-
Εχω αρχίσει και βλέπω αρκετά πλέον στους δρόμους.
Ομορφο αμάξι, αν δεν έχεις συνηθίσει τα τογιότα, οπότε τα βλέπεις αλλιώς τα πράγματα...

-
@fanis75 said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Απο τα πιο ασχημα αυτοκινητα που εχουν βγει τα τελευταια 20+ χρονια.
Μάλλον έγραψες σε λάθος τοπικ. Το "tesla forum" είναι παραδίπλα
Απο κοντά είναι πολύ ομορφο/διαφορετικό.
Μέσα μου αρέσει πολύ.Δεν έχω πετύχει το ηλεκτρικό.
-
@jousis said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
@fanis75 said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Απο τα πιο ασχημα αυτοκινητα που εχουν βγει τα τελευταια 20+ χρονια.
Μάλλον έγραψες σε λάθος τοπικ. Το "tesla forum" είναι παραδίπλα
Απο κοντά είναι πολύ ομορφο/διαφορετικό.
Μέσα μου αρέσει πολύ.Δεν έχω πετύχει το ηλεκτρικό.
Μια χαρα στο σωστο θεμα εγραψα. Το βλεπω στον δρομο και πονανε τα ματια μου καθε φορα. Σαν αμαξι του minecraft ειναι. Αθλιο σχεδιο απλα για να ειναι διαφορετικο.
-
100 φορές minecraft απο βαρετά blobs
Τόπο στα νιάτα

-
@jousis said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
100 φορές minecraft απο βαρετά blobs
Τόπο στα νιάτα

Minecraft = τα αθλιοτερα γραφικα εβερ. Πιξελακια ενωμενα. Ιδια αηδια και το Παντα.
-
Σίγουρα, δεν είναι έυπεπτο σχέδιο, δε θα το έβαζα όμως στην ίδια κατηγορία με το Multipla, εκείνο είναι μια κατηγορία μόνο του. Επίσης, το Grande Panda, πείτε το όμορφο, πείτε το άσχημο, κατά τη γνώμη μου όμως, καταφέρνει να γυρίσει κεφάλια, δεν περνάει απαρατήρητο και αν δουμε αυτό και μόνο, είναι πετυχημένο το project....
-
Ναι κεφαλια γυρναει (οπως καθε τι ασχημο). Τραβαει την προσοχη σαφως, αλλα ειναι εμεττικο ως σχεδιο. Προσωπικα ντρεπομαι να με δουν μεσα σε τετοιο.
-
Δεν θα σε δουν, στο συνεργείο θα το έχεις.
Διαβάζω προβλήματα με infotainment και κάτι οτι δεν παίζουν οι χάρτες, προσοχή αν το θέλετε, ερευνήστε.
(είπαμε να τρολάρουμε και λίγο, αλλά εσύ το έχεις τερματήσει, άκου εμετικό
) -
@jousis said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Δεν θα σε δουν, στο συνεργείο θα το έχεις.
Διαβάζω προβλήματα με infotainment και κάτι οτι δεν παίζουν οι χάρτες, προσοχή αν το θέλετε, ερευνήστε.
(είπαμε να τρολάρουμε και λίγο, αλλά εσύ το έχεις τερματήσει, άκου εμετικό
)Εεε αφου ειναι εμετικο (για εμενα) τι να πω; Το βλεπω καθε 2-3 μετες και πονανε τα ματια μου, απορω πως πηρε εγκριση να παρει παραγωγη.
Ευτυχως εχει την γνωστη αξιοπιστια του γκρουπ και ετσι ανεβασμενο στην οδικη δεν θα το βλέπω!
-
-
-
Γκέγκεν, γκένεν είχε πεί, αυτό γιατί το έρημο καθρεπτάκι για ιθαγενείς μπίντ ντόλφιν σέρφ έχει πουλήσει το πρώτο 5μηνο του 26, μόλις 268 καθρεπτάκια και άλλα 190 το Αττο 2, ενώ το Γκράντε Πάντα έχει πουλήσει 980 αυτοκίνητα και το Σε 3 2603 αμάξια, δηλαδή 4 και 10 φορές αντίστοιχα από το ντόλφιν και 5 και 13 φορές αντίστοιχα από το Αττο.
Τα ποσοστά είναι ακόμα πιο συντριπτικά.
https://seaa.gr/wp-content/uploads/2026/06/2026-5-seg-1.pdf
Προφανώς οι εκλέκτορες του ειδικού τύπου, κοιτάνε τις απόψεις του κόσμου, που δεν ασχολούνται με κινεζιές, τουλάχιστον αυτήν την περίοδο.
Στο μέλλον θα υπάρξει μία άλλη ισορροπία.
Το αισθητικό κομμάτι είναι πολύ σημαντικό για τον κόσμο, γιατί το συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό ντρέπεται να τους βλέπουν μέσα σε πανάσχημα κίτς κινέζικα.
Κάποιοι τα βλέπουν αλλιώς τα πράγματα, αλλά είναι μικρή μειοψηφία προς το παρόν.
Αναμένω απαντήσεις, να γράψουμε 2-3 σελίδες διαφωνιών...

-
Απάντησε η υπεράσπιση στο θέμα του Καρ τόκ...
Αφήνω τον δικαστή και την φρουρά να αποφασίσουν σε ποιο θέμα θα σχολιάζουμε τις δικαστικές αποφάσεις...

-
@criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Απάντησε η υπεράσπιση στο θέμα του Καρ τόκ...
Αφήνω τον δικαστή και την φρουρά να αποφασίσουν σε ποιο θέμα θα σχολιάζουμε τις δικαστικές αποφάσεις...

Αν έγραψες κάτι προς υπεράσπιση του Πάντα, εδώ καλύτερα
-
@criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
μπίντ ντόλφιν σέρφ έχει πουλήσει το πρώτο 5μηνο του 26, μόλις 268 καθρεπτάκια και άλλα 190 το Αττο 2, ενώ το Γκράντε Πάντα έχει πουλήσει 980 αυτοκίνητα και το Σε 3 2603 αμάξια
Έχετε πουλήσει τόσα πολλά ηλεκτρικά panda και c3;
Ή μήπως συγκρίνεις (πάλι) μήλα με πορτοκάλια; -
Ένα review αριστούργημα. @jousis θυμάσαι τι λέγαμε για τα πίσω προσκέφαλα και γελάγαμε; Ε, δεν γελάω πλέον. Πραγματικά απορώ πως το έβγαλαν αυτοκίνητο της χρονιάς!
-
@dg79 said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
@criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
μπίντ ντόλφιν σέρφ έχει πουλήσει το πρώτο 5μηνο του 26, μόλις 268 καθρεπτάκια και άλλα 190 το Αττο 2, ενώ το Γκράντε Πάντα έχει πουλήσει 980 αυτοκίνητα και το Σε 3 2603 αμάξια
Έχετε πουλήσει τόσα πολλά ηλεκτρικά panda και c3;
Ή μήπως συγκρίνεις (πάλι) μήλα με πορτοκάλια;Ο συντάκτης της δοκιμής σύγκρινε το υβριδικό Πάντα με τα ηλεκτρικά κινέζικα...
Αρα αν ψάχνεις μαναβική δεν θα ρωτήσεις εμένα...
Εγώ απάντησα στα γραφόμενα...
Αλλά γράψε τίποτα πιο σοβαρό. Ετσι θα γεμίσουμε 2-3 σελίδες σχολίων ?

-
@dettol said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Ένα review αριστούργημα. @jousis θυμάσαι τι λέγαμε για τα πίσω προσκέφαλα και γελάγαμε; Ε, δεν γελάω πλέον. Πραγματικά απορώ πως το έβγαλαν αυτοκίνητο της χρονιάς!
Απλά κοίταξαν τις πωλήσεις...
Δεν κοιτάνε τα Πέρα Ταταύλα. Τις μεγάλες ομάδες κοιτάνε.

Αυτές που έχουν κόσμο που τις ακολουθεί και τις αγοράζει.
FIAT GRANDE PANDA 2024
