Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα
    • 1
    • 2
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 22 / 25
    Περί αυτοκίνησης
    44
    492
    10859
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol @criuser last edited by dettol

      @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      @nascar1 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      Για καφέ ήμουν και μετά ελαφρύ φαγητό. Και μετά λίγο κίνηση στην Αθήνα για μια δουλειά στο Φάληρο και επιστροφή. 2 ώρες στο τιμόνι.

      Ανέβηκε και η μέση κατανάλωση. Από 5,7 σε 5,8.

      Αν είχες ηλεκτρικό, ακόμα και κινέζικο, θα έβλεπες ότι η μετακίνηση θα ήταν πολύ πιο εύκολη και οικονομική.. Ααααα και η μέση κατανάλωση θα έπεφτε!!!

      Σιγά μην είχα ηλεκτρικό και δη κινέζικο για κάτι που θα κάνω 1-2 φορές τον χρόνο και αν.

      Ερώτηση :

      Τι πέφτει κάθε μέρα ?

      Απάντηση :

      Η τιμή κάποιου κινέζικου μπας και πουλήσει...

      Μου το θύμισε το άρθρο των 4τ..

      https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/geely-meiomenes-times-gia-to-ex5-anoigei-to-proto-katastima-sto-maroysi/?_gl=13vvika_gaNTk2MTAzNjAzLjE3NjIyNzg4NTc._up*MQ..

      Μας διευκολύνει λέει....😁 😀

      Ευφημισμός της φράσης, κατεβάζουμε βρακιά για να πουλήσουμε...😂

      να 'σαι καλα βρε βασιλη! εκτος απο το dolphin και το tiggo 4, ημουν σιγουρος οτι ξεχνουσα μια ακομα σουπερ ευκαιριαρα. Εχουμε τωρα αυτην την κουβεντα με τον @antonmone . Αυτο ειχα ξεχασει! το ex5!!

      rule of thumb για οποιον ψαχνει σουπερ ευκαιρια για αμαξι ειναι να βλεπει τι κοροϊδευει περισσοτερο ο criuser 🙂

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • C
        criuser last edited by

        Σε 2-3 μήνες που θα ξαναρίξει την τιμή για τις Απόκριες θα είναι ακόμα μεγαλύτερη ευκαιρία...😁

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
        Εμαθα...

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          dettol @criuser last edited by

          @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

          Σε 2-3 μήνες που θα ξαναρίξει την τιμή για τις Απόκριες θα είναι ακόμα μεγαλύτερη ευκαιρία...😁

          black friday ευκαιριες παντως εγω απο την πεζω θυμαμαι τα τελευταια χρονια

          C 1 Reply Last reply Reply Quote 8
          • A
            andya3 last edited by

            Το τι ψάρια θα πιάσουν τα Κινέζικα στην Ευρώπη θα το αξιολογήσουμε σε μερικά χρόνια.

            Όχι από άποψη αξιοπιστίας, υποστήριξης κλπ, αυτά δεν ενδιαφέρουν την ΕΕ και τις ευρωπαικές αυτοκινητοβιομηχανίες, είναι θέματα και επιλογές των καταναλωτών.

            Η τιμή θα παίξει ρόλο κυρίως. Πόσο θα πουλιούνται τα κινέζικα αν και όταν αρχίσουν να παράγονται στην Ευρώπη.

            Προς το παρόν πιστεύω ότι η ΕΕ δεν αχολείται ιδιαίτερα με το θέμα, κάνει λίγο τα στραβά μάτια. Ειδικά οι Γερμανοί πουλάνε πολύ-πολύ περισσότερα αυτοκίνητα στην Κίνα απ' ότι οι Κινέζοι στην Ευρώπη, δεν θα ρισκάρουν μια σύγκρουση που θα τους κάνει ζημιά.

            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              civil357 @criuser last edited by

              @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

              Τώρα για την Κίνα και πόσο υπερδύναμη ήταν, δυστυχώς η Ιστορία έχει άλλη άποψη, αφού και με τους Ευρωπαίους και με τους Μογγόλους και κυρίως με τους Ιάπωνες είχαν μεγάλα θέματα, που δεν θα έπρεπε να δικαιολογούνται λόγω του πληθυσμού τους.

              Μόνο εδώ διαφωνούμε, καθώς μιλάμε για μία αυτοκρατορία με ζωή πάνω από 2,5 χιλιετίες και "πιάνεσαι" από μικρές συγκριτικά ιστορικούς περιόδους για τις οποίες πάλι διαφωνώ στην ουσία τους.
              Είμαι όμως σίγουρα εκτός θέματος (μόνο στο συνθετικό Κίνα πέφτω μέσα), οπότε δεν ¨κουράζω" άλλο.

              C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                criuser @dettol last edited by

                @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                Σε 2-3 μήνες που θα ξαναρίξει την τιμή για τις Απόκριες θα είναι ακόμα μεγαλύτερη ευκαιρία...😁

                black friday ευκαιριες παντως εγω απο την πεζω θυμαμαι τα τελευταια χρονια

                Η πεζώ παίζει διαχρονικά αυτό το παιχνίδι, όπως και άλλες μάρκες...

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                Εμαθα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  criuser @civil357 last edited by

                  @civil357 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                  @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                  Τώρα για την Κίνα και πόσο υπερδύναμη ήταν, δυστυχώς η Ιστορία έχει άλλη άποψη, αφού και με τους Ευρωπαίους και με τους Μογγόλους και κυρίως με τους Ιάπωνες είχαν μεγάλα θέματα, που δεν θα έπρεπε να δικαιολογούνται λόγω του πληθυσμού τους.

                  Μόνο εδώ διαφωνούμε, καθώς μιλάμε για μία αυτοκρατορία με ζωή πάνω από 2,5 χιλιετίες και "πιάνεσαι" από μικρές συγκριτικά ιστορικούς περιόδους για τις οποίες πάλι διαφωνώ στην ουσία τους.
                  Είμαι όμως σίγουρα εκτός θέματος (μόνο στο συνθετικό Κίνα πέφτω μέσα), οπότε δεν ¨κουράζω" άλλο.

                  Απλά όταν εμείς ιστορικά που είμαστε ελάχιστοι διατηρήσαμε για αιώνες αυτοκρατορίες, είναι απαράδεκτο τόσο μεγάλη χώρα να πέφτει στα νύχια αποικιοκρατών και ιαπώνων και μογγόλων.

                  Απλά και μόνο λόγω πληθυσμού που θα έβγαζε πραγματικούς και όχι πήλινους στρατιώτες.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                  Εμαθα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jousis @jousis last edited by

                    @jousis said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                    Μου φάνηκαν (byd dolphin + surf) μαλακά πολύ και όχι τόσο παιχνιδιάρικα. Σαν κάτι να μην μου πήγαινε καλά με το στήσιμο δλδ. Δεν είναι οτι είχαν κάτι κακό κακό, δεν μπορώ να το εξηγήσω.

                    Ξεκάθαρα πάντως έχω άδικο για το δελφίνι, το βλέπω προβλέψιμο, πετάει λίγο κώλο όμορφα και δεν βλέπω τραγικό body roll.
                    Αν φαίνονται μαλακές οι αναρτήσεις αλλά ταυτόχρονα τα πάει καλά στο moose είναι θετικό, όχι αρνητικό.
                    (οκ, μην με μαλώσετε, με ένα απλό τεστ ντράιβ δεν μπορείς να τα δεις αυτά 😁 )

                    Youtube Video

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • D
                      dg79 last edited by

                      Μια μικρή σημείωση, το συγκεκριμένο δε φοράει linglong comfortmaster, αλλά hankook ventus prime 4, το οποίο σύμφωνα με το tirelab σε wet και dry handling είναι πολύ καλύτερο του linglong.

                      Γενικά όμως είναι ένα ασφαλές, προβλέψιμο αυτοκίνητο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                      • cirus
                        cirus last edited by cirus

                        προφανες ειναι ενα ασφαλες αυτοκινητο και προβλεψιμο στις αντιδρασεις κτλ αλιμονο

                        Στο moose test δεν φαινεται ποσο καλά στριβει το αμαξι αλλα ποσο καλά και παρεμβατικα ειναι τα ηλετρονικα συστηματα esp κτλ ωστε να μην χαθει ο ελεγχος του αυτοκινητου

                        Πολυ μαλακες αναρτησεις (παραπανω της δικης μου προτιμησης) βαζουν οι κινεζοι οχι γιατι δεν μπορουν να βαλουν αλλες αλλα γιατι θελουν να προσφερουν οσο πιο ανετα αυτοκινητα γινεται. Προφανως αυτό σε πιο γρηγορη οδηγηση θα οδηγησει σε πλευση κτλ. Επικυνδινο ΔΕΝ ειναι απλα δεν σε κανει να θες να οδηγεις το αυτοκινητο σβελτα αλλα χαλαρα. Γιαυτο φτιαχθηκε και γιαυτο που φτιαχθηκε ειναι πολύ καλό.

                        και πολύ vfm ειναι και εξαιρετικο βαθμο θα του εβαζα γενικα εκτος της εμφανισης που το βρισκω πολύ ασχημο αλλα ειναι υποκειμενικο αυτο. Εξαλου ακομα και ασχημο θα το διαλεγα να το εχω λογω του VFM

                        Cirus the virus

                        ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • D
                          dg79 last edited by

                          Επιπλέον, η μαλακή ανάρτηση τερματίζει απότομα και χτυπάει αν με ταχύτητα πετύχεις μεγάλες ανωμαλίες στο δρόμο.
                          Πχ αν έρχεσαι από δυτική είσοδο Θεσσαλονίκης προς το κέντρο, στο κόμβο για τα ΚΤΕΛ έχει ένα "σκαλοπάτι" πάνω στη γέφυρα. Εκεί αν πας πάνω από 110 (υποθετικό σενάριο 😊 ) η ανάρτηση τερματίζει και ακούς το δυσάρεστο "γκουπ". Οπότε όπως έγραψε ο cirus, το αμάξι σε σπρώχνει σε πιο χαλαρό ρυθμό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • katafractos17
                            katafractos17 last edited by

                            Αλλά τα μάτια του λαγού κι άλλα της κουκουβάγιας

                            Κινέζικο SUV απέτυχε παταγωδώς στην προσπάθεια να μιμηθεί το κατόρθωμα ανάβασης 999 σκαλιών του Range Rover Sport

                            Youtube Video

                            Youtube Video

                            Youtube Video

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              criuser last edited by

                              Βγάζει ένα Β σούβ η λήπμοτορ και στα γαλλικά σάιτ λένε ότι μπορεί να κανιβαλίσει τα άλλα ηλεκτρικά στελλάντις, όπως και άλλων μαρκών.

                              Ενδιαφέρον έχουν τα σχόλια. Αφού κράζουν όλοι την φόλκς που παρέδωσε τα ηλεκτρικά της στους κινέζους, κράζουν τα κινέζικα ότι δεν έχουν υποστήριξη μετά την πώληση και καθόλου μεταπώληση, έτσι το ποσοστό τους μένει κάπου στο 6 %, οπότε λένε γιατί να ανησυχήσουν οι Ευρωπαίοι.

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                              Εμαθα...

                              A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A d P
                                A d P moderator @criuser last edited by

                                @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                Βγάζει ένα Β σούβ η λήπμοτορ και στα γαλλικά σάιτ λένε ότι μπορεί να κανιβαλίσει τα άλλα ηλεκτρικά στελλάντις, όπως και άλλων μαρκών.

                                Ενδιαφέρον έχουν τα σχόλια. Αφού κράζουν όλοι την φόλκς που παρέδωσε τα ηλεκτρικά της στους κινέζους, κράζουν τα κινέζικα ότι δεν έχουν υποστήριξη μετά την πώληση και καθόλου μεταπώληση, έτσι το ποσοστό τους μένει κάπου στο 6 %, οπότε λένε γιατί να ανησυχήσουν οι Ευρωπαίοι.

                                Αυτό εννοείς;
                                👇

                                https://forum.4troxoi.gr/post/11000356044

                                I EAT MILF AND COOKIES

                                C V 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  criuser @A d P last edited by

                                  @a-d-p said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                  @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                  Βγάζει ένα Β σούβ η λήπμοτορ και στα γαλλικά σάιτ λένε ότι μπορεί να κανιβαλίσει τα άλλα ηλεκτρικά στελλάντις, όπως και άλλων μαρκών.

                                  Ενδιαφέρον έχουν τα σχόλια. Αφού κράζουν όλοι την φόλκς που παρέδωσε τα ηλεκτρικά της στους κινέζους, κράζουν τα κινέζικα ότι δεν έχουν υποστήριξη μετά την πώληση και καθόλου μεταπώληση, έτσι το ποσοστό τους μένει κάπου στο 6 %, οπότε λένε γιατί να ανησυχήσουν οι Ευρωπαίοι.

                                  Αυτό εννοείς;
                                  👇

                                  https://forum.4troxoi.gr/post/11000356044

                                  link

                                  https://www.caradisiac.com/le-leapmotor-a10-va-t-il-massacrer-les-petits-suv-electriques-de-stellantis-218894.htm

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                  Εμαθα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dettol last edited by dettol

                                    Τσάμπα θα αγχώνονται και οι Γερμανοί μάλλον. Πάρε ένα τηλ βρε criuser τον ceo της vag να τον καθησυχάσεις.

                                    Youtube Video

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • ntinaras
                                      ntinaras @cirus last edited by

                                      @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                      προφανες ειναι ενα ασφαλες αυτοκινητο και προβλεψιμο στις αντιδρασεις κτλ αλιμονο

                                      Στο moose test δεν φαινεται ποσο καλά στριβει το αμαξι αλλα ποσο καλά και παρεμβατικα ειναι τα ηλετρονικα συστηματα esp κτλ ωστε να μην χαθει ο ελεγχος του αυτοκινητου

                                      Πολυ μαλακες αναρτησεις (παραπανω της δικης μου προτιμησης) βαζουν οι κινεζοι οχι γιατι δεν μπορουν να βαλουν αλλες αλλα γιατι θελουν να προσφερουν οσο πιο ανετα αυτοκινητα γινεται. Προφανως αυτό σε πιο γρηγορη οδηγηση θα οδηγησει σε πλευση κτλ. Επικυνδινο ΔΕΝ ειναι απλα δεν σε κανει να θες να οδηγεις το αυτοκινητο σβελτα αλλα χαλαρα. Γιαυτο φτιαχθηκε και γιαυτο που φτιαχθηκε ειναι πολύ καλό.

                                      και πολύ vfm ειναι και εξαιρετικο βαθμο θα του εβαζα γενικα εκτος της εμφανισης που το βρισκω πολύ ασχημο αλλα ειναι υποκειμενικο αυτο. Εξαλου ακομα και ασχημο θα το διαλεγα να το εχω λογω του VFM

                                      Εγώ θα ήθελα να τις αλλάξω κάποια στιγμή με coilover και να χαμηλώσει λίγο, αλλά φοβάμαι πως θα βρίσκουν οι πόρτες στα πεζοδρόμια...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • V
                                        vagkirk @A d P last edited by

                                        @a-d-p said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                        @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                        Βγάζει ένα Β σούβ η λήπμοτορ και στα γαλλικά σάιτ λένε ότι μπορεί να κανιβαλίσει τα άλλα ηλεκτρικά στελλάντις, όπως και άλλων μαρκών.

                                        Ενδιαφέρον έχουν τα σχόλια. Αφού κράζουν όλοι την φόλκς που παρέδωσε τα ηλεκτρικά της στους κινέζους, κράζουν τα κινέζικα ότι δεν έχουν υποστήριξη μετά την πώληση και καθόλου μεταπώληση, έτσι το ποσοστό τους μένει κάπου στο 6 %, οπότε λένε γιατί να ανησυχήσουν οι Ευρωπαίοι.

                                        Αυτό εννοείς;
                                        👇

                                        https://forum.4troxoi.gr/post/11000356044

                                        Όχι ρε σεις , δεν είναι δυνατόν.

                                        Είχαμε τα κακέκτυπα του C3 με τις γνωστές μάρκες του ομίλου, τώρα θα έχουμε και Κινέζικο κακέκτυπο!!!!

                                        Η μήπως έγινε εξαρχής το αντίθετο, πήραν έτοιμη Κινεζική λύση και την παρουσίασαν ως Γαλλικό;

                                        Γι'αυτό δεν το βάζουν για crash tests ;

                                        Όταν λέω εγώ πως στο τέλος θα μείνουν μόνο δύο παραδοσιακές μάρκες στην αγορά, η VW και η Toyota δεν με ακούτε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Οταν ξυπνήσεις τεντώσου πριν σηκωθείς γιατί κοιμάσαι βαθειά...😊

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                          Εμαθα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            panormus772 last edited by panormus772

                                            Είδα αυτο το άρθρο στο FB κι είπα να το ποστάρω,γιατί θεωρώ είναι μια γνώμη αρκετά κοντά στη σημερινή πραγματικότητα:

                                            " Τι μου 'χει κάνει εντύπωση με τα κινεζικά
                                            Το γράφω όπως μου 'ρχεται. Kατευθείαν. Χωρίς φίλτρο.
                                            Ούτε για να κολακεύσω τις κινεζικές εταιρείες, αυτές που κάθε τρεις και λίγο έρχεται μία καινούργια στην Ελλάδα, ούτε για να κατευνάσω τους πολλούς βενζινοαίματους που ακολουθούν το 4Drivers.
                                            Ούτως ή άλλως το κάθε είδους κοινό έχει τις προτιμήσεις του και μάλλον δύσκολα τις μετατοπίζει.
                                            Λοιπόν, βασικά, είναι δύο πράγματα: πρώτον, πόσο ποιοτικά δείχνουν εντός καμπίνας. Το πρώτο ψιλοσόκ, θυμάμαι, το 'χα πάθει όταν, πριν κάνα ενάμισυ χρόνο, είχε κάνει το λανσάρισμά της στην ελληνική αγορά η #BYD, στο Ζάππειο.
                                            Είχα μπει, για πρώτη φορά, μέσα στα αυτοκίνητά της και, θυμάμαι, άγγιζα, κούναγα διακόπτες και υλικά μπας και κάτι μετακινηθεί, μύριζα (ναι, παίζει ρόλο κι αυτό) και γενικώς μόλις είχε γίνει μια πρώτη ανατροπή σε μια δικαιολογημένα επιφυλακτική πρώτη προσέγγιση.
                                            Διάολε, έδειχναν πραγματικά καλά φτιαγμένα. Το πρώτο οχυρό της λεγόμενης «κινεζιάς» είχε αρχίσει να εμφανίζει σοβαρές ρωγμές.
                                            Έκτοτε, έχοντας δει από κοντά, καθώς και οδηγήσει, αρκετά απ' τα διάφορα κινεζικά που κυκλοφορούν στην Ελλάδα, η αρχική εντύπωση επιβεβαιώνεται.
                                            Ναι, δείχνουν απροσδόκητα φροντισμένα. Συμπαγή. Με ωραία και καλαίσθητα υλικά. Για παράδειγμα, το Leapmotor Β10 που είδα πρόσφατα, έτσι έδειχνε. Πειστικά ποιοτικό. Μου 'χει συμβεί το ίδιο και με τα περισσότερα κινεζικά.
                                            Δεν ξέρω πώς τόσο γρήγορα οι Κινέζοι μπόρεσαν να εμπεδώσουν τα ουσιαστικά αλλά και πιασάρικα στοιχεία του βιομηχανικού σχεδιασμού ή πώς κατάφεραν να φτιάξουν σωστό τελικό προϊόν. Όμως το 'καναν.
                                            Πήραν ευρωπαϊκές μεταγραφές; Ναι, έγινε κι αυτό. Και πού δεν γίνεται; Όμως ακόμα και τέτοιες δεν αρκούν αν τα μεγάλα αφεντικά δεν έχουν πεισθεί και μπολιαστεί με τη νέα αισθητική.
                                            Το δεύτερο που μου 'κανε εντύπωση είναι ότι, γενικά, παρά το βάρος των αμαξωμάτων, παρά το νεοσύστατο της τεχνολογίας και της άγουρης ακόμα καθιέρωσής της, στρίβουν. Ναι, αυτό. Στρίβουν. Όπως το διαβάζεις.
                                            Για να προλάβω το «πυροβολημένα» στριφτερό κοινό, δεν εννοώ να πάρεις το κινεζικό SUV των δύο, και πλέον, τόνων και να κατεβαίνεις γιούρια Ωρωπό ή να χώνεσαι στου Μερκούρη τα στενά. Λέμε, σε ρεαλιστικές συνθήκες υψηλών ταχυτήτων.
                                            Προσωπικά, ο συνδυασμός των δύο αυτών στοιχείων συνεχίζει να με εκπλήσσει. Κι αν εκπλήσσει κάποιον ταγμένο στο σασπένς της οδήγησης (όπως ο γράφων), μπορώ να υποθέσω πόσο πολύ πιο εύκολα μπορεί να πείσει το μέσο κοινό.
                                            Φυσικά, δεν είναι όλα αγγελικά πλασμένα. Όπως έλεγα σε έναν συνάδελφο σε μια παρουσίαση, αυτό που, εκτιμώ, γίνεται μανιέρα στα κινεζικά έχει να κάνει με το συνεχώς και αδιακρίτως επαναλαμβανόμενο μοτίβο σχεδίασης του κόκπιτ.
                                            Δηλαδή, ξέρεις πριν καν ανοίξεις την πόρτα και μπεις μέσα, ότι θα δεις έναν άκρατο μινιμαλισμό, υπερβολικό μερικές φορές, και μία τεράστια κεντρική οθόνη. Όλοι αυτό. Όλοι το ίδιο. Copy, paste.
                                            Προφανώς η επιδραστικότητα της Tesla ήταν -και παραμένει- πανίσχυρη όσον αφορά το ντιζάιν εντός καμπίνας. Δίδαξε κόσμο και ντουνιά. Αν μ΄αρέσει; Όχι. Το βαριέμαι και μου λείπει το ιδιαίτερο της κάθε ταυτότητας.
                                            Μ' αυτά και με 'κείνα, περιμένω -μπορεί και άδικα- τον Κινέζο κατασκευαστή που θα προτείνει κάτι διαφορετικό. Κάτι που δεν θα μπερδεύεις το κόκπιτ του με μιας άλλης μάρκας. Κάτι δικό του. Ή, έστω, να το βρει κάπου ανάμεσα. Ας πούμε, το Sealion που οδήγησα πρόσφατα έχει μία τέτοια μείξη. Επιλογέα α λά BMW, μπουτόν στην κεντρική κονσόλα, έχει μια πιο «ανθρώπινη» προσέγγιση και όχι ψύχρα κλινικής.
                                            Μέχρι τότε, όπως λένε, οι προκαταλήψεις είναι για να πέφτουν. Και, ομολογώ, είχα κι εγώ πολλές από δαύτες.
                                            #Γνώμη: John Konstantopoulos
                                            Photo: Photo: 4Drivers / Δ. Μανώλαρος
                                            "

                                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 22 / 25
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr