-
@skg1958 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@super-t said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@tgd said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Τόση μηχανική τεχνολογία και πάει στα σκουπίδια με τα ηλεκτρικά...
Τόση μηχανική τεχνολογία στα ρολογια και πάει στα σκουπίδια με τα quartz ρολόγια...
Τα καλά ρολόγια ζουν και βασιλεύουν......
Ναι ζουν και βασιλεύουν. Τι περισσότερο σου προσφέρουν στο θέμα της ώρας σε σχέση με τα quartz;
Που φαίνεται η μηχανική τεχνολογία;Για την εμφάνιση, το status, το flex κ.τ.λ. δεν διαφωνώ.
@metoikos said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@tgd said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Τόση μηχανική τεχνολογία και πάει στα σκουπίδια με τα ηλεκτρικά...
Δεν είναι τόσο σίγουρο ότι θα καταλήξει στα σκουπίδια (θα ήταν παράλογο να συμβεί αυτό). Όπως δεν είναι σίγουρο ότι η ηλεκτροκίνηση είναι η "τελική λύση" τής αυτοκίνησης.
Θα σώσουν τους κινητήρες τα βιοκαύσιμα και το υδρογόνο;
-
@super-t said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Ναι ζουν και βασιλεύουν. Τι περισσότερο σου προσφέρουν στο θέμα της ώρας σε σχέση με τα quartz;
Που φαίνεται η μηχανική τεχνολογία;Είναι οικολογικά, αφού δεν θέλουν μπαταρία (και αλλαγή αυτής) και δεν μένεις ξαφνικά χωρίς ώρα. Εκεί ειναι η υπεροχή του μηχανικού ρολογιού - σε ακρίβεια όχι. Αλλά φυσικά το κόστος ειναι μεγάλο για αυτό που παίρνεις, δεν ειναι vfm δηλαδή.
-
-
@super-t said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@metoikos said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@tgd said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Τόση μηχανική τεχνολογία και πάει στα σκουπίδια με τα ηλεκτρικά...
Δεν είναι τόσο σίγουρο ότι θα καταλήξει στα σκουπίδια (θα ήταν παράλογο να συμβεί αυτό). Όπως δεν είναι σίγουρο ότι η ηλεκτροκίνηση είναι η "τελική λύση" τής αυτοκίνησης.
Θα σώσουν τους κινητήρες τα βιοκαύσιμα και το υδρογόνο;
Δεν ξέρω άν θα είναι τα βιοκαύσιμα, το υδρογόνο, η ηλιακή ενέργεια ή ακόμα καί η σκοτεινή ενέργεια.

Αυτό για το οποίο έχω χοντρές επιφυλάξεις είναι η πλαγκ-ιν ηλεκτροκίνηση κυρίως λόγω τών μπαταριών τους. Ενα σοβαρό ερώτημα για δαύτες είναι άν έχει γίνει καμμία σοβαρή καί αξιόπιστη μελέτη όσον αφορα το συνολικό οικολογικό αποτύπωμα τών μπαταριών που χρησιμοποιεί η αυτοκινητοβιομηχανία.
Δηλαδή, πόσο επιβαρύνει περιβαλλοντικά και ενεργειακά ή κατασκευή, η χρήση και η απόσυρση/ανακύκλωση των συγκεκριμένων μπαταριών? Διατηρώ εντελώς διαισθητικά (χωρίς δηλ. αποδεικτικά στοιχεία) την υποψία ότι τελικά επιβαρύνουν περισσότερο συγκριτικά με την ΜΕΚ τεχνολογία (Μηχανές εσωτερικής καύσης) που χρησιμοποιείται στον κλάδο τών επιβατηγών αυτοκινήτων.
Πάντως πολλά (πάρα πολλές εκατοντάδες! δισεκατομμύρια έχουν αναλωθεί στην υλοποίηση της υποτιθέμενης καθαρής ηλεκτροκίνησης χωρις να είναι βέβαιο ότι απέδωσαν ουσιαστικό οικολογικό αποτέλεσμα, όπως ευαγγελίζονται οι οικολόγοι (?) υποστηρικτές της.
Αν έχει κάποιος περισσότερα στοιχεία, σχετικά με το αμφιλεγόμενο ζήτημα των εν λόγω μπαταριών, ας μας διαφωτίσει!ΥΓ. το υδρογόνο ίσως είναι το next-big-thing στο τομέα της αυτοκίνησης.
Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!
