρι να λύσει το θέμα: https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kos ... -norma-toy Τα άλλα για την καλύτερη ηχομόνωση των Vag δεν ισχύουν... Από παλιά την καλύτερη μόνωση την είχαν τα γαλλικά.. To 307, C4 και το megane είχαν την καλύτερη μόνωση .. Στα 1.6 το Citroen C4 είχε τα χαμηλότερα επίπεδα θορύβου στην καμπίνα : https://www.autotriti.gr/data/magazine/ ... _16553.asp H Vw ας κοιτάξει να βάλει πιο παχιά τζάμια και όχι αυτά τα λεπτά που θριματίζονται με το παραμικρό.. Το C4 μκ1 είχε ειδικά παχιά τζάμια που δεν γινόταν θρίψαλα στο euroncap σαν κάτι golf και astra.. Και η 2η γενιά C4 είχε καλύτερη μόνωση από golf κλπ.. Πλέον έχει βελτιωσει και η Vag πολύ την ηχομονωση αλλά πλέον όλα σχεδόν αγγίζουν κορυφή με εξαίρεση κάτι Suzuki.. To 3008 πάντως είναι το κορυφαίο σε επίπεδα χαμηλού θορύβου στο εσωτερικό οπως και το Qashqai το facelift (όχι το παλιό)
-
Δεν ασχολούμαι με τα μηχανολογικά , αλλά θυμάμαι ότι η δική μου C5 όταν παρουσιάστηκε είχε χάλυβα υπερυψηλής αντοχής σε μεγάλο βαθμό .
Για κοιτάξτε το οι ειδικότεροι εμού .
-
Οκ για τα σκάνδαλα αλλά στα υπόλοιπα εισαι φάουλ...είπαμε να μην κάνουμε και το άσπρο μαύρο.
-
Πάντως το πρώτο αμάξι που εγώ είδα στα χαμηλά χρήματα χωρίς σιδηρόδρομο στην οροφή ήταν το Citroën C4 MkII
Ο άσος την BMW που έχω άρπα κόλλα και νε σιδηρόδρομο, άρα μην λέμε πράγματα που δεν ισχύουν ....Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Σχετθκα με την ακαμψια εδώ είναι τεστ που κανουν στην Αμερική. Στο συγκεκριμενο εχει δουλεψει και μελος του φορουμ (max_power).
-
O ομιλος πσα, κανει χρηση λειζερ στις ενωσεις του αμαξωματος σιγουρα απο το 2009 αλλα οχι σε μεγαλο ποσοστο, στο τοτε 3008.
Γινονται αναφορες οτι χρησιμοποιει λειζερ και καποια χρονια πριν απο αυτο αρα, και αυτη ειναι παλια στο κουρμπετι. Αλλωστε παντα ελεγα πως τα πλαισια τους ειναι πολυ κοντα στα φαου βε.Το 207 για παραδειγμα θυμαμαι πως ειχε το καλυτερο πλαισιο της κατηγοροας του.
Η φαου βε ακολουθησε τη βολβο, και το 1996 στο πασσατ εκανε χρηση λειζερ στην συνδεσμολογια του αμαξωματος, κυριως στην οροφη του.
Το 2004 ομως με το γκολφ 5 εγινε η εκπληξη, και χρησιμοποιησε ενωσεις λεϊζερ 70 μετρων, σπανιο για εκεινη την εποχη καθως και μοναδικο στην κατηγορια του. Οσοι το οδηγησαν τοτε θυμουνται το ποσο στιβαρη αισθηση εβγαζε, σαν αυτοκινητο πολυτελειας. Απο δυναμικα χαρακτηριστικα ηταν απλα καλο αλλα αυτο εχει να κανει με επιλογη των μηχανικων.Μην ξεχναμε οτι η συνδεσμολογια με λειζερ ειναι ακριβη διοτι χρηζει μεγαλες ποσοτητες ενεργειας και κατα συνεπεια τα εργοστασια παραγουν περισσοτερο διοξειδιο του ανθρακα και πληρωνουν μεγαλυτερες αποζημειωσεις ως συνολο. Ετσι, πρεπει να γινουν πολυ καλες οικονομοτεχνικες μελετες για την χρηση της, ακομα και σε αυτοκινητα κατω των 10.000€
Οσο για τα.... σουζουκι, αν παρακολουθεις την αυτοκινητοβιομηχανια, χρησιμοποιουν πλαισιο το οποιο διδασκει καινοτομια και ειναι το μελλον, μαζι με αυτα της σουμπαρου και της μαζντα.
-
Φίλτατε Lap, η Honda και συγκεκριμένα το νέο Civic, ξέρουμε που βρίσκεται σε σχέση με όλα αυτά;
-
Δυο video σχετικά με την ακαμψία tiguan και peugeot 3008. Δεν είναι οι πιο 'επιστημονικές' μετρήσεις οπότε τα αναρτώ με επιφύλλαξη
tiguan
Youtube Video3008 (4:50 και μετά)
Youtube VideoΣτα υπόλοιπα νέα, σήμερα πέρασα από καρέντα. Έκανα ένα πεντάλεπτο να μπω μέσα. Δεν μου πήγαινε η καρδιά (είμαι παλιός καμμένος με ένα από τα πρώτα golf v gt που είχαν κυκλοφορήσει στην Ελλάδα). Πλέον ευτυχισμένος οδηγός volvo (για λίγους μήνες ακόμα μιας και ψάχνω αυτοκίνητο που να χωρά τις 3 κόρες μου).
Είδα το tiguan. Συντηρητικό αλλά ενδιαφέρον. Ωστόσο με τα χρήματα του tdi 4 motion 150hp στην έκδοση R-line δεν βλέπω τον λόγο για να μην προτιμήσει κάποιος το 3008 bluehdi 130hp Gt line. Aπό τη μια δεν έχω δείγματα αξιοπιστίας της vw. Από την άλλη ακόμα και αν κάποιος επέλεγε το tiguan δεν είμαι σίγουρος οτι θα αξιοποιούσε το 4motion για σοβαρές εκτός δρόμου εξορμήσεις (τουλάχιστον εγώ θα λυπόμουν τα 45 χιλιάρικα χωρίς τα extra)...
Η σύγκριση αυτή έδειξε 3008 1.5 gt line EAT8 (σε εμένα θα βγει 35κ με όλα τα extra εκτός κοτσαδόρου ).
-
Ο lap μοιρασε πονο σημερα
-
Μας τα είπε ωραία ο Λαπ, και πολυ ωραιες τεχνικες αναλύσεις!!
Αλλά τελικά το αποτέλεσμα μετράει...στο 3008 εκλεινε το πορτ μπαγκαζ στο tiguan όχι.
-
Συγγνώμη αλλα δε μπορω να δεχτώ το «δε βλέπω γιατί κάποιος να προτιμήσει το Tiguan» όταν μιλάμε για τετρακίνηση σε Suv!!!
Μπορείς να πεις οτι για σένα η τετρακίνηση δεν παίζει ρόλο όποτε προτιμας το χ δικινητο αλλα όχι και να μιλάμε γενικά..... όταν μάλιστα το τετρακίνητο αυτόματο Tiguan ειναι και γρηγορότερο του αυτόματου 3008 όπως είδα στα 0-100 ως ενα μέτρο σύγκρισης. 9.7 το ενα, 11.6 το πεζό
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ερχεται και το DS7 .
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Συγγνώμη αλλα δε μπορω να δεχτώ το «δε βλέπω γιατί κάποιος να προτιμήσει το Tiguan» όταν μιλάμε για τετρακίνηση σε Suv!!!Μπορείς να πεις οτι για σένα η τετρακίνηση δεν παίζει ρόλο όποτε προτιμας το χ δικινητο αλλα όχι και να μιλάμε γενικά..... όταν μάλιστα το τετρακίνητο αυτόματο Tiguan ειναι και γρηγορότερο του αυτόματου 3008 όπως είδα στα 0-100 ως ενα μέτρο σύγκρισης. 9.7 το ενα, 11.6 το πεζό
Sent from my iPad using Tapatalk
Καλά γιατί απορεις; Δεν έχεις καταλάβει ότι η πλειοψηφία των ενεργών χρηστών του φόρουμ δεν γουστάρουν τα αμάξια του ομίλου για πολλούς και διάφορους λόγους;
Πάντως γεγονός ότι το πολλά βαρύ τιγκουαν με το άκαμπτο πλαισιο και την γερμανική λαμαρίνα δεν έκλεισε η πόρτα ενώ του ελαφρού 3008 στην ίδια στάση έκλεισε!
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
@ursus
Μα δεν μίλησα γενικά. Πολύ ειδικά μίλησα ('τουλάχιστον εγώ θα λυπόμουν τα 45 χιλιάρικα χωρίς τα extra').Να προσθέσω δύο πραγματάκια ακόμα.
Αυτός που πραγματικά θέλει σοβαρές εκτός δρόμου εξορμήσεις δεν θα αγοράσει ούτε το ένα ούτε το άλλο. Υπάρχουν πολύ καλύτερα αυτοκίνητα εκεί έξω γι αυτή τη δουλειά. Άρα αν πάρεις tiguan ή 3008 και θεωρείς πως έχεις compass, duster ή δεν ξέρω τι άλλο (συγχωρήστε με οι λάτρεις των off road) μάλλον δεν επιλέγεις σωστά. Για τις δυο φορές τον χρόνο που θα το χρειαστείς υπάρχουν λύσεις.
Επιπλέον, πέρασαν οι εποχές μου που έψαχνα το 0-100. Τα ρεπρίζ του είναι μια χαρά. Στη συγκεκριμένη περίπτωση θυσιάζω το 0-100 δίνοντας τουλάχιστον 5000 λιγότερα στην τιμή κτήσης και τουλάχιστον 1000 στο κόστος χρήσης ετησίως. Στην περίπτωση όμως που θα θελήσω κάτι πιο γρήγορο μάλλον προς το 3008 gt θα κοιτάξω.@Tkin73
Από τα 5 αυτοκίνητα που έχουν περάσει από τα χέρια μου (ως δικά μου) στα 22 χρόνια που οδηγώ τα 3 ήταν του ομίλου. Το τελευταίο (golf v gt) το ερωτεύτηκα αλλά και το χρυσοπλήρωσα σε service και ανταλλακτικά (όποιος ενδιαφέρεται μπορώ να του περιγράψω το θρίλερ που έζησα).Για την ιστορία, θεωρώ το tiguan πιο στιβαρό αυτοκίνητο αλλά όχι τόσο value for money όπως διαβάζω συχνά.
-
Απλά να θυμίσω ότι το προηγούμενο 3008 το έλεγες και τραγικό από άποψη αξιοπιστίας...Μια βόλτα από το αντίστοιχο thread εδώ αλλά και σε αλλα φόρα θα σας πείσει...
Να μη λέμε δλδ μόνο για το golf gt...Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
-
Εγω κατανοω πως τα προσωπικα βιωματα μας επηρεαζουν. Ας πουμε... μετα το τσικουετσεντο που του χε βγαλει την πιστη, δεν πιστευω πως ο πατερας μου θ αγοραζε πουε ιταλικο.
Απο την αλλη, οπως εχω ξαναπει ειχαμε 2 γενιες b class. Τα δυο αμαξια ηταν η μερα με τη νυχτα και στους ΦΟΥΛ τριγμους που ειχε το πρωτο και γενικως ως συμπεριφορα. Αν ειχαμε εμπειρια μονο απο το πρωτο θα επρεπε να μιλαμε για κουδουνιστρες mercedes???
Κατα τ αλλα η δικη μου ενσταση ηταν απλως το πως στο παραπανω ποστ απαξιωθηκε η τετρακινηση.
Εφοσον το 3008 σε καλυπτει με το καλο να το αποκτησεις!!
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Επειδή αναφέρθηκε κάπου πριν το DS7, πήγα σήμερα στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και το είδα απο κοντά...
Ρε Γάλλε γιατί μπαίνεις σε χωράφια στα οποία όχι μόνο θα σε φάνε ζωντανό αλλά θα σου πιούνε και το αίμα μετά;
Χωράφια στα οποία κυριαρχούν τα Χ1 και Χ3 , Μ class όπως και τα Infinity και Lexus από japan. Εδώ ακόμα και η Alfa Romeo, άργησε αλλά τόλμησε να μπει και στη γερμανία η giulia με τη stelvio κάνουν θραύση (που; στη γερμανία αν είναι δυνατόν).Που πας με τη μοκετίτσα που είναι ίδια με τη μοκέτα του C3, να συναγωνιστείς το χαλί των X1 και Χ3;
Γιατί ο χώρος της μηχανής είναι κακή αντιγραφή του χώρου μηχανής μιας BMW? Εδώ ακόμα και οι japanese, τα παράτησαν και τα έβγαλαν όλα χύμα στο γυμνό μάτι. Αυτά τα περιφερειακά πλαστικά στο χώρο της μηχανής του DS7, σου δίνουν την εντύπωση πως αν τα χτυπήσεις με το χέρι....θα φύγουν κάτω στο έδαφος.Με ένα όμορφο, αντικειμενικά, ταμπλό θα βγεις στην αρένα με τα θηρία; Όπου ακόμα και εκεί, η stelvio-giulia σου δείχνει πως πρέπει να μοιάζει ένα κοστούμι Armani.
Απλά απαράδεκτο, σε σύγκριση πάντα με τον ανταγωνισμό.
Peugeot 3008 2016