-
Γράφονται τόσα, έρχεται κάθε μήνα και μια ακόμα μαρκα που σε 5 χρόνια μπορεί να μην υπάρχει.
Γιατί όταν ήρθαν τα κορεάτικα που επίσης κοροϊδεύαμε ήταν μόλις 2 μάρκες που πρακτικά εξ αι σήμερα μια.
Εδώ έχουμε χάσει το μέτρημα.Κατόπιν τα κινέζικα είναι λίγο πολύ τα ίδια.
Απλές φθηνές λύσεις χωρίς διαφοροποίηση.
Σαν να βγαίνουν από ένα καλούπι.Και το κυριότερο υπόλειπονται σε λογισμικό.
Δεν ασχολούνται οι κινέζοι.
Ενα παρόμοιο interface σε όλα.
Με μπόλικα κινέζικα μέσα, και απόκριση που απέχει παρασάγγας από τεσλα ή ευρωπαίους. -
Και σε άλλα Κινέζικα προϊόντα το ίδιο ισχύει.
Ίδιο interface, ίδιο λογισμικό, ίδιο καλούπι, με διαφορετικό σηματάκι. -
@iceman7 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Γράφονται τόσα, έρχεται κάθε μήνα και μια ακόμα μαρκα που σε 5 χρόνια μπορεί να μην υπάρχει.
Γιατί όταν ήρθαν τα κορεάτικα που επίσης κοροϊδεύαμε ήταν μόλις 2 μάρκες που πρακτικά εξ αι σήμερα μια.
Εδώ έχουμε χάσει το μέτρημα.Κατόπιν τα κινέζικα είναι λίγο πολύ τα ίδια.
Απλές φθηνές λύσεις χωρίς διαφοροποίηση.
Σαν να βγαίνουν από ένα καλούπι.Και το κυριότερο υπόλειπονται σε λογισμικό.
Δεν ασχολούνται οι κινέζοι.
Ενα παρόμοιο interface σε όλα.
Με μπόλικα κινέζικα μέσα, και απόκριση που απέχει παρασάγγας από τεσλα ή ευρωπαίους.Είδες κινέζικα με αργή απόκριση στο infotainment;
-
Λοιπόν, άμα είναι έτσι τα πράγματα,υστερούν ΜΟΝΟ στο ινφοτέινμεντ, τότε ξεκινήστε να μαθαίνετε κινέζικα. Γιατί τι ινφοτέτοιο εύκολα διορθώνεται και αλλάζει προς το καλύτερο. Και όταν πάρουν χαμπάρι ότι αυτό είναι το μόνο έλλειμά τους, τότε είναι που θα έχουν σαρώσει τα πάντα. Εν τω μεταξύ, οι κινέζοι είναι οι μετρ των ηλεκτρονικών, έχουν κυριεύσει τα σοφτ- και χαρντ- γουερ, άρα τόχουν, η θέληση να το κάνουν φαίνεται ότι λειπει. Κάποια στιγμή θα έρθει και αυτή.
Εγώ βάζω έναν άλλο προβληματιζμό. Έχουν τα κινέζικά αυτοκίνητα τη μακροζωία των σαμουράιδων, ή γενικά του συνόλου των δυτικών αυτοκινήτων;
Γιατί στα επαγγελματικά (μικρά και μεγάλα φορτηγά) ΔΕΝ την έχουν. Ούτε στις μοτοσυκλέτες. Μην πεταχτεί κάποιος και πει το τραγικό: 'τι με νοιάζει, εγώ στα 3-4 χρόνια αλλάζω αμάξι'. Ναι, ΕΣΥ αλλάζεις. Αλλά όταν έπαιρνες γιαπωνέζικο, ή παλιό γερμανικό, αυτό κυκλοφορούσε 35-40 χρόνια στην αγορά, με διάφορους ιδιοκτήτες. Το κινέζικο θα κάνει τον ίδιο κύκλο με τα ομοειδή του δυτικά, ή θα πάει για σκραπ στη 15ετία; Γιατί αν πάει αισθητά συντομότερα για σκραπ, τότε θα βγει συνολικά ακριβότερο των καθιερωμένων κατασκευαστών σύμφωνα με την ανάλυση κόστους κύκλου ζωής... -
Το μεγάλο πρόβλημα σε όλα τα κινέζικα προϊόντα είναι το software.
Διαχρονικά -
Το μεγάλο πρόβλημα των Κινέζικων είναι ότι είναι Κινέζικα!

-
@dstou said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Λοιπόν, άμα είναι έτσι τα πράγματα,υστερούν ΜΟΝΟ στο ινφοτέινμεντ, τότε ξεκινήστε να μαθαίνετε κινέζικα. Γιατί τι ινφοτέτοιο εύκολα διορθώνεται και αλλάζει προς το καλύτερο. Και όταν πάρουν χαμπάρι ότι αυτό είναι το μόνο έλλειμά τους, τότε είναι που θα έχουν σαρώσει τα πάντα. Εν τω μεταξύ, οι κινέζοι είναι οι μετρ των ηλεκτρονικών, έχουν κυριεύσει τα σοφτ- και χαρντ- γουερ, άρα τόχουν, η θέληση να το κάνουν φαίνεται ότι λειπει. Κάποια στιγμή θα έρθει και αυτή.
Εγώ βάζω έναν άλλο προβληματιζμό. Έχουν τα κινέζικά αυτοκίνητα τη μακροζωία των σαμουράιδων, ή γενικά του συνόλου των δυτικών αυτοκινήτων;
Γιατί στα επαγγελματικά (μικρά και μεγάλα φορτηγά) ΔΕΝ την έχουν. Ούτε στις μοτοσυκλέτες. Μην πεταχτεί κάποιος και πει το τραγικό: 'τι με νοιάζει, εγώ στα 3-4 χρόνια αλλάζω αμάξι'. Ναι, ΕΣΥ αλλάζεις. Αλλά όταν έπαιρνες γιαπωνέζικο, ή παλιό γερμανικό, αυτό κυκλοφορούσε 35-40 χρόνια στην αγορά, με διάφορους ιδιοκτήτες. Το κινέζικο θα κάνει τον ίδιο κύκλο με τα ομοειδή του δυτικά, ή θα πάει για σκραπ στη 15ετία; Γιατί αν πάει αισθητά συντομότερα για σκραπ, τότε θα βγει συνολικά ακριβότερο των καθιερωμένων κατασκευαστών σύμφωνα με την ανάλυση κόστους κύκλου ζωής...Δεν ισχυει ουτε για το λογισμικο ουτε για το hardware. το λογισμικο το ελεγχει η Αμερικη ακομα και το hardware επισης σε ενα βαθμο σε συνδυασμο με την Ταιβαν.
Τωρα βεβαια επηδη οι κινεζοι και δουλευουν πολυ και κλεβουν οτι βρουν μπροστα τους σε 5-10 χρονια μπορει να εχουν φτασει τους αμερικανους.
Εγω πιστευω οτι στο τελος θα κανει η ΕΕ ενα 180 και θα επαναφερουν τους θερμικους κινητηρες χωρις μεγαλους περιορισμους και τα κινεζικα θα πανε απατα, δεν θα τα θελει κανενας.
-
@katafractos17 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Το μεγάλο πρόβλημα των Κινέζικων είναι ότι είναι Κινέζικα!

ηταν προβλημα τωρα Κινεζια ισον ποιοτητα
-
@katafractos17 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Το μεγάλο πρόβλημα των Κινέζικων είναι ότι είναι Κινέζικα!

Κάποτε όταν ήρθαν τα γιαπωνέζικα τα ίδια έλεγαν
Μετά ήρθαν τα κορεατικά τα ίδια έλεγαν
Σε 5 χρόνια από τώρα έλα πες μου το ίδιο. Θα δεις και μόνος σου ότι ούτε εσύ θα το λες πλέον .
Κάθε τι καινούργιο άγνωστο το ίδιο
Όταν θα καταλάβουν όλοι ότι έχει και ποιοτικά κινέζικα και μη ποιοτικά όπως γίνεται και σε άλλα προϊόντα (όλα εκει κατασκευάζονται) θα δουν όλοι ότι δεν ισχύει ότι κάτι που είναι κινεζικό σημαίνει ότι δεν είναι ποιοτικό
Θα τα κρίνεις πλέον με μάρκα. Πχ το mg δεν είναι ποιοτικό ενώ το zeekr είναι . (Παράδειγμα και μόνο )
-
Περισσότερη δόση χιούμορ είχε το σχόλιο.

-
δεν ισχύει ότι όλα κατασκευάζονται στην Κίνα αλλά πολλά κατασκευάζονται εκεί αυτό ισχύει.
-
@katafractos17 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Περισσότερη δόση χιούμορ είχε το σχόλιο.

Δεν τα πιάνει αυτά ο @cirus


-
Δεν θέλω στο τοπικό που λέγεται απέχθεια καλά λόγια για τα βρωμοκινέζικα

και δεν θέλω ανακρίβειες ότι έτσι ήταν τα γιαπωνέζικαhttps://www.hotcars.com/how-japanese-car-manufacturers-invaded-north-america/
Υπακοή και συμμόρφωση στους νόμους και κανονισμούς για ρύπους και ασφάλεια
Δεν ήρθαν να κατακτήσουν και να λεηλατήσουν την αγορά
αρχικά παρουσίασαν μικρά οικονομικά μοντέλα από αυτά που δεν απασχολούσαν τις αμερικάνικες αυτοκινητοβιομηχανίες
τα κέρδη από τις αρχικές επιτυχίες τα έριξαν σε εργοστάσια στις ΗΠΑ (και στην Ευρώπη) για να κάνουν όνομα και πιστούς πελάτες .
Χρησιμοποίησαν υπάρχουσες τεχνολογίες όχι πειραματισμούς
παροιμιώδης ποιοτικός έλεγχος και προσοχή στην λεπτομέρεια οδήγησαν στο αξίωμα:
Τζαπάν=αξιοπιστίαΣεμνά ταπεινά το έκαναν οι Ιάπωνες
το αντίθετο κάνουν οι Κινέζοι που ήρθαν να νικήσουν με υπερπαραγωγή από κρατικά επιδοτούμενα προϊόντα.
Καμία αξία μόνο πωλήσεις πωλήσεις νούμερα νούμερα πληρωμένα άρθρα και μηνύσεις σε όσους λένε κακά λόγια ...Όταν οι Κινέζοι αλλάξουν πολίτευμα τους δεχτούν στην Αμερική περάσουν τα test της NHTSA και το κυριότερο περάσουν αλώβητοι απο την κρίση των ισχυρότερων καταναλωτικών οργανώσεων στον κόσμο τότε μπορεί να πάω να κάνω test drive κανα αμάξι τους
-
ω θεε μου
-
@monman2 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Δεν θέλω στο τοπικό που λέγεται απέχθεια καλά λόγια για τα βρωμοκινέζικα

και δεν θέλω ανακρίβειες ότι έτσι ήταν τα γιαπωνέζικαhttps://www.hotcars.com/how-japanese-car-manufacturers-invaded-north-america/
Υπακοή και συμμόρφωση στους νόμους και κανονισμούς για ρύπους και ασφάλεια
Δεν ήρθαν να κατακτήσουν και να λεηλατήσουν την αγορά
αρχικά παρουσίασαν μικρά οικονομικά μοντέλα από αυτά που δεν απασχολούσαν τις αμερικάνικες αυτοκινητοβιομηχανίες
τα κέρδη από τις αρχικές επιτυχίες τα έριξαν σε εργοστάσια στις ΗΠΑ (και στην Ευρώπη) για να κάνουν όνομα και πιστούς πελάτες .
Χρησιμοποίησαν υπάρχουσες τεχνολογίες όχι πειραματισμούς
παροιμιώδης ποιοτικός έλεγχος και προσοχή στην λεπτομέρεια οδήγησαν στο αξίωμα:
Τζαπάν=αξιοπιστίαΣεμνά ταπεινά το έκαναν οι Ιάπωνες
το αντίθετο κάνουν οι Κινέζοι που ήρθαν να νικήσουν με υπερπαραγωγή από κρατικά επιδοτούμενα προϊόντα.
Καμία αξία μόνο πωλήσεις πωλήσεις νούμερα νούμερα πληρωμένα άρθρα και μηνύσεις σε όσους λένε κακά λόγια ...Όταν οι Κινέζοι αλλάξουν πολίτευμα τους δεχτούν στην Αμερική περάσουν τα test της NHTSA και το κυριότερο περάσουν αλώβητοι απο την κρίση των ισχυρότερων καταναλωτικών οργανώσεων στον κόσμο τότε μπορεί να πάω να κάνω test drive κανα αμάξι τους
δεν ηταν ετσι τα ιαπωνεζικα, ετσι ΕΛΕΓΑΝ οτι ειναι τα βρωμοιαπωνεζικα μεχρι να μεινουν καποια χρονια στην αγορα και να διαπιστωσουν ποσο λάθος ειχαν
τα ιδια δηλαδη που λες για τα βρωμοκινεζικα χωρις να εχεις την παραμικρη ιδεα προφανωςμιλαμε για το προιον το ιδιο οχι για το mentality των χωρων. τα εχεις μπερδεψει. ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ, δηλαδη τα αυτοκινητα. οι αγαπημενοι μας Ιαπωνες πάντως μελετουν το παραγωγικο μοντελο της κινας για να το αντιγραψουν οπως και εχουν και συνεργασιες μαζι τους. Οποτε σε ακυρώνουν οι ιδιοι οι Ιαπωνες για αυτα που γραφεις
μπορεις να τους μισεις οσο θες, κωλοφαρα ειναι αλλα αλλο αυτό και αλλο αν το προιον τους ειναι καλο και ποιοτικο. να ξερουμε τι λέμε
-
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
κωλοφαρα
Πες μερικα ρε συ με το τσιγκελι στα βγαζουμε .
-
Τα γιαπωνέζικα ήρθαν ως αμαξάκια μαζικής παραγωγής, φτηνά στην αγορά και σχετικά οικονομικά στη χρήση. Στην πορεία αποδείχτηκαν στην πράξη και δύο άλλες αρετές τους: η αξιοπιστία και η μακροζωία. Στην πορεία ξαναλέω, ήτοι μετά από 5-10-25 Χρόνια, γιατί παίρνουν χρόνο αυτά για να διαπιστωθούν και να πιστωθούν.
Τα κινέζικα ήρθαν ως φτηνά στην αγορά και με προσεγμένο, έως και πλουσιοπάροχο εσωτερικό και εξοπλισμό (τα περισσότερα). Επίσης μερικά ήρθαν από την πρώτη μέρα και με τουπέ πριμιάρικου. Δεν είναι οικονομικά στη χρήση, ούτε αντιοικονομικά βέβαια, έχουν μια κατανάλωση που εύκολα μπορείς να βρεις και σε σλλους. Δεν γνωρίζουμε ακόμη αν είναι αξιόπιστα και μακρόβια, και θα περιμένουμε καιρό να το διαπιστώσουμε. -
@dstou said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Τα γιαπωνέζικα ήρθαν ως αμαξάκια μαζικής παραγωγής, φτηνά στην αγορά και σχετικά οικονομικά στη χρήση. Στην πορεία αποδείχτηκαν στην πράξη και δύο άλλες αρετές τους: η αξιοπιστία και η μακροζωία. Στην πορεία ξαναλέω, ήτοι μετά από 5-10-25 Χρόνια, γιατί παίρνουν χρόνο αυτά για να διαπιστωθούν και να πιστωθούν.
Τα κινέζικα ήρθαν ως φτηνά στην αγορά και με προσεγμένο, έως και πλουσιοπάροχο εσωτερικό και εξοπλισμό (τα περισσότερα). Επίσης μερικά ήρθαν από την πρώτη μέρα και με τουπέ πριμιάρικου. Δεν είναι οικονομικά στη χρήση, ούτε αντιοικονομικά βέβαια, έχουν μια κατανάλωση που εύκολα μπορείς να βρεις και σε σλλους. Δεν γνωρίζουμε ακόμη αν είναι αξιόπιστα και μακρόβια, και θα περιμένουμε καιρό να το διαπιστώσουμε.Απλα θυμιζω οτι πολλα υπάρχουν αρκετα χρονια στην κινα . Το οτι σε εμας ηρθαν τωρα δεν σημαινει οτι στην κινα δεν εχουν δοκιμαστει. αλλα συμφωνω οτι δεν τα ξέρουμε και υπάρχει επιφυλαξη λογο αγνωστων προιοντων , brand. Γιαυτο και λέω οτι σε 5 χρόνια θα εχουν καταλάβει ολοι τι παίζει. Θελει χρόνο
μεχρι τότε δικαιολογω τους ασχετους με αυτα να τα λένε βρωμοκινεζικα και αλλα τέτοια γραφικα που λένε οσοι δεν ξέρουν
-
@otso said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
κωλοφαρα
Πες μερικα ρε συ με το τσιγκελι στα βγαζουμε .
ελα σε καμια συναντηση να σου πω οτι θες . τωρα σε φορουμ αυτοκινητων να γραφω τι πιστευω για οσους λαους εχω γνωρισει απο προσωπικες εμπειριες δεν ψηνομαι. ασε που μπορει να με πει καποιος και ρατσιστη και να μανουριασω να ριξω κανα μπινελικι και να φαω ban.
-
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@otso said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
κωλοφαρα
Πες μερικα ρε συ με το τσιγκελι στα βγαζουμε .
ελα σε καμια συναντηση να σου πω οτι θες . τωρα σε φορουμ αυτοκινητων να γραφω τι πιστευω για οσους λαους εχω γνωρισει απο προσωπικες εμπειριες δεν ψηνομαι. ασε που μπορει να με πει καποιος και ρατσιστη και να μανουριασω να ριξω κανα μπινελικι και να φαω ban.
παντως οτι γραφεις ειναι προσωπικη σου αποψη δεν εχει σχεση με την πραγματικοτητα δηλ τοσα ξερεις τοσα λες.
εγω θεωρω οτι δεν χρειαζεται να παιρνουμε θεση σε αντιπαλοτητες αιωνων δηλ καλοι κινεζοι κακοι γιαπωνεζοι κακοι γερμανοι (εδω εχει βαση τα γεγονοτα δεν αλλαζουν) καλοι ιταλοι φραγκοι κλπ ουτε να φανατιζομαστε με τους μεν και τους δε
Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα