-
@red_monster said in Hyundai Inster (2024):
@cirus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@red_monster said in Hyundai Inster (2024):
Από τις 11 kWh/100 km στις 14 είναι αύξηση άνω του 25-30% και ναι είναι πολύ μεγάλη !
Με hp θα ήσουν στο 10% !Με θέρμανση Εχεις μεγαλύτερα νούμερα κατανάλωση απο το μεγάλο μοντελ 3 !
Το 11 ειναι το χαμηλο μου range. Πρακτικά είμαι στα 11-13 μέσα εκεί.
Το σκεπτικό είναι πως ήξερα πως θα έχει διαφορά και είναι αναμενόμενο αλλά δεν είναι απαγορευτική για τη χρήση που κάνω. Δηλαδή φορτίζω ανά 9 μέρες που κάνω κάπου στα 180 χιλιόμετρα ενώ με τη θέρμανση θα πρέπει π.χ. να φορτίζω κάθε 7-8 μέρες.
Θέλω να το δω σε ένα ταξιδάκι με κρύο τι θα γίνει, για να βγάλω και ένα πιο ασφαλές συμπέρασμα.
Σιγά τα αυγά
Ευχαριστήσου μωρέ το αμαξάκι σου και μην ασχολείσαι με τέτοια χωρίς καμία σημασία πράγματα
Έχεις παμφτηνη φόρτιση σπίτι. Και 18 να καιει και 20 και να το βάζεις πιο συχνά για φόρτιση τι έγινε???
Και πάλι δεν είναι πολύ φτηνότερα τα χλμ σε σχέση με βενζίνη ? Την φόρτιση βράδυ στο σπίτι δεν την κάνεις ? Πόσο φοβερό είναι να το βάζεις πιο συχνά για φόρτιση ?
Με τι κάθεστε και ασχολείστε , δεν βρίσκετε πιο ενδιαφέροντα πράγματα να ασχοληθείτε μωρέ. Προτιμώ να ασχοληθώ με αλλά ανούσια πράγματα ( να δω κάνα καλό κωλο , να δω ποδόσφαιρο και πόσα γκολ έβαλε η ομάδα μου) παρά να ασχοληθώ πόσο καιει το ηλεκτρικό μου . Αφού έτσι και αλλιώς σε σχέση με τι πλήρωμα για βενζίνη η διαφορά είναι χαωδης, Ε δεν θα γίνω και φραγκοφονιας να κοιτάω την διαφορά 5-10 ευρώ παραπάνω τον μήνα , ελεος
Μα το θέμα δεν είναι οικονομικό αλλά πρωτίστως αυτονομίας !
Πόσες φορές θα έχεις το inster και θα πας ταξίδι μωρέ ? Αφού μέχρι το Άστρος που πάει ο φίλος του φτάνει , τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες ασήμαντες
-
Δεν είναι τόσο ασήμαντες τώρα που χάθηκε η επιδότηση! Και αυτό γιατί το κόστος αγοράς και χρήσης είναι ανάλογο ενός μαζντογιαρις χωρίς να προσφέρει ανάλογο piece of mind !
-
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Συμπέρασμα πρώτο, η ζέστη έρχεται στην καμπίνα σε 15 δευτερόλεπτα
Ωραίο αυτό, πως δουλεύει;
Σαν...αεροθερμο με αντιστάσεις; -
@red_monster said in Hyundai Inster (2024):
Δεν είναι τόσο ασήμαντες τώρα που χάθηκε η επιδότηση! Και αυτό γιατί το κόστος αγοράς και χρήσης είναι ανάλογο ενός μαζντογιαρις χωρίς να προσφέρει ανάλογο piece of mind !
σωστο για το κοστος αγορας, αλλα νομιζω πως το κοστος χρησης παραμενει χαμηλοτερο απο ενα υβριδικο, αν φορτιζεις οικιακα
-
@vagkirk said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Συμπέρασμα πρώτο, η ζέστη έρχεται στην καμπίνα σε 15 δευτερόλεπτα
Ωραίο αυτό, πως δουλεύει;
Σαν...αεροθερμο με αντιστάσεις;Ε ναι , τι άλλος τρόπος υπάρχει;
-
@super-t said in Hyundai Inster (2024):
@vagkirk said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Συμπέρασμα πρώτο, η ζέστη έρχεται στην καμπίνα σε 15 δευτερόλεπτα
Ωραίο αυτό, πως δουλεύει;
Σαν...αεροθερμο με αντιστάσεις;Ε ναι , τι άλλος τρόπος υπάρχει;
Ναι ακριβως ετσι δουλευει. Απλοτητα!
Θα πρεπει να το δω πιο συνολικα. Δηλαδη οχι σε μικρες διαδρομες αλλα σε ενα ταξιδι οπου η καμπινα θα ζεσταθει στην αρχη που σωστα αναφερθηκε μπορω να το κανω και με προθερμανση οσο ειναι στη φορτιση και να βγαλω ενα συνολικο συμπερασμα.
Ξανα λεω δεν ειναι θεμα κοστους ενεργειας αλλα αυτονομιας. Που στη δικη μου περιπτωση δεν εχει και μεγαλη σημασια καθως το μακρινοτερο που ισως παω ειναι το Αστρος.
Σημερα πηγα και ειδα το byd seal u-dmi btw οποτε αν προχωρησω με αυτο δε θα εχει κανενα νοημα να πηγαινω με το inster οπουδηποτε εκτος εστω και στο Αστρος!
-
Η σύγκριση γίνεται με το ec3, που το χειμώνα η κατανάλωση διπλασιάζεται. Αυτή μάλιστα, είναι τεράστια αύξηση.
-
@super-t said in Hyundai Inster (2024):
@vagkirk said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Συμπέρασμα πρώτο, η ζέστη έρχεται στην καμπίνα σε 15 δευτερόλεπτα
Ωραίο αυτό, πως δουλεύει;
Σαν...αεροθερμο με αντιστάσεις;Ε ναι , τι άλλος τρόπος υπάρχει;
Το ρώτησα γιατί μου κάνει εντύπωση που δεν το έχουν -απο όσο γνωρίζω δηλαδή - και άλλα αυτοκίνητα.
Σε όλα τα αυτοκίνητα όταν κάνει πολύ κρύο πρέπει να περιμένεις να ζεσταθούν λιγάκι, τουλάχιστον 4-5 λεπτά για να βγάλουν θερμό αέρα ακόμη χειρότερα είναι τα diesel σε αυτό το θέμα.
Επίσης δεν έχω συναντήσει και κλιματισμό αυτοκινήτου να βγάζει απευθείας ζεστό αέρα όπως κάνει με τον κρύο αέρα.
Η λύση αυτή των αντιστάσεων έπρεπε να υπάρχει σε όλα , ειδικά στα πολύ βόρεια κλίματα.
-
PTC heating εχει το inster δηλαδη? Ενδιαφερον.
Φαινεται ωραιο αυτοκινητακι και το βλεπω παντου. θα παμε να το δουμε με τον αδερφο μου μηπως προχωρησει σε αγορα και να κρατησει το bora για κανα ταξιδι.
-
@ribopaido said in Hyundai Inster (2024):
PTC heating εχει το inster δηλαδη? Ενδιαφερον.
Φαινεται ωραιο αυτοκινητακι και το βλεπω παντου. θα παμε να το δουμε με τον αδερφο μου μηπως προχωρησει σε αγορα και να κρατησει το bora για κανα ταξιδι.
Η τοπ εκδοση νομιζω εχει αντλια θερμοτητας. Η premium και style ptc.
-
@vagkirk said in Hyundai Inster (2024):
@super-t said in Hyundai Inster (2024):
@vagkirk said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Συμπέρασμα πρώτο, η ζέστη έρχεται στην καμπίνα σε 15 δευτερόλεπτα
Ωραίο αυτό, πως δουλεύει;
Σαν...αεροθερμο με αντιστάσεις;Ε ναι , τι άλλος τρόπος υπάρχει;
Το ρώτησα γιατί μου κάνει εντύπωση που δεν το έχουν -απο όσο γνωρίζω δηλαδή - και άλλα αυτοκίνητα.
Σε όλα τα αυτοκίνητα όταν κάνει πολύ κρύο πρέπει να περιμένεις να ζεσταθούν λιγάκι, τουλάχιστον 4-5 λεπτά για να βγάλουν θερμό αέρα ακόμη χειρότερα είναι τα diesel σε αυτό το θέμα.
Επίσης δεν έχω συναντήσει και κλιματισμό αυτοκινήτου να βγάζει απευθείας ζεστό αέρα όπως κάνει με τον κρύο αέρα.
Η λύση αυτή των αντιστάσεων έπρεπε να υπάρχει σε όλα , ειδικά στα πολύ βόρεια κλίματα.
Κάποια πριμιουμ είχαν/έχουν και αντιστάσεις. Το γκολφακι όμως, πως θες να ζεσταίνει τις αντιστάσεις ; Με την κρύα 12v μπαταρία ;
-
@vagkirk said in Hyundai Inster (2024):
...
Το ρώτησα γιατί μου κάνει εντύπωση που δεν το έχουν -απο όσο γνωρίζω δηλαδή - και άλλα αυτοκίνητα.
Σε όλα τα αυτοκίνητα όταν κάνει πολύ κρύο πρέπει να περιμένεις να ζεσταθούν λιγάκι, τουλάχιστον 4-5 λεπτά για να βγάλουν θερμό αέρα ακόμη χειρότερα είναι τα diesel σε αυτό το θέμα.
Επίσης δεν έχω συναντήσει και κλιματισμό αυτοκινήτου να βγάζει απευθείας ζεστό αέρα όπως κάνει με τον κρύο αέρα.
Η λύση αυτή των αντιστάσεων έπρεπε να υπάρχει σε όλα , ειδικά στα πολύ βόρεια κλίματα.
Οι πολύ βόρειοι έχουν block heater ή μίνι καυστήρες στα αυτοκίνητα. ή κλειστό πάρκινγκ.
-
@super-t said in Hyundai Inster (2024):
@vagkirk said in Hyundai Inster (2024):
...
Το ρώτησα γιατί μου κάνει εντύπωση που δεν το έχουν -απο όσο γνωρίζω δηλαδή - και άλλα αυτοκίνητα.
Σε όλα τα αυτοκίνητα όταν κάνει πολύ κρύο πρέπει να περιμένεις να ζεσταθούν λιγάκι, τουλάχιστον 4-5 λεπτά για να βγάλουν θερμό αέρα ακόμη χειρότερα είναι τα diesel σε αυτό το θέμα.
Επίσης δεν έχω συναντήσει και κλιματισμό αυτοκινήτου να βγάζει απευθείας ζεστό αέρα όπως κάνει με τον κρύο αέρα.
Η λύση αυτή των αντιστάσεων έπρεπε να υπάρχει σε όλα , ειδικά στα πολύ βόρεια κλίματα.
Οι πολύ βόρειοι έχουν block heater ή μίνι καυστήρες στα αυτοκίνητα. ή κλειστό πάρκινγκ.
Σε μικρά ;
Σε φορτηγά φορτηγάκια και μεγάλα σουβ -
@red_monster said in Hyundai Inster (2024):
@super-t said in Hyundai Inster (2024):
@vagkirk said in Hyundai Inster (2024):
...
Το ρώτησα γιατί μου κάνει εντύπωση που δεν το έχουν -απο όσο γνωρίζω δηλαδή - και άλλα αυτοκίνητα.
Σε όλα τα αυτοκίνητα όταν κάνει πολύ κρύο πρέπει να περιμένεις να ζεσταθούν λιγάκι, τουλάχιστον 4-5 λεπτά για να βγάλουν θερμό αέρα ακόμη χειρότερα είναι τα diesel σε αυτό το θέμα.
Επίσης δεν έχω συναντήσει και κλιματισμό αυτοκινήτου να βγάζει απευθείας ζεστό αέρα όπως κάνει με τον κρύο αέρα.
Η λύση αυτή των αντιστάσεων έπρεπε να υπάρχει σε όλα , ειδικά στα πολύ βόρεια κλίματα.
Οι πολύ βόρειοι έχουν block heater ή μίνι καυστήρες στα αυτοκίνητα. ή κλειστό πάρκινγκ.
Σε μικρά ;
Σε φορτηγά φορτηγάκια και μεγάλα σουβblock heater aftermarket σε ότι θες. Καυστήρα σε Volvo είχα ακούσει σε όλα τα μοντέλα σαν επιλογή, αυτός που μου το είχε πει είχε σε V40.
-
Στην πιάτσα οι οδηγοί φορτηγών τα λένε όλα βιμπαστο !
-
Τωρα το εψαξα καθως παντα μου εκανε εντυπωση πως διαλο βγαζει ζεστο αερα μολις βαλω μπροστα με - θερμοκρασιες .
Μου περναγε απ το μυαλο αλλα ελεγα citroen και παλιο μαλιστα .
ΙδουΤα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα (diesel) οχήματα, όπως το C4 Grand Picasso με τον 1.6 HDi κινητήρα, τείνουν να αργούν να ζεσταθούν (λόγω της υψηλότερης θερμικής τους απόδοσης). Γι' αυτόν τον λόγο, πολλά μοντέλα, ιδίως τα ευρωπαϊκά, χρησιμοποιούν βοηθητική ηλεκτρική αντίσταση (Auxiliary Electric Heater).
Αυτή η αντίσταση βρίσκεται συνήθως ενσωματωμένη στο σύστημα θέρμανσης (πριν ή μετά το ψυγείο του καλοριφέρ) και ενεργοποιείται αυτόματα όταν ο κινητήρας είναι κρύος, για να παρέχει άμεση ζέστη στην καμπίνα, μέχρι να ζεσταθεί αρκετά το ψυκτικό υγρό του κινητήρα.
-
@vagkirk said in Hyundai Inster (2024):
Επίσης δεν έχω συναντήσει και κλιματισμό αυτοκινήτου να βγάζει απευθείας ζεστό αέρα όπως κάνει με τον κρύο αέρα.
Η λύση αυτή των αντιστάσεων έπρεπε να υπάρχει σε όλα , ειδικά στα πολύ βόρεια κλίματα.fun fact, νομίζω σχεδόν όλα τα EVs με heat pumps έχουν και PTCs για την αρχική φάση ή για τρομερό κρύο.
Εξαίρεση κάποια τεσλα που αντί για ptc λειτουργούν σε lossy mode τα μπλιμπλίκια τους και τσιμπάνε απο εκεί την ενέργεια (cost cutting μάλλον; ίσως να πετυχαίνουν και COP>1) .(δεν θυμάμαι λεπτομέρειες, κάποια μελέτη είχα διαβάσει)
Hyundai Inster (2024)