-
Σήραγγα Κλεισούρας: Βίντεο από το έργο που θα αλλάξει τη Δυτική Μακεδονία
-
Ο ελληνικός αυτοκινητόδρομος με τα 18.800 νέα φωτιστικά LED – Το εντυπωσιακό βίντεο
-
Δεν ξέρω πώς είναι εκεί, αλλά μέχρι στιγμής δεν είμαι ευχαριστημένος απόλυτα από τις μετατροπές του φωτισμού στις σήραγγες σε LED.
Έχουν ισχυρότερο φως, αλλά:-
Επειδή έχουν μπει στις θέσεις των παλιών λαμπτήρων και έχουν στενότερο εύρος υπάρχει μεγάλη διαφορά από τα φωτεινά και τα σκοτεινά μέρη.
-
Έχουν αφαιρεθεί τα πετάσματα στο πλάι των παλιών φωτιστικών, πράγμα που σημαίνει ότι αν είσαι άτυχος με το ύψος του αυτοκινήτου σε βαράει η άκρη της δέσμης στα μάτια.
-
Το πρασινωπό φως του είναι ότι πρέπει για να μην δημιουργεί αντίθεση με το γκρι του τούνελ, οπότε χάνεις τις λεπτομέρειες.
-
Σε πολλές περιπτώσεις εξακολουθεί να μην είναι αρκετά έντονος ο φωτισμός στην είσοδο της σήραγγας. Τις ηλιόλουστες μέρες μπαίνεις εντελώς στα τυφλά. Πάλι καλά που δεν κάνουν στους αυτοκινητοδρόμους τη σαχλαμάρα των τοπικών οδών να έχουν έντονο φως τη νύχτα και αδύναμο την ημέρα!
Α, και παλικάρια, αφού φτιάχνουμε όλα αυτά μήπως να πάει και το όριο στο 90; Έτσι, για να μην το παραβιάζουν όλα τα φορτηγά;
-
-
Ήρθα Νυμφαίο από Ιωάννινα.... Η Εγνατία ένα εργοτάξιο.....για παράδοση στην ΤΕΡΝΑ?! Θλίψη και μόνο θλίψη.
-
@w202-amg said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
Ήρθα Νυμφαίο από Ιωάννινα.... Η Εγνατία ένα εργοτάξιο.....για παράδοση στην ΤΕΡΝΑ?! Θλίψη και μόνο θλίψη.
ο μονος λογος που μου προκαλει θλιψη ειναι οτι δεν ειμαι στο νυμφαιο

-
@w202-amg said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
Ήρθα Νυμφαίο από Ιωάννινα.... Η Εγνατία ένα εργοτάξιο.....για παράδοση στην ΤΕΡΝΑ?! Θλίψη και μόνο θλίψη.
Έχει μήνες αυτή η κατάσταση. Μιλάμε βέβαια για την πιστοποίηση των γεφυρών και των σηράγγων η οποία θα έπρεπε έτσι και αλλιώς να γίνει.
Η παράδοση στην Τέρνα έχει πρακτικά γίνει εδώ και μήνες. Επειδή η προαπαιτούμενη διαδικασία πιστοποίησης αργούσε υπερβολικά, ανέλαβαν να κάνουν την πιστοποίηση, ώστε να ολοκληρωθεί στην συνέχεια και η πώληση.
Εδώ και μήνες τα φορτηγάκια της Εγνατίας Οδού, όπως και τα ρούχα των υπαλλήλων, έχουν πάνω τους αυτοκόλλητα ΤΕΡΝΑ. -
Αυτό είναι το μεγαλύτερο τούνελ της Αθήνας –
Ποια νέα σήραγγα θα το ξεπεράσειhttps://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/to-megalytero-toynel-tis-athinas/
-
Η σήραγγα θα διαθέτει 6 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση (3 ανά ρεύμα) και το όριο ταχύτητας θα περιορίζεται σε 70 χλμ./ώρα.
Παλικάρια 6 ανά κατεύθυνση και 3 ανά ρεύμα δεν παίζει...
Και 70 km/h δεν θα το κάνει γρηγορότερο από τον υπάρχοντα δρόμο. Ούτε η κίνηση θα βελτιωθεί, αφού το πρόβλημα δημιουυαπο το φανάρια στο Καλαμάκι και στον Άλιμο, όχι με τον Άγιο Κοσμά.Ξέρουμε όλοι ότι ο μόνος λόγος για το έργο είναι να μην έχουν φασαρία στο "Ελλήνικον".
-
Δημοσιογράφοι τσαντιρόγυφτοι του κυβερνητικού payroll από ΙΕΚ Κωλοπετεινίτσας. Τι περιμένεις;
-
Ο μέσα περιφερειακός του Μονάχου, είναι 4-5 λωρίδες ανά κατεύθυνση και το όριο ταχύτητας είναι 60 χαω και κόβουν κώλους σε όποιους πάνε πάνω από 65.
Διότι οι μελέτες έδειξαν ότι αν είχε 80 για παράδειγμα τα συχνά ξαφνικά σταματήματα δημιουργούν μεγάλα μποτιλιαρίσματα, ενώ στα 60 οι κινήσεις των οδηγών είναι περισσότερο προβλεπόμενες χωρίς απότομα φρεναρίσματα.
Για εμας βέβαια θα φταίει το Ελληνικό και ας γίνεται της πτνας στην Κατεχάκη εδώ και 20 χρόνια.
-
Δεν αλλάζει την ουσία: το πρόβλημα είναι τα φανάρια από την Αλίμου ως την Αμφιθέας κι όχι το κομμάτι του Αγίου Κοσμά.
Η Αλίμου είναι ανισόπεδος κόμβος κι έχει φανάρι. Πεζοφάναρο, ενώ υπάρχει υπόγεια διάβαση.
Στην συνέχεια υπάρχουν 5 φανάρια σε λιγότερο από 500 μέτρα. Τα δύο είναι πεζοφάναρα. Το ένα τοποθετήθηκε για μια παράκαμψη με τα έργα του 2004 (!!!) και δεν καταργήθηκε ποτέ, οπότε ο δρόμος έχει δύο φανάρια το ένα μετά το άλλο (μιλάω για αυτά ανάμεσα στην Καλαμακίου και στην Αμφιθέας). -
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Ε.Ο. Αθηνών-Θεσσαλονίκης λόγω άσκησης αποχιονισμού
-
Παραδόθηκε η παράκαμψη Προβατώνα – Δείτε βίντεο από το νέο δρόμο
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...