Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    • 1
    • 2
    • 239
    • 240
    • 241
    • 242
    • 243
    • 248
    • 249
    • 241 / 249
    Περί αυτοκίνησης
    12
    4980
    17415
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      coupeas last edited by

      Πολυ καλη ειδηση. Ευχομαι καλη συνεχεια!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • A
        antonn last edited by

        επιτελους καλα νεα! Το αξιζετε να συνεχισετε. Βαλτε και λιγο χιουμορ στα αρθρα σας οπως ο Μαργαρης ο Νικος Δημου περιπου και θα δειτε ακομα πιο καλα θα πατε

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • johanndelta
          johanndelta last edited by

          Πλάι λοιπον στην δικη μου φωτογραφια εν ετει 1982 να ξεφυλλίζω 4Τ στο καροτσακι μου, προσθεσα και επισημα τη φωτογραφια του γιου μου να κανει το ιδιο. Θελω και του εγγονου μου. Κανονιστε!

          Δευτερη φορα...αγωνιστικα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            the-matador last edited by

            Πολύ καλά νέα! Επιτέλους! Τα συγχαρητήριά μου, πάντα τέτοια!...
            Θα είμαι πιστός στο ραντεβού κάθε 1η, όπως εδώ και...πολλά χρόνια!...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • C
              cosneo last edited by

              Μάλλον από κάποιο πολύ παλιό event στην πίστα των Σερρών.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                andreas-qashqai last edited by

                Αξίζει αν μπορούσες να την πάρεις για διακοσμητικό σε κάποιο γκαράζ.
                Πολύ vintage ειδικά με τις λίγες φθορές που έχει

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  cosneo last edited by

                  Αντρέα άλλη μια φορά την έχω δει. Το χρησιμοποιούν για να κλείνουν την πίστα απο την καφετέρια και το παρκινγκ σε κλειστα ελεγχόμενα events.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    andreas-qashqai last edited by

                    Οκ!! Δεν το είχα καταλάβει ότι χρησιμοποιείται [emoji3] [emoji3]

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • B
                      baltas last edited by

                      από AEA4TF » 13 Οκτ 2016 20:25
                      Βρισκόμαστε στην πολύ ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι δόθηκε λύση στο νομικό πρόβλημα που αντιμετωπίζαμε. Οι 4Τ συνεχίζουν κανονικά λοιπόν και το νέο τεύχος θα είναι στις αρχές του επόμενου μήνα στα περίπτερα, όπως πάντα. Ήδη από το απόγευμα στο http://www.4troxoi.gr ανεβαίνουν ειδήσεις, κάτι που είχε σταματήσει για μία βδομάδα. Σας ευχαριστούμε ξανά για το ενδιαφέρον και τα καλά σας λόγια!

                      Με την ιδιότητα του τακτικού αναγνώστη του περιοδικού από τη 10ετία του '90 και του petrolhead , καθώς και του νέου μέλους στο forum, θέλω να σχολιάσω τα εξής:

                      -χαίρομαι πραγματικά για την είδηση της διάσωσης του έντυπου ιστορικού τίτλου '4τροχοί' που έχει συνυφαστεί με την έννοια της αυτοκίνησης στη συνείδηση πολλών τα τελευταία 40+ χρόνια. Μακάρι να επανέλθει -όσο είναι εφικτό- η ζωντάνια και το πάθος που διέκρινε τις πρώτες χρυσές δεκαετίες, ώστε να περνάει *συναίσθημα *μέσα από τα άρθρα στον αναγνώστη.
                      -φυσικά και είναι αναγκαία η διαδικτυακή παρουσία του περιοδικού, ώστε να υπάρχει η αμεσότητα της ενημέρωσης που θεωρείται δεδομένη στις μέρες μας (ελάχιστοι περιμένουν να πληροφορηθούν για τις εξελίξεις μία φορά το μήνα...)
                      -χαίρομαι που βλέπω ότι στο forum υπάρχουν άτομα με γνώσεις και όρεξη να τις 'μεταλαμπαδεύσουν'.
                      -Εύχομαι να πρυτανεύει στο χώρο αυτό η ευγένεια και η φιλικότητα μεταξύ των μελών.

                      Καλή συνέχεια!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        aea4tf admin moderator last edited by

                        Η στήριξή σας μας δίνει κουράγιο για να συνεχίσουμε. Σας ευχαριστούμε όλους!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • johanndelta
                          johanndelta last edited by

                          Über-all...

                          Δλδ, 'παντου' για τους μη γνωριζοντες την Γερμανικην...

                          1η του μηνα σημερα και για αααααααααλλη μια φορα στο περιπτερο. Ένα τευχος ολιγον αντιφατικο να το πω.
                          Από τη μια βλέπουμε την επιστροφη ενός ανθρωπου-συμβολο για τους παλιους αναγνωστες, (εγω να σας πω την αληθεια είμαι ανελλιπως αναγνωστης από τις αρχες του 1998, κακως βεβαια που τα πρωτα 8 χρονια επαιζα μπαλα αλλου), ο οποιος αν και γεννημενος το 1935 παρακαλω ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ οδηγα crossoverακι βεβαια 'με καποια ψυχη'.

                          Ναι ωραια, 'καλο' yaris, audαρα, 4 hatchbackαρες διαστημικες, 2 γιαπωνέζες μουρλια από τα παλια, αντε και ο κοκκινος 'γατης' για τους γρηγορους ημίψηλους.

                          Αφου λοιπον γεμισα 4 σακουλες εμετουλη με το ταμπλο της αγροτικης μερσεντας, ωδη στον γυπαετο αγροτομαστορη της ελληνικης επαρχιας, ερχομαι στο αντιφατικο του πραγματος:

                          Αυτή την Uber τι την θελατε; Χωρια το final cut (φλεβας). Ε όχι λοιπον! Ειμαστε παραδοσιακοι εδώ περα, δεν θεμε KAI ΕΔΩ να ακουμε για ενα μελλον διχως ιδιοκτητο ΙΧ ή για νεες γενιες αποκομμενες από την οδηγηση. Ναι, ενταξει, μπορει να συμβαινει, αλλα όχι και εδώ παρακαλω και δεν νομιζω να είμαι μονο εγω...

                          ΥΓ: Ασχετο Νο2: Αυτή η 'καταπληκτικη' ευκαιρια για το ενιαιο του 2018 πια; 12000ευρω για μια χρονια 'και θα επιλεγείτε κιολας'. Μη σπρώχνεστε παιδια! Ελαχιστα παραπανω εκανε το αμαξι περισυ. 150ευρω το παραβολο του κάθε αγωνα, 2 υποχρεωτικα καινουργια Nankang ανα αγωνα, βενζίνες, ΟΚ. Μεχρι τα 12.000;;;

                          Δευτερη φορα...αγωνιστικα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by

                            Στα περι επιστροφης του Νικου Δημου στο περιοδικο...

                            Παντα εχει το ενδιαφερον του, να γραφει καποια προσωπικοτητα, που εχει σπουδες και επαγγελματικη σταδιοδρομια εντελως διαφορετικη με τον χωρο, στην προκειμενη, με μια οπτικη περισσοτερο φιλολογικου, φιλοσοφικου(?) χαρακτηρα...

                            Μεγαλο ενδιαφερον μαλιστα ειχαν αρθρα του που αφορουσαν οδοιπορικα (πχ 'Ανταυγειες μ' ενα Πρισμα', την γνωριμια ουσιαστικα με την ολοκαινουργια τοτε Lancia Prisma 1.6 ie, το 1986, μεταφεροντας και φωτογραφιζοντας παραλληλα, ζωη και εικονες απο Ρωμη, Φλωρεντια και Ελβετια) αλλα και αποψεις απο την κατοχη του και μη, αρκετων αξιολογων αυτοκινητων, που περναγαν απο τα χερια του.

                            Σιγουρα σε καποια σημεια βεβαια, ισως και εμμονικος, ή 'χαμενος στην μεταφραση', απο μπολικη θεωρητικη προσεγγιση, με δυσαναλογα λιγοτερη εξοικειωση επι του πρακτεου, ενδεχομενως.

                            Προσωπικα χαιρομαι να διαβαζω, αλλη μια αποψη, απο διαφορετικη οπτικη γωνια, απλως πχ και στο προσφατο αρθρο του 'Εν ψυχρω - Εν θερμω' περα απο το αφιερωμα συνεντευξη, εχω την αισθηση οτι σε καποιες λεπτομερειες που ο ιδιος τονιζει, εχει κανει σημαντικα λαθη.

                            Για παραδειγμα , αναφερει απο την μεση του αρθρου και επειτα, οτι ειχε αποφασισει απο παλαια τις ιδανικες προδιαγραφες για το δικο του 'τελειο' αυτοκινητο. Δηλαδη, 1ον μικρο μεγεθος (γυρω στα 4 μετρα λεει...) 2ον αυτοματο και 3ον 4κινητο, 'με μπλοκε στον πισω αξονα' συμπληρωνοντας κιολας σε παρενθεση (ευνοητο γιατι) και 4ον 'γρηγορο (κατω απο 8sec το 0-100Km/h)'.

                            ...το μυαλο μου βεβαια πηγε αμεσως σε 4κινηση φτερουγας, τουλαχιστον με ανωτερη υλοποιηση απο τυπου Haldex, μπλοκε κεντρικο ή και πισω διαφορικο και πιθανοτατα με rear-biased κατανομη, ωστε να μου γινει κατανοητο και το 'ευνοητο γιατι'...

                            Συμπληρωνει δε αμεσως μετα οτι τετοιο αυτοκινητο εψαχνε για δεκαετιες, αλλα γραφει με κεφαλαια γραμματα κιολας οτι 'ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ'. Μεχρι το 2010, οπου και εμφανιστηκε -εκθεση Γενευης- απ' οτι ειπε το Juke Nismo RS, στην 4κινητη εκδοση...Το οποιο και παρηγγειλε αμεσα.

                            Η πρωτη ενσταση μου, εφοσον εχω πληροφορηθει σωστα, ειναι οτι το 4κινητο Juke ΔΕΝ διαθετει μπλοκε διαφορικο, παρα το γνωστο ηλεκτρονικο συστημα Torque vectoring που προσομειωνει την λειτουργια του μηχανικου.
                            Μηχανικο μπλοκε διαθετει η προσθιοκινητη εκδοση του, που παρεχεται και με χειροκινητο κιβωτιο (ενω η 4κινητη ΜΟΝΟ με αυτοματο).

                            Δευτερον, εκτος απο το Juke με αυτα τα χαρακτηριστικα, το ιδιο ετος παρουσιαστηκε και το Countryman Cooper S All4, διαθεσιμο και αυτο σε αυτοματο 6αρι κιβωτιο.

                            Αρα δεν ηταν το μονο, μεχρι το 2010.

                            Τριτον, ηδη ενα χρονο πριν, το πρωτο τριμηνο του 2009 αν θυμαμαι σωστα παρουσιαστηκε το fl του S3 και για πρωτη φορα θα μπορουσε να συνδυαστει με το αυτοματο-διπλοσυμπλεκτο S-tronic.

                            Eκτος εαν σε ολα τα παραπανω, εννοουσε 'μπλοκε', απλως το γνωστο ηλεκτρονικο βοηθημα και 'αυτοματο' ενα κλασσικο με μετατροπεα ροπης ή CVT (οπως στην προκειμενη το Juke) αποκλειοντας καθε ειδους διπλοσυμπλεκτο...Απο τα λεγομενα του παντως, δεν μου φανηκε να εννοει κατι τετοιο ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lap last edited by

                              Tο haldex εχει σκοπο να μαζευει τους ογκους απο την φυγοκεντρο. το torque vectoring εχει στοχο την καλυτερη διαδικασια στριψηματος εκ φυσεως ειναι κατ'εμε ανωτερο και το μελλον.
                              To cvt ειναι πολυ κακη επιλογη για αυτες τις υποδυναμεις και τις ροπες.. η μεγαλη ροπη φθειρει εντονα τον ιμαντα τους στις ακρες του και πολυ γρηγορα χανεται η αποδοση.
                              Ιδιαιτερα αυτα της jatco ειχαν καποια θεματακια στα nissan

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • gatoz
                                gatoz last edited by

                                ειμεθα εμπαθεις κυριε τζωρτζ και λοιποι...
                                http://www.4troxoi.gr/blog/2018/04/peri ... anagnoston
                                μονο κε τσαντηλη που σας ηκουσα ως 4τ ευλαβικως οταν ηγορασα το τσι. που ευτυχως βεβαια σας ηκουγαν και οι αλλοι και το ξεφορτωθηκα ευκολως...για ενα παλιοσιβικ...
                                βεβαιως να ειμαι ειλικρινης, ακομη αγοραζω 4τ. απλως φιλτραρω τα γραφομενα σε καθε αναφορα του γκρουπ, κατι που πρατω και σε αλλα αναλογα εντυπα για το αυτο ή αλλο γκρουπ με επιθετικες πολιτικες μαρκετιν.
                                ετσι προτιμω να εμενω στην δυσκολια των καιρων, τοσο για την οικοδομη, οσο και για την πενα...

                                ΑρΕς
                                και βεβαιως θα αγορασω φαου και βε οτε και εαν κρινω οτι με συγκινει, ομως η αυτή ένταση και μεροληψια στα αρθρα λειτουργει αρνητικα στον ψυχισμο ενος gατου...

                                #milf-a-man

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • N
                                  nontaskatsaras last edited by

                                  Κ μόνο που έγραψε το άρθρο, φαντάσου το κράξιμο έπεσε

                                  Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Αφορμή για το θέμα είναι το παρακάτω άρθρο των 4Τ .
                                    http://www.4troxoi.gr/blog/2018/04/peri ... anagnoston

                                    Νομίζω ότι θα πρέπει να το σχολιάσουμε και θα το σχολιάσουμε...

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Το δικό μου σχόλιο το έχω ανεβάσει στο θέμα αλλά περιμένει έγκριση .

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • S
                                        spi_duster last edited by

                                        Υπάρχουν κάποια πράγματα που έχουν μια διαχρονική αξία. Αξία που αποκτήθηκε όταν μιλάμε για φίρμες και μοντέλα αυτών μέσα από δεκαετίες εξέλιξης και συσσώρευσης εμπειριών από τους πιο απλούς οδηγούς έως όχι μόνο ειδικούς του χώρου των περιοδικών αλλά και αθλητές του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ποια είναι η χόντα πιο είναι το civic, ποια είναι η VW και ποιο είναι το Golf τα γνωρίζουν όλοι, εχθροι και φίλοι. Αξιοπιστία. Μόνο άσχετοι δικαιολογούνται να μην ξέρουν πως η λέξη πάει ασορτί με την honda. VW , FIAT, BMW η χαρά του μάστορα... Από τον Σταυρό (Αγία Παρασκευή) μέχρι και την Ραφήνα υπάρχουν ένα κάρο εξειδικευμένα για τις προαναφερθείσες και κάνουν χρυσές δουλειές. Για την Honda ούτε ένα. Στατιστική είναι κι αυτή, ανεπίσημη δε αλλά ουσίας. Το hrv στα 280000 ακόμη μόνο λαδόξιδα θέλει και όλα καλά. Όλα αυτά τα χλμ σε κάθε έδαφος και τα περισσότερα μια εποχή που όποιος προλάβαινε το έπαιρνε( σε τέτοιο βαθμό που ήταν άσκοπο να σβήνουμε την μηχανή!). Αυτή ήταν πάντα η Honda. Αθραυστοι κινητήρες ακούραστοι ελαστικοί ταξιδιάρικοι με ροπή από χαμηλά συνοδευμένοι με πλαίσια αναφοράς σε θέματα ακαμψίας και με λαμαρίνες τόσο άριστα γαλβανισμένες που για να σκουριάσουν πρέπει να τα παρκάρεις για μια δεκαετία στα νερά της Λούτσας. Από την άλλη σε ποιότητα εσωτερικού και διαμόρφωση χώρων πάντα στα πρώτα δίχως αυτό να είναι το δυνατό τους σημείο. Ακόμη και αυτό το τελευταίο το hrv θα το προτιμούσα με διαφορά σε σχέση με καρόκ, μπαρόκ, τροκ κιτιχόκ προπέλες και λοιπές .... γιατί γουστάρω τα αμάξια μου να τα πηδώ στην πάροδο του χρόνου και έχω το βίτσιο να τα θέλω πάντα standby. Όποιος θεωρεί πως σε μια σύγκριση golf και civic το πρώτο βγαίνει νικητής πραγματικά με τη honda πρέπει να έχει την σχέση που έχω κι εγώ με τον Μπίμπερ. Προσωπικά κάπου διάβασα πως είναι διάσημος τραγουδιστής. Τπτ άλλο δεν γνωρίζω.

                                        ....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • S
                                          spi_duster last edited by

                                          Θα σου κάνω την χάρη να γράψω αλλά θα σε στενοχωρήσω. Πρώτον ο τίτλος θεωρώ πως δεν πρέπει να είναι στο κεφάλαιο 'Κατασκευαστες και Μοντέλα' και δεύτερον γιατί τόση πολλή σημασία για το τι γράφει ο καθένας; Τη δουλεια του κάνει και όπου αυτή εφάπτεται σε θέματα όπως πχ του civic θα σχολιάζεται ανάλογα με την κρίση του καθενός και όλα καλά.

                                          ....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Ισως έπρεπε να πάει στο Αυτοκίνηση , αλλά για λόγους Μάρκετινγκ μπήκε εδώ που έχει περισσότερη κίνηση .

                                            Από την άλλη μου έκανε εντύπωση που ο συντάκτης αισθάνθηκε την ανάγκη να γράψει άρθρο .

                                            Περιμένο και τον γάτο που έγραψε και στο συγκριτικό να μας πει την άποψη του...

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 239
                                            • 240
                                            • 241
                                            • 242
                                            • 243
                                            • 248
                                            • 249
                                            • 241 / 249
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr