Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ID. Polo
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ID. Polo
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    15
    41
    453
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • katafractos17
      katafractos17 last edited by

      Youtube Video

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • J
        jousis last edited by

        ακόμα ένα μικρό ηλεκτρικό 👏

        Αν και στο βίντεο έχει φορέσει στολή πωλητή της VW, κούρασε.
        (παρολίγο να με πείσει πως το torsion πίσω είναι και πλεονέκτημα)

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • V
          vagkirk last edited by

          Εντάξει, άλλο επίπεδο, τι να λέμε τώρα.

          Ποιότητα κύλισης και στιβαρή οδηγική συμπεριφορά, όπως αρμόζει δηλαδή σε ένα VW αλλά τώρα στο περιτύλιγμα του καλύτερου μικρού ηλεκτρικού της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.

          Το τέλειο οικονομικό αυτοκίνητο πόλης για τον μέσο Ευρωπαίο, με κύριο ένα εξίσου οικονομικό και κορυφαίο θερμικό νέας τεχνολογίας VAG TDI θα είναι είναι ο ιδανικός συνδυασμός.

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dettol @vagkirk last edited by

            @vagkirk said in VW FORUM:

            Εντάξει, άλλο επίπεδο, τι να λέμε τώρα.

            Ποιότητα κύλισης και στιβαρή οδηγική συμπεριφορά, όπως αρμόζει δηλαδή σε ένα VW αλλά τώρα στο περιτύλιγμα του καλύτερου μικρού ηλεκτρικού της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.

            Το τέλειο οικονομικό αυτοκίνητο πόλης για τον μέσο Ευρωπαίο, με κύριο ένα εξίσου οικονομικό και κορυφαίο θερμικό νέας τεχνολογίας VAG TDI θα είναι είναι ο ιδανικός συνδυασμός.

            τιμουλα γραφει στο προωθητικο υλικο που εχεις κανει copy paste; 🙂

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • A
              andya3 last edited by

              Βασικά την τιμούλα πρέπει να δούμε για να κρίνουμε πόσο ανταγωνιστικό θα είναι το I'd.polo.

              Ότι θα είναι ένα εξαιρετικό μικρό ηλεκτρικό δεν έχω αμφιβολία. Όπως και ότι θα έχει πολλές από τις γνωστές γερμανικές τσιγκουνιές στην ποιότητα του εσωτερικού. 🙂

              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

              V ataim 2 Replies Last reply Reply Quote 3
              • V
                vdx @andya3 last edited by

                @andya3 said in VW FORUM:

                Βασικά την τιμούλα πρέπει να δούμε για να κρίνουμε πόσο ανταγωνιστικό θα είναι το I'd.polo.

                Ότι θα είναι ένα εξαιρετικό μικρό ηλεκτρικό δεν έχω αμφιβολία. Όπως και ότι θα έχει πολλές από τις γνωστές γερμανικές τσιγκουνιές στην ποιότητα του εσωτερικού. 🙂

                Η VW δείχνει σημάδια επιστροφής στην πραγματικότητα, τουλάχιστον σε επίπεδο σχεδιασμό και εργονομίας.

                A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • A
                  andya3 @vdx last edited by

                  @vdx said in VW FORUM:

                  @andya3 said in VW FORUM:

                  Βασικά την τιμούλα πρέπει να δούμε για να κρίνουμε πόσο ανταγωνιστικό θα είναι το I'd.polo.

                  Ότι θα είναι ένα εξαιρετικό μικρό ηλεκτρικό δεν έχω αμφιβολία. Όπως και ότι θα έχει πολλές από τις γνωστές γερμανικές τσιγκουνιές στην ποιότητα του εσωτερικού. 🙂

                  Η VW δείχνει σημάδια επιστροφής στην πραγματικότητα, τουλάχιστον σε επίπεδο σχεδιασμό και εργονομίας.

                  Συμφωνώ αλλά συνεχίζει να έχει το γνωστό της πρόβλημα. Είναι ακριβή.

                  Και μπορεί γενικά τα αυτοκίνητά της να είναι καλά και ποιοτικά, αλλά δεν προσφέρει πια κάποια τεχνολογική πρωτοπορία που να δικαιολογεί τόσο αυξημένες τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

                  Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                  V 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • C
                    criuser last edited by

                    Ποιο ιδ πόλο και άλλες ιστορίες, η βάγκ έχει μπεί στο Στοίχημα τώρα, με ποντάρισμα ποιό θα είναι το επόμενο εργοστάσιο που θα κλείσει. 😊

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                    Εμαθα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • V
                      vdx @andya3 last edited by vdx

                      @andya3 said in VW FORUM:

                      @vdx said in VW FORUM:

                      @andya3 said in VW FORUM:

                      Βασικά την τιμούλα πρέπει να δούμε για να κρίνουμε πόσο ανταγωνιστικό θα είναι το I'd.polo.

                      Ότι θα είναι ένα εξαιρετικό μικρό ηλεκτρικό δεν έχω αμφιβολία. Όπως και ότι θα έχει πολλές από τις γνωστές γερμανικές τσιγκουνιές στην ποιότητα του εσωτερικού. 🙂

                      Η VW δείχνει σημάδια επιστροφής στην πραγματικότητα, τουλάχιστον σε επίπεδο σχεδιασμό και εργονομίας.

                      Συμφωνώ αλλά συνεχίζει να έχει το γνωστό της πρόβλημα. Είναι ακριβή.

                      Και μπορεί γενικά τα αυτοκίνητά της να είναι καλά και ποιοτικά, αλλά δεν προσφέρει πια κάποια τεχνολογική πρωτοπορία που να δικαιολογεί τόσο αυξημένες τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

                      Η προσωπική μου άποψη είναι γνωστή. Η VW βρέθηκε στο απόγειό της με την πλατφόρμα MQB και τους κινητήρες 1.0, 1.4 και 1.8 TSI. Στη συνέχεια, τα αυστηρότερα πρότυπα ρύπων, η περίοδος του Covid και η στροφή στην ηλεκτροκίνηση την αποπροσανατόλισαν όπως συνέβη σχεδόν σε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, με μοναδική ουσιαστική εξαίρεση την Toyota.

                      K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A d P
                        A d P moderator last edited by

                        Αυτό είναι το νέο Volkswagen ID. Polo

                        Volkswagen-ID.-Polo_013.jpg

                        https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/ayto-einai-to-neo-volkswagen-id-polo/

                        I EAT MILF AND COOKIES

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • V
                          vdx last edited by

                          Τώρα πρόλαβα να δω το βίντεο του Thomas. Ο χώρος αποσκευών είναι λίγο περίεργος χωροταξικά. Παρ’ όλα αυτά, φαίνεται να ρολάρει πολύ ωραία ακόμη και με τις 19άρες ζάντες. Ο Thomas στο βίντεο δείχνει ξεκάθαρα εντυπωσιασμένος σχεδόν σοκαρισμένος από την αμεσότητα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            axel12p last edited by axel12p

                            Μπαίνουμε στο 2026 και η VW συνεχίζει να παρουσιάζει καμουφλαρισμένα μοντέλα, προσπαθώντας να διατηρήσει το ενδιαφέρον του κόσμου. Στο ενδιάμεσο, οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι κατασκευαστές και πόσο περισσότερο οι Κινέζοι, παρουσιάζουν το ένα μοντέλο μετά το άλλο...
                            Θυμάμαι την δοκιμή του Firefly από τον Thomas, που ανέφερε ότι έτσι θα έπρεπε να είναι το ηλεκτρικό Polo. Και από τότε που το οδήγησε, έχουν περάσει ήδη 7 μήνες. Μέχρι να κυκλοφορήσει το Polo, η Nio θα έχει βγάλει το Firefly 2ης γενιάς!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • A d P
                              A d P moderator last edited by

                              To Volkswagen ID. Polo στο μικροσκόπιο: Τα πάντα όλα για εκδόσεις, μπαταρίες, φόρτιση και διαστάσεις

                              vw-id-polo-dimensions-en-2025-1400x933-1.jpg

                              https://carselectric.gr/to-volkswagen-id-polo-sto-mikroskopio-ta-panta-ola-gia-ekdoseis-bataries-fortisi-kai-diastaseis/

                              I EAT MILF AND COOKIES

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                kostis20 @vdx last edited by

                                @vdx said in ID. Polo:

                                @andya3 said in VW FORUM:

                                @vdx said in VW FORUM:

                                @andya3 said in VW FORUM:

                                Βασικά την τιμούλα πρέπει να δούμε για να κρίνουμε πόσο ανταγωνιστικό θα είναι το I'd.polo.

                                Ότι θα είναι ένα εξαιρετικό μικρό ηλεκτρικό δεν έχω αμφιβολία. Όπως και ότι θα έχει πολλές από τις γνωστές γερμανικές τσιγκουνιές στην ποιότητα του εσωτερικού. 🙂

                                Η VW δείχνει σημάδια επιστροφής στην πραγματικότητα, τουλάχιστον σε επίπεδο σχεδιασμό και εργονομίας.

                                Συμφωνώ αλλά συνεχίζει να έχει το γνωστό της πρόβλημα. Είναι ακριβή.

                                Και μπορεί γενικά τα αυτοκίνητά της να είναι καλά και ποιοτικά, αλλά δεν προσφέρει πια κάποια τεχνολογική πρωτοπορία που να δικαιολογεί τόσο αυξημένες τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

                                Η προσωπική μου άποψη είναι γνωστή. Η VW βρέθηκε στο απόγειό της με την πλατφόρμα MQB και τους κινητήρες 1.0, 1.4 και 1.8 TSI. Στη συνέχεια, τα αυστηρότερα πρότυπα ρύπων, η περίοδος του Covid και η στροφή στην ηλεκτροκίνηση την αποπροσανατόλισαν όπως συνέβη σχεδόν σε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, με μοναδική ουσιαστική εξαίρεση την Toyota.

                                Βασικά το σημαντικότερο ειναι το dieselgate.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • ataim
                                  ataim last edited by

                                  Ωραίο φαίνεται, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί δεν βάζουν το μοτέρ πίσω. Το έχουμε δει σε nio ff, bmw i3, honda e, κλπ αλλά όχι από την vw, θα μπορούσαν σίγουρα να μικρύνουν το id3 και να το πουν idpolo, με το μπροστινό μέρος να είναι drive by wire, ώστε να δημιουργηθεί καλός χώρος αποσκευών και μπροστά.

                                  V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • V
                                    vdx @ataim last edited by

                                    @ataim said in ID. Polo:

                                    Ωραίο φαίνεται, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί δεν βάζουν το μοτέρ πίσω. Το έχουμε δει σε nio ff, bmw i3, honda e, κλπ αλλά όχι από την vw, θα μπορούσαν σίγουρα να μικρύνουν το id3 και να το πουν idpolo, με το μπροστινό μέρος να είναι drive by wire, ώστε να δημιουργηθεί καλός χώρος αποσκευών και μπροστά.

                                    Γιατί θα υπάρξει και έκδοση με θερμικό!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • ataim
                                      ataim @andya3 last edited by

                                      @andya3 said in ID. Polo:

                                      Βασικά την τιμούλα πρέπει να δούμε για να κρίνουμε πόσο ανταγωνιστικό θα είναι το I'd.polo.

                                      Στο τέλος λέει 35κ το γρήγορο, 38κ το gti. Τιμές model 3 δηλαδή. Αναρωτιούνται γιατί όλοι αγοράζουν Tesla.

                                      A D 2 Replies Last reply Reply Quote 6
                                      • A
                                        andya3 @ataim last edited by

                                        @ataim said in ID. Polo:

                                        @andya3 said in ID. Polo:

                                        Βασικά την τιμούλα πρέπει να δούμε για να κρίνουμε πόσο ανταγωνιστικό θα είναι το I'd.polo.

                                        Στο τέλος λέει 35κ το γρήγορο, 38κ το gti. Τιμές model 3 δηλαδή. Αναρωτιούνται γιατί όλοι αγοράζουν Tesla.

                                        Η vw και η Honda δεν μπορούν να αναπροσαρμόσουν τα κόστη τους στα δεδομένα της εποχής και χάνουν συνέχεια έδαφος.

                                        Κάποια στιγμή θα προσαρμοστούν αναγκαστικά και θα ισορροπήσουν, αλλά δεν θα είναι οι κραταιές εταιρείες που ήταν παλιά.

                                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • D
                                          dettol @ataim last edited by

                                          @ataim said in ID. Polo:

                                          @andya3 said in ID. Polo:

                                          Βασικά την τιμούλα πρέπει να δούμε για να κρίνουμε πόσο ανταγωνιστικό θα είναι το I'd.polo.

                                          Στο τέλος λέει 35κ το γρήγορο, 38κ το gti. Τιμές model 3 δηλαδή. Αναρωτιούνται γιατί όλοι αγοράζουν Tesla.

                                          το παιχνιδι θα κριθει στην μικρη εκδοση, αυτη με την 37αρα μπαταρια και τους 116 ιππους (αν θυμαμαι καλα τα specs). Αν αυτην την βγαλουν εως τα 28, κατι μπορει να γινει. Αν ειναι στα 30, χαιρετα μου τον πλατανο. Θα σκασουν μυτη κινεζοι με οχηματα απο ευρωπαικα εργοστασια και αντε γεια.

                                          ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • V
                                            vagkirk last edited by

                                            Παιδιά είναι αυτό που έλεγαν πως θα βγεί κάτω από 25.000€

                                            Λογικά αυτό με την μικρή μπαταρία τόσο θα έχει.

                                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr