Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    κινέζικα αυτοκίνητα (merged)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. κινέζικα αυτοκίνητα (merged)
    • 1
    • 2
    • 43
    • 44
    • 45
    • 46
    • 47
    • 46 / 47
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    54
    922
    9157
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dg79 @ataim last edited by

      @ataim said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

      Εδώ έχει ένα ωραίο διάγραμμα

      Το κυκλικό διάγραμμα στη σελίδα 39 μάλλον τα δείχνει καλυτερα

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • S
        savas89 last edited by

        Φαντάσου να έχεις σε μάθημα να μάθεις την πυραμίδα αυτή ! 🙂

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • S
          savas89 @katafractos17 last edited by

          @katafractos17 said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

          Βλέπω Στέλατο στα premium.

          Εμείς θα ήμασταν στη semipremium 😂

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • A d P
            A d P moderator last edited by

            Λεωφορεία με ρουμανικές sim

            Norway’s Public Buses Have A Chinese Backdoor No One Knew About

            https://www.carscoops.com/2025/11/norways-public-buses-can-be-shut-down-remotely-from-china/

            I EAT MILF AND COOKIES

            A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              axel12p @A d P last edited by

              @a-d-p said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

              Λεωφορεία με ρουμανικές sim

              Norway’s Public Buses Have A Chinese Backdoor No One Knew About

              https://www.carscoops.com/2025/11/norways-public-buses-can-be-shut-down-remotely-from-china/

              Το μόνο αρνητικό που βρίσκω, είναι το γεγονός ότι δεν ενημέρωσαν τον πελάτη για την ύπαρξη της κάρτας SIM.

              Στα θετικά το γεγονός ότι ο κατασκευαστής μπορεί να αντλεί δεδομένα online από το κάθε λεωφορείο και πιθανότατα να περνάνε και αναβαθμίσεις Over the Air.

              Σύμφωνα πάντως με το παραπάνω άρθρο:

              At this stage, Ruter has emphasized that it has found no evidence of malicious activity.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A d P
                A d P moderator last edited by A d P

                Οι καταναλωτές αλλάζουν στάση απέναντι στα κινεζικά αυτοκίνητα

                Οι νεότερες ηλικίες δείχνουν πολύ πιο ανοιχτές απέναντι στις κινέζικες μάρκες και στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, κάτι που υποδηλώνει ότι οι πωλήσεις των κινεζικών αυτοκινήτων μπορούν να βελτιωθούν σταδιακά όσο οι νέες γενιές καταναλωτών ωριμάζουν οικονομικά. Παράλληλα, η πιστότητα στις παραδοσιακές μάρκες φαίνεται να υποχωρεί: στη Γερμανία, μόλις οι μισοί οδηγοί δηλώνουν ότι θα παρέμεναν στην ίδια εταιρεία, ενώ στην Κίνα το ποσοστό αυτό πέφτει κάτω από το 10%

                https://www.autoblog.gr/2025/11/09/oi-katanalotes-allazoun-stasi-apenanti-sta-kinezika-aftokinita/

                I EAT MILF AND COOKIES

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • D
                  dstou last edited by

                  Η πλημυρίδα διαφόρων μπραντ από κάθε νεόκοπο όμιλο στην Κίνα δείχνει μερικά πράγματα, όπως:
                  Ακολουθούν τα πρότυπα ανάπτυξης των μεγάλων ομίλων της δύσης
                  Πειραματίζονται ακόμη μέχρι να βρούνε πιο ύφος είναι το πλέον πετυχημένο σε πωλήσεις
                  Δεν έχουν μπραντ λόγιαλτυ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • cirus
                    cirus last edited by cirus

                    Ο μόνος παράγοντας εδώ είναι ο χρόνος. Όσοι πιστεύουν ότι τα πράγματα θα μείνουν ως έχουν και οι Ευρωπαίοι θα συνεχίσουν όπως τώρα να παίρνουν κυρίως ευρωπαϊκά αυτοκίνητα και να είναι στα τοπ Σελερ θα εκπλαγούν σε λίγα χρόνια. Εκτός αν κινεζοποιηθουν οι ευρωπαϊκές μάρκες . Σε αυτή την περίπτωση έχουν πολλές πιθανότητες επιβίωσης. Ήδη υπάρχουν στενες συνεργασίες βλέπε xpeng-vw stellantis-leapmotor

                    Cirus the virus

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dettol @A d P last edited by

                      @a-d-p said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                      Οι καταναλωτές αλλάζουν στάση απέναντι στα κινεζικά αυτοκίνητα

                      Οι νεότερες ηλικίες δείχνουν πολύ πιο ανοιχτές απέναντι στις κινέζικες μάρκες και στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, κάτι που υποδηλώνει ότι οι πωλήσεις των κινεζικών αυτοκινήτων μπορούν να βελτιωθούν σταδιακά όσο οι νέες γενιές καταναλωτών ωριμάζουν οικονομικά. Παράλληλα, η πιστότητα στις παραδοσιακές μάρκες φαίνεται να υποχωρεί: στη Γερμανία, μόλις οι μισοί οδηγοί δηλώνουν ότι θα παρέμεναν στην ίδια εταιρεία, ενώ στην Κίνα το ποσοστό αυτό πέφτει κάτω από το 10%

                      https://www.autoblog.gr/2025/11/09/oi-katanalotes-allazoun-stasi-apenanti-sta-kinezika-aftokinita/

                      πολυ ενδιαφερον αρθρο! Αποτυπωνει μαλιστα κατι που ανεμενα, αλλα το δειχνει με πολυ ευπεπτο τροπο, οτι κατοχος ηλεκτρικου, πολυ σπανια επιστρεφει σε θερμικο, ενω κατοχοι υπολοιπων powertrains, ερχονται προς ηλεκτρικα.

                      0365ffce-b032-4aaa-b794-6251a9a0d037-image.png

                      A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dg79 last edited by

                        Κάποιοι αγοράζουν ήδη made in china αλλά δε το ξέρουν ή δε τους νοιάζει, πχ νέα Smart, Volvo ex30, Mini

                        Made in China cars no concern for buyers, Mini says

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • A
                          axel12p @dettol last edited by

                          @dettol said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                          πολυ ενδιαφερον αρθρο! Αποτυπωνει μαλιστα κατι που ανεμενα, αλλα το δειχνει με πολυ ευπεπτο τροπο, οτι κατοχος ηλεκτρικου, πολυ σπανια επιστρεφει σε θερμικο, ενω κατοχοι υπολοιπων powertrains, ερχονται προς ηλεκτρικα.

                          Αυτός που καλύπτονταν από ένα ηλεκτρικό πριν από πέντε χρόνια, δε πιστεύω ότι δε καλύπτεται σήμερα που τα ηλεκτρικά έχουν καλύτερες αυτονομίες και είναι οικονομικότερα σε σχέση με παλιά.

                          Όσο βελτιώνονται τα ηλεκτρικά, τόσες περισσότερες ανάγκες θα καλύπτουν, οπότε είναι λογικό να γίνεται μεταφορά από την δεξαμενή των συμβατικών σε αυτή των ηλεκτρικών.

                          Σε αντίθετη περίπτωση οι πωλήσεις των ηλεκτρικών θα μειώνονταν.

                          S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • S
                            savas89 @axel12p last edited by

                            @axel12p said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                            @dettol said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):

                            πολυ ενδιαφερον αρθρο! Αποτυπωνει μαλιστα κατι που ανεμενα, αλλα το δειχνει με πολυ ευπεπτο τροπο, οτι κατοχος ηλεκτρικου, πολυ σπανια επιστρεφει σε θερμικο, ενω κατοχοι υπολοιπων powertrains, ερχονται προς ηλεκτρικα.

                            Αυτός που καλύπτονταν από ένα ηλεκτρικό πριν από πέντε χρόνια, δε πιστεύω ότι δε καλύπτεται σήμερα που τα ηλεκτρικά έχουν καλύτερες αυτονομίες και είναι οικονομικότερα σε σχέση με παλιά.

                            Όσο βελτιώνονται τα ηλεκτρικά, τόσες περισσότερες ανάγκες θα καλύπτουν, οπότε είναι λογικό να γίνεται μεταφορά από την δεξαμενή των συμβατικών σε αυτή των ηλεκτρικών.

                            Σε αντίθετη περίπτωση οι πωλήσεις των ηλεκτρικών θα μειώνονταν.

                            Πιστεύω αυτό που θα ανέβει σε πρώτη φάση κάπως είναι τα phev που ήταν απρόσιτα και για leasing . Τώρα βρίσκεις με 30κατι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A d P
                              A d P moderator last edited by

                              Οι Κινέζοι κατασκευαστές διπλασίασαν τις πωλήσεις τους στην Ευρώπη παρά την επιβολή δασμών

                              https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/oi-kinezoi-kataskeyastes-diplasiasan-tis-poliseis-toys-stin-eyropi-para-tin-epivoli-dasmon/

                              I EAT MILF AND COOKIES

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • D
                                dstou last edited by

                                Η πλάκα είναι ότι οι Ευρωπαίοι στρέφονται στα υβριδικά, προκειμένου να φρενάρουν την επέλαση των κινέζικων ηλεκτρικών. Και είναι τώρα τα κινέζικα υβριδικά που κάνουν ρεκόρ! Τσόντα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • A
                                  axel12p last edited by

                                  Τα κινέζικα υβριδικά δεν έχουν επιπλέον δασμούς, όπως τα ηλεκτρικά. Παλιότερα ήθελες το λιγότερο 45-50 χιλιάρικα για να αγοράσει PHEV, τώρα έχει πόσα κινέζικα D-SUV με 35 χιλιάρικα. Δε συζητάμε για τα Atto 2 και Atto 3 που αναμένονται.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • A d P
                                    A d P moderator last edited by

                                    Κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα – Μόνο αυτές οι μάρκες θα επιβιώσουν στην Ευρώπη

                                    https://carselectric.gr/kinezika-ilektrika-aftokinita-mono-aftes-oi-markes-tha-epiviosoun-stin-evropi/

                                    I EAT MILF AND COOKIES

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Αλήθειες αλλά και μπουρδολογία στο άρθρο. Και κυρίως, εξάγει γενικά συμπεράσματα για την παγκόσμια αγορά με βάση την ευρωπαική!
                                      Ας εξάγω λοιπόν και εγώ ένα παγκόσμιο συμπέρασμα με βάση την κινεζική αγορά. Λοιπόν, οι κινέζοι θα μαζέψουν το περισσότερο χαρτί. Δείτε τι γίνεται την τελευταία 3ετία στην αγορά τους όπου έχουν κάνει ευρωπαίους και αμερικάνους ασήκωτους από το ξύλο. Τι όχι;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Το θέμα είναι τι θα γίνει με τις κρατικές επιδοτήσεις στην Κίνα που νοθεύουν τον ανταγωνισμό.

                                        Ο Τράμπ δεν τις δέχεται και η Ευρώπη σύντομα θα έχει σοβαρούς κυβερνήτες και όχι υπαλληλάκια του γνωστού ισχυρού, που θα ακούσουν την αγωνία των πολιτών τους για τις θέσεις εργασίας τους.

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                        Εμαθα...

                                        O 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          andya3 last edited by

                                          Πρόσφατα διάβαζα ότι εκτός από τις επιδοτήσεις, οι Ευρωπαίοι κατηγορούν την Κίνα ότι κρατάει εσκεμμένα υποτιμημένο το γουάν σε σχέση με το €, για να μπορεί να κάνει φτηνές εξαγωγές στην ΕΕ.

                                          Αυτό βέβαια είναι και σε βάρος του πληθυσμού της Κίνας, αφού περιορίζει την αγοραστικότητα τους δυνατότητα και κρατάει το βιοτικό τους επίπεδο χαμηλότερα από τις οικονομικές δυνατότητες της χώρας τους.

                                          Προφανώς το πρόβλημα με τα φτηνά κινέζικα αυτοκίνητα είναι πρωτίστως πολιτικό και όχι τεχνολογικό. Και πρέπει να το λύσουν οι πολιτικοί της ΕΕ, δεν μπορούν να κάνουν κάτι οι επικεφαλείς των ευρωπαικών αυτοκινητοβιομηχανιών.

                                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Για αυτό περιμένουμε να έλθουν πατριώτες πολιτικοί στην ΕΕ και όχι ενεργούμενα συμφερόντων πλουσίων ιδιωτών.

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                            Εμαθα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 46 / 47
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr