-
Σύνοψη απέχθειας ή κατηφόρα χωρίς τέλος
Απο τις αρχές της χρονιάς κυκλοφορούν καταγγελίες οτι οι κινέζοι εξαγοράζουν δημοσιογράφους για να γράψουν ευνοϊκά άρθρα για τα αυτοκίνητα τους
τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα από Αγγλία που τους έχουν πάρει με τις πέτρες.Πριν τρείς μήνες το κορυφαίο κινεζικό δημοσιογραφικό μέσο Dcarstudio με δοκιμές σε κρατικές εγκαταστάσεις / κλειστούς δημόσιους δρόμους και χορηγό το επίσημο τηλεοπτικό κανάλι κατακεραυνώνει την ανεπάρκεια των Adas που μπαίνουν στα κινέζικα αυτοκίνητα.
Πριν ενάμιση μήνα ο Μπάφετ πουλάει όλες τις μετοχές του στην Νο1 κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία.
Μετα απο 15 μέρες η κορυφαία ανακοινώνει οτι δεν θα πηδάει αλλο τους προμηθευτές της και θα πληρώσει σιγούλια σιγούλια τα 45 ΔΙΣ που τους χρωστάει.
Πριν μια εβδομάδα η ολομέλεια της Γενικής συνέλευσης του ΚΚΚ μας λέει ότι το πρότυπο ανάπτυξης με κρατικές επιδοτήσεις και εξοντωτικό πόλεμο τιμών είναι λάθος κατέστρεψε την εσωτερική αγορά και τις σχέσεις με τους διεθνείς οικονομικούς εταίρους και διατάσσει αμέσως αλλαγή ρότας.
Το λάδωμα στον ειδικό / life style τύπο θα συνεχίσει αλλα σύντομα το λαδι δεν θα φτάνει ... και θα ψάχνουν για γράσο!
-
O Μπάφετ έχει αρχίσει να ξεφορτώνεται τις μετοχές των Μπιντέδων από το 2022. Το κάνει σταδιακά δηλαδή εδώ και χρόνια, και τον βλέπω σωστό.
-
Αυτά που συζητούσαμε στο νήμα της Zeekr για τη διαφορά στο στήσιμο, το πάτημα και την ανάρτηση μεταξύ Ευρωπαϊκών και Κινέζικων αυτοκινήτων και την τεχνογνωσία των Ευρωπαϊκών εταιρειών σε αυτά τα σημεία.
Από 17:21 και μετά.
Youtube Video – [17:21..] -
@katafractos17 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Αυτά που συζητούσαμε στο νήμα της Zeekr για τη διαφορά στο στήσιμο, το πάτημα και την ανάρτηση μεταξύ Ευρωπαϊκών και Κινέζικων αυτοκινήτων και την τεχνογνωσία των Ευρωπαϊκών εταιρειών σε αυτά τα σημεία.
Από 17:21 και μετά.
θα στο πω απλα να μην το πολυσυζηταμε γιατι δεν υπάρχει και λόγος ειναι δεδομενο
αν θες λίγο πιο ζωηρη οδηγηση σπορτιφ (ουτε καν σπορ) και ωραιο feedback από τον δρομο ολα τα κινεζικα (πλην ελαχιστων σπορ εξαιρεσεων οπως το xiaomi) ειναι σκ@τα!!! οχι χειροτερα, σκ@τα. Ειναι φιαγμενα ολα ΜΟΝΟ για ανεση.
Μονο αν παρεις καποια λιγα σενταν κυριως μοντελα από ελαχιστες κινεζικες εταιρειες θα βρεις κατι που να ειναι αξιοπρεπες σε οδηγηση με λιγο συγκινηση και πανω. Αλλιως μονο επιταχυνσεις σε ευθεια που προσφερουν ολα τα ηλεκτρικα
το Elroq που εβαλες ακομα και στην μη rs μορφη του ειναι και αξιοπρεπες σε οδηγηση σε δρομους με στροφες και πολυ ομορφο. Αλλα ειπαμε η τιμη μετραει στο τελος........ για leasing οκ οπως παιρνεις εσυ οχηματα και καλά κάνεις!! αλλα για ιδιωτικη αγορα οχι , παιρνεις πολλα περισσότερα σε κινεζο........
-
@monman2 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Σύνοψη απέχθειας ή κατηφόρα χωρίς τέλος
Απο τις αρχές της χρονιάς κυκλοφορούν καταγγελίες οτι οι κινέζοι εξαγοράζουν δημοσιογράφους για να γράψουν ευνοϊκά άρθρα για τα αυτοκίνητα τους
τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα από Αγγλία που τους έχουν πάρει με τις πέτρες.Πριν τρείς μήνες το κορυφαίο κινεζικό δημοσιογραφικό μέσο Dcarstudio με δοκιμές σε κρατικές εγκαταστάσεις / κλειστούς δημόσιους δρόμους και χορηγό το επίσημο τηλεοπτικό κανάλι κατακεραυνώνει την ανεπάρκεια των Adas που μπαίνουν στα κινέζικα αυτοκίνητα.
Πριν ενάμιση μήνα ο Μπάφετ πουλάει όλες τις μετοχές του στην Νο1 κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία.
Μετα απο 15 μέρες η κορυφαία ανακοινώνει οτι δεν θα πηδάει αλλο τους προμηθευτές της και θα πληρώσει σιγούλια σιγούλια τα 45 ΔΙΣ που τους χρωστάει.
Πριν μια εβδομάδα η ολομέλεια της Γενικής συνέλευσης του ΚΚΚ μας λέει ότι το πρότυπο ανάπτυξης με κρατικές επιδοτήσεις και εξοντωτικό πόλεμο τιμών είναι λάθος κατέστρεψε την εσωτερική αγορά και τις σχέσεις με τους διεθνείς οικονομικούς εταίρους και διατάσσει αμέσως αλλαγή ρότας.
Το λάδωμα στον ειδικό / life style τύπο θα συνεχίσει αλλα σύντομα το λαδι δεν θα φτάνει ... και θα ψάχνουν για γράσο!
το λαδωμα πολύ εμισισαν αλλα ολοι τα επαιρναν και από αλλους ασε
προφανως και οι κινεζοι λαδωνουν , σιγα που θα εχουν τυψεις.
μονο η τεσλα δεν τους εδινε ψωμακι και γιαυτο την εθαβαν ολοι..............
ο buffet παιρνει μετοχες. Ασχολειται μονο με εταιρειες που εχουν μεγαλη αναπτυξη. Αυτό το έχουν μονο μικρες εταιρειες που γιγαντονωνται οχι μεγαλες που κοβουν ρυθμο και παγιωνονται. Και η BYD δεν θα του προσφερει πλεον τρελα κερδη οποτε λογικο να αποχωρει και να βαλει τα χρηματα του σε καποια αλλη αγνωστη που θα παρει υπεραξιες. Δηλαδη εγω θα σας μαθω το χρηματηστηριο, δεν ξερετε αυτα τα απλα πραγματα?
Αλλαγη ροτας διεταξε το κινεζικο κρατος για την εσωτερικη αγορα της κινας που ολα πουλιώνται τσαμπα και μερικα και κάτω του κόστους. Προσπαθεια για εξιγυανση ειναι
Στο εξωτερικο πουλάνε με μεγαλα κέρδη ετσι και αλλιως.....
Το οτι υπαρχουν 3000 μαρκες στην κινα ειναι δεδομενο οτι δεν θα επιβιωσουν ολες
10 μεγάλες θα εξαγορασουν τις περισσότερες μικρες
κάποιες λιγες θα κλείσουν εντελώς και θα μετατρεψουν τα εργοστασια σε κάτι αλλο. Θα πουλανε πλυντηρια ξερω γω
καποιες αλλες θα κανουν συμμαχιες με ευρωπαικες μαρκες.
Αλλες μικρες θα συγχωνευτουν μεταξυ του δημιουργώντας μια ποιο μεγαλη κτλ
σε καμια περιπτωση ομως αυτό δεν θα αποτρεψει τις εξαγωγες
και οσοι εχουν από τις μεγαλες μαρκες οπως BYD δεν διαθετουν κανεναν κινδυνο από ολο αυτό.
Τιμες θα αλλαξουν προς τα πάνω μονο στην κινεζικη αγορα. Εδώ μια χαρα κερδος εχουν
-
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@katafractos17 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Αυτά που συζητούσαμε στο νήμα της Zeekr για τη διαφορά στο στήσιμο, το πάτημα και την ανάρτηση μεταξύ Ευρωπαϊκών και Κινέζικων αυτοκινήτων και την τεχνογνωσία των Ευρωπαϊκών εταιρειών σε αυτά τα σημεία.
Από 17:21 και μετά.
θα στο πω απλα να μην το πολυσυζηταμε γιατι δεν υπάρχει και λόγος ειναι δεδομενο
αν θες λίγο πιο ζωηρη οδηγηση σπορτιφ (ουτε καν σπορ) και ωραιο feedback από τον δρομο ολα τα κινεζικα (πλην ελαχιστων σπορ εξαιρεσεων οπως το xiaomi) ειναι σκ@τα!!! οχι χειροτερα, σκ@τα. Ειναι φιαγμενα ολα ΜΟΝΟ για ανεση.
Μονο αν παρεις καποια λιγα σενταν κυριως μοντελα από ελαχιστες κινεζικες εταιρειες θα βρεις κατι που να ειναι αξιοπρεπες σε οδηγηση με λιγο συγκινηση και πανω. Αλλιως μονο επιταχυνσεις σε ευθεια που προσφερουν ολα τα ηλεκτρικα
το Elroq που εβαλες ακομα και στην μη rs μορφη του ειναι και αξιοπρεπες σε οδηγηση σε δρομους με στροφες και πολυ ομορφο. Αλλα ειπαμε η τιμη μετραει στο τελος........ για leasing οκ οπως παιρνεις εσυ οχηματα και καλά κάνεις!! αλλα για ιδιωτικη αγορα οχι , παιρνεις πολλα περισσότερα σε κινεζο........
Σκ@τα! μα πολύ αυστηρός είσαι!
Από την άλλη η αλήθεια είναι πως ακόμα και το ταπεινό panda cng που είχα πριν 12 μήνες και το έδωσα για το Δελφίνι, ήταν πιο ενδιαφέρον οδηγικά, πιο καλοστημένο θα έλεγα, ένοιωθα πως είχα καλύτερο έλεγχο σε ψιλογλυστριματάκια και τιμωνίες, ότι ήταν πιο προβλέψιμο. Αλλά είχε άθλιο κέντρο βάρους και έχανε από αυτό, σε αίσθηση αρκετά, ενώ αντίθετα το Δελφίνι κερδίζει ακριβώς από αυτό, το χαμηλό κέντρο βάρους και ας έχει μέτριες αναρτήσεις. -
Θέμα αναρτήσεων είναι ρε παιδιά, κάνουν παπάδες σε όλα τα άλλα μέρη ενός αυτοκινήτου από ηλεκτρονικά, σασί , κινητήρες, κιβώτια, υβριδισμό κλπ και δεν μπορούν να αντιγράψουν την... μαγική γεωμετρία των Γάλλων και των Γερμανών;
Θέμα επιλογής είναι, δεν τους νοιάζει να στρίβουν, θέλουν να είναι άνετα.
Αν δουν πως οι ...οδηγαρες οι Ευρωπαίοι θέλουν να στρίβουν σαν Βατανεν, σε ένα βράδυ θα προσαρμοστούν.
-
@vagkirk said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Θέμα αναρτήσεων είναι ρε παιδιά, κάνουν παπάδες σε όλα τα άλλα μέρη ενός αυτοκινήτου από ηλεκτρονικά, σασί , κινητήρες, κιβώτια, υβριδισμό κλπ και δεν μπορούν να αντιγράψουν την... μαγική γεωμετρία των Γάλλων και των Γερμανών;
Θέμα επιλογής είναι, δεν τους νοιάζει να στρίβουν, θέλουν να είναι άνετα.
Αν δουν πως οι ...οδηγαρες οι Ευρωπαίοι θέλουν να στρίβουν σαν Βατανεν, σε ένα βράδυ θα προσαρμοστούν.
προφανως ειναι θεμα επιλογης.
Απλα θελουν ανεση μονο. κατα τα αλλα αμαξαρες ειναι, ειδικα για τα χρηματα τους
-
@mesastou said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@katafractos17 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Αυτά που συζητούσαμε στο νήμα της Zeekr για τη διαφορά στο στήσιμο, το πάτημα και την ανάρτηση μεταξύ Ευρωπαϊκών και Κινέζικων αυτοκινήτων και την τεχνογνωσία των Ευρωπαϊκών εταιρειών σε αυτά τα σημεία.
Από 17:21 και μετά.
θα στο πω απλα να μην το πολυσυζηταμε γιατι δεν υπάρχει και λόγος ειναι δεδομενο
αν θες λίγο πιο ζωηρη οδηγηση σπορτιφ (ουτε καν σπορ) και ωραιο feedback από τον δρομο ολα τα κινεζικα (πλην ελαχιστων σπορ εξαιρεσεων οπως το xiaomi) ειναι σκ@τα!!! οχι χειροτερα, σκ@τα. Ειναι φιαγμενα ολα ΜΟΝΟ για ανεση.
Μονο αν παρεις καποια λιγα σενταν κυριως μοντελα από ελαχιστες κινεζικες εταιρειες θα βρεις κατι που να ειναι αξιοπρεπες σε οδηγηση με λιγο συγκινηση και πανω. Αλλιως μονο επιταχυνσεις σε ευθεια που προσφερουν ολα τα ηλεκτρικα
το Elroq που εβαλες ακομα και στην μη rs μορφη του ειναι και αξιοπρεπες σε οδηγηση σε δρομους με στροφες και πολυ ομορφο. Αλλα ειπαμε η τιμη μετραει στο τελος........ για leasing οκ οπως παιρνεις εσυ οχηματα και καλά κάνεις!! αλλα για ιδιωτικη αγορα οχι , παιρνεις πολλα περισσότερα σε κινεζο........
Σκ@τα! μα πολύ αυστηρός είσαι!
Από την άλλη η αλήθεια είναι πως ακόμα και το ταπεινό panda cng που είχα πριν 12 μήνες και το έδωσα για το Δελφίνι, ήταν πιο ενδιαφέρον οδηγικά, πιο καλοστημένο θα έλεγα, ένοιωθα πως είχα καλύτερο έλεγχο σε ψιλογλυστριματάκια και τιμωνίες, ότι ήταν πιο προβλέψιμο. Αλλά είχε άθλιο κέντρο βάρους και έχανε από αυτό, σε αίσθηση αρκετά, ενώ αντίθετα το Δελφίνι κερδίζει ακριβώς από αυτό, το χαμηλό κέντρο βάρους και ας έχει μέτριες αναρτήσεις.σκ@τα για γρηγορη συμμετοχικη οδηγηση. Για ανετη ασφαλη οδηγηση που κανει το 90% του κοσμου ειναι μια χαρα
-
Ο,τι και να λέτε, σύμφωνα με τους εμπόρους των μτχ έχουν ΜΗΔΕΝΙΚΗ μεταπώληση και θα έχουν για πολλά χρόνια, αφού ο αγοραστής μτχ έχει χαμηλό ταβάνι στα λεφτά του και δεν τον παίρνει για δοκιμές και πειράματα, ούτε για μπαταρίες που μπορεί να ψοφήσουν σε 1-2 χρόνια και να πρέπει να το πετάξει το αμάξι.
Για αυτό μόνο λήζινγκ, μέχρι να το μάθουν το μάθημα τους οι μάνατζερς των λήζινγκ και όσοι παίρνουν ηλεκτρικά και δη κινέζικα θα πληρώνουν το κόστος του αυτοκινήτου συν τα έξοδα., ώστε να μην τους νοιάζει η μεταπώληση.
-
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Ο,τι και να λέτε, σύμφωνα με τους εμπόρους των μτχ έχουν ΜΗΔΕΝΙΚΗ μεταπώληση και θα έχουν για πολλά χρόνια, αφού ο αγοραστής μτχ έχει χαμηλό ταβάνι στα λεφτά του και δεν τον παίρνει για δοκιμές και πειράματα, ούτε για μπαταρίες που μπορεί να ψοφήσουν σε 1-2 χρόνια και να πρέπει να το πετάξει το αμάξι.
Για αυτό μόνο λήζινγκ, μέχρι να το μάθουν το μάθημα τους οι μάνατζερς των λήζινγκ και όσοι παίρνουν ηλεκτρικά και δη κινέζικα θα πληρώνουν το κόστος του αυτοκινήτου συν τα έξοδα., ώστε να μην τους νοιάζει η μεταπώληση.
δεν χρειαζεται καν να απαντησω εγω
δες τι λέει ο πρωην τσεος της στελλαντις . Δεν ειναι οτι θα γινει και ετσι ακριβως αλλα κατι παραπανω ξερει εφοσον ηταν incharge
με λιγα λόγια λέει οτι οι κινεζοι πιθανοτατα θα καταπιουν τους ευρωπαιους και θα τους εξαγορασουν :
https://www.ft.com/content/555499db-9ea5-45df-949d-20321556eee3
οι μπαταριες που λες θα ψοφησουν ειναι ιδιες ή καλύτερες απο αυτες που βαζουν οι ευρωπαιοι καθως οι ευρωπαιοι από αυτους ψωνιζουν. μονο που οι κινεζοι βαζουν υδροψυξη να τις κρατανε σε καλή κατασταση περισσοτερα χρονια απο την citroen που εχει αεροψυξη εν ετη 2025!!!! πιο παραπληροφορηση πεθαινεις!!!!
-
Ο πρώην τσέος της Στελλάντις τα είπε εδώ και λίγες μέρες και στα άρθρα που τα δημοσιεύουν έχουν από κάτω σχόλια αναγνωστών, που λένε τα "καλύτερα" για τον μαλάκα αυτόν που κόντεψε να καταστρέψει τον όμιλο, για να δείξει κέρδη στους μετόχους.
Εχω ένα φίλο που ήταν στο ΔΣ μιας εταιρείας και ο ιδιοκτήτης πήρε ένα καινούργιο τσέο με βιογραφικό υποτίθεται γμτο.
Ο τύπος μπήκε μέσα έδιωξε κόσμο, τελικά σε 2 χρόνια κατέστρεψε την εταιρεία και ο ιδιοκτήτης την έκλεισε.
Τον μισθό που πήρε ο τσέος στα 2 χρόνια ήταν όσο ένα σπίτι.
Με την αποτυχία του αυτή, θα παίρνει τον βασικό όπου πηγαίνει πλέον.
Αυτό προσπαθεί να αποφύγει ο Ταβάρες μήπως ξεγελαστεί κανένας και τον πάρει.
Αλλά το μίσος που βγάζει για τις εταιρείες που κακή την τύχη είχε στα χέρια του, δείχνει τελικά πόσο μικρόψυχος μλκς είναι και προφανώς κανένας σοβαρός δεν θα τον ξαναπάρει.
Για τα προβλήματα των μπαταριών δεν ξεχώρισα εταιρείες.
Είπα για όλα τα ηλεκτρικά ότι δεν έχουν μεταπώληση.
Ανεξαρτήτως εταιρειών.
-
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Ο πρώην τσέος της Στελλάντις τα είπε εδώ και λίγες μέρες και στα άρθρα που τα δημοσιεύουν έχουν από κάτω σχόλια αναγνωστών, που λένε τα "καλύτερα" για τον μαλάκα αυτόν που κόντεψε να καταστρέψει τον όμιλο, για να δείξει κέρδη στους μετόχους.
Εχω ένα φίλο που ήταν στο ΔΣ μιας εταιρείας και ο ιδιοκτήτης πήρε ένα καινούργιο τσέο με βιογραφικό υποτίθεται γμτο.
Ο τύπος μπήκε μέσα έδιωξε κόσμο, τελικά σε 2 χρόνια κατέστρεψε την εταιρεία και ο ιδιοκτήτης την έκλεισε.
Τον μισθό που πήρε ο τσέος στα 2 χρόνια ήταν όσο ένα σπίτι.
Με την αποτυχία του αυτή, θα παίρνει τον βασικό όπου πηγαίνει πλέον.
Αυτό προσπαθεί να αποφύγει ο Ταβάρες μήπως ξεγελαστεί κανένας και τον πάρει.
Αλλά το μίσος που βγάζει για τις εταιρείες που κακή την τύχη είχε στα χέρια του, δείχνει τελικά πόσο μικρόψυχος μλκς είναι και προφανώς κανένας σοβαρός δεν θα τον ξαναπάρει.
Για τα προβλήματα των μπαταριών δεν ξεχώρισα εταιρείες.
Είπα για όλα τα ηλεκτρικά ότι δεν έχουν μεταπώληση.
Ανεξαρτήτως εταιρειών.
Δεν εχουν μεταπώληση ΤΩΡΑ. Ισχυει αυτό το εχω ξαναγραψει. Οσο περνανε τα χρονια αυτό αλλαζει. Ηδη εχει αλλαξει ως ενα βαθμο σε σχεση με τα πιο παλια ηλεκτρικα που ειχαν αδυναμίες. Πλεον τυποι μπαταριων αντεχουν πολύ περισσότερα χρονια χωρις να πεφτουν πολύ οποτε αυτό εχει επιδραση θετικη και στην μεταπωληση. Δεν ισχυριζομαι οτι δεν πεφτουν περισσότερο σε μεταπωληση. Εγω δεν βγαζω αφηγηματα, προσπαθω να ειμαι αντικειμενικος αντιθετως με εσενα.
για τα αλλα σου απαντησα και γω πιο παλια και ο Ταβαρες. Αν ηταν αχρηστος και ανικανος να μην τον βαζατε τσεο. Δεν με ενδιαφερει αυτο καθόλου, δεν ειμαι μετοχος, προβλημα της στελαντις ειναι αν βαζει ανικανους ή ικανους στο τιμονι
-
Προφανώς και είναι πρόβλημα της Στελλάντις το ότι έβαλε ανίκανους, για αυτό και έπεσε μεγάλο ξήλωμα σε βάθος, κυρίως σε όσους δεν είχαν στο παρελθόν σχέση με τις εταιρείες του ομίλου.
Αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι ο άχρηστος βγάζει πικρία για την κλωτσιά που έφαγε και ψάχνει τρόπο να ξαναβρεί δουλειά.
Για το τι θα γίνει σε 15-20 χρόνια με τα μτχ ηλεκτρικά και γενικά με τα ηλεκτρικά δεν έχουμε άποψη.
Μόνο πιθανολογούμε.
Προσωπικά θεωρώ ότι όπως έγινε με τους υπολογιστές, με τα πανάκριβα πλότερ που πληρώσαμε, με τις οθόνες, με όλα αυτά που τα αγοράσαμε ακριβά και τα πετάξαμε, γιατί κανείς δεν τα αγόραζε αφού είχαν ξεπεραστεί και ήταν πιο φτηνά τα καινούργια, έτσι θα γίνει και με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Αρα τα παλαιότερα μτχ, ΜΟΝΟ για ανακύκλωση θα πηγαίνουν.
Ισως έτσι δούμε να μην υπάρχουν πια αυτοκίνητα άνω της δεκαετίας στους δρόμους.
Ετσι και αλλιώς θα υπάρχει θέμα με τις μπαταρίες στο τέλος του κύκλου ζωής τους.
Κάτι άσχετο, αλλά και σχετικό.
Μέσα στην κρίση στην οικοδομή ψηφίστηκε το ΣΔΑ.
Είναι το σχέδιο διαχείρισης ακινήτων.
Τα μπάζα πλέον, ο όγκος των οποίων υπολογίζεται με ένα πρόγραμμα, θα πρέπει να πηγαίνει σε εταιρείες ανακύκλωσης και αυτό βγάζει ένα κονδύλι αρκετών χιλιάρικων στο κόστος των κατεδαφίσεων και των ανεγέρσεων.
Κάτι ανάλογο θα έχουμε και με τις μπαταρίες.
Ο τελευταίος κάτοχος θα πληρώνει για να τις πάρουν για ανακύκλωση.
Ετσι θα τελειώνει και η ζωή του αυτοκινήτου.
-
Όλοι οι Τσεοι του πλανήτη σε Δυτικές εταιρείες, το ίδιο σκέφτονται, με τον ίδιο τρόπο υπάρχουν και λειτουργούν, ΔΕΝ υφίσταται διαφορετικός δρόμος στον Νεοφιλελεύθερο ΚαπιταλιΖμό, ο Τσεος είναι απόλυτα επιτυχημένος ως προς τους σκοπούς αυτών που τον προσέλαβαν.
Πήρε ρεταλια εταιρειών προς χρεοκοπία με συνεχόμενα αρνητικά αποτελέσματα, τις συγχώνευσε, ελαχιστοποιησε το κόστος, μηδενισε τις επενδύσεις σε κινητήρες, πατέντες, νέες τεχνολογίες κλπ. που αποβλέπουν σε βάθος χρόνου και θα απορροφούσαν δισεκατομμύρια, μόνο μάρκετινγκ και αρπαχτή μιας πλατφόρμας κι ενός κινητήρα 30 ετών σε 50 διαφορετικές συσκευασίες, σήκωσαν το μέγιστο δυνατό χρήμα οι μέτοχοι στον ελάχιστο δυνατό χρόνο με απειροελάχιστες επενδύσεις, θα πουλήσουν σύντομα και τις εγκαταστάσεις και εμπορικά σήματα στους Κινέζους και θα επιδοθούν με τα κεφάλαιά τους στην επόμενη φούσκα, του Α.Ι. και της Πολεμικης Βιομηχανίας εναντίον του νέου Ρωσικού εχθρού, κι όλα καλά. -
Δεν έχεις άδικο.
Για αυτό εμείς οι ιδεολόγοι της Επιχειρηματικότητας, δεν θέλουμε να έχουμε μεγάλες εταιρείες, γιατί γίνονται δημόσιο και τελικά έχουν κομισάριους και σοσιαλίζουν.
Οταν λοιπόν τις αποφάσεις τις παίρνουν υπάλληλοι σαν τον Ταβάρες και όχι επιχειρηματίες όπως ο Ανιέλι για παράδειγμα που θα χάσει ο ίδιος λεφτά από τις μλκιες του τα πράγματα πάνε άσχημα.
Τα ίδια συμβαίνουν και στην βάγκ.
Η παγκοσμιοποίηση και το μεγάλωμα των επιχειρήσεων δεν έκανε καλό σε κανένα, πέραν από λαμόγια που αναδείχθηκαν με διάφορους τρόπους στην εξουσία τους.
Για αυτό είμεθα Τραμπικοί και με όσους επιχειρηματίες ρισκάρουν δικά τους λεφτά, έστω και αν έχουν πολλά...
Αμα είναι τα λεφτά των άλλων, γμσε τα ...
Σοσιαλισμός.
-
Βρε συ Κρουζερ, εσύ ο Άντυ και κάνα δυο άλλοι της παρέας μας, δεν ξέρετε τι σας γίνεται, κάθε δεύτερο πράγμα που λέτε ακυρώνει το αμέσως προηγούμενο που έχετε πει, υποστηρίζετε συνεχώς επιλογές που διαδοχικά πηγαίνουν κουβά και δεν ξέρω πως να μην παρεξηγηθώ και το λάβετε ως υποτιμητικη προσωπική επίθεση.
Δεν φταίτε εσείς, είναι προσχεδιασμένη και συνυφασμένη με τον Νεοφιλελεύθερο ΚαπιταλιΖμό αυτή η αλλοίωση, το να μαθεις να συναινείς και να πηγαίνεις εναντίον τον συμφερόντων του εαυτού σου και των ομοίων σου, να αντιμετωπίζεις την πραγματικότητα με θρησκευτική προσήλωση που απαιτεί τυφλή πίστη και αποδοχή των αντιφάσεων.
Στον καπιταλισμό συνεχώς και αναπόφευκτα, το μεγάλο ψάρι θα τρώει το μικρό, δεν υφίσταται ειρηνική συνύπαρξη, ούτε κανενός άλλου είδους ισορροπία πέρα απ το ότι περιμένεις απλά τη σειρά σου για να φαγωθεις απ τον ισχυρότερο κι είναι απλά θέμα χρόνου.
Αυτό ισχύει και για τις εταιρείες, ειδικά εταιρείες σαν την αγαπημένη σου, που κάποτε μεγαλούργησε, κι όσο αυξανόταν η "απόδοση στους μετόχους", τόσο χειρότερη και ασήμαντη γινόταν μέχρι τη σημερινή κατάντια της.
Πλέον έφτασαν τα κήτη απ την Ανατολή που θα κάνουν μια χαψιά όλα αυτά τα ευρωπαϊκά ψαράκια που χτυπιούνται στα ρηχά τα τελευταία χρόνια.Και θέλει τόση πολλή τυφλή θρησκευτική πίστη να πιστεύεις ότι ένας ξεκουτης ΟΛΙΓΑΡΧΗΣ παγκοσμίου κλάσης, στο τέλος της ζωής του, που εκτελεί την τελευταία μεγάλη αρπαχτή του, θα είναι ο Μεσσίας των ξεπεσμενων Μικροαστων που θα τους "αποκαταστησει" ως την άρχουσα τάξη, που στο θολωμένο τους μυαλό, κάποτε καμωνόταν πως ήταν. Δονκιχωτικό τελείως! Κι αυτοκαταστροφικό.
-
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Προφανώς και είναι πρόβλημα της Στελλάντις το ότι έβαλε ανίκανους, για αυτό και έπεσε μεγάλο ξήλωμα σε βάθος, κυρίως σε όσους δεν είχαν στο παρελθόν σχέση με τις εταιρείες του ομίλου.
Αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι ο άχρηστος βγάζει πικρία για την κλωτσιά που έφαγε και ψάχνει τρόπο να ξαναβρεί δουλειά.
Για το τι θα γίνει σε 15-20 χρόνια με τα μτχ ηλεκτρικά και γενικά με τα ηλεκτρικά δεν έχουμε άποψη.
Μόνο πιθανολογούμε.
Προσωπικά θεωρώ ότι όπως έγινε με τους υπολογιστές, με τα πανάκριβα πλότερ που πληρώσαμε, με τις οθόνες, με όλα αυτά που τα αγοράσαμε ακριβά και τα πετάξαμε, γιατί κανείς δεν τα αγόραζε αφού είχαν ξεπεραστεί και ήταν πιο φτηνά τα καινούργια, έτσι θα γίνει και με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Αρα τα παλαιότερα μτχ, ΜΟΝΟ για ανακύκλωση θα πηγαίνουν.
Ισως έτσι δούμε να μην υπάρχουν πια αυτοκίνητα άνω της δεκαετίας στους δρόμους.
Ετσι και αλλιώς θα υπάρχει θέμα με τις μπαταρίες στο τέλος του κύκλου ζωής τους.
Κάτι άσχετο, αλλά και σχετικό.
Μέσα στην κρίση στην οικοδομή ψηφίστηκε το ΣΔΑ.
Είναι το σχέδιο διαχείρισης ακινήτων.
Τα μπάζα πλέον, ο όγκος των οποίων υπολογίζεται με ένα πρόγραμμα, θα πρέπει να πηγαίνει σε εταιρείες ανακύκλωσης και αυτό βγάζει ένα κονδύλι αρκετών χιλιάρικων στο κόστος των κατεδαφίσεων και των ανεγέρσεων.
Κάτι ανάλογο θα έχουμε και με τις μπαταρίες.
Ο τελευταίος κάτοχος θα πληρώνει για να τις πάρουν για ανακύκλωση.
Ετσι θα τελειώνει και η ζωή του αυτοκινήτου.
στα @@ μου τι εγινε στην Στελλαντις και αν ειναι οπως τα λες ή αλλιως.
η μεγαλη εικονα ειναι αυτη που περιεγραψα.
για τις μπαταριες δεν πιθανολογουμε ηδη το βλέπουμε, υπαρχουν και ερευνες και αυτοκινητα που εχουν κανει εκατονταδες χιλιομετρα αυτα που λες ειναι χαζομαρες γιατι δεν καθεσαι να διαβασεις μια ερευνα αλλα πας και διαβαζεις οτι χαζομαρα υπαρχει την προσαρμοζεις στο αφηγημα σου και βγαζεις συμπερασματα που εχουν αξια οσο τα παραμυθια της χαλιμας.
οι ηλεκτρονικοι υπολογιστες και η τεχνολογια τα βγαζει τα χρηματα της γλιτωνοντας σου πολλες εργατοωρες, αλλα εξελισεται με γεωμετρικη προοδο. Αν εσυ πηρες υπολογιστη και πλοτερ και νομιζεις οτι πανω από 4-5 χρονια δεν ειναι απαρχαιομενα ειναι απλα λαθος δικη σου εκτιμηση, δεν σημαινει οτι δεν τα αξιζαν τα χρηματα τους.
τωρα για το ασχετο αλλα σχετικο θα πω μονο ασχετο αφου συγκρινεις μπαταριες με οικοδομη. Οι μπαταριες θα ανακυκλωνονται, τα υλικα τους ειναι ανακυκλωσιμα απλα δεν εχουν ανοιξει αρκετες εταιριες ανακυκλωσης τους. Θα γινει σιγουρα γιατι υπαρχει κερδος από αυτες. για τις οικοδομες δεν μπαινω σε χωραφια που δεν γνωριζω, εκει εχεις γνωση και γω δεν εχω
-
@piliourits said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Βρε συ Κρουζερ, εσύ ο Άντυ και κάνα δυο άλλοι της παρέας μας, δεν ξέρετε τι σας γίνεται, κάθε δεύτερο πράγμα που λέτε ακυρώνει το αμέσως προηγούμενο που έχετε πει, υποστηρίζετε συνεχώς επιλογές που διαδοχικά πηγαίνουν κουβά και δεν ξέρω πως να μην παρεξηγηθώ και το λάβετε ως υποτιμητικη προσωπική επίθεση.
Δεν φταίτε εσείς, είναι προσχεδιασμένη και συνυφασμένη με τον Νεοφιλελεύθερο ΚαπιταλιΖμό αυτή η αλλοίωση, το να μαθεις να συναινείς και να πηγαίνεις εναντίον τον συμφερόντων του εαυτού σου και των ομοίων σου, να αντιμετωπίζεις την πραγματικότητα με θρησκευτική προσήλωση που απαιτεί τυφλή πίστη και αποδοχή των αντιφάσεων.
Στον καπιταλισμό συνεχώς και αναπόφευκτα, το μεγάλο ψάρι θα τρώει το μικρό, δεν υφίσταται ειρηνική συνύπαρξη, ούτε κανενός άλλου είδους ισορροπία πέρα απ το ότι περιμένεις απλά τη σειρά σου για να φαγωθεις απ τον ισχυρότερο κι είναι απλά θέμα χρόνου.
Αυτό ισχύει και για τις εταιρείες, ειδικά εταιρείες σαν την αγαπημένη σου, που κάποτε μεγαλούργησε, κι όσο αυξανόταν η "απόδοση στους μετόχους", τόσο χειρότερη και ασήμαντη γινόταν μέχρι τη σημερινή κατάντια της.
Πλέον έφτασαν τα κήτη απ την Ανατολή που θα κάνουν μια χαψιά όλα αυτά τα ευρωπαϊκά ψαράκια που χτυπιούνται στα ρηχά τα τελευταία χρόνια.Και θέλει τόση πολλή τυφλή θρησκευτική πίστη να πιστεύεις ότι ένας ξεκουτης ΟΛΙΓΑΡΧΗΣ παγκοσμίου κλάσης, στο τέλος της ζωής του, που εκτελεί την τελευταία μεγάλη αρπαχτή του, θα είναι ο Μεσσίας των ξεπεσμενων Μικροαστων που θα τους "αποκαταστησει" ως την άρχουσα τάξη, που στο θολωμένο τους μυαλό, κάποτε καμωνόταν πως ήταν. Δονκιχωτικό τελείως! Κι αυτοκαταστροφικό.
Μιλάτε ΕΣΕΙΣ για προσωπολατρεία ?
Εμείς μια χαρά τα λέμε.
Τώρα αν δεν μπορείτε να τα κατανοήσετε τι να κάνουμε.
Βγείτε και μπείτε μήπως δουλέψει.
Η παίξει καμία ενημέρωση του τύπου 1.0.0.0.0.2

-
@piliourits said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Βρε συ Κρουζερ, εσύ ο Άντυ και κάνα δυο άλλοι της παρέας μας, δεν ξέρετε τι σας γίνεται, κάθε δεύτερο πράγμα που λέτε ακυρώνει το αμέσως προηγούμενο που έχετε πει, υποστηρίζετε συνεχώς επιλογές που διαδοχικά πηγαίνουν κουβά και δεν ξέρω πως να μην παρεξηγηθώ και το λάβετε ως υποτιμητικη προσωπική επίθεση.
Δεν φταίτε εσείς, είναι προσχεδιασμένη και συνυφασμένη με τον Νεοφιλελεύθερο ΚαπιταλιΖμό αυτή η αλλοίωση, το να μαθεις να συναινείς και να πηγαίνεις εναντίον τον συμφερόντων του εαυτού σου και των ομοίων σου, να αντιμετωπίζεις την πραγματικότητα με θρησκευτική προσήλωση που απαιτεί τυφλή πίστη και αποδοχή των αντιφάσεων.
Στον καπιταλισμό συνεχώς και αναπόφευκτα, το μεγάλο ψάρι θα τρώει το μικρό, δεν υφίσταται ειρηνική συνύπαρξη, ούτε κανενός άλλου είδους ισορροπία πέρα απ το ότι περιμένεις απλά τη σειρά σου για να φαγωθεις απ τον ισχυρότερο κι είναι απλά θέμα χρόνου.
Αυτό ισχύει και για τις εταιρείες, ειδικά εταιρείες σαν την αγαπημένη σου, που κάποτε μεγαλούργησε, κι όσο αυξανόταν η "απόδοση στους μετόχους", τόσο χειρότερη και ασήμαντη γινόταν μέχρι τη σημερινή κατάντια της.
> Πλέον έφτασαν τα κήτη απ την Ανατολή που θα κάνουν μια χαψιά όλα αυτά τα ευρωπαϊκά ψαράκια που χτυπιούνται στα ρηχά τα τελευταία χρόνια.Και θέλει τόση πολλή τυφλή θρησκευτική πίστη να πιστεύεις ότι ένας ξεκουτης ΟΛΙΓΑΡΧΗΣ παγκοσμίου κλάσης, στο τέλος της ζωής του, που εκτελεί την τελευταία μεγάλη αρπαχτή του, θα είναι ο Μεσσίας των ξεπεσμενων Μικροαστων που θα τους "αποκαταστησει" ως την άρχουσα τάξη, που στο θολωμένο τους μυαλό, κάποτε καμωνόταν πως ήταν. Δονκιχωτικό τελείως! Κι αυτοκαταστροφικό.
Τα κήτη από την Ασία τα έχει δημιουργήσει η φαντασία σου, λόγω της αντιδυτικής σου αντίληψης και η προσδοκία για την κατάρρευση του Δυτικού Καπιταλισμού.
Revenues 2024:
vw $351.31B,
toyota $305.26 B,
byd $107.87,
Geely $46.10B,
Cherry $65.52 BΉρθαν τα κινέζικα ψαράκια να ψαρέψουν στη θάλασσα με τα δυτικά κήτη. Θα πάρουν το μερίδιο της ψαριάς τους και μέχρι εκεί.
Κι όπως λένε στο χωριό μου, the best is yet to come και δεν εννοώ προς όφελος των Κινέζων.
Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα