-
Ποτε δεν ειχα τετοια θέματα ουτε στο Α5,ουτε στο ibiza ουτε στο Golf.Στο Α5 ειδικά δεν ειχα αλλαξει ουτε μπαταρια στα 170.000km.
-
@red_monster τώρα αυτό ήταν που τόσο ήθελες να πείς?! Πληροφορήσου ότι το vcds δεν βγάζει σφάλμα short to ground , short to plus για το λόγο που λες. Ακόμη και αν θες να θεωρήσουμε ότι θα μπορούσε να έχει λογική αυτό που λές, μπαίνεις στον κάθε αισθητήρα και τσεκάρεις τι τάση και σε τι μεταφράζεται αυτό.
Και οι υπόλοιποι ξέρουμε πέντε πράγματα......
Αυτό που λές έχει να κάνει με το λαμπάκι του τσεκ . Όταν ο αισθητήρας χάνει επικοινωνία λυπάμαι το vcds είναι ξεκάθαρο και πολύ καλό στη διάγνωση του. -
@w202-amg said in BMW vs Mercedes vs Audi:
@red_monster τώρα αυτό ήταν που τόσο ήθελες να πείς?! Πληροφορήσου ότι το vcds δεν βγάζει σφάλμα short to ground , short to plus για το λόγο που λες. Ακόμη και αν θες να θεωρήσουμε ότι θα μπορούσε να έχει λογική αυτό που λές, μπαίνεις στον κάθε αισθητήρα και τσεκάρεις τι τάση και σε τι μεταφράζεται αυτό.
Και οι υπόλοιποι ξέρουμε πέντε πράγματα......
Αυτό που λές έχει να κάνει με το λαμπάκι του τσεκ . Όταν ο αισθητήρας χάνει επικοινωνία λυπάμαι το vcds είναι ξεκάθαρο και πολύ καλό στη διάγνωση του.Όταν σε ρώτησα τι ήθελες να πεις βάραγες παπαλάμπρενα και το έπαιζες έξυπνος. Η έκφραση "χάνετε η γείωση" είναι παντελώς λανθασμένη γιατί όλο το σασί λειτουργεί ως γείωση. Αυτό που λέει το vcds είναι οτι ένας γυμνός βρόγχος από αστοχία διαρρέεται στο σασί.
Ποια τάση, μιλάμε για ΔΙΑΡΡΟΗ !! -
@red_monster said in BMW vs Mercedes vs Audi:
@w202-amg said in BMW vs Mercedes vs Audi:
@red_monster τώρα αυτό ήταν που τόσο ήθελες να πείς?! Πληροφορήσου ότι το vcds δεν βγάζει σφάλμα short to ground , short to plus για το λόγο που λες. Ακόμη και αν θες να θεωρήσουμε ότι θα μπορούσε να έχει λογική αυτό που λές, μπαίνεις στον κάθε αισθητήρα και τσεκάρεις τι τάση και σε τι μεταφράζεται αυτό.
Και οι υπόλοιποι ξέρουμε πέντε πράγματα......
Αυτό που λές έχει να κάνει με το λαμπάκι του τσεκ . Όταν ο αισθητήρας χάνει επικοινωνία λυπάμαι το vcds είναι ξεκάθαρο και πολύ καλό στη διάγνωση του.Όταν σε ρώτησα τι ήθελες να πεις βάραγες παπαλάμπρενα και το έπαιζες έξυπνος. Η έκφραση "χάνετε η γείωση" είναι παντελώς λανθασμένη γιατί όλο το σασί λειτουργεί ως γείωση. Αυτό που λέει το vcds είναι ένας γυμνός βρόγχος από αστοχία διαρρέεται στο σασί.
Ποια τάση, μιλάμε για ΔΙΑΡΡΟΗ !!Δεν το παίζω έξυπνος σε κανέναν όπως επίσης δεν λέω για αισθητήρες εκτός ορίων ........
-
Δεν έχει νόημα να συζητάμε για διαρροή προς το σασί και να βάζουμε στην ίδια πρόταση την τάση, είναι γενουσιοργά λανθασμένο.
Το vcds μετράει και τάση και αισθητήρα εκτός ορίων, έχουμε πάρα πολλά -τα περισσότερα επαγγελματικά- βαγκ -
Anyway...
-
Το ανεβάζω με επιφύλαξη, γιατί δεν τον γνωρίζω τον κύριο.


Μάθε πόση ενέργεια από το καύσιμο γίνεται κίνηση και πόση χάνεται ως θερμότητα.
Συγκρίνουμε θερμική απόδοση σε 6 δημοφιλείς κινητήρες από VW, BMW και Mercedes – από τους ‘90s μέχρι σήμερα. Θα δεις γραφήματα, πρακτικά παραδείγματα (AGU, EA211, M43B18, 118i, M111, A180), τι επηρεάζει την απόδοση (σχέση συμπίεσης, κύκλος Otto/Atkinson/Miller, turbo, ψεκασμός, EGR, τριβές) και πώς να «διαβάζεις» σωστά τα νούμερα -
Πόνος η εικόνα του.
30 % με μικρότερη μπάρα από το 29 % που είναι στο ίδιο ύψος με το 37 και το 36 %. -
Ποσιμπλ

-
@super-t said in BMW vs Mercedes vs Audi:
Πόνος η εικόνα του.
30 % με μικρότερη μπάρα από το 29 % που είναι στο ίδιο ύψος με το 37 και το 36 %.Προφανώς δεν είδες το βίντεο
-
-
Εγώ έχω απορία πόσο κοντά θα έφταναν οι παλαιότεροι κινητήρες με υψηλότερες θερμοκρασίες λειτουργίας αντίστοιχες των νεότερων, με egr, με μεταβλητό χρονισμό, με τις σύγχρονες ecu, λάδια λεπτόρευστα και άντε άμεσο ψεκασμό έστω και χωρίς βελτιστοποίησεις σε θάλαμο καύσης, εισαγωγή κτλ.
-
@w202-amg said in BMW vs Mercedes vs Audi:
Εγώ έχω απορία πόσο κοντά θα έφταναν οι παλαιότεροι κινητήρες με υψηλότερες θερμοκρασίες λειτουργίας αντίστοιχες των νεότερων, με egr, με μεταβλητό χρονισμό, με τις σύγχρονες ecu, λάδια λεπτόρευστα και άντε άμεσο ψεκασμό έστω και χωρίς βελτιστοποίησεις σε θάλαμο καύσης, εισαγωγή κτλ.
Άμεσο ψεκασμό έχουμε εδώ κ 20 χρόνια, πόσο παλιότερα εννοείς;
-
Η ταχυτητα των υπολογιστων ειναι αυτη που κανει τη διαφορα, απο τα μεσα του 90 μεχρι σημερα, οι υπολοιπες τεχνολογιες ειχαν βγει στην παραγωγη και δουλευαν συνηθως με μηχανικο τροπο (πιεση λαδιου ή υποπιεση).
-
@a-d-p said in BMW vs Mercedes vs Audi:
@w202-amg said in BMW vs Mercedes vs Audi:
Εγώ έχω απορία πόσο κοντά θα έφταναν οι παλαιότεροι κινητήρες με υψηλότερες θερμοκρασίες λειτουργίας αντίστοιχες των νεότερων, με egr, με μεταβλητό χρονισμό, με τις σύγχρονες ecu, λάδια λεπτόρευστα και άντε άμεσο ψεκασμό έστω και χωρίς βελτιστοποίησεις σε θάλαμο καύσης, εισαγωγή κτλ.
Άμεσο ψεκασμό έχουμε εδώ κ 20 χρόνια, πόσο παλιότερα εννοείς;
Ο Μ111 ας πούμε που ξέρω έχει skip όλα τα point σχεδόν.
Ούτε θερμοκρασίες λειτουργίας υψηλές ή μάλλον το αντίθετο
Ούτε λεπτόρευστα λάδια
Egr συνήθως όχι, ecu αρχαίες
Άμεσο ψεκασμό όχι
Μπλοκ χυτοσίδηρο
Αντιτριβικες επίστρωσεις ούτε.
Βασικά σχεδιάστηκε τέλη του δεκαετίας 80. -
@a-d-p said in BMW vs Mercedes vs Audi:
@super-t said in BMW vs Mercedes vs Audi:
Πόνος η εικόνα του.
30 % με μικρότερη μπάρα από το 29 % που είναι στο ίδιο ύψος με το 37 και το 36 %.Προφανώς δεν είδες το βίντεο
Το είδα. Αλλά η αναφορά ήταν για το thumbnail του βίντεο.
@w202-amg said in BMW vs Mercedes vs Audi:
Εγώ έχω απορία πόσο κοντά θα έφταναν οι παλαιότεροι κινητήρες με υψηλότερες θερμοκρασίες λειτουργίας αντίστοιχες των νεότερων, με egr, με μεταβλητό χρονισμό, με τις σύγχρονες ecu, λάδια λεπτόρευστα και άντε άμεσο ψεκασμό έστω και χωρίς βελτιστοποίησεις σε θάλαμο καύσης, εισαγωγή κτλ.
Κάπου ενδιάμεσα από το τώρα και το τότε.
-
@super-t said in BMW vs Mercedes vs Audi:
@a-d-p said in BMW vs Mercedes vs Audi:
@super-t said in BMW vs Mercedes vs Audi:
Πόνος η εικόνα του.
30 % με μικρότερη μπάρα από το 29 % που είναι στο ίδιο ύψος με το 37 και το 36 %.Προφανώς δεν είδες το βίντεο
Το είδα. Αλλά η αναφορά ήταν για το thumbnail του βίντεο.
Το κατάλαβα,, προφανώς ήταν κραχτης για να δεις το βίντεο



-
BMW Σειρά 1, Audi A3 ή Mercedes A-Class – Ποιο μοντέλο προτιμούν οι Έλληνες
BMW Σειρά 1, Audi A3 και Mercedes A-Class είναι εδώ και πολλά χρόνια οι πιο δημοφιλείς επιλογές στην κατηγορία των πολυτελών οικογενειακών αυτοκινήτων. Ποιο μοντέλο κατέχει τη μερίδα του λέοντος το 2025;
Η κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων υπήρξε για δεκαετίες από τις πιο δημοφιλείς στην ελληνική αγορά. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, με τη στροφή του κοινού προς τα SUV, οι πωλήσεις του C-segment έχουν υποχωρήσει σημαντικά.
Παρά τη μείωση των πωλήσεων -μόλις 7.000 ταξινομήσεις μέσα στους πρώτους εννέα μήνες του 2025 – η κατηγορία εξακολουθεί να εκπροσωπείται από την «Αγία Τριάδα» των γερμανικών premium κατασκευαστών: τη Mercedes-Benz, την BMW και την Audi. Μέσα από τα μοντέλα A-Class, Σειρά 1 και A3 αντίστοιχα, οι τρεις εταιρείες συνεχίζουν να προσφέρουν κάποιες από τις πιο προσιτές προτάσεις στην γκάμα τους. Το ερώτημα, βέβαια, είναι ποιο από τα τρία αυτά πολυτελή μικρομεσαία συγκεντρώνει τις περισσότερες προτιμήσεις το 2025
https://www.4troxoi.gr/agora/bmw-seira-1-audi-a3-mercedes-a-class-poio-montelo-protimoyn-oi-ellines/
-
@a-d-p said in BMW vs Mercedes vs Audi:
BMW Σειρά 1, Audi A3 ή Mercedes A-Class – Ποιο μοντέλο προτιμούν οι Έλληνες
Το πιο φτηνό στην ψωροκώσταινα, γιατι σοβαρή Μερκ και BMW δεν μπορούμε να πάρουμε.
-
Δεν ήξερα πως είχε έρθει και έκδοση του Άσσου χωρίς το mild hybrid σύστημα στα 27.700€
Αρκετά καλή τιμή για τέτοια αμαξαρα, ειδικά όταν βάζεις στην εξίσωση την αστεία τιμή που έχει το Golf 1.5 DSG 150 άλογα , και φυσικά πιο συμφέρουσα αγορά από το A3 1.5 116 άλογα στην ίδια τιμή.
Και κατά την άποψη μου καλύτερη επιλογή από την mild hybrid έκδοση λόγω της αχρειαστης πολυπλοκότητας της μπαταριουλας, του επιπλέον βάρους, αίσθησης φρένων κλπ. για 1λιτρο στα 100χλμ το οποίο αποσβένεται εύκολα από την διαφορά τιμής.
Καλά για την Aclass δεν το συζητάμε, 38.000€+ που ξεκινάει είναι γελοία η κατάσταση, να πεις πως έκανες και την απόλυτη μούρη με αυτό να το δεχτώ, αλλά εκτός αν είναι το AMG , με Aclass σε σοβαρά σαλόνια δεν γαμηκε ποτέ κανείς...
Edit: μετά είδα πως το ...160 που λέει το άρθρο δεν είναι τα άλογα, αλλά έχουν κάνει μάλλον λάθος αντί για να γράψουν έκδοση 116.
Οκ τα 122 άλογα είναι λίγα τότε , παρόλα αυτά καλύτερο αυτοκίνητο από το Audi με τα 116 , αλλά μάλλον αξίζει να ανοιχτεί κάποιος για το 120.
Περίμενα την 116 κοντά στα 24-25κ , αλλά τι καλά κάνουν οι άνθρωποι, κορόιδα είναι όταν το Golf με 15αρες ατσάλινες manual κάνει 25κ ;
BMW vs Mercedes vs Audi