-
-
ακόμα ένα μικρό ηλεκτρικό

Αν και στο βίντεο έχει φορέσει στολή πωλητή της VW, κούρασε.
(παρολίγο να με πείσει πως το torsion πίσω είναι και πλεονέκτημα) -
Εντάξει, άλλο επίπεδο, τι να λέμε τώρα.
Ποιότητα κύλισης και στιβαρή οδηγική συμπεριφορά, όπως αρμόζει δηλαδή σε ένα VW αλλά τώρα στο περιτύλιγμα του καλύτερου μικρού ηλεκτρικού της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.
Το τέλειο οικονομικό αυτοκίνητο πόλης για τον μέσο Ευρωπαίο, με κύριο ένα εξίσου οικονομικό και κορυφαίο θερμικό νέας τεχνολογίας VAG TDI θα είναι είναι ο ιδανικός συνδυασμός.
-
Εντάξει, άλλο επίπεδο, τι να λέμε τώρα.
Ποιότητα κύλισης και στιβαρή οδηγική συμπεριφορά, όπως αρμόζει δηλαδή σε ένα VW αλλά τώρα στο περιτύλιγμα του καλύτερου μικρού ηλεκτρικού της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.
Το τέλειο οικονομικό αυτοκίνητο πόλης για τον μέσο Ευρωπαίο, με κύριο ένα εξίσου οικονομικό και κορυφαίο θερμικό νέας τεχνολογίας VAG TDI θα είναι είναι ο ιδανικός συνδυασμός.
τιμουλα γραφει στο προωθητικο υλικο που εχεις κανει copy paste;

-
Βασικά την τιμούλα πρέπει να δούμε για να κρίνουμε πόσο ανταγωνιστικό θα είναι το I'd.polo.
Ότι θα είναι ένα εξαιρετικό μικρό ηλεκτρικό δεν έχω αμφιβολία. Όπως και ότι θα έχει πολλές από τις γνωστές γερμανικές τσιγκουνιές στην ποιότητα του εσωτερικού.

-
Βασικά την τιμούλα πρέπει να δούμε για να κρίνουμε πόσο ανταγωνιστικό θα είναι το I'd.polo.
Ότι θα είναι ένα εξαιρετικό μικρό ηλεκτρικό δεν έχω αμφιβολία. Όπως και ότι θα έχει πολλές από τις γνωστές γερμανικές τσιγκουνιές στην ποιότητα του εσωτερικού.

Η VW δείχνει σημάδια επιστροφής στην πραγματικότητα, τουλάχιστον σε επίπεδο σχεδιασμό και εργονομίας.
-
Βασικά την τιμούλα πρέπει να δούμε για να κρίνουμε πόσο ανταγωνιστικό θα είναι το I'd.polo.
Ότι θα είναι ένα εξαιρετικό μικρό ηλεκτρικό δεν έχω αμφιβολία. Όπως και ότι θα έχει πολλές από τις γνωστές γερμανικές τσιγκουνιές στην ποιότητα του εσωτερικού.

Η VW δείχνει σημάδια επιστροφής στην πραγματικότητα, τουλάχιστον σε επίπεδο σχεδιασμό και εργονομίας.
Συμφωνώ αλλά συνεχίζει να έχει το γνωστό της πρόβλημα. Είναι ακριβή.
Και μπορεί γενικά τα αυτοκίνητά της να είναι καλά και ποιοτικά, αλλά δεν προσφέρει πια κάποια τεχνολογική πρωτοπορία που να δικαιολογεί τόσο αυξημένες τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
-
Ποιο ιδ πόλο και άλλες ιστορίες, η βάγκ έχει μπεί στο Στοίχημα τώρα, με ποντάρισμα ποιό θα είναι το επόμενο εργοστάσιο που θα κλείσει.

-
Βασικά την τιμούλα πρέπει να δούμε για να κρίνουμε πόσο ανταγωνιστικό θα είναι το I'd.polo.
Ότι θα είναι ένα εξαιρετικό μικρό ηλεκτρικό δεν έχω αμφιβολία. Όπως και ότι θα έχει πολλές από τις γνωστές γερμανικές τσιγκουνιές στην ποιότητα του εσωτερικού.

Η VW δείχνει σημάδια επιστροφής στην πραγματικότητα, τουλάχιστον σε επίπεδο σχεδιασμό και εργονομίας.
Συμφωνώ αλλά συνεχίζει να έχει το γνωστό της πρόβλημα. Είναι ακριβή.
Και μπορεί γενικά τα αυτοκίνητά της να είναι καλά και ποιοτικά, αλλά δεν προσφέρει πια κάποια τεχνολογική πρωτοπορία που να δικαιολογεί τόσο αυξημένες τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Η προσωπική μου άποψη είναι γνωστή. Η VW βρέθηκε στο απόγειό της με την πλατφόρμα MQB και τους κινητήρες 1.0, 1.4 και 1.8 TSI. Στη συνέχεια, τα αυστηρότερα πρότυπα ρύπων, η περίοδος του Covid και η στροφή στην ηλεκτροκίνηση την αποπροσανατόλισαν όπως συνέβη σχεδόν σε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, με μοναδική ουσιαστική εξαίρεση την Toyota.
-
Αυτό είναι το νέο Volkswagen ID. Polo

https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/ayto-einai-to-neo-volkswagen-id-polo/
-
Τώρα πρόλαβα να δω το βίντεο του Thomas. Ο χώρος αποσκευών είναι λίγο περίεργος χωροταξικά. Παρ’ όλα αυτά, φαίνεται να ρολάρει πολύ ωραία ακόμη και με τις 19άρες ζάντες. Ο Thomas στο βίντεο δείχνει ξεκάθαρα εντυπωσιασμένος σχεδόν σοκαρισμένος από την αμεσότητα.
-
Μπαίνουμε στο 2026 και η VW συνεχίζει να παρουσιάζει καμουφλαρισμένα μοντέλα, προσπαθώντας να διατηρήσει το ενδιαφέρον του κόσμου. Στο ενδιάμεσο, οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι κατασκευαστές και πόσο περισσότερο οι Κινέζοι, παρουσιάζουν το ένα μοντέλο μετά το άλλο...
Θυμάμαι την δοκιμή του Firefly από τον Thomas, που ανέφερε ότι έτσι θα έπρεπε να είναι το ηλεκτρικό Polo. Και από τότε που το οδήγησε, έχουν περάσει ήδη 7 μήνες. Μέχρι να κυκλοφορήσει το Polo, η Nio θα έχει βγάλει το Firefly 2ης γενιάς! -
To Volkswagen ID. Polo στο μικροσκόπιο: Τα πάντα όλα για εκδόσεις, μπαταρίες, φόρτιση και διαστάσεις

-
Βασικά την τιμούλα πρέπει να δούμε για να κρίνουμε πόσο ανταγωνιστικό θα είναι το I'd.polo.
Ότι θα είναι ένα εξαιρετικό μικρό ηλεκτρικό δεν έχω αμφιβολία. Όπως και ότι θα έχει πολλές από τις γνωστές γερμανικές τσιγκουνιές στην ποιότητα του εσωτερικού.

Η VW δείχνει σημάδια επιστροφής στην πραγματικότητα, τουλάχιστον σε επίπεδο σχεδιασμό και εργονομίας.
Συμφωνώ αλλά συνεχίζει να έχει το γνωστό της πρόβλημα. Είναι ακριβή.
Και μπορεί γενικά τα αυτοκίνητά της να είναι καλά και ποιοτικά, αλλά δεν προσφέρει πια κάποια τεχνολογική πρωτοπορία που να δικαιολογεί τόσο αυξημένες τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Η προσωπική μου άποψη είναι γνωστή. Η VW βρέθηκε στο απόγειό της με την πλατφόρμα MQB και τους κινητήρες 1.0, 1.4 και 1.8 TSI. Στη συνέχεια, τα αυστηρότερα πρότυπα ρύπων, η περίοδος του Covid και η στροφή στην ηλεκτροκίνηση την αποπροσανατόλισαν όπως συνέβη σχεδόν σε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, με μοναδική ουσιαστική εξαίρεση την Toyota.
Βασικά το σημαντικότερο ειναι το dieselgate.
-
Ωραίο φαίνεται, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί δεν βάζουν το μοτέρ πίσω. Το έχουμε δει σε nio ff, bmw i3, honda e, κλπ αλλά όχι από την vw, θα μπορούσαν σίγουρα να μικρύνουν το id3 και να το πουν idpolo, με το μπροστινό μέρος να είναι drive by wire, ώστε να δημιουργηθεί καλός χώρος αποσκευών και μπροστά.
-
Ωραίο φαίνεται, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί δεν βάζουν το μοτέρ πίσω. Το έχουμε δει σε nio ff, bmw i3, honda e, κλπ αλλά όχι από την vw, θα μπορούσαν σίγουρα να μικρύνουν το id3 και να το πουν idpolo, με το μπροστινό μέρος να είναι drive by wire, ώστε να δημιουργηθεί καλός χώρος αποσκευών και μπροστά.
Γιατί θα υπάρξει και έκδοση με θερμικό!
-
-
Βασικά την τιμούλα πρέπει να δούμε για να κρίνουμε πόσο ανταγωνιστικό θα είναι το I'd.polo.
Στο τέλος λέει 35κ το γρήγορο, 38κ το gti. Τιμές model 3 δηλαδή. Αναρωτιούνται γιατί όλοι αγοράζουν Tesla.
Η vw και η Honda δεν μπορούν να αναπροσαρμόσουν τα κόστη τους στα δεδομένα της εποχής και χάνουν συνέχεια έδαφος.
Κάποια στιγμή θα προσαρμοστούν αναγκαστικά και θα ισορροπήσουν, αλλά δεν θα είναι οι κραταιές εταιρείες που ήταν παλιά.
-
Βασικά την τιμούλα πρέπει να δούμε για να κρίνουμε πόσο ανταγωνιστικό θα είναι το I'd.polo.
Στο τέλος λέει 35κ το γρήγορο, 38κ το gti. Τιμές model 3 δηλαδή. Αναρωτιούνται γιατί όλοι αγοράζουν Tesla.
το παιχνιδι θα κριθει στην μικρη εκδοση, αυτη με την 37αρα μπαταρια και τους 116 ιππους (αν θυμαμαι καλα τα specs). Αν αυτην την βγαλουν εως τα 28, κατι μπορει να γινει. Αν ειναι στα 30, χαιρετα μου τον πλατανο. Θα σκασουν μυτη κινεζοι με οχηματα απο ευρωπαικα εργοστασια και αντε γεια.
-
Παιδιά είναι αυτό που έλεγαν πως θα βγεί κάτω από 25.000€
Λογικά αυτό με την μικρή μπαταρία τόσο θα έχει.
ID. Polo