Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    E
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 35
    • Best 0
    • Groups 0

    elpa02

    @elpa02

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    35
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    elpa02 Unfollow Follow

    Latest posts made by elpa02

    • RE: Skoda Kamiq

      Αφού τη βλέπεις την ανηφόρα τη κόβεις και με το μάτι αν θα τη βγάλει μόνο με 1η ή αν θα αλλάξει και σε 2α. Γενικά δεν υπάρχει ανηφόρα με άσφαλτο και στρωτό δρόμο  που δε θα μπορέσει να τη βγάλει τουλάχιστον με 2α. Αν μιλάμε για χώμα ή άσφαλτο με λακούβες κλπ που θες να πας αργά βάζεις μανιουαλ. Αν έχεις ενδοιασμούς για το πώς θα βγει η ανηφόρα βάζεις μανιουαλ. Εγώ κάθε φορά που βγάζω το αμάξι από τη ραμπα του γκαράζ παρότι δεν ειναι απότομη βάζω μανιουαλ. Γιατί λόγω ροπής αλλάζει πολύ γρήγορα σε 2α πάνω που θα χρειαστεί να σταματήσω. Οπότε μανιουαλ.

      Το S επί της ουσίας δε κάνει τίποτα. Απλά κάνει αλλαγές (πάνω ή κάτω) πιο ψηλά  και είναι λίγο πιο ευαίσθητο στο γκαζι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      elpa02
    • RE: Skoda Kamiq

      Δυστυχώς, η επαναφορά εργοστασιακών δεν έδωσε καμία λύση.

      Χθες επιβεβαιώθηκε η ελαττωματική λειτουργία του infotainment καθώς έκανε άλλη μια επανεκκίνηση με το που έβαλα μπροστά τον κινητήρα και μετά από λίγο που πήγα να παρκάρω δεν άνοιγε με τίποτα η κάμερα οπισθοπορείας. Χρειάστηκε να κάνω soft reset με πάτημα του κουμπιού για 10 δευτερόλεπτα για να ξεκολλήσει και να ανοίξει η κάμερα.

      Άρα καταλήγουμε στο ότι όντως χρειάζεται η αλλαγή του εγκεφάλου και τώρα αρχίζει το άγχος αν θα γίνει η δουλειά όπως πρέπει στο συνεργείο. Από αυτά που έχετε γράψει, με έχετε φοβίσει πολύ είναι η αλήθεια όσον αφορά τον Μακρή, αλλά δεν μπορώ να κάνω κι αλλιώς εφόσον το ανταλλακτικό έχει παραγγελθεί από αυτόν.

      δεν είναι για το kamiq αλλά μήπως είναι αυτή η περίπτωση?

      https://ec.europa.eu/consumers/consumers_safety/safety_products/rapex/alerts/?event=main.weeklyOverview&web_report_id=10000006&Year=2020&Category=26&lng=en

      Εδώ το λέει καλύτερα

      https://car-recalls.co.uk/recall/skoda-kamiq-2019-2020-the-e-call-function-may-not-work/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      elpa02
    • RE: Skoda Kamiq

      αμα εισαι αθηνα γιατι δε περνας απο κοιλακο?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      elpa02
    • RE: Skoda Kamiq

      nikond wrote:

      Επίσης, τις τελευταίες μέρες πριν την επίσκεψη στο συνεργείο, εμφανίστηκε και 2ο μήνυμα 'Λειτουργία κλήσης ανάγκης περιορισμένη. Μεταβείτε σε συνεργείο', το οποίο απενεργοποιείται με σβήσιμο του κινητήρα. Και γι' αυτό το μήνυμα πήρα μια παρόμοια απάντηση 'αυτό μπορεί να στο ξαναβγάλει, παρακολούθησέ το...'.

      Αυτο το τελευταιο το χει  βγαλει και σε μενα 3-4 φορες. Την πρωτη φορα απο κει που το αγορασα το βαλανε στο διαγνωστικο ολα καλα ειπαν. Βεβαια το σφαλμα ειχε φυγει μονο του.

      Τη δευτερη μου ειπαν θα σου κανουμε αναβαθμιση. Στο συνεργειο μεσα με φωναξε ο τεχνιτης και μου εδειξε το changelog της αναβαθμισης το οποιο δεν ειχε καμμια αναφορα στο προβλημα αυτο. Συμφωνησαμε οτι πιθανον η αναβαθμιση να μη βοηθησει σε κατι αλλα αναβαθμιση ειναι ασ την περασουμε.

      Εν τω μεταξυ ειχα ψαξει και σε ξενα forum και ειδα οτι και αλλοι εχουν το ιδιο θεμα και τα διαφορα συνεργεια σε διαφορες χωρες ελεγαν ο καθενας τα δικα του. Επίσης ειχα βρει οτι στη Γερμανια ειχε βγει ανακληση.

      Τελος οταν πηγα στον Κοιλακο για service και ανεφερα το προβλημα μου ειπαν οτι θα αντικαταστησουν μια πλακετα -εντος εγγυησης- αλλα θα επρεπε να περιμενω γινει παραγγελια και να ερθει ελλαδα. Οντω με πηραν τηλεφωνο το πηγα για 2 ωρες και την αλλαξαν. Τωρα τι ακριβως εφταιγε δεν εμαθα ποτε αλλα τουλαχιστον δε το ξαναβγαλε.

      Ενα τετοιο σφαλμα ειναι πιθανο να το βγαλει αν δεν εχει καλη ληψη σηματος κινητης τηλεφωνιας απο την esim αλλα βεβαια στην δικια μου περιπτωση δε υπηρχε τετοιο θεμα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      elpa02
    • RE: Skoda Kamiq

      Χοντρικα θα ελεγα οτι την επιταχυνση απο σταση την καθοριζει η μεγιστη ροπη του κινητηρα και η ισχυς που εχει σε αυτες τις στροφες ενω η επιταχυνση απο δεδομενη ταχυτητα εξαρταται  απο την μεγιστη ισχυ του. Η κλιμακωση του κιβωτιου προφανως πρπει να ειναι τετοια που να εξυπηρετει αυτα τα ζητουμενα. Προφανως μικρος  πολυστροφος κινητηρας με λιγη ροπη αλλα αρκετη ισχυ χρειαζεται  πολλες κοντες σχεσεις και το αντιθετο ενας με μεγαλη ροπή.

      και για να ξαναγυρισω απο εκει που ξεκινησε η κουβεντα στο βιντεακι που συγκρινει τα 2 αυτοκινητα, οπως ειχα ποσταρει πισω δε μου κανει εντυπωση που τα δειχνει να ειναι πιο κοντα στα 0-100 με την εννοια οτι ειναι αναμενομενο. Στα πρωτα χλμ ολο το εργο καταναλωνεται σχεδον αποκλειστικα στην μετακινηση της μαζας του οχηματος απο σταση- μεγιστη αδρανεια- και απαιτειται ροπη ενω μετα που αυξανεται εκθετικα με την ταχυτητα  η αντισταση στην κινηση του οχηματος και η αδρανεια εχει 'μετατραπει' απαιτειται ισχυ για το παραπανω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      elpa02
    • RE: Skoda Kamiq

      elpa02 wrote:

      Οποτε κατα την μεγιστη ροπή που εχεις και την μεγιστη επιταχυνση δεν ειναι διαθεσιμη η επιπλεον ισχυ του tsi εναντι του tdi για να γινουν ολα πιο γρηγορα. αυτο εξηγει και αυτος καπου μετα το 5:30

      Μέγιστη επιτάχυνση δεν έχεις στην μέγιστη ροπή του κινητήρα, αλλά στην μέγιστη ροπή που φτάνει στου κινητήριους τροχούς και αυτό είναι θέμα μετάδοσης. Πρακτικά μέγιστη επιτάχυνση έχεις στην μέγιστη ισχύ του κινητήρα.

      θα ελεγα οτι στη μεγιστη ισχυ του θερμικου κινητηρα δεν εχεις μεγιστη ροπη όπως προκύπτει και απο τις καμπύλες. αυτος θα ηταν ενας ιδανικος κινητηρας.

      την μεγιστη ροπη στους τροχους που θα σου εξασφαλισει την μεγιστη επιταχυνση, οπως λες και συ,  την εχεις οταν εχεις και τη μεγιστη ροπη κινητηρα για καθε σχεση του κιβωτιου ξεχωριστα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      elpa02
    • RE: Skoda Kamiq

      elpa02 wrote:

      Σιγουρα το 1.5 εχει αρκετα παραπανω αλογα για να διατηρησει και να πετυχει υψηλοτερες ταχυτητες αλλα στα 0-100 και στο ξεκολημα παιζει ρολο η ροπή και το πετρελαιακι εχει 25 κιλα. οποτε δεν εκπλησομαι με το βιντεο.

      Σε όλα παίζει ρόλο η ιπποδύναμη:

      Youtube Video

      Δε τα λεει λαθος ο κυριουλης αλλα το μυστικο ειναι στις καμπύλες ροπής και ισχύος. Δε λεω οτι το tdi υπερτερει τελικα σε επιδοσεις του tsi αλλα στο tdi στο φασμα στροφων της μεγιστης ροπής αποδιδεται και η μεγιστη ιπποδύναμη, το οποιο δεν ισχυει στον βενζινοκινητηρα ο οποιος αποδιδει την μεγιστη ισχυ πολυ ψηλα, Οποτε κατα την μεγιστη ροπή που εχεις και την μεγιστη επιταχυνση δεν ειναι διαθεσιμη η επιπλεον ισχυ του tsi εναντι του tdi για να γινουν ολα πιο γρηγορα. αυτο εξηγει και αυτος καπου μετα το 5:30

      και μιας και εχει γινει κουβεντα για το zeperfs στο ιδιο site κοιτωντας τα specs των 2 κινητηρων φαινεται αυτο. Μαλιστα εκει που γραφει τις τιμες ροπής σε παρενθεση αναφερει και την διαθεσιμη ιπποδυναμη.

      my 2 cents

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      elpa02
    • RE: Skoda Kamiq

      Πόσο μο κατανάλωση έχεις και αν θυμάσαι με πόσο μο ταχύτητας;

      τωρα ειδα οτι τα ειχαμ ξανασυζητησει παλιοτερα (σελ 20 #495) 

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      elpa02
    • RE: Skoda Kamiq

      50

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      elpa02
    • RE: Skoda Kamiq

      Χοντρικά από 5.5 μέχρι 6.8 στη πολη ανάλογα τα κέφια και μέχρι 5.5 σε ταξίδι στα 120 kmh.

      Γενικά στ πόλη οδηγω λίγο νευρικά στο ταξίδι χαλαρώνω. Από αυτονομία μέσα με τις χαμηλές καταναλώσεις πιάνει και τα 900χλμ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      elpa02
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr