Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα
    • 1
    • 2
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 23 / 24
    Περί αυτοκίνησης
    44
    461
    10302
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iceman7 last edited by

      Γράφονται τόσα, έρχεται κάθε μήνα και μια ακόμα μαρκα που σε 5 χρόνια μπορεί να μην υπάρχει.
      Γιατί όταν ήρθαν τα κορεάτικα που επίσης κοροϊδεύαμε ήταν μόλις 2 μάρκες που πρακτικά εξ αι σήμερα μια.
      Εδώ έχουμε χάσει το μέτρημα.

      Κατόπιν τα κινέζικα είναι λίγο πολύ τα ίδια.
      Απλές φθηνές λύσεις χωρίς διαφοροποίηση.
      Σαν να βγαίνουν από ένα καλούπι.

      Και το κυριότερο υπόλειπονται σε λογισμικό.
      Δεν ασχολούνται οι κινέζοι.
      Ενα παρόμοιο interface σε όλα.
      Με μπόλικα κινέζικα μέσα, και απόκριση που απέχει παρασάγγας από τεσλα ή ευρωπαίους.

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • katafractos17
        katafractos17 last edited by

        Και σε άλλα Κινέζικα προϊόντα το ίδιο ισχύει.
        Ίδιο interface, ίδιο λογισμικό, ίδιο καλούπι, με διαφορετικό σηματάκι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dettol @iceman7 last edited by

          @iceman7 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

          Γράφονται τόσα, έρχεται κάθε μήνα και μια ακόμα μαρκα που σε 5 χρόνια μπορεί να μην υπάρχει.
          Γιατί όταν ήρθαν τα κορεάτικα που επίσης κοροϊδεύαμε ήταν μόλις 2 μάρκες που πρακτικά εξ αι σήμερα μια.
          Εδώ έχουμε χάσει το μέτρημα.

          Κατόπιν τα κινέζικα είναι λίγο πολύ τα ίδια.
          Απλές φθηνές λύσεις χωρίς διαφοροποίηση.
          Σαν να βγαίνουν από ένα καλούπι.

          Και το κυριότερο υπόλειπονται σε λογισμικό.
          Δεν ασχολούνται οι κινέζοι.
          Ενα παρόμοιο interface σε όλα.
          Με μπόλικα κινέζικα μέσα, και απόκριση που απέχει παρασάγγας από τεσλα ή ευρωπαίους.

          Είδες κινέζικα με αργή απόκριση στο infotainment;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dstou last edited by dstou

            Λοιπόν, άμα είναι έτσι τα πράγματα,υστερούν ΜΟΝΟ στο ινφοτέινμεντ, τότε ξεκινήστε να μαθαίνετε κινέζικα. Γιατί τι ινφοτέτοιο εύκολα διορθώνεται και αλλάζει προς το καλύτερο. Και όταν πάρουν χαμπάρι ότι αυτό είναι το μόνο έλλειμά τους, τότε είναι που θα έχουν σαρώσει τα πάντα. Εν τω μεταξύ, οι κινέζοι είναι οι μετρ των ηλεκτρονικών, έχουν κυριεύσει τα σοφτ- και χαρντ- γουερ, άρα τόχουν, η θέληση να το κάνουν φαίνεται ότι λειπει. Κάποια στιγμή θα έρθει και αυτή.
            Εγώ βάζω έναν άλλο προβληματιζμό. Έχουν τα κινέζικά αυτοκίνητα τη μακροζωία των σαμουράιδων, ή γενικά του συνόλου των δυτικών αυτοκινήτων;
            Γιατί στα επαγγελματικά (μικρά και μεγάλα φορτηγά) ΔΕΝ την έχουν. Ούτε στις μοτοσυκλέτες. Μην πεταχτεί κάποιος και πει το τραγικό: 'τι με νοιάζει, εγώ στα 3-4 χρόνια αλλάζω αμάξι'. Ναι, ΕΣΥ αλλάζεις. Αλλά όταν έπαιρνες γιαπωνέζικο, ή παλιό γερμανικό, αυτό κυκλοφορούσε 35-40 χρόνια στην αγορά, με διάφορους ιδιοκτήτες. Το κινέζικο θα κάνει τον ίδιο κύκλο με τα ομοειδή του δυτικά, ή θα πάει για σκραπ στη 15ετία; Γιατί αν πάει αισθητά συντομότερα για σκραπ, τότε θα βγει συνολικά ακριβότερο των καθιερωμένων κατασκευαστών σύμφωνα με την ανάλυση κόστους κύκλου ζωής...

            W 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • I
              iceman7 last edited by

              Το μεγάλο πρόβλημα σε όλα τα κινέζικα προϊόντα είναι το software.
              Διαχρονικά

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • katafractos17
                katafractos17 last edited by

                Το μεγάλο πρόβλημα των Κινέζικων είναι ότι είναι Κινέζικα! 😁

                W cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • W
                  wantone @dstou last edited by

                  @dstou said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                  Λοιπόν, άμα είναι έτσι τα πράγματα,υστερούν ΜΟΝΟ στο ινφοτέινμεντ, τότε ξεκινήστε να μαθαίνετε κινέζικα. Γιατί τι ινφοτέτοιο εύκολα διορθώνεται και αλλάζει προς το καλύτερο. Και όταν πάρουν χαμπάρι ότι αυτό είναι το μόνο έλλειμά τους, τότε είναι που θα έχουν σαρώσει τα πάντα. Εν τω μεταξύ, οι κινέζοι είναι οι μετρ των ηλεκτρονικών, έχουν κυριεύσει τα σοφτ- και χαρντ- γουερ, άρα τόχουν, η θέληση να το κάνουν φαίνεται ότι λειπει. Κάποια στιγμή θα έρθει και αυτή.
                  Εγώ βάζω έναν άλλο προβληματιζμό. Έχουν τα κινέζικά αυτοκίνητα τη μακροζωία των σαμουράιδων, ή γενικά του συνόλου των δυτικών αυτοκινήτων;
                  Γιατί στα επαγγελματικά (μικρά και μεγάλα φορτηγά) ΔΕΝ την έχουν. Ούτε στις μοτοσυκλέτες. Μην πεταχτεί κάποιος και πει το τραγικό: 'τι με νοιάζει, εγώ στα 3-4 χρόνια αλλάζω αμάξι'. Ναι, ΕΣΥ αλλάζεις. Αλλά όταν έπαιρνες γιαπωνέζικο, ή παλιό γερμανικό, αυτό κυκλοφορούσε 35-40 χρόνια στην αγορά, με διάφορους ιδιοκτήτες. Το κινέζικο θα κάνει τον ίδιο κύκλο με τα ομοειδή του δυτικά, ή θα πάει για σκραπ στη 15ετία; Γιατί αν πάει αισθητά συντομότερα για σκραπ, τότε θα βγει συνολικά ακριβότερο των καθιερωμένων κατασκευαστών σύμφωνα με την ανάλυση κόστους κύκλου ζωής...

                  Δεν ισχυει ουτε για το λογισμικο ουτε για το hardware. το λογισμικο το ελεγχει η Αμερικη ακομα και το hardware επισης σε ενα βαθμο σε συνδυασμο με την Ταιβαν.

                  Τωρα βεβαια επηδη οι κινεζοι και δουλευουν πολυ και κλεβουν οτι βρουν μπροστα τους σε 5-10 χρονια μπορει να εχουν φτασει τους αμερικανους.

                  Εγω πιστευω οτι στο τελος θα κανει η ΕΕ ενα 180 και θα επαναφερουν τους θερμικους κινητηρες χωρις μεγαλους περιορισμους και τα κινεζικα θα πανε απατα, δεν θα τα θελει κανενας.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    wantone @katafractos17 last edited by

                    @katafractos17 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                    Το μεγάλο πρόβλημα των Κινέζικων είναι ότι είναι Κινέζικα! 😁

                    ηταν προβλημα τωρα Κινεζια ισον ποιοτητα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • cirus
                      cirus @katafractos17 last edited by cirus

                      @katafractos17 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                      Το μεγάλο πρόβλημα των Κινέζικων είναι ότι είναι Κινέζικα! 😁

                      Κάποτε όταν ήρθαν τα γιαπωνέζικα τα ίδια έλεγαν

                      Μετά ήρθαν τα κορεατικά τα ίδια έλεγαν

                      Σε 5 χρόνια από τώρα έλα πες μου το ίδιο. Θα δεις και μόνος σου ότι ούτε εσύ θα το λες πλέον .

                      Κάθε τι καινούργιο άγνωστο το ίδιο

                      Όταν θα καταλάβουν όλοι ότι έχει και ποιοτικά κινέζικα και μη ποιοτικά όπως γίνεται και σε άλλα προϊόντα (όλα εκει κατασκευάζονται) θα δουν όλοι ότι δεν ισχύει ότι κάτι που είναι κινεζικό σημαίνει ότι δεν είναι ποιοτικό

                      Θα τα κρίνεις πλέον με μάρκα. Πχ το mg δεν είναι ποιοτικό ενώ το zeekr είναι . (Παράδειγμα και μόνο )

                      Cirus the virus

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • katafractos17
                        katafractos17 last edited by

                        Περισσότερη δόση χιούμορ είχε το σχόλιο. 😁

                        A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • W
                          wantone last edited by

                          δεν ισχύει ότι όλα κατασκευάζονται στην Κίνα αλλά πολλά κατασκευάζονται εκεί αυτό ισχύει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A d P
                            A d P moderator @katafractos17 last edited by

                            @katafractos17 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                            Περισσότερη δόση χιούμορ είχε το σχόλιο. 😁

                            Δεν τα πιάνει αυτά ο @cirus 😉😁

                            I EAT MILF AND COOKIES

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • monman2
                              monman2 last edited by monman2

                              Δεν θέλω στο τοπικό που λέγεται απέχθεια καλά λόγια για τα βρωμοκινέζικα 😠
                              και δεν θέλω ανακρίβειες ότι έτσι ήταν τα γιαπωνέζικα

                              https://www.hotcars.com/how-japanese-car-manufacturers-invaded-north-america/

                              Υπακοή και συμμόρφωση στους νόμους και κανονισμούς για ρύπους και ασφάλεια
                              Δεν ήρθαν να κατακτήσουν και να λεηλατήσουν την αγορά
                              αρχικά παρουσίασαν μικρά οικονομικά μοντέλα από αυτά που δεν απασχολούσαν τις αμερικάνικες αυτοκινητοβιομηχανίες
                              τα κέρδη από τις αρχικές επιτυχίες τα έριξαν σε εργοστάσια στις ΗΠΑ (και στην Ευρώπη) για να κάνουν όνομα και πιστούς πελάτες .
                              Χρησιμοποίησαν υπάρχουσες τεχνολογίες όχι πειραματισμούς
                              παροιμιώδης ποιοτικός έλεγχος και προσοχή στην λεπτομέρεια οδήγησαν στο αξίωμα:
                              Τζαπάν=αξιοπιστία

                              Σεμνά ταπεινά το έκαναν οι Ιάπωνες
                              το αντίθετο κάνουν οι Κινέζοι που ήρθαν να νικήσουν με υπερπαραγωγή από κρατικά επιδοτούμενα προϊόντα.
                              Καμία αξία μόνο πωλήσεις πωλήσεις νούμερα νούμερα πληρωμένα άρθρα και μηνύσεις σε όσους λένε κακά λόγια ...

                              Όταν οι Κινέζοι αλλάξουν πολίτευμα τους δεχτούν στην Αμερική περάσουν τα test της NHTSA και το κυριότερο περάσουν αλώβητοι απο την κρίση των ισχυρότερων καταναλωτικών οργανώσεων στον κόσμο τότε μπορεί να πάω να κάνω test drive κανα αμάξι τους

                              Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                              Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • D
                                dettol last edited by

                                ω θεε μου

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • cirus
                                  cirus @monman2 last edited by cirus

                                  @monman2 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                  Δεν θέλω στο τοπικό που λέγεται απέχθεια καλά λόγια για τα βρωμοκινέζικα 😠
                                  και δεν θέλω ανακρίβειες ότι έτσι ήταν τα γιαπωνέζικα

                                  https://www.hotcars.com/how-japanese-car-manufacturers-invaded-north-america/

                                  Υπακοή και συμμόρφωση στους νόμους και κανονισμούς για ρύπους και ασφάλεια
                                  Δεν ήρθαν να κατακτήσουν και να λεηλατήσουν την αγορά
                                  αρχικά παρουσίασαν μικρά οικονομικά μοντέλα από αυτά που δεν απασχολούσαν τις αμερικάνικες αυτοκινητοβιομηχανίες
                                  τα κέρδη από τις αρχικές επιτυχίες τα έριξαν σε εργοστάσια στις ΗΠΑ (και στην Ευρώπη) για να κάνουν όνομα και πιστούς πελάτες .
                                  Χρησιμοποίησαν υπάρχουσες τεχνολογίες όχι πειραματισμούς
                                  παροιμιώδης ποιοτικός έλεγχος και προσοχή στην λεπτομέρεια οδήγησαν στο αξίωμα:
                                  Τζαπάν=αξιοπιστία

                                  Σεμνά ταπεινά το έκαναν οι Ιάπωνες
                                  το αντίθετο κάνουν οι Κινέζοι που ήρθαν να νικήσουν με υπερπαραγωγή από κρατικά επιδοτούμενα προϊόντα.
                                  Καμία αξία μόνο πωλήσεις πωλήσεις νούμερα νούμερα πληρωμένα άρθρα και μηνύσεις σε όσους λένε κακά λόγια ...

                                  Όταν οι Κινέζοι αλλάξουν πολίτευμα τους δεχτούν στην Αμερική περάσουν τα test της NHTSA και το κυριότερο περάσουν αλώβητοι απο την κρίση των ισχυρότερων καταναλωτικών οργανώσεων στον κόσμο τότε μπορεί να πάω να κάνω test drive κανα αμάξι τους

                                  δεν ηταν ετσι τα ιαπωνεζικα, ετσι ΕΛΕΓΑΝ οτι ειναι τα βρωμοιαπωνεζικα μεχρι να μεινουν καποια χρονια στην αγορα και να διαπιστωσουν ποσο λάθος ειχαν
                                  τα ιδια δηλαδη που λες για τα βρωμοκινεζικα χωρις να εχεις την παραμικρη ιδεα προφανως

                                  μιλαμε για το προιον το ιδιο οχι για το mentality των χωρων. τα εχεις μπερδεψει. ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ, δηλαδη τα αυτοκινητα. οι αγαπημενοι μας Ιαπωνες πάντως μελετουν το παραγωγικο μοντελο της κινας για να το αντιγραψουν οπως και εχουν και συνεργασιες μαζι τους. Οποτε σε ακυρώνουν οι ιδιοι οι Ιαπωνες για αυτα που γραφεις

                                  μπορεις να τους μισεις οσο θες, κωλοφαρα ειναι αλλα αλλο αυτό και αλλο αν το προιον τους ειναι καλο και ποιοτικο. να ξερουμε τι λέμε

                                  Cirus the virus

                                  O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    otso @cirus last edited by

                                    @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                    κωλοφαρα

                                    Πες μερικα ρε συ με το τσιγκελι στα βγαζουμε .

                                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dstou last edited by dstou

                                      Τα γιαπωνέζικα ήρθαν ως αμαξάκια μαζικής παραγωγής, φτηνά στην αγορά και σχετικά οικονομικά στη χρήση. Στην πορεία αποδείχτηκαν στην πράξη και δύο άλλες αρετές τους: η αξιοπιστία και η μακροζωία. Στην πορεία ξαναλέω, ήτοι μετά από 5-10-25 Χρόνια, γιατί παίρνουν χρόνο αυτά για να διαπιστωθούν και να πιστωθούν.
                                      Τα κινέζικα ήρθαν ως φτηνά στην αγορά και με προσεγμένο, έως και πλουσιοπάροχο εσωτερικό και εξοπλισμό (τα περισσότερα). Επίσης μερικά ήρθαν από την πρώτη μέρα και με τουπέ πριμιάρικου. Δεν είναι οικονομικά στη χρήση, ούτε αντιοικονομικά βέβαια, έχουν μια κατανάλωση που εύκολα μπορείς να βρεις και σε σλλους. Δεν γνωρίζουμε ακόμη αν είναι αξιόπιστα και μακρόβια, και θα περιμένουμε καιρό να το διαπιστώσουμε.

                                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • cirus
                                        cirus @dstou last edited by cirus

                                        @dstou said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                        Τα γιαπωνέζικα ήρθαν ως αμαξάκια μαζικής παραγωγής, φτηνά στην αγορά και σχετικά οικονομικά στη χρήση. Στην πορεία αποδείχτηκαν στην πράξη και δύο άλλες αρετές τους: η αξιοπιστία και η μακροζωία. Στην πορεία ξαναλέω, ήτοι μετά από 5-10-25 Χρόνια, γιατί παίρνουν χρόνο αυτά για να διαπιστωθούν και να πιστωθούν.
                                        Τα κινέζικα ήρθαν ως φτηνά στην αγορά και με προσεγμένο, έως και πλουσιοπάροχο εσωτερικό και εξοπλισμό (τα περισσότερα). Επίσης μερικά ήρθαν από την πρώτη μέρα και με τουπέ πριμιάρικου. Δεν είναι οικονομικά στη χρήση, ούτε αντιοικονομικά βέβαια, έχουν μια κατανάλωση που εύκολα μπορείς να βρεις και σε σλλους. Δεν γνωρίζουμε ακόμη αν είναι αξιόπιστα και μακρόβια, και θα περιμένουμε καιρό να το διαπιστώσουμε.

                                        Απλα θυμιζω οτι πολλα υπάρχουν αρκετα χρονια στην κινα . Το οτι σε εμας ηρθαν τωρα δεν σημαινει οτι στην κινα δεν εχουν δοκιμαστει. αλλα συμφωνω οτι δεν τα ξέρουμε και υπάρχει επιφυλαξη λογο αγνωστων προιοντων , brand. Γιαυτο και λέω οτι σε 5 χρόνια θα εχουν καταλάβει ολοι τι παίζει. Θελει χρόνο

                                        μεχρι τότε δικαιολογω τους ασχετους με αυτα να τα λένε βρωμοκινεζικα και αλλα τέτοια γραφικα που λένε οσοι δεν ξέρουν

                                        Cirus the virus

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • cirus
                                          cirus @otso last edited by

                                          @otso said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                          @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                          κωλοφαρα

                                          Πες μερικα ρε συ με το τσιγκελι στα βγαζουμε .

                                          ελα σε καμια συναντηση να σου πω οτι θες . τωρα σε φορουμ αυτοκινητων να γραφω τι πιστευω για οσους λαους εχω γνωρισει απο προσωπικες εμπειριες δεν ψηνομαι. ασε που μπορει να με πει καποιος και ρατσιστη και να μανουριασω να ριξω κανα μπινελικι και να φαω ban.

                                          Cirus the virus

                                          W 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • W
                                            wantone @cirus last edited by

                                            @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                            @otso said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                            @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                            κωλοφαρα

                                            Πες μερικα ρε συ με το τσιγκελι στα βγαζουμε .

                                            ελα σε καμια συναντηση να σου πω οτι θες . τωρα σε φορουμ αυτοκινητων να γραφω τι πιστευω για οσους λαους εχω γνωρισει απο προσωπικες εμπειριες δεν ψηνομαι. ασε που μπορει να με πει καποιος και ρατσιστη και να μανουριασω να ριξω κανα μπινελικι και να φαω ban.

                                            παντως οτι γραφεις ειναι προσωπικη σου αποψη δεν εχει σχεση με την πραγματικοτητα δηλ τοσα ξερεις τοσα λες.

                                            εγω θεωρω οτι δεν χρειαζεται να παιρνουμε θεση σε αντιπαλοτητες αιωνων δηλ καλοι κινεζοι κακοι γιαπωνεζοι κακοι γερμανοι (εδω εχει βαση τα γεγονοτα δεν αλλαζουν) καλοι ιταλοι φραγκοι κλπ ουτε να φανατιζομαστε με τους μεν και τους δε

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 23 / 24
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr