-
@leftk said in SUZUKI SX4 SCROSS:
στο scross 2025 οι γραμμες στην καμερα οπισθοπορειας ειναι δυναμικες? κουνιουνται μαζι με το τιμονι? Επίσης η θεση του συνοδηγου δεν ρυθμιζεται καθ υψος?
Στην έκδοση GL+ ( model year 06/2025 129hp ) οι γραμμές οπισθοπορείας δεν είναι δυναμικές καί το κάθισμα του συνοδηγού δεν ρυθμίζεται καθ' ύψος.
Αμφιβάλλω αν κάτι από τα παραπάνω διατίθενται στην έκδοση GLX η οποία ωστόσο έχει πανοραμική κάμερα αντί "απλή" οπισθοπορείας. (Είναι όμως ρυθμιζόμενες οι πλάτες στις πίσω θέσεις, που είναι πραγματικά χρήσιμο).
(καί μιάς και το' φερε η κουβέντα, καλές και οι κάμερες και οι δυναμικές γραμμούλες καί τα μπίπ, αλλά χωρίς τούς κλασσικούς καθρέφτες, παρκάρισμα της προκοπής δεν γίνεται..
) -
@leftk said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@groover1972 @gatoz στου οδηγου απο τα αροστερα εχει 2 μοχλους, ενας για υψος καθισματος και ενας για την πλατη μπρος πισω. Στου συνοδηγου εχει μονο 1 μοχλο στα δεξια για την πλατη. Που βρισκεται σε εσας του υψους ο μοχλος στου συνοδηγου?
στο αντιστοιχο του οδηγου
-
Ερώτηση για το adaptive cruise control: σε παλιότερο Vitara που έχω (ατμοσφαιρικό, του 17) το adaptive cruise control δουλεύει μια χαρά μεν, αλλά έχει μια λειτουργία λίγο ενοχλητική: ας πούμε πας εθνική με cruise control στα 130 και ο μπροστινός σου φρενάρει στα 90 πχ (άρα κατεβάζει κι αυτό ταχύτητα στα 90). Αν φύγει μετά ο μπροστινός το adaptive cruise control επαναφέρει την ταχύτητα στα 130 αλλά πολύ επιθετικά, χτυπάει σχεδόν 5500 στροφές για να επιστρέψει στην αρχική ταχύτητα το συντομότερο δυνατό.
Καταλαβαίνω ότι έτσι είναι ο προγραμματισμός του, αν και προσωπικά θα προτιμούσα πιο χαλαρή επιτάχυνση κι ας αργούσε να επαναφέρει την ταχύτητα λίγο παραπάνω. Η ερώτηση είναι, στο scross τι γίνεται σε αντίστοιχη περίπτωση; Δεδομένου ότι το Vitara είναι ατμοσφαιρικό έχει νόημα που ανεβάζει τις στροφές για να επανέλθει στην προηγούμενη ταχύτητα (αφού αποδίδει ψηλά), εδώ όμως που έχουμε ροπή πιο χαμηλά λόγω turbo πώς λειτουργεί το adaptive cruise control σε αντίστοιχη περίπτωση;
Καταρχήν σα software είναι πάλι προσανατολισμένο στη γρήγορη επαναφορά της ταχύτητας ή είναι πιο ομαλό; Κι αν το κάνει και πάλι επιθετικά, ανεβάζει πολύ στροφές ή αρκείται σε πιο χαμηλό φάσμα δεδομένης της ροπής χαμηλά;
EDIT: είδα και σ' ένα reddit post ότι υπάρχει normal και low setting για την επιτάχυνση του adaptive cruise control:
Ισχύει κάτι τέτοιο;
-
Καποιοι λενε οτι το start stop συστημα κανει κακο στο αμαξι. Τι ισχυει τελικα? Πρεπει να το απενεργοποιουμε καθε φορα που βαζουμε μπρος?
-
@leftk said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καποιοι λενε οτι το start stop συστημα κανει κακο στο αμαξι. Τι ισχυει τελικα? Πρεπει να το απενεργοποιουμε καθε φορα που βαζουμε μπρος?
Η πρώτη κίνηση που κάνω μόλις πάρει μπροστά.Έχω παρακολουθήσει στο youtube μεγάλο βίντεο που εξηγεί τα πάντα. Όταν το λάδι είναι κρύο για να φτάει η πίεση παντού και να δημιουργήσει ένα φίλμ λαδιού χρειάζονται 11 δευτερόλεπτα.Όταν το λάδι είναι ζεστό χρειάζονται 7 . Άρα σε κάθε εκίνηση υπάρχει ένα χρονικό διάστημα μειωμένης λίπανσης . Κάναννε πείραμα τοποθετώντας καινούργια κουζινέτα στροφάλου σε κινητήρα και επί 24 ώρες έσβηνε και άναβε κάνοντας προσομείωση ενός έτους χρήσης . Τα αποτελέσματα ήταν απελπιστικά. Το σταρτ στοπ είναι μόνο για την μείωση ρύπων που προσπαθούν να επιτύχουν οι κατασκευαστές
-
@leftk said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καποιοι λενε οτι το start stop συστημα κανει κακο στο αμαξι. Τι ισχυει τελικα? Πρεπει να το απενεργοποιουμε καθε φορα που βαζουμε μπρος?
Εφόσον δεν υπάρχει μίζα και την δουλειά την κάνει το υβριδικό σύστημα, είναι τόσο αθόρυβο που εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου.
-
Αυτό που μοιάζει περίεργο και μάλλον ενοχλητικό με το Σταρτ/Στοπ, είναι καί το εξής:
- Σταματάς, βάζεις χειρόφρενο, βάζεις νεκρά, αφήνεις συμπλέκτη το αμάξι σβήνει. (Οκ!)
- Ξεκουμπώνεις την ζώνη ασφαλείας (οδηγού) το αμάξι παίρνει μπρός! (Νοτ Οκ!)
Αν καί κάνω κάποιες υποθέσεις για τον λόγο που μπορεί να συμβαίνει αυτό, υπάρχει κάποια επίσημη καί πειστική εξήγηση?
Υπάρχει τρόπος (ρύθμιση) να σταματήσει να γίνεται αυτό? να μην παίρνει μπρος δηλαδή το αμάξι με το που απασφαλίζεις την ζώνη? -
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ξεκουμπώνεις την ζώνη ασφαλείας (οδηγού) το αμάξι παίρνει μπρός! (Νοτ Οκ!)
Γιατί κάποιοι έβγαιναν από το αμάξι, χωρίς να σβήσουν...
(υποχρεωτικό λόγω νομοθεσίας πια νομίζω)
Όπως και αν ανοίξεις την πόρτα. -
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ξεκουμπώνεις την ζώνη ασφαλείας (οδηγού) το αμάξι παίρνει μπρός! (Νοτ Οκ!)
Γιατί κάποιοι έβγαιναν από το αμάξι, χωρίς να σβήσουν...
Αυτή ήταν μία από τις σκέψεις που έκανα, όταν το παρατήρησα για πρώτη φορά.
Ωστόσο, θα ήταν καλύτερο να υπάρχει μια χρονο-καθυστέρηση (τάιμ-άουτ) πριν πάρει μπρος, γιατί πολλές φορές συνήθως κάνεις απλά ολιγόλεπτη στάση και έξοδο από το αμάξι για κάποιο λόγο, καί φυσικά ξαναμπαίνεις και συνεχίζεις.(υποχρεωτικό λόγω νομοθεσίας πια νομίζω)
Όπως και αν ανοίξεις την πόρτα.Καί τί εξυπηρετεί/διασφαλίζει το να παίρνει μπρος το αμάξι?
Προτιμότερο θα ήταν , εφόσον το αμάξι είναι σταματημένο (καί μάλιστα με χειρόφρενο) να σβήνει εντελώς. Όχι? -
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καί τί εξυπηρετεί/διασφαλίζει το να παίρνει μπρος το αμάξι?
Έχει τη λογική του.
Κατεβαίνεις στο βενζινάδικο πχ χωρίς να έχεις σβήσει.
Την ώρα που βάζεις βενζίνη, παίρνει μπρος τυχαία και μπαμ... -
αυτα ειναι υποχρεωτικα....
υπαρχει tip απενεργοποιησης βεβαια...
λιγο να πιανουν τα χερια σουhttps://vitaraclub.gr/viewtopic.php?f=106&t=34856&p=950587&hilit=start+stop#p885082
-
επισης, καντε μια βολτα απο το νημα των βιτ να δειτε τι χανετε....
πχ σαββατο με οφ ροαντινγκ πανω στο ξηροβουνι μεσα σε ελατα και ομιχλη, τσιμπολογημα στον Αγιο Παντελεημονα και κατεβασμα απο τα Κοτυλαια, σαββατοβραδο με γλεντι στη καλυβα στη βρωμονερα με τσιπουρα, ψησιματα και μεζεδες απο τις κυριες και εναν μαστερ σεφ που ειχαμε στην παρεα, υπνο μεσα στα ελατα σε ενα απο τα πλεον γλυκα φθινοπωρινα βραδυα και ξυπνημα με καφε στη χοβολη, μετα βολταρα στο δασος και παραμετα κατεβασμα απο δυσκολους δρομους σε απιστευτες παραλιες.
-
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
επισης, καντε μια βολτα απο το νημα των βιτ να δειτε τι χανετε....
... σαββατοβραδο με γλεντι στη καλυβα στη βρωμονερα με τσιπουρα, ψησιματα και μεζεδες απο τις κυριες και εναν μαστερ σεφ
η λέξη "τσιπουρα" συνιστά κλικ-μπέιτ! (ανεξάρτητα πού πέφτει ο τόνος...)
-
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
αυτα ειναι υποχρεωτικα....
υπαρχει tip απενεργοποιησης βεβαια...
λιγο να πιανουν τα χερια σουhttps://vitaraclub.gr/viewtopic.php?f=106&t=34856&p=950587&hilit=start+stop#p885082
μπά! πολλά φεγγάρια τώρα που έχω πάψει να το παίζω χάρντγουερ-γκάι, άλλωστε όπως λένε, γιού καν'τ τιτσ ολντ ντογκ νιού τρικς...
Εχω πλέον επιστρέψει στην βασική αρχή "ιφ άιν'τ μπρόουκ, ντον'τ φιξ ιτ".
Οπότε προτιμώ τις σοφτγουεαρ λύσεις, αν διατίθενται βέβαια.(σαν να το παράτραβηξα το γουόρντ-μιξ , ελπίζω να βγάζει νόημα)

-
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
αυτα ειναι υποχρεωτικα....
υπαρχει tip απενεργοποιησης βεβαια...
λιγο να πιανουν τα χερια σουhttps://vitaraclub.gr/viewtopic.php?f=106&t=34856&p=950587&hilit=start+stop#p885082
-
@npapanik said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
αυτα ειναι υποχρεωτικα....
υπαρχει tip απενεργοποιησης βεβαια...
λιγο να πιανουν τα χερια σουhttps://vitaraclub.gr/viewtopic.php?f=106&t=34856&p=950587&hilit=start+stop#p885082
αργησες, ένα χρονο μετα εισαι....
χαχαχαχα
οποτε μου το πουλάς? ε? -
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@npapanik said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
αυτα ειναι υποχρεωτικα....
υπαρχει tip απενεργοποιησης βεβαια...
λιγο να πιανουν τα χερια σουhttps://vitaraclub.gr/viewtopic.php?f=106&t=34856&p=950587&hilit=start+stop#p885082
αργησες, ένα χρονο μετα εισαι....
χαχαχαχα
οποτε μου το πουλάς? ε?Τα σουζούκια δεν τα πουλάς ποτέ (ούτε σε πουλούν)!
-
Επιτέλους!!!
Η δοκιμή που όλοι περιμέναμε

Δοκιμάζουμε το Suzuki S-Cross Hybrid των 110 ίππων
Για τον οδηγό που κινείται στο κέντρο της πόλης, στον Κηφισό τις ώρες αιχμής, επιλέγοντας παράλληλα εξορμήσεις γύρω από την Αττική, η μέση κατανάλωση θα γυροφέρνει τα 6,5-7,0 λίτρα, νούμερο καλό σε σχέση με τον ανταγωνισμό που έχει το μοντέλο στο C-Segment.

https://www.4troxoi.gr/dokimes/dokimh-suzuki-s-cross-hybrid-110-ippon/
Δυστυχώς χειροκίνητο 🥹🥹
-
Η suzuki θυμίζει λιγο iphone. 1 δεκαετία βγαζει το ίδιο πράγμα και συνεχίζει και πουλάει πολύ χαχαχαχαχαχαχα
-
@mariolas said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Η suzuki θυμίζει λιγο iphone. 1 δεκαετία βγαζει το ίδιο πράγμα και συνεχίζει και πουλάει πολύ χαχαχαχαχαχαχα
Περισσότερο με Samsung θα έλεγα


SUZUKI SX4 SCROSS