-
Andya οι δικοί σου αναλυτές είναι του 100 Ευρου; Αλήθεια, τυχαίνει να γνωρίζεις προσωπικά κανέναν από αυτούς στα κανάλια; Εγώ ναι, ξέρω 2-3, και για άλλους 2-3 έχω άποψη από το στράτευμα. Αν θέλεις συζητάμε ποιον θεωρεί ο καθένας μας σοβαρό αναλυτή και γιατί.
-
Αντικειμενικος ανθρωπος δεν υπαρχει ολοι ειμαστε και ειναι υποκειμενικοι, οποτε ο καθενας μας θα συμμεριστει τον ή τους αναλυτες που ειναι κοντα στη θεωρια του.
-
Όταν οι Άραβες γράφουν τους Αμερικάνους στα π@π@ρια τους...
-
@andya3 said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Για το Ιράν τώρα αρχίζουν τα δύσκολα, μετά τη συμφωνία. Όσο είχαν κοινό εξωτερικό εχθρό τις ΗΠΑ ήταν ενωμένοι.
Τώρα θα ξεκινήσουν οι εσωτερικές έριδες και διαμάχες. Άλλοι θα είναι υπέρ κι άλλοι κατά της συμφωνίας. Θα τσακώνονται οι σκληροπυρηνικοί με τους μετριοπαθείς. Άμα πέσουν και τίποτα φράγκα θα σφαχτούν μεταξύ τους ποιος θα τα διαχειριστεί για να φάει και ότι μπορεί.
Μιλάμε για χώρα κατσαπλιάδων, χωρίς δομές και θεσμούς που στηρίζεται στο φόβο και τη βία για να κρατάει τον πληθυσμό του υπό έλεγχο. Αυτά που λατρεύουν οι αριστεροί. Θα γίνει χαμός εκεί μέσα με τα μικροσυμφέροντα του καθενός.
Και στην Αμερική πλακώνονται που ενώ στην αρχή επέκριναν τον Τραμπ για την έναρξη του πολέμου τώρα τον επικρίνουν που τον έληξε.
Οπότε και στις δύο πλευρές υπάρχει θέμα
Το κακό με το Ιράν είναι πως με τη δολοφονία του μετριπαθή πρώην Αγιοταλάχ, τώρα δε μπορεί να συνενοηθεί η Αμερική με βεβαιότητα.
Πάλι δλδ βρίσκει μπροστά της τα λάθη της.
Χώρια που το Ισραήλ διψάει για αίμα.Σχετικά με τους αναλυτές. Είδαμε ποιοι είναι τελικά οι άξιοι: Γρίβας, Μπαλτζώης και ακόμη ένας. Ο Εγκολφόπουλος τον ψάχνουν, Μάζης, Φίλης, κάνανε ορειβασία τον χειμώνα, τώρα κάνουν μπάνιο.
Ο Καλεντερίδης κάπου στα αζήτητα. Ο Δρούγος ο Ειδικός για Μέση Ανατολή, κάπου εκεί χάθηκε.Γρίβας, Μπαλτζώης και Αυφαντής μιλάνε. Ο Μπαλτζώης περισσότερο δε φοβάται να μιλήσει κατά των Ισραηλινών.
Έχει κάνει στο Ισραήλ. Αντικειμενικός πάντα. Και στην Ουκρανία ήταν.
Ο Γρίβας το ίδιο αστέρι είναι. Και οι δύο ΔΕΝ μασούν τα λόγια τους.
Ο Αυφαντής πρέσβης στο Ιράν επί Σύριζα το ίδιο και αυτός. Τα λέει μια χαρά.
Οι άλλοι το επαναλαμβάνω. Κρυμμένοι!!!!! Μούγγα για να μιλήσουν κατά του Ισραήλ.
ΟΠότε δε θέλουμε να ξέρουμε ποιοι είναι και ποιοι δεν είναι αναλυτές. Το βλέπουμε. -
Πες τα ρε άνθρωπε του Γιαχβέ...
-
Poll: 92% of Israelis believe Iran emerged as winner after war and deal with US
The poll of 3,644 respondents, conducted between June 17 and 20 by the Hebrew University of Jerusalem in collaboration with the Agam Institute, paints a stark picture of public sentiment following the US-Iran deal.
The survey found that even among voters who support the right-wing bloc led by Prime Minister Benjamin Netanyahu, 93.1% believed Iran had won.
-
@realzeus said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Andya οι δικοί σου αναλυτές είναι του 100 Ευρου; Αλήθεια, τυχαίνει να γνωρίζεις προσωπικά κανέναν από αυτούς στα κανάλια; Εγώ ναι, ξέρω 2-3, και για άλλους 2-3 έχω άποψη από το στράτευμα. Αν θέλεις συζητάμε ποιον θεωρεί ο καθένας μας σοβαρό αναλυτή και γιατί.
Οποιος είναι θεωρητικός καθηγητής εξ ορισμού δεν είναι αποδεκτός στην όποια ανάλυση του διότι παραμένω πιστός στην ρήση του Μπίσμαρκ.
Επίσης έχει τύχει να γνωρίσω αρκετούς θεωρητικούς σε διάφορα επίπεδα.
Αν τους έδινες να τρέξουν επιχείρηση, θα την έκλειναν σε 1 μήνα.
-
Ενας φίλος στο ΦΒ για άλλο θέμα ανέβασε αυτό το βίντεο των ΜΠ.
https://www.facebook.com/reel/2601155470315258
Είδαμε λοιπόν γιατί οι θεωρητικοί καθηγητές και οι φιλόσοφοι έχουν θέμα με τις αναλύσεις.
Ενώ ένας πρακτικός άνθρωπος, ένας δημιουργός, ξέρει πάντα καλύτερα...

-
Οι Πυρηνικοί αντιδραστήρες.
Στους 44 βαθμούς τινάζουν τα πέταλα.Η Ευρώπη σε «θερμικό σοκ»: Ο καύσωνας εκτινάσσει τις τιμές ρεύματος στα υψηλότερα επίπεδα από την ενεργειακή κρίση
Τρίτη, 23 Ιουνίου 2026 15:21REUTERS/Shahrzad Rasekh/File Photo
Θερμοκρασίες έως 44 βαθμούς σε Ισπανία και Γαλλία, πίεση στα ηλεκτρικά δίκτυα και προβλήματα στους γαλλικούς πυρηνικούς σταθμούς εκτοξεύουν το κόστος ενέργειας
https://www.naftemporiki.gr/green/energy/2128050/ti-eyropi-se-thermiko-sok-o-kaysonas-ektinassei-tis-times-reymatos-sta-ypsilotera-epipeda-apo-tin-energeiaki-krisi/ -
Όταν ο Φασισμός δεν έχει τέλος.
Μου θυμίζει τον Ναζί τον Χίτλερ. Να πάρει και αυτό να πάρει και εκείνο το κομμάτι από τις άλλες χώρες και έφτασε στο Μόσχα.Να τον χαίρεστε τον Ναζί.
Ανώτερος αξιωματούχος Τραμπ: «Να προσαρτήσουμε τη Γροιλανδία για να έχουμε ατελειώτο απόθεμα από γαρίδες και θαλασσινά»
Από τις σπάνιες γαίες στις... σπάνιες γαρίδες.
https://www.huffingtonpost.gr/diethnes/anoteros-axiomatouchos-trab-na-prosartisoume-ti-groilandia-gia-na-echoume-ateleioto-apothema-apo-garides-kai-thalassina/ -
«Πιο κοντά το παγκόσμιο ΚΡΑΧ, μετά από την ήττα των ΗΠΑ»-Αναστάσιος Λαυρέντζος
«Το παγκόσμιο κραχ έρχεται πιο κοντά αν επιβεβαιωθεί η γεωπολιτική υποβάθμιση των ΗΠΑ ,όπως αυτή καταγράφεται στην αντιπαράθεση με το Ιράν…Οι όροι της συμφωνίας που συζητούνται στην Ελβετία θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ακόμη και ταπεινωτικοί για τις ΗΠΑ». Ο Αναστάσιος Λαυρέντζος σε μία ανάλυση για όσα συμβαίνουν στη Μέση Ανατολή κι έχουν άμεσες και επικίνδυνες επιπτώσεις για την Ελλάδα.
Η ενδεχόμενη απόσυρση ή υποβάθμιση του ρόλου των ΗΠΑ, ενδέχεται να αποθρασύνει ακόμη περισσότερο την Τουρκία έναντι της Ελλάδας. Το πολιτικό σύστημα της οποίας δίνει την εντύπωση ότι δεν αντιλαμβάνεται όσα συμβαίνουν στην περιοχή μας, πανηγυρίζοντας για συμφωνίες που αποδεικνύονται ήδη εξαιρετικά ετεροβαρείς για τη χώρα. -
Symvoulos epixeirisewn...
Me ta lefta twn allwn...
e re gelia...

-
@criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Symvoulos epixeirisewn...
Me ta lefta twn allwn...
e re gelia...

Ε βάλε εσύ έναν να μας λέει πόσο κραταιές κι αναβαθμισμένες είναι οι Τραμπικές ΗΠΑ μετά την ήττα στον Περσικό κόλπο, να γελάσουμε κι εμείς λίγο.
Να χαρούμε λίγο κι εμείς, όπως οι Ισραηλινοί που γιορτάζουν τη μεγάλη νίκη, σωστά;... -
Δεν εκτιμώ κανένα τηλεμαιντανό για να τον βάλω.
Αλλωστε δεν έχω όρεξη να κάνω μάθημα σε κανένα, ούτε θεωρώ ότι μπορεί ο ένας να κάνει μάθημα στον άλλον εδώ μέσα.
Εγραψα τις απόψεις μου πριν 15 μέρες.
Η πραγματικότητα θα δείξει αν θα δικαιωθώ.
Γράψτε και εσείς τις δικές σας, όχι του καθοδηγητή και αποδεχτείτε το ρίσκο της πραγματικότητας.
Γενικότερα όμως επειδή είμαι άνθρωπος που έχει ρισκάρει στην ζωή του με επιτυχίες και αποτυχίες, θεωρώ ως πιθανούς συνομηλιτές μου, ή μπορώ να τους ακούσω μόνο ανθρώπους που έχουν ρισκάρει στην ζωή τους, τα δικά τους λεφτά, όχι τα λεφτά των άλλων.
Γιατί από τζάμπα μάγκες όπως όλοι αυτοί οι άσχετοι που βάζετε και προσπαθούν να το παίξουν ινφλουένσερς έχουμε γεμίσει.
Αλλωστε ζήσαμε και τον κορυφαίο παρλαπίπα με τα λεφτά των άλλων και τις ουάου οικονομικές γνώσεις τον μπαρουφάκη, ο οποίος τουλάχιστον από στύλ και τρόπο ομιλίας σκίζει.
Οπότε μην περιμένετε σχολιαστές από μένα.
Πολύ σπάνια, αν συμφωνώ με κάποιον θα τον βάλω με την επισήμανση ότι συμφωνώ μαζί του, ή συμφωνώ σε κάποια και διαφωνώ σε κάποια άλλα.
Καταλαβαίνω ότι για κάποιους του πολιτικού μηδέν, η δυνατότητα να έχουν προσωπική γνώμη και όχι αυτή του καθοδηγητή, δεν βρίσκεται στο λειτουργικό τους, αλλά δεν πειράζει...

-
@criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Δεν εκτιμώ κανένα τηλεμαιντανό για να τον βάλω.
Αλλωστε δεν έχω όρεξη να κάνω μάθημα σε κανένα, ούτε θεωρώ ότι μπορεί ο ένας να κάνει μάθημα στον άλλον εδώ μέσα.
Εγραψα τις απόψεις μου πριν 15 μέρες.
Η πραγματικότητα θα δείξει αν θα δικαιωθώ.
Γράψτε και εσείς τις δικές σας, όχι του καθοδηγητή και αποδεχτείτε το ρίσκο της πραγματικότητας.
Γενικότερα όμως επειδή είμαι άνθρωπος που έχει ρισκάρει στην ζωή του με επιτυχίες και αποτυχίες, θεωρώ ως πιθανούς συνομηλιτές μου, ή μπορώ να τους ακούσω μόνο ανθρώπους που έχουν ρισκάρει στην ζωή τους, τα δικά τους λεφτά, όχι τα λεφτά των άλλων.
Γιατί από τζάμπα μάγκες όπως όλοι αυτοί οι άσχετοι που βάζετε και προσπαθούν να το παίξουν ινφλουένσερς έχουμε γεμίσει.
Αλλωστε ζήσαμε και τον κορυφαίο παρλαπίπα με τα λεφτά των άλλων και τις ουάου οικονομικές γνώσεις τον μπαρουφάκη, ο οποίος τουλάχιστον από στύλ και τρόπο ομιλίας σκίζει.
Οπότε μην περιμένετε σχολιαστές από μένα.
Πολύ σπάνια, αν συμφωνώ με κάποιον θα τον βάλω με την επισήμανση ότι συμφωνώ μαζί του, ή συμφωνώ σε κάποια και διαφωνώ σε κάποια άλλα.
Καταλαβαίνω ότι για κάποιους του πολιτικού μηδέν, η δυνατότητα να έχουν προσωπική γνώμη και όχι αυτή του καθοδηγητή, δεν βρίσκεται στο λειτουργικό τους, αλλά δεν πειράζει...

Σε κάποιον έγραψα: Αφήστε ήσυχη την Καρυστιανού.
Να το συμπληρώσω: Αφήστε ήσυχο και τον Βαρουφάκη. IQ 200 που του επιτίθονται συνήθως βουλευτές που το μόνο τους προσόν είναι ότι λένε πάντα ναι σε ότι λέει ο αρχηγός και μάλλον δεν καταλαβαίνουν τίποτα από αυτά που λέει.
Να θυμηθώ να γράψω καμιά μέρα για το " Μείναμε στο ευρώ, σωθηκαμε!"
Το βλέπουμε κάθε μέρα γύρω μας..
Σε λίγο θα μου επιτίθονται όλοι, αν γράφω κάτι τέτοια..
-
@criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Δεν εκτιμώ κανένα τηλεμαιντανό για να τον βάλω.
Αλλωστε δεν έχω όρεξη να κάνω μάθημα σε κανένα, ούτε θεωρώ ότι μπορεί ο ένας να κάνει μάθημα στον άλλον εδώ μέσα.
Εγραψα τις απόψεις μου πριν 15 μέρες.
Η πραγματικότητα θα δείξει αν θα δικαιωθώ.
Γράψτε και εσείς τις δικές σας, όχι του καθοδηγητή και αποδεχτείτε το ρίσκο της πραγματικότητας.
Γενικότερα όμως επειδή είμαι άνθρωπος που έχει ρισκάρει στην ζωή του με επιτυχίες και αποτυχίες, θεωρώ ως πιθανούς συνομηλιτές μου, ή μπορώ να τους ακούσω μόνο ανθρώπους που έχουν ρισκάρει στην ζωή τους, τα δικά τους λεφτά, όχι τα λεφτά των άλλων.
Γιατί από τζάμπα μάγκες όπως όλοι αυτοί οι άσχετοι που βάζετε και προσπαθούν να το παίξουν ινφλουένσερς έχουμε γεμίσει.
Αλλωστε ζήσαμε και τον κορυφαίο παρλαπίπα με τα λεφτά των άλλων και τις ουάου οικονομικές γνώσεις τον μπαρουφάκη, ο οποίος τουλάχιστον από στύλ και τρόπο ομιλίας σκίζει.
Οπότε μην περιμένετε σχολιαστές από μένα.
Πολύ σπάνια, αν συμφωνώ με κάποιον θα τον βάλω με την επισήμανση ότι συμφωνώ μαζί του, ή συμφωνώ σε κάποια και διαφωνώ σε κάποια άλλα.
Καταλαβαίνω ότι για κάποιους του πολιτικού μηδέν, η δυνατότητα να έχουν προσωπική γνώμη και όχι αυτή του καθοδηγητή, δεν βρίσκεται στο λειτουργικό τους, αλλά δεν πειράζει...

https://x.com/WhiteHouse/status/2029923412269809980

-
@criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Symvoulos epixeirisewn...
Me ta lefta twn allwn...
e re gelia...

βγάλατε άσχετο και τον Γρίβα, πραγματικά δηλαδή κάποιος σκίζει τα πτυχία του...αν πληρώνεται με τα λεφτά των άλλων οπως αναφέρεις, μαγκιά του, εσένα τι σε κόφτει?
@criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Δεν εκτιμώ κανένα τηλεμαιντανό για να τον βάλω.
το πρόβλημα σου δεν ειναι οτι δεν τους εκτιμάς αλλά το ότι νομίζεις οτι εσύ τα ξέρεις όλα και δεν έχει νόημα να ασχοληθείς μαζί τους.
Εγραψα τις απόψεις μου πριν 15 μέρες.
την άποψη σου την οποία εξέφρασες γραπτά, έχει πέσει ήδη έξω, καθώς σε όλα έβγαζες κερδισμένους τους Αμερικάνους. δεν λέω οτι οι Ιρανοί, δεν έκαναν ή οτι δεν θα κάνουν και σε άλλα πράγματα υποχωρήσεις, αλλά να βγάζεις και νικητές τους Αμερικάνους ενώ στην πράξη δεν έχουν κερδίσει τίποτα ουσιαστικό, και αυτό φαίνεται και απο τις αντιδράσεις εντός ΗΠΑ οπως και Ισραήλ, νομιζω ξεπερνάει τα όρια της λογικής. Κάτι απο deep state θυμίζει.
-
@bekiaris said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
@criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Symvoulos epixeirisewn...
Me ta lefta twn allwn...
e re gelia...

βγάλατε άσχετο και τον Γρίβα, πραγματικά δηλαδή κάποιος σκίζει τα πτυχία του...αν πληρώνεται με τα λεφτά των άλλων οπως αναφέρεις, μαγκιά του, εσένα τι σε κόφτει?
@criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:
Δεν εκτιμώ κανένα τηλεμαιντανό για να τον βάλω.
το πρόβλημα σου δεν ειναι οτι δεν τους εκτιμάς αλλά το ότι νομίζεις οτι εσύ τα ξέρεις όλα και δεν έχει νόημα να ασχοληθείς μαζί τους.
Εγραψα τις απόψεις μου πριν 15 μέρες.
την άποψη σου την οποία εξέφρασες γραπτά, έχει πέσει ήδη έξω, καθώς σε όλα έβγαζες κερδισμένους τους Αμερικάνους. δεν λέω οτι οι Ιρανοί, δεν έκαναν ή οτι δεν θα κάνουν και σε άλλα πράγματα υποχωρήσεις, αλλά να βγάζεις και νικητές τους Αμερικάνους ενώ στην πράξη δεν έχουν κερδίσει τίποτα ουσιαστικό, και αυτό φαίνεται και απο τις αντιδράσεις εντός ΗΠΑ οπως και Ισραήλ, νομιζω ξεπερνάει τα όρια της λογικής. Κάτι απο deep state θυμίζει.
Εντάξει μην ψαρώνεις. Σε λίγο καιρό θα λένε τον Cruiser να κάνει αναλύσεις. Περιμένουν πότε θα τα καταφέρει να τις κάνει.
-
This post is deleted! -
A U.S.-Iran dispute over nuclear inspections clouds work to finalize a war-ending deal
The differing accounts came as Iran's president met with Pakistani officials mediating negotiations and while technical teams were working on details following talks in Switzerland between the U.S. and Iran.
Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]