-
Η αλήθεια είναι στις προδιαγραφές δεν βρίσκεις κάπου τα νούμερα από τις σχέσεις μεταδοσεις του κάθε σασμάν.
-
εχω το tdi dsg περιπου 10 μηνες και εχω κανει 16000+ χλμ. ειμαι πολυ ευχαριστημενος με το αμαξι. Συγκριτικα με το 1.5 δεν ξερω αν ειναι ποιο κοντο η πιο μακρυ ολικα ή μόνο κινβωτιο η το διαφορικο τελοσπαντων δε νομιζω οτι εχει σημασια αλλωστε οτι εχει το καθενα το εχει.. Το 1.5 τελικιαζει λιγο πανω απο τα 200 ενω το δικο μου το εχω παει μεχρι 190 σχετικα ευκολα. ειχε κι αλλο αλλα δε ξερω που θα τελικιαζε. Σιγουρα το 1.5 εχει αρκετα παραπανω αλογα για να διατηρησει και να πετυχει υψηλοτερες ταχυτητες αλλα στα 0-100 και στο ξεκολημα παιζει ρολο η ροπή και το πετρελαιακι εχει 25 κιλα. οποτε δεν εκπλησομαι με το βιντεο.
οσον αφορα το dsg δουλευει αψογα αλλα θελει και να το μαθεις.
Δεν ειναι αυτοκινητο επιδοσεων οποτε μη περιμενει κανεις παρα πολλα αλλα το μοτερ με το σασμαν δενει πολυ ωραια και με το τροπο που δουλεουν ολα μαζι σκας χαμογελα. νιωθω οτι σε προκαλει να παιζεις μαζι του. γρηγορα ανεβασματα κατεβασματα ειδικα στο sport και δυνατο τραβηγμα απο χαμηλα
Σχετικα με την ανεση επιβατων ο χωρος στο σαλονι απλα περισσευει...εχει μακρυ μεταξονιο τοσο οσο (νιομιζω πιο μακρυ απο το μακρυτερο karoq) και παει τρενο.
αλλα επειδη δε δουλευω σε πιστα αγωνων μου κανει μια χαρα και επιπλεον εχει κι αλλα χαμογελα οταν τσεκαρεις καταναλωση. στο τελος της ημερας για μενα ειναι αυτο που εψαχνα. ενα all around αυτοκινητο.
-
Πόσο μο κατανάλωση έχεις και αν θυμάσαι με πόσο μο ταχύτητας;
-
Χοντρικά από 5.5 μέχρι 6.8 στη πολη ανάλογα τα κέφια και μέχρι 5.5 σε ταξίδι στα 120 kmh.
Γενικά στ πόλη οδηγω λίγο νευρικά στο ταξίδι χαλαρώνω. Από αυτονομία μέσα με τις χαμηλές καταναλώσεις πιάνει και τα 900χλμ
-
Πόσα λτ ντεπόζιτο έχει;
-
50
-
Πόσο μο κατανάλωση έχεις και αν θυμάσαι με πόσο μο ταχύτητας;
τωρα ειδα οτι τα ειχαμ ξανασυζητησει παλιοτερα (σελ 20 #495)
-
harisma23 wrote:
.... Οποιοσδήποτε έχει στοιχειώδη εμπειρία από αυτοκίνητα μπορεί να καταλάβει ότι δύο ίδια αυτοκίνητα με ίδιο κιβώτιο και μοναδική διαφορά τον κινητήρα (όπου αυτό με το βενζινοκινητήρα έχει 30% παραπάνω ιπποδύναμη) δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ περίπτωση να έχουν ίδιο χρόνο στο 0-100. Ούτε καν να είναι κοντά!
Εκ πρώτης όψεως σωστό για κάποιον που γνωρίζει στοιχειωδώς μόνον, αλλά χρειάζεται να ξέρουμε και άλλα πολλά...
Θα πρέπει να έχουν και ίδιο μέγεθος τροχών (συνολική διάμετρος) και επίσης ίδια τελική σχέση μετάδοσης. Αν είναι πιο ''κοντό'' η πιο ''μακρύ'' το ντήζελ;
Αν έχει διαφορετική χαρτογράφηση το λογισμικό του κιβωτίου -πράγμα εξαιρετικά πιθανό- λόγω διαφοράς εύρους λειτουργίας του κινητήρα; Δεν είναι εύκολη η απάντηση.
Δεν είναι εύκολη η απάντηση... Είναι πανεύκολη! Η διαφορά σε επιδόσεις είναι τεράστια! Αρκεί να τσεκάρετε τα εργοστασιακά νούμερα, καθώς και τα νούμερα των τεστ, αν αμφιβάλλετε.
Αν τώρα προτιμάτε να πιστέψετε ένα τζαζεμένο που έφτιαξε ένα μαϊμού βίντεο ή θέλετε να πιστεύετε ότι το δικό σας TDi μπορεί να κοιτάει στα μάτια ένα TSi με 30% παραπάνω ιπποδύναμη, μπορείτε να βρείτε χίλιες δυο δικαιολογίες...
Υ.Γ.: Μου αρέσει που ψάχνετε τη διαφορά στις σχέσεις του κιβωτίου και αναρωτιέστε αν υπάρχει... Το diesel προφανώς έχει πιο μακριές σχέσεις από τη βενζίνη, για να αντισταθμίσει την μικρότερη ωφέλιμη περιοχή στροφών. Όχι μόνο στο Kamiq βεβαίως, αλλά σε όλα τα diesel σε σχέση με αντίστοιχους βενζινοκινητήρες. Και λοιπόν; 116 vs 150!
-
TJK wrote:
harisma23 wrote:
.... Οποιοσδήποτε έχει στοιχειώδη εμπειρία από αυτοκίνητα μπορεί να καταλάβει ότι δύο ίδια αυτοκίνητα με ίδιο κιβώτιο και μοναδική διαφορά τον κινητήρα (όπου αυτό με το βενζινοκινητήρα έχει 30% παραπάνω ιπποδύναμη) δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ περίπτωση να έχουν ίδιο χρόνο στο 0-100. Ούτε καν να είναι κοντά!
Εκ πρώτης όψεως σωστό για κάποιον που γνωρίζει στοιχειωδώς μόνον, αλλά χρειάζεται να ξέρουμε και άλλα πολλά...
Θα πρέπει να έχουν και ίδιο μέγεθος τροχών (συνολική διάμετρος) και επίσης ίδια τελική σχέση μετάδοσης. Αν είναι πιο ''κοντό'' η πιο ''μακρύ'' το ντήζελ;
Αν έχει διαφορετική χαρτογράφηση το λογισμικό του κιβωτίου -πράγμα εξαιρετικά πιθανό- λόγω διαφοράς εύρους λειτουργίας του κινητήρα; Δεν είναι εύκολη η απάντηση.
Δεν είναι εύκολη η απάντηση... Είναι πανεύκολη! Η διαφορά σε επιδόσεις είναι τεράστια! Αρκεί να τσεκάρετε τα εργοστασιακά νούμερα, καθώς και τα νούμερα των τεστ, αν αμφιβάλλετε.
Αν τώρα προτιμάτε να πιστέψετε ένα τζαζεμένο που έφτιαξε ένα μαϊμού βίντεο ή θέλετε να πιστεύετε ότι το δικό σας TDi μπορεί να κοιτάει στα μάτια ένα TSi με 30% παραπάνω ιπποδύναμη, μπορείτε να βρείτε χίλιες δυο δικαιολογίες...
Υ.Γ.: Μου αρέσει που ψάχνετε τη διαφορά στις σχέσεις του κιβωτίου και αναρωτιέστε αν υπάρχει... Το diesel προφανώς έχει πιο μακριές σχέσεις από τη βενζίνη, για να αντισταθμίσει την μικρότερη ωφέλιμη περιοχή στροφών. Όχι μόνο στο Kamiq βεβαίως, αλλά σε όλα τα diesel σε σχέση με αντίστοιχους βενζινοκινητήρες. Και λοιπόν; 116 vs 150!
Δεν είδα το βίντεο, δεν με ενδιαφέρει να το δω, δεν με νοιάζει αν είναι πειραγμένο ή όχι.
Δεν έχω αυτοκίνητο του γκρουπ vw, δεν είχα ποτέ, δεν μου αρέσουν.
Δεν έχω ντήζελ, προτιμώ την βενζίνη γιατί κάνω λίγα χιλιόμετρα κάθε χρόνο.
Δεν ξέρω πιο είναι ταχύτερο από το άλλο, δεν με ενδιαφέρει.
Διάβασα ανακρίβεια στο ποστ σου (ίδια αυτοκίνητα - ίδιο κιβώτιο) γι΄αυτό και έγραψα αυτά που έγραψα. Για την πληροφόρηση. (Τώρα βέβαια λες ότι δεν είναι ίδια...)
-
Μα για πoια ανακρίβεια μιλάς; Μιλάμε για το ίδιο αυτοκίνητο (Kamiq) με το ίδιο κιβώτιο (DSG), όπως ακριβώς το έγραψα! Η διαφορά είναι στον κινητήρα (και στις σχέσεις του κιβωτίου βεβαίως, όπως είναι απόλυτα λογικό όταν μιλάμε για diesel vs βενζίνη).
Κατά τ' άλλα, αν δεν έχεις δει το βίντεο πάνω στο οποίο βασίστηκε η συζήτηση και αν δεν σε ενδιαφέρει το θέμα της συζήτησης, δηλαδή ποιο είναι ταχύτερο και σε ποιες ταχύτητες, μήπως θα ήταν καλύτερα να το ψάξεις λίγο παραπάνω πριν εκφέρεις άποψη;
Και για να λήξουμε την πραγματικά ανούσια αυτή κουβέντα, ορίστε και η σύγκριση των επιδόσεων των δύο μοντέλων, που επιβεβαιώνει ότι δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ επαφή στο θέμα των επιδόσεων, σε οποιεσδήποτε ταχύτητες ή σχέσεις κιβωτίου: http://www.zeperfs.com/en/duel8143-8543.htm
Υ.Γ.: Το προηγούμενο ποστ μου προφανώς δεν απευθυνόταν μόνο σε σένα...
-
Μα για πoια ανακρίβεια μιλάς; Μιλάμε για το ίδιο αυτοκίνητο (Kamiq) με το ίδιο κιβώτιο (DSG), όπως ακριβώς το έγραψα! Η διαφορά είναι στον κινητήρα (και στις σχέσεις του κιβωτίου βεβαίως, όπως είναι απόλυτα λογικό όταν μιλάμε για diesel vs βενζίνη).
???
Δεν χρειάζεται να εκνευρίζεσαι... Δεν μπήκα στην συζήτηση για να υποστηρίξω το ένα έναντι του άλλου. Ήταν απόλυτα συγκεκριμένο αυτό που είπα. Πολλές φορές διαβάζω θέματα στο φόρουμ που δεν με ενδιαφέρουν άμεσα, απλά και μόνο για να αντλώ πληροφόρηση όπως κάνεις και εσύ και πολλοί άλλοι πιστεύω. Με την ίδια λογική ποστάρω αν κάτι μου φανεί ανακριβές και όχι για αντιπαράθεση. Οι αναγνώστες ας κρίνουν.
-
Τελικά όμως δεν τεκμηρίωσες ποια ήταν η ανακρίβεια του ποστ μου...
-
οι διαφορες οφείλονται και σε μεγαλο βαθμο γιατι το βενζίνης είναι και 90 κιλά ελαφρυτερο. Διαφωτιστικο το παραππανω λινκ με τις μετρήσεις , ξεκάθαρο το προβάδισμα του tsi 9.2 lg/ps vs 12.7 . Δεν έχει όμως κρισιμες καθημερινες ρεπριπ 50-80 . Σε αυτή συμφωνα με το drive tsi έχει 2.8 sec για το tdi δεν έχουμε θεωρώ ότι εκει πατσίζουν.
Έχει ρεπρίζ 40-140, 80-120 και 80-180 όπου το ξύλο που ρίχνει ο 1.5 TSi στον 1.6 TDi είναι ανελέητο. Και πιστεύεις ότι με κάποιο μαγικό τρόπο θα είναι κοντά στο 50-80;
Κατά τ΄άλλα κάνεις λάθος: οι διαφορές οφείλονται σε τεράστιο βαθμό στον κινητήρα και σε πολύ μικρό βαθμό στο βάρος. Πόσο αισθάνεσαι αλήθεια ότι 'κόβει' το αυτοκίνητο σου όταν βάλεις ένα δεύτερο άτομο μέσα; Παρόλ' αυτά η αιτία των διαφορών δεν είναι το θέμα μας, αλλά αν υπάρχουν διαφορές ή όχι ως τα 160 μεταξύ των δύο Kamiq 1.6TDI και 1.5TSi, όπως ειπώθηκε.
-
οι διαφορες οφείλονται και σε μεγαλο βαθμο γιατι το βενζίνης είναι και 90 κιλά ελαφρυτερο. Διαφωτιστικο το παραππανω λινκ με τις μετρήσεις , ξεκάθαρο το προβάδισμα του tsi 9.2 lg/ps vs 12.7 . Δεν έχει όμως κρισιμες καθημερινες ρεπριπ 50-80 . Σε αυτή συμφωνα με το drive tsi έχει 2.8 sec για το tdi δεν έχουμε θεωρώ ότι εκει πατσίζουν.
Στο 0-160 παντα θα κερδίζει η μεγαλυτερη ιπποδυναμη στις χαμηλές ρεπριζ τα ντιζελ λόγω ροπης ( αν και στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι σχετικά ασθενικό το καμικ, αλλά ντιζελ έχουν 27-30-32 κιλα έναντι των 25 εδω) κλείνουν την ψαλιδα και φυσικά καβατζώνουν τα +2 λτ σε κατανάλωση σε νορμαλ πιέσεις του γκαζιού και τα +3 λτ οταν πιέζεις πολυ και φορτωμένο.
Δείτε ας πουμε το δικο μου ντιζελ 120/320 πως είναι πληρως ανταγωνιστικο σε 0-40-50-60-80-100 με το tsi
-
Που την είδες αυτή τη διαφορά; Σε κάθε περίπτωση η επιμονή σου στο θέμα δεν υποστηρίζεται με τίποτα...
Υ.Γ.1: Πραγματικά πιστεύεις ότι το δικό σου ντίζελ είναι ανταγωνιστικό με τον 1.5 TSi σε επίπεδο επιδόσεων; Πάντως τα νούμερα δεν δείχνουν αυτό...
Υ.Γ.2: Μην επιμένεις στο θέμα του βάρους. Εκτίθεσαι για κάτι που δεν παίζει καν ρόλο στη συζήτηση. Είπαμε, σύγκριση Kamiq TDi vs TSi. Όπως είναι, με ότι κινητήρες, κιβώτια και βάρη κουβαλάνε.
-
Οταν βάλω ένα ατομο 90 κιλων όσο η διαφορά των δυο εκδόσεων ναι κόβει πολυ το αμάξι. Ναι στο 50-80 θα είναι πολυ κοντα.
Αν απο το 0-50 και 0-80 αφαιρέσουμε την διαφορά τους βγαζουν στο 50-80 3.5 - 3.6 δλδ μόλις 0.1 sec κερδος για το βενζίνης.
Ωραιο εργαλείο αυτό που έβαλες Harisma. βλέπω οτι το scross μου δεν του βγαίνει κάνενα 1.5-16 ντιζελ !! ακομα και το χοντα σιβικ 1.5 που χαθηκε απο την ελλαδα και κερδιζει και σε κάποια σημεια ακομα και το κασκαι των 1.7/150/340 !!
http://www.zeperfs.com/en/duel6682-4653.htm
http://www.zeperfs.com/en/match6682-8006.htm
Εδω κερδίζει μεχρι το FORD KUGA III 2.0 ECOBLUE MHEV που φυσικα τα χωρίζουν και 300 κιλά ( δεν είχε το 1.5 ντιζελ να το συγκρίνω)
-
Σου είπα πως το εβγαλα διαβασε τι γραφω αφου δεν παίζει ρόλο το βαρος στις επιδοσεις οκ τι να πω...
στο συγκριτικο 1.6 tdi vs1.5 tsi σου λεω οτι το tsi είναι 90 κιλα ελαφρυτερο και μου λες οτι δεν παιζει ρολο στις επιδοσεις? ... τι να πω ότι πεις...
-
Υπάρχει η πληροφορία των δύο καμικ για 0-50 και 0-80 στο λινκ που έδωσες εσύ! Από εκεί το πήρα.
-
Σιγουρα το 1.5 εχει αρκετα παραπανω αλογα για να διατηρησει και να πετυχει υψηλοτερες ταχυτητες αλλα στα 0-100 και στο ξεκολημα παιζει ρολο η ροπή και το πετρελαιακι εχει 25 κιλα. οποτε δεν εκπλησομαι με το βιντεο.
Σε όλα παίζει ρόλο η ιπποδύναμη:
-
Υπάρχει η πληροφορία των δύο καμικ για 0-50 και 0-80 στο λινκ που έδωσες εσύ! Από εκεί το πήρα.
Για κάποιο λόγο δεν μου τα έβγαζε εμένα. Ξαναφόρτωσα τη σελίδα και είδα ότι με τον υπολογισμό που κάνεις, το TSi θέλει για το 50-80 από 2,6 ως 2,9 δεύτερα (καλύτερη με χειρότερη μέτρηση) ενώ το TDi 3,5. Σίγουρα όχι 0,1 δευτερόλεπτο διαφοράς όπως έγραψες, αλλά πολύ παραπάνω.
Skoda Kamiq