-
@billy84 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@terryp117 Οι δουλειές καλά πάνε, έγραψαν γνωστή μου στην Ποσειδώνος το πρωϊ της Κυριακής. Όριο 70, ταχύτητα 105. Δρόμος με 3 λωρίδες και διάζωμα, σε σημείο που δεν είναι κατοικημένη περιοχή. Μεταξύ Γλυφάδας και Ελληνικού περίπου. Ο δρόμος αυτός θα έπρεπε να έχει όριο 90 (τουλάχιστον) όπως έχει η Συγγρού που είναι πολύ πιο πυκνοκατοικημένη και με πολλές εταιρείες και μαγαζιά. Βέβαια μετά θα χρειαζόταν να τραβιούνται πιο μακριά για να γράψουν και δεν εξυπηρετεί.

Υ.Γ: @terryp117 μήπως έγραφες κάποτε στο moto.gr με άλλο nickname? Ο τρόπος γραφής σου κάτι μου θυμίζει.
Και παλι παρανομη θα ηταν και θα ετρωγε κληση. Η Συγγρου δεν εχει φαναρια μεχρι του Φιξ. Η Ποσειδωνος εχει και δεν διαθετει παραδρομο για την τοπικη κυκλοφορια.
Η Συγγρου μοιαζει πιο πολυ με αυτοκινητοδρομο, ψηλες μπαριερες, χωρις φαναρια, μια ευθεια, συν τον παραδρομο και τις λωριδες επιταχυνσης - επιβραδυνσης σε καθε εισοδο - εξοδο της, γι' αυτο και το οριο των 90
Επισης σε δρομους αστικους δεν σημαινει οτι επειδη "σηκωνει" 100+ ο δρομος πρεπει και το οριο να ειναι τοσο
-
@ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@billy84 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@terryp117 Οι δουλειές καλά πάνε, έγραψαν γνωστή μου στην Ποσειδώνος το πρωϊ της Κυριακής. Όριο 70, ταχύτητα 105. Δρόμος με 3 λωρίδες και διάζωμα, σε σημείο που δεν είναι κατοικημένη περιοχή. Μεταξύ Γλυφάδας και Ελληνικού περίπου. Ο δρόμος αυτός θα έπρεπε να έχει όριο 90 (τουλάχιστον) όπως έχει η Συγγρού που είναι πολύ πιο πυκνοκατοικημένη και με πολλές εταιρείες και μαγαζιά. Βέβαια μετά θα χρειαζόταν να τραβιούνται πιο μακριά για να γράψουν και δεν εξυπηρετεί.

Υ.Γ: @terryp117 μήπως έγραφες κάποτε στο moto.gr με άλλο nickname? Ο τρόπος γραφής σου κάτι μου θυμίζει.
Η Συγγρου εχει βοηθητικους δρομους αριστερα και δεξια της και 4η λουριδα αρκετα μετρα πριν και μετα απο καθε εισοδο-εξοδο της, καμια σχεση με την παραλιακη. Με οριο 70 συνετο ειναι να πας μεχρι 85 αντε 90, με 105 δεν υπαρχει περιπτωση να τη γλυτωσεις.
ισως ειναι το ιδιο πλοκο που γραψανε ενα δικο μου με 81 και ειχαμε διαδικασια με το ληζ. αντι 70. το σαββατο στις 9 το πρωι. κοντα στο ξενοδοχειο μιραντα που εμενε, ειναι σαλονικας και μενει εκει κοντα μια θεια του οποτε του κλεινουμε εκειθε. υποθετω ειναι ψιλοαγρια τα πραγματα ακομη.
-
Υπό εξέταση η απαγόρευση κυκλοφορίας των φορτηγών στον Κηφισό από τις 7:00 έως τις 10:00
-
@a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Υπό εξέταση η απαγόρευση κυκλοφορίας των φορτηγών στον Κηφισό από τις 7:00 έως τις 10:00
Και η τροφοδοσία των καταστημάτων θα γίνεται από τοπικές οδούς δλδ... Έχουμε κάτι αστέρια.
-
@ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@billy84 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@terryp117 Οι δουλειές καλά πάνε, έγραψαν γνωστή μου στην Ποσειδώνος το πρωϊ της Κυριακής. Όριο 70, ταχύτητα 105. Δρόμος με 3 λωρίδες και διάζωμα, σε σημείο που δεν είναι κατοικημένη περιοχή. Μεταξύ Γλυφάδας και Ελληνικού περίπου. Ο δρόμος αυτός θα έπρεπε να έχει όριο 90 (τουλάχιστον) όπως έχει η Συγγρού που είναι πολύ πιο πυκνοκατοικημένη και με πολλές εταιρείες και μαγαζιά. Βέβαια μετά θα χρειαζόταν να τραβιούνται πιο μακριά για να γράψουν και δεν εξυπηρετεί.

Υ.Γ: @terryp117 μήπως έγραφες κάποτε στο moto.gr με άλλο nickname? Ο τρόπος γραφής σου κάτι μου θυμίζει.
Η Συγγρου εχει βοηθητικους δρομους αριστερα και δεξια της και 4η λουριδα αρκετα μετρα πριν και μετα απο καθε εισοδο-εξοδο της, καμια σχεση με την παραλιακη. Με οριο 70 συνετο ειναι να πας μεχρι 85 αντε 90, με 105 δεν υπαρχει περιπτωση να τη γλυτωσεις.
Δηλαδή η Ποσειδώνος σε εκείνα τα σημεία που δεν έχει καν κάθετα στενά, είναι 3 λωρίδες και είναι 500% πιο αραιοκατοικημένη, θεωρείς πως τα 70 είναι οκ σαν όριο ενώ της Συγγρού είναι οκ το 90?

Προσοχή, εφόσον υπάρχει όριο προφανώς και πρέπει να προσαρμοστείς για να μη τη φας. Μη δικαιολογούμε όμως τους καραγκιόζηδες- όπου καραγκιόζηδες αυτοί που ψάχνουν εύκολα λεφτά. Οι άλλοι απλά εκτελούν διαταγές. Το 70 είναι αστείο σε δρόμο με 3 λωρίδες.
-
@billy84 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@billy84 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@terryp117 Οι δουλειές καλά πάνε, έγραψαν γνωστή μου στην Ποσειδώνος το πρωϊ της Κυριακής. Όριο 70, ταχύτητα 105. Δρόμος με 3 λωρίδες και διάζωμα, σε σημείο που δεν είναι κατοικημένη περιοχή. Μεταξύ Γλυφάδας και Ελληνικού περίπου. Ο δρόμος αυτός θα έπρεπε να έχει όριο 90 (τουλάχιστον) όπως έχει η Συγγρού που είναι πολύ πιο πυκνοκατοικημένη και με πολλές εταιρείες και μαγαζιά. Βέβαια μετά θα χρειαζόταν να τραβιούνται πιο μακριά για να γράψουν και δεν εξυπηρετεί.

Υ.Γ: @terryp117 μήπως έγραφες κάποτε στο moto.gr με άλλο nickname? Ο τρόπος γραφής σου κάτι μου θυμίζει.
Η Συγγρου εχει βοηθητικους δρομους αριστερα και δεξια της και 4η λουριδα αρκετα μετρα πριν και μετα απο καθε εισοδο-εξοδο της, καμια σχεση με την παραλιακη. Με οριο 70 συνετο ειναι να πας μεχρι 85 αντε 90, με 105 δεν υπαρχει περιπτωση να τη γλυτωσεις.
Δηλαδή η Ποσειδώνος σε εκείνα τα σημεία που δεν έχει καν κάθετα στενά, είναι 3 λωρίδες και είναι 500% πιο αραιοκατοικημένη, θεωρείς πως τα 70 είναι οκ σαν όριο ενώ της Συγγρού είναι οκ το 90?
Προσοχή, εφόσον υπάρχει όριο προφανώς και πρέπει να προσαρμοστείς για να μη τη φας. Μη δικαιολογούμε όμως τους καραγκιόζηδες- όπου καραγκιόζηδες αυτοί που ψάχνουν εύκολα λεφτά. Οι άλλοι απλά εκτελούν διαταγές. Το 70 είναι αστείο σε δρόμο με 3 λωρίδες.
Η μεσσαια λουριδα ειναι σχεδον μονιμα κατειλημμενη απο φορτηγα ειδικα τις ωρες αιχμης.
-
@billy84 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Δηλαδή η Ποσειδώνος σε εκείνα τα σημεία που δεν έχει καν κάθετα στενά, είναι 3 λωρίδες και είναι 500% πιο αραιοκατοικημένη, θεωρείς πως τα 70 είναι οκ σαν όριο ενώ της Συγγρού είναι οκ το 90?
1 κλικ πιο πισω απο την φωτό σου έχει στάσεις λεωφ σε στενό πεζοδρόμιο, αγ. κοσμάς.
Έχει και φανάρι και πριν και μετά (κι άλλες στάσεις). Και τραμ.
Οι πεζοί είναι απροστάτευτοι στην κυκλοφορία, δεν μπορείς να έχεις >50.Στην πολη ζουν άνθρωποι.
Γέροι, παιδιά, μη άνετοι οικονομικά που πάνε μ τα πόδια.
Δευτέρα μπορεί να είστε στο 3τονο SUV σας και Τρίτη να μην μπορείτε να οδηγήσετε ποτέ ξανά για όλη σας την ζωή (απεύχομαι προφανώς).Για τα ηλίθια όρια των εθνικών οδών να συζητήσουμε όσο θέλετε, αλλά για μέσα στις πόλεις νομίζω παραείναι ελαστικά/μεγάλα.
-
Κύριοι τα πράγματα είναι πολύ ξεκάθαρα. Οι ίδιοι λέτε ότι σε ώρες αιχμής υπάρχουν φορτηγά και κίνηση και ούτως ή άλλως είναι ανέφικτες οι ταχύτητες άνω των 30km. Πότε λοιπόν τη στήνουν για το καλό μας? Μα στις 9 το πρωϊ του Σαββάτου και της Κυριακής βεβαίως βεβαίως. Φανάρια υπάρχουν, διαβάσεις πεζών υπάρχουν. Δε βλέπω το λόγο να υπάρχουν γελοία όρια ταχύτητας και δυσανάλογα του δρόμου. Στάσεις λεωφορείου έχει και στη Συγγρού και μάλιστα έχει γίνει και ατύχημα πάνω σε στάση λεωφορείου. Ας το κάνουμε παντού 20 το όριο να πηγαίνουμε με τα γαϊδούρια στο τέλος και να γυρίσουμε 100 χρόνια πίσω. Είναι και οικολογικά τα γαϊδουράκια!

Πάντα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν και την εξέλιξη του ανθρώπινου είδους και εδώ και κάποια χρόνια αντί να πηγαίνουμε μπροστά (πχ να στρωθεί σωστή άσφαλτος), πηγαίνουμε προς τα πίσω (γελοία όρια ταχύτητας με φοροεισπρακτικό μανδύα). Τα γελοία όρια των εθνικών οδών όπως είπες φίλε @jousis πατάνε στην ίδια βάση που πατάει και το σημείο που συζητάμε. Οι ίδιοι τα τοποθετούν και αντί να είμαστε όλοι απέναντι στα καραγκιοζιλίκια, οι μισοί τους σιγοντάρουν.
-
Επίσης, μπορείτε να φτάσετε μισή ώρα μετά στον προορισμό σας και να είστε καλά στο τέλος της ημέρας, από το να μην φτάσετε καθόλου αν τρέχετε σαν τους παλαβούς. Δείτε το και έτσι. 3 λωρίδες δεν σημαίνουν τίποτα. Το πού κινείσαι και τι μπορεί να σου "πεταχτεί" πρέπει να σκεφτόμαστε. Αν κινείσαι κοντά σε σχολεία; Σε διαβάσεις; Δεν είμαστε σε πίστα. Επίσης, λάθη συμβαίνουν στο δρόμο, καλώς ή κακώς. Πρέπει να κινούμαστε με μια ταχύτητα ώστε να προλάβουμε να αντιδράσουμε.
-
@billy84 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Κύριοι τα πράγματα είναι πολύ ξεκάθαρα. Οι ίδιοι λέτε ότι σε ώρες αιχμής υπάρχουν φορτηγά και κίνηση και ούτως ή άλλως είναι ανέφικτες οι ταχύτητες άνω των 30km. Πότε λοιπόν τη στήνουν για το καλό μας? Μα στις 9 το πρωϊ του Σαββάτου και της Κυριακής βεβαίως βεβαίως. Φανάρια υπάρχουν, διαβάσεις πεζών υπάρχουν. Δε βλέπω το λόγο να υπάρχουν γελοία όρια ταχύτητας και δυσανάλογα του δρόμου. Στάσεις λεωφορείου έχει και στη Συγγρού και μάλιστα έχει γίνει και ατύχημα πάνω σε στάση λεωφορείου. Ας το κάνουμε παντού 20 το όριο να πηγαίνουμε με τα γαϊδούρια στο τέλος και να γυρίσουμε 100 χρόνια πίσω. Είναι και οικολογικά τα γαϊδουράκια!

Πάντα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν και την εξέλιξη του ανθρώπινου είδους και εδώ και κάποια χρόνια αντί να πηγαίνουμε μπροστά (πχ να στρωθεί σωστή άσφαλτος), πηγαίνουμε προς τα πίσω (γελοία όρια ταχύτητας με φοροεισπρακτικό μανδύα). Τα γελοία όρια των εθνικών οδών όπως είπες φίλε @jousis πατάνε στην ίδια βάση που πατάει και το σημείο που συζητάμε. Οι ίδιοι τα τοποθετούν και αντί να είμαστε όλοι απέναντι στα καραγκιοζιλίκια, οι μισοί τους σιγοντάρουν.
θα μας φαει η κορεκτιλα ρε συ μπιλυ, πολλη μουχλα και μαλιστα σε νεους ανθρωπους, στρατιωτακια ακουνητα-αμιλητα στη σειρα... βασικα πολλοι φαινεται να εχουν κοψει το σεξ και προσπαθουν με 'θα κολλησεις aids' να το κοψουν και στους αλλους. οι βασικη αρχη ειναι οδηγικη, κοινωνικη παιδεια θα αρκουσε.
-
@gatoz said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
βασικη αρχη ειναι οδηγικη, κοινωνικη παιδεια θα αρκουσε.Που τη βλεπεις σημερα αυτην την κυρια?
-
@ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@gatoz said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
βασικη αρχη ειναι οδηγικη, κοινωνικη παιδεια θα αρκουσε.Που τη βλεπεις σημερα αυτην την κυρια?
δεν της δινει κανενας ραντεβου, μονο προστιμα. και στην αλλη. την σκετη τη παιδεια.
-
@nikonino said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Επίσης, μπορείτε να φτάσετε μισή ώρα μετά στον προορισμό σας και να είστε καλά στο τέλος της ημέρας, από το να μην φτάσετε καθόλου αν τρέχετε σαν τους παλαβούς. Δείτε το και έτσι. 3 λωρίδες δεν σημαίνουν τίποτα. Το πού κινείσαι και τι μπορεί να σου "πεταχτεί" πρέπει να σκεφτόμαστε. Αν κινείσαι κοντά σε σχολεία; Σε διαβάσεις; Δεν είμαστε σε πίστα. Επίσης, λάθη συμβαίνουν στο δρόμο, καλώς ή κακώς. Πρέπει να κινούμαστε με μια ταχύτητα ώστε να προλάβουμε να αντιδράσουμε.
Επίσης μπορούμε να μην οδηγάμε καν και να μεταφέρονται τα προϊόντα με γαϊδούρια και κάρα, όπως παλιά. Δεν τρέχει τίποτα όλοι να φτάσουμε 2 μέρες αργότερα στον προορισμό μας. Από το να μη φτάσουμε καθόλου καλύτερο είναι! Ρε παιδιά σοβαρά τώρα, έτσι θα μιλάμε?

Το θέμα εδώ ξεκίνησε από ένα όριο στην παραλιακή που είναι παράλογα χαμηλό για το είδος του δρόμου και μάλιστα ξεκάθαρα εξυπηρετεί συγκεκριμένα συμφέροντα, όταν την ίδια στιγμή σε ίδιο κεντρικό δρόμο 3 λωρίδων το όριο είναι 90. Μάλιστα πρωϊ Κυριακής παίζει να μην έχει γίνει ποτέ ατύχημα σε όλους αυτούς τους δρόμους που συζητάμε, συνεπώς υπάρχει χαμηλή επικινδυνότητα ανεξάρτητα από τις ταχύτητες (που σίγουρα πολλοί ξεφεύγουν για χρόνια, αλλά ο δρόμος είναι ΑΔΕΙΟΣ και για αυτό δε γίνονται και ατυχήματα τέτοιες ώρες).
-
το παράλογα χαμηλό στις πόλεις θα ελεγα να αρχίσουμε να το συζητάμε μόλις σταματήσουν να σκοτώνονται, τι λετε;
τώρα που και πάτε με όσα θέλετε και οι ανίκανοι (τρέχουν οι ίδιοι και) σας γράφουν οπότε το θυμηθούν και σκοτώνονται συνέχεια είναι λίγο άτοπο.
εγώ δεν έχω θέμα με την "πρόοδο" όπως την εννοείτε. το πεζο2 μου είναι πολύ δυνατο, μια χαρά αυτοκίνητο έχω, κανω και 0-150 στην παραλιακή κάθε μέρα αν θέλετε (δεν πάει παραπάνω όμως).
αν με ρωτάτε, η πρόοδος που θέλω είναι 0 θάνατοι στην άσφαλτο που λένε.
-
@billy84
οκ, απο αυριο ολοι λεωφορειο ρε συ μπιλι, πολλοι θελανε φαινεται να περασουν χωροφυλακη αλλα δεν μπηκανε -
@jousis said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
το παράλογα χαμηλό στις πόλεις θα ελεγα να αρχίσουμε να το συζητάμε μόλις σταματήσουν να σκοτώνονται, τι λετε;
τώρα που και πάτε με όσα θέλετε και οι ανίκανοι (τρέχουν οι ίδιοι και) σας γράφουν οπότε το θυμηθούν και σκοτώνονται συνέχεια είναι λίγο άτοπο.
εγώ δεν έχω θέμα με την "πρόοδο" όπως την εννοείτε. το πεζο2 μου είναι πολύ δυνατο, μια χαρά αυτοκίνητο έχω, κανω και 0-150 στην παραλιακή κάθε μέρα αν θέλετε (δεν πάει παραπάνω όμως).
αν με ρωτάτε, η πρόοδος που θέλω είναι 0 θάνατοι στην άσφαλτο που λένε.
Δεν πειράζει, τώρα που έχει υποτροπή να δεις πως κόβονται οι μαγκιές και θα παίρνουν λεωφορείο αυτοί για κανα χρόνο μέχρι να πάρουν το δίπλωμα πίσω



-
@jousis said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
το παράλογα χαμηλό στις πόλεις θα ελεγα να αρχίσουμε να το συζητάμε μόλις σταματήσουν να σκοτώνονται, τι λετε;
τώρα που και πάτε με όσα θέλετε και οι ανίκανοι (τρέχουν οι ίδιοι και) σας γράφουν οπότε το θυμηθούν και σκοτώνονται συνέχεια είναι λίγο άτοπο.
εγώ δεν έχω θέμα με την "πρόοδο" όπως την εννοείτε. το πεζο2 μου είναι πολύ δυνατο, μια χαρά αυτοκίνητο έχω, κανω και 0-150 στην παραλιακή κάθε μέρα αν θέλετε (δεν πάει παραπάνω όμως).
αν με ρωτάτε, η πρόοδος που θέλω είναι 0 θάνατοι στην άσφαλτο που λένε.
Μηδέν θάνατοι στην άσφαλτο? Θα σε απογοητεύσω δυστυχώς, τα πρόστιμα δεν έχουν φέρει το παραμικρό αποτέλεσμα μέχρι σήμερα. Συνεχίζουμε να θρηνούμε πολλά θύματα στην άσφαλτο και θα συνεχίσουμε. Κοίτα να δεις κάτι παράξενα πράγματα. Μήπως να ξεκινήσουμε να στρώνουμε καλή άσφαλτο που δεδομένα θα μειώσει τα τροχαία ατυχήματα ανεξαρτήτου ταχύτητας? Ή θα στενοχωρεθείς που θα χρειάζεται λιγότερη αστυνομία στους δρόμους και περισσότερες δαπάνες από το κράτος?
-
Η κακη ποιοτητα της ασφαλτου φταιει, ευτυχως εδω ο οδηγος μηχανης τη γλυτωσε.
https://www.protothema.gr/greece/article/1737033/palaio-faliro-i-stigmi-pou-o-odigos-tou-autokinitou-egataleipei-to-simeio-afou-paresure-ton-22hrono-motosikletisti/ -
@ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Η κακη ποιοτητα της ασφαλτου φταιει, ευτυχως εδω ο οδηγος μηχανης τη γλυτωσε.
https://www.protothema.gr/greece/article/1737033/palaio-faliro-i-stigmi-pou-o-odigos-tou-autokinitou-egataleipei-to-simeio-afou-paresure-ton-22hrono-motosikletisti/ομως σε ολα υπαρχει ενα πλαισιο λογικης
τωρα τραβιεται μια λαθος γραμμη για λογους ασχετους με την ασφαλεια των μεταφορων -
@gatoz said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Η κακη ποιοτητα της ασφαλτου φταιει, ευτυχως εδω ο οδηγος μηχανης τη γλυτωσε.
https://www.protothema.gr/greece/article/1737033/palaio-faliro-i-stigmi-pou-o-odigos-tou-autokinitou-egataleipei-to-simeio-afou-paresure-ton-22hrono-motosikletisti/ομως σε ολα υπαρχει ενα πλαισιο λογικης
τωρα τραβιεται μια λαθος γραμμη για λογους ασχετους με την ασφαλεια των μεταφορωνΧρειαζονται οι σωστοι δρομοι, τα συντηρημενα αυτοκινητα και γενικα ολα οσα μπορουν να βοηθησουν τη ασφαλη μετακινηση, αλλα το βασικοτερο που μπορει ολα τα μετρα να τα μηδενισει ή να τα απογειωσει ειναι ο οδηγος.
Οταν αυτος δε θελει να ακολουθησει τοτε πρεπει να πεφτει η ραβδος κατακεφαλα, ως γνωστον για τους λιγους την πληρωνουν ολοι.
Επισης οποιος θελει να βρει γωνια στο δεκαρικο ας συνεχιζει να το ψαχουλευει.
Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.