Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4
    • 1
    • 2
    • 82
    • 83
    • 84
    • 85
    • 86
    • 87
    • 84 / 87
    Αντίλογος
    33
    1729
    16318
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • bekiaris
      bekiaris @andya3 last edited by

      @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      Σοβαρά τώρα; Πιστεύετε ότι η Βουλγαρία παίρνει φτηνά το ρεύμα από την Ελλάδα την ημέρα, το αποθηκεύει σε μπαταρίες και μας το πουλάει πίσω το βράδυ;

      Εντάξει, πρέπει να είναι από τα πιο γελοία πράγματα που έχω ακούσει τα τελευταία χρόνια. Για να γίνει αυτό σε μεγάλη κλίμακα θα χρειαζόταν τεράστια χωρητικότητα μπαταριών με πολύ μεγάλες απώλειες στη φόρτιση/εκφόρτιση.

      αφού δεν γνωρίζεις, γιατί εκθέτεις τον εαυτό σου? ο συμφουρίτης είναι απόλυτα σωστός και το θέμα έχει τεθεί . Αλλά μια ζωή μιλάει η κομματική γραμμή και όχι η πραγματικότητα, μην σου θίξουμε τον τελειωμένο Κυριάκο...

      Η ΝΔ τελείωσε, και η αλήθεια θα λάμψει!!!

      Η Βουλγαρία κερδίζει εκατ. από τις ελληνικές ΑΠΕ: Αγοράζει μεσημεριανό ρεύμα σχεδόν στο μηδέν και το μεταπουλάει το βράδυ με «καπέλο» 2000%

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • A
        andya3 @fhcc last edited by

        @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

        @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

        Σοβαρά τώρα; Πιστεύετε ότι η Βουλγαρία παίρνει φτηνά το ρεύμα από την Ελλάδα την ημέρα, το αποθηκεύει σε μπαταρίες και μας το πουλάει πίσω το βράδυ;

        Εντάξει, πρέπει να είναι από τα πιο γελοία πράγματα που έχω ακούσει τα τελευταία χρόνια. Για να γίνει αυτό σε μεγάλη κλίμακα θα χρειαζόταν τεράστια χωρητικότητα μπαταριών με πολύ μεγάλες απώλειες στη φόρτιση/εκφόρτιση.

        Το πρόβλημα της Ελλάδας προφανώς είναι ότι παράγει πολύ φθηνή ηλεκτρική ενέργεια όταν έχει ήλιο, αλλά δεν έχει ακόμη αρκετή αποθήκευση ώστε να μεταφέρει αυτή τη φθηνή ενέργεια στις βραδινές ώρες. Τότε αναγκάζεται να καλύψει μέρος της ζήτησης με ακριβότερες πηγές ή μέσω αγοράς, αγοράζοντας και από τη Βουλγαρία. Αυτό είναι που πρέπει να αντιμετωπιστεί και να λυθεί.

        Καθόλου τυχαίο ότι κυβερνάει τον τόπο 2 τετραετίες ο Κυριάκος και πάει βουρ για 3η, είναι προφανές ότι η αντιπολίτευση και οι ψηφοφόροι της, αν όχι όλοι τουλάχιστον μεγάλο μέρος έχουν πρόβλημα ψεκάσματος ή iq!

        Έπρεπε να ψάξεις λίγο παραπάνω πριν απαντήσεις..

        Να υπενθυμίσω επίσης ότι η Βουλγαρία παράγει ρεύμα από το πυρηνικό εργοστάσιο στο Κοζλοντούι.
        Τέλος πάντων, έβαλε το άλλο το ψέκι του forum ένα δημοσίευμα που ισχυρίζεται ότι έχει μπαταρίες η Βουλγαρία, αποθηκεύει το ηλεκτρικό ρεύμα της Ελλάδας και μας το πουάει πίσω πανάκριβα. Προφανώς η γελοιότητα και η ασχετοσύνη αφορά και μέρος των ΜΜΕ!

        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

        sarantism F bekiaris 3 Replies Last reply Reply Quote 0
        • sarantism
          sarantism last edited by

          Στη ΝΔ μετράμε: Ξύλο ΜαρινακοΔημητριάδη με τα ΕΚΑΜ να δηλώνουν της παράνομη; παρουσία τους.
          Αναφέρομαι στα πρόσφατα. Δεν βάζω που έδιωξε ο Κούλης τον Σαμαρά.
          Λαμόγιο τους κυκλώματος στις πολεοδομίες, στέλεχος της ΝΔ.
          Πάμε τώρα στο κυρίως μενού.
          Ασημακοπούλου: 20 μήνες για τα emails. Η Μισέλen ή και η Miss Elen ή και Μισελέν
          Αβραμόπουλος: Παρών δηλώνει στης Καιλή την υπόθεση.
          Λεβέντες: 15% θα λέτε και θα κλαίτε.
          Σαν όνειρο θα σας φαίνεται.

          Έλα γρήγορα, σήμερα
          Η αγκαλιά μου όταν μπεις θα κλείσει σίγουρα
          Πίσω σου δεν θα σ' αφήσω να δεις
          Και σκότωσε με για να βγεις,
          Η αγάπησε με απ' την αρχή όσο μπορείς
          Έλα γρήγορα

          Πέγκυ Ζήνα

          piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • sarantism
            sarantism @andya3 last edited by

            @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

            @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

            @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

            Σοβαρά τώρα; Πιστεύετε ότι η Βουλγαρία παίρνει φτηνά το ρεύμα από την Ελλάδα την ημέρα, το αποθηκεύει σε μπαταρίες και μας το πουλάει πίσω το βράδυ;

            Εντάξει, πρέπει να είναι από τα πιο γελοία πράγματα που έχω ακούσει τα τελευταία χρόνια. Για να γίνει αυτό σε μεγάλη κλίμακα θα χρειαζόταν τεράστια χωρητικότητα μπαταριών με πολύ μεγάλες απώλειες στη φόρτιση/εκφόρτιση.

            Το πρόβλημα της Ελλάδας προφανώς είναι ότι παράγει πολύ φθηνή ηλεκτρική ενέργεια όταν έχει ήλιο, αλλά δεν έχει ακόμη αρκετή αποθήκευση ώστε να μεταφέρει αυτή τη φθηνή ενέργεια στις βραδινές ώρες. Τότε αναγκάζεται να καλύψει μέρος της ζήτησης με ακριβότερες πηγές ή μέσω αγοράς, αγοράζοντας και από τη Βουλγαρία. Αυτό είναι που πρέπει να αντιμετωπιστεί και να λυθεί.

            Καθόλου τυχαίο ότι κυβερνάει τον τόπο 2 τετραετίες ο Κυριάκος και πάει βουρ για 3η, είναι προφανές ότι η αντιπολίτευση και οι ψηφοφόροι της, αν όχι όλοι τουλάχιστον μεγάλο μέρος έχουν πρόβλημα ψεκάσματος ή iq!

            Έπρεπε να ψάξεις λίγο παραπάνω πριν απαντήσεις..

            Να υπενθυμίσω επίσης ότι η Βουλγαρία παράγει ρεύμα από το πυρηνικό εργοστάσιο στο Κοζλοντούι.
            Τέλος πάντων, έβαλε το άλλο το ψέκι του forum ένα δημοσίευμα που ισχυρίζεται ότι έχει μπαταρίες η Βουλγαρία, αποθηκεύει το ηλεκτρικό ρεύμα της Ελλάδας και μας το πουάει πίσω πανάκριβα. Προφανώς η γελοιότητα και η ασχετοσύνη αφορά και μέρος των ΜΜΕ!

            Τώρα που είπες για πυρηνικό εργοστάσιο.
            Έχω μπερδευτεί με το δικό σας ψέκι.
            Μας έλεγε πως η πυρηνική ενέργεια για δημιουργία ρεύματος δεν είναι καλή.
            Όταν η Φοντερλάιεν θυμήθηκε πως η πυρηνική ενέργεια είναι καλή ο δικός Κούλης το επιβράβευσε.

            Ποιος είναι ψεκασμένος τελικά;;

            Έλα γρήγορα, σήμερα
            Η αγκαλιά μου όταν μπεις θα κλείσει σίγουρα
            Πίσω σου δεν θα σ' αφήσω να δεις
            Και σκότωσε με για να βγεις,
            Η αγάπησε με απ' την αρχή όσο μπορείς
            Έλα γρήγορα

            Πέγκυ Ζήνα

            A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              andya3 @sarantism last edited by

              @sarantism said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

              @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

              @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

              @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

              Σοβαρά τώρα; Πιστεύετε ότι η Βουλγαρία παίρνει φτηνά το ρεύμα από την Ελλάδα την ημέρα, το αποθηκεύει σε μπαταρίες και μας το πουλάει πίσω το βράδυ;

              Εντάξει, πρέπει να είναι από τα πιο γελοία πράγματα που έχω ακούσει τα τελευταία χρόνια. Για να γίνει αυτό σε μεγάλη κλίμακα θα χρειαζόταν τεράστια χωρητικότητα μπαταριών με πολύ μεγάλες απώλειες στη φόρτιση/εκφόρτιση.

              Το πρόβλημα της Ελλάδας προφανώς είναι ότι παράγει πολύ φθηνή ηλεκτρική ενέργεια όταν έχει ήλιο, αλλά δεν έχει ακόμη αρκετή αποθήκευση ώστε να μεταφέρει αυτή τη φθηνή ενέργεια στις βραδινές ώρες. Τότε αναγκάζεται να καλύψει μέρος της ζήτησης με ακριβότερες πηγές ή μέσω αγοράς, αγοράζοντας και από τη Βουλγαρία. Αυτό είναι που πρέπει να αντιμετωπιστεί και να λυθεί.

              Καθόλου τυχαίο ότι κυβερνάει τον τόπο 2 τετραετίες ο Κυριάκος και πάει βουρ για 3η, είναι προφανές ότι η αντιπολίτευση και οι ψηφοφόροι της, αν όχι όλοι τουλάχιστον μεγάλο μέρος έχουν πρόβλημα ψεκάσματος ή iq!

              Έπρεπε να ψάξεις λίγο παραπάνω πριν απαντήσεις..

              Να υπενθυμίσω επίσης ότι η Βουλγαρία παράγει ρεύμα από το πυρηνικό εργοστάσιο στο Κοζλοντούι.
              Τέλος πάντων, έβαλε το άλλο το ψέκι του forum ένα δημοσίευμα που ισχυρίζεται ότι έχει μπαταρίες η Βουλγαρία, αποθηκεύει το ηλεκτρικό ρεύμα της Ελλάδας και μας το πουάει πίσω πανάκριβα. Προφανώς η γελοιότητα και η ασχετοσύνη αφορά και μέρος των ΜΜΕ!

              Τώρα που είπες για πυρηνικό εργοστάσιο.
              Έχω μπερδευτεί με το δικό σας ψέκι.
              Μας έλεγε πως η πυρηνική ενέργεια για δημιουργία ρεύματος δεν είναι καλή.
              Όταν η Φοντερλάιεν θυμήθηκε πως η πυρηνική ενέργεια είναι καλή ο δικός Κούλης το επιβράβευσε.

              Ποιος είναι ψεκασμένος τελικά;;

              Πως τα καταφέρνεις και μένεις εντός θέματος πάντα. Ρε Σαράντη για το ρεύμα που ανταλλάσει η Ελλάδα με τη Βουλγαρία συζητάμε, τιο σχέση έχει η Μισέλ, ο Κούλης και η Φον ντερ Λάιεν;

              Θα μπορούσες τουλάχιστον να πεις τις απόψεις της αντιπολίτευσης για το θέμα, έτσι για να γελάσουμε! Όχι ότι κωλώνει ο Αλέξης να τάξει πυρηνικό εργοστάσιο, όλα τα σφάζει όλα τα μαχαιρώνει, αλλά θα του χαλάσει το αριστερό οικολογικό προφίλ! 😊

              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

              sarantism 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                fhcc @andya3 last edited by

                @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                Σοβαρά τώρα; Πιστεύετε ότι η Βουλγαρία παίρνει φτηνά το ρεύμα από την Ελλάδα την ημέρα, το αποθηκεύει σε μπαταρίες και μας το πουλάει πίσω το βράδυ;

                Εντάξει, πρέπει να είναι από τα πιο γελοία πράγματα που έχω ακούσει τα τελευταία χρόνια. Για να γίνει αυτό σε μεγάλη κλίμακα θα χρειαζόταν τεράστια χωρητικότητα μπαταριών με πολύ μεγάλες απώλειες στη φόρτιση/εκφόρτιση.

                Το πρόβλημα της Ελλάδας προφανώς είναι ότι παράγει πολύ φθηνή ηλεκτρική ενέργεια όταν έχει ήλιο, αλλά δεν έχει ακόμη αρκετή αποθήκευση ώστε να μεταφέρει αυτή τη φθηνή ενέργεια στις βραδινές ώρες. Τότε αναγκάζεται να καλύψει μέρος της ζήτησης με ακριβότερες πηγές ή μέσω αγοράς, αγοράζοντας και από τη Βουλγαρία. Αυτό είναι που πρέπει να αντιμετωπιστεί και να λυθεί.

                Καθόλου τυχαίο ότι κυβερνάει τον τόπο 2 τετραετίες ο Κυριάκος και πάει βουρ για 3η, είναι προφανές ότι η αντιπολίτευση και οι ψηφοφόροι της, αν όχι όλοι τουλάχιστον μεγάλο μέρος έχουν πρόβλημα ψεκάσματος ή iq!

                Έπρεπε να ψάξεις λίγο παραπάνω πριν απαντήσεις..

                Να υπενθυμίσω επίσης ότι η Βουλγαρία παράγει ρεύμα από το πυρηνικό εργοστάσιο στο Κοζλοντούι.
                Τέλος πάντων, έβαλε το άλλο το ψέκι του forum ένα δημοσίευμα που ισχυρίζεται ότι έχει μπαταρίες η Βουλγαρία, αποθηκεύει το ηλεκτρικό ρεύμα της Ελλάδας και μας το πουάει πίσω πανάκριβα. Προφανώς η γελοιότητα και η ασχετοσύνη αφορά και μέρος των ΜΜΕ!

                Δεν ξέρω ποιοι κάνανε τις επενδύσεις στα Σκόπια και στη Βουλγαρία αλλά από περιέργεια ψάξε κάποια στιγμή να βρεις ποιοι έκαναν την επένδυση για τον ζεόλιθο στη Βουλγαρία και όχι στην Ελλάδα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • bekiaris
                  bekiaris @andya3 last edited by

                  @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                  Τέλος πάντων, έβαλε το άλλο το ψέκι του forum ένα δημοσίευμα που ισχυρίζεται ότι έχει μπαταρίες η Βουλγαρία, αποθηκεύει το ηλεκτρικό ρεύμα της Ελλάδας και μας το πουάει πίσω πανάκριβα. Προφανώς η γελοιότητα και η ασχετοσύνη αφορά και μέρος των ΜΜΕ!

                  όταν δεν έχεις επιχειρήματα, όταν δεν γνωρίζεις, όταν εκτίθεσαι, πετά πάντοτε λάσπη με χαρακτηρισμούς τύπου "ψέκι" κτλ. εκτός ότι είσαι εκτός πραγματικότητας, βλέπεις και τρίτη κυβέρνηση της ΝΔ, αλλά δεν σας βλέπω καλά, ο Σαμαράς καραδοκεί και σας απειλεί.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    andya3 last edited by

                    f32431e7-c60d-4a7a-a349-cb03f347a63a-image.png

                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                    bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • bekiaris
                      bekiaris @andya3 last edited by

                      @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                      .

                      ας ξεκινήσουμε με σοβαρή ηγεσία στις εκλογές που έρχονται σύντομα και θα φτιάξουμε και τον λαό. Φυσικά, η αδυναμία της κυβέρνησης του Κυριάκου, πρέπει να χρεωθεί κάπου...στον λαό!!! τα αφηγήματα συνεχίζονται αλλά ο κόσμος τσιμπάει πλέον?

                      A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        andya3 @bekiaris last edited by

                        @bekiaris said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                        @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                        .

                        ας ξεκινήσουμε με σοβαρή ηγεσία στις εκλογές που έρχονται σύντομα και θα φτιάξουμε και τον λαό. Φυσικά, η αδυναμία της κυβέρνησης του Κυριάκου, πρέπει να χρεωθεί κάπου...στον λαό!!! τα αφηγήματα συνεχίζονται αλλά ο κόσμος τσιμπάει πλέον?

                        Στείλε ένα μήνυμα διαμαρτυρίας στον Αρκά και πες του να προσέχει τι βάζει στις γελοιογραφίες, γιατί για όλα φταίει ο Κυριάκος!

                        Πως θα σε χαρακτήριζε άραγε; Μήπως ψέκι; 😁 😀

                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                        bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • bekiaris
                          bekiaris @andya3 last edited by

                          @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                          γιατί για όλα φταίει ο Κυριάκος!

                          για όλα δεν φταίει προφανώς, όπως ισχύει για όλες τις ηγεσίες. αλλά το θέμα είναι να αναγνωρίζουμε για αυτά που φταίει...εσύ εκεί έχεις θέμα.

                          στο μεταξύ, πληρώνουμε τους Φραπέδες...και διώχνουμε ανθρώπους έξυπνους, έμπειρους, με προσόντα...κατάντια!!!

                          Ενώ η κυβέρνηση κηρύσσει αγώνα κατά του brain drain, τα δημόσια κονδύλια για την επιστημονική έρευνα παγώνουν. Σε οικονομική ασφυξία το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών, σε διαρκή επισφάλεια οι ερευνητές.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • piliourits
                            piliourits @sarantism last edited by

                            @sarantism said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                            Στη ΝΔ μετράμε: Ξύλο ΜαρινακοΔημητριάδη με τα ΕΚΑΜ να δηλώνουν της παράνομη; παρουσία τους.
                            Αναφέρομαι στα πρόσφατα. Δεν βάζω που έδιωξε ο Κούλης τον Σαμαρά.
                            Λαμόγιο τους κυκλώματος στις πολεοδομίες, στέλεχος της ΝΔ.
                            Πάμε τώρα στο κυρίως μενού.
                            Ασημακοπούλου: 20 μήνες για τα emails. Η Μισέλen ή και η Miss Elen ή και Μισελέν
                            Αβραμόπουλος: Παρών δηλώνει στης Καιλή την υπόθεση.
                            Λεβέντες: 15% θα λέτε και θα κλαίτε.
                            Σαν όνειρο θα σας φαίνεται.

                            Καλά όλα αυτά τα σκανδαλάκια, αλλά η ποινικοποίηση της πατρικής στοργής για μικροπολιτικό όφελος είναι εκτός ορίων!

                            Στο σκαμνί τελικά ο γιος του Θεοδωρικάκου και ο πρώην αρχηγός της Αστυνομίας https://www.zougla.gr/politiki/sto-skamni-telika-o-gios-tou-theodorikakou-kai-o-proin-archigos-tis-astynomias/

                            Δηλαδή ποιος από σας, αν ήταν Υπουργός ο ίδιος, θα άφηνε το γιο του να εκτεθεί στην Ελληνική Δικαιοσύνη για μερικά τσιγαριλίκια ή έστω κάτι παραπάνω;
                            Δηλαδή θα καταδικάσουμε και τη φτερούγα προστασίας που άπλωσε ο Υπουργός στο σπλαχνο του!?!
                            Απαίσιοι αριστεροί, σιχαμεροί, καλά τα λέει ο Σπύρος...

                            Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                            F 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • sarantism
                              sarantism @andya3 last edited by sarantism

                              @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                              @sarantism said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                              @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                              @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                              @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                              Σοβαρά τώρα; Πιστεύετε ότι η Βουλγαρία παίρνει φτηνά το ρεύμα από την Ελλάδα την ημέρα, το αποθηκεύει σε μπαταρίες και μας το πουλάει πίσω το βράδυ;

                              Εντάξει, πρέπει να είναι από τα πιο γελοία πράγματα που έχω ακούσει τα τελευταία χρόνια. Για να γίνει αυτό σε μεγάλη κλίμακα θα χρειαζόταν τεράστια χωρητικότητα μπαταριών με πολύ μεγάλες απώλειες στη φόρτιση/εκφόρτιση.

                              Το πρόβλημα της Ελλάδας προφανώς είναι ότι παράγει πολύ φθηνή ηλεκτρική ενέργεια όταν έχει ήλιο, αλλά δεν έχει ακόμη αρκετή αποθήκευση ώστε να μεταφέρει αυτή τη φθηνή ενέργεια στις βραδινές ώρες. Τότε αναγκάζεται να καλύψει μέρος της ζήτησης με ακριβότερες πηγές ή μέσω αγοράς, αγοράζοντας και από τη Βουλγαρία. Αυτό είναι που πρέπει να αντιμετωπιστεί και να λυθεί.

                              Καθόλου τυχαίο ότι κυβερνάει τον τόπο 2 τετραετίες ο Κυριάκος και πάει βουρ για 3η, είναι προφανές ότι η αντιπολίτευση και οι ψηφοφόροι της, αν όχι όλοι τουλάχιστον μεγάλο μέρος έχουν πρόβλημα ψεκάσματος ή iq!

                              Έπρεπε να ψάξεις λίγο παραπάνω πριν απαντήσεις..

                              Να υπενθυμίσω επίσης ότι η Βουλγαρία παράγει ρεύμα από το πυρηνικό εργοστάσιο στο Κοζλοντούι.
                              Τέλος πάντων, έβαλε το άλλο το ψέκι του forum ένα δημοσίευμα που ισχυρίζεται ότι έχει μπαταρίες η Βουλγαρία, αποθηκεύει το ηλεκτρικό ρεύμα της Ελλάδας και μας το πουάει πίσω πανάκριβα. Προφανώς η γελοιότητα και η ασχετοσύνη αφορά και μέρος των ΜΜΕ!

                              Τώρα που είπες για πυρηνικό εργοστάσιο.
                              Έχω μπερδευτεί με το δικό σας ψέκι.
                              Μας έλεγε πως η πυρηνική ενέργεια για δημιουργία ρεύματος δεν είναι καλή.
                              Όταν η Φοντερλάιεν θυμήθηκε πως η πυρηνική ενέργεια είναι καλή ο δικός Κούλης το επιβράβευσε.

                              Ποιος είναι ψεκασμένος τελικά;;

                              Πως τα καταφέρνεις και μένεις εντός θέματος πάντα. Ρε Σαράντη για το ρεύμα που ανταλλάσει η Ελλάδα με τη Βουλγαρία συζητάμε, τιο σχέση έχει η Μισέλ, ο Κούλης και η Φον ντερ Λάιεν;

                              Θα μπορούσες τουλάχιστον να πεις τις απόψεις της αντιπολίτευσης για το θέμα, έτσι για να γελάσουμε! Όχι ότι κωλώνει ο Αλέξης να τάξει πυρηνικό εργοστάσιο, όλα τα σφάζει όλα τα μαχαιρώνει, αλλά θα του χαλάσει το αριστερό οικολογικό προφίλ! 😊

                              Είπε για το πυρηνικό εργοστάσιο στο Κοζλοντούι και θυμήθηα για την πυρηνική ενέργαια που ο άρχοντάς σας την καταριώταν και μετά την εκθείαζε.

                              Τελικά με μπέρδεψε. Πότε ήταν καλή και πότε κακή η πυρνική ενέργεια για τη ΝΔ.

                              Δεν είναι απλή απορία;

                              Πάντως Άντι μια χαρά την πας την κουβέντα. Ήρεμα χωρίς μπηχτές και ας διαφωνούμε αλλά πολτισμένα το κάνουμε.
                              Χαίρομαι τέτοιες συζητήσεις.

                              Έλα γρήγορα, σήμερα
                              Η αγκαλιά μου όταν μπεις θα κλείσει σίγουρα
                              Πίσω σου δεν θα σ' αφήσω να δεις
                              Και σκότωσε με για να βγεις,
                              Η αγάπησε με απ' την αρχή όσο μπορείς
                              Έλα γρήγορα

                              Πέγκυ Ζήνα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • sarantism
                                sarantism last edited by sarantism

                                ΔΕΝ έχουν θέση στην εκκλησία. Και όσοι άλλοι αν είναι να τους στείλουν στη δικαιοσύνη.
                                Η Διαστροφή, η Κακοποίηση (σωματική ή ψυχική) δεν είναι μέρος της Ορθοδοξίας.
                                Όπως έπρεπε και από τον άμβωνα να μην ανεχτούν: την προίκα. Τι ήταν αυτά;;; Να μην τους παντρεύαν αν υπήρχε προίκα.
                                Να μην άφηναν να πάνε στην εκκλησία όσοι ήταν με τζόγο, κακοποίηση στη γυναίκα και στα παιδιά.
                                Να τους επέκριναν από τον άμβωνα και να ήταν διπλα στα θύματα. Καθαρές τοποθετήσεις.

                                Αρχιμανδρίτης καταγγέλλεται ότι βίασε 4 ανήλικα κορίτσια
                                Ανατριχιαστικές περιγραφές των θυμάτων - Τι απαντούν το στενό περιβάλλον του κληρικού και η Ιερά Μητρόπολη Νίκαιας

                                https://www.zougla.gr/greece/archimandritis-katangelletai-oti-viase-4-anilika-koritsia/

                                Έλα γρήγορα, σήμερα
                                Η αγκαλιά μου όταν μπεις θα κλείσει σίγουρα
                                Πίσω σου δεν θα σ' αφήσω να δεις
                                Και σκότωσε με για να βγεις,
                                Η αγάπησε με απ' την αρχή όσο μπορείς
                                Έλα γρήγορα

                                Πέγκυ Ζήνα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • F
                                  fhcc @piliourits last edited by

                                  @piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                  @sarantism said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                  Στη ΝΔ μετράμε: Ξύλο ΜαρινακοΔημητριάδη με τα ΕΚΑΜ να δηλώνουν της παράνομη; παρουσία τους.
                                  Αναφέρομαι στα πρόσφατα. Δεν βάζω που έδιωξε ο Κούλης τον Σαμαρά.
                                  Λαμόγιο τους κυκλώματος στις πολεοδομίες, στέλεχος της ΝΔ.
                                  Πάμε τώρα στο κυρίως μενού.
                                  Ασημακοπούλου: 20 μήνες για τα emails. Η Μισέλen ή και η Miss Elen ή και Μισελέν
                                  Αβραμόπουλος: Παρών δηλώνει στης Καιλή την υπόθεση.
                                  Λεβέντες: 15% θα λέτε και θα κλαίτε.
                                  Σαν όνειρο θα σας φαίνεται.

                                  Καλά όλα αυτά τα σκανδαλάκια, αλλά η ποινικοποίηση της πατρικής στοργής για μικροπολιτικό όφελος είναι εκτός ορίων!

                                  Στο σκαμνί τελικά ο γιος του Θεοδωρικάκου και ο πρώην αρχηγός της Αστυνομίας https://www.zougla.gr/politiki/sto-skamni-telika-o-gios-tou-theodorikakou-kai-o-proin-archigos-tis-astynomias/

                                  Δηλαδή ποιος από σας, αν ήταν Υπουργός ο ίδιος, θα άφηνε το γιο του να εκτεθεί στην Ελληνική Δικαιοσύνη για μερικά τσιγαριλίκια ή έστω κάτι παραπάνω;
                                  Δηλαδή θα καταδικάσουμε και τη φτερούγα προστασίας που άπλωσε ο Υπουργός στο σπλαχνο του!?!
                                  Απαίσιοι αριστεροί, σιχαμεροί, καλά τα λέει ο Σπύρος...

                                  Πατρική αγάπη. Τι θυμήθηκα τώρα.

                                  Ήταν κάποτε λέει ένας νεαρός που δεν είμαι σίγουρος αν είχε εκλεγεί εκείνη την εποχή βουλευτής. Στη συνέχεια βέβαια ανέβηκε πολλά σκαλοπάτια.

                                  Η Siemens λοιπόν, επειδή ήταν πολύ καλό παιδί, αποφάσισε να του φτιάξει δωρεάν το γραφείο του. Όλα καλά μέχρι εδώ, δεν το ήξερε και κανείς.

                                  Όταν μαθεύτηκε η ιστορία, ο μπαμπάς του φυσικά πλήρωσε αμέσως ό,τι είχε δώσει η Siemens. Μη δημιουργούνται και λάθος εντυπώσεις..

                                  O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    otso @fhcc last edited by

                                    @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                    @piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                    @sarantism said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                    Στη ΝΔ μετράμε: Ξύλο ΜαρινακοΔημητριάδη με τα ΕΚΑΜ να δηλώνουν της παράνομη; παρουσία τους.
                                    Αναφέρομαι στα πρόσφατα. Δεν βάζω που έδιωξε ο Κούλης τον Σαμαρά.
                                    Λαμόγιο τους κυκλώματος στις πολεοδομίες, στέλεχος της ΝΔ.
                                    Πάμε τώρα στο κυρίως μενού.
                                    Ασημακοπούλου: 20 μήνες για τα emails. Η Μισέλen ή και η Miss Elen ή και Μισελέν
                                    Αβραμόπουλος: Παρών δηλώνει στης Καιλή την υπόθεση.
                                    Λεβέντες: 15% θα λέτε και θα κλαίτε.
                                    Σαν όνειρο θα σας φαίνεται.

                                    Καλά όλα αυτά τα σκανδαλάκια, αλλά η ποινικοποίηση της πατρικής στοργής για μικροπολιτικό όφελος είναι εκτός ορίων!

                                    Στο σκαμνί τελικά ο γιος του Θεοδωρικάκου και ο πρώην αρχηγός της Αστυνομίας https://www.zougla.gr/politiki/sto-skamni-telika-o-gios-tou-theodorikakou-kai-o-proin-archigos-tis-astynomias/

                                    Δηλαδή ποιος από σας, αν ήταν Υπουργός ο ίδιος, θα άφηνε το γιο του να εκτεθεί στην Ελληνική Δικαιοσύνη για μερικά τσιγαριλίκια ή έστω κάτι παραπάνω;
                                    Δηλαδή θα καταδικάσουμε και τη φτερούγα προστασίας που άπλωσε ο Υπουργός στο σπλαχνο του!?!
                                    Απαίσιοι αριστεροί, σιχαμεροί, καλά τα λέει ο Σπύρος...

                                    Πατρική αγάπη. Τι θυμήθηκα τώρα.

                                    Ήταν κάποτε λέει ένας νεαρός που δεν είμαι σίγουρος αν είχε εκλεγεί εκείνη την εποχή βουλευτής. Στη συνέχεια βέβαια ανέβηκε πολλά σκαλοπάτια.

                                    Η Siemens λοιπόν, επειδή ήταν πολύ καλό παιδί, αποφάσισε να του φτιάξει δωρεάν το γραφείο του. Όλα καλά μέχρι εδώ, δεν το ήξερε και κανείς.

                                    Όταν μαθεύτηκε η ιστορία, ο μπαμπάς του φυσικά πλήρωσε αμέσως ό,τι είχε δώσει η Siemens. Μη δημιουργούνται και λάθος εντυπώσεις..

                                    To πλυντηριο της κορης ομως δεν το πληρωσε

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      wantone @realzeus last edited by

                                      @realzeus said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                      @wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                      @realzeus said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

                                      Να θυμίσω στον φίλου μου τον @criuser ότι τα δίκτυα ρευματοδότησης, ύδρευσης και τηλεφωνίας τα έφτιαξαν οι δημόσιοι οργανισμοί. Ο ΚΚ Ι μάλιστα κρατικοποίησε το ρεύμα και έφτιαξε την ΔΕΗ!!!

                                      Σε προσωπικό επίπεδο, έχω μεν σταθερό από ιδιωτική εταιρεία (θα εξηγήσω τον λόγο), αλλά τα καλώδια είναι του ΟΤΕ! Ο λόγος λοιπόν (εκτός του ότι ο ΟΤΕ δεν είναι πλέον κρατικός, αν και το κράτος έχει μερίδιο), που έχω σταθερο Vodafone είναι ότι ο ΟΤΕ (που είχα πριν) ήθελε με το ζόρι να με περάσει σε κάτι που λέγεται Voip, κάτι που δεν ήθελα λόγω των συχνών διακοπών ρεύματος στην περιοχή (που σημαίνει ότι δεν θα έχεις ούτε σταθερό αν έχεις Voip και πέσει το ρεύμα - πρέπει να πάρω γεννήτρια, άσχετο αυτό). Για αυτόν τον λόγο μόνο πήγα στον ιδιώτη, μέσω των καλωδίων του ΟΤΕ, kau;vw ο ιδιώτης δεν έχει δίκτυο εδώ που μένω (ειρωνεία, ε;).

                                      Το κράτος τα φτιάχνει με χρήματα που φορτώνονται στο εθνικό χρέος που πληρώνεται από τους φτωχούς και κυρίως την μεσαία τάξη και μετά τα δίνει στους ολιγάρχες που ελέγχουν τους πολιτικούς και τους ανώτερους δημόσιους υπαλλήλους μέσω εκβιασμών και μιζών. Αυτό είναι το ολιγαρχικό μοντέλο με τους αφεντικά και τους κολίγους που πάντα έτρεχε στην χώρα.

                                      Αυτό είναι η εγγενής παθογένεια του Καπιταλισμού. Το αντίδοτο όμως δεν είναι περισσότερος Καπιταλισμός, αλλά ο έλεγχος του Κράτους επί της οικονομίας και η αναδιανομή του πλούτου. Άρα, σε 1ο στάδιο τουλάχιστον, περισσότερος Σοσιαλισμός.

                                      Το ανάποδο ο σοσιαλισμός τροφοδοτεί το ολιγαρχικά μοντέλο γιατί οι ολιγάρχες ελέγχουν το κράτος που στον σοσιαλισμό είναι μεγάλο. Ο καπιταλισμός είναι αυτός που επέτρεψε την άνοδο του βιοτικού επιπέδου σε όλους μας ο σοσιαλισμός μας έριξε το βιοτικό επίπεδο αλλά σε εξαγοράζει με επιδόματα και γιαυτο νομίζεις ότι είναι κάτι καλό. Λάθος.

                                      bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • bekiaris
                                        bekiaris @wantone last edited by

                                        ΜΗΠΩΣ Ο #ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΕ ΤΟΝ #ΣΑΜΑΡΑ και θυμήθηκαν κάποιοι ξαφνικά τώρα το #Qatargate που είχε κλείσει πριν 3 χρόνια; Σαν πολλά περίεργα συμβαίνουν τελευταία

                                        Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο για το Qatargate

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • sarantism
                                          sarantism last edited by

                                          Αχ βρε κοπέλα μου και είσαι και όμορφη. Έχεις αυτό το ίσιο μαλλί πολλά όμορφα κομμένο, ωραίο καλοκαιρινό δέρμα και χείλη, μάτια κλπ.
                                          Πες τα βρε κοπέλα. Ήταν του γιατρού η Μερσεντεσάρα που είναι στέλεχος του Κόμματος.
                                          Έλα ντε με τι θα έπεπε να κινείται η Μαρία;; Πάλι καλά να λέμε που δεν κινείται με Ρολς Ρόις. Παιδιά χειροκροτήστε.
                                          Ποιες θέσεις και απόψεις εκφράζει;; Ο Μανώλης με τα λόγια χτίζει ανώγια και κατώγια.
                                          Η πράξη κοπελιά μετράει. Μην πάτε να υποβαθμίσετε την πράξη. Η Πράξη δείχνει. Όχι τα λόγια.
                                          Θέλετε Μερσεντες. Θα τα ακούσετε.
                                          Θέλατε να κλαίτε με μαύρα ρούχα;; Και τώρα με τζινάκι;;
                                          Θα τα ακούσετε.
                                          Την Τοξικότητα και τη Λάσπη αν δεν τη θέλετε, να φερθείτε ανθρώπινα και όχι σαν πολιτικοί.
                                          Απλό αμαξάκι όπως έχει ο απλός Έλληνας και ντύσιμο μιας μάνας που έχασε παιδί και όχι 4ποδο.
                                          Έρχεται δλδ η Καρυστιανού, στον χρεωμένο Έλληνα, με την Μερσεντεζάρα και του λεει: Θα σε βοηθήσω;;;
                                          Ε;;;; Εσείς γίνατε Καρναβάλια.
                                          Μου έρχεσαι με 60.000 αυτοκίνητο και μου λες πως με νιώθεις;; Από που;;;
                                          Απο τα ηλεκτρικά καθίσματα; Το σήμα με το Αστέρι;; Έτσι με νιώθεις.
                                          Έτσι ρε Λαοπλάνοι, 50 χρόνια μας νιώθουν και αυτοί που τους κατηγορείτε.
                                          Λυπάμε όσους θα σας ψηφίσουν.
                                          Α. Το Πουκάμισο (όχι το θαλασσί) των 300 ευρώ. Θα το φοράει όταν θα Συμπάσχει με τον Μέσο Καταχρεωμένο Έλληνα;;;
                                          Η Αντουανέτα;;;;

                                          Youtube Video

                                          Έλα γρήγορα, σήμερα
                                          Η αγκαλιά μου όταν μπεις θα κλείσει σίγουρα
                                          Πίσω σου δεν θα σ' αφήσω να δεις
                                          Και σκότωσε με για να βγεις,
                                          Η αγάπησε με απ' την αρχή όσο μπορείς
                                          Έλα γρήγορα

                                          Πέγκυ Ζήνα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • bekiaris
                                            bekiaris last edited by

                                            Η Ελλάδα πεθαίνει δημογραφικά: Η σκληρή αλήθεια πίσω από τους αριθμούς

                                            Πρόκειται για το επόμενο βήμα – ή μάλλον για το επόμενο άλμα – στον δημογραφικό κατήφορο της χώρας. Ωστόσο, η εξέλιξη αυτή δεν πρέπει να εκπλήσσει κανέναν, αφού το δημογραφικό έχει προ πολλού αφεθεί στην τύχη του. Άλλωστε, το βασικό επίτευγμα, το οποίο προβάλλει αυτόν τον καιρό η κυβέρνηση, είναι ότι πληρώνει τους δανειστές πριν από την ώρα τους.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 82
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 84 / 87
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr