-
Ρε τους φουκαραδες τους Βούλγαρους, δεν τους το είπε κανένας ότι μπαίνουν μέσα με τα τσαρούχια με τον λιγνίτη, και τον εισάγουν από Ελλάδα με μεταφορικά...
-
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Ρε τους φουκαραδες τους Βούλγαρους, δεν τους το είπε κανένας ότι μπαίνουν μέσα με τα τσαρούχια με τον λιγνίτη, και τον εισάγουν από Ελλάδα με μεταφορικά...
τους πιάσαμε κότσους ρε piliou! εμεις στο Ellada, ειμαστε πιο έξυπνοι. αφου εδώ δεν συμφέρει, ειπαμε μόνο φ/β και ανεμογενήτριες παντού, αυτές που βγάζουν απο την Γερμανία και τις πετάνε δηλαδή.
-
Αιολικά: όλο και λιγότερα στη Γερμανία. Γιατί τα βάζουμε στην Ελλάδα;
Στο τέλος Ιουλίου ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα των εγκαταστάσεων νέων αιολικών στην Ευρώπη. Στο 1ο εξάμηνο 2019 στη Γερμανία εγκαταστάθηκαν τα λιγότερα από το 2000, μόλις 86 ανεμογεννήτριες, συνολικής ισχύος 287MW [1]. Πρόκειται για την ιστορικά χειρότερη επίδοση από το 2000, χρονιά που έγινε ο νόμος για την προώθηση των ΑΠΕ (EEG) με πολύ υψηλές επιδοτήσεις, που έκαναν τη Γερμανία να έχει πλέον το πιο ακριβό ρεύμα στην Ευρώπη.
Η εξέλιξη αυτή ήταν περίπου αναμενόμενη, καθώς στις τρεις τελευταίες κοινές δημοπρασίες για νέα έργα ΑΠΕ, που έγιναν το 2018 και το 2019 στη Γερμανία, τα αιολικά έμειναν εντελώς στα αζήτητα, έγιναν δεκτές προσφορές μόνο για Φ/Β.
-
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Στο ερώτημα αν έγινε φτηνότερο το ρεύμα για τον πολίτη δεν υπάρχει εύκολη απάντηση.
Φυσικα υπαρχει ευκολη απαντηση, ΟΧΙ.
Οι μονοι που δεν μπορουν να απαντησουν μια τοσο απλη ερωτηση ειναι τα κομματοσκυλα. -
@spiros-0 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Στο ερώτημα αν έγινε φτηνότερο το ρεύμα για τον πολίτη δεν υπάρχει εύκολη απάντηση.
Φυσικα υπαρχει ευκολη απαντηση, ΟΧΙ.
Οι μονοι που δεν μπορουν να απαντησουν μια τοσο απλη ερωτηση ειναι τα κομματοσκυλα.Έγινε πολύ ακριβότερο, ή διαφωνεί κανένας;
-
@bekiaris said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Αιολικά: όλο και λιγότερα στη Γερμανία. Γιατί τα βάζουμε στην Ελλάδα;
Στο τέλος Ιουλίου ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα των εγκαταστάσεων νέων αιολικών στην Ευρώπη. Στο 1ο εξάμηνο 2019 στη Γερμανία εγκαταστάθηκαν τα λιγότερα από το 2000, μόλις 86 ανεμογεννήτριες, συνολικής ισχύος 287MW [1]. Πρόκειται για την ιστορικά χειρότερη επίδοση από το 2000, χρονιά που έγινε ο νόμος για την προώθηση των ΑΠΕ (EEG) με πολύ υψηλές επιδοτήσεις, που έκαναν τη Γερμανία να έχει πλέον το πιο ακριβό ρεύμα στην Ευρώπη.
Η εξέλιξη αυτή ήταν περίπου αναμενόμενη, καθώς στις τρεις τελευταίες κοινές δημοπρασίες για νέα έργα ΑΠΕ, που έγιναν το 2018 και το 2019 στη Γερμανία, τα αιολικά έμειναν εντελώς στα αζήτητα, έγιναν δεκτές προσφορές μόνο για Φ/Β.
Πόσο relevant είναι σήμερα, 27/6/2025, μια είδηση από τις 26/08/2019 ;
-
πως και δεν έβαλαν καμία φωτιά για να κάψουν αυτά τα λίγα που έχουν μείνει?
Ισχυροί άνεμοι στην Αττική: Πτώση δέντρου στη Μιχαλακοπούλου και ζημιές στο Παγκράτι
-
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@spiros-0 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Στο ερώτημα αν έγινε φτηνότερο το ρεύμα για τον πολίτη δεν υπάρχει εύκολη απάντηση.
Φυσικα υπαρχει ευκολη απαντηση, ΟΧΙ.
Οι μονοι που δεν μπορουν να απαντησουν μια τοσο απλη ερωτηση ειναι τα κομματοσκυλα.Έγινε πολύ ακριβότερο, ή διαφωνεί κανένας;
Πόσο πλήρωνες το 18 την kWh και πόσο σήμερα; Από περιέργεια ρωτάω χωρίς να κοροϊδεύω.
-
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@spiros-0 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Στο ερώτημα αν έγινε φτηνότερο το ρεύμα για τον πολίτη δεν υπάρχει εύκολη απάντηση.
Φυσικα υπαρχει ευκολη απαντηση, ΟΧΙ.
Οι μονοι που δεν μπορουν να απαντησουν μια τοσο απλη ερωτηση ειναι τα κομματοσκυλα.Έγινε πολύ ακριβότερο, ή διαφωνεί κανένας;
Πόσο πλήρωνες το 18 την kWh και πόσο σήμερα; Από περιέργεια ρωτάω χωρίς να κοροϊδεύω.
0.85 και 0.70 περίπου το νυχτερινό με 3 ευρώ πάγιο
-
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Ρε τους φουκαραδες τους Βούλγαρους, δεν τους το είπε κανένας ότι μπαίνουν μέσα με τα τσαρούχια με τον λιγνίτη, και τον εισάγουν από Ελλάδα με μεταφορικά...
Η Ελλάδα έχει γίνει παραγωγός ενέργειας («δεν παράγει τίποτα η Ελλάδα, μόνο τουρισμό») με εξαγωγές ενέργειας σχεδόν τριπλάσιες από τις εισαγωγές και καθαρό ισοζύγιο το 25 άνω των 300 εκ ευρώ. Αλλά η ψεκα με το φθηνό ρεύμα από Βουλγαρία συνεχίζει ακάθεκτη.
-
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Η Ελλάδα έχει γίνει παραγωγός ενέργειας («δεν παράγει τίποτα η Ελλάδα, μόνο τουρισμό») με εξαγωγές ενέργειας σχεδόν τριπλάσιες από τις εισαγωγές και καθαρό ισοζύγιο το 25 άνω των 300 εκ ευρώ. Αλλά η ψεκα με το φθηνό ρεύμα από Βουλγαρία συνεχίζει ακάθεκτη.
δεν διαφώνησε κανένας οτι εξάγουμε, γιατί μπερδεύεσαι. Οπως ομως εισάγουμε κιόλας ρεύμα, αλλα οι εξαγωγές ειναι περισσότερες. Η ερώτηση ειναι, αντί να το εξάγαμε, τις φθηνές ώρες που έχουμε μεγάλη παραγωγή απο ΑΠΕ, μηπως να είχαμε περισσότερες μπαταρίες να το αποθηκεύαμε, για να έχουμε πιο χαμηλές τιμές το βράδυ, και η μέση τιμή να έπεφτε?
-
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Αλλά η ψεκα με το φθηνό ρεύμα από Βουλγαρία συνεχίζει ακάθεκτη.
οταν τα επιχειρήματα τελειώνουν, μένει η ψέκα. Δυστυχώς, πρέπει επιτέλους να μάθετε οτι δεν τρώμε το κουτόχορτο που μοιράζεται στην ΝΔ!!!
δείτε κύριοι με πιανού ευθύνη καθυστερούν οι διαγωνισμοί για τις μπαταρίες και συνεχίζουμε και πληρώνουμε ακριβό ρεύμα! το οτι το εξάγουμε, δεν ειναι για τυμπανοκρουσίες οπως κάποιοι θέλουν να παρουσιάσουν, εμάς ως λαό μας ενδιαφέρει να πληρώνουμε φθηνό ρεύμα, και οτι περισσεύει, να πουλάμε...αλλά δεν μας τα λέτε καλά ακόμα μια φορά εκει στην ΝΔ, γιατι τα καλά και συμφέροντα ειναι άλλα...
Υπενθυμίζεται ότι για τον πρώτο και τον δεύτερο διαγωνισμό, η διορία για την έναρξη λειτουργίας των μπαταριών έχει καθοριστεί στις 31 Δεκεμβρίου 2025. Από την πλευρά τους οι επενδυτές, όπως μεταφέρουν πηγές με γνώση των όσων ειπώθηκαν στην σύσκεψη, επισήμαναν την πρόθεσή τους να κινηθούν εντός χρονοδιαγράμματος, δηλαδή να υποβάλουν αίτημα ενεργοποίησης της σύνδεσης μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2025, όπως και προβλέπεται. Ωστόσο, όπως αναφέρθηκε, οι πιθανότητες είναι λίγες δεδομένων των καθυστερήσεων στην επεξεργασία των αιτημάτων από τον ΑΔΜΗΕ λόγω εξαιρετικά μεγάλου φόρτου εργασίας που καλείται να διεκπεραιώσει.
-
Επειδή βαριέμαι να συμμετέχω σε ψεκασμένες συζητήσεις, η ερώτηση ήταν αν σήμερα είναι φτηνότερα από την εποχή Φωτόπουλου.
Και η απάντηση είναι ότι σήμερα είναι πολύ φτηνότερα από το όσο πληρώναμε τότε σαν ρεύμα και σαν φόρους για τις ζημιές της ΔΕΗ.
Και κυρίως σήμερα έχουμε σχεδόν πάντα ρεύμα και όχι όποτε γούσταραν οι αισχροί φωτόπουλοι και οι απολογητές τους.
-
Πως είναι φθηνότερα αφού οι λογαριασμοί είναι οι διπλοί; Επίσης στην δίκη μας περιοχή δεν είχαμε ποτέ διακοπές ρεύματος ενώ τώρα έχουμε. Ανάποδα τα έγραψες.
-
@wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Πως είναι φθηνότερα αφού οι λογαριασμοί είναι οι διπλοί; Επίσης στην δίκη μας περιοχή δεν είχαμε ποτέ διακοπές ρεύματος ενώ τώρα έχουμε. Ανάποδα τα έγραψες.
Μεταξύ 2017 και 2025 έχουμε μεσοσταθμική αύξηση κάπου 40% στην τιμή kWh για το νοικοκυριό. Όχι διπλασιασμό αλλά πολύ πιο πάνω από την μέση αύξηση εισοδημάτων και βασικού μισθού.
Ως προς τις διακοπές κι εγώ μάλλον είμαι στους τυχερούς, δεν έχω διακοπές (εννοώ επαναλαμβανόμενες ώστε να καταντούν ενοχλητικές) παρόλο που η περιοχή που μένω είναι ολίγον τι λαϊκή και μπας κλας.
-
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Ρε τους φουκαραδες τους Βούλγαρους, δεν τους το είπε κανένας ότι μπαίνουν μέσα με τα τσαρούχια με τον λιγνίτη, και τον εισάγουν από Ελλάδα με μεταφορικά...
Η Ελλάδα έχει γίνει παραγωγός ενέργειας («δεν παράγει τίποτα η Ελλάδα, μόνο τουρισμό») με εξαγωγές ενέργειας σχεδόν τριπλάσιες από τις εισαγωγές και καθαρό ισοζύγιο το 25 άνω των 300 εκ ευρώ. Αλλά η ψεκα με το φθηνό ρεύμα από Βουλγαρία συνεχίζει ακάθεκτη.
Αυτή τη μπαλιά στην εξέδρα (περί φθηνού βουλγαρικού ρεύματος κλπ, τα οποία κανείς άλλος δεν ανέφερε) την δεχόμαστε λόγω διεξαγωγής του αποτυχημένου αμερικάνικου Μουντιάλ.
Αυτές οι εξαγωγές ενέργειας, φαίνεται να είναι ζωτικής σημασίας για τους κατοίκους της Ελλάδας, έχουν αλλάξει τη ζωή προς το καλύτερο για όλους. Ίσως ακόμη περισσότερο κι από τα κέρδη των τραπεζών! -
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Ρε τους φουκαραδες τους Βούλγαρους, δεν τους το είπε κανένας ότι μπαίνουν μέσα με τα τσαρούχια με τον λιγνίτη, και τον εισάγουν από Ελλάδα με μεταφορικά...
Η Ελλάδα έχει γίνει παραγωγός ενέργειας («δεν παράγει τίποτα η Ελλάδα, μόνο τουρισμό») με εξαγωγές ενέργειας σχεδόν τριπλάσιες από τις εισαγωγές και καθαρό ισοζύγιο το 25 άνω των 300 εκ ευρώ. Αλλά η ψεκα με το φθηνό ρεύμα από Βουλγαρία συνεχίζει ακάθεκτη.
Αυτή τη μπαλιά στην εξέδρα (περί φθηνού βουλγαρικού ρεύματος κλπ, τα οποία κανείς άλλος δεν ανέφερε) την δεχόμαστε λόγω διεξαγωγής του αποτυχημένου αμερικάνικου Μουντιάλ.
Αυτές οι εξαγωγές ενέργειας, φαίνεται να είναι ζωτικής σημασίας για τους κατοίκους της Ελλάδας, έχουν αλλάξει τη ζωή προς το καλύτερο για όλους. Ίσως ακόμη περισσότερο κι από τα κέρδη των τραπεζών!Ε ναι, την μια πιάνουμε την μιρλα «δεν παράγουμε τίποτα», την άλλη «και τι αξία έχουν οι εξαγωγές ρεύματος»… Καλά, ούτε οι εξαγωγές ροδάκινων αλλάζουν προσωπικά την ζωή μου προς το καλύτερο, ούτε γιαουρτιών, ούτε της φέτας αν το πάμε έτσι…
Την μπάλα στην εξέδρα εγώ; Ακόμη δεν έχω λάβει εξήγηση από εσας τους μπαλαδορουσ πως γίνεται να εξάγουμε κατ εξακολούθηση φθηνό ρεύμα στην βουλγαρια και να το εισάγουμε ακριβά και παρόλα αυτά να έχουμε θετικό ενεργειακό ισοζύγιο καμιά 300ρια εκ το 25. -
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Ρε τους φουκαραδες τους Βούλγαρους, δεν τους το είπε κανένας ότι μπαίνουν μέσα με τα τσαρούχια με τον λιγνίτη, και τον εισάγουν από Ελλάδα με μεταφορικά...
Η Ελλάδα έχει γίνει παραγωγός ενέργειας («δεν παράγει τίποτα η Ελλάδα, μόνο τουρισμό») με εξαγωγές ενέργειας σχεδόν τριπλάσιες από τις εισαγωγές και καθαρό ισοζύγιο το 25 άνω των 300 εκ ευρώ. Αλλά η ψεκα με το φθηνό ρεύμα από Βουλγαρία συνεχίζει ακάθεκτη.
Αυτή τη μπαλιά στην εξέδρα (περί φθηνού βουλγαρικού ρεύματος κλπ, τα οποία κανείς άλλος δεν ανέφερε) την δεχόμαστε λόγω διεξαγωγής του αποτυχημένου αμερικάνικου Μουντιάλ.
Αυτές οι εξαγωγές ενέργειας, φαίνεται να είναι ζωτικής σημασίας για τους κατοίκους της Ελλάδας, έχουν αλλάξει τη ζωή προς το καλύτερο για όλους. Ίσως ακόμη περισσότερο κι από τα κέρδη των τραπεζών!Ε ναι, την μια πιάνουμε την μιρλα «δεν παράγουμε τίποτα», την άλλη «και τι αξία έχουν οι εξαγωγές ρεύματος»… Καλά, ούτε οι εξαγωγές ροδάκινων αλλάζουν προσωπικά την ζωή μου προς το καλύτερο, ούτε γιαουρτιών, ούτε της φέτας αν το πάμε έτσι…
Την μπάλα στην εξέδρα εγώ; Ακόμη δεν έχω λάβει εξήγηση από εσας τους μπαλαδορουσ πως γίνεται να εξάγουμε κατ εξακολούθηση φθηνό ρεύμα στην βουλγαρια και να το εισάγουμε ακριβά και παρόλα αυτά να έχουμε θετικό ενεργειακό ισοζύγιο καμιά 300ρια εκ το 25.Δε θέλω να κάνω τον ντετέκτιβ αλλά για όλα υπάρχει μια εξήγηση. Οι Βούλγαροι πάντα είχαν πολύ φτηνό ρεύμα ίσως λόγω του παλιού ρώσικου πυρηνικού εργοστασίου λίγο πάνω από το Μπλαγκόεβγκραντ. Δεν ξέρω τι γίνεται τώρα, μπορεί και να το έκλεισαν.
Αν οι τιμές του ρεύματος είναι χαμηλότερες σε σχέση με την Ελλάδα, δε μου φαίνεται λογικό να αγοράζουν το ακριβό ελληνικό ρεύμα. Ίσως αγοράζουν και άλλες ώρες εκτός του μεσημεριού που η τιμή είναι μηδέν ή αρνητική αλλά εξακολουθεί να είναι "χώμα"
-
@fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Αν οι τιμές του ρεύματος είναι χαμηλότερες σε σχέση με την Ελλάδα, δε μου φαίνεται λογικό να αγοράζουν το ακριβό ελληνικό ρεύμα. Ίσως αγοράζουν και άλλες ώρες εκτός του μεσημεριού που η τιμή είναι μηδέν ή αρνητική αλλά εξακολουθεί να είναι "χώμα"
αστον να πει το αφήγημα του, το προσπαθεί τοσο καιρό, το εχει πει 50 φορές, πετάει ο γάιδαρος, πετάει. θέλει σόνυ και καλά να μας πείσει οτι δεν ισχύουν αυτά που γράφει το άρθρο, ειναι συνωμοσιολογια... είναι προφανες απο ποιες πηγές ενημερώνετε. Ας βλέπουμε στην ζωή το δάσος και οχι το δένδρο.
-
@fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
...
Δε θέλω να κάνω τον ντετέκτιβ αλλά για όλα υπάρχει μια εξήγηση. Οι Βούλγαροι πάντα είχαν πολύ φτηνό ρεύμα ίσως λόγω του παλιού ρώσικου πυρηνικού εργοστασίου λίγο πάνω από το Μπλαγκόεβγκραντ. Δεν ξέρω τι γίνεται τώρα, μπορεί και να το έκλεισαν.
Αν οι τιμές του ρεύματος είναι χαμηλότερες σε σχέση με την Ελλάδα, δε μου φαίνεται λογικό να αγοράζουν το ακριβό ελληνικό ρεύμα. Ίσως αγοράζουν και άλλες ώρες εκτός του μεσημεριού που η τιμή είναι μηδέν ή αρνητική αλλά εξακολουθεί να είναι "χώμα"
8 μ.μ. δεν το λες και μεσημέρι.

edit
στις 9 μ.μ. το νούμερο είναι 294 MW
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4