-
Το πετρέλαιο με το θέμα καδένας/αντ μπλού βγήκε το 2019 με τον 1,5.
Ο 1,6 δεν είχε τέτοια θέματα.
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Το πετρέλαιο με το θέμα καδένας/αντ μπλού βγήκε το 2019 με τον 1,5.
Ο 1,6 δεν είχε τέτοια θέματα.
Σωστά για το πετρέλαιο,βγήκε λογικά το 18,εμένα ήταν 05/18 η παραγγελία του crossland.Ο 1.6 δεν πρέπει να είχε καθόλου adblue.
-
Ο 1,6 απέκτησε adblue τέλη του 15. Το έχω στο 208 που είναι του 16 και το έχει και φίλος σε c4 που το πήρε αρχές του 16 επίσης.
-
-
@cruiser Αν απευθύνεσαι σε εμένα γιατί δεν παραθέτεις, να ξέρεις πως ακόμα στην οικογένεια έχουμε xsara vts 1.6 (21 χρόνια). Καμία αντιπάθεια κοινώς γιατί έχω κάνει τα όσα με αυτό το αυτοκίνητο.
Πάμε παρακάτω… ομορφιά, σχεδιασμό κλπ κλπ δεν θα σχολιάσω επειδή είναι υποκειμενικά.
Αλλά το τραγικό της κατάστασης του μοτέρ που το έχουν βάλει σε τόσα άλλα αμαξώματα και ξερνάει βλάβες δεν μπορούμε να το κρύψουμε. Τι να κάνουμε τους τυφλούς; Οι δικαιολογίες είναι του κωλου κατ έμε.
Οπως και το ότι πουλάνε αυτοκίνητα οικογενειακά και δεν μπορείς να ξέρεις ότι θα επιβιώσεις ή όχι σε περίπτωση τρακαρίσματος… δηλαδή έλεος ρε σύ. 2025 έχουμε. Αν μπήκανε Γερμανοί, Ιταλοί και δεν ξέρω τι δεν με νοιάζει. Το τελικό προϊόν που πουλάνε με το σήμα του λοχία ή του λιονταριού μένει.
Επίσης έχω πρωτο ξάδερφο που δουλεύει στο σέρβις της Peugeot τα τελευταία 20 χρόνια. Πλέον ο Νο1 στο σέρβις. Άσε να ξέρουμε και εμείς κάποια πράγματα για βλάβες και κατά πόσο περνάνε στα συνεργεία. -
@chrisk6 said in PEUGEOT FORUM:
@cruiser Αν απευθύνεσαι σε εμένα γιατί δεν παραθέτεις, να ξέρεις πως ακόμα στην οικογένεια έχουμε xsara vts 1.6 (21 χρόνια). Καμία αντιπάθεια κοινώς γιατί έχω κάνει τα όσα με αυτό το αυτοκίνητο.
Πάμε παρακάτω… ομορφιά, σχεδιασμό κλπ κλπ δεν θα σχολιάσω επειδή είναι υποκειμενικά.
Αλλά το τραγικό της κατάστασης του μοτέρ που το έχουν βάλει σε τόσα άλλα αμαξώματα και ξερνάει βλάβες δεν μπορούμε να το κρύψουμε. Τι να κάνουμε τους τυφλούς; Οι δικαιολογίες είναι του κωλου κατ έμε.
Οπως και το ότι πουλάνε αυτοκίνητα οικογενειακά και δεν μπορείς να ξέρεις ότι θα επιβιώσεις ή όχι σε περίπτωση τρακαρίσματος… δηλαδή έλεος ρε σύ. 2025 έχουμε. Αν μπήκανε Γερμανοί, Ιταλοί και δεν ξέρω τι δεν με νοιάζει. Το τελικό προϊόν που πουλάνε με το σήμα του λοχία ή του λιονταριού μένει.
Επίσης έχω πρωτο ξάδερφο που δουλεύει στο σέρβις της Peugeot τα τελευταία 20 χρόνια. Πλέον ο Νο1 στο σέρβις. Άσε να ξέρουμε και εμείς κάποια πράγματα για βλάβες και κατά πόσο περνάνε στα συνεργεία.Τι θεματα εχουν στην συγκρουση ?
Τον Β.Λ εδω Γιαννενα λες?
-
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@chrisk6 said in PEUGEOT FORUM:
@cruiser Αν απευθύνεσαι σε εμένα γιατί δεν παραθέτεις, να ξέρεις πως ακόμα στην οικογένεια έχουμε xsara vts 1.6 (21 χρόνια). Καμία αντιπάθεια κοινώς γιατί έχω κάνει τα όσα με αυτό το αυτοκίνητο.
Πάμε παρακάτω… ομορφιά, σχεδιασμό κλπ κλπ δεν θα σχολιάσω επειδή είναι υποκειμενικά.
Αλλά το τραγικό της κατάστασης του μοτέρ που το έχουν βάλει σε τόσα άλλα αμαξώματα και ξερνάει βλάβες δεν μπορούμε να το κρύψουμε. Τι να κάνουμε τους τυφλούς; Οι δικαιολογίες είναι του κωλου κατ έμε.
Οπως και το ότι πουλάνε αυτοκίνητα οικογενειακά και δεν μπορείς να ξέρεις ότι θα επιβιώσεις ή όχι σε περίπτωση τρακαρίσματος… δηλαδή έλεος ρε σύ. 2025 έχουμε. Αν μπήκανε Γερμανοί, Ιταλοί και δεν ξέρω τι δεν με νοιάζει. Το τελικό προϊόν που πουλάνε με το σήμα του λοχία ή του λιονταριού μένει.
Επίσης έχω πρωτο ξάδερφο που δουλεύει στο σέρβις της Peugeot τα τελευταία 20 χρόνια. Πλέον ο Νο1 στο σέρβις. Άσε να ξέρουμε και εμείς κάποια πράγματα για βλάβες και κατά πόσο περνάνε στα συνεργεία.Τι θεματα εχουν στην συγκρουση ?
Τον Β.Λ εδω Γιαννενα λες?
Μάλλον αυτό εννοεί,, αλλά πρόκειται για έκδοση με 2 αερόσακους μόνο
https://www.latinncap.com/en/result/186/citroen-c3-aircross--new-aircross-+-2-airbags -
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@chrisk6 said in PEUGEOT FORUM:
@cruiser Αν απευθύνεσαι σε εμένα γιατί δεν παραθέτεις, να ξέρεις πως ακόμα στην οικογένεια έχουμε xsara vts 1.6 (21 χρόνια). Καμία αντιπάθεια κοινώς γιατί έχω κάνει τα όσα με αυτό το αυτοκίνητο.
Πάμε παρακάτω… ομορφιά, σχεδιασμό κλπ κλπ δεν θα σχολιάσω επειδή είναι υποκειμενικά.
Αλλά το τραγικό της κατάστασης του μοτέρ που το έχουν βάλει σε τόσα άλλα αμαξώματα και ξερνάει βλάβες δεν μπορούμε να το κρύψουμε. Τι να κάνουμε τους τυφλούς; Οι δικαιολογίες είναι του κωλου κατ έμε.
Οπως και το ότι πουλάνε αυτοκίνητα οικογενειακά και δεν μπορείς να ξέρεις ότι θα επιβιώσεις ή όχι σε περίπτωση τρακαρίσματος… δηλαδή έλεος ρε σύ. 2025 έχουμε. Αν μπήκανε Γερμανοί, Ιταλοί και δεν ξέρω τι δεν με νοιάζει. Το τελικό προϊόν που πουλάνε με το σήμα του λοχία ή του λιονταριού μένει.
Επίσης έχω πρωτο ξάδερφο που δουλεύει στο σέρβις της Peugeot τα τελευταία 20 χρόνια. Πλέον ο Νο1 στο σέρβις. Άσε να ξέρουμε και εμείς κάποια πράγματα για βλάβες και κατά πόσο περνάνε στα συνεργεία.Τι θεματα εχουν στην συγκρουση ?
Τον Β.Λ εδω Γιαννενα λες?
Εδώ Αττική είναι. Όχι πάνω.
Για σύγκρουση μιλάω για το γεγονός πως δεν τα τεσταρουν για τους χ,ψ λόγους τους(τραγικό ότι και αν είναι).
Δεν μιλάμε για Ινδικά και άλλων ηπείρων τεστ. Τουλάχιστον Ευρώπη…έπρεπε να ξέρει ο άλλος τι αγοράζει. Βέβαια έτσι το σκέφτομαι εγώ. Άλλον μπορεί να μην τον ενδιαφέρει. -
@chrisk6 said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@chrisk6 said in PEUGEOT FORUM:
@cruiser Αν απευθύνεσαι σε εμένα γιατί δεν παραθέτεις, να ξέρεις πως ακόμα στην οικογένεια έχουμε xsara vts 1.6 (21 χρόνια). Καμία αντιπάθεια κοινώς γιατί έχω κάνει τα όσα με αυτό το αυτοκίνητο.
Πάμε παρακάτω… ομορφιά, σχεδιασμό κλπ κλπ δεν θα σχολιάσω επειδή είναι υποκειμενικά.
Αλλά το τραγικό της κατάστασης του μοτέρ που το έχουν βάλει σε τόσα άλλα αμαξώματα και ξερνάει βλάβες δεν μπορούμε να το κρύψουμε. Τι να κάνουμε τους τυφλούς; Οι δικαιολογίες είναι του κωλου κατ έμε.
Οπως και το ότι πουλάνε αυτοκίνητα οικογενειακά και δεν μπορείς να ξέρεις ότι θα επιβιώσεις ή όχι σε περίπτωση τρακαρίσματος… δηλαδή έλεος ρε σύ. 2025 έχουμε. Αν μπήκανε Γερμανοί, Ιταλοί και δεν ξέρω τι δεν με νοιάζει. Το τελικό προϊόν που πουλάνε με το σήμα του λοχία ή του λιονταριού μένει.
Επίσης έχω πρωτο ξάδερφο που δουλεύει στο σέρβις της Peugeot τα τελευταία 20 χρόνια. Πλέον ο Νο1 στο σέρβις. Άσε να ξέρουμε και εμείς κάποια πράγματα για βλάβες και κατά πόσο περνάνε στα συνεργεία.Τι θεματα εχουν στην συγκρουση ?
Τον Β.Λ εδω Γιαννενα λες?
Εδώ Αττική είναι. Όχι πάνω.
Για σύγκρουση μιλάω για το γεγονός πως δεν τα τεσταρουν για τους χ,ψ λόγους τους(τραγικό ότι και αν είναι).
Δεν μιλάμε για Ινδικά και άλλων ηπείρων τεστ. Τουλάχιστον Ευρώπη…έπρεπε να ξέρει ο άλλος τι αγοράζει. Βέβαια έτσι το σκέφτομαι εγώ. Άλλον μπορεί να μην τον ενδιαφέρει.Μιλάμε για το ίδιο αυτοκίνητο (τουλάχιστον έτσι φαίνεται εξωτερικά) απλώς έχει 4 αερόσακους και παίρνει 0/8 πόντους στο SIDE POLE IMPACT TEST, γι'αυτό έχει τόση χαμηλή βαθμολογία. Δηλαδή και τέλεια να τα πάει στις υπόλοιπες δοκιμασίες, θα πάρει το πολύ 77% στην προστασία ενηλίκων.
Τα υπόλοιπα αυτοκίνητα τα πηγαίνουν καλύτερα στο LATINCap από ότι στο EuroNCAP
https://www.latinncap.com/en/result/196/peugeot-2008-+-4-airbagsΟρίστε και το αντίστοιχο του EuroNCAP από 2019
https://www.euroncap.com/en/results/peugeot/2008/39126 -
Εχουν βάλει πλέον 6 αερόσακκους στην Ινδία, για αυτό το 3 αιρκρος πήρε 5 αστέρια στο εκεί τέστ, όπως σας ανέβασα.
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Να πούμε εδώ ότι και η Τογιότα με τον 1,33 είχε μεγάλο πρόβλημα, αλλά αυτή την υστερία που βλέπουμε με την Στελλάντις δεν την είδαμε για την Τογιότα.
Η διαφορά είναι ότι αυτό ήτανε ένα μοτέρ από τα 10 που έχει Toyota και για μια πολύ συγκεκριμένη και σύντομη περίοδο. Ενώ στην στελαντις είναι το μοναδικό μοτέρ που έχουν (και το βαζουν παντού δια πασα νοσο και…) και δεν είναι για μια σύντομη και συγκεκριμένη περίοδο αλλά είναι από τότε που βγήκε μέχρι και σήμερα, δηλαδή σχεδόν 10 χρόνια.
-
Δικαιολογίες και υπεκφυγές.
Και της Στελλάντις ένα μοτέρ είναι.
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Και της Στελλάντις ένα μοτέρ είναι.
Δεν ειναι ενα μοτέρ, ειναι το μοναδικο της μοτερ που μπαινει σε ΟΛΑ της τα αμαξια, μερικα αξιας 50.000€. Δεν εχει αλλο μοτερ βενζινης!
-
Εχει το 1,6 στον ΦΕΒ και τώρα βγάζει καινούργιο δίλιτρο.
Μην ξεχνάς ότι μέχρι πρόσφατα ήθελαν να έχουν μόνο ηλεκτρικά μέχρι το 2030.
-
Το περίεργο για εμένα είναι ότι ενώ έχει τόσα θέματα η σειρά Puretch αντί να βγάλουν πρώτα τον νέο 1.5t που λένε ότι εξελίσσουν ακούγεται έντονα ότι πρώτα θα βγάλουν νέο δίλιτρο!
-
Ακούγεται ότι μάλλον θα βάλουν ήπιο υβριδικό και στα πετρέλαια , τον 1.5 και τον 2.2 προκειμένου να πιάσουν το euro 7. Για τον πρώτο , μάλλον θα είναι μόνο στα επαγγελματικά , για τον δεύτερο , ίσως μπεί και επιβατικά.
Στα της πεζό και λοιπών που χρησιμοποιούν κοινές πλατφόρμες , μέχρι του 3008, δεν προβλέπεται να μπεί δίλιτρος. Τελειώνουν στον 1.6 phev.
Από κεί και πάνω (που τελειώνει η πεζό και λοιποί) υπάρχει και κινητήρας δίλιτρος μπριζάτος, κυκλοφορεί στο grand cherokee μέχρις στιγμής , για μεγάλα αμαξώματα , όπως έχουν όλοι οι Γερμανοί ανταγωνιστές της.
Τα έκανε σαλάτα με τον 1.5 diesel η μάρκα , καταστρέφοντας και τη φήμη της για πραγματικά αξιόπιστους πετρελαιοκινητήρες που είχε χτίσει τόσα χρόνια, κάνει μία προσπάθεια να τα μαζέψει ( ανεπιτυχής μάλλον μέχρι στιγμής).
Εγώ την ερώτηση θα την ξανακάνω, η Φορντ τι κάνει με το θέμα ; Έχει κανείς εικόνα ;;; Η τογιότα που χρησιμοποιεί τον ίδιο 1.5 της στα επαγγελματικά της τι κάνει;;; Έχουν και οι δύο τα ίδια προβλήματα; Γιατί αν έχουν και δεν κάνουν τίποτα , ε , τουλάχιστον οι Γάλλοι κάτι προσπαθούν , αν και με το "φέρτο από εδώ και βλέπουμε" , δε γίνεται δουλειά, το αντίθετο.
-
Πολύ σωστό οι προβληματισμοί που θέτει ο φίλος
-
Αν δεν ξεκαθαρίσει η κατάσταση με τους ρύπους και το πότε θα σταματήσουν τα θερμικά από τους πολιτικούς προφανώς δεν θα κάνει κίνηση.
Ο δίλιτρος θα πηγαίνει στις εταιρείες κύρους, μεγάλες Αλφα, Ντι Ες, Τζίπ, ίσως και Λάντσια. Η Μαζεράτι θα είναι πιο πάνω.
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Εχει το 1,6 στον ΦΕΒ και τώρα βγάζει καινούργιο δίλιτρο.
Μην ξεχνάς ότι μέχρι πρόσφατα ήθελαν να έχουν μόνο ηλεκτρικά μέχρι το 2030.
Μονο σε φεβ. Και αυτος ειναι ο πρινς, αλλα παλιο και εξισου προβληματικο μοτερ.
-
Κρατάνε τις παραδόσεις
-
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Εχει το 1,6 στον ΦΕΒ και τώρα βγάζει καινούργιο δίλιτρο.
Μην ξεχνάς ότι μέχρι πρόσφατα ήθελαν να έχουν μόνο ηλεκτρικά μέχρι το 2030.
Μονο σε φεβ. Και αυτος ειναι ο πρινς, αλλα παλιο και εξισου προβληματικο μοτερ.
Εκαναν εξορκισμό στα γερμανικά και είναι εξαιρετικός σύμφωνα με όσα γράφονται.

PEUGEOT FORUM
