-
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Πόση είναι η προωθητική, αλλιώς θα περιμένετε μέχρι την Δευτέρα που θα πάω για σέρβις το δικό μου.
Κάνε κλικ βρε συμπεθερε να δεις, τι φοβάσαι;
-
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Πόση είναι η προωθητική, αλλιώς θα περιμένετε μέχρι την Δευτέρα που θα πάω για σέρβις το δικό μου.
Κάνε κλικ βρε συμπεθερε να δεις, τι φοβάσαι;
Το έχω στις πρωινές αναγνώσεις με τα άλλα σάιτ, αλλά τελικά έκανα και το διόρθωσα το σχόλιο με ανάλυση και σύγκριση με το 3 αιρκρος από οικονομικής απόψεως σε συνδυασμό με τον εξοπλισμό.
-
Εντάξει, είμαι σίγουρος τελικά πως μας διαβάζουν!!!
Πρέπει να έγινε συζήτηση με βάση τις τελευταίες 3-4 σελίδες του τοπικού μας.
Μια χαρά λοιπόν η μεσαία στα 32.500€ , παίρνεις καλό μεγάλο Ευρωπαϊκό παραδοσιακό CSUV , δεν μπλέκεις με Κινέζικα αν νιώθεις ανασφάλεια ας έχουν περισσότερο εξοπλισμό και άλογα , κοροϊδεύεις και το λογικό αγγελάκι στην συνειδηση σου που λέει Toyota πιστεύοντας πως και το Citroen είναι υβριδικό , απαξιώνεις και το πανάκριβο Tiguan σε φάση "ασταδιαλα Φρίτζιδες της VW που την είδατε Mercedes " , Sportage /Tucson δεν αρέσουν στις γυναίκες.
Όλα καλά τότε, Citroen όπως πρέπει στην σωστή θέση της κατάταξης των διαθέσιμων επιλογών της κατηγορίας.
-
Δεν τα γράφω μόνο εδώ.
Τους τα στέλνω κιόλας...

-
@vagkirk said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Εντάξει, είμαι σίγουρος τελικά πως μας διαβάζουν!!!
Πρέπει να έγινε συζήτηση με βάση τις τελευταίες 3-4 σελίδες του τοπικού μας.
Μια χαρά λοιπόν η μεσαία στα 32.500€ , παίρνεις καλό μεγάλο Ευρωπαϊκό παραδοσιακό CSUV , δεν μπλέκεις με Κινέζικα αν νιώθεις ανασφάλεια ας έχουν περισσότερο εξοπλισμό και άλογα , κοροϊδεύεις και το λογικό αγγελάκι στην συνειδηση σου που λέει Toyota πιστεύοντας πως και το Citroen είναι υβριδικό , απαξιώνεις και το πανάκριβο Tiguan σε φάση "ασταδιαλα Φρίτζιδες της VW που την είδατε Mercedes " , Sportage /Tucson δεν αρέσουν στις γυναίκες.
Όλα καλά τότε, Citroen όπως πρέπει στην σωστή θέση της κατάταξης των διαθέσιμων επιλογών της κατηγορίας.
Συμφωνώ σε όλα πλην όμως στο αγγελάκι μπορείς να πεις " δεν είμαι toyota αλλά είμαι καλύτερο hybrid από wv και οποιονδήποτε mhev
" -
1200αρι τούρμπο με ο,τι πλεονέκτημα ημιυβριδισμου & αυτόματου επικαλείται η Σιτροεν, αξίζει μέχρι τις οικονομικές εκδόσεις του C4, που έχει χώρους και μάλλον ταξιδεύει κι ωραία, στα χρήματα ενός γιαρις. Μέχρι εκεί.
-
@piliourits said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
1200αρι τούρμπο με ο,τι πλεονέκτημα ημιυβριδισμου & αυτόματου επικαλείται η Σιτροεν, αξίζει μέχρι τις οικονομικές εκδόσεις του C4, που έχει χώρους και μάλλον ταξιδεύει κι ωραία, στα χρήματα ενός γιαρις. Μέχρι εκεί.
Συμφωνώ. Τουλάχιστον στα λεφτά του c4 λες δεν έδωσα μια περιουσία. Στα 30 φεύγα του c5 και με όσα ακούγονται για την στελαντις χίλιες φορές το ρίσκο του κινεζικού...
-
Μεγάλη ήττα σας έρχεται με τις τιμές του 5 αιρκρός που πλέον στην μεσαία έκδοση των 32000 είναι ανώτερο από κάθε έκδοση της 1,8 Κορόλα Κρος, έστω και αν έχει τρικύλινδρο τούρμπο, απέναντι στο ατμοσφαιρικό 1,8.
Τα όσα ακούγονταν για την Στελλάντις, να θυμίσω ότι στην κεντρική Ευρώπη η εγγύηση είναι 8 χρόνια 150000 χλμ.
Το πότε θα έρθει εδώ θα το δούμε. Τώρα είναι 5 χρόνια 100000 χλμ.
-
Ρε cruiser μην Μητσοτακιζης συγκρίνεις τον κινητήρα της Toyota και το σύστημα της με αυτο της stellantis? Ρε φιλε πραγματικά να το κοιτάξεις αυτό...
-
Το έχω κοιτάξει και μου είπαν να σας πω να το κοιτάξετε...
Και μια και πρέπει να το κοιτάξετε, κοιτάξτε τα τέστ του Αυτοτρίτη που είχε σήμερα το 5 αιρκρος και πριν λίγες μέρες το Κορόλα Κρος το 1,8.
Διαβάστε και βγάλτε συμπέρασμα γιατί βαριέμαι να τα κάνω αυτά.
-
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Μεγάλη ήττα σας έρχεται με τις τιμές του 5 αιρκρός που πλέον στην μεσαία έκδοση των 32000 είναι ανώτερο από κάθε έκδοση της 1,8 Κορόλα Κρος, έστω και αν έχει τρικύλινδρο τούρμπο, απέναντι στο ατμοσφαιρικό 1,8.
Γελάνε και οι πέτρες...
-
Εχω μπει σε πόσα φόρουμ ... Η stellantis εχει καταστρέψει ολες τις μαρκες . Οι ιδιοι Γάλλοι τους κράζουν ανελέητα . Τι να δω? Οταν δουλεύει ειναι καλο . ΟΤΑΝ
-
Μην την αγοράζετε εσείς.
Καλά κάνουν και τους κράζουν οι Γάλλοι.
Μακάρι να τους έκραζαν τους δικούς τους και οι Γερμανοί και οι Γιαπωνέζοι και οι Κινέζοι.
Αλλά εκεί η νοοτροπία είναι άλλη. Την είδαμε πριν 80 χρόνια.
-
Πάλι, πάλι αναφορά στο Β' ΠΠ; ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
-
Θα έχουμε και άλλες γιατί δεν ξεμπλέξαμε ακόμα με τους ενόχους, ως Ευρώπη.
-
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Θα έχουμε και άλλες γιατί δεν ξεμπλέξαμε ακόμα με τους ενόχους, ως Ευρώπη.
Σε αυτό συμφωνούμε!
Απλά διαφωνούμε στο ποιοι είναι οι ένοχοι!Όσον αφορά το C5 aircross είναι αξιοπρόσεκτο σαν οικογενειακό suv το οποίο θα πάει σε κάποιον πατημένο χωματόδρομο.
Άλλο που ελάχιστα θα πατήσουν χώμα έστω και σαν χώμα που έπεσε από κάποιο φορτηγό. -
Citroen C5 Aircross: Οδηγούμε το BEV στη Δανία

https://www.4troxoi.gr/dokimes/paroysiaseis/citroen-c5-aircross-2/
-
-
Δηλαδή η μεσαία πλάγκ ιν βγαίνει κάτω από 40000 ?
Ενδιαφέρον.
-
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Δηλαδή η μεσαία πλάγκ ιν βγαίνει κάτω από 40000 ?
Ενδιαφέρον.
Πόθεν προκύπτει αυτό;
CITROEN C5 AIRCROSS 2025


