-
Τελικως ναυαγησε το προτζεκτ αλλαγης με το seal u dmi. Μετα απο αρκετη σκεψη και παροτι θεωρω το byd ενα εξαιρετικο αυτοκινητο συνολικα, αποφασισα πως μακροπροθεσμα ισως ειναι καλυτερα να περιμενω και να παω απευθειας σε 2ο ηλεκτρικο καθως εχω ολη την υποδομη για να το υποστηριξω.
Συν οτι το tucson είναι ενα καλο συνολικα αυτοκινητο που το απολαμβανω αρκετα!
-
Τελικως ναυαγησε το προτζεκτ αλλαγης με το seal u dmi. Μετα απο αρκετη σκεψη και παροτι θεωρω το byd ενα εξαιρετικο αυτοκινητο συνολικα, αποφασισα πως μακροπροθεσμα ισως ειναι καλυτερα να περιμενω και να παω απευθειας σε 2ο ηλεκτρικο καθως εχω ολη την υποδομη για να το υποστηριξω.
Συν οτι το tucson είναι ενα καλο συνολικα αυτοκινητο που το απολαμβανω αρκετα!
Τι προσφορές είχες για το tuscon? Υπήρξε ενδιαφέρον;
-
Τελικως ναυαγησε το προτζεκτ αλλαγης με το seal u dmi. Μετα απο αρκετη σκεψη και παροτι θεωρω το byd ενα εξαιρετικο αυτοκινητο συνολικα, αποφασισα πως μακροπροθεσμα ισως ειναι καλυτερα να περιμενω και να παω απευθειας σε 2ο ηλεκτρικο καθως εχω ολη την υποδομη για να το υποστηριξω.
Συν οτι το tucson είναι ενα καλο συνολικα αυτοκινητο που το απολαμβανω αρκετα!
Τι προσφορές είχες για το tuscon? Υπήρξε ενδιαφέρον;
Μου εκανε εντυπωση οτι ειχα αρκετες. Καμια 50αρια παρκαρισμενες και 2 που έδιναν οσα ακριβως ζητουσα. Ο πιο ψημενος στενχωρηθηκε παρα πολυ οταν του ειπα πως δε θα το πουλησω τελικα.
-
Αφού πιάνεις τα χρήματα που θες, γιατί δεν προχωράς;
-
Αφού πιάνεις τα χρήματα που θες, γιατί δεν προχωράς;
3 λογοι με αποτρεπουν:
-
Η αξιοπιστια που αν και δειχνει πολλα καλα σημαδια γραφης, δεν ειναι και δεδομενη.
-
Το γεγονος οτι ακομα και ως plug in παραμενει μια μεσοβεζικη λυση. Θεωρησα πως ειναι πιο σωστο να περιμενω 2-3 χρονια να δουμε που θα κατσε η μπιλια με την ηλεκτροκινηση και αν οντως ολα εχουν παει προς τα εκει να παμε απευθειας σε ηλεκτρικο.
-
Το μεγεθος του, που παροτι σε αυτη φαση δε με ενοχλει, επειδη ποτε δεν ξερεις, νομιζω πως τα 4,5 μετρα του tucson ειναι τοσο οσο για ολες τις αναγκες. Στα 4,8 του byd ξεφευγουμε.
-
-
Τι επίπεδο αξιοπιστίας έχει το μεγάλο πετρέλαιο της Χιουντάι ; Γιατί στα μικρά δεν μας τα λέει τόσο καλά!
Αν είναι σε καλό επίπεδο (όχι πως ο κινεζος θα είναι καλύτερος) θα σου αντιστρέψω το επιχείρημα ! Βρες μου ενα λόγο να αλλάξεις ένα καινούργιο suv με ένα νέο suv ? -
@red_monster said in BYD forum:
Τι επίπεδο αξιοπιστίας έχει το μεγάλο πετρέλαιο της Χιουντάι ; Γιατί στα μικρά δεν μας τα λέει τόσο καλά!
Αν είναι σε καλό επίπεδο (όχι πως ο κινεζος θα είναι καλύτερος) θα σου αντιστρέψω το επιχείρημα ! Βρες μου ενα λόγο να αλλάξεις ένα καινούργιο suv με ένα νέο suv ?Ομολογω με μπερδεψες λιγο οπως το γραφεις.
Δεν εχω εικονα για τα πετρελαια γενικα, δεν εχω κανει σχετικη ερευνα γιατι ποτε δε με ενδιεφεραν ως αγορα και δεν μπορω να απαντησω.
Ακομα ομως και αν ειναι ετσι και για τη βενζινη, ποια ειναι τα δειγματα γραφης για τον θερμικο της byd; Και ακομα περισσοτερο ποια ειναι η εικονα του aftersales στα θερμικα;
Οπως εξηγησα και στην αρχικη μου αναφορα οι λογοι αλλαγγς θα ηταν η εκμεταλλευση του φορτιστη που ηδη εχω, η τρομερη ποιοτητα κατασκευης, και ο εκπληκτικος εξοπλισμος που εχει το byd.
Οταν μπηκα στο byd απλα αισθανθηκα ολιγον τι «κορόιδο» αν μου επιτρεπεται η εκφραση.
-
Πες μου έναν σοβαρό λόγο να αλλάξεις ένα καινούργιο SUV, χωρίς προβλήματα, με ένα επίσης καινούργιο SUV, όταν δεν έχεις ανάγκη τους επιπλέον χώρους του δεύτερου.
Τα επιχειρήματα:
A) Να «εκμεταλλευτώ» τον ήδη εγκατεστημένο φορτιστή (είναι εντυπωσιακό πόσα χρήματα είμαστε διατεθειμένοι να ξοδέψουμε στο όνομα της… οικονομίας).
B) Νιώθω «κορόιδο».Κανένα από τα παραπάνω δεν στέκει. Μείνε με το Hyundai.
Το έχω ξαναπεί και θα το πω άλλη μία φορά, γιατί μετά θα αρχίσω να γίνομαι γραφικός. Έχοντας εμπειρία από κινεζικά μηχανήματα, άλλα ακριβά και άλλα λιγότερο, και γνωρίζοντας από πρώτο χέρι τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζονται το troubleshooting και το reverse engineering (spoiler alert: δεν τους απασχολεί ιδιαίτερα), θα ήμουν διπλά επιφυλακτικός απέναντι στην αγορά μιας τόσο σύνθετης κινεζικής σχεδίασης και διαχείρισης κατασκευής.
-
Πάντως αν περιμένεις κάτι πολύ συνταρακτικό τεχνολογικά, προσωπικά δε βλέπω κάτι να αλλάζει στα ηλεκτρικά στα επόμενα 4-5 χρόνια. Ήδη έχει αρκετά μοντέλα με 400-500 χλμ range σε συνθήκες ταξιδιού, ταχυφόρτιση σε 12 λεπτά. Αυτόνομη οδήγηση στην ΕΕ με τους ρυθμούς που κινείται, μάλλον θα αργήσει.
-
Πάντως αν περιμένεις κάτι πολύ συνταρακτικό τεχνολογικά, προσωπικά δε βλέπω κάτι να αλλάζει στα ηλεκτρικά στα επόμενα 4-5 χρόνια. Ήδη έχει αρκετά μοντέλα με 400-500 χλμ range σε συνθήκες ταξιδιού, ταχυφόρτιση σε 12 λεπτά. Αυτόνομη οδήγηση στην ΕΕ με τους ρυθμούς που κινείται, μάλλον θα αργήσει.
τα επομενα 4-5 χρονια μπορει καποιος να ελπιζει οτι θα ειναι καλύτερο το δικτυο με περισσότερους φορτιστες. οποτε και ενα ολοιδιο ηλεκτρικο με τις ιδιες αυτονομιες φαινεται αμεσως καλύτερο για τις ιδιες αναγκες κάποιου που τωρα δισταζει.
επισης τα επομενα 4-5 χρονια θα εχεις πιο πολλες επιλογες και μπορει και καλύτερες τιμες μιας και οι τιμες των μπαταριων πέφτουν
συνταρακτικα πάντως τα πραγματα δεν θα αλλαξουν σε αυτό συμφωνω
-
Δοκιμή BYD Atto 3 – Μια ματιά στην ηλεκτρική καθημερινότητα
https://carselectric.gr/dokimi-byd-atto-3-mia-matia-stin-ilektriki-kathimerinotita/
-
- Το μεγεθος του, που παροτι σε αυτη φαση δε με ενοχλει, επειδη ποτε δεν ξερεις, νομιζω πως τα 4,5 μετρα του tucson ειναι τοσο οσο για ολες τις αναγκες. Στα 4,8 του byd ξεφευγουμε.
εγω θα συμφωνησω κυριως με αυτο το σημειο. Εκτος απο τα ταξιδια-βολτες μας, σκεφτομαι που κυκλοφορησω και αρκετες φορες αφηνω το Υ σπιτι. Δεν ειναι οτι φοβαμαι την παραμικρη γρατζουνια, αλλα ξερω οτι το μεγεθος θα με ταλαιπωρησει. Συμφωνω και εγω οτι το 4.5 ειναι πραγματικα η χρυση τομη για χρηση τοσο εντος οσο και εκτος πολης.
Επισης συμφωνω με τον @red_monster οτι αυτα που θα σου προσφερει το byd ειτε δεν τα χρειαζεσαι, οπως λες ο ιδιος (μεγαλυτερους χωρους) ειτε προσφερουν ελαχιστο πλεονεκτημα (χρηση phev για εντος της πολης). Σε ταξιδια μαλιστα η εξοικονομηση καυσιμου δεν ειναι τοσο μεγαλη.
Συμφωνω και με τον @dg79 οτι δεν βλεπουμε φοβερα και τρομερα πραγματα διαφορες σε επιπεδο αλλαγων στην ηλεκτροκινηση. Σταδιακα καλυτερη αυτονομια, χωρις καποιο πραγματικο αλμα ομως, και σταδιακα καλυτερα επιπεδα εξοπλισμου (τουλαχιστον απο τεσλα και κινεζους). Αλλα απο τη στιγμη που το τουσον ειναι καινουριο, δεν υπαρχει κανενας λογος να βιαστεις για οικογενειακο ev, απο τη στιγμη που η επιδοτηση ειναι της πλακας αυτην τη στιγμη.
Αν ερχοσουν απο καποιο οχημα 10-15ετιας, ναι θα αξιζε με τα χιλια να πας ειτε σε ev ειτε σε phev.
edit: η μεγαλυτερη βελτιωση για τα ev θα ειναι αυτο που ειπε ο @cirus για το δικτυο το οποιο καθε μηνα πυκνωνει. Αν σταματησει και η λαλακια του ελληνικου κρατους με το 40% στα πλοια, γιναμε.
-
Θα μπορούσε να περιμένει κανά χρόνο ίσως, για το νέο πρόγραμμα κινούμαι ηλεκτρικά που σίγουρα θα έρθει.
-
BYD Seal U DM-i: Το οδηγούμε στην Ελλάδα

https://www.4troxoi.gr/dokimes/paroysiaseis/byd-seal-u-dm-i/
-
Συγκρίνουμε: BYD Seal U DM-i AWD – Toyota RAV4 PHEV AWD

https://www.4troxoi.gr/dokimes/sygkrinoyme-byd-seal-u-dm-i-awd-toyota-rav4-phev-awd/
-
@red_monster said in BYD forum:
Πες μου έναν σοβαρό λόγο να αλλάξεις ένα καινούργιο SUV, χωρίς προβλήματα, με ένα επίσης καινούργιο SUV, όταν δεν έχεις ανάγκη τους επιπλέον χώρους του δεύτερου.
Τα επιχειρήματα:
A) Να «εκμεταλλευτώ» τον ήδη εγκατεστημένο φορτιστή (είναι εντυπωσιακό πόσα χρήματα είμαστε διατεθειμένοι να ξοδέψουμε στο όνομα της… οικονομίας).
B) Νιώθω «κορόιδο».Κανένα από τα παραπάνω δεν στέκει. Μείνε με το Hyundai.
Το έχω ξαναπεί και θα το πω άλλη μία φορά, γιατί μετά θα αρχίσω να γίνομαι γραφικός. Έχοντας εμπειρία από κινεζικά μηχανήματα, άλλα ακριβά και άλλα λιγότερο, και γνωρίζοντας από πρώτο χέρι τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζονται το troubleshooting και το reverse engineering (spoiler alert: δεν τους απασχολεί ιδιαίτερα), θα ήμουν διπλά επιφυλακτικός απέναντι στην αγορά μιας τόσο σύνθετης κινεζικής σχεδίασης και διαχείρισης κατασκευής.
Δεν διαφωνώ επί της ουσίας και για αυτό το συζητάμε και εδώ. Και ακριβώς επειδή τα υπερ της αλλαγής είναι ελάχιστα και το κεφάλαιο μεγάλο, αποφάσισα να μην προχωρήσω.
Σε αυτό που θα διαφωνήσω είναι για την "οικονομία". Το έχω πει αρκετές φορές, πως για μένα η ηλεκτρική κίνηση είναι κάτι πολύ παραπάνω οικονομία και κακώς στην Ελλάδα το βλέπουμε έτσι, αν και μετά την κρίση που περάσαμε έχουμε και μία δικαιολογία ομολογώ.
Δε θα αναλωθώ σε πολλά αλλά ο τρόπος λειτουργίας τους, η ησυχία τους - πόσο μάλλον σε μία φασαριόζα πόλη σαν την Αθήνα - και το καθαρότερο περιβάλλον στους αστικούς ιστούς είναι τρομερά πλεονεκτήματα. Αν βάλεις και την σχετική οικονομία που πρεσβεύουν το μόνο που προβληματίζει εμένα είναι το δίκτυο φόρτισης. Όταν αυτό ομαλοποιηθεί - θεωρώ στα επόμενα 3-5 χρόνια όπως ανέφερε και ο @cirus - νομίζω πως ελάχιστοι θα σχολούνται με οτιδήποτε άλλο.
Εδώ βέβαια είναι το νήμα της BYD και θέλω να μένουμε σε αυτό. Οπότε αν κάποιος σήμερα αγόραζε αυτοκίνητο, θεωρώ πως θα έπρεπε οπωσδήποτε να ρίξει μία ματιά σε αυτά. Και αν διαπιστωθεί και αξιοπιστία είναι ξεκάθαρα win-win περίπτωση σε χώρες σαν και τη δική μας όπου με σχετικά λίγα χρήματα παίρνεις πολύ αμάξι.
-
Να σου θυμίσω ότι από τα τέλη του 2023 έχω 4κινητο τεσλα χαιλαντερ. Για να δεις οτι δεν έχω κάποιους είδους προκατάληψη με τα ηλεκτρικά.
-
@red_monster said in BYD forum:
Να σου θυμίσω ότι από τα τέλη του 2023 έχω 4κινητο τεσλα χαιλαντερ. Για να δεις οτι δεν έχω κάποιους είδους προκατάληψη με τα ηλεκτρικά.
Μια χαρά
! Δεν το γνώριζα - δεν παρακολουθώ το νήμα του Tesla.Ωστόσο δεν αναφέρθηκα σε προκατάληψη, αναφέρθηκα στο value των ηλεκτρικών ως προς το γενικότερο σύνολο. Ειδικά στις πόλεις.
Και να πω και λίγο τον υποκειμενικό πόνο μου για να το κλείσω. Κάτω από το σπίτι μου έχει μία στάση λεωφορείου καθώς είμαι σε πολυσύχναστο δρόμο. Για κάποιο λόγο τα παλιά πετρελαιοκίνητα και βαβούρικα κινούνται το βράδυ και δεν μπορείτε να φανταστείτε πόση διαφορά βλέπω ως άνθρωπος όταν περνάνε τα ηλεκτροκίνητα και δεν ακούω αυτή τη συνεχόμενη βαβούρα όταν ξεκινάνε τα παλιά λεωφορεία.
Ίσως παραείμαι ευαίσθητος αλλά έτσι αισθάνομαι και με το inster-ακι μου. Μία απόλυτη ηρεμία μέσα στην πόλη - με κλειστά τα παράθυρα φυσικά

-
@red_monster said in BYD forum:
Να σου θυμίσω ότι από τα τέλη του 2023 έχω 4κινητο τεσλα χαιλαντερ. Για να δεις οτι δεν έχω κάποιους είδους προκατάληψη με τα ηλεκτρικά.
Μια χαρά
! Δεν το γνώριζα - δεν παρακολουθώ το νήμα του Tesla.Ωστόσο δεν αναφέρθηκα σε προκατάληψη, αναφέρθηκα στο value των ηλεκτρικών ως προς το γενικότερο σύνολο. Ειδικά στις πόλεις.
Και να πω και λίγο τον υποκειμενικό πόνο μου για να το κλείσω. Κάτω από το σπίτι μου έχει μία στάση λεωφορείου καθώς είμαι σε πολυσύχναστο δρόμο. Για κάποιο λόγο τα παλιά πετρελαιοκίνητα και βαβούρικα κινούνται το βράδυ και δεν μπορείτε να φανταστείτε πόση διαφορά βλέπω ως άνθρωπος όταν περνάνε τα ηλεκτροκίνητα και δεν ακούω αυτή τη συνεχόμενη βαβούρα όταν ξεκινάνε τα παλιά λεωφορεία.
Ίσως παραείμαι ευαίσθητος αλλά έτσι αισθάνομαι και με το inster-ακι μου. Μία απόλυτη ηρεμία μέσα στην πόλη - με κλειστά τα παράθυρα φυσικά

Ηλεκτροκίνητος που δεν παρακολουθεί το τοπικό της Tesla


Πόσες μέρες Μπαν να του επιβληθεί;

Για ψηφίστε παρακαλώ !!!
-
@red_monster said in BYD forum:
Να σου θυμίσω ότι από τα τέλη του 2023 έχω 4κινητο τεσλα χαιλαντερ. Για να δεις οτι δεν έχω κάποιους είδους προκατάληψη με τα ηλεκτρικά.
Μια χαρά
! Δεν το γνώριζα - δεν παρακολουθώ το νήμα του Tesla.Ωστόσο δεν αναφέρθηκα σε προκατάληψη, αναφέρθηκα στο value των ηλεκτρικών ως προς το γενικότερο σύνολο. Ειδικά στις πόλεις.
Και να πω και λίγο τον υποκειμενικό πόνο μου για να το κλείσω. Κάτω από το σπίτι μου έχει μία στάση λεωφορείου καθώς είμαι σε πολυσύχναστο δρόμο. Για κάποιο λόγο τα παλιά πετρελαιοκίνητα και βαβούρικα κινούνται το βράδυ και δεν μπορείτε να φανταστείτε πόση διαφορά βλέπω ως άνθρωπος όταν περνάνε τα ηλεκτροκίνητα και δεν ακούω αυτή τη συνεχόμενη βαβούρα όταν ξεκινάνε τα παλιά λεωφορεία.
Ίσως παραείμαι ευαίσθητος αλλά έτσι αισθάνομαι και με το inster-ακι μου. Μία απόλυτη ηρεμία μέσα στην πόλη - με κλειστά τα παράθυρα φυσικά

Ηλεκτροκίνητος που δεν παρακολουθεί το τοπικό της Tesla


Πόσες μέρες Μπαν να του επιβληθεί;

Για ψηφίστε παρακαλώ !!!
ξερει τι κανει. Το 40% των ποστ εκει ειναι κατα της ηλεκτροκινησης, το αλλο 40% ειναι κατι σαν financial times και μενει και ενα 20% που εχουν καποια σχεση με τα τεσλα

BYD forum