-
@mariolas said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Με χρώμα πινακίδες κλπ θα παει 35 κ! Εχει παει απατο ήδη. Ουτε ο cruiser δεν θα το αγόραζε. Κριμα γιατί ειναι ωραίο
Μάλλον 33000€, αν λάβουμε υπόψη την πάγια έκπτωση που έχει η εν Ελλάδι αντιπροσωπεία
-
Από εραστές λευκών καλτσών και πεδίλων δεν περιμένουμε καλό λόγο...

Οπως και από όσους δεν θα ήταν ποτέ υποψήφιοι αγοραστές του.
Πρώτη σύγκριση με τα αδέρφια του. Τιμές προ εκπτώσεων και επιδοτήσεων, από τους καταλόγους των εταιρειών.
Το 3008 και το Γκράντλαντ έχουν βασική έκδοση στα 145 άλογα, στα 33900 και 33200 αντίστοιχα.
Οι μεσαίες εκδόσεις του 145 είναι 5 αιρκρος - 3008 - Γκράντλαντ στα 33973 - 36900 - 35900.
Ενώ στην πλούσια είναι στα 37028 - 40900 - 37500/40000.
Το Γκράνλαντ έχει 2 πλούσιες εκδόσεις στην 145.
Στο φεβ 195 όλοι είναι χωρίς την βασική.
Μεσαία 45742 - 46900 - 48000
Πλούσια 49640 - 50500 - 51500.
Στα ηλεκτρικά οι άλλοι έχουν μόνο με τα 210 άλογα, αλλά εδώ η Σιτροέν φέρνει και την βασική στα 42899.
Μεσαία 44899 - 48900 - 49100
Πλούσια 47900 - 52900 -53900.
Η γενικότερη σύγκριση, δείχνει κάποια βασικά πράγματα.
Αρχικά στην αγορά των 145 δίνει τον επόμενο εξοπλισμό στην τιμή του βασικού των άλλων 2.
Εχει μεγάλη διαφορά τιμής στα ηλεκτρικά από τα άλλα 2.
Αντίθετα η διαφορά είναι ελάχιστη στα φεβ.
Τι σημαίνει αυτό ?
Οτι ξεχωρίζει την λιανική η οποία θα πάει στο 145 δίνοντας στα 33973 πριν από εκπτώσεις ένα αμάξι με πολύ καλό εξοπλισμό, ή και στα 37028, ενώ στα ηλεκτρικά πάει στο λήζινγκ που επίσης δίνει καλές τιμές.
Αντίθετα δεν ενδιαφέρεται για την αγορά των φεβ.
Προφανώς όλη η εκκρεμότητα που υπάρχει για αυτά, που πιθανόν να μην τα κάνει ελκυστικά για το λήζινγκ.
Αντίθετα στο εξωτερικό στις αγορές της Γαλλίας - Ιταλίας και Ισπανίας τα φεβ είναι από 3 - 6000 φτηνότερα από την Ελλάδα στην μεσαία και από 4-7000 στην πλούσια.
Στα 145 άλογα είναι από 1000 λιγότερο έως 3500 ακριβότερο στην μεσαία και την πλούσια.
Στα 210 άλογα οι ξένοι είναι από 2-4000 φτηνότεροι από εμάς, προφανώς γιατί έχουν κοινό που ένδιαφέρεται για ηλεκτρικά και στο ιδιωτικό λήζινγκ που εμείς δεν έχουμε.
Τώρα ως προς τις πωλήσεις που πετάχτηκαν οι χέητερς, για την λιανική προφανώς οι δύο εκδόσεις των 145 αλόγων, θα έχουν κάποιες προσφορές, κάπου στα 33000 και στα 36000 και επειδή μιλάμε για ένα αυτοκίνητο μήκους 4,65 και μεταξονίου 2,78 ενώ τα δύο ηλεκτρικά έχουν θεωρητική αυτονομία 520 και 680 χιλιόμετρα.
-
Γιατι τα αδέρφια του απατα δεν πάνε? Ας ειναι καλά το leasing και φευγει λιγο το 3008 ...Η έχεις δει κανένα grandland?
-
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Από εραστές λευκών καλτσών και πεδίλων δεν περιμένουμε καλό λόγο...

Τώρα ως προς τις πωλήσεις που πετάχτηκαν οι χέητερς, για την λιανική προφανώς οι δύο εκδόσεις των 145 αλόγων, θα έχουν κάποιες προσφορές, κάπου στα 33000 και στα 36000 και επειδή μιλάμε για ένα αυτοκίνητο μήκους 4,65 και μεταξονίου 2,78 ενώ τα δύο ηλεκτρικά έχουν θεωρητική αυτονομία 520 και 680 χιλιόμετρα.
Άρα δεν έγραψα ψέματα, σύμφωνα και με τα δικά σου στοιχεία


Οπότε αναμένω την συγνώμη σου -
@mariolas said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Γιατι τα αδέρφια του απατα δεν πάνε? Ας ειναι καλά το leasing και φευγει λιγο το 3008 ...Η έχεις δει κανένα grandland?
Εγώ βλέπω πολλά καινούργια 3008 τα οποία δεν είναι leasing.
-
Με 4 αστέρια στο euroncap και προστασία ενηλίκων 80%, δώστε και 5 ευρώ να πάρετε μια εικονίτσα του Άγιου Χριστόφορου, προστάτη των οδηγών

-
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Από εραστές λευκών καλτσών και πεδίλων δεν περιμένουμε καλό λόγο...

Τώρα ως προς τις πωλήσεις που πετάχτηκαν οι χέητερς, για την λιανική προφανώς οι δύο εκδόσεις των 145 αλόγων, θα έχουν κάποιες προσφορές, κάπου στα 33000 και στα 36000 και επειδή μιλάμε για ένα αυτοκίνητο μήκους 4,65 και μεταξονίου 2,78 ενώ τα δύο ηλεκτρικά έχουν θεωρητική αυτονομία 520 και 680 χιλιόμετρα.
Άρα δεν έγραψα ψέματα, σύμφωνα και με τα δικά σου στοιχεία


Οπότε αναμένω την συγνώμη σουΔεν είπες ψέμματα. Είπες θα πάει άπατο.
Αυτό είναι μία πρόβλεψη.
Αρα σε τι να σου ζητήσω συγνώμη ?
Η πρόβλεψη σας όπως λέει και ο Κατάφρακτος, δεν ισχύει γιατί ήδη βλέπουμε αρκετά καινούργια 3008 στους δρόμους.
Γκράντλαντ βλέπουμε ελάχιστα, αλλά και το παλιό δεν πούλησε όσο πούλησαν τα 3008 και 5 αιρκρος.
Τώρα για το αν θα πουλήσει θα το δείξει η αγορά.
Η ουσία όμως είναι ότι στα 33000 η μεσαία έκδοση είναι πολύ δυνατή στον ανταγωνισμό. Οπως και η πλούσια στα 36000.
Να σκεφτούμε ότι το μέγεθος του αυτοκινήτου είναι στο άνω όριο της C κατηγορίας ίσως μπορεί να θεωρηθεί και D κατηγορία με μήκος 4,65 και μεταξόνιο 2,78 μ.
Οι τιμές των αυτοκινήτων έχουν ανέβει γενικά, αλλά το συγκεκριμένο κρατάει χαμηλή την τιμή του, χαμηλότερη από το προηγούμενο μοντέλο.
-
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Από εραστές λευκών καλτσών και πεδίλων δεν περιμένουμε καλό λόγο...

Τώρα ως προς τις πωλήσεις που πετάχτηκαν οι χέητερς, για την λιανική προφανώς οι δύο εκδόσεις των 145 αλόγων, θα έχουν κάποιες προσφορές, κάπου στα 33000 και στα 36000 και επειδή μιλάμε για ένα αυτοκίνητο μήκους 4,65 και μεταξονίου 2,78 ενώ τα δύο ηλεκτρικά έχουν θεωρητική αυτονομία 520 και 680 χιλιόμετρα.
Άρα δεν έγραψα ψέματα, σύμφωνα και με τα δικά σου στοιχεία


Οπότε αναμένω την συγνώμη σουΔεν είπες ψέμματα. Είπες θα πάει άπατο.
Αυτό είναι μία πρόβλεψη.
Αρα σε τι να σου ζητήσω συγνώμη ?
Η πρόβλεψη σας όπως λέει και ο Κατάφρακτος, δεν ισχύει γιατί ήδη βλέπουμε αρκετά καινούργια 3008 στους δρόμους.
Γκράντλαντ βλέπουμε ελάχιστα, αλλά και το παλιό δεν πούλησε όσο πούλησαν τα 3008 και 5 αιρκρος.
Τώρα για το αν θα πουλήσει θα το δείξει η αγορά.
Η ουσία όμως είναι ότι στα 33000 η μεσαία έκδοση είναι πολύ δυνατή στον ανταγωνισμό. Οπως και η πλούσια στα 36000.
Να σκεφτούμε ότι το μέγεθος του αυτοκινήτου είναι στο άνω όριο της C κατηγορίας ίσως μπορεί να θεωρηθεί και D κατηγορία με μήκος 4,65 και μεταξόνιο 2,78 μ.
Οι τιμές των αυτοκινήτων έχουν ανέβει γενικά, αλλά το συγκεκριμένο κρατάει χαμηλή την τιμή του, χαμηλότερη από το προηγούμενο μοντέλο.
Εεε, καλά το "απατο" ήταν πείραγμα, αλλά η πληροφορία για έκπτωση ήταν σωστή
-
Την έκπτωση την έγραψες όταν έγραφα το μνμ οπότε δεν την είδα.
Αλλά η έκπτωση είναι δεδομένη, πάντα υπάρχει.
Τώρα στα μικρότερα μοντέλα είναι 500-600 ευρώ, εκεί θα είναι γύρω στα 1000.
Δυστυχώς δεν μπορώ να σας γράψω αναλυτικά τον εξοπλισμό, αλλά στα ξένα κονφιγκ υπάρχει.
Ακόμα και στα 37000 η μάξ με φουλ λεντ και όλα τα αντάς που υπάρχουν, είναι μια χαρά.
-
Απλά, είναι γελοίο να δίνεις τόσα λεφτά για κινητήρα 1.2 σε τόσο μεγάλο αμάξωμα όσο και να τον πουσάρουν. Μη λέμε ότι και τους λάτρεις της μάρκας δεν τους ενοχλεί... μόνο πλήρως αδαείς θα το επέλεγαν, λόγω των χώρων του.
-
Μα δεν είναι οι μόνοι που έχουν μικρό κινητήρα σε μεγάλα αμάξια.
Ρενώ, Ντάτσια, Μέρκ έχουν μικρούς κινητήρες από 1000 έως 1300 κυβικά, όπως και οι Κορεάτες. Γιατί είναι τούρμπο.
Οι Ιάπωνες προτιμούν τους μεγαλύτερους ατμοσφαιρικούς.
-
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Μα δεν είναι οι μόνοι που έχουν μικρό κινητήρα σε μεγάλα αμάξια.
Ρενώ, Ντάτσια, Μέρκ έχουν μικρούς κινητήρες από 1000 έως 1300 κυβικά, όπως και οι Κορεάτες. Γιατί είναι τούρμπο.
Οι Ιάπωνες προτιμούν τους μεγαλύτερους ατμοσφαιρικούς.
Στα C-suv μόνο οι Γάλλοι βάζουν 1.2 τρικυλινδρους, αλλά αυτοί της Renault προσφέρουν και τον 1.33 τετρακύλινδρο με 160 ίππους (μόνο από τον θερμικό) στο austral ή τον 1.8 στο full hybrid Bigster.
Οι κορεάτες έχουν μόνο 1.6 turbo στα Tucson και Sportage και τον βάζουν και στα μικρότερα Kona και Xceed μαζί με τον 1000αρι.
Η vag βάζει από 1.5 και πάνω μέχρι 2λίτρο turbo.
Η BMW και Mini από 1.5 και πάνω.
Η mercedes ξεκινάει από 1.3 αλλά με 160+ άλογα και τετρακύλινδρο και ανεβαίνει στα κυβικά (λεφτά να έχεις)
Οι Κινέζοι έχουν όλοι (τον ίδιο μάλλον
) 1500αρη κινητήρα, ατμόσφαιρα ή turbo.Η ford ξεκινάει με 1.5 στο Kuga.
Η Suzuki
με 1.4 turboHonda 1.5 και 2.0 ατμόσφαιρα
Μέχρι και KGM έχει 1.5 turbo


-
Υπάρχει ένα point για τους κινητήρες.
-


Από τον φίλο της ομάδας μας στο ΦΒ Greek Citroen Club, που είναι ανοικτή σε όλους και Δημοκρατική χωρίς διαγραφές και χωρίς προμόσιον...

Να θυμίσω ότι η βασική Εκδοση You υπάρχει μόνο στην ηλεκτρική με την μικρότερη μπαταρία.
Οι υβριδικές 145, πλάγκ ιν 195 και η ηλεκτρική με την μεγάλη μπαταρία βγαίνουν μόνο σε PLUS και MAX.
Τώρα για τον 1,2 είναι ένα θέμα συζήτησης, όπως είναι θέμα συζήτησης και οι ατμοσφαιρικοί που ψοφάνε μόλις αδειάσει η μπαταρία και πολλά ακόμα θέματα.
Συζητώντας για τον εξοπλισμό να πω ότι έχει στάνταρ το ACC, ότι στα 33000 ή μεσαία έκδοση και στα 36000 η πλούσια, για αυτοκίνητο 4,65 μήκος με 2,78 μεταξόνιο, ουσιαστικά είναι στην D κατηγορία, όπως λέει ότι είναι και το Κούγκα.
Νομίζω ότι είναι αρκετά καλή η τιμή του.
-
-
Τα γκάλοπ λένε ότι δεν θέλουν ACC , αφού.
Τι το βάλανε στις βασικές τώρα; -
@mariolas said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Γιατι τα αδέρφια του απατα δεν πάνε? Ας ειναι καλά το leasing και φευγει λιγο το 3008 ...Η έχεις δει κανένα grandland?
Είναι αυτό που συζητούσαμε σε άλλο τοπικό για την αποτυχία του γκρουπ της στελαντις σε σχέση με το VAG ως προς το να ξεχωρίσει τις μάρκες της.
Και με αφορμή τις τιμές του C5 για άλλη μια φορά φαίνεται η γύμνια της στρατηγικής τους.
Για ποιο λόγο να πάρεις Grandland και C5 όταν έρχονται στην ίδια τιμή με το 3008 , το καλύτερο δηλαδή στην αντίληψη του καταναλωτή μεταξύ των τριών.
Κάτι διαφοροποιήσεις σε εξοπλισμό κλπ είναι τρίχες κατσαρες.
Επίσης για ποιο λόγο δεν έρχεται η βασική έκδοση εδώ;
Ίσως αυτή να ήταν στα όρια των 30.000€ και να ήταν πραγματικά ελκυστική για ένα τόσο μεγάλο αυτοκίνητο.Προφανώς το περιθώριο κέρδους θα ήταν πολύ μικρό για τον έμπορο , οπότε ζμπουτζαμ του , έτσι και αλλιώς η μοναδική δουλειά του είναι να πουλάει 2008 και 3008 στις leasing.
-
@chrisk6 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Τα γκάλοπ λένε ότι δεν θέλουν ACC , αφού.
Τι το βάλανε στις βασικές τώρα;Τα έλεγαν όταν δεν το είχαμε στάνταρ


-
@vagkirk said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@mariolas said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Γιατι τα αδέρφια του απατα δεν πάνε? Ας ειναι καλά το leasing και φευγει λιγο το 3008 ...Η έχεις δει κανένα grandland?
Είναι αυτό που συζητούσαμε σε άλλο τοπικό για την αποτυχία του γκρουπ της στελαντις σε σχέση με το VAG ως προς το να ξεχωρίσει τις μάρκες της.
Και με αφορμή τις τιμές του C5 για άλλη μια φορά φαίνεται η γύμνια της στρατηγικής τους.
Για ποιο λόγο να πάρεις Grandland και C5 όταν έρχονται στην ίδια τιμή με το 3008 , το καλύτερο δηλαδή στην αντίληψη του καταναλωτή μεταξύ των τριών.
Κάτι διαφοροποιήσεις σε εξοπλισμό κλπ είναι τρίχες κατσαρες.
Επίσης για ποιο λόγο δεν έρχεται η βασική έκδοση εδώ;
Ίσως αυτή να ήταν στα όρια των 30.000€ και να ήταν πραγματικά ελκυστική για ένα τόσο μεγάλο αυτοκίνητο.Προφανώς το περιθώριο κέρδους θα ήταν πολύ μικρό για τον έμπορο , οπότε ζμπουτζαμ του , έτσι και αλλιώς η μοναδική δουλειά του είναι να πουλάει 2008 και 3008 στις leasing.
Τα Opel και Citroen έχουν λίγο μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους, το 3008 κουπεδιζει και είναι και μικρότερο 10 πόντους
-
Αυτο που εχει γίνει με τα group βλέπε stellantis που εχει πόσες μάρκες και Vw group
εχει χαλασει πολυ την ταυτότητα των αυτοκινήτων. Ειναι όλα ίδια. Βασικα τα εχει καταστρέψει
CITROEN C5 AIRCROSS 2025