-
Δε νομίζω οτι το κρύβουν...Το εχουν πει επίσημα νομίζω...
-
-
Μία ώρα συμβίωσης με το Mazda 6e στην Αθηναϊκή Ριβιέρα

https://www.4troxoi.gr/dokimes/mia-ora-symviosis-me-to-mazda-6e-stin-athinaiki-riviera/
-
Αρνητικό στοιχείο η κατάργηση των διακοπτών και η ενσωμάτωση τους στο τάμπλετ. Το ίδιο κάνανε και στο CX-5.
Σκέφτομαι αν σε αυτό το 6 βάζανε τον 3.3 diesel πόσο φοβερό αυτοκίνητο θα ήτανε.....Θα κατανάλωνε 3,5-4 λίτρα στα 100 και θα έκανε 0-100 κάτω από 6''
-
, δεν είναι φοβερή λύση εν έτει 2025 ένας ντιζελοκινητήρας 3.300 κυβικών, είναι απλώς ότι δεν υπάρχει άλλη σοβαρή επιλογή. Όπως ένας υβριδικός βενζινοκινητήρας ή ένα επαναφορτιζόμενο υβρίδιο φευ, έστω ένας βενζινοκινητήρας φτωχού μείγματος με τούρμπο και μερική απενεργοποίηση κυλίνδρων με ένα 8άρι σαζμάν. Το αμάξι δεν θα πουλήσει, 246 άλογα (βασικά τα κιλά ανά ίππο μετράνε) έχουν ορισμένα ηλεκτρικά πόλης τη σήμερον ημέρα...Γενικώς η φάση με τα ηλεκτρικά είναι : το πατάς και (πρέπει να ) σηκώνεται στον 'αέρα". Άλλο: 4,92 μήκος με πορτπαγκάζ-φούρνος 336 λίτρα, μικρότερο από ένα Κλιό!
-
Υπάρχει phev αλλά τώρα μιλάμε για κινεζικο αμάξι που δε ξέρω αν μπορεί να μπει τίποτα θερμικό σε αυτη τη πλατφόρμα.
Τα diesel πάντως δε πέθαναν ακόμα και οι Γερμανοί παίζουν μπάλα μόνοι τους απο τότε που τα κατήργησαν οι άλλοι.
Και το cx60 d κάτι πουλάει... -
Είναι υπό διωγμό. Οι γερμανοί με τα μεγάλα αμαξώματα δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά, τα ηλεκτρικά τους 'δεν τραβάνε' στην αγορά.
-
Δε ξέρω η BMW πχ δε τα παει και ασχημα.
-
Υπάρχει phev αλλά τώρα μιλάμε για κινεζικο αμάξι που δε ξέρω αν μπορεί να μπει τίποτα θερμικό σε αυτη τη πλατφόρμα.
Τα diesel πάντως δε πέθαναν ακόμα και οι Γερμανοί παίζουν μπάλα μόνοι τους απο τότε που τα κατήργησαν οι άλλοι.
Και το cx60 d κάτι πουλάει...Τα στατιστικά στην Ευρώπη για το CX-60 είναι 70% diesel και 30% PHEV στις χώρες που πωλούνται και οι δύο εκδόσεις
-
Ναι το εχω ακούσει .Και Γερμανία /Ιταλία ειδα αρκετα όλα diesel.Νομίζω και Ελλάδα πρεπει να εχουν πουλήσει περισσότερα diesel απο PHEV.
-
5 μετρα αμαξι με τοσο μικρο χωρο αποσκευων δεν εχει μελλον....
Με τετοιες κινησεις βλεπω να ξαναφευγει η mazda απο Ελλαδα... -
5 μετρα αμαξι με τοσο μικρο χωρο αποσκευων δεν εχει μελλον....
Με τετοιες κινησεις βλεπω να ξαναφευγει η mazda απο Ελλαδα... -
-
Υπάρχει phev αλλά τώρα μιλάμε για κινεζικο αμάξι που δε ξέρω αν μπορεί να μπει τίποτα θερμικό σε αυτη τη πλατφόρμα.
Τα diesel πάντως δε πέθαναν ακόμα και οι Γερμανοί παίζουν μπάλα μόνοι τους απο τότε που τα κατήργησαν οι άλλοι.
Και το cx60 d κάτι πουλάει...Είναι υπό διωγμό. Οι γερμανοί με τα μεγάλα αμαξώματα δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά, τα ηλεκτρικά τους 'δεν τραβάνε' στην αγορά.
Δεν είναι υπό διωγμό τα diesel. Απλώς ακριβά στην εξέλιξη αλλά αποδοτικότατα
Κάτω από 10 % (9,2 %) το μερίδιο αγοράς των diesel για τους 10 μήνες του 2025.
-
Υπάρχει phev αλλά τώρα μιλάμε για κινεζικο αμάξι που δε ξέρω αν μπορεί να μπει τίποτα θερμικό σε αυτη τη πλατφόρμα.
Τα diesel πάντως δε πέθαναν ακόμα και οι Γερμανοί παίζουν μπάλα μόνοι τους απο τότε που τα κατήργησαν οι άλλοι.
Και το cx60 d κάτι πουλάει...Είναι υπό διωγμό. Οι γερμανοί με τα μεγάλα αμαξώματα δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά, τα ηλεκτρικά τους 'δεν τραβάνε' στην αγορά.
Δεν είναι υπό διωγμό τα diesel. Απλώς ακριβά στην εξέλιξη αλλά αποδοτικότατα
Κάτω από 10 % (9,2 %) το μερίδιο αγοράς των diesel για τους 10 μήνες του 2025.
Απολύτως λογικό μετά από χρόνια παπαγάλων που τα κατακρίνουν
-
Υπάρχει phev αλλά τώρα μιλάμε για κινεζικο αμάξι που δε ξέρω αν μπορεί να μπει τίποτα θερμικό σε αυτη τη πλατφόρμα.
Τα diesel πάντως δε πέθαναν ακόμα και οι Γερμανοί παίζουν μπάλα μόνοι τους απο τότε που τα κατήργησαν οι άλλοι.
Και το cx60 d κάτι πουλάει...Είναι υπό διωγμό. Οι γερμανοί με τα μεγάλα αμαξώματα δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά, τα ηλεκτρικά τους 'δεν τραβάνε' στην αγορά.
Δεν είναι υπό διωγμό τα diesel. Απλώς ακριβά στην εξέλιξη αλλά αποδοτικότατα
Κάτω από 10 % (9,2 %) το μερίδιο αγοράς των diesel για τους 10 μήνες του 2025.
Απολύτως λογικό μετά από χρόνια παπαγάλων που τα κατακρίνουν
Η κινηση της πολης τα κατακρινει, οι περισσοτεροι φαγαν το τυρακι της φθηνης μετακινησης στο καυσιμο και δεν εψαξαν τα αρνητικα τους.
-
Είναι υπό διωγμό. Οι γερμανοί με τα μεγάλα αμαξώματα δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά, τα ηλεκτρικά τους 'δεν τραβάνε' στην αγορά.
Δεν είναι υπό διωγμό τα diesel. Απλώς ακριβά στην εξέλιξη αλλά αποδοτικότατα
Έχουν φτάσει ταβάνι στην εξέλιξη και όλοι τα καταργούν. Κανένας κατασκευαστής δεν εξελίσσει diesel κινητήρες για αυτοκίνητα και οι επιλογές πλέον είναι ελάχιστες πως λοιπον δεν είναι υπό διωγμό?
Αποδοτικός δεν είναι κανένας θερμικός κινητήρας όταν το 60% στους καλύτερους είναι απώλειες
Εν αντίθεση με ηλεκτροκινητήρες που έχουν άνω του 95% απόδοση
Θα μας συντροφεύουν οι diesel για πολλά χρόνια ακόμα σε καινούργια οχήματα απλά δεν θα είναι αυτοκίνητα
Κυρίως φορτηγά, πλοία κτλΌσον αφορά το αμάξι, ξεπερνάω τα λίγα άλογα που θα έπρεπε να είναι παραπάνω , άντε χαλάλι για την ποιότητα κατασκευής κτλ . Αλλά ρε Mazda είναι δυνατόν με 5 μέτρα αμάξωμα να έχεις 300 κάτι λίτρα χώρο αποσκευών . Είναι αστείο!
-
O βαθμος αποδοσης ειναι αδιαφορος αν εχεις φθηνο καυσιμο.
Μια χαρα παντως ολοι οι Γερμανοι κατασκευαστες πουλανε ντηζελ και οι εκθεσεις ειναι γεματες απο καινουρια ντηζελ οχηματα.
Τι εξελιξη να κανεις; Αφου ηδη ειναι μια χαρα κινητηρες.
Το προβλημα στο ντηζελ ειναι τα πρατηρια κυριως και η ρυπανση που κανουν σε πολεις αν βγαλεις το φιλτρο.
-
Υπάρχει phev αλλά τώρα μιλάμε για κινεζικο αμάξι που δε ξέρω αν μπορεί να μπει τίποτα θερμικό σε αυτη τη πλατφόρμα.
Τα diesel πάντως δε πέθαναν ακόμα και οι Γερμανοί παίζουν μπάλα μόνοι τους απο τότε που τα κατήργησαν οι άλλοι.
Και το cx60 d κάτι πουλάει...Είναι υπό διωγμό. Οι γερμανοί με τα μεγάλα αμαξώματα δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά, τα ηλεκτρικά τους 'δεν τραβάνε' στην αγορά.
Δεν είναι υπό διωγμό τα diesel. Απλώς ακριβά στην εξέλιξη αλλά αποδοτικότατα
Κάτω από 10 % (9,2 %) το μερίδιο αγοράς των diesel για τους 10 μήνες του 2025.
Ποιο άχρηστο στατιστικό από αυτό δεν υπάρχει.
Θα είχε αξία σε αντιπαράθεση με το ποσοστό των διαθέσιμων μοντέλων ανά τύπο καυσίμου.Αν το 30% των διαθέσιμων μοντέλων προς πώληση είναι ηλεκτρικά, το να παίρνει η ηλεκτροκίνηση ένα ποσοστό της τάξης του 5% δε το λες και επιτυχία.
Σε diesel αυτή την στιγμή, σε αυτοκίνητα κάτω των 2 λίτρων πρέπει να είναι μόνο τα Sportage και Tucson. Και μέχρι πρόσφατα το C5 Aircross (σταμάτησε και αυτό). Το λες και επιτυχία το 10% της πίτας, όταν οι περισσότεροι μπορούν να επιλέξουν μεταξύ 2-3 μοντέλων! -
Σωστό αυτό. Αν προσθέσεις και τα κίνητρα για εταιρικά phev & bev γίνετε ακόμη μεγαλύτερη η επιτυχία. Γιατί προφανώς όσοι αγοράζουν...
Mazda 6e