-
Ειναι οντως μεγαλο αρκετα μεγαλο βασικα.
Νομιζω πως δεν ειναι θεμα αυτο αφου εχουμε το inster που καλυπτει το 80% της πολης.Το atto2 εχει αρκετα διαφορετικη αισθηση ποιοτητας στη καμπινα. Δεν ειναι κακη αλλα οταν τα συγκρινεις εχει τρομερη διαφορα υπερ του seal u dmi.
Απλα εντυπωσιαστηκα παρα πολυ απο το αυτοκινητο! Κανει πολλα κλικ….. να δουμε τωρα και πως παει στο δρομο!
σκεφτεσαι να δωσεις το tucson ή απλα πηγες να δεις στην byd για χαβαλε;
Σκεφτομαι πολυ τα plug in hybrid. Ειδα Jaecoo και δεν τρελαθηκα πριν λιγο καιρο οποτε το ειχα αφησει στην ακρη και σημερα έτυχε να περναω χαλαρος και λεω δε μπαινω δω το seal u dmi? Πετυχα και ενα εξαιρετικο πωλητη και διαβασμενο και μιλουσαμε μια ωρα γιατι πηγα και αρκετα πρωι και δεν ειχε κοσμο.
Οποτε μπριζωθηκα. Και ξεκινησα διαδικασιες αρχικα να δω τι πιανει το tucson και αν δω οτι εχω μικρη απωλεια και μου αρεσει και το byd στην οδηγηση να κανω το βημα.
-
Έχεις πρίζα;
-
-
Ειναι οντως μεγαλο αρκετα μεγαλο βασικα.
Νομιζω πως δεν ειναι θεμα αυτο αφου εχουμε το inster που καλυπτει το 80% της πολης.Το atto2 εχει αρκετα διαφορετικη αισθηση ποιοτητας στη καμπινα. Δεν ειναι κακη αλλα οταν τα συγκρινεις εχει τρομερη διαφορα υπερ του seal u dmi.
Απλα εντυπωσιαστηκα παρα πολυ απο το αυτοκινητο! Κανει πολλα κλικ….. να δουμε τωρα και πως παει στο δρομο!
σκεφτεσαι να δωσεις το tucson ή απλα πηγες να δεις στην byd για χαβαλε;
Σκεφτομαι πολυ τα plug in hybrid. Ειδα Jaecoo και δεν τρελαθηκα πριν λιγο καιρο οποτε το ειχα αφησει στην ακρη και σημερα έτυχε να περναω χαλαρος και λεω δε μπαινω δω το seal u dmi? Πετυχα και ενα εξαιρετικο πωλητη και διαβασμενο και μιλουσαμε μια ωρα γιατι πηγα και αρκετα πρωι και δεν ειχε κοσμο.
Οποτε μπριζωθηκα. Και ξεκινησα διαδικασιες αρχικα να δω τι πιανει το tucson και αν δω οτι εχω μικρη απωλεια και μου αρεσει και το byd στην οδηγηση να κανω το βημα.
Μιας και εχεις ηλεκτρικό ήδη, επομένως το έχεις δοκιμάσει και σου αρέσει, δεν σε ενδιαφέρει καθόλου η ιδέα του μεγάλου ηλεκτρικού;
Είμαι σίγουρος οτι όταν έχεις πάει ταξίδια με το Tucson, έχεις σκεφτεί «πως θα έκανα αυτήν τη διαδρομή με ηλεκτρικό;»
Έχεις πάει κάπου που πιστεύεις ότι θα είχες πρόβλημα; -
Ειναι οντως μεγαλο αρκετα μεγαλο βασικα.
Νομιζω πως δεν ειναι θεμα αυτο αφου εχουμε το inster που καλυπτει το 80% της πολης.Το atto2 εχει αρκετα διαφορετικη αισθηση ποιοτητας στη καμπινα. Δεν ειναι κακη αλλα οταν τα συγκρινεις εχει τρομερη διαφορα υπερ του seal u dmi.
Απλα εντυπωσιαστηκα παρα πολυ απο το αυτοκινητο! Κανει πολλα κλικ….. να δουμε τωρα και πως παει στο δρομο!
σκεφτεσαι να δωσεις το tucson ή απλα πηγες να δεις στην byd για χαβαλε;
Σκεφτομαι πολυ τα plug in hybrid. Ειδα Jaecoo και δεν τρελαθηκα πριν λιγο καιρο οποτε το ειχα αφησει στην ακρη και σημερα έτυχε να περναω χαλαρος και λεω δε μπαινω δω το seal u dmi? Πετυχα και ενα εξαιρετικο πωλητη και διαβασμενο και μιλουσαμε μια ωρα γιατι πηγα και αρκετα πρωι και δεν ειχε κοσμο.
Οποτε μπριζωθηκα. Και ξεκινησα διαδικασιες αρχικα να δω τι πιανει το tucson και αν δω οτι εχω μικρη απωλεια και μου αρεσει και το byd στην οδηγηση να κανω το βημα.
Μιας και εχεις ηλεκτρικό ήδη, επομένως το έχεις δοκιμάσει και σου αρέσει, δεν σε ενδιαφέρει καθόλου η ιδέα του μεγάλου ηλεκτρικού;
Είμαι σίγουρος οτι όταν έχεις πάει ταξίδια με το Tucson, έχεις σκεφτεί «πως θα έκανα αυτήν τη διαδρομή με ηλεκτρικό;»
Έχεις πάει κάπου που πιστεύεις ότι θα είχες πρόβλημα;Το εχω σκεφτει απειρες φορες, αλλα ποτε δεν το τολμησα οσες φορες και αν ειπα την επομενη φορα θα παρω το inster πχ. Γενικα κανω αρκετες εξορμησεις και ειμαι ενας ανχωδης ανθρωπος οποτε για την ωρα δεν ξερω αν θα μπορεσω να βαλω στην εξισωση και την αυτονομια-φορτιση.
Απλως, καποια χιλιομετρα γινονται και απο τη γυναικα μου στην πολη με το tucson και λεω αφου εχουμε τον φορτιστη και ξερουμε τα προτερηματα του ηλεκτρικου γιατι να μη τα συνδιασουμε, δεδομενου οτι εχουμε επενδυσει ηδη σε εναν φορτιστη και σχετικη υποδομη. Συν οτι νομιζω πως πλεον η byd στα ματια μας εχει ανεβει αρκετα απο αποψη αξιοπιστιας, και πραγματικα εχει παρα μα παρα πολύ ωραια στοιχεια το συγκεκριμενο αυτοκινητο.
-
-
Ειναι οντως μεγαλο αρκετα μεγαλο βασικα.
Νομιζω πως δεν ειναι θεμα αυτο αφου εχουμε το inster που καλυπτει το 80% της πολης.Το atto2 εχει αρκετα διαφορετικη αισθηση ποιοτητας στη καμπινα. Δεν ειναι κακη αλλα οταν τα συγκρινεις εχει τρομερη διαφορα υπερ του seal u dmi.
Απλα εντυπωσιαστηκα παρα πολυ απο το αυτοκινητο! Κανει πολλα κλικ….. να δουμε τωρα και πως παει στο δρομο!
σκεφτεσαι να δωσεις το tucson ή απλα πηγες να δεις στην byd για χαβαλε;
Σκεφτομαι πολυ τα plug in hybrid. Ειδα Jaecoo και δεν τρελαθηκα πριν λιγο καιρο οποτε το ειχα αφησει στην ακρη και σημερα έτυχε να περναω χαλαρος και λεω δε μπαινω δω το seal u dmi? Πετυχα και ενα εξαιρετικο πωλητη και διαβασμενο και μιλουσαμε μια ωρα γιατι πηγα και αρκετα πρωι και δεν ειχε κοσμο.
Οποτε μπριζωθηκα. Και ξεκινησα διαδικασιες αρχικα να δω τι πιανει το tucson και αν δω οτι εχω μικρη απωλεια και μου αρεσει και το byd στην οδηγηση να κανω το βημα.
Μιας και εχεις ηλεκτρικό ήδη, επομένως το έχεις δοκιμάσει και σου αρέσει, δεν σε ενδιαφέρει καθόλου η ιδέα του μεγάλου ηλεκτρικού;
Είμαι σίγουρος οτι όταν έχεις πάει ταξίδια με το Tucson, έχεις σκεφτεί «πως θα έκανα αυτήν τη διαδρομή με ηλεκτρικό;»
Έχεις πάει κάπου που πιστεύεις ότι θα είχες πρόβλημα;Το εχω σκεφτει απειρες φορες, αλλα ποτε δεν το τολμησα οσες φορες και αν ειπα την επομενη φορα θα παρω το inster πχ. Γενικα κανω αρκετες εξορμησεις και ειμαι ενας ανχωδης ανθρωπος οποτε για την ωρα δεν ξερω αν θα μπορεσω να βαλω στην εξισωση και την αυτονομια-φορτιση.
Απλως, καποια χιλιομετρα γινονται και απο τη γυναικα μου στην πολη με το tucson και λεω αφου εχουμε τον φορτιστη και ξερουμε τα προτερηματα του ηλεκτρικου γιατι να μη τα συνδιασουμε, δεδομενου οτι εχουμε επενδυσει ηδη σε εναν φορτιστη και σχετικη υποδομη. Συν οτι νομιζω πως πλεον η byd στα ματια μας εχει ανεβει αρκετα απο αποψη αξιοπιστιας, και πραγματικα εχει παρα μα παρα πολύ ωραια στοιχεια το συγκεκριμενο αυτοκινητο.
Είμαι γενικά επίσης αρκετά αγχωτικός, αλλά ταυτόχρονα μου αρέσει να προγραμματίζω. Αφου δεν με έχει πιάσει εμένα range anxiety, νομίζω ότι οι περισσότεροι άλλοι ειναι ασφαλείς.
Θα σου πρότεινα να το κάνεις ως θεωρητική άσκηση. Να σκεφτείς που έχετε πάει, μακρινές διαδρομές, με το Tucson και να δεις αν θα μπορούσες να κάνεις τη διαδρομή εύκολα με ένα μεγάλο ηλεκτρικό. Μετά να δεις πόσες μέρες μείνατε εκεί και που θα μπορούσες να είχες φορτίσει. -
Ειναι οντως μεγαλο αρκετα μεγαλο βασικα.
Νομιζω πως δεν ειναι θεμα αυτο αφου εχουμε το inster που καλυπτει το 80% της πολης.Το atto2 εχει αρκετα διαφορετικη αισθηση ποιοτητας στη καμπινα. Δεν ειναι κακη αλλα οταν τα συγκρινεις εχει τρομερη διαφορα υπερ του seal u dmi.
Απλα εντυπωσιαστηκα παρα πολυ απο το αυτοκινητο! Κανει πολλα κλικ….. να δουμε τωρα και πως παει στο δρομο!
σκεφτεσαι να δωσεις το tucson ή απλα πηγες να δεις στην byd για χαβαλε;
Σκεφτομαι πολυ τα plug in hybrid. Ειδα Jaecoo και δεν τρελαθηκα πριν λιγο καιρο οποτε το ειχα αφησει στην ακρη και σημερα έτυχε να περναω χαλαρος και λεω δε μπαινω δω το seal u dmi? Πετυχα και ενα εξαιρετικο πωλητη και διαβασμενο και μιλουσαμε μια ωρα γιατι πηγα και αρκετα πρωι και δεν ειχε κοσμο.
Οποτε μπριζωθηκα. Και ξεκινησα διαδικασιες αρχικα να δω τι πιανει το tucson και αν δω οτι εχω μικρη απωλεια και μου αρεσει και το byd στην οδηγηση να κανω το βημα.
Μιας και εχεις ηλεκτρικό ήδη, επομένως το έχεις δοκιμάσει και σου αρέσει, δεν σε ενδιαφέρει καθόλου η ιδέα του μεγάλου ηλεκτρικού;
Είμαι σίγουρος οτι όταν έχεις πάει ταξίδια με το Tucson, έχεις σκεφτεί «πως θα έκανα αυτήν τη διαδρομή με ηλεκτρικό;»
Έχεις πάει κάπου που πιστεύεις ότι θα είχες πρόβλημα;Το εχω σκεφτει απειρες φορες, αλλα ποτε δεν το τολμησα οσες φορες και αν ειπα την επομενη φορα θα παρω το inster πχ. Γενικα κανω αρκετες εξορμησεις και ειμαι ενας ανχωδης ανθρωπος οποτε για την ωρα δεν ξερω αν θα μπορεσω να βαλω στην εξισωση και την αυτονομια-φορτιση.
Απλως, καποια χιλιομετρα γινονται και απο τη γυναικα μου στην πολη με το tucson και λεω αφου εχουμε τον φορτιστη και ξερουμε τα προτερηματα του ηλεκτρικου γιατι να μη τα συνδιασουμε, δεδομενου οτι εχουμε επενδυσει ηδη σε εναν φορτιστη και σχετικη υποδομη. Συν οτι νομιζω πως πλεον η byd στα ματια μας εχει ανεβει αρκετα απο αποψη αξιοπιστιας, και πραγματικα εχει παρα μα παρα πολύ ωραια στοιχεια το συγκεκριμενο αυτοκινητο.
Είμαι γενικά επίσης αρκετά αγχωτικός, αλλά ταυτόχρονα μου αρέσει να προγραμματίζω. Αφου δεν με έχει πιάσει εμένα range anxiety, νομίζω ότι οι περισσότεροι άλλοι ειναι ασφαλείς.
Θα σου πρότεινα να το κάνεις ως θεωρητική άσκηση. Να σκεφτείς που έχετε πάει, μακρινές διαδρομές, με το Tucson και να δεις αν θα μπορούσες να κάνεις τη διαδρομή εύκολα με ένα μεγάλο ηλεκτρικό. Μετά να δεις πόσες μέρες μείνατε εκεί και που θα μπορούσες να είχες φορτίσει.Κοιτα συνηθως ναι μπορω. Σε οσα ξενοδοχεια εχω παει παντα υπαρχει πλεον ενας φορτιστης. Απλα πολλες φορες διαβαζουμε διαφορες ιστοριες πως καποιοι φορτιστες δε δουλευουν, και θελει οπως ειπες καλο προγραμματισμο. Που παροτι μπορω να το κανω το βαριεμαι και λιγο. Γιαυτο σκεφτομαι το plug in. Αλλωστε σιγουρα δεν ειναι θεμα οικονομιας αν φορτιζω εξω γιατι τα dc πλησιαζουν τουλαχιστον για την ωρα τιμη καυσιμων.
Και αν το οδηγησω και αισθανθω παρομοιο τροπο με ενα ηλεκτρικο θα το προτιμησω. Διαβαζοντας και τη δοκιμη του Δημητρη ταιριαζει γαντι με το ποσο ζεν οδηγω πλεον που η ανεση ειναι τοπ priority.
-
Τελική ενημέρωση – κλείσιμο θέματος
Το ζήτημα που είχα αναφέρει βρίσκεται πλέον σε επίσημη διαδικασία τεχνικής αξιολόγησης από τη BYD Europe / BYD Global, κατόπιν ελέγχων που πραγματοποιήθηκαν στο όχημα.
Έχουν ήδη αποσταλεί γραπτές αναφορές από το επίσημο συνεργείο και έχω ζητήσει επίσημη τεχνική διευκρίνιση ώστε να υπάρχει πλήρης και ενιαία τεκμηρίωση.
Για τον λόγο αυτό, δεν θα προβώ σε περαιτέρω δημόσιες αναρτήσεις ή σχολιασμό επί του θέματος μέχρι να υπάρξει τελική γραπτή απάντηση από τον κατασκευαστή.
Ευχαριστώ όσους συνέβαλαν με πληροφορίες και εμπειρίες.
Το θέμα από πλευράς μου θεωρείται κλειστό.
-
Χαιρετω την ομαδα των byd fans. Αρχικα να πω τι ωραια και ποιοτικα αυτοκινητα βγαζει αυτη η μαρκα! Πηγα σημερα να δω το seal u dmi και εμεινα παγωτο. Ποιοτητα εξαιρετικη, ανετα καθισματα, τεχνολογια απο αλλο πλανητη και ολα αυτα βασικος εξοπλισμος ετσι;
Χωροι καταπληκτικοι στην καμπινα αλλα χωρος αποσκευων μικρος για τον ογκο.
Εξαιρετικη αποκριση στην οθονη και χορταστικες ιντσες. Τεραστια ηλιοροφη και εξαιρετικης ποιοτητας χειρηστιρια.
Εχω παθει λιγο την πλακα μου γιατι περισσοτερο δεν του το ειχα. Και ολα αυτα με 36000 τελικη τιμη ολα μεσα.
Θα προσπαθησω να κλεισω ενα test deive τη βδομαδα που ερχεται.
Ειχα δει και το jaecoo πριν λιγο καιρο , οκ, αλλα δεν φτανει το byd σε καμια περιπτωση. Και μιλαμε για τα ιδια χρηματα.
Εχουμε καποιον κατοχο seal u dmi εδω;
Κάτοχο δεν θυμάμαι, αλλά νομίζω ο @gatoz το είχε για μια εβδομάδα
Το πήρες απόφαση βλέπω
🤭 



https://www.car.gr/s/4ekfkwv9/ -
Χαιρετω την ομαδα των byd fans. Αρχικα να πω τι ωραια και ποιοτικα αυτοκινητα βγαζει αυτη η μαρκα! Πηγα σημερα να δω το seal u dmi και εμεινα παγωτο. Ποιοτητα εξαιρετικη, ανετα καθισματα, τεχνολογια απο αλλο πλανητη και ολα αυτα βασικος εξοπλισμος ετσι;
Χωροι καταπληκτικοι στην καμπινα αλλα χωρος αποσκευων μικρος για τον ογκο.
Εξαιρετικη αποκριση στην οθονη και χορταστικες ιντσες. Τεραστια ηλιοροφη και εξαιρετικης ποιοτητας χειρηστιρια.
Εχω παθει λιγο την πλακα μου γιατι περισσοτερο δεν του το ειχα. Και ολα αυτα με 36000 τελικη τιμη ολα μεσα.
Θα προσπαθησω να κλεισω ενα test deive τη βδομαδα που ερχεται.
Ειχα δει και το jaecoo πριν λιγο καιρο , οκ, αλλα δεν φτανει το byd σε καμια περιπτωση. Και μιλαμε για τα ιδια χρηματα.
Εχουμε καποιον κατοχο seal u dmi εδω;
Κάτοχο δεν θυμάμαι, αλλά νομίζω ο @gatoz το είχε για μια εβδομάδα
Το πήρες απόφαση βλέπω
🤭 



https://www.car.gr/s/4ekfkwv9/Απο περιεργεια για την ωρα. Να δουμε αρχικα αν θα υπαρξει ενδιαφερον. Μην ονειρευομαστε byd και το tucson μας μεινει στα αζητητα!
Θα προσπαθησω να κανω test drive ειτε τη Δευτερα ειτε την Πεμπτη για να αποκτησω
ολοκληρωμενη εικονα. -
Χαιρετω την ομαδα των byd fans. Αρχικα να πω τι ωραια και ποιοτικα αυτοκινητα βγαζει αυτη η μαρκα! Πηγα σημερα να δω το seal u dmi και εμεινα παγωτο. Ποιοτητα εξαιρετικη, ανετα καθισματα, τεχνολογια απο αλλο πλανητη και ολα αυτα βασικος εξοπλισμος ετσι;
Χωροι καταπληκτικοι στην καμπινα αλλα χωρος αποσκευων μικρος για τον ογκο.
Εξαιρετικη αποκριση στην οθονη και χορταστικες ιντσες. Τεραστια ηλιοροφη και εξαιρετικης ποιοτητας χειρηστιρια.
Εχω παθει λιγο την πλακα μου γιατι περισσοτερο δεν του το ειχα. Και ολα αυτα με 36000 τελικη τιμη ολα μεσα.
Θα προσπαθησω να κλεισω ενα test deive τη βδομαδα που ερχεται.
Ειχα δει και το jaecoo πριν λιγο καιρο , οκ, αλλα δεν φτανει το byd σε καμια περιπτωση. Και μιλαμε για τα ιδια χρηματα.
Εχουμε καποιον κατοχο seal u dmi εδω;
Κάτοχο δεν θυμάμαι, αλλά νομίζω ο @gatoz το είχε για μια εβδομάδα
Το πήρες απόφαση βλέπω
🤭 



https://www.car.gr/s/4ekfkwv9/Απο περιεργεια για την ωρα. Να δουμε αρχικα αν θα υπαρξει ενδιαφερον. Μην ονειρευομαστε byd και το tucson μας μεινει στα αζητητα!
Θα προσπαθησω να κανω test drive ειτε τη Δευτερα ειτε την Πεμπτη για να αποκτησω
ολοκληρωμενη εικονα.Δεν νομίζω ότι θα έχεις προβλημα με την πώληση, έχεις το πλεονέκτημα της χαμηλής τιμής αγοράς και είναι και το facelift
.
Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει φθηνότερο facelift. -
Χαιρετω την ομαδα των byd fans. Αρχικα να πω τι ωραια και ποιοτικα αυτοκινητα βγαζει αυτη η μαρκα! Πηγα σημερα να δω το seal u dmi και εμεινα παγωτο. Ποιοτητα εξαιρετικη, ανετα καθισματα, τεχνολογια απο αλλο πλανητη και ολα αυτα βασικος εξοπλισμος ετσι;
Χωροι καταπληκτικοι στην καμπινα αλλα χωρος αποσκευων μικρος για τον ογκο.
Εξαιρετικη αποκριση στην οθονη και χορταστικες ιντσες. Τεραστια ηλιοροφη και εξαιρετικης ποιοτητας χειρηστιρια.
Εχω παθει λιγο την πλακα μου γιατι περισσοτερο δεν του το ειχα. Και ολα αυτα με 36000 τελικη τιμη ολα μεσα.
Θα προσπαθησω να κλεισω ενα test deive τη βδομαδα που ερχεται.
Ειχα δει και το jaecoo πριν λιγο καιρο , οκ, αλλα δεν φτανει το byd σε καμια περιπτωση. Και μιλαμε για τα ιδια χρηματα.
Εχουμε καποιον κατοχο seal u dmi εδω;
Κάτοχο δεν θυμάμαι, αλλά νομίζω ο @gatoz το είχε για μια εβδομάδα
Το πήρες απόφαση βλέπω
🤭 



https://www.car.gr/s/4ekfkwv9/Απο περιεργεια για την ωρα. Να δουμε αρχικα αν θα υπαρξει ενδιαφερον. Μην ονειρευομαστε byd και το tucson μας μεινει στα αζητητα!
Θα προσπαθησω να κανω test drive ειτε τη Δευτερα ειτε την Πεμπτη για να αποκτησω
ολοκληρωμενη εικονα.Δεν νομίζω ότι θα έχεις προβλημα με την πώληση, έχεις το πλεονέκτημα της χαμηλής τιμής αγοράς και είναι και το facelift
.
Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει φθηνότερο facelift.Ειναι τιμιοτατο αυτοκινητο γενικα. Για να δουμε, προς το παρον το εχουν παρκαρει αρκετοι.
Σε οτι αφορα το byd, το βασικο ειναι να μου κανει το κλικ στην οδηγηση γιατι στατικα μου εχει κανει παρα πολυ καλη εντυπωση. Να δω λιγο τον ογκο και το τιμονι που αναφερονται ως σημαντικα μειονεκτηματα σε διαφορα review.
-
36.000 εχει με τον ατμοσφαιρικο κινητηρα που θα ειναι ταφος οταν ξεμενει απο μπαταρια ,το κανονικο με τον τουρμπο ειναι 42.500.
Γιατι δεν βλεπεις κατι σε full hybrid ,το sportage ειναι πολυ καλη περιπτωση σε νορμαλ διαστασεις και σε εξαιρετικη τιμη. -
36.000 εχει με τον ατμοσφαιρικο κινητηρα που θα ειναι ταφος οταν ξεμενει απο μπαταρια ,το κανονικο με τον τουρμπο ειναι 42.500.
Γιατι δεν βλεπεις κατι σε full hybrid ,το sportage ειναι πολυ καλη περιπτωση σε νορμαλ διαστασεις και σε εξαιρετικη τιμη.Ο μονος λογος να αλλαξω αυτοκινητο ειναι ενα plug in ή ενα ακομα ηλεκτρικό.
Συν οτι εχω παθει την πλακα μου με τον εξοπλισμο του byd. Πραγματα που σε οποιοδηποτε αλλο αυτοκινητο ειναι ειδικη παραγγελια με κουφα κοστη.
Τωρα σε οτι αφορα την αποδοση, αναμενω να το οδηγησω. Δεδομενου πως πλεον δεν τρεχω σχεδον καθολου, και δεν πιστευω πως πως μια ανηφορικη διαδρομη αν πηγαινεις σαν ανθρωπος δεν μπορει να τη φερει εις περας θεωρω πως απλα το παρα αναλυουμε το συγκεκριμενο κομματι.
Ειχα ενα juke hybrid στο οποιο συνεβαινε αυτο με την μπαταρια, τελειωνε γρηγορα σε ανηφορες, υπηρχε work around για το πως θα το αποφυγω ή τελος οαντων να το μειωσω σε βαθμο που να μην ενοχλει. Αντιστοιχα το seal u dmi θετεις να μην πεφτει η μπαταρια κατω απο 70% σε ταξιδι και τελος. Σαφως δε περιμενεις χαμηλη καταναλωση αλλα who cares σε τετοιες συνθηκες.
Γενικα δεν με αφορα η καταναλωση, αλλα το γεγονος οτι εχω ηδη φορτιστη και δεν τον εκμεταλλευομαι για τα 50 αστικα χλμ τη βδομαδα.
-
-
Δεδομενου πως πλεον δεν τρεχω σχεδον καθολου
Γεράματα, ε;

Ξεκαθαρα! Πριν 10 χρονια χαζευαμε τα γρηγορα αυτοκινητα, τα στριφτερα τιμονια, τα 0-100 κλπ και τωρα κοιταμε αν ειναι μαλακο το ταμπλο αν δεν πιανεται η μεση μας στο καθισμα, κλπ κλπ.
Στα νιατα μου με το χαρχαλακι μου με 60 αλογα πηγαινα σαν τον τρελο και οσο επαιρνα πιο γρηγορα αμαξια σταματησα να εχω καψες

Αναποδα επρεπε να γινονται τα πραγματα!
-
Δεδομενου πως πλεον δεν τρεχω σχεδον καθολου
Γεράματα, ε;

Ξεκαθαρα! Πριν 10 χρονια χαζευαμε τα γρηγορα αυτοκινητα, τα στριφτερα τιμονια, τα 0-100 κλπ και τωρα κοιταμε αν ειναι μαλακο το ταμπλο αν δεν πιανεται η μεση μας στο καθισμα, κλπ κλπ.
Στα νιατα μου με το χαρχαλακι μου με 60 αλογα πηγαινα σαν τον τρελο και οσο επαιρνα πιο γρηγορα αμαξια σταματησα να εχω καψες

Αναποδα επρεπε να γινονται τα πραγματα!
Μια χαρά γίνονται έτσι τα πράγματα διότι διαφορετικά θα ήταν ακόμα περισσότεροι οι νεκροί
-
Δηλαδή εγώ ρε παιδιά που κοντεύω τα 50 και θέλω πιο γρήγορο αυτοκίνητο από αυτό με τα 272 άλογα, πρέπει να το κοιτάξω;

ΥΓ: Μην κάνετε σαν μπαρμπάδες;

-
Δηλαδή εγώ ρε παιδιά που κοντέυω τα 50 και θέλω πιο γρήγορο αυτοκίνητο από αυτό με τα 272 άλογα, πρέπει να το κοιτάξω;

ΥΓ: Μην κάνετε σαν μπαρμπάδες;

Ο έμπειρος οδηγός, που συνήθως είναι και μεγαλύτερος σε ηλικία, μπορεί να εκτιμήσει καλύτερα το ρίσκο κάθε δεδομένης στιγμής και να αποφύγει τις «κακοτοπιές».
Ο πιτσιρικάς που είναι yolo, πατάει το γκάζι και ότι γίνει έγινε.
Αυτό ισχύει μεσες ακρες. Προφανώς υπάρχουν yolo μπαρμπαδια και μυαλωμένοι πιτσιρικάδες.
BYD forum