-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@k-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν εχεις ενισχυμενο, νομιζω οτι θα επρεπε να γραφει 12kva ισχυ εγκαταστασης και, υποθετω, οτι θα εχει αυξημενο παγιο σε σχεση με το "απλο" μονοφασικο.
Επιδη με εβαλες σε σκεψεις και ο λογαρισμος λεει ισχυς παροχης 8kVA, πηγα στο ρολόι και εχει 63αρη μικροαυτοματο

Κοιταω και το κοινοχρηστο λογαριασμό και λεει 25kVA (?)
25kva ειναι τριφασικο και ειναι λογικο για κοινοχρηστο ρευμα, διοτι φανταζομαι οτι εχετε ασανσερ.
Υπαρχει περιπτωση να εχετε ετοιμασει το σπιτι για επαυξηση ισχυος, ισως να εχετε κανει και αιτηση στον δεδδηε και αυτη ακομα να μην εχει προχωρησει;
Ειλικρινα δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο. Απο τη στιγμη ομως που ο λογαριασμος λεει 8kva, δεν νομιζω οτι εχεις ενισχυμενο μονοφασικο.οχι ετσι ειναι απο την αγορα. οικοδομη 2006
εδω βγαζει το παρακατω και γραφει και τα 2 ο ΔΕΔΔΗΕ
https://apps.deddie.gr/LicensedElectricianCertification/

-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Υπαρχει περιπτωση να εχετε ετοιμασει το σπιτι για επαυξηση ισχυος, ισως να εχετε κανει και αιτηση στον δεδδηε και αυτη ακομα να μην εχει προχωρησει;
Ειλικρινα δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο. Απο τη στιγμη ομως που ο λογαριασμος λεει 8kva, δεν νομιζω οτι εχεις ενισχυμενο μονοφασικο.αν ολα ειναι ετοιμα και το ρολοι που λεει 10-60Α και μικροαυτοματο 63 (αυτο το περασε ο ΔΕΔΔΗΕ αφου κανεις δεν βαζει χερι, τοτε τι το κοβει απο το να τραβαει το παραπάνω ρευμα απο το δικτυο ?
Μηπως απλα εχει λαθος στοιχεια η ΔΕΗ ?
-
@k-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@k-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν εχεις ενισχυμενο, νομιζω οτι θα επρεπε να γραφει 12kva ισχυ εγκαταστασης και, υποθετω, οτι θα εχει αυξημενο παγιο σε σχεση με το "απλο" μονοφασικο.
Επιδη με εβαλες σε σκεψεις και ο λογαρισμος λεει ισχυς παροχης 8kVA, πηγα στο ρολόι και εχει 63αρη μικροαυτοματο

Κοιταω και το κοινοχρηστο λογαριασμό και λεει 25kVA (?)
25kva ειναι τριφασικο και ειναι λογικο για κοινοχρηστο ρευμα, διοτι φανταζομαι οτι εχετε ασανσερ.
Υπαρχει περιπτωση να εχετε ετοιμασει το σπιτι για επαυξηση ισχυος, ισως να εχετε κανει και αιτηση στον δεδδηε και αυτη ακομα να μην εχει προχωρησει;
Ειλικρινα δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο. Απο τη στιγμη ομως που ο λογαριασμος λεει 8kva, δεν νομιζω οτι εχεις ενισχυμενο μονοφασικο.οχι ετσι ειναι απο την αγορα. οικοδομη 2006
εδω βγαζει το παρακατω και γραφει και τα 2 ο ΔΕΔΔΗΕ
νομιζω καταληγουμε σιγα σιγα καπου
Κατατεθηκε ΥΔΕ στον δεδδηε για επαυξημενο μονοφασικο, ο δεδδηε εβαλε ασφαλεια 63Α στο ρολοι, αλλα μαλλον δεν ζητησατε ποτε απο την ΔΕΗ την αυξηση ισχυος. Τουλαχιστον εγω αυτο πιστευω, Τηλεφωνακι στη ΔΕΗ για να δεις ακριβως τι συμβαινει. -
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Παιδιά όσα γράφετε είναι εξαιρετικά, αλλά μήπως να φτιάξετε μια ξεχωριστή ενότητα για αυτά ;
Όπως οικιακή φόρτιση ev.
Ήθελα να ποσταρω διάφορα νέα για τις μπαταρίες και θα χαλούσε η συζήτηση
Υ.φ Σβήστε τις παραθέσεις
Αν μπορει ενας admin να φτιαξει ενα νεο νημα για οικιακη φορτηση και να τα μεταφερει εκει. (οταν ξεκινησα το πρωι δεν βρηκα κατι σχετικο)
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@k-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@k-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν εχεις ενισχυμενο, νομιζω οτι θα επρεπε να γραφει 12kva ισχυ εγκαταστασης και, υποθετω, οτι θα εχει αυξημενο παγιο σε σχεση με το "απλο" μονοφασικο.
Επιδη με εβαλες σε σκεψεις και ο λογαρισμος λεει ισχυς παροχης 8kVA, πηγα στο ρολόι και εχει 63αρη μικροαυτοματο

Κοιταω και το κοινοχρηστο λογαριασμό και λεει 25kVA (?)
25kva ειναι τριφασικο και ειναι λογικο για κοινοχρηστο ρευμα, διοτι φανταζομαι οτι εχετε ασανσερ.
Υπαρχει περιπτωση να εχετε ετοιμασει το σπιτι για επαυξηση ισχυος, ισως να εχετε κανει και αιτηση στον δεδδηε και αυτη ακομα να μην εχει προχωρησει;
Ειλικρινα δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο. Απο τη στιγμη ομως που ο λογαριασμος λεει 8kva, δεν νομιζω οτι εχεις ενισχυμενο μονοφασικο.οχι ετσι ειναι απο την αγορα. οικοδομη 2006
εδω βγαζει το παρακατω και γραφει και τα 2 ο ΔΕΔΔΗΕ
νομιζω καταληγουμε σιγα σιγα καπου
Κατατεθηκε ΥΔΕ στον δεδδηε για επαυξημενο μονοφασικο, ο δεδδηε εβαλε ασφαλεια 63Α στο ρολοι, αλλα μαλλον δεν ζητησατε ποτε απο την ΔΕΗ την αυξηση ισχυος. Τουλαχιστον εγω αυτο πιστευω, Τηλεφωνακι στη ΔΕΗ για να δεις ακριβως τι συμβαινει.μαζι σου οτι οταν πηγα το 2006 για το αρχικο συμβολαιο και τα χαρτια του κατασκευαστη δεν ειπα τιποτα για ενισχυμένο.
Η ουσία ειναι οτι εχω και δεν το ξερει η ΔΕΗ καταλαβαινω

-
Ευχαριστούμε τον adp που όλο του βγάζουμε δουλειές να κάνει

-
@dettol said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Ευχαριστούμε τον adp που όλο του βγάζουμε δουλειές να κάνει

Παρακαλώ
ΥΓ. Τις επαναλήψεις φωτογραφιών προσέξτε μόνο γιατί θα πάρετε ρεπό


-
@a-d-p said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@dettol said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Ευχαριστούμε τον adp που όλο του βγάζουμε δουλειές να κάνει

Παρακαλώ
ΥΓ. Τις επαναλήψεις φωτογραφιών προσέξτε μόνο γιατί θα πάρετε ρεπό


Αγαπάμε τους ανθρώπους που έχουν φετίχ

-
@a-d-p said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
@dettol said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Ευχαριστούμε τον adp που όλο του βγάζουμε δουλειές να κάνει

Παρακαλώ
ΥΓ. Τις επαναλήψεις φωτογραφιών προσέξτε μόνο γιατί θα πάρετε ρεπό


Μπορείς να το πεις και στα αφεντικά μας αυτό γιατί δεν έχουμε πολύ αδεια ?

-
Τοποθέτηση wallbox 11kw σε οικία με τριφασικό.
Γραμμή τραβάμε από τον κεντρικό πίνακα του σπιτιού ή από το ρολόι κατευθείαν?
Υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα στην κάθε επιλογή? -
@kapelis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τοποθέτηση wallbox 11kw σε οικία με τριφασικό.
Γραμμή τραβάμε από τον κεντρικό πίνακα του σπιτιού ή από το ρολόι κατευθείαν?
Υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα στην κάθε επιλογή?Μιλα με τον ηλεκτρολογο. Οποιο ειναι πιο κοντα
πλεονεκτημα μικροτερο μηκος καλωδιου και κοστος σε οτι ειναι πιο κοντα σε σχεση με το αλλο.
θελει δικο του πινακάκι και στις δυο περιπτώσεις
-
300 χλμ. επιπλέον σε 2 λεπτά με τρέιλερ επέκτασης αυτονομίας!

https://carselectric.gr/300-chlm-epipleon-se-2-lepta-me-treiler-epektasis-aftonomias/
-
το citroen ειναι είναι τρολλιά;
-
@dg79 said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
το citroen ειναι είναι τρολλιά;
Μόνο έτσι φτάνει τα 400χλμ αυτονομία


@criuser -
Δεν χρειάζεται το σε τρίο να έχει 400 χλμ αυτονομία, ως αμάξι πόλης και περιφέρειας.
Επειδή όμως όπως είδαμε στο τέστ ταράνδου, είναι υπερβολικά σπορ και μπορεί να εξιτάρει κάποιους νέους, τους δίνει την δυνατότητα να κάνουν ταξίδια ακατούρητοι.
Αντίθετα άλλοι χρειάζονται και λεκάνες και μπιντ-έδες...

-
@criuser said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Δεν χρειάζεται το σε τρίο να έχει 400 χλμ αυτονομία, ως αμάξι πόλης και περιφέρειας.
Επειδή όμως όπως είδαμε στο τέστ ταράνδου, είναι υπερβολικά σπορ και μπορεί να εξιτάρει κάποιους νέους, τους δίνει την δυνατότητα να κάνουν ταξίδια ακατούρητοι.
Αντίθετα άλλοι χρειάζονται και λεκάνες και μπιντ-έδες...

Το να λέμε ότι το τεστ ταράνδου δείχνει το πόσο σπορ είναι η ανάρτηση και όχι το πόσο παρεμβατικα είναι τα συστήματα ασφαλείας που φρενάρουν αυτόματα το αμάξι χωρίς να πατάμε φρένο εμείς και να το φέρουν σε τροχιά που να μην φύγει από τον έλεγχο μας το ΜΟΝΟ που δείχνει είναι πόσο μεγάλη άγνοια έχει κάποιος για το τεστ ταράνδου και τι αντιπροσωπεύει . Το c3 είναι άνετο με μαλακή ανάρτηση δηλαδή το αντίθετο του σπορ . Βάρκα είναι και παίρνει κλίσεις. Απλά έχει πολύ παρεμβατικό esp
Κλασικές θεωρίες παραλογισμού του criu που αντί να ενημερώνει , παραπληροφορει κάργα για να του βγει αφήγημα για την citronella
-
Ατυχής προσπάθεια γαύρου με αμάξι που θεωρεί ότι είναι σπορ από το βαρ...

-
@criuser said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Ατυχής προσπάθεια γαύρου με αμάξι που θεωρεί ότι είναι σπορ από το βαρ...

Εεεεε, το έσκισες!!!
Το πούμα στ είναι σπορ αμάξι!!!
Σε όλες τις στροφοδιαδρομές θα το χάσεις από το οπτικό σου πεδίο στις πρώτες στροφές!
Όσο χάλια και να πάει στο τεστ ταράνδου είναι πιο σπορ από οποιοδήποτε σιτρονελ της τελευταίας 10ετίας (και παραπίσω, αλλά οκ)!!!
Μια τυπική αντικειμενικότητα, παρακαλώ!Η τοποθέτηση του για το ρόλο του τεστ ταράνδου δεν είναι πλήρως σωστή, αλλά πιο σωστή από την δική σου!
Πχ
Αν μπει κάποιο αμάξι με 70 και βγει με 30 σημαίνει ότι κάτι το έκοψε και πήγε στα 30 και κατάφερε να πετύχει το τεστ (αν δεν πάτησε ο οδηγός φρένο)!
Αν μπει με 70 και βγει με 50 (οπότε αυτό το κάτι δεν το έκοψε τόσο πολύ), αν απέτυχε δεν σημαίνει ότι είναι λιγότερο σπορ αμάξι από αυτό που πέτυχε το τεστ με 30! -
Πείτε αυτά εσείς οι χεραδες στους Ισπανούς.
Αυτοί θα σας περιποιηθούν με στοργή και προδερμ...

-
@criuser said in Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων :
Ατυχής προσπάθεια γαύρου με αμάξι που θεωρεί ότι είναι σπορ από το βαρ...

επειδη σε συμπαθω σαν ανθρωπο δεν θα σχολιασω ποσο
...........αστοχο? ειναι αυτό που γράφεις.αλλα μην δοκιμαζεις την υπομονη μου επειδη σε συμπαθω.
Η αληθεια ειναι οτι το τεστ ταρανδου ειναι ενα πολύ καλό τεστ και το c3 πηγε παρα πολύ καλά γιατι εχει παρα πολύ παρεμβατικα esp συστηματα και φρεναρουν το αμαξι για να σε προστατεψουν
Επισης αληθεια ειναι οτι το c3 ειναι βαρκα γυαλο και καλά κανει γιατι δινει σημασια στην ανεση και οχι σε σπορ αισθηση. Ειναι σκατα για σπορ οδηγηση και το σκατα ισως ειναι και λίγο .
Επίσης οσον αφορα το αμαξακι μου το ford. αν πας να με ακολουθησεις σε στροφοδιαδρομη θα βλέπεις τον κώλο του στην πρώτη στροφη
από την δευτερη στροφη και μετα απλά δεν θα βλέπεις τιποτα γιατι θα εχει εξαφανιστει. Και οχι εγω, οποιωσδηπωτε οδηγος, δεν εχει να κάνει .
οτι και να απαντησεις, τα απο πανω ειναι η αληθεια, τωρα οσο εξπερ και να εισαι στο να γραφεις αλλα ντι αλλων της παρασκευης το γάλα δεν αλλαζει αυτό
-
BYD Flash Charging: Η επανάσταση στη φόρτιση των ηλεκτρικών στην Ευρώπη μέσα σε 5 λεπτά!
Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων