Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    • 1
    • 2
    • 238
    • 239
    • 240
    • 241
    • 242
    • 246
    • 247
    • 240 / 247
    Περί αυτοκίνησης
    12
    4928
    17632
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cosneo last edited by

      Μάλλον από κάποιο πολύ παλιό event στην πίστα των Σερρών.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        andreas-qashqai last edited by

        Αξίζει αν μπορούσες να την πάρεις για διακοσμητικό σε κάποιο γκαράζ.
        Πολύ vintage ειδικά με τις λίγες φθορές που έχει

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          cosneo last edited by

          Αντρέα άλλη μια φορά την έχω δει. Το χρησιμοποιούν για να κλείνουν την πίστα απο την καφετέρια και το παρκινγκ σε κλειστα ελεγχόμενα events.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            andreas-qashqai last edited by

            Οκ!! Δεν το είχα καταλάβει ότι χρησιμοποιείται [emoji3] [emoji3]

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • B
              baltas last edited by

              από AEA4TF » 13 Οκτ 2016 20:25
              Βρισκόμαστε στην πολύ ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι δόθηκε λύση στο νομικό πρόβλημα που αντιμετωπίζαμε. Οι 4Τ συνεχίζουν κανονικά λοιπόν και το νέο τεύχος θα είναι στις αρχές του επόμενου μήνα στα περίπτερα, όπως πάντα. Ήδη από το απόγευμα στο http://www.4troxoi.gr ανεβαίνουν ειδήσεις, κάτι που είχε σταματήσει για μία βδομάδα. Σας ευχαριστούμε ξανά για το ενδιαφέρον και τα καλά σας λόγια!

              Με την ιδιότητα του τακτικού αναγνώστη του περιοδικού από τη 10ετία του '90 και του petrolhead , καθώς και του νέου μέλους στο forum, θέλω να σχολιάσω τα εξής:

              -χαίρομαι πραγματικά για την είδηση της διάσωσης του έντυπου ιστορικού τίτλου '4τροχοί' που έχει συνυφαστεί με την έννοια της αυτοκίνησης στη συνείδηση πολλών τα τελευταία 40+ χρόνια. Μακάρι να επανέλθει -όσο είναι εφικτό- η ζωντάνια και το πάθος που διέκρινε τις πρώτες χρυσές δεκαετίες, ώστε να περνάει *συναίσθημα *μέσα από τα άρθρα στον αναγνώστη.
              -φυσικά και είναι αναγκαία η διαδικτυακή παρουσία του περιοδικού, ώστε να υπάρχει η αμεσότητα της ενημέρωσης που θεωρείται δεδομένη στις μέρες μας (ελάχιστοι περιμένουν να πληροφορηθούν για τις εξελίξεις μία φορά το μήνα...)
              -χαίρομαι που βλέπω ότι στο forum υπάρχουν άτομα με γνώσεις και όρεξη να τις 'μεταλαμπαδεύσουν'.
              -Εύχομαι να πρυτανεύει στο χώρο αυτό η ευγένεια και η φιλικότητα μεταξύ των μελών.

              Καλή συνέχεια!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                aea4tf admin moderator last edited by

                Η στήριξή σας μας δίνει κουράγιο για να συνεχίσουμε. Σας ευχαριστούμε όλους!

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  kikizas-grigoris last edited by

                  Στα περι επιστροφης του Νικου Δημου στο περιοδικο...

                  Παντα εχει το ενδιαφερον του, να γραφει καποια προσωπικοτητα, που εχει σπουδες και επαγγελματικη σταδιοδρομια εντελως διαφορετικη με τον χωρο, στην προκειμενη, με μια οπτικη περισσοτερο φιλολογικου, φιλοσοφικου(?) χαρακτηρα...

                  Μεγαλο ενδιαφερον μαλιστα ειχαν αρθρα του που αφορουσαν οδοιπορικα (πχ 'Ανταυγειες μ' ενα Πρισμα', την γνωριμια ουσιαστικα με την ολοκαινουργια τοτε Lancia Prisma 1.6 ie, το 1986, μεταφεροντας και φωτογραφιζοντας παραλληλα, ζωη και εικονες απο Ρωμη, Φλωρεντια και Ελβετια) αλλα και αποψεις απο την κατοχη του και μη, αρκετων αξιολογων αυτοκινητων, που περναγαν απο τα χερια του.

                  Σιγουρα σε καποια σημεια βεβαια, ισως και εμμονικος, ή 'χαμενος στην μεταφραση', απο μπολικη θεωρητικη προσεγγιση, με δυσαναλογα λιγοτερη εξοικειωση επι του πρακτεου, ενδεχομενως.

                  Προσωπικα χαιρομαι να διαβαζω, αλλη μια αποψη, απο διαφορετικη οπτικη γωνια, απλως πχ και στο προσφατο αρθρο του 'Εν ψυχρω - Εν θερμω' περα απο το αφιερωμα συνεντευξη, εχω την αισθηση οτι σε καποιες λεπτομερειες που ο ιδιος τονιζει, εχει κανει σημαντικα λαθη.

                  Για παραδειγμα , αναφερει απο την μεση του αρθρου και επειτα, οτι ειχε αποφασισει απο παλαια τις ιδανικες προδιαγραφες για το δικο του 'τελειο' αυτοκινητο. Δηλαδη, 1ον μικρο μεγεθος (γυρω στα 4 μετρα λεει...) 2ον αυτοματο και 3ον 4κινητο, 'με μπλοκε στον πισω αξονα' συμπληρωνοντας κιολας σε παρενθεση (ευνοητο γιατι) και 4ον 'γρηγορο (κατω απο 8sec το 0-100Km/h)'.

                  ...το μυαλο μου βεβαια πηγε αμεσως σε 4κινηση φτερουγας, τουλαχιστον με ανωτερη υλοποιηση απο τυπου Haldex, μπλοκε κεντρικο ή και πισω διαφορικο και πιθανοτατα με rear-biased κατανομη, ωστε να μου γινει κατανοητο και το 'ευνοητο γιατι'...

                  Συμπληρωνει δε αμεσως μετα οτι τετοιο αυτοκινητο εψαχνε για δεκαετιες, αλλα γραφει με κεφαλαια γραμματα κιολας οτι 'ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ'. Μεχρι το 2010, οπου και εμφανιστηκε -εκθεση Γενευης- απ' οτι ειπε το Juke Nismo RS, στην 4κινητη εκδοση...Το οποιο και παρηγγειλε αμεσα.

                  Η πρωτη ενσταση μου, εφοσον εχω πληροφορηθει σωστα, ειναι οτι το 4κινητο Juke ΔΕΝ διαθετει μπλοκε διαφορικο, παρα το γνωστο ηλεκτρονικο συστημα Torque vectoring που προσομειωνει την λειτουργια του μηχανικου.
                  Μηχανικο μπλοκε διαθετει η προσθιοκινητη εκδοση του, που παρεχεται και με χειροκινητο κιβωτιο (ενω η 4κινητη ΜΟΝΟ με αυτοματο).

                  Δευτερον, εκτος απο το Juke με αυτα τα χαρακτηριστικα, το ιδιο ετος παρουσιαστηκε και το Countryman Cooper S All4, διαθεσιμο και αυτο σε αυτοματο 6αρι κιβωτιο.

                  Αρα δεν ηταν το μονο, μεχρι το 2010.

                  Τριτον, ηδη ενα χρονο πριν, το πρωτο τριμηνο του 2009 αν θυμαμαι σωστα παρουσιαστηκε το fl του S3 και για πρωτη φορα θα μπορουσε να συνδυαστει με το αυτοματο-διπλοσυμπλεκτο S-tronic.

                  Eκτος εαν σε ολα τα παραπανω, εννοουσε 'μπλοκε', απλως το γνωστο ηλεκτρονικο βοηθημα και 'αυτοματο' ενα κλασσικο με μετατροπεα ροπης ή CVT (οπως στην προκειμενη το Juke) αποκλειοντας καθε ειδους διπλοσυμπλεκτο...Απο τα λεγομενα του παντως, δεν μου φανηκε να εννοει κατι τετοιο ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lap last edited by

                    Tο haldex εχει σκοπο να μαζευει τους ογκους απο την φυγοκεντρο. το torque vectoring εχει στοχο την καλυτερη διαδικασια στριψηματος εκ φυσεως ειναι κατ'εμε ανωτερο και το μελλον.
                    To cvt ειναι πολυ κακη επιλογη για αυτες τις υποδυναμεις και τις ροπες.. η μεγαλη ροπη φθειρει εντονα τον ιμαντα τους στις ακρες του και πολυ γρηγορα χανεται η αποδοση.
                    Ιδιαιτερα αυτα της jatco ειχαν καποια θεματακια στα nissan

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • gatoz
                      gatoz last edited by

                      ειμεθα εμπαθεις κυριε τζωρτζ και λοιποι...
                      http://www.4troxoi.gr/blog/2018/04/peri ... anagnoston
                      μονο κε τσαντηλη που σας ηκουσα ως 4τ ευλαβικως οταν ηγορασα το τσι. που ευτυχως βεβαια σας ηκουγαν και οι αλλοι και το ξεφορτωθηκα ευκολως...για ενα παλιοσιβικ...
                      βεβαιως να ειμαι ειλικρινης, ακομη αγοραζω 4τ. απλως φιλτραρω τα γραφομενα σε καθε αναφορα του γκρουπ, κατι που πρατω και σε αλλα αναλογα εντυπα για το αυτο ή αλλο γκρουπ με επιθετικες πολιτικες μαρκετιν.
                      ετσι προτιμω να εμενω στην δυσκολια των καιρων, τοσο για την οικοδομη, οσο και για την πενα...

                      ΑρΕς
                      και βεβαιως θα αγορασω φαου και βε οτε και εαν κρινω οτι με συγκινει, ομως η αυτή ένταση και μεροληψια στα αρθρα λειτουργει αρνητικα στον ψυχισμο ενος gατου...

                      #milf-a-man

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • N
                        nontaskatsaras last edited by

                        Κ μόνο που έγραψε το άρθρο, φαντάσου το κράξιμο έπεσε

                        Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          criuser last edited by

                          Αφορμή για το θέμα είναι το παρακάτω άρθρο των 4Τ .
                          http://www.4troxoi.gr/blog/2018/04/peri ... anagnoston

                          Νομίζω ότι θα πρέπει να το σχολιάσουμε και θα το σχολιάσουμε...

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • C
                            criuser last edited by

                            Το δικό μου σχόλιο το έχω ανεβάσει στο θέμα αλλά περιμένει έγκριση .

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • S
                              spi_duster last edited by

                              Υπάρχουν κάποια πράγματα που έχουν μια διαχρονική αξία. Αξία που αποκτήθηκε όταν μιλάμε για φίρμες και μοντέλα αυτών μέσα από δεκαετίες εξέλιξης και συσσώρευσης εμπειριών από τους πιο απλούς οδηγούς έως όχι μόνο ειδικούς του χώρου των περιοδικών αλλά και αθλητές του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ποια είναι η χόντα πιο είναι το civic, ποια είναι η VW και ποιο είναι το Golf τα γνωρίζουν όλοι, εχθροι και φίλοι. Αξιοπιστία. Μόνο άσχετοι δικαιολογούνται να μην ξέρουν πως η λέξη πάει ασορτί με την honda. VW , FIAT, BMW η χαρά του μάστορα... Από τον Σταυρό (Αγία Παρασκευή) μέχρι και την Ραφήνα υπάρχουν ένα κάρο εξειδικευμένα για τις προαναφερθείσες και κάνουν χρυσές δουλειές. Για την Honda ούτε ένα. Στατιστική είναι κι αυτή, ανεπίσημη δε αλλά ουσίας. Το hrv στα 280000 ακόμη μόνο λαδόξιδα θέλει και όλα καλά. Όλα αυτά τα χλμ σε κάθε έδαφος και τα περισσότερα μια εποχή που όποιος προλάβαινε το έπαιρνε( σε τέτοιο βαθμό που ήταν άσκοπο να σβήνουμε την μηχανή!). Αυτή ήταν πάντα η Honda. Αθραυστοι κινητήρες ακούραστοι ελαστικοί ταξιδιάρικοι με ροπή από χαμηλά συνοδευμένοι με πλαίσια αναφοράς σε θέματα ακαμψίας και με λαμαρίνες τόσο άριστα γαλβανισμένες που για να σκουριάσουν πρέπει να τα παρκάρεις για μια δεκαετία στα νερά της Λούτσας. Από την άλλη σε ποιότητα εσωτερικού και διαμόρφωση χώρων πάντα στα πρώτα δίχως αυτό να είναι το δυνατό τους σημείο. Ακόμη και αυτό το τελευταίο το hrv θα το προτιμούσα με διαφορά σε σχέση με καρόκ, μπαρόκ, τροκ κιτιχόκ προπέλες και λοιπές .... γιατί γουστάρω τα αμάξια μου να τα πηδώ στην πάροδο του χρόνου και έχω το βίτσιο να τα θέλω πάντα standby. Όποιος θεωρεί πως σε μια σύγκριση golf και civic το πρώτο βγαίνει νικητής πραγματικά με τη honda πρέπει να έχει την σχέση που έχω κι εγώ με τον Μπίμπερ. Προσωπικά κάπου διάβασα πως είναι διάσημος τραγουδιστής. Τπτ άλλο δεν γνωρίζω.

                              ....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • S
                                spi_duster last edited by

                                Θα σου κάνω την χάρη να γράψω αλλά θα σε στενοχωρήσω. Πρώτον ο τίτλος θεωρώ πως δεν πρέπει να είναι στο κεφάλαιο 'Κατασκευαστες και Μοντέλα' και δεύτερον γιατί τόση πολλή σημασία για το τι γράφει ο καθένας; Τη δουλεια του κάνει και όπου αυτή εφάπτεται σε θέματα όπως πχ του civic θα σχολιάζεται ανάλογα με την κρίση του καθενός και όλα καλά.

                                ....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Ισως έπρεπε να πάει στο Αυτοκίνηση , αλλά για λόγους Μάρκετινγκ μπήκε εδώ που έχει περισσότερη κίνηση .

                                  Από την άλλη μου έκανε εντύπωση που ο συντάκτης αισθάνθηκε την ανάγκη να γράψει άρθρο .

                                  Περιμένο και τον γάτο που έγραψε και στο συγκριτικό να μας πει την άποψη του...

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • sargus
                                    sargus last edited by

                                    Γρ'αφει το κείμενο στο λινκ που παρέθεσε ο Γάτος:

                                    'Φτάνουμε λοιπόν στο περίφημο θέμα της αξιοπιστίας. Σαφώς και υπάρχει η καλή φήμη και το «καλό όνομα στην πιάτσα», στοιχεία τα οποία κατά κοινή ομολογία είναι υπέρ του Civic. Δε νομίζουμε όμως ότι μια σωστή δημοσιογραφική δεοντολογία επιτρέπει την αναπαραγωγή και επισημοποίηση στοιχείων που δεν έχουν συλλεγεί μέσα από κάποια επίσημη έρευνα αναγνωρισμένων φορέων, που διενεργήθηκε με επιστημονικά κριτήρια.'

                                    Αλήθεια τώρα; Να κάτσουμε να μετρήσουμε πόσες φορές το έχουν κάνει αυτό για τις Alfa Romeo; Ή μάλλον για να μην παιδευόμαστε, να μετρήσουμε καλύτερα πόσες φορές αναφέρθηκε το όνομα της εταιρίας αυτής χωρίς τα 'ζητήματα αξιοπιστίας' να το συνοδεύουν (στο άκυρο φυσικά);

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • V
                                      vagkirk last edited by

                                      Ναι να κάτσουμε να τα μετρήσουμε.
                                      Δεν μπορούν βρε παιδιά σε μια δοκιμή να αναφέρονται σε τέτοια ζητήματα όταν δεν υπάρχει μια αντικειμενική και αποδεκτή μέτρηση όπως πχ τα αποτελέσματα των crash test.

                                      Μια χαρά τα εξήγησε ο άνθρωπος στο άρθρο του.

                                      Φυσικά και τα Honda είναι πολύ πιο αξιόπιστα από τα VW και τις BMW αλλά δεν μπορείς να γράψεις κάτι τέτοιο με την υπογραφή σου σε ένα άρθρο.

                                      Εγώ θεωρώ πως πείραξε το ότι το Golf για άλλη μια φορά ήσυχα και διακριτικά ξεδίπλωσε τις αξεπέραστες αρετές του στον δρόμο σε σχέση με τους ανταγωνιστές του που προσπαθούν με ... μαγικά τιμόνια και ... μαγεμα των αισθήσεων κλπ ανούσια χαρακτηριστικά που διαφημίζουν να αποπροσανατολίσουν από το αδιαμφισβήτητα συμπέρασμα , που όπως καταπληκτικά το έθεσε ο αρθρογράφος 'Ισοπεδωτική Αποτελεσματικότητα' .
                                      Overall είναι καλύτερο , θέλετε λίγο καλύτερο αλλά καλύτερο , θέλετε λίγο καλύτερο αλλά καίει λάδια, αλλά καλύτερο πάντως.

                                      Εγώ πάντως ακόμη και έτσι το civic θα διάλεγα με βάση τα υποκειμενικά κριτήρια εμφάνισης μεσα - εξω , εξοπλισμού και τιμής.
                                      Δεν βλέπετε στις φωτογραφίες του άρθρου πως είναι το καημένο το Golf δίπλα στο civic;
                                      Επειδή πατάει λίγο καλύτερα το Golf και υποστρεφει με 2χλμ/ώρα παραπάνω από το civic θα επηρεάσει τόσο την δική μου τελική απόφαση;

                                      Αλλά για τον αρθρογράφο που πρέπει να γράψει ένα συμπέρασμα με βάση τα δικά του κριτήρια και την βαρύτητα που προσδίδει σε αυτά και τα οποία οι 4T δεν έχουν κρύψει ποια είναι , το Golf είναι λίγο καλύτερο σε αυτό το συγκριτικό.

                                      Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • sargus
                                        sargus last edited by

                                        Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:

                                        Δεν μπορούν βρε παιδιά σε μια δοκιμή να αναφέρονται σε τέτοια ζητήματα όταν δεν υπάρχει μια αντικειμενική και αποδεκτή μέτρηση όπως πχ τα αποτελέσματα των crash test.

                                        Πάμε ξανά:

                                        ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ALFA ROMEO;;;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dstou last edited by

                                          Πέραν των όποιων προτιμήσεων, οι οποίες αλλάζουν με τα χρόνια, οι 4τ διαχρονικά προσπερνούσαν το θέμα αξιοπιστία στις δοκιμές τους. Συνήθως δεν το σχολίαζαν καν, σε οποιαδήποτε κατεύθυνση, είτε δηλαδή οδηγούσαν γκαζοντενεκέδες που αποδεδειγμένα είχαν κάψει πολύ κοζμάκη, είτε αυτοκίνητα από φίρμες που διέπρεπαν στα συγκεκριμένα τσαρτς, το θέμα αξιοπιστία ήταν κάτι σαν ταμπού, ή έστω κάτι το δευτεροτριτεύον.
                                          Μόνη εξαίρεση, ύποπτη μάλιστα, τα πρώτα χρόνια μετά την ανάληψη της αντιπροσωπείας της Τουότα από τους Βέλγοι (1990 και για μερικά χρόνια στο εφεξής), όπου κάθε 3 και λίγο διάβαζες για την περίφημη αξιοπιστία τους. Και εξηγώ το ύποπτη: τη αξιοπιστία την είχε το μαγαζί σε όλη τη διάρκεια των σέβεντις και των έιτις, τι έγινε ξαφνικά και την ανακαλύψαμε και τη διατυμπανίζαμε μόλις το 1990, οέο?
                                          Και όλοι αυτοί που δεν την είχαν, τι γινόταν με αυτούς? Απλώς μώκο.
                                          Σαν να μην έφτανε το γεγονός ότι ο μέσος ελ καταχρεωνόταν να αγοράσει μια κούρσα που κόστιζε περίπου όσο ένα μικρό διαμέρισμα, ούτε το ότι λόγω της αφραγκίας του ήταν υποχρεωμένος να το διακρατεί μερικές δεκαετίες περισσότερο από τον μέσο ευρωπαίο/ιάπωνα/αμερικάνο, σχεδόν καμμία αξία δεν έχουν αυτά για τους 4Τ. Και έχουμε και κρίση κιόλας.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • gatoz
                                            gatoz last edited by

                                            Ο χρήστης sargus έγραψε:

                                            Δεν μπορούν βρε παιδιά σε μια δοκιμή να αναφέρονται σε τέτοια ζητήματα όταν δεν υπάρχει μια αντικειμενική και αποδεκτή μέτρηση όπως πχ τα αποτελέσματα των crash test.

                                            Πάμε ξανά:

                                            ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ALFA ROMEO;;;;

                                            και φυσικα οπως δεν υπαρχει αντικειμενικη μετρηση για τα αρνητικα, δεν υπαρχει και για τα θετικα
                                            ας διαβασουμε ομως συγκριτικα, πολυ προχειρα
                                            'και το Golf, που χαρακτηρίζεται από τη γερμανική τελειομανία ' (11/7/16) γαλλοι, ιαπωνες, πουλο...
                                            'Απέναντι σε όλα αυτά το Golf αντιπαραβάλλει έναν περισσότερο «σοβαρό», πλην όμως αξιομνημόνευτα πιο ποιοτικό εσωτερικό διάκοσμο' (1/2009 = μου ειχε μεινει απωθημενο αυτη η διατυπωση τη στιγμη που ειχα και τα 2 αυτοκινητα και τα κυτταζα διπλα-διπλα)
                                            ' το VW Passat καταφέρνει να κερδίσει στο νήμα τη μεταξύ τους αντιπαράθεση, αφενός γιατί προσεγγίζει με μεγαλύτερη πιστότητα τον αέρα και την αίσθηση των premium προτάσεων' (31/7/2015) ωωωωωω, φυσα αγερακι, φυσαγε
                                            ' Με αυτήν τη λογική, οι Γάλλοι επένδυσαν περισσότερο από κάθε άλλη φορά στον τομέα της ποιότητας, ο οποίος αποτελεί και ένα από τα δυνατά χαρτιά του Golf. ' (5/11/2015) αρε γαλλοι προχειροι....
                                            'Τα υλικά του μπορεί να υπολείπονται σε αίσθηση και ποιότητα των κορυφαίων της Χ1, είναι παρ' όλα αυτά πολύ καλά' - νικητης τιγκουαν (28/12/2016) εδω δεν μετραει φυσικα στη τελικη αποφαση η 'σημιτο-πιοτητα', γλυφιτζουρια απο το περιπτερο, και δικαιολογιες
                                            'Μπορεί τα όργανα να φωνάζουν από μακριά ότι έχεις να κάνεις με ένα Toyota, αυτό όμως δεν προκύπτει από αλλού. Τα υλικά συνθέτουν μια πολύ ποιοτική εικόνα' (12/3/2018) αρε τουότα, ολο προχειροδουλειες εκανες...
                                            'Φυσικά, σε αυτό το σημείο πολλοί θα επισημάνουν το σκάνδαλο Dieselgate. Από τη στιγμή που κάτι θα αποδειχθεί και δεν αποτελεί απλώς φήμες, τότε θα σπεύσουμε να το δημοσιεύσουμε' απο το αυτο αρθρο. νο κομεντς.

                                            το βεβαιον ειναι οτι σεβομαι τετοιο επιθετικο μαρκετιν και παιχνιδι λεξεων σε καθε αρθρο που εμπλεκεται η φαου. θελει πολυ να φτιασεις εταιρικα σε τετοιο επιπεδο.
                                            ας ειναι ομως, εστω και κρυφά, ομολογημενο και πιοτερο σεμνο...
                                            απο τη πλευρα του συγγραφέως, οκ ομολογω οτι ο οαεδ δεν μπορει να ειναι στις προτεραιοτητες του. οχι ομως και να υπερασπιζεται με αρθρο το φανερον...

                                            Αρ.Ες.
                                            Ξανα, θα αγορασω φαου εαν το γουσταρω. οχι αν μου λενε να το γουσταρω...

                                            #milf-a-man

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 238
                                            • 239
                                            • 240
                                            • 241
                                            • 242
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 240 / 247
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr