O ομιλος πσα, κανει χρηση λειζερ στις ενωσεις του αμαξωματος σιγουρα απο το 2009 αλλα οχι σε μεγαλο ποσοστο, στο τοτε 3008.
Γινονται αναφορες οτι χρησιμοποιει λειζερ και καποια χρονια πριν απο αυτο αρα, και αυτη ειναι παλια στο κουρμπετι. Αλλωστε παντα ελεγα πως τα πλαισια τους ειναι πολυ κοντα στα φαου βε.
Το 207 για παραδειγμα θυμαμαι πως ειχε το καλυτερο πλαισιο της κατηγοροας του.
Η φαου βε ακολουθησε τη βολβο, και το 1996 στο πασσατ εκανε χρηση λειζερ στην συνδεσμολογια του αμαξωματος, κυριως στην οροφη του.
Το 2004 ομως με το γκολφ 5 εγινε η εκπληξη, και χρησιμοποιησε ενωσεις λεϊζερ 70 μετρων, σπανιο για εκεινη την εποχη καθως και μοναδικο στην κατηγορια του. Οσοι το οδηγησαν τοτε θυμουνται το ποσο στιβαρη αισθηση εβγαζε, σαν αυτοκινητο πολυτελειας. Απο δυναμικα χαρακτηριστικα ηταν απλα καλο αλλα αυτο εχει να κανει με επιλογη των μηχανικων.
Μην ξεχναμε οτι η συνδεσμολογια με λειζερ ειναι ακριβη διοτι χρηζει μεγαλες ποσοτητες ενεργειας και κατα συνεπεια τα εργοστασια παραγουν περισσοτερο διοξειδιο του ανθρακα και πληρωνουν μεγαλυτερες αποζημειωσεις ως συνολο. Ετσι, πρεπει να γινουν πολυ καλες οικονομοτεχνικες μελετες για την χρηση της, ακομα και σε αυτοκινητα κατω των 10.000€
Οσο για τα.... σουζουκι, αν παρακολουθεις την αυτοκινητοβιομηχανια, χρησιμοποιουν πλαισιο το οποιο διδασκει καινοτομια και ειναι το μελλον, μαζι με αυτα της σουμπαρου και της μαζντα.