-
Μάλλον από κάποιο πολύ παλιό event στην πίστα των Σερρών.
-
Αξίζει αν μπορούσες να την πάρεις για διακοσμητικό σε κάποιο γκαράζ.
Πολύ vintage ειδικά με τις λίγες φθορές που έχει -
Αντρέα άλλη μια φορά την έχω δει. Το χρησιμοποιούν για να κλείνουν την πίστα απο την καφετέρια και το παρκινγκ σε κλειστα ελεγχόμενα events.
-
Οκ!! Δεν το είχα καταλάβει ότι χρησιμοποιείται [emoji3] [emoji3]
-
από AEA4TF » 13 Οκτ 2016 20:25
Βρισκόμαστε στην πολύ ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι δόθηκε λύση στο νομικό πρόβλημα που αντιμετωπίζαμε. Οι 4Τ συνεχίζουν κανονικά λοιπόν και το νέο τεύχος θα είναι στις αρχές του επόμενου μήνα στα περίπτερα, όπως πάντα. Ήδη από το απόγευμα στο http://www.4troxoi.gr ανεβαίνουν ειδήσεις, κάτι που είχε σταματήσει για μία βδομάδα. Σας ευχαριστούμε ξανά για το ενδιαφέρον και τα καλά σας λόγια!Με την ιδιότητα του τακτικού αναγνώστη του περιοδικού από τη 10ετία του '90 και του petrolhead , καθώς και του νέου μέλους στο forum, θέλω να σχολιάσω τα εξής:
-χαίρομαι πραγματικά για την είδηση της διάσωσης του έντυπου ιστορικού τίτλου '4τροχοί' που έχει συνυφαστεί με την έννοια της αυτοκίνησης στη συνείδηση πολλών τα τελευταία 40+ χρόνια. Μακάρι να επανέλθει -όσο είναι εφικτό- η ζωντάνια και το πάθος που διέκρινε τις πρώτες χρυσές δεκαετίες, ώστε να περνάει *συναίσθημα *μέσα από τα άρθρα στον αναγνώστη.
-φυσικά και είναι αναγκαία η διαδικτυακή παρουσία του περιοδικού, ώστε να υπάρχει η αμεσότητα της ενημέρωσης που θεωρείται δεδομένη στις μέρες μας (ελάχιστοι περιμένουν να πληροφορηθούν για τις εξελίξεις μία φορά το μήνα...)
-χαίρομαι που βλέπω ότι στο forum υπάρχουν άτομα με γνώσεις και όρεξη να τις 'μεταλαμπαδεύσουν'.
-Εύχομαι να πρυτανεύει στο χώρο αυτό η ευγένεια και η φιλικότητα μεταξύ των μελών.Καλή συνέχεια!
-
Η στήριξή σας μας δίνει κουράγιο για να συνεχίσουμε. Σας ευχαριστούμε όλους!
-
Στα περι επιστροφης του Νικου Δημου στο περιοδικο...
Παντα εχει το ενδιαφερον του, να γραφει καποια προσωπικοτητα, που εχει σπουδες και επαγγελματικη σταδιοδρομια εντελως διαφορετικη με τον χωρο, στην προκειμενη, με μια οπτικη περισσοτερο φιλολογικου, φιλοσοφικου(?) χαρακτηρα...
Μεγαλο ενδιαφερον μαλιστα ειχαν αρθρα του που αφορουσαν οδοιπορικα (πχ 'Ανταυγειες μ' ενα Πρισμα', την γνωριμια ουσιαστικα με την ολοκαινουργια τοτε Lancia Prisma 1.6 ie, το 1986, μεταφεροντας και φωτογραφιζοντας παραλληλα, ζωη και εικονες απο Ρωμη, Φλωρεντια και Ελβετια) αλλα και αποψεις απο την κατοχη του και μη, αρκετων αξιολογων αυτοκινητων, που περναγαν απο τα χερια του.
Σιγουρα σε καποια σημεια βεβαια, ισως και εμμονικος, ή 'χαμενος στην μεταφραση', απο μπολικη θεωρητικη προσεγγιση, με δυσαναλογα λιγοτερη εξοικειωση επι του πρακτεου, ενδεχομενως.
Προσωπικα χαιρομαι να διαβαζω, αλλη μια αποψη, απο διαφορετικη οπτικη γωνια, απλως πχ και στο προσφατο αρθρο του 'Εν ψυχρω - Εν θερμω' περα απο το αφιερωμα συνεντευξη, εχω την αισθηση οτι σε καποιες λεπτομερειες που ο ιδιος τονιζει, εχει κανει σημαντικα λαθη.
Για παραδειγμα , αναφερει απο την μεση του αρθρου και επειτα, οτι ειχε αποφασισει απο παλαια τις ιδανικες προδιαγραφες για το δικο του 'τελειο' αυτοκινητο. Δηλαδη, 1ον μικρο μεγεθος (γυρω στα 4 μετρα λεει...) 2ον αυτοματο και 3ον 4κινητο, 'με μπλοκε στον πισω αξονα' συμπληρωνοντας κιολας σε παρενθεση (ευνοητο γιατι) και 4ον 'γρηγορο (κατω απο 8sec το 0-100Km/h)'.
...το μυαλο μου βεβαια πηγε αμεσως σε 4κινηση φτερουγας, τουλαχιστον με ανωτερη υλοποιηση απο τυπου Haldex, μπλοκε κεντρικο ή και πισω διαφορικο και πιθανοτατα με rear-biased κατανομη, ωστε να μου γινει κατανοητο και το 'ευνοητο γιατι'...
Συμπληρωνει δε αμεσως μετα οτι τετοιο αυτοκινητο εψαχνε για δεκαετιες, αλλα γραφει με κεφαλαια γραμματα κιολας οτι 'ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ'. Μεχρι το 2010, οπου και εμφανιστηκε -εκθεση Γενευης- απ' οτι ειπε το Juke Nismo RS, στην 4κινητη εκδοση...Το οποιο και παρηγγειλε αμεσα.
Η πρωτη ενσταση μου, εφοσον εχω πληροφορηθει σωστα, ειναι οτι το 4κινητο Juke ΔΕΝ διαθετει μπλοκε διαφορικο, παρα το γνωστο ηλεκτρονικο συστημα Torque vectoring που προσομειωνει την λειτουργια του μηχανικου.
Μηχανικο μπλοκε διαθετει η προσθιοκινητη εκδοση του, που παρεχεται και με χειροκινητο κιβωτιο (ενω η 4κινητη ΜΟΝΟ με αυτοματο).Δευτερον, εκτος απο το Juke με αυτα τα χαρακτηριστικα, το ιδιο ετος παρουσιαστηκε και το Countryman Cooper S All4, διαθεσιμο και αυτο σε αυτοματο 6αρι κιβωτιο.
Αρα δεν ηταν το μονο, μεχρι το 2010.
Τριτον, ηδη ενα χρονο πριν, το πρωτο τριμηνο του 2009 αν θυμαμαι σωστα παρουσιαστηκε το fl του S3 και για πρωτη φορα θα μπορουσε να συνδυαστει με το αυτοματο-διπλοσυμπλεκτο S-tronic.
Eκτος εαν σε ολα τα παραπανω, εννοουσε 'μπλοκε', απλως το γνωστο ηλεκτρονικο βοηθημα και 'αυτοματο' ενα κλασσικο με μετατροπεα ροπης ή CVT (οπως στην προκειμενη το Juke) αποκλειοντας καθε ειδους διπλοσυμπλεκτο...Απο τα λεγομενα του παντως, δεν μου φανηκε να εννοει κατι τετοιο ...
-
Tο haldex εχει σκοπο να μαζευει τους ογκους απο την φυγοκεντρο. το torque vectoring εχει στοχο την καλυτερη διαδικασια στριψηματος εκ φυσεως ειναι κατ'εμε ανωτερο και το μελλον.
To cvt ειναι πολυ κακη επιλογη για αυτες τις υποδυναμεις και τις ροπες.. η μεγαλη ροπη φθειρει εντονα τον ιμαντα τους στις ακρες του και πολυ γρηγορα χανεται η αποδοση.
Ιδιαιτερα αυτα της jatco ειχαν καποια θεματακια στα nissan -
ειμεθα εμπαθεις κυριε τζωρτζ και λοιποι...
http://www.4troxoi.gr/blog/2018/04/peri ... anagnoston
μονο κε τσαντηλη που σας ηκουσα ως 4τ ευλαβικως οταν ηγορασα το τσι. που ευτυχως βεβαια σας ηκουγαν και οι αλλοι και το ξεφορτωθηκα ευκολως...για ενα παλιοσιβικ...
βεβαιως να ειμαι ειλικρινης, ακομη αγοραζω 4τ. απλως φιλτραρω τα γραφομενα σε καθε αναφορα του γκρουπ, κατι που πρατω και σε αλλα αναλογα εντυπα για το αυτο ή αλλο γκρουπ με επιθετικες πολιτικες μαρκετιν.
ετσι προτιμω να εμενω στην δυσκολια των καιρων, τοσο για την οικοδομη, οσο και για την πενα...ΑρΕς
και βεβαιως θα αγορασω φαου και βε οτε και εαν κρινω οτι με συγκινει, ομως η αυτή ένταση και μεροληψια στα αρθρα λειτουργει αρνητικα στον ψυχισμο ενος gατου... -
Κ μόνο που έγραψε το άρθρο, φαντάσου το κράξιμο έπεσε
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Αφορμή για το θέμα είναι το παρακάτω άρθρο των 4Τ .
http://www.4troxoi.gr/blog/2018/04/peri ... anagnostonΝομίζω ότι θα πρέπει να το σχολιάσουμε και θα το σχολιάσουμε...
-
Το δικό μου σχόλιο το έχω ανεβάσει στο θέμα αλλά περιμένει έγκριση .
-
Υπάρχουν κάποια πράγματα που έχουν μια διαχρονική αξία. Αξία που αποκτήθηκε όταν μιλάμε για φίρμες και μοντέλα αυτών μέσα από δεκαετίες εξέλιξης και συσσώρευσης εμπειριών από τους πιο απλούς οδηγούς έως όχι μόνο ειδικούς του χώρου των περιοδικών αλλά και αθλητές του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ποια είναι η χόντα πιο είναι το civic, ποια είναι η VW και ποιο είναι το Golf τα γνωρίζουν όλοι, εχθροι και φίλοι. Αξιοπιστία. Μόνο άσχετοι δικαιολογούνται να μην ξέρουν πως η λέξη πάει ασορτί με την honda. VW , FIAT, BMW η χαρά του μάστορα... Από τον Σταυρό (Αγία Παρασκευή) μέχρι και την Ραφήνα υπάρχουν ένα κάρο εξειδικευμένα για τις προαναφερθείσες και κάνουν χρυσές δουλειές. Για την Honda ούτε ένα. Στατιστική είναι κι αυτή, ανεπίσημη δε αλλά ουσίας. Το hrv στα 280000 ακόμη μόνο λαδόξιδα θέλει και όλα καλά. Όλα αυτά τα χλμ σε κάθε έδαφος και τα περισσότερα μια εποχή που όποιος προλάβαινε το έπαιρνε( σε τέτοιο βαθμό που ήταν άσκοπο να σβήνουμε την μηχανή!). Αυτή ήταν πάντα η Honda. Αθραυστοι κινητήρες ακούραστοι ελαστικοί ταξιδιάρικοι με ροπή από χαμηλά συνοδευμένοι με πλαίσια αναφοράς σε θέματα ακαμψίας και με λαμαρίνες τόσο άριστα γαλβανισμένες που για να σκουριάσουν πρέπει να τα παρκάρεις για μια δεκαετία στα νερά της Λούτσας. Από την άλλη σε ποιότητα εσωτερικού και διαμόρφωση χώρων πάντα στα πρώτα δίχως αυτό να είναι το δυνατό τους σημείο. Ακόμη και αυτό το τελευταίο το hrv θα το προτιμούσα με διαφορά σε σχέση με καρόκ, μπαρόκ, τροκ κιτιχόκ προπέλες και λοιπές .... γιατί γουστάρω τα αμάξια μου να τα πηδώ στην πάροδο του χρόνου και έχω το βίτσιο να τα θέλω πάντα standby. Όποιος θεωρεί πως σε μια σύγκριση golf και civic το πρώτο βγαίνει νικητής πραγματικά με τη honda πρέπει να έχει την σχέση που έχω κι εγώ με τον Μπίμπερ. Προσωπικά κάπου διάβασα πως είναι διάσημος τραγουδιστής. Τπτ άλλο δεν γνωρίζω.
-
Θα σου κάνω την χάρη να γράψω αλλά θα σε στενοχωρήσω. Πρώτον ο τίτλος θεωρώ πως δεν πρέπει να είναι στο κεφάλαιο 'Κατασκευαστες και Μοντέλα' και δεύτερον γιατί τόση πολλή σημασία για το τι γράφει ο καθένας; Τη δουλεια του κάνει και όπου αυτή εφάπτεται σε θέματα όπως πχ του civic θα σχολιάζεται ανάλογα με την κρίση του καθενός και όλα καλά.
-
Ισως έπρεπε να πάει στο Αυτοκίνηση , αλλά για λόγους Μάρκετινγκ μπήκε εδώ που έχει περισσότερη κίνηση .
Από την άλλη μου έκανε εντύπωση που ο συντάκτης αισθάνθηκε την ανάγκη να γράψει άρθρο .
Περιμένο και τον γάτο που έγραψε και στο συγκριτικό να μας πει την άποψη του...
-
Γρ'αφει το κείμενο στο λινκ που παρέθεσε ο Γάτος:
'Φτάνουμε λοιπόν στο περίφημο θέμα της αξιοπιστίας. Σαφώς και υπάρχει η καλή φήμη και το «καλό όνομα στην πιάτσα», στοιχεία τα οποία κατά κοινή ομολογία είναι υπέρ του Civic. Δε νομίζουμε όμως ότι μια σωστή δημοσιογραφική δεοντολογία επιτρέπει την αναπαραγωγή και επισημοποίηση στοιχείων που δεν έχουν συλλεγεί μέσα από κάποια επίσημη έρευνα αναγνωρισμένων φορέων, που διενεργήθηκε με επιστημονικά κριτήρια.'
Αλήθεια τώρα; Να κάτσουμε να μετρήσουμε πόσες φορές το έχουν κάνει αυτό για τις Alfa Romeo; Ή μάλλον για να μην παιδευόμαστε, να μετρήσουμε καλύτερα πόσες φορές αναφέρθηκε το όνομα της εταιρίας αυτής χωρίς τα 'ζητήματα αξιοπιστίας' να το συνοδεύουν (στο άκυρο φυσικά);
-
Ναι να κάτσουμε να τα μετρήσουμε.
Δεν μπορούν βρε παιδιά σε μια δοκιμή να αναφέρονται σε τέτοια ζητήματα όταν δεν υπάρχει μια αντικειμενική και αποδεκτή μέτρηση όπως πχ τα αποτελέσματα των crash test.Μια χαρά τα εξήγησε ο άνθρωπος στο άρθρο του.
Φυσικά και τα Honda είναι πολύ πιο αξιόπιστα από τα VW και τις BMW αλλά δεν μπορείς να γράψεις κάτι τέτοιο με την υπογραφή σου σε ένα άρθρο.
Εγώ θεωρώ πως πείραξε το ότι το Golf για άλλη μια φορά ήσυχα και διακριτικά ξεδίπλωσε τις αξεπέραστες αρετές του στον δρόμο σε σχέση με τους ανταγωνιστές του που προσπαθούν με ... μαγικά τιμόνια και ... μαγεμα των αισθήσεων κλπ ανούσια χαρακτηριστικά που διαφημίζουν να αποπροσανατολίσουν από το αδιαμφισβήτητα συμπέρασμα , που όπως καταπληκτικά το έθεσε ο αρθρογράφος 'Ισοπεδωτική Αποτελεσματικότητα' .
Overall είναι καλύτερο , θέλετε λίγο καλύτερο αλλά καλύτερο , θέλετε λίγο καλύτερο αλλά καίει λάδια, αλλά καλύτερο πάντως.Εγώ πάντως ακόμη και έτσι το civic θα διάλεγα με βάση τα υποκειμενικά κριτήρια εμφάνισης μεσα - εξω , εξοπλισμού και τιμής.
Δεν βλέπετε στις φωτογραφίες του άρθρου πως είναι το καημένο το Golf δίπλα στο civic;
Επειδή πατάει λίγο καλύτερα το Golf και υποστρεφει με 2χλμ/ώρα παραπάνω από το civic θα επηρεάσει τόσο την δική μου τελική απόφαση;Αλλά για τον αρθρογράφο που πρέπει να γράψει ένα συμπέρασμα με βάση τα δικά του κριτήρια και την βαρύτητα που προσδίδει σε αυτά και τα οποία οι 4T δεν έχουν κρύψει ποια είναι , το Golf είναι λίγο καλύτερο σε αυτό το συγκριτικό.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Δεν μπορούν βρε παιδιά σε μια δοκιμή να αναφέρονται σε τέτοια ζητήματα όταν δεν υπάρχει μια αντικειμενική και αποδεκτή μέτρηση όπως πχ τα αποτελέσματα των crash test.
Πάμε ξανά:
ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ALFA ROMEO;;;;
-
Πέραν των όποιων προτιμήσεων, οι οποίες αλλάζουν με τα χρόνια, οι 4τ διαχρονικά προσπερνούσαν το θέμα αξιοπιστία στις δοκιμές τους. Συνήθως δεν το σχολίαζαν καν, σε οποιαδήποτε κατεύθυνση, είτε δηλαδή οδηγούσαν γκαζοντενεκέδες που αποδεδειγμένα είχαν κάψει πολύ κοζμάκη, είτε αυτοκίνητα από φίρμες που διέπρεπαν στα συγκεκριμένα τσαρτς, το θέμα αξιοπιστία ήταν κάτι σαν ταμπού, ή έστω κάτι το δευτεροτριτεύον.
Μόνη εξαίρεση, ύποπτη μάλιστα, τα πρώτα χρόνια μετά την ανάληψη της αντιπροσωπείας της Τουότα από τους Βέλγοι (1990 και για μερικά χρόνια στο εφεξής), όπου κάθε 3 και λίγο διάβαζες για την περίφημη αξιοπιστία τους. Και εξηγώ το ύποπτη: τη αξιοπιστία την είχε το μαγαζί σε όλη τη διάρκεια των σέβεντις και των έιτις, τι έγινε ξαφνικά και την ανακαλύψαμε και τη διατυμπανίζαμε μόλις το 1990, οέο?
Και όλοι αυτοί που δεν την είχαν, τι γινόταν με αυτούς? Απλώς μώκο.
Σαν να μην έφτανε το γεγονός ότι ο μέσος ελ καταχρεωνόταν να αγοράσει μια κούρσα που κόστιζε περίπου όσο ένα μικρό διαμέρισμα, ούτε το ότι λόγω της αφραγκίας του ήταν υποχρεωμένος να το διακρατεί μερικές δεκαετίες περισσότερο από τον μέσο ευρωπαίο/ιάπωνα/αμερικάνο, σχεδόν καμμία αξία δεν έχουν αυτά για τους 4Τ. Και έχουμε και κρίση κιόλας. -
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Δεν μπορούν βρε παιδιά σε μια δοκιμή να αναφέρονται σε τέτοια ζητήματα όταν δεν υπάρχει μια αντικειμενική και αποδεκτή μέτρηση όπως πχ τα αποτελέσματα των crash test.
Πάμε ξανά:
ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ALFA ROMEO;;;;
και φυσικα οπως δεν υπαρχει αντικειμενικη μετρηση για τα αρνητικα, δεν υπαρχει και για τα θετικα
ας διαβασουμε ομως συγκριτικα, πολυ προχειρα
'και το Golf, που χαρακτηρίζεται από τη γερμανική τελειομανία ' (11/7/16) γαλλοι, ιαπωνες, πουλο...
'Απέναντι σε όλα αυτά το Golf αντιπαραβάλλει έναν περισσότερο «σοβαρό», πλην όμως αξιομνημόνευτα πιο ποιοτικό εσωτερικό διάκοσμο' (1/2009 = μου ειχε μεινει απωθημενο αυτη η διατυπωση τη στιγμη που ειχα και τα 2 αυτοκινητα και τα κυτταζα διπλα-διπλα)
' το VW Passat καταφέρνει να κερδίσει στο νήμα τη μεταξύ τους αντιπαράθεση, αφενός γιατί προσεγγίζει με μεγαλύτερη πιστότητα τον αέρα και την αίσθηση των premium προτάσεων' (31/7/2015) ωωωωωω, φυσα αγερακι, φυσαγε
' Με αυτήν τη λογική, οι Γάλλοι επένδυσαν περισσότερο από κάθε άλλη φορά στον τομέα της ποιότητας, ο οποίος αποτελεί και ένα από τα δυνατά χαρτιά του Golf. ' (5/11/2015) αρε γαλλοι προχειροι....
'Τα υλικά του μπορεί να υπολείπονται σε αίσθηση και ποιότητα των κορυφαίων της Χ1, είναι παρ' όλα αυτά πολύ καλά' - νικητης τιγκουαν (28/12/2016) εδω δεν μετραει φυσικα στη τελικη αποφαση η 'σημιτο-πιοτητα', γλυφιτζουρια απο το περιπτερο, και δικαιολογιες
'Μπορεί τα όργανα να φωνάζουν από μακριά ότι έχεις να κάνεις με ένα Toyota, αυτό όμως δεν προκύπτει από αλλού. Τα υλικά συνθέτουν μια πολύ ποιοτική εικόνα' (12/3/2018) αρε τουότα, ολο προχειροδουλειες εκανες...
'Φυσικά, σε αυτό το σημείο πολλοί θα επισημάνουν το σκάνδαλο Dieselgate. Από τη στιγμή που κάτι θα αποδειχθεί και δεν αποτελεί απλώς φήμες, τότε θα σπεύσουμε να το δημοσιεύσουμε' απο το αυτο αρθρο. νο κομεντς.το βεβαιον ειναι οτι σεβομαι τετοιο επιθετικο μαρκετιν και παιχνιδι λεξεων σε καθε αρθρο που εμπλεκεται η φαου. θελει πολυ να φτιασεις εταιρικα σε τετοιο επιπεδο.
ας ειναι ομως, εστω και κρυφά, ομολογημενο και πιοτερο σεμνο...
απο τη πλευρα του συγγραφέως, οκ ομολογω οτι ο οαεδ δεν μπορει να ειναι στις προτεραιοτητες του. οχι ομως και να υπερασπιζεται με αρθρο το φανερον...Αρ.Ες.
Ξανα, θα αγορασω φαου εαν το γουσταρω. οχι αν μου λενε να το γουσταρω...
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό