-
Επειδή έχω κάνει το Αθήνα-Θεσσαλονίκη με το Arona, πηγαίνεις Λαμία με όσα θέλεις, αφού είναι μικρή απόσταση και δε σε νοιάζει να κάψεις όλο το αέριο. Γεμίζεις και μετά πηγαίνεις σταθερά με 110. Κατά την Κατερίνη, αν δεις ότι έχεις απόθεμα, το πατάς στα 120. Εναλλακτικά, ξεκινάς από την αρχή με 120 κι ενδεχομένως να κάψεις και λίγη βενζίνη πριν μπεις Θεσσαλονίκη.
Εμείς κινηθήκαμε έτσι, ώστε να το πάμε όλο με αέριο. Ήταν κιόλας καλοκαίρι, που οι δεξαμενές γεμίζουν με λιγότερο αέριο. Το χειμώνα θα βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα στο φουλάρισμα, οπότε θα γίνεται όλο με 120.
Αυτά με το Arona που έχει μικρή χωρητικότητα, γιατί Leon/Octavia βγάζουν +100 χιλιόμετρα άνετα. Βασιλιάς το Caddy Maxi με τα 880 χιλιόμετρα θεωρητικής αυτονομίας.
-
το arona είναι ίδιο σε χωριτικότητα με το kamiq?
-
πωωω, πολυ σκοτουρα με τα αερια... εκτος ταξι ή χρησης a la ταξι μεσα σε πολη που εχει πρατηριο ειναι ταλαιπώρια, σαν να εισαι ο μικρος που μαζευει τις μπαλες. οκ, εκαψε παρακατω και? θα τα εχεις φαει σε σαντουιτς και καφεδες στα σταματηματα.
και να σου πω και μελλον δεν βλεπω, σγα μην ανοιξει ο αλλος πρατηριο την ωρα που κλεινουν τα κανονικα, για πεντε-δεκα που ξεγελαστηκαν. ασε που με χαμηλοτερη τιμη εχει μικροτερο ονομαστικο κερδος και πολυ χαμενο χρονο.
-
Ήταν κιόλας καλοκαίρι, που οι δεξαμενές γεμίζουν με λιγότερο αέριο. Το χειμώνα θα βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα στο φουλάρισμα, οπότε θα γίνεται όλο με 120.
Το χειμώνα βέβαια αυξάνεται και η κατανάλωση λόγω θερμοκρασίας, οπότε ίσως είναι στα ίδια πάλι.
-
Τι να σε πω; Πριν την κοπανήσω αηδιασμένος από την Ομάδα τους στο ΦουΜπού, θυμάμαι ότι ανέφεραν διαφορά καμιά 50αριά χιλιόμετρα σε αυτονομία.
Ρε Γάτε, για μερικούς αυτά τα 500-1.000 ευρώ διαφορά το χρόνο, κάνουν διαφορά.
-
Με τρένο πας ποιο φθηνά και ποιο γρήγορα τότε, και κοιμάσαι και στο ταξίδι..
Αυτόν τον αγώνα απόδειξης του λιγότερου κόστους και κατανάλωσης ποτέ δεν τον κατάλαβα.
Βλέπω τιμές που για να τις πιάσεις πρέπει να είσαι με τα μάτια καρφωμένα στο στροφομετρο και στις ενδειξης της κατανάλωσης και να μιζεριαζεις με κάθε χιλιόμετρο.
Τι 110 να πας Θεσσαλονίκη;! Θα βαρεθείς τι ζωή σου και θα περάσεις μόνο κάνα σταματημένο στη Λ.Ε.Α, άσε που θα κολλάς πίσω από όλους στη μεσαία.
Εδώ με το C3 diesel που σέρνεται, και το μεγαλύτερο μέρος των ταξιδίων μου είναι αριστερή λωρίδα.
Με όλη αυτή την επιχειρηματολογία πείστηκα απολύτως ότι τα αέρια είναι για λίγους..για πάρα πολύ λίγους, γενικά, λίγους..
-
Ο καθένας τα ερμηνεύει όπως τα καταλαβαίνει. Ή όπως τον βολεύει. Εξηγώ ξανά (και καλύτερα από πριν): τα μικρής χωρητικότητας μοντέλα Cng, για να καλύψουν τη διαδρομή Λαμία-Θεσσαλονίκη έχουν τρεις επιλογές:
Α) πάνε με όσα θέλουν αλλά θα κάψουν και κάμποσα λίτρα βενζίνης.
Β) πάνε με 110-120 χιλιόμετρα, γιατί έχουν καλομάθει από τα 3-3,5 ευρώ στα 100.
Γ) βγαίνουν στη Λάρισα και ξαναβάζουν αέριο. Αυτή είναι η χειρότερη επιλογή γιατί η παράκαμψη είναι άνω του μισάωρου.
Τα μεσαίας χωρητικότητας μοντέλα πάνε τάπα και δεν τα νοιάζει τίποτα.
Κανείς δε σε αναγκάζει να πας μόνο με αέριο. Εμείς το κάναμε πειραματιζόμενοι για το αν μπορεί να γίνει το ταξίδι Πειραιάς-Ουρανούπολη όλο με αέριο. Και τα καταφέραμε. 1.300 χιλιόμετρα με 42 ευρώ, 3,2 στα 100, τρεις ενήλικες κι αποσκευές και κλιματισμός μονίμως αναμμένος.
Από εκεί και πέρα, το φυσικό αέριο έχει πολλούς περιορισμούς, αλλά όποιος βολεύεται και το πάρει συνειδητά, είναι πάμφθηνη λύση.
-
Εντάξει,δεν είναι όλοι καρφοπενταρες.
Το αέριο είναι μια εξαιρετική επιλογή για φτηνή μετακίνηση μέσα στην πόλη, αλλά και για τριγύρω εξορμήσεις όπου το κόστος είναι αστείο.
Το panda μου καίει λιγότερο από το σκούτερ μου.
Θεσσαλονίκη, Βόλος και πίσω 16€ με ταχύτητες άνω των 140.
-
dimitrisdsg7 wrote:
Ναι, δεν είχα σκεφτεί ότι παίζει να μην είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα... Ίσως γι'αυτό δε την έχει ο configurator.. Πολύ κρίμα... Μου αρέσει πολύ η έκδοση αυτή και αν είχε ένα κόστος λογικό σε σχέση με την κορυφαία style έκδοση θα το σκεφτόμουν σοβαρά.
Θα ήθελα όμως ρε παιδιά μία μικρή βοήθεια γιατί δεν έχω ψαχτεί καθόλου με το θέμα για το οποίο θα ρωτήσω. μπορεί κάποιος να μου πει με απλά λόγια τι παίζει με το τέλος ταξινόμησης ή το τελωνείο όσον αφορά ένα καινούργιο αυτοκίνητο;
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως γίνεται να έχω επιλέξει στον διαμορφωτή την έκδοση style με τον 1.5 tsi ή οποία βγαίνει στα 21.970 και επιλέγω δύο έξτρα τα οποία ενώ στο σύνολό δεν κάνουν πάνω από 400 ευρώ (πακέτο dynamic με τα σπορ καθίσματα και το σπορ τιμόνι με τα paddles για το dsg) η τιμή του αυτοκινήτου εκτοξεύεται και ακουμπάει τα 24 χιλιάρικα?
Και γενικά, ο,τι προσθέσεις, η τιμή δεν ανεβαίνει σύμφωνα με αυτό που προσθέσεις αλλά πολύ περισσότερο. Τι παίζει με αυτό? Έχει να κάνει με τα τέλη ταξινόμησης η καμία σχέση? Συγχωρέστε με για τα κάμποσα ερωτήματα αλλά είμαι λίγο ασχετος με αυτό το θέμα και προσπαθώ να μάθω και σκέφτηκα ότι θα μπορείτε να με βοηθήσετε.
Παιδιά γνωρίζει κανείς πόσο κοστίζει η έκδοση Monte Carlo με τον 1.5?
Υπάρχει διαθέσιμη η έκδοση monte carlo στο Kamiq στην Ελλάδα? Γτ δεν την βλέπω στον διαμορφωτή...
-
ChristosVvs wrote:
dimitrisdsg7 wrote:
Και γενικά, ο,τι προσθέσεις, η τιμή δεν ανεβαίνει σύμφωνα με αυτό που προσθέσεις αλλά πολύ περισσότερο. Τι παίζει με αυτό? Έχει να κάνει με τα τέλη ταξινόμησης η καμία σχέση? Συγχωρέστε με για τα κάμποσα ερωτήματα αλλά είμαι λίγο ασχετος με αυτό το θέμα και προσπαθώ να μάθω και σκέφτηκα ότι θα μπορείτε να με βοηθήσετε.
Είναι τα μαγικά τέλη ταξινόμησης. Μόλις υπερβείς το όριο απογειωνονται
-
Θα ήθελα όμως ρε παιδιά μία μικρή βοήθεια γιατί δεν έχω ψαχτεί καθόλου με το θέμα για το οποίο θα ρωτήσω. μπορεί κάποιος να μου πει με απλά λόγια τι παίζει με το τέλος ταξινόμησης ή το τελωνείο όσον αφορά ένα καινούργιο αυτοκίνητο;
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως γίνεται να έχω επιλέξει στον διαμορφωτή την έκδοση style με τον 1.5 tsi ή οποία βγαίνει στα 21.970 και επιλέγω δύο έξτρα τα οποία ενώ στο σύνολό δεν κάνουν πάνω από 400 ευρώ (πακέτο dynamic με τα σπορ καθίσματα και το σπορ τιμόνι με τα paddles για το dsg) η τιμή του αυτοκινήτου εκτοξεύεται και ακουμπάει τα 24 χιλιάρικα?
Και γενικά, ο,τι προσθέσεις, η τιμή δεν ανεβαίνει σύμφωνα με αυτό που προσθέσεις αλλά πολύ περισσότερο. Τι παίζει με αυτό? Έχει να κάνει με τα τέλη ταξινόμησης η καμία σχέση? Συγχωρέστε με για τα κάμποσα ερωτήματα αλλά είμαι λίγο ασχετος με αυτό το θέμα και προσπαθώ να μάθω και σκέφτηκα ότι θα μπορείτε να με βοηθήσετε.
Στην ουσία,έδωσες την απάντηση με την ερώτησή σου. Ναι, παίζει σημαντικό ρόλο το Τ.Τ.
Αν το αμάξι κάνει 21.970, πιθανόν η ΛΤΠΦ (λιανική τιμή προ φόρων) είναι ας πούμε π.χ. περίπου 16.650 κι έχει συντελεστή φόρου 8% με το που περνάς τις 17.000 ΛΤΠΦ π.χ. με extra (τα οποία μπαίνουν σ'αυτή την τιμή προ φόρων) 351 ευρώ αμέσως ο συντελεστής φόρου γίνεται διπλάσιος 16% για ΟΛΗ την τιμή του αμαξιού προ φόρων. Ανάλογα 'σκαλοπάτια' υπάρχουν για κάτω από 14.000 (4%),για πάνω από 20.000 (24%), κ.ο.κ.
Υποτίθεται ότι υπάρχει νομοσχέδιο έτοιμο για να αλλάξει πιο δίκαια για την τιμολόγηση των extra,αλλά ακόμη αναμένουμε.
Αν θες περισσότερες πληροφορίες πήγαινε στο παρακάτω link στο ανάλογο topic του forum.
https://forum.4troxoi.gr/forum/peri-aytokinisis/nea-teli-taxinomisis?page=9
-
Σκέφτομαι να προβω στην αγορα στου σκοντα καμικ και ειμαι σε δίλημμα για το τι σασμαν να επιλεξω. Ειδα διαφορα θεματα με προβληματα στα dsg (λιγο πιο παλια) και το μεγαλο κοστος αλλαγης που εχουν. Ηθελα λοιπον να ρωτησω: Τα τελευταια dsg ειναι περισσοτερο αξιοπιστα ? Το κοστος αλλαγης εχει πεσει ?
-
Ηθελα λοιπον να ρωτησω: Τα τελευταια dsg ειναι περισσοτερο αξιοπιστα ? Το κοστος αλλαγης εχει πεσει ?
Ναι είναι περισσότερο αξιόπιστα και όχι δεν έχει μειωθεί το κόστος αλλαγής/επισκευής.
-
Ποιο κινητήρα σκέφτεσαι; Έχεις πάρει κάποια τιμή καλύτερη από του τιμοκαταλόγου;
Εντελώς ανταγωνιστικό το 1.6 tdi vs 1.5 tsi μέχρι τα 160 στην τελική βέβαια και μετά τα 160 η βενζίνη παίρνει κεφάλι οπως και η κατανάλωση .
https://m.youtube.com/watch?v=cjGPWdbL2So
Και εδώ απέναντι στο δημοφιλές 2008 130 αμφότερα αυτόματα σε ίδια drive mode και συνθήκες σύμφωνα με το βίντεο. Νικητής το dsg με λιγότερο turbolag παρότι τα λιγότερα 11 kw του .
-
Εντελώς ανταγωνιστικό το 1.6 tdi vs 1.5 tsi μέχρι τα 160 στην τελική βέβαια και μετά τα 160 η βενζίνη παίρνει κεφάλι οπως και η κατανάλωση .
Τρομακτική υπερβολή η δήλωση αυτή. Ούτε με το κυάλι δεν βλέπει σε επίπεδο επιδόσεων ο 1.6 TDi τον 1.5 TSi. Σε οποιεσδήποτε ταχύτητες και όχι μόνο πάνω από τα 160.
Και το βίντεο είναι απλώς γελοιωδώς πειραγμένο 100%. Οποιοσδήποτε έχει στοιχειώδη εμπειρία από αυτοκίνητα μπορεί να καταλάβει ότι δύο ίδια αυτοκίνητα με ίδιο κιβώτιο και μοναδική διαφορά τον κινητήρα (όπου αυτό με το βενζινοκινητήρα έχει 30% παραπάνω ιπποδύναμη) δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ περίπτωση να έχουν ίδιο χρόνο στο 0-100. Ούτε καν να είναι κοντά!
-
Είναι πολυβόλο το DSG , μεταμορφώνει σε αίσθηση επιτάχυνσης κάθε αυτοκίνητο στο οποίο μπαίνει , τέλειες αλλαγές και απίστευτα γρήγορες .Το οδηγείς στα χιλιαρια και παθαίνεις πλάκα , το ίδιο κάνει και στο TDi με την ίδια ιπποδύναμη, αλλάζει ταχύτατα και στο τέλειο σημείο . Αν στο παραπάνω βίντεο δοκίμαζε ρεπριζ με τέρμα γκάζι θα φαινόταν η μεγάλη υπεροχή του 1.5 έναντι του TDI.
-
Τι λέτε ρε παιδιά; Κάνει τέτοια μαγικά το DSG; Και γιατί τα κάνει μόνο στο 1.6 TDi και όχι στο 1.5 TSi; Ας σοβαρευτούμε... Ο τύπος κλέβει στο βίντεο! Είτε έχει 'τρέξει' το βίντεο του TDi είτε δεν πατάει τέρμα το γκάζι στο TSi είτε τα έχει δοκιμάσει υπο άλλες συνθήκες (π.χ. το TDi σε κατηφόρα και το TSi σε ανηφόρα). 116 με 150 άλογα, θυμίζω...
Υ.Γ.: Είχα αυτοκίνητο με DSG για 3,5 χρόνια και 55.000 Km.
-
Τι σχόλιο μου έγινε βάσει αυτών που βλέπω στο βίντεο. Τώρα αν το ντίζελ το είχε στην κατηφόρα ή το βενζίνης ήταν το 1.0 αντί το 1.5 δεν το ξέρω.
Η αλήθεια είναι ότι τα χωρίζουν σχεδόν 2 δευτερόλεπτα στο 0-100 που δεν φαίνεται στο βίντεο.
-
Σκέφτομαι να προβω στην αγορα στου σκοντα καμικ και ειμαι σε δίλημμα για το τι σασμαν να επιλεξω. Ειδα διαφορα θεματα με προβληματα στα dsg (λιγο πιο παλια) και το μεγαλο κοστος αλλαγης που εχουν. Ηθελα λοιπον να ρωτησω: Τα τελευταια dsg ειναι περισσοτερο αξιοπιστα ? Το κοστος αλλαγης εχει πεσει ?
Το αμάξι είναι πολύ καλό για τα χρήματα που ζητάει, γιατί είναι καλά εξοπλισμένο και πολύ ευρύχωρο με συντηρητική αισθητική αλλά αρκετά όμορφο και στο δρόμο καθόλου κακό, η αξιοπιστία του DSG πιστεύω όμως πως εξαρτάται από το τί χρήση κάνεις.
Κάποιος που κινείται πάντα στο εθνικό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων και κάνει μέτρια χρήση του αυτοκινήτου εντός πόλεως, δεν έχει πολλές πιθανότητες να αντιμετωπίσει πρόβλημα. Κάποιος που επειδή αγοράζει SUV θα πατήσει και μερικούς χωματόδρομους, παραλίες και καλντερίμια ορεινών χωριών τακτικά (όπως εγώ) ή θα κινείται πολλές ώρες στο σταμάτα ξεκίνα του κέντρου πόλεων, αυξάνει αρκετά τις πιθανότητες να χει αστοχία το DSG. Γι αυτό, παρόλο που το εκτιμώ πολύ το αυτοκίνητο αλλά φοβόμουν το DSG, κατέληξα σε γαλλικό με μετατροπέα ροπής. Αν έχεις την 4ετη εγγύηση και νομίζεις οτι η χρήση που κάνεις δεν επιβαρύνει πολύ το κιβώτιο, μπορείς να πάρεις το μικρό ρίσκο.
-
.... Οποιοσδήποτε έχει στοιχειώδη εμπειρία από αυτοκίνητα μπορεί να καταλάβει ότι δύο ίδια αυτοκίνητα με ίδιο κιβώτιο και μοναδική διαφορά τον κινητήρα (όπου αυτό με το βενζινοκινητήρα έχει 30% παραπάνω ιπποδύναμη) δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ περίπτωση να έχουν ίδιο χρόνο στο 0-100. Ούτε καν να είναι κοντά!
Εκ πρώτης όψεως σωστό για κάποιον που γνωρίζει στοιχειωδώς μόνον, αλλά χρειάζεται να ξέρουμε και άλλα πολλά...
Θα πρέπει να έχουν και ίδιο μέγεθος τροχών (συνολική διάμετρος) και επίσης ίδια τελική σχέση μετάδοσης. Αν είναι πιο ''κοντό'' η πιο ''μακρύ'' το ντήζελ;
Αν έχει διαφορετική χαρτογράφηση το λογισμικό του κιβωτίου -πράγμα εξαιρετικά πιθανό- λόγω διαφοράς εύρους λειτουργίας του κινητήρα; Δεν είναι εύκολη η απάντηση.
Skoda Kamiq