Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!
    • 1
    • 2
    • 101
    • 102
    • 103
    • 104
    • 105
    • 105 / 105
    Περί αυτοκίνησης
    105
    2089
    100040
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      super-t @skg1958 last edited by super-t

      @skg1958 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

      @super-t said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

      @tgd said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

      Τόση μηχανική τεχνολογία και πάει στα σκουπίδια με τα ηλεκτρικά...

      Τόση μηχανική τεχνολογία στα ρολογια και πάει στα σκουπίδια με τα quartz ρολόγια...

      Τα καλά ρολόγια ζουν και βασιλεύουν......

      Ναι ζουν και βασιλεύουν. Τι περισσότερο σου προσφέρουν στο θέμα της ώρας σε σχέση με τα quartz;
      Που φαίνεται η μηχανική τεχνολογία;

      Για την εμφάνιση, το status, το flex κ.τ.λ. δεν διαφωνώ.

      @metoikos said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

      @tgd said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

      Τόση μηχανική τεχνολογία και πάει στα σκουπίδια με τα ηλεκτρικά...

      Δεν είναι τόσο σίγουρο ότι θα καταλήξει στα σκουπίδια (θα ήταν παράλογο να συμβεί αυτό). Όπως δεν είναι σίγουρο ότι η ηλεκτροκίνηση είναι η "τελική λύση" τής αυτοκίνησης.

      Θα σώσουν τους κινητήρες τα βιοκαύσιμα και το υδρογόνο;

      fanis75 M 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • fanis75
        fanis75 moderator @super-t last edited by

        @super-t said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

        Ναι ζουν και βασιλεύουν. Τι περισσότερο σου προσφέρουν στο θέμα της ώρας σε σχέση με τα quartz;
        Που φαίνεται η μηχανική τεχνολογία;

        Είναι οικολογικά, αφού δεν θέλουν μπαταρία (και αλλαγή αυτής) και δεν μένεις ξαφνικά χωρίς ώρα. Εκεί ειναι η υπεροχή του μηχανικού ρολογιού - σε ακρίβεια όχι. Αλλά φυσικά το κόστος ειναι μεγάλο για αυτό που παίρνεις, δεν ειναι vfm δηλαδή.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • katafractos17
          katafractos17 last edited by

          Ποιοι είναι όλοι αυτοί ρε σεις;
          Έχουν φτιάξει και club και πάνε εκδρομές; 🙂

          Youtube Video

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            metoikos @super-t last edited by metoikos

            @super-t said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

            @metoikos said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

            @tgd said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

            Τόση μηχανική τεχνολογία και πάει στα σκουπίδια με τα ηλεκτρικά...

            Δεν είναι τόσο σίγουρο ότι θα καταλήξει στα σκουπίδια (θα ήταν παράλογο να συμβεί αυτό). Όπως δεν είναι σίγουρο ότι η ηλεκτροκίνηση είναι η "τελική λύση" τής αυτοκίνησης.

            Θα σώσουν τους κινητήρες τα βιοκαύσιμα και το υδρογόνο;

            Δεν ξέρω άν θα είναι τα βιοκαύσιμα, το υδρογόνο, η ηλιακή ενέργεια ή ακόμα καί η σκοτεινή ενέργεια. 🤓

            Αυτό για το οποίο έχω χοντρές επιφυλάξεις είναι η πλαγκ-ιν ηλεκτροκίνηση κυρίως λόγω τών μπαταριών τους. Ενα σοβαρό ερώτημα για δαύτες είναι άν έχει γίνει καμμία σοβαρή καί αξιόπιστη μελέτη όσον αφορα το συνολικό οικολογικό αποτύπωμα τών μπαταριών που χρησιμοποιεί η αυτοκινητοβιομηχανία.
            Δηλαδή, πόσο επιβαρύνει περιβαλλοντικά και ενεργειακά ή κατασκευή, η χρήση και η απόσυρση/ανακύκλωση των συγκεκριμένων μπαταριών? Διατηρώ εντελώς διαισθητικά (χωρίς δηλ. αποδεικτικά στοιχεία) την υποψία ότι τελικά επιβαρύνουν περισσότερο συγκριτικά με την ΜΕΚ τεχνολογία (Μηχανές εσωτερικής καύσης) που χρησιμοποιείται στον κλάδο τών επιβατηγών αυτοκινήτων.
            Πάντως πολλά (πάρα πολλές εκατοντάδες! δισεκατομμύρια έχουν αναλωθεί στην υλοποίηση της υποτιθέμενης καθαρής ηλεκτροκίνησης χωρις να είναι βέβαιο ότι απέδωσαν ουσιαστικό οικολογικό αποτέλεσμα, όπως ευαγγελίζονται οι οικολόγοι (?) υποστηρικτές της.
            Αν έχει κάποιος περισσότερα στοιχεία, σχετικά με το αμφιλεγόμενο ζήτημα των εν λόγω μπαταριών, ας μας διαφωτίσει!

            ΥΓ. το υδρογόνο ίσως είναι το next-big-thing στο τομέα της αυτοκίνησης.

            R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A d P
              A d P moderator last edited by

              Τελικά, ποια αυτοκίνητα ρυπαίνουν περισσότερο;

              https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/telika-poia-aytokinita-rypainoyn-perissotero/

              I EAT MILF AND COOKIES

              M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                metoikos @A d P last edited by metoikos

                @a-d-p said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                Τελικά, ποια αυτοκίνητα ρυπαίνουν περισσότερο;

                https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/telika-poia-aytokinita-rypainoyn-perissotero/

                Κοίτα τί μαθαίνει κανείς διαβάζοντας τέτοια ωραία άρθρα:
                Τί μαθαίνει?
                ότι "ένα παλαιό και φθηνό πετρελαιοκίνητο όχημα αξίας περίπου 5.000 λιρών εκπέμπει σχεδόν 40% περισσότερα οξείδια του αζώτου σε σύγκριση με ένα πιο ακριβό όχημα της ίδιας κατηγορίας. "

                Ω! Χόοολλυ σσσίτ! (όπως θα το έθετε καί ο Χένρυ Τσινάσκι...)

                "ένα παλαιό και φθηνό πετρελαιοκίνητο όχημα είναι πιό ρυπογόνο από ένα σύγχρονο και μεγάλο SUV πολυτελείας!"

                "...σχεδόν 40% περισσότερα οξείδια του αζώτου."

                Σχεδόν! Δηλαδή δεν είναι καί σίγουρο, μπορεί να είναι καί 39% μπορεί και 42%, Προσωπικά ψηφίζω 42! (το οποίον ως γνωστόν είναι the answer to the ultimate question...)

                Εντάξει μεγάλε! καί τί κάνουμε τώρα που μάθαμε?
                Μα φυσικά να πάρουμε όλοι από "ένα σύγχρονο και μεγάλο SUV πολυτελείας!" Σκέφτεστε τίποτα καλύτερο?

                Υ.Γ. η καύσις πνευματικού κάρβουνου εκπέμπει μακράν περισσότερους ρύπους από ένα παλαιό και φθηνό πετρελαιοκίνητο όχημα. (χωρίς να σημαίνει ότι πρέπει να κυκλοφορούν αυτά στο δρόμο).

                Υ.Γ.2 βαριέμαι να υπεισέλθω στην "κοινωνική" διάσταση που επιχειρεί δώσει το άρθρο, ας πούμε μόνο ότι συνιστά μία (ίσως αθέλητη) προσπάθεια γκρίνινγκ των προκλητικά αντικοινωνικών και πολλαπλώς ρυπογόνων SUV-τεράτων, τα οποία συνήθως περιφέρουν στους δρόμους αρκετή ματαιοδοξία και ενίοτε κοινή ψυχοπάθεια ορισμένων εκ των κατόχων τους, για να μην αναφέρουμε και πόσο επικίνδυνα είναι σε περίπτωση που συγκρουστεί μαζί τους ένα λιγότερο "πολυτελές" όχημα των κοινών θνητών. Ή μήπως όχι?
                Προσωπικά, όταν τα βλέπω από τον καθρέφτη να κολλάνε πάνω μου απειλώντας να περάσουν από πάνω, σκιάζουμαι και μεριάζω πάραυτα να περάσουν να πάνε... 😁

                O S 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                • R
                  red_monster @metoikos last edited by

                  @metoikos said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                  @super-t said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                  @metoikos said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                  @tgd said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                  Τόση μηχανική τεχνολογία και πάει στα σκουπίδια με τα ηλεκτρικά...

                  Δεν είναι τόσο σίγουρο ότι θα καταλήξει στα σκουπίδια (θα ήταν παράλογο να συμβεί αυτό). Όπως δεν είναι σίγουρο ότι η ηλεκτροκίνηση είναι η "τελική λύση" τής αυτοκίνησης.

                  Θα σώσουν τους κινητήρες τα βιοκαύσιμα και το υδρογόνο;

                  Δεν ξέρω άν θα είναι τα βιοκαύσιμα, το υδρογόνο, η ηλιακή ενέργεια ή ακόμα καί η σκοτεινή ενέργεια. 🤓

                  Αυτό για το οποίο έχω χοντρές επιφυλάξεις είναι η πλαγκ-ιν ηλεκτροκίνηση κυρίως λόγω τών μπαταριών τους. Ενα σοβαρό ερώτημα για δαύτες είναι άν έχει γίνει καμμία σοβαρή καί αξιόπιστη μελέτη όσον αφορα το συνολικό οικολογικό αποτύπωμα τών μπαταριών που χρησιμοποιεί η αυτοκινητοβιομηχανία.
                  Δηλαδή, πόσο επιβαρύνει περιβαλλοντικά και ενεργειακά ή κατασκευή, η χρήση και η απόσυρση/ανακύκλωση των συγκεκριμένων μπαταριών? Διατηρώ εντελώς διαισθητικά (χωρίς δηλ. αποδεικτικά στοιχεία) την υποψία ότι τελικά επιβαρύνουν περισσότερο συγκριτικά με την ΜΕΚ τεχνολογία (Μηχανές εσωτερικής καύσης) που χρησιμοποιείται στον κλάδο τών επιβατηγών αυτοκινήτων.
                  Πάντως πολλά (πάρα πολλές εκατοντάδες! δισεκατομμύρια έχουν αναλωθεί στην υλοποίηση της υποτιθέμενης καθαρής ηλεκτροκίνησης χωρις να είναι βέβαιο ότι απέδωσαν ουσιαστικό οικολογικό αποτέλεσμα, όπως ευαγγελίζονται οι οικολόγοι (?) υποστηρικτές της.
                  Αν έχει κάποιος περισσότερα στοιχεία, σχετικά με το αμφιλεγόμενο ζήτημα των εν λόγω μπαταριών, ας μας διαφωτίσει!

                  ΥΓ. το υδρογόνο ίσως είναι το next-big-thing στο τομέα της αυτοκίνησης.

                  Εχεις υπόψη σου ότι οι μπαταρίες σε ποσοστό 60-80 % ανακυκλώνονταν ;
                  Αυτό μόνο αρκεί για να δώσει απάντηση στο ερώτημά σου

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • O
                    otso @metoikos last edited by

                    @metoikos said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                    @a-d-p said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                    Τελικά, ποια αυτοκίνητα ρυπαίνουν περισσότερο;

                    https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/telika-poia-aytokinita-rypainoyn-perissotero/

                    Κοίτα τί μαθαίνει κανείς διαβάζοντας τέτοια ωραία άρθρα:
                    Τί μαθαίνει?
                    ότι "ένα παλαιό και φθηνό πετρελαιοκίνητο όχημα αξίας περίπου 5.000 λιρών εκπέμπει σχεδόν 40% περισσότερα οξείδια του αζώτου σε σύγκριση με ένα πιο ακριβό όχημα της ίδιας κατηγορίας. "

                    Ω! Χόοολλυ σσσίτ! (όπως θα το έθετε καί ο Χένρυ Τσινάσκι...)

                    "ένα παλαιό και φθηνό πετρελαιοκίνητο όχημα είναι πιό ρυπογόνο από ένα σύγχρονο και μεγάλο SUV πολυτελείας!"

                    "...σχεδόν 40% περισσότερα οξείδια του αζώτου."

                    Σχεδόν! Δηλαδή δεν είναι καί σίγουρο, μπορεί να είναι καί 39% μπορεί και 42%, Προσωπικά ψηφίζω 42! (το οποίον ως γνωστόν είναι the answer to the ultimate question...)

                    Εντάξει μεγάλε! καί τί κάνουμε τώρα που μάθαμε?
                    Μα φυσικά να πάρουμε όλοι από "ένα σύγχρονο και μεγάλο SUV πολυτελείας!" Σκέφτεστε τίποτα καλύτερο?

                    Υ.Γ. η καύσις πνευματικού κάρβουνου εκπέμπει μακράν περισσότερους ρύπους από ένα παλαιό και φθηνό πετρελαιοκίνητο όχημα. (χωρίς να σημαίνει ότι πρέπει να κυκλοφορούν αυτά στο δρόμο).

                    Υ.Γ.2 βαριέμαι να υπεισέλθω στην "κοινωνική" διάσταση που επιχειρεί δώσει το άρθρο, ας πούμε μόνο ότι συνιστά μία (ίσως αθέλητη) προσπάθεια γκρίνινγκ των προκλητικά αντικοινωνικών και πολλαπλώς ρυπογόνων SUV-τεράτων, τα οποία συνήθως περιφέρουν στους δρόμους αρκετή ματαιοδοξία και ενίοτε κοινή ψυχοπάθεια ορισμένων εκ των κατόχων τους, για να μην αναφέρουμε και πόσο επικίνδυνα είναι σε περίπτωση που συγκρουστεί μαζί τους ένα λιγότερο "πολυτελές" όχημα των κοινών θνητών. Ή μήπως όχι?
                    Προσωπικά, όταν τα βλέπω από τον καθρέφτη να κολλάνε πάνω μου απειλώντας να περάσουν από πάνω, σκιάζουμαι και μεριάζω πάραυτα να περάσουν να πάνε... 😁

                    Ειδικη μνεια μονο και μονο για τον Χένρυ Τσινάσκι που μας πηγες πολλα χρονια πισω οταν ανακαλυψαμε τον Μπουκοφσκι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      super-t @metoikos last edited by

                      @metoikos said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                      @a-d-p said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                      Τελικά, ποια αυτοκίνητα ρυπαίνουν περισσότερο;

                      https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/telika-poia-aytokinita-rypainoyn-perissotero/

                      Κοίτα τί μαθαίνει κανείς διαβάζοντας τέτοια ωραία άρθρα:
                      Τί μαθαίνει?
                      ότι "ένα παλαιό και φθηνό πετρελαιοκίνητο όχημα αξίας περίπου 5.000 λιρών εκπέμπει σχεδόν 40% περισσότερα οξείδια του αζώτου σε σύγκριση με ένα πιο ακριβό όχημα της ίδιας κατηγορίας. "

                      Ω! Χόοολλυ σσσίτ! (όπως θα το έθετε καί ο Χένρυ Τσινάσκι...)

                      "ένα παλαιό και φθηνό πετρελαιοκίνητο όχημα είναι πιό ρυπογόνο από ένα σύγχρονο και μεγάλο SUV πολυτελείας!"

                      "...σχεδόν 40% περισσότερα οξείδια του αζώτου."

                      Σχεδόν! Δηλαδή δεν είναι καί σίγουρο, μπορεί να είναι καί 39% μπορεί και 42%, Προσωπικά ψηφίζω 42! (το οποίον ως γνωστόν είναι the answer to the ultimate question...)

                      Εντάξει μεγάλε! καί τί κάνουμε τώρα που μάθαμε?
                      Μα φυσικά να πάρουμε όλοι από "ένα σύγχρονο και μεγάλο SUV πολυτελείας!" Σκέφτεστε τίποτα καλύτερο?

                      Υ.Γ. η καύσις πνευματικού κάρβουνου εκπέμπει μακράν περισσότερους ρύπους από ένα παλαιό και φθηνό πετρελαιοκίνητο όχημα. (χωρίς να σημαίνει ότι πρέπει να κυκλοφορούν αυτά στο δρόμο).

                      Υ.Γ.2 βαριέμαι να υπεισέλθω στην "κοινωνική" διάσταση που επιχειρεί δώσει το άρθρο, ας πούμε μόνο ότι συνιστά μία (ίσως αθέλητη) προσπάθεια γκρίνινγκ των προκλητικά αντικοινωνικών και πολλαπλώς ρυπογόνων SUV-τεράτων, τα οποία συνήθως περιφέρουν στους δρόμους αρκετή ματαιοδοξία και ενίοτε κοινή ψυχοπάθεια ορισμένων εκ των κατόχων τους, για να μην αναφέρουμε και πόσο επικίνδυνα είναι σε περίπτωση που συγκρουστεί μαζί τους ένα λιγότερο "πολυτελές" όχημα των κοινών θνητών. Ή μήπως όχι?
                      Προσωπικά, όταν τα βλέπω από τον καθρέφτη να κολλάνε πάνω μου απειλώντας να περάσουν από πάνω, σκιάζουμαι και μεριάζω πάραυτα να περάσουν να πάνε... 😁

                      Αυτό είναι το αρχικό άρθρο, έχει και λίνκ για την δημοσίευση.

                      https://www.birmingham.ac.uk/news/2025/cheaper-cars-pollute-more-than-expensive-cars-leading-to-emissions-inequality

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        metoikos last edited by metoikos

                        @otso said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                        Ειδικη μνεια μονο και μονο για τον Χένρυ Τσινάσκι που μας πηγες πολλα χρονια πισω οταν ανακαλυψαμε τον Μπουκοφσκι

                        "μόνο και μόνο" (!) πολύ ωραία αποστροφή και αρκετά "κοπμπάτιμπολ" με την ωμή και χύμα ειλικρίνεια του "πορνόγερου" Τσαρλς Μπουκόφσκι. Μπράβο otso! αππρισιέτεντ δεόντως... 😁
                        (Παρεμπιπτόντως, καλός κι ο Μπουκόφσκι αλλά όπως κι ο ίδιος είχε μισο-παραδεχτεί, άλλος είναι ο μέγιστος τού είδους (και μεγάλος παραγνωρισμένος), ο πραγματικά σπουδαίος Τζων Φάντε, εκείνος που "είτε δεν τον γνωρίζεις είτε δεν μπορείς να τον ξεχάσεις", άπαξ και διαβάσεις βιβλίο του).

                        ...

                        @super-t said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                        Αυτό είναι το αρχικό άρθρο, έχει και λίνκ για την δημοσίευση.

                        https://www.birmingham.ac.uk/news/2025/cheaper-cars-pollute-more-than-expensive-cars-leading-to-emissions-inequality

                        Ευχαριστώ για το λινκ, έριξα μια ματιά στο σχετικό άρθρο, ενδιαφέρον, αν και στο ίδιο πνεύμα με αυτό που μετέφερε ο συντάκτης των 4Τ. (ολόκληρη τη δημοσίευση της μελέτης δεν νομίζω οτι προλαβαίνω/αντέχω να την διαβάσω 🙂 --τί να πρωτο-διαβάσει πιά κανείς, πνιγήκαμε σε γουεμπ-ωκεανούς "πληροφορίας", άσε που δεν ξέρουμε τί είναι αλήθεια καί τι φέικ πλέον)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • First post
                          Last post
                        • 1
                        • 2
                        • 101
                        • 102
                        • 103
                        • 104
                        • 105
                        • 105 / 105
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr