Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4
    • 1
    • 2
    • 86
    • 87
    • 88
    • 89
    • 90
    • 89 / 90
    Αντίλογος
    34
    1795
    17269
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andya3 last edited by

      Κατ' αρχάς να ξεκαθαρίσουμε ότι η ΔΕΗ δεν ιδιωτικοποιήθηκε. Τμήμα της ΔΕΗ αποκρατικοποιήθηκε και μειώθηκε το ποσοστό του Δημοσίου για να μπουν κι άλλοι επενδυτές. Το κράτος διατηρεί ένα 35% περίπου, άρα καταστάσεις αν θέλει επηρεάζει.

      Επί Ζαίων ήταν η κλασσική κρατική ΔΕΗ, που λειτουργούσε τελείως ανορθολογικά και αντι-επιχειρηματικά με καθαρά πολιτικά κριτήρια. Έμπαινε μέσα, είχε πολύ υψηλό χρέος και δανεισμό, λειτουργούσε με ζημίες από το λιγνίτη, δεν μπορούσε να προσαρμοστεί στην απελευθερωμένη αγορά ενέργειας, δεν μπορούσε να αντλήσει κεφάλαια για εκσυγχρονισμό και επενδύσεις. Είχε τεθεί ακόμα και θέμα βιωσιμότητας της επιχείρησης.

      Και ποιο είναι ως τώρα το αποτέλεσμα της αποκρατικοποίησης; Πέρασε από ζημίες στην κερδοφορία, άρα σταματάει ο έλληνας φορολογούμενος να πληρώνει μια προβληματική επιχείρηση. Το κράτος από κει που πλήρωνε τη ΔΕΗ αποκτά φορολογικά έσοδα από μια κερδοφόρα εταιρεία. Η ΔΕΗ κατάφερε να αντλήσει κεφάλαια από την αγορά, που πριν δεν μπορούσε και να κάνει επενδύσεις σε ΑΠΕ, στο εξωτερικό κλπ αυξάνοντας την αξία της και διασφαλίζοντας τη βιωσιμότητά της.

      Στο ερώτημα αν έγινε φτηνότερο το ρεύμα για τον πολίτη δεν υπάρχει εύκολη απάντηση. Η αποκρατικοποίηση από μόνη της δεν εγγυάται φτηνότερο ρεύμα, ούτε ο πολίτης βλέπει άμεσα στο λογαριασμό του το κέρδος από μια πιο κερδοφόρα ΔΕΗ. Οι τιμές της ηλεκτρικής ενέργειας επηρεάζονται από πολλούς διεθνείς παράγοντες, φυσικό αέριο, πόλεμοι, ευρωπαϊκή αγορά, ρύποι CO₂.

      Μια οικονομικά υγιής ΔΕΗ όμως μειώνει τον κίνδυνο να πληρώνει ο φορολογούμενος μια προβληματική επιχείρηση και οι επενδύσεις σε ΑΠΕ και εκσυγχρονισμό μπορούν θεωρητικά να μειώσουν το κόστος παραγωγής στο μέλλον.

      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

      bekiaris .SPIROS. 0 2 Replies Last reply Reply Quote 2
      • realzeus
        realzeus @wantone last edited by

        @wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

        @realzeus said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

        @wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

        @realzeus said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

        @wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

        @realzeus said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

        Να θυμίσω στον φίλου μου τον @criuser ότι τα δίκτυα ρευματοδότησης, ύδρευσης και τηλεφωνίας τα έφτιαξαν οι δημόσιοι οργανισμοί. Ο ΚΚ Ι μάλιστα κρατικοποίησε το ρεύμα και έφτιαξε την ΔΕΗ!!!

        Σε προσωπικό επίπεδο, έχω μεν σταθερό από ιδιωτική εταιρεία (θα εξηγήσω τον λόγο), αλλά τα καλώδια είναι του ΟΤΕ! Ο λόγος λοιπόν (εκτός του ότι ο ΟΤΕ δεν είναι πλέον κρατικός, αν και το κράτος έχει μερίδιο), που έχω σταθερο Vodafone είναι ότι ο ΟΤΕ (που είχα πριν) ήθελε με το ζόρι να με περάσει σε κάτι που λέγεται Voip, κάτι που δεν ήθελα λόγω των συχνών διακοπών ρεύματος στην περιοχή (που σημαίνει ότι δεν θα έχεις ούτε σταθερό αν έχεις Voip και πέσει το ρεύμα - πρέπει να πάρω γεννήτρια, άσχετο αυτό). Για αυτόν τον λόγο μόνο πήγα στον ιδιώτη, μέσω των καλωδίων του ΟΤΕ, kau;vw ο ιδιώτης δεν έχει δίκτυο εδώ που μένω (ειρωνεία, ε;).

        Το κράτος τα φτιάχνει με χρήματα που φορτώνονται στο εθνικό χρέος που πληρώνεται από τους φτωχούς και κυρίως την μεσαία τάξη και μετά τα δίνει στους ολιγάρχες που ελέγχουν τους πολιτικούς και τους ανώτερους δημόσιους υπαλλήλους μέσω εκβιασμών και μιζών. Αυτό είναι το ολιγαρχικό μοντέλο με τους αφεντικά και τους κολίγους που πάντα έτρεχε στην χώρα.

        Αυτό είναι η εγγενής παθογένεια του Καπιταλισμού. Το αντίδοτο όμως δεν είναι περισσότερος Καπιταλισμός, αλλά ο έλεγχος του Κράτους επί της οικονομίας και η αναδιανομή του πλούτου. Άρα, σε 1ο στάδιο τουλάχιστον, περισσότερος Σοσιαλισμός.

        Το ανάποδο ο σοσιαλισμός τροφοδοτεί το ολιγαρχικά μοντέλο γιατί οι ολιγάρχες ελέγχουν το κράτος που στον σοσιαλισμό είναι μεγάλο. Ο καπιταλισμός είναι αυτός που επέτρεψε την άνοδο του βιοτικού επιπέδου σε όλους μας ο σοσιαλισμός μας έριξε το βιοτικό επίπεδο αλλά σε εξαγοράζει με επιδόματα και γιαυτο νομίζεις ότι είναι κάτι καλό. Λάθος.

        Ανάποδα τα έχεις. Η Ρωσία ακόμα δεν έχει φτάσει το προσδόκιμο ζωής που είχε επί ΕΣΣΔ, 35 χρόνια πριν, λόγω του Καπιταλισμού!!!

        Δεν είναι καπιταλισμός στην Ρωσία όλες οι μεγάλες επιχειρήσεις που έχουν σχέση με τους φυσικούς πόρους και τα στρατιωτικά εργοστάσια ελέγχονται από το κράτος. Σοσιαλιστικό είναι το μοντέλο αλλά λίγο διαφορετικό από άλλες χώρες που έχουν το ολιγαρχικό μοντέλο, δηλ πλούσιες οικογένειες ελέγχουν τους πολιτικούς. Στην Ρωσία ο Πούτιν ελέγχει τους ολιγάρχες.

        Σίγουρα πριν είχαν Σοσιαλισμό πάντως και ζούσαν καλύτερα στην Ρωσία!

        Και που έχει κάνει κάτι καλό ο Καπιταλισμός; Στην Αμερική οπου ζούνε οι άστεγοι κάτω από τις γέφυρες;

        W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          wantone @realzeus last edited by

          @realzeus said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

          @wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

          @realzeus said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

          @wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

          @realzeus said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

          @wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

          @realzeus said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

          Να θυμίσω στον φίλου μου τον @criuser ότι τα δίκτυα ρευματοδότησης, ύδρευσης και τηλεφωνίας τα έφτιαξαν οι δημόσιοι οργανισμοί. Ο ΚΚ Ι μάλιστα κρατικοποίησε το ρεύμα και έφτιαξε την ΔΕΗ!!!

          Σε προσωπικό επίπεδο, έχω μεν σταθερό από ιδιωτική εταιρεία (θα εξηγήσω τον λόγο), αλλά τα καλώδια είναι του ΟΤΕ! Ο λόγος λοιπόν (εκτός του ότι ο ΟΤΕ δεν είναι πλέον κρατικός, αν και το κράτος έχει μερίδιο), που έχω σταθερο Vodafone είναι ότι ο ΟΤΕ (που είχα πριν) ήθελε με το ζόρι να με περάσει σε κάτι που λέγεται Voip, κάτι που δεν ήθελα λόγω των συχνών διακοπών ρεύματος στην περιοχή (που σημαίνει ότι δεν θα έχεις ούτε σταθερό αν έχεις Voip και πέσει το ρεύμα - πρέπει να πάρω γεννήτρια, άσχετο αυτό). Για αυτόν τον λόγο μόνο πήγα στον ιδιώτη, μέσω των καλωδίων του ΟΤΕ, kau;vw ο ιδιώτης δεν έχει δίκτυο εδώ που μένω (ειρωνεία, ε;).

          Το κράτος τα φτιάχνει με χρήματα που φορτώνονται στο εθνικό χρέος που πληρώνεται από τους φτωχούς και κυρίως την μεσαία τάξη και μετά τα δίνει στους ολιγάρχες που ελέγχουν τους πολιτικούς και τους ανώτερους δημόσιους υπαλλήλους μέσω εκβιασμών και μιζών. Αυτό είναι το ολιγαρχικό μοντέλο με τους αφεντικά και τους κολίγους που πάντα έτρεχε στην χώρα.

          Αυτό είναι η εγγενής παθογένεια του Καπιταλισμού. Το αντίδοτο όμως δεν είναι περισσότερος Καπιταλισμός, αλλά ο έλεγχος του Κράτους επί της οικονομίας και η αναδιανομή του πλούτου. Άρα, σε 1ο στάδιο τουλάχιστον, περισσότερος Σοσιαλισμός.

          Το ανάποδο ο σοσιαλισμός τροφοδοτεί το ολιγαρχικά μοντέλο γιατί οι ολιγάρχες ελέγχουν το κράτος που στον σοσιαλισμό είναι μεγάλο. Ο καπιταλισμός είναι αυτός που επέτρεψε την άνοδο του βιοτικού επιπέδου σε όλους μας ο σοσιαλισμός μας έριξε το βιοτικό επίπεδο αλλά σε εξαγοράζει με επιδόματα και γιαυτο νομίζεις ότι είναι κάτι καλό. Λάθος.

          Ανάποδα τα έχεις. Η Ρωσία ακόμα δεν έχει φτάσει το προσδόκιμο ζωής που είχε επί ΕΣΣΔ, 35 χρόνια πριν, λόγω του Καπιταλισμού!!!

          Δεν είναι καπιταλισμός στην Ρωσία όλες οι μεγάλες επιχειρήσεις που έχουν σχέση με τους φυσικούς πόρους και τα στρατιωτικά εργοστάσια ελέγχονται από το κράτος. Σοσιαλιστικό είναι το μοντέλο αλλά λίγο διαφορετικό από άλλες χώρες που έχουν το ολιγαρχικό μοντέλο, δηλ πλούσιες οικογένειες ελέγχουν τους πολιτικούς. Στην Ρωσία ο Πούτιν ελέγχει τους ολιγάρχες.

          Σίγουρα πριν είχαν Σοσιαλισμό πάντως και ζούσαν καλύτερα στην Ρωσία!

          Και που έχει κάνει κάτι καλό ο Καπιταλισμός; Στην Αμερική οπου ζούνε οι άστεγοι κάτω από τις γέφυρες;

          Δεν έχει σχέση με τον καπιταλισμό αυτό το πρόβλημα όσο με την πτώση της ηθικής στην κοινωνία και την εξαγορά ψήφων που τροφοδοτεί το σοσιαλιστικό σύστημα όταν οι μάζες ψηφίζουν. Μεταξύ 1800-1900 υπήρχε μαζικός καπιταλισμός και δεν υπήρχαν τα προβλήματα που υπάρχουν σήμερα, τα προβλήματα ξεκίνησαν όταν άρχισαν να δίνουν παροχές στις μάζες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fhcc last edited by fhcc

            Για όσους αναρωτιούνται ακόμη, τα κέρδη της ΔΕΗ εμείς τα πληρώνουμε.

            Δεύτερο θέμα.

            Οι καναλάρχες ήδη ψάχνουν να βρουν προς τα πού θα πάνε και έχουν παρατηρήσει τον Μητσοτάκη, πάντα όμως κρατάνε και μια πισινή

            Σε "κανονικές" συνθήκες θα είχαν αρχίσει να παίζουν πρώτη είδηση τα "γεωπολιτικά" Τώρα έχουν εκτός όλων των άλλων και μια δυσκολία με όλα αυτά που υπόσχονται οι Αμερικάνοι στους Τούρκους.

            Ειδήσεις όπως τον Αβραμόπουλο να τον ψάχνει η Ιντερπόλ ή δεν ξέρω ποιος άλλος θα τις έθαβαν στο τέλος του δελτίου, δε θα ήταν πρώτη είδηση.

            Δεν παρακολουθώ συχνά τις "ειδήσεις" οπότε μπορεί να μην έχω βγάλει τα σωστά συμπεράσματα.

            Και δεν είμαι και σίγουρος σε ποιο στρατόπεδο είναι ο Αβραμόπουλος..

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • bekiaris
              bekiaris @andya3 last edited by bekiaris

              @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

              Στο ερώτημα αν έγινε φτηνότερο το ρεύμα για τον πολίτη δεν υπάρχει εύκολη απάντηση. Η αποκρατικοποίηση από μόνη της δεν εγγυάται φτηνότερο ρεύμα, ούτε ο πολίτης βλέπει άμεσα στο λογαριασμό του το κέρδος από μια πιο κερδοφόρα ΔΕΗ. Οι τιμές της ηλεκτρικής ενέργειας επηρεάζονται από πολλούς διεθνείς παράγοντες, φυσικό αέριο, πόλεμοι, ευρωπαϊκή αγορά, ρύποι CO₂.

              αγαπητέ φίλε, επειδή μία ζωή, μια μία ζωή, λες τα μισά και συμφέροντα, η απλή ερώτηση που έχει συγκεκριμένη απάντηση ειναι μια. Ο πολίτης, μετά την ιδιωτικοποίηση, πληρώνει φθηνότερο ρεύμα??? Η απάντηση ειναι ένα ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΟΧΙ. Γιατί συμβαίνει αυτό, γιατί η κυβέρνηση σύριζα πέρασε το ανορθόδοξο Target Model και η Κυβέρνηση Μητσοτάκη φρόντισε να καταργήσει τους λιγνίτες (που πουλάμε σε Βαλκανικές χώρες οποτε μην πεις για τους ρύπους) και να υιοθετήσει την πράσσινη ανάπτυξη και τα πράσσινα άλογα. Δεν ειμαι κατά της πράσσινης ενέργειας, αλλά ο τρόπος που έγινε η μετάβαση, ήταν για να εξυπηρετήσει συγκεκριμένα πορτοφόλια, ένα απο αυτά ειναι της ΔΕΗ. ΟΠοτε μην επικαλείσαι καπιταλισμούς και εξυγιάνσεις, ο Κυριάκος ειναι απλά ένας εκπρόσωπος συγκεκριμένων ολιγοπολιακών συμφερόντων, και οχι του ΛΑΟΥ. και για αυτό τελειώνει!!!

              A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                criuser last edited by

                Και όμως ο πολίτης πληρώνει μετά την ιδιωτικοποίηση φτηνότερο ρεύμα, όπως φτηνότερο τηλέφωνο, φτηνότερα αεροπορικά εισιτήρια και πολλά ακόμα.

                Η ιδιωτικοποίηση έχει ήδη δεκαετίες πίσω της.

                Και το βασικότερο η ΔΕΗ σημαίνει Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού και όχι Δεν Εχουμε Ηλεκτρικό, όπως συνέβαινε επί Φωτόπουλου και των άλλων λαμογίων.

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                Εμαθα...

                bekiaris W 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • bekiaris
                  bekiaris @criuser last edited by

                  @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                  Και όμως ο πολίτης πληρώνει μετά την ιδιωτικοποίηση φτηνότερο ρεύμα, όπως φτηνότερο τηλέφωνο, φτηνότερα αεροπορικά εισιτήρια και πολλά ακόμα.

                  καλά, οτι πεις, για δες ένα λογαριασμό ρεύματος πόσο κοστίζει η kwh και πόσο κόστιζε το 19. Επίσης, επειδη μπορεί να σου διαφεύγει, τσέκαρε και τις χρεώσεις του δικτυου, που ειδικά σε τριφασικό 25kva και πάνω, οι τιμές έχουν ξεφύγει. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη φρόντισε να δώσει τα ασημικά της Ελλάδας, δηλαδή το δίκτυο ηλεκτροδότησης, το οποίο πληρώσαμε εμείς, σε ιδιώτες με εγγυημένα κέρδη και αύξησε και το κόστος χρήσης του δικτύου, για να βγάλουν περισσότερα...οι δήθεν επενδυτές. Ετσι και εγώ επενδύω, αν ξέρω οτι θα τα βγάλω πολλαπλάσια!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    wantone @criuser last edited by wantone

                    @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                    Και όμως ο πολίτης πληρώνει μετά την ιδιωτικοποίηση φτηνότερο ρεύμα, όπως φτηνότερο τηλέφωνο, φτηνότερα αεροπορικά εισιτήρια και πολλά ακόμα.

                    Η ιδιωτικοποίηση έχει ήδη δεκαετίες πίσω της.

                    Και το βασικότερο η ΔΕΗ σημαίνει Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού και όχι Δεν Εχουμε Ηλεκτρικό, όπως συνέβαινε επί Φωτόπουλου και των άλλων λαμογίων.

                    Aποκλειεται αυτο που λες, απλα κοροιδευουν τον κοσμο και σε επεισαν. Ποιο ακριβα τα πληρωνεις αφου εχουν περισσοτερα ατομα σε γραφεια συν θελουν να δειξουν και κερδη. Ειναι εναντια στην λογικη αυτο που λες. Για παραδειγμα στην Ρωσια η στρατιωτικη βιομηχανια ειναι κρατικη σε σχεση με ΗΠΑ που ειναι ιδιωτικη και το κοστος στην Ρωσια ειναι 1/10 των ΗΠΑ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fiverg @piliourits last edited by

                      @piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                      @fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                      @piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                      @fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                      @vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                      @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                      Ρωτήστε λοιπόν τα κόμματα που ψηφίζετε, να σας πουν γιατί κατά τη γνώμη τους η ΔΕΗ και η ΜΕΤΛΕΝ δεν κάνουν το έργο αποθήκευσης ενέργειας στο Ελλαδισταν αλλά σε Βουλγαρία, Ρουμανία, Ιταλία

                      Δεν τα έκανε σωστά ο Κούλης δηλαδή;

                      Οπότε πάμε Βουλγαρία Ρουμανία που λογικά θα έχουν την μισή ή και καθόλου φορολογία για την επένδυση που κάνουν και όχι εδώ.

                      Αν η ΔΕΗ ήταν κρατική μήπως θα είχανε ήδη επενδύσει αντί να γκρεμίσουν εργοστάσια δισεκατομμυρίων;
                      Θα τους άφηνε ο Φωτόπουλος και οι πράσινοι συνδικαλιστές να βγάζουν εκατομμύρια οι γαλάζιοι επιχειρηματίες και πολιτικοί σε βάρος των καταναλωτών και του δημοσίου πλούτου;

                      Φαντάζομαι με Φωτόπουλο θα συνεχίζαμε να καίμε αγνό λιγνίτη. Κι επειδή είναι μη βιώσιμο καύσιμο πλέον με δυσθεορατο κόστος παραγωγής, για να καις ρεύμα σε ανθρώπινη τιμή το μαγαζί (ΔΕΗ) θα πούλαγε κάτω του κοστουσ και θα έμπαινε μέσα όπως μέχρι και το 19. Βεβαίως όποιον κυκλοφορεί με μαύρα πολύ που τον νοιάζει, σε άλλους θα πάει ο λογαριασμός…
                      Για να προλάβω νέα ψεκα, το 25 η μέση τιμή kWh στην Ελλάδα ήταν κάτω από τον μέσο όρο της εε όπως και επι φωτοπουλου.

                      Οπότε, εσύ που είσαι σπουδαΓμένος γνώστης, δεν ξέρω αν είσαι ντοκτορ σαν τον άλλον, αν έχεις την καλοσύνη, για να ξεστραβώσεις και μας τους αδαείς λάτρεις της ήσσονος προσπάθειας αριστερίζοντες, απαρίθμησε μας όλα τα οφέλη ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΟ - ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΥΘΗΣΜΟ, που επέφερε αυτή η ακραία ιδιωτικοποίηση της αγοράς ενεργείας στην ΕΕ γενικά και στην Ελλάδα, ειδικότερα, η μετατροπή της ΔΕΗ, από μια χρεωμένη κρατική εταιρεία ενέργειας, σε μια ακμάζουσα ιδιωτική, με τρελά μπόνους στα στελέχη της και κέρδη δισεκατομμυρίων, που τα επανεπενδύει σε εξαγορές αλυσίδων εμπορίας ψυγείων και κινητών τηλεφώνων κλπ. μπας και καταλάβουμε και μεις οι στουρνοι το καλό που μας έκανε ο Μητσοτάκης κι ο Στάσης, το οποίο δυσκολευόμαστε τόσο να αντιληφθούμε.

                      Νομίζω ήμουνα σαφής. Ούτε για μητσοτακη εγραψα, ούτε για στάση, ούτε για τίποτα. Για τον θεουλη Φωτόπουλο έγραψα, τον υπερασπιστή του λαού που όπου στέκονταν και βρίσκονταν μίλαγε σαν τον τραμπ, drill baby drill, λιγνίτης κι άγιος ο θεός και η κλιματική αλλαγή είναι φούσκα. Αν δεν κάνω λάθος όμως σε αυτά συμφωνεί και το κκε οπότε μάλλον δεν απέχεις και πολυ. Θα ήταν μια ενδιαφέρουσα άσκηση να μας έλεγε κάποιος τι θα πληρώναμε σήμερα σε τιμή kWh με το ενεργειακό μείγμα του 18 (22% λιγνίτης και 11% πετρέλαιο σε σχέση με το 5% και 6.5% αντίστοιχα σήμερα μιας και η διασύνδεση με την ηπειρωτική χώρα περιόρισε και την χρήση πετρελαίου, ναι, δεν είναι τόσο κακό το κράτος να μην πληρώνει φέσια σε μια χρεωμένη ΔΕΗ και να έχει χρήμα ώστε να ορθολογικοποιησει την κατανομή ενέργειας).

                      ΥΓ: Επειδή δεν θέλω να γράφω στον βρόντο, έκανα μια επαλήθευση, σε φοιτητικό σπίτι για αυτό τον μήνα κόστος kwh 0.013 με σταθερό τιμολόγιο. Κόστος kwh στην Ελλάδα το 25 κάτω από τον μέσο όρο της ΕΕ, κάτω από την Ισπανία που μας είχαν κάποτε πρήξει τι καλά και φοβερά που τα κάνει όλα στην ενέργεια η εκεί σοσιαλιστική κυβέρνηση. Τώρα αν θα μπορούσαμε ίσως να έχουμε ακόμη χαμηλότερες τιμές αν ο στάσης δεν έπαιρνε bonus δεν θα διαφωνήσω, αντιθέτως συμφωνώ. Όσο παράλογο ήταν να έχει η ΔΕΗ τόσο χρέος άλλο τόσο είναι να κάνει τον retailer.

                      Οπότε τα οφέλη της ιδιωτικοποίησης ποια ακριβώς είναι;
                      Πες και σε μας πως θα έχουμε 0.13€ την κιλοβατώρα, μαζί με δεδδηε και φόρους, δεν τα κρατάνε μυστικά αυτά.

                      Το ότι με συμμετοχή ιδιωτών κατάφερε μέσα σε λίγα χρόνια να περάσει σε παραγωγή με ήπιες μορφές ενέργειας είναι προφανώς όφελος. Στην προηγούμενη κατάσταση αυτό απλά δεν γίνονταν. Επίσης το ότι μια κρατική επιχείρηση μπορεί να χρωστάει της Μιχαλούς και πέρα βρέχει ενώ αυτά επιβαρύνουν όλους δεν το καταλαβαίνω.

                      Είπα ότι δεν διαφώνησα στο ότι η τρέχουσα διοίκηση θα έπρεπε να βλέπει λιγότερο το κέρδος και τα μπόνους της και περισσότερο την κοινωνία. Ας την αλλάξει η επόμενη κυβέρνηση, έχει την πλειοψηφία.

                      0.013 τιμή kWh, δεν έβαλα φόρους, σου φαίνεται κακή;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • bekiaris
                        bekiaris last edited by

                        κάποιοι τα λένε με κομψό τρόπο, αλλά στην ΝΔ πέρα βρέχει, το μόνο που τους νοιάζει ειναι να πάρουν την ψήφο μας.

                        Ψάλτης: Ανοίγει ένας διαφορετικός κύκλος για την Alpha Bank

                        Κρίσιμο εφεξής, δήλωσε, είναι η διατήρηση της επενδυτικής δραστηριότητας. Από το 2027 η ελληνική οικονομία θα πρέπει να σταθεί στις δικές της δυνάμεις καθώς ολοκληρώνεται η απορρόφηση του Ταμείου Ανάκαμψης. Χρειάζεται καλύτερο επιχειρηματικό κλίμα για την προσέλκυση άμεσων ξένων επενδύσεων. Είμαστε σε καλό δρόμο, αλλά απαιτούνται επενδύσεις υψηλής προστιθέμενης αξίας.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          andya3 @bekiaris last edited by

                          @bekiaris said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                          @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                          Στο ερώτημα αν έγινε φτηνότερο το ρεύμα για τον πολίτη δεν υπάρχει εύκολη απάντηση. Η αποκρατικοποίηση από μόνη της δεν εγγυάται φτηνότερο ρεύμα, ούτε ο πολίτης βλέπει άμεσα στο λογαριασμό του το κέρδος από μια πιο κερδοφόρα ΔΕΗ. Οι τιμές της ηλεκτρικής ενέργειας επηρεάζονται από πολλούς διεθνείς παράγοντες, φυσικό αέριο, πόλεμοι, ευρωπαϊκή αγορά, ρύποι CO₂.

                          αγαπητέ φίλε, επειδή μία ζωή, μια μία ζωή, λες τα μισά και συμφέροντα, η απλή ερώτηση που έχει συγκεκριμένη απάντηση ειναι μια. Ο πολίτης, μετά την ιδιωτικοποίηση, πληρώνει φθηνότερο ρεύμα??? Η απάντηση ειναι ένα ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΟΧΙ. Γιατί συμβαίνει αυτό, γιατί η κυβέρνηση σύριζα πέρασε το ανορθόδοξο Target Model και η Κυβέρνηση Μητσοτάκη φρόντισε να καταργήσει τους λιγνίτες (που πουλάμε σε Βαλκανικές χώρες οποτε μην πεις για τους ρύπους) και να υιοθετήσει την πράσσινη ανάπτυξη και τα πράσσινα άλογα. Δεν ειμαι κατά της πράσσινης ενέργειας, αλλά ο τρόπος που έγινε η μετάβαση, ήταν για να εξυπηρετήσει συγκεκριμένα πορτοφόλια, ένα απο αυτά ειναι της ΔΕΗ. ΟΠοτε μην επικαλείσαι καπιταλισμούς και εξυγιάνσεις, ο Κυριάκος ειναι απλά ένας εκπρόσωπος συγκεκριμένων ολιγοπολιακών συμφερόντων, και οχι του ΛΑΟΥ. και για αυτό τελειώνει!!!

                          Νομίζω το βασικό ερώτημα δεν είναι αν καλώς ή κακώς η Ελλάδα απομακρύνεται από το λιγνίτη. Εννοείται ότι κινούμαστε προς τις ΑΠΕ που είναι το μέλλον, ο λιγνίτης είναι καύσιμο του παρελθόντος. Το ερώτημα είναι μήπως βιαστήκαμε και δεν το κάνουμε με το σωστό τρόπο.

                          Να υπενθυμίσω ότι υπήρχε μεγάλη πίεση από την ΕΕ, στην οποία δεσμευτήκαμε ότι μέχρι το '28 θα έχουμε αποδεσμευτεί απότ ο λιγνίτη. Και ότι βάσει οικονομικών στοιχείων που είχαν παρουσιαστεί, κάποιες λιγνιτικές μονάδες είχαν γίνει ακριβότερες από μονάδες φυσικού αερίου ή ΑΠΕ, λόγω του κόστους των δικαιωμάτων CO2.

                          Το ότι υπάρχουν οικονομικά συμφέροντα που ωφελούνται από την ενεργειακή μετάβαση είναι λογικό, αφού μπαίνουν νέοι παίχτες στην αγορά, γίνονται νέες επενδύσεις σε ΑΠΕ κλπ. Αυτό όμως δεν αποδεικνύει ότι η μετάβαση γίνεται για να εξυπηρετηθούν αυτά τα συμφέροντα.

                          Εσένα σου έχουν παρουσιάσει κάποια στοιχεία, κάποια μελέτη, κάτι που να είναι υπέρ του λιγνίτη; Ή απλώς μιλάμε για τις συνήθεις απόψεις της γνωστής συνωμοταξίας λαικιστών και ψεκασμένων, της οποίας τυγχάνει να είσαι εξέχων μέλος; 🤔 😛

                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                          bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • bekiaris
                            bekiaris @andya3 last edited by

                            @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                            Νομίζω το βασικό ερώτημα δεν είναι αν καλώς ή κακώς η Ελλάδα απομακρύνεται από το λιγνίτη. Εννοείται ότι κινούμαστε προς τις ΑΠΕ που είναι το μέλλον, ο λιγνίτης είναι καύσιμο του παρελθόντος. Το ερώτημα είναι μήπως βιαστήκαμε και δεν το κάνουμε με το σωστό τρόπο.

                            δεν ειπα οτι οι ΑΠΕ εινα κακές, κατέκρινα την βίαιη μετάβαση

                            Το ότι υπάρχουν οικονομικά συμφέροντα που ωφελούνται από την ενεργειακή μετάβαση είναι λογικό,

                            για την ακρίβεια, σχεδιάζουν τα ίδια και μεταφέρουν στον Κυριάκο το σχέδιο, ολοι μαζί τα τρώνε.

                            Εσένα σου έχουν παρουσιάσει κάποια στοιχεία, κάποια μελέτη, κάτι που να είναι υπέρ του λιγνίτη; Ή απλώς μιλάμε για τις συνήθεις απόψεις της γνωστής συνωμοταξίας λαικιστών και ψεκασμένων, της οποίας τυγχάνει να είσαι εξέχων μέλος; 🤔 😛

                            ψεκαστήρας...η αγαπημένη σου λέξη ανευ επιχειρημάτων. Η Γερμανία το συζητάει για το 30, οργανωμένα, όμορφα, θα δουν και θα πράξουν, εμείς γιατί κλείσαμε τις μονάδες απο το 20??? εεε????

                            Spelling out the coal exit – Germany’s phase-out plan

                            Νόμος-πλαίσιο: 8 GW άνθρακα και ~9 GW λιγνίτη αναμένεται να παραμείνουν μέχρι το 2030, με πλήρη απόσυρση μέχρι το 2038Η RWE συμφώνησε να τερματίσει τη χρήση λιγνίτη με προσανατολισμό στην αγορά μέχρι το 2030, αλλά η γερμανική κυβέρνηση μπορεί να αποφασίσει το 2026 αν 4 μονάδες λιγνίτη θα μεταφερθούν σε εφεδρεία μέχρι το 2033, ως «δίχτυ ασφαλείας» του δικτύου

                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              andya3 @bekiaris last edited by

                              @bekiaris said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                              @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                              Νομίζω το βασικό ερώτημα δεν είναι αν καλώς ή κακώς η Ελλάδα απομακρύνεται από το λιγνίτη. Εννοείται ότι κινούμαστε προς τις ΑΠΕ που είναι το μέλλον, ο λιγνίτης είναι καύσιμο του παρελθόντος. Το ερώτημα είναι μήπως βιαστήκαμε και δεν το κάνουμε με το σωστό τρόπο.

                              δεν ειπα οτι οι ΑΠΕ εινα κακές, κατέκρινα την βίαιη μετάβαση

                              Το ότι υπάρχουν οικονομικά συμφέροντα που ωφελούνται από την ενεργειακή μετάβαση είναι λογικό,

                              για την ακρίβεια, σχεδιάζουν τα ίδια και μεταφέρουν στον Κυριάκο το σχέδιο, ολοι μαζί τα τρώνε.

                              Εσένα σου έχουν παρουσιάσει κάποια στοιχεία, κάποια μελέτη, κάτι που να είναι υπέρ του λιγνίτη; Ή απλώς μιλάμε για τις συνήθεις απόψεις της γνωστής συνωμοταξίας λαικιστών και ψεκασμένων, της οποίας τυγχάνει να είσαι εξέχων μέλος; 🤔 😛

                              ψεκαστήρας...η αγαπημένη σου λέξη ανευ επιχειρημάτων. Η Γερμανία το συζητάει για το 30, οργανωμένα, όμορφα, θα δουν και θα πράξουν, εμείς γιατί κλείσαμε τις μονάδες απο το 20??? εεε????

                              Spelling out the coal exit – Germany’s phase-out plan

                              Νόμος-πλαίσιο: 8 GW άνθρακα και ~9 GW λιγνίτη αναμένεται να παραμείνουν μέχρι το 2030, με πλήρη απόσυρση μέχρι το 2038Η RWE συμφώνησε να τερματίσει τη χρήση λιγνίτη με προσανατολισμό στην αγορά μέχρι το 2030, αλλά η γερμανική κυβέρνηση μπορεί να αποφασίσει το 2026 αν 4 μονάδες λιγνίτη θα μεταφερθούν σε εφεδρεία μέχρι το 2033, ως «δίχτυ ασφαλείας» του δικτύου

                              Είναι επιχείρημα ότι κακώς κλείνουμε τις λιγνιτικές μονάδες, επειδή η Γερμανία συμφώνησε με την ΕΕ να τις κλείσει αργότερα; Μπορώ να σκεφτώ δεκάδες λόγους γιατί πήρε παραπάνω χρόνο η Γερμανία, αλλά δεν ξέρω τι συζήτησαν με την ΕΕ και γιατί κατέληξαν σε τέτοια απόφαση.

                              Και μετά λες γιατί σε λέω ψεκαστήρα...😀

                              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                              bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • bekiaris
                                bekiaris @andya3 last edited by bekiaris

                                @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                Είναι επιχείρημα ότι κακώς κλείνουμε τις λιγνιτικές μονάδες, επειδή η Γερμανία συμφώνησε με την ΕΕ να τις κλείσει αργότερα; Μπορώ να σκεφτώ δεκάδες λόγους γιατί πήρε παραπάνω χρόνο η Γερμανία, αλλά δεν ξέρω τι συζήτησαν με την ΕΕ και γιατί κατέληξαν σε τέτοια απόφαση.

                                Και μετά λες γιατί σε λέω ψεκαστήρα...😀

                                ναι, ειναι επιχείρημα, οτι ο λιγνίτης (αν και ει´ναι διαφορετικής ποιότητας ο ελληνικός), με κάποιες επενδύσεις σε φίλτρα, θα μπορούσε να συνεχίσει για κάποια χρόνια, με σκοπό να ομαλοποιηθεί η μετάβαση στην πράσσινη ενέργεια, της οποίας ειμαι υποστηρικτής, αλλά θέλει μεγάλες επενδύσεις σε δίκτυα και υποδομές, ειμαστε περίπου 3 χρόνια πίσω απο την Αγγλία . Δεν υπήρχε κανένας λόγος να τον καταργήσουν τόσο γρήγορα, και να τον πουλάμε σε άλλα κράτη των Βαλκανίων, αλλά εκεί δεν μολύνει???? μην σκεφτείς πολλούς λόγους, ο βασικός λόγος ειναι ένας, το να εκτοξεύσουν τα κέρδη των 4-5 παραγωγών ενέργειας, μην κουράζεσαι. Ξαναλέω, δεν ειμαι υπέρ του λιγνίτη, αλλά το γεγονός που τον κατήργησαν με αυτό τον τρόπο, δείχνει σκοπιμότητες, όταν άλλα ευρωπαικά κράτη τον διατηρούν - αν έχουν οι άλλοι επιχειρήματα μέχρι το 30, ας είχαμε και εμείς? ή η κυβέρνηση του Κυριάκου δεν μπορει να διαρπαγματευεί καλα?

                                F A 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                • F
                                  fiverg last edited by fiverg

                                  Να σημειωθεί πάντως ότι η παραγωγή ενέργειας μέσω λιγνίτη έχει το ακριβότερο κόστος ανά kWh (επόμενο το φυσικό αέριο). Λόγω των τελών για co2. Παρόλα αυτά ο ελλην που δεν δέχεται τιμή kWh στα 0.013 ως ακριβή, θέλει ελεύθερα βουνά από αιολικά και τα λιγνιτικά στο φουλ.
                                  Επίσης άλλο το δίχτυ ασφαλείας, άλλο καθημερινή κατανάλωση ρεύματος από λιγνίτη…

                                  bekiaris 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                  • bekiaris
                                    bekiaris @fiverg last edited by

                                    @fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                    Να σημειωθεί πάντως ότι η παραγωγή ενέργειας μέσω λιγνίτη έχει το ακριβότερο κόστος ανά kWh (επόμενο το φυσικό αέριο). Λόγω των τελών για co2.

                                    άμα ειναι έτσι, γιατι στην Γερμανία δεν έχουν μόνο αέριο? Εχεις δίκιο για το CO2 αλλά αυτό ίσχύε στην περίπτωση που δεν γίνονταν επενδύσεις στα εργοστάσια για να ειναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον, οπως και έγινε φυσικά, σκοπιμα χρόνια κωλυσιεργουσαν ενώ γνώριζαν το πρόβλημα, για να βγάλουν εκτός τους λιγνίτες και να αποδείξουν οτι δεν συμφέρει η παραγωγή τους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • bekiaris
                                      bekiaris @fiverg last edited by

                                      @fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                      Να σημειωθεί πάντως ότι η παραγωγή ενέργειας μέσω λιγνίτη έχει το ακριβότερο κόστος ανά kWh (επόμενο το φυσικό αέριο). Λόγω των τελών για co2. Παρόλα αυτά ο ελλην που δεν δέχεται τιμή kWh στα 0.013 ως ακριβή, θέλει ελεύθερα βουνά από αιολικά και τα λιγνιτικά στο φουλ.
                                      Επίσης άλλο το δίχτυ ασφαλείας, άλλο καθημερινή κατανάλωση ρεύματος από λιγνίτη…

                                      Η περίπτωση Αχλάδας Φλώρινας:

                                      Το ορυχείο λιγνίτη στην Αχλάδα Φλώρινας αδειοδοτήθηκε αρχικά για να τροφοδοτεί τον ΑΗΣ Μελίτη, ο οποίος όμως έκλεισε το 2025 λόγω απολιγνιτοποίησης
                                      Όμως το ορυχείο δεν έκλεισε — ο λιγνίτης εξάγεται πλέον στη Βόρεια Μακεδονία, με τον όμιλο Metlen (πρώην Μυτιληναίος) να έχει κυριαρχικό ρόλο
                                      Από το 2023 η Metlen παίζει κυριαρχικό ρόλο στις αποφάσεις της εταιρείας «Λιγνιτωρυχεία Αχλάδας ΑΕ», στην οποία το ελληνικό Δημόσιο έχει μισθώσει τα ορυχεία

                                      Δηλαδή το ενδιαφέρον (και προβληματικό,) σημείο είναι: το ορυχείο απαλλοτρίωσε γη "για δημόσιο συμφέρον" με το επιχείρημα ότι χρειαζόταν για εγχώρια ηλεκτροπαραγωγή, αλλά μετά το κλείσιμο του σταθμού η εξόρυξη συνεχίζεται — απλά αλλάζει προορισμού ο λιγνίτης, πλέον για εξαγωγή.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • F
                                        fhcc @bekiaris last edited by fhcc

                                        @bekiaris said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                        @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                        Είναι επιχείρημα ότι κακώς κλείνουμε τις λιγνιτικές μονάδες, επειδή η Γερμανία συμφώνησε με την ΕΕ να τις κλείσει αργότερα; Μπορώ να σκεφτώ δεκάδες λόγους γιατί πήρε παραπάνω χρόνο η Γερμανία, αλλά δεν ξέρω τι συζήτησαν με την ΕΕ και γιατί κατέληξαν σε τέτοια απόφαση.

                                        Και μετά λες γιατί σε λέω ψεκαστήρα...😀

                                        ναι, ειναι επιχείρημα, οτι ο λιγνίτης (αν και ει´ναι διαφορετικής ποιότητας ο ελληνικός), με κάποιες επενδύσεις σε φίλτρα, θα μπορούσε να συνεχίσει για κάποια χρόνια, με σκοπό να ομαλοποιηθεί η μετάβαση στην πράσσινη ενέργεια, της οποίας ειμαι υποστηρικτής, αλλά θέλει μεγάλες επενδύσεις σε δίκτυα και υποδομές, ειμαστε περίπου 3 χρόνια πίσω απο την Αγγλία . Δεν υπήρχε κανένας λόγος να τον καταργήσουν τόσο γρήγορα, και να τον πουλάμε σε άλλα κράτη των Βαλκανίων, αλλά εκεί δεν μολύνει???? μην σκεφτείς πολλούς λόγους, ο βασικός λόγος ειναι ένας, το να εκτοξεύσουν τα κέρδη των 4-5 παραγωγών ενέργειας, μην κουράζεσαι. Ξαναλέω, δεν ειμαι υπέρ του λιγνίτη, αλλά το γεγονός που τον κατήργησαν με αυτό τον τρόπο, δείχνει σκοπιμότητες, όταν άλλα ευρωπαικά κράτη τον διατηρούν - αν έχουν οι άλλοι επιχειρήματα μέχρι το 30, ας είχαμε και εμείς? ή η κυβέρνηση του Κυριάκου δεν μπορει να διαρπαγματευεί καλα?

                                        Φυσικά και δεν μπορεί να διαπραγματευτεί καλά. Όταν κάποιοι εμπλέκονται σε σκάνδαλα, τους κρατάνε να μην πω από πού και δεν μπορούν να κάνουν τη δουλειά για την οποία έχουν εκλεγεί.

                                        Και δεν είναι μόνο το θέμα του λιγνίτη, μιλάω για σημαντικότερα ζητήματα. Αυτά για τα οποία όλοι μιλάνε χωρίς όμως να μπορούν στις περισσότερες περιπτώσεις να τα αποδείξουν, τα υποπτεύονται όταν βλέπουν την ίδια στιγμή η περιουσία των εμπλεκόμενων αυξάνεται, κάποιοι άλλοι τα έχουν με στοιχεία και μπορούν να τους εκβιάσουν. Το βλέπουμε πώς μπορεί το Ισραήλ να σέρνει από τη μύτη τις ΗΠΑ. Δεν μπορούν να κάνουν το ίδιο με εμάς; Το φαντάζομαι βέβαια αλλά γιατί να μην έχουν το predator 2 που παρακολουθεί το predator 1 που αγοράσαμε..

                                        Γι αυτό και πρέπει να σηκωθούν να φύγουν όλοι όσοι εμπλέκονται σε σκάνδαλα, σχεδόν όλοι δηλαδή.

                                        ΥΓ Πρέπει να κάνω κάποιες διορθώσεις στη δεύτερη παράγραφο αλλά βαριέμαι τώρα..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • A
                                          andya3 @bekiaris last edited by

                                          @bekiaris said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                          @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                          Είναι επιχείρημα ότι κακώς κλείνουμε τις λιγνιτικές μονάδες, επειδή η Γερμανία συμφώνησε με την ΕΕ να τις κλείσει αργότερα; Μπορώ να σκεφτώ δεκάδες λόγους γιατί πήρε παραπάνω χρόνο η Γερμανία, αλλά δεν ξέρω τι συζήτησαν με την ΕΕ και γιατί κατέληξαν σε τέτοια απόφαση.

                                          Και μετά λες γιατί σε λέω ψεκαστήρα...😀

                                          ναι, ειναι επιχείρημα, οτι ο λιγνίτης (αν και ει´ναι διαφορετικής ποιότητας ο ελληνικός), με κάποιες επενδύσεις σε φίλτρα, θα μπορούσε να συνεχίσει για κάποια χρόνια, με σκοπό να ομαλοποιηθεί η μετάβαση στην πράσσινη ενέργεια, της οποίας ειμαι υποστηρικτής, αλλά θέλει μεγάλες επενδύσεις σε δίκτυα και υποδομές, ειμαστε περίπου 3 χρόνια πίσω απο την Αγγλία . Δεν υπήρχε κανένας λόγος να τον καταργήσουν τόσο γρήγορα, και να τον πουλάμε σε άλλα κράτη των Βαλκανίων, αλλά εκεί δεν μολύνει???? μην σκεφτείς πολλούς λόγους, ο βασικός λόγος ειναι ένας, το να εκτοξεύσουν τα κέρδη των 4-5 παραγωγών ενέργειας, μην κουράζεσαι. Ξαναλέω, δεν ειμαι υπέρ του λιγνίτη, αλλά το γεγονός που τον κατήργησαν με αυτό τον τρόπο, δείχνει σκοπιμότητες, όταν άλλα ευρωπαικά κράτη τον διατηρούν - αν έχουν οι άλλοι επιχειρήματα μέχρι το 30, ας είχαμε και εμείς? ή η κυβέρνηση του Κυριάκου δεν μπορει να διαρπαγματευεί καλα?

                                          Είσαι κάτοικος του Ελλαδιστάν. Και έρχεται και σου λέει η ΕΕ, άσε ρε παιδί μου το λιγνίτη και προχώρα με τις ΑΠΕ. Και η Ευρώπη απ' την πλευρά της θα χρηματοδοτήσει, θα επιδοτήσει, κλπ.

                                          Ένας νοήμων κάτοικος τι θα έλεγε; Ευκαιρία. Εγώ εδώ κάτω που είμαι, στη ΝΑ Ευρώπη, με εύκρατο μεσογειακό κλίμα, ηλιοφάνεια τουλάχιστον 9 μήνες και ατελείωτο αέρα στα πελάγη. Θα γεμίσω τον τόπο φωτοβολταικά και ανεμογεννήτριες και θα προσπαθήσω να κλείσω συμφωνίες να πουλάω το παραγώμενο ρεύμα και στην ΚεντροΒόρεια Ευρώπη. Να κονομήσω, να γίνω και ενεργειακός κόμβος.

                                          Φυσικά επειδή ο κοινός νους μάλλον έχει καταλήξει να είναι ίσως ένα από τα βασικότερα προβλήματα μας. Τι έρχεται και λέει ο κάτοικος του Ελλαδιστάν. Γιατί ν' αφήσω το λιγνίτη και να εξυπηρετήσω "ντόπια και ξένα συμφέροντα" που έλεγε και ο ΑΠ. Αφού ακόμα και η Γερμανία πήρε εξαίρεση μέχρι το 2030+.

                                          Βέβαια ο κάτοικος του Ελλαδιστάν δεν λαμβάνει υπόψη του ότι στη Γερμανία τα φωτοβολταικά ακούγονται σαν ανέκδοτο, γιατί σπανίως εμφανίζεται ο ήλιος. Και πόσες ανεμογεννήτριες να βάλει πια και πόσο ρεύμα να παράγει από ΑΠΕ; Και μιλάμε για χώρα με τεράστιες ενεργειακές ανάγκες, η πολυπληθέστερη KAI με την πιο ανεπτυγμένη βιομηχανία στην Ευρώπη.

                                          Μετά γίνονται και κάποια projects αποθήκευσης ενέργειας με μπαταρίες. Κι ενώ έχει και το Ελλαδιστάν ανάγκη, μένει απ' έξω. Και πάνε ελληνικές εταιρείες να κάνουν το project στη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και την Ιταλία. Αλλά πάλι ο κάτοικος του Ελλαδιστάν δεν προβληματίζεται μήπως κάτι πηγαίνει στραβά με τον ίδιο και τη χώρα του. Αρκεί να φύγει ο Μητσοτάκης, να μείνει ο λιγνίτης και να γυρίσει η ΔΕΗ στο Δημόσιο...

                                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                          bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • bekiaris
                                            bekiaris @andya3 last edited by

                                            @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                            Γιατί ν' αφήσω το λιγνίτη και να εξυπηρετήσω "ντόπια και ξένα συμφέροντα" που έλεγε και ο ΑΠ. Αφού ακόμα και η Γερμανία πήρε εξαίρεση μέχρι το 2030+.

                                            ρε άνθρωπε, άσε τους μονόλογους, και μην παρουσιάζεις τα πράγματα οπως θες, σου έχω δώσει συγκεκριμένες απαντήσεις, δεν σου ειπα να μην καταργήσεις τον λιγνίτη, αλλά να γίνε μια σταθερή μετάβαση σε όλα τα επίπεδα (και δίκτυα) χωρίς την εκτόξευση τιμών που είχαμε. Αυτό ειπα, so simple.

                                            Μετά γίνονται και κάποια projects αποθήκευσης ενέργειας με μπαταρίες. Κι ενώ έχει και το Ελλαδιστάν ανάγκη, μένει απ' έξω. Και πάνε ελληνικές εταιρείες να κάνουν το project στη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και την Ιταλία. Αλλά πάλι ο κάτοικος του Ελλαδιστάν δεν προβληματίζεται μήπως κάτι πηγαίνει στραβά με τον ίδιο και τη χώρα του. Αρκεί να φύγει ο Μητσοτάκης, να μείνει ο λιγνίτης και να γυρίσει η ΔΕΗ στο Δημόσιο...

                                            επειδή δεν θυμάσαι, σου έχω απαντήσει ήδη σε αυτό. Έχεις μαύρα μεσάνυχτα, το νομοσχέδιο για το Net Billing ειναι στο συρτάρι δύο χρόνια, το Υπουργείο καθυστερούσε σκόπιμα την είσοδο των μπαταριών, δηλαδή η κυβέρνηση!!! αντιλαμβάνεσαι οτι ο ίδιος σου ο ηγέτης σκόπιμα καθυστερεί??? γιατι στην αγορά εξισορρόπησης στο ρεύμα, με το target model, εχει μεγάλη μάσα, και με τις μπαταρίες, σταδιακά, θα κοπεί, και για αυτό δεν τις θέλουν. Σιγά σιγά βέβαια μετά απο 2 χρόνια , μπαίνουν αλλά και πάλι ο αλγόριθσμος ειναι υπέρ των μεγάλων, δεν θέλουν να μπουν ενεργά στο παιχνίδι οι μπαταρίες γιατί θα πέσει η τιμή της kwh. Σταδιακά βέβαια θα υπάρξει πίεση και θα αλλάξει αυτό, αλλά θα πάρει 2 χρονια ακόμα. Οπότε , δεν φταίει ο Έλληνας αριστερός για την καθυστέρηση στις επενδύσεις, αλλά η ίδια η ΝΔ που δεν υπογράφει τα νομοσχέδια...ψάξει λίγο στο ιντερνετ, δεν ειναι κακό να μαθαίνεις!!! μόνο απο την ΝΔ δεν θα μάθεις ποτέ την αλήθεια...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 89 / 90
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr