Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]
    • 1
    • 2
    • 760
    • 761
    • 762
    • 763
    • 764
    • 764 / 764
    Αντίλογος
    107
    15280
    524610
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by realzeus

      Andya οι δικοί σου αναλυτές είναι του 100 Ευρου; Αλήθεια, τυχαίνει να γνωρίζεις προσωπικά κανέναν από αυτούς στα κανάλια; Εγώ ναι, ξέρω 2-3, και για άλλους 2-3 έχω άποψη από το στράτευμα. Αν θέλεις συζητάμε ποιον θεωρεί ο καθένας μας σοβαρό αναλυτή και γιατί.

      C 1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • I
        ilias-a last edited by ilias-a

        Αντικειμενικος ανθρωπος δεν υπαρχει ολοι ειμαστε και ειναι υποκειμενικοι, οποτε ο καθενας μας θα συμμεριστει τον ή τους αναλυτες που ειναι κοντα στη θεωρια του.

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • piliourits
          piliourits last edited by

          Όταν οι Άραβες γράφουν τους Αμερικάνους στα π@π@ρια τους...

          https://www.facebook.com/share/v/18arpDD8Ew/

          Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • sarantism
            sarantism @andya3 last edited by sarantism

            @andya3 said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

            Για το Ιράν τώρα αρχίζουν τα δύσκολα, μετά τη συμφωνία. Όσο είχαν κοινό εξωτερικό εχθρό τις ΗΠΑ ήταν ενωμένοι.

            Τώρα θα ξεκινήσουν οι εσωτερικές έριδες και διαμάχες. Άλλοι θα είναι υπέρ κι άλλοι κατά της συμφωνίας. Θα τσακώνονται οι σκληροπυρηνικοί με τους μετριοπαθείς. Άμα πέσουν και τίποτα φράγκα θα σφαχτούν μεταξύ τους ποιος θα τα διαχειριστεί για να φάει και ότι μπορεί.

            Μιλάμε για χώρα κατσαπλιάδων, χωρίς δομές και θεσμούς που στηρίζεται στο φόβο και τη βία για να κρατάει τον πληθυσμό του υπό έλεγχο. Αυτά που λατρεύουν οι αριστεροί. Θα γίνει χαμός εκεί μέσα με τα μικροσυμφέροντα του καθενός.

            Και στην Αμερική πλακώνονται που ενώ στην αρχή επέκριναν τον Τραμπ για την έναρξη του πολέμου τώρα τον επικρίνουν που τον έληξε.
            Οπότε και στις δύο πλευρές υπάρχει θέμα
            Το κακό με το Ιράν είναι πως με τη δολοφονία του μετριπαθή πρώην Αγιοταλάχ, τώρα δε μπορεί να συνενοηθεί η Αμερική με βεβαιότητα.
            Πάλι δλδ βρίσκει μπροστά της τα λάθη της.
            Χώρια που το Ισραήλ διψάει για αίμα.

            Σχετικά με τους αναλυτές. Είδαμε ποιοι είναι τελικά οι άξιοι: Γρίβας, Μπαλτζώης και ακόμη ένας. Ο Εγκολφόπουλος τον ψάχνουν, Μάζης, Φίλης, κάνανε ορειβασία τον χειμώνα, τώρα κάνουν μπάνιο.
            Ο Καλεντερίδης κάπου στα αζήτητα. Ο Δρούγος ο Ειδικός για Μέση Ανατολή, κάπου εκεί χάθηκε.

            Γρίβας, Μπαλτζώης και Αυφαντής μιλάνε. Ο Μπαλτζώης περισσότερο δε φοβάται να μιλήσει κατά των Ισραηλινών.
            Έχει κάνει στο Ισραήλ. Αντικειμενικός πάντα. Και στην Ουκρανία ήταν.
            Ο Γρίβας το ίδιο αστέρι είναι. Και οι δύο ΔΕΝ μασούν τα λόγια τους.
            Ο Αυφαντής πρέσβης στο Ιράν επί Σύριζα το ίδιο και αυτός. Τα λέει μια χαρά.
            Οι άλλοι το επαναλαμβάνω. Κρυμμένοι!!!!! Μούγγα για να μιλήσουν κατά του Ισραήλ.
            ΟΠότε δε θέλουμε να ξέρουμε ποιοι είναι και ποιοι δεν είναι αναλυτές. Το βλέπουμε.

            Έλα γρήγορα, σήμερα
            Η αγκαλιά μου όταν μπεις θα κλείσει σίγουρα
            Πίσω σου δεν θα σ' αφήσω να δεις
            Και σκότωσε με για να βγεις,
            Η αγάπησε με απ' την αρχή όσο μπορείς
            Έλα γρήγορα

            Πέγκυ Ζήνα

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • piliourits
              piliourits last edited by

              Πες τα ρε άνθρωπε του Γιαχβέ...

              https://www.facebook.com/share/v/1DobrbrYj7/

              Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • bekiaris
                bekiaris last edited by

                Poll: 92% of Israelis believe Iran emerged as winner after war and deal with US

                The poll of 3,644 respondents, conducted between June 17 and 20 by the Hebrew University of Jerusalem in collaboration with the Agam Institute, paints a stark picture of public sentiment following the US-Iran deal.

                The survey found that even among voters who support the right-wing bloc led by Prime Minister Benjamin Netanyahu, 93.1% believed Iran had won.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  criuser @realzeus last edited by

                  @realzeus said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                  Andya οι δικοί σου αναλυτές είναι του 100 Ευρου; Αλήθεια, τυχαίνει να γνωρίζεις προσωπικά κανέναν από αυτούς στα κανάλια; Εγώ ναι, ξέρω 2-3, και για άλλους 2-3 έχω άποψη από το στράτευμα. Αν θέλεις συζητάμε ποιον θεωρεί ο καθένας μας σοβαρό αναλυτή και γιατί.

                  Οποιος είναι θεωρητικός καθηγητής εξ ορισμού δεν είναι αποδεκτός στην όποια ανάλυση του διότι παραμένω πιστός στην ρήση του Μπίσμαρκ.

                  Επίσης έχει τύχει να γνωρίσω αρκετούς θεωρητικούς σε διάφορα επίπεδα.

                  Αν τους έδινες να τρέξουν επιχείρηση, θα την έκλειναν σε 1 μήνα.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                  Εμαθα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    criuser last edited by

                    Ενας φίλος στο ΦΒ για άλλο θέμα ανέβασε αυτό το βίντεο των ΜΠ.

                    https://www.facebook.com/reel/2601155470315258

                    Είδαμε λοιπόν γιατί οι θεωρητικοί καθηγητές και οι φιλόσοφοι έχουν θέμα με τις αναλύσεις.

                    Ενώ ένας πρακτικός άνθρωπος, ένας δημιουργός, ξέρει πάντα καλύτερα...😊

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                    Εμαθα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • sarantism
                      sarantism last edited by

                      Οι Πυρηνικοί αντιδραστήρες.
                      Στους 44 βαθμούς τινάζουν τα πέταλα.

                      Η Ευρώπη σε «θερμικό σοκ»: Ο καύσωνας εκτινάσσει τις τιμές ρεύματος στα υψηλότερα επίπεδα από την ενεργειακή κρίση
                      Τρίτη, 23 Ιουνίου 2026 15:21

                      REUTERS/Shahrzad Rasekh/File Photo
                      Θερμοκρασίες έως 44 βαθμούς σε Ισπανία και Γαλλία, πίεση στα ηλεκτρικά δίκτυα και προβλήματα στους γαλλικούς πυρηνικούς σταθμούς εκτοξεύουν το κόστος ενέργειας

                      https://www.naftemporiki.gr/green/energy/2128050/ti-eyropi-se-thermiko-sok-o-kaysonas-ektinassei-tis-times-reymatos-sta-ypsilotera-epipeda-apo-tin-energeiaki-krisi/

                      Έλα γρήγορα, σήμερα
                      Η αγκαλιά μου όταν μπεις θα κλείσει σίγουρα
                      Πίσω σου δεν θα σ' αφήσω να δεις
                      Και σκότωσε με για να βγεις,
                      Η αγάπησε με απ' την αρχή όσο μπορείς
                      Έλα γρήγορα

                      Πέγκυ Ζήνα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • sarantism
                        sarantism last edited by

                        Όταν ο Φασισμός δεν έχει τέλος.
                        Μου θυμίζει τον Ναζί τον Χίτλερ. Να πάρει και αυτό να πάρει και εκείνο το κομμάτι από τις άλλες χώρες και έφτασε στο Μόσχα.

                        Να τον χαίρεστε τον Ναζί.

                        Ανώτερος αξιωματούχος Τραμπ: «Να προσαρτήσουμε τη Γροιλανδία για να έχουμε ατελειώτο απόθεμα από γαρίδες και θαλασσινά»
                        Από τις σπάνιες γαίες στις... σπάνιες γαρίδες.

                        https://www.huffingtonpost.gr/diethnes/anoteros-axiomatouchos-trab-na-prosartisoume-ti-groilandia-gia-na-echoume-ateleioto-apothema-apo-garides-kai-thalassina/

                        Έλα γρήγορα, σήμερα
                        Η αγκαλιά μου όταν μπεις θα κλείσει σίγουρα
                        Πίσω σου δεν θα σ' αφήσω να δεις
                        Και σκότωσε με για να βγεις,
                        Η αγάπησε με απ' την αρχή όσο μπορείς
                        Έλα γρήγορα

                        Πέγκυ Ζήνα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • bekiaris
                          bekiaris last edited by

                          «Πιο κοντά το παγκόσμιο ΚΡΑΧ, μετά από την ήττα των ΗΠΑ»-Αναστάσιος Λαυρέντζος

                          «Το παγκόσμιο κραχ έρχεται πιο κοντά αν επιβεβαιωθεί η γεωπολιτική υποβάθμιση των ΗΠΑ ,όπως αυτή καταγράφεται στην αντιπαράθεση με το Ιράν…Οι όροι της συμφωνίας που συζητούνται στην Ελβετία θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ακόμη και ταπεινωτικοί για τις ΗΠΑ». Ο Αναστάσιος Λαυρέντζος σε μία ανάλυση για όσα συμβαίνουν στη Μέση Ανατολή κι έχουν άμεσες και επικίνδυνες επιπτώσεις για την Ελλάδα.
                          Η ενδεχόμενη απόσυρση ή υποβάθμιση του ρόλου των ΗΠΑ, ενδέχεται να αποθρασύνει ακόμη περισσότερο την Τουρκία έναντι της Ελλάδας. Το πολιτικό σύστημα της οποίας δίνει την εντύπωση ότι δεν αντιλαμβάνεται όσα συμβαίνουν στην περιοχή μας, πανηγυρίζοντας για συμφωνίες που αποδεικνύονται ήδη εξαιρετικά ετεροβαρείς για τη χώρα.

                          Youtube Video

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser last edited by

                            Symvoulos epixeirisewn...

                            Me ta lefta twn allwn...

                            e re gelia...😊

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                            Εμαθα...

                            piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • piliourits
                              piliourits @criuser last edited by

                              @criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                              Symvoulos epixeirisewn...

                              Me ta lefta twn allwn...

                              e re gelia...😊

                              Ε βάλε εσύ έναν να μας λέει πόσο κραταιές κι αναβαθμισμένες είναι οι Τραμπικές ΗΠΑ μετά την ήττα στον Περσικό κόλπο, να γελάσουμε κι εμείς λίγο.
                              Να χαρούμε λίγο κι εμείς, όπως οι Ισραηλινοί που γιορτάζουν τη μεγάλη νίκη, σωστά;...

                              Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                criuser last edited by

                                Δεν εκτιμώ κανένα τηλεμαιντανό για να τον βάλω.

                                Αλλωστε δεν έχω όρεξη να κάνω μάθημα σε κανένα, ούτε θεωρώ ότι μπορεί ο ένας να κάνει μάθημα στον άλλον εδώ μέσα.

                                Εγραψα τις απόψεις μου πριν 15 μέρες.

                                Η πραγματικότητα θα δείξει αν θα δικαιωθώ.

                                Γράψτε και εσείς τις δικές σας, όχι του καθοδηγητή και αποδεχτείτε το ρίσκο της πραγματικότητας.

                                Γενικότερα όμως επειδή είμαι άνθρωπος που έχει ρισκάρει στην ζωή του με επιτυχίες και αποτυχίες, θεωρώ ως πιθανούς συνομηλιτές μου, ή μπορώ να τους ακούσω μόνο ανθρώπους που έχουν ρισκάρει στην ζωή τους, τα δικά τους λεφτά, όχι τα λεφτά των άλλων.

                                Γιατί από τζάμπα μάγκες όπως όλοι αυτοί οι άσχετοι που βάζετε και προσπαθούν να το παίξουν ινφλουένσερς έχουμε γεμίσει.

                                Αλλωστε ζήσαμε και τον κορυφαίο παρλαπίπα με τα λεφτά των άλλων και τις ουάου οικονομικές γνώσεις τον μπαρουφάκη, ο οποίος τουλάχιστον από στύλ και τρόπο ομιλίας σκίζει.

                                Οπότε μην περιμένετε σχολιαστές από μένα.

                                Πολύ σπάνια, αν συμφωνώ με κάποιον θα τον βάλω με την επισήμανση ότι συμφωνώ μαζί του, ή συμφωνώ σε κάποια και διαφωνώ σε κάποια άλλα.

                                Καταλαβαίνω ότι για κάποιους του πολιτικού μηδέν, η δυνατότητα να έχουν προσωπική γνώμη και όχι αυτή του καθοδηγητή, δεν βρίσκεται στο λειτουργικό τους, αλλά δεν πειράζει...😊

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                Εμαθα...

                                F piliourits bekiaris 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                                • F
                                  fhcc @criuser last edited by

                                  @criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                                  Δεν εκτιμώ κανένα τηλεμαιντανό για να τον βάλω.

                                  Αλλωστε δεν έχω όρεξη να κάνω μάθημα σε κανένα, ούτε θεωρώ ότι μπορεί ο ένας να κάνει μάθημα στον άλλον εδώ μέσα.

                                  Εγραψα τις απόψεις μου πριν 15 μέρες.

                                  Η πραγματικότητα θα δείξει αν θα δικαιωθώ.

                                  Γράψτε και εσείς τις δικές σας, όχι του καθοδηγητή και αποδεχτείτε το ρίσκο της πραγματικότητας.

                                  Γενικότερα όμως επειδή είμαι άνθρωπος που έχει ρισκάρει στην ζωή του με επιτυχίες και αποτυχίες, θεωρώ ως πιθανούς συνομηλιτές μου, ή μπορώ να τους ακούσω μόνο ανθρώπους που έχουν ρισκάρει στην ζωή τους, τα δικά τους λεφτά, όχι τα λεφτά των άλλων.

                                  Γιατί από τζάμπα μάγκες όπως όλοι αυτοί οι άσχετοι που βάζετε και προσπαθούν να το παίξουν ινφλουένσερς έχουμε γεμίσει.

                                  Αλλωστε ζήσαμε και τον κορυφαίο παρλαπίπα με τα λεφτά των άλλων και τις ουάου οικονομικές γνώσεις τον μπαρουφάκη, ο οποίος τουλάχιστον από στύλ και τρόπο ομιλίας σκίζει.

                                  Οπότε μην περιμένετε σχολιαστές από μένα.

                                  Πολύ σπάνια, αν συμφωνώ με κάποιον θα τον βάλω με την επισήμανση ότι συμφωνώ μαζί του, ή συμφωνώ σε κάποια και διαφωνώ σε κάποια άλλα.

                                  Καταλαβαίνω ότι για κάποιους του πολιτικού μηδέν, η δυνατότητα να έχουν προσωπική γνώμη και όχι αυτή του καθοδηγητή, δεν βρίσκεται στο λειτουργικό τους, αλλά δεν πειράζει...😊

                                  Σε κάποιον έγραψα: Αφήστε ήσυχη την Καρυστιανού.

                                  Να το συμπληρώσω: Αφήστε ήσυχο και τον Βαρουφάκη. IQ 200 που του επιτίθονται συνήθως βουλευτές που το μόνο τους προσόν είναι ότι λένε πάντα ναι σε ότι λέει ο αρχηγός και μάλλον δεν καταλαβαίνουν τίποτα από αυτά που λέει.

                                  Να θυμηθώ να γράψω καμιά μέρα για το " Μείναμε στο ευρώ, σωθηκαμε!"

                                  Το βλέπουμε κάθε μέρα γύρω μας..

                                  Σε λίγο θα μου επιτίθονται όλοι, αν γράφω κάτι τέτοια..

                                  F 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • piliourits
                                    piliourits @criuser last edited by

                                    @criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                                    Δεν εκτιμώ κανένα τηλεμαιντανό για να τον βάλω.

                                    Αλλωστε δεν έχω όρεξη να κάνω μάθημα σε κανένα, ούτε θεωρώ ότι μπορεί ο ένας να κάνει μάθημα στον άλλον εδώ μέσα.

                                    Εγραψα τις απόψεις μου πριν 15 μέρες.

                                    Η πραγματικότητα θα δείξει αν θα δικαιωθώ.

                                    Γράψτε και εσείς τις δικές σας, όχι του καθοδηγητή και αποδεχτείτε το ρίσκο της πραγματικότητας.

                                    Γενικότερα όμως επειδή είμαι άνθρωπος που έχει ρισκάρει στην ζωή του με επιτυχίες και αποτυχίες, θεωρώ ως πιθανούς συνομηλιτές μου, ή μπορώ να τους ακούσω μόνο ανθρώπους που έχουν ρισκάρει στην ζωή τους, τα δικά τους λεφτά, όχι τα λεφτά των άλλων.

                                    Γιατί από τζάμπα μάγκες όπως όλοι αυτοί οι άσχετοι που βάζετε και προσπαθούν να το παίξουν ινφλουένσερς έχουμε γεμίσει.

                                    Αλλωστε ζήσαμε και τον κορυφαίο παρλαπίπα με τα λεφτά των άλλων και τις ουάου οικονομικές γνώσεις τον μπαρουφάκη, ο οποίος τουλάχιστον από στύλ και τρόπο ομιλίας σκίζει.

                                    Οπότε μην περιμένετε σχολιαστές από μένα.

                                    Πολύ σπάνια, αν συμφωνώ με κάποιον θα τον βάλω με την επισήμανση ότι συμφωνώ μαζί του, ή συμφωνώ σε κάποια και διαφωνώ σε κάποια άλλα.

                                    Καταλαβαίνω ότι για κάποιους του πολιτικού μηδέν, η δυνατότητα να έχουν προσωπική γνώμη και όχι αυτή του καθοδηγητή, δεν βρίσκεται στο λειτουργικό τους, αλλά δεν πειράζει...😊

                                    https://x.com/WhiteHouse/status/2029923412269809980

                                    Screenshot_20260624-075835_Samsung Browser.png

                                    Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • bekiaris
                                      bekiaris @criuser last edited by bekiaris

                                      @criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                                      Symvoulos epixeirisewn...

                                      Me ta lefta twn allwn...

                                      e re gelia...😊

                                      βγάλατε άσχετο και τον Γρίβα, πραγματικά δηλαδή κάποιος σκίζει τα πτυχία του...αν πληρώνεται με τα λεφτά των άλλων οπως αναφέρεις, μαγκιά του, εσένα τι σε κόφτει?

                                      @criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                                      Δεν εκτιμώ κανένα τηλεμαιντανό για να τον βάλω.

                                      το πρόβλημα σου δεν ειναι οτι δεν τους εκτιμάς αλλά το ότι νομίζεις οτι εσύ τα ξέρεις όλα και δεν έχει νόημα να ασχοληθείς μαζί τους.

                                      Εγραψα τις απόψεις μου πριν 15 μέρες.

                                      την άποψη σου την οποία εξέφρασες γραπτά, έχει πέσει ήδη έξω, καθώς σε όλα έβγαζες κερδισμένους τους Αμερικάνους. δεν λέω οτι οι Ιρανοί, δεν έκαναν ή οτι δεν θα κάνουν και σε άλλα πράγματα υποχωρήσεις, αλλά να βγάζεις και νικητές τους Αμερικάνους ενώ στην πράξη δεν έχουν κερδίσει τίποτα ουσιαστικό, και αυτό φαίνεται και απο τις αντιδράσεις εντός ΗΠΑ οπως και Ισραήλ, νομιζω ξεπερνάει τα όρια της λογικής. Κάτι απο deep state θυμίζει.

                                      sarantism 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • sarantism
                                        sarantism @bekiaris last edited by

                                        @bekiaris said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                                        @criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                                        Symvoulos epixeirisewn...

                                        Me ta lefta twn allwn...

                                        e re gelia...😊

                                        βγάλατε άσχετο και τον Γρίβα, πραγματικά δηλαδή κάποιος σκίζει τα πτυχία του...αν πληρώνεται με τα λεφτά των άλλων οπως αναφέρεις, μαγκιά του, εσένα τι σε κόφτει?

                                        @criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

                                        Δεν εκτιμώ κανένα τηλεμαιντανό για να τον βάλω.

                                        το πρόβλημα σου δεν ειναι οτι δεν τους εκτιμάς αλλά το ότι νομίζεις οτι εσύ τα ξέρεις όλα και δεν έχει νόημα να ασχοληθείς μαζί τους.

                                        Εγραψα τις απόψεις μου πριν 15 μέρες.

                                        την άποψη σου την οποία εξέφρασες γραπτά, έχει πέσει ήδη έξω, καθώς σε όλα έβγαζες κερδισμένους τους Αμερικάνους. δεν λέω οτι οι Ιρανοί, δεν έκαναν ή οτι δεν θα κάνουν και σε άλλα πράγματα υποχωρήσεις, αλλά να βγάζεις και νικητές τους Αμερικάνους ενώ στην πράξη δεν έχουν κερδίσει τίποτα ουσιαστικό, και αυτό φαίνεται και απο τις αντιδράσεις εντός ΗΠΑ οπως και Ισραήλ, νομιζω ξεπερνάει τα όρια της λογικής. Κάτι απο deep state θυμίζει.

                                        Εντάξει μην ψαρώνεις. Σε λίγο καιρό θα λένε τον Cruiser να κάνει αναλύσεις. Περιμένουν πότε θα τα καταφέρει να τις κάνει.

                                        Έλα γρήγορα, σήμερα
                                        Η αγκαλιά μου όταν μπεις θα κλείσει σίγουρα
                                        Πίσω σου δεν θα σ' αφήσω να δεις
                                        Και σκότωσε με για να βγεις,
                                        Η αγάπησε με απ' την αρχή όσο μπορείς
                                        Έλα γρήγορα

                                        Πέγκυ Ζήνα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • F
                                          fiverg @fhcc last edited by

                                          This post is deleted!
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • bekiaris
                                            bekiaris last edited by

                                            A U.S.-Iran dispute over nuclear inspections clouds work to finalize a war-ending deal

                                            The differing accounts came as Iran's president met with Pakistani officials mediating negotiations and while technical teams were working on details following talks in Switzerland between the U.S. and Iran.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • A d P
                                              A d P moderator last edited by

                                              IMG_2794.jpeg

                                              I EAT MILF AND COOKIES (and don't forget to upvote! -τα κούκιζ δεν είναι δωρεάν!)

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1
                                              • 2
                                              • 760
                                              • 761
                                              • 762
                                              • 763
                                              • 764
                                              • 764 / 764
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr