-
@criuser said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Το γαλόνι είναι 4,2 λίτρα περίπου.
4,54 για την ακρίβεια.
-
Το αγγλικό.
Το αμερικανικό γαλόνι είναι 3,785 λίτρα. -
@panormus772 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@criuser said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Το γαλόνι είναι 4,2 λίτρα περίπου.
4,54 για την ακρίβεια.
4,546, άρα 4,55 σύμφωνα με τους μαθηματικούς κανόνες της στρογγυλοποίησης.

-
@super-t said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Το αγγλικό.
Το αμερικανικό γαλόνι είναι 3,785 λίτρα.Μιλάμε για το σωστό γαλόνι, όχι το αμερικάνικο.

-
@kkostask said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Έχει και συνέχεια….τα πιο πετυχημένα του SNL εδώ και χρόνια…
Καταπληκτικό!!! Δεν τον ήξερα αυτόν. Να είσαι καλά Κώστα!
-
Τι μπορεί να γράφει μια πινακίδα κυκλοφορίας που αξίζει 1,5 εκατομμύριο ευρώ
-
@a-d-p said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Ο μακαρίτης ο πατέρας μου έκανε αντίστοιχες συγκρίσεις με την τιμή του μοσχαρίσιου κρέατος.
Εγώ μετρούσα "πόσα βινύλια παίρνεις μα αυτά τα λεφτά".
-
@a-d-p said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Τι μπορεί να γράφει μια πινακίδα κυκλοφορίας που αξίζει 1,5 εκατομμύριο ευρώ
https://www.topgeargreece.gr/news/1020988/ti-mporei-na-grafei-mia-pinakida-kukloforias-pou-axizei-15-ekatommurio-euro/Μπορεί να λέει 1F, αλλά θα διαβάζεται IF.
IF I were a rich man
Ya ba dibba dibba dibba dibba dibba dibba dum
All day long, I'd biddy biddy bum
IF I were a wealthy man
I would by the 1F plate
Ya ba dibba dibba dibba dibba dibba dibba dum
IF I were a biddy biddy rich yidle-diddle-didle-didle man -
@tgd said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@a-d-p said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Τι μπορεί να γράφει μια πινακίδα κυκλοφορίας που αξίζει 1,5 εκατομμύριο ευρώ
https://www.topgeargreece.gr/news/1020988/ti-mporei-na-grafei-mia-pinakida-kukloforias-pou-axizei-15-ekatommurio-euro/Μπορεί να λέει 1F, αλλά θα διαβάζεται IF.
IF I were a rich man
Ya ba dibba dibba dibba dibba dibba dibba dum
All day long, I'd biddy biddy bum
IF I were a wealthy man
I would by the 1F plate
Ya ba dibba dibba dibba dibba dibba dibba dum
IF I were a biddy biddy rich yidle-diddle-didle-didle manΤώρα βγάζει νόημα


-
Οταν τα κανουν οι εμποροι ειναι φυσιολογικο
Οταν το κανει ο πελατης ειναι ειδηση
-
-
Οδηγώντας: Ο άνθρωπος κάνει τη ζημιά
Με παλιό ή με καινούργιο «αμάξι», μπορεί να αποδειχθείς αυτόχειρας ή φονιάς και σε κάποιες περιπτώσεις, το τραγικό αποτέλεσμα ξεπερνάει τη ζώνη, το κράνος, ακόμα και το ποτό.
Στη σκέψη, στον τρόπο μας, συνδεδεμένος με την παιδεία μας, -όπως άλλωστε τα πάντα- και αρκεί μια ματιά στο κινητό, ή ένας φευγαλέος προβληματισμός ώστε να μας στείλει με τα παλιοσίδερα, σε κάποιες περιπτώσεις παρασύροντας και τον ανύποπτο, που αδυνατεί να αντιδράσει.
Οι δρόμοι βελτιώνονται, οι νόμοι προσαρμόζονται, αλλά σπάνια υποστηρίζονται από την πλευρά της πολιτείας, όταν αρνούμαστε να τους σεβαστούμε στο πλαίσιο της ατομικής ευθύνης που δεν μας χαρακτηρίζει, αφού “εγώ ξέρω”, ή αρνούμαι να σκεφτώ.
Με καθαρό μυαλό και απόλυτα συγκεντρωμένος χειρίζεσαι με ασφάλεια ένα παλιό σωστά συντηρημένο αυτοκίνητο, που κάνει κακό αφενός στην τσέπη σου, λόγω κατανάλωσης και συντήρησης, και αφετέρου στο περιβάλλον, ρυπαίνοντας. Αντίστοιχα διαχειρίζεσαι την κρίση, το απρόβλεπτο για να είμαστε ακριβείς με πλεονέκτημα το χαμηλό του βάρος, ατού στην περίφημη ενεργητική ασφάλεια που όσο τα χρόνια περνούν, τόσο περιορίζεται η σημασία της και να εξηγηθούμε.
Πολύ βαριά, «φορτηγά» τα σημερινά αυτοκίνητα, που εξελίσσονται σε τέρατα όταν χρησιμοποιούν δυνατούς ηλεκτρικούς κινητήρες. Για τον Κινέζο είναι εύκολα τα 500 άλογα για τα 2.000 κιλά. Και μπορεί τα 5 κιλά/ίππο να μην σου κόβουν την ανάσα αλλά είναι σημαντικό το πώς προκύπτουν. Όπως και οι επιδόσεις που πετυχαίνουν αυτοί οι πύραυλοι εδάφους-εδάφους. Το κυριότερο βέβαια είναι, από τι χέρια είναι διαχειρίσιμα αυτά τα άλογα και κάτω από ποιες συνθήκες κυκλοφορούν. Και εδώ τίθεται το ερώτημα για το πόσο εκπαιδευμένοι είμαστε, ώστε να αξιοποιούνται οι κορυφαίες επιδόσεις ευκαιριακά και μόνο για την ασφάλεια μας και να μην εξελίσσονται σε ιό που πληγώνει την υγεία τη δικιά μας και των συμπολιτών μας.
https://www.4troxoi.gr/blog/odigontas-o-anthropos-kanei-ti-zimia/
-
Επόμενη μέρα ή ουτοπία;
-
@a-d-p said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Οδηγώντας: Ο άνθρωπος κάνει τη ζημιά
Με παλιό ή με καινούργιο «αμάξι», μπορεί να αποδειχθείς αυτόχειρας ή φονιάς και σε κάποιες περιπτώσεις, το τραγικό αποτέλεσμα ξεπερνάει τη ζώνη, το κράνος, ακόμα και το ποτό.
Στη σκέψη, στον τρόπο μας, συνδεδεμένος με την παιδεία μας, -όπως άλλωστε τα πάντα- και αρκεί μια ματιά στο κινητό, ή ένας φευγαλέος προβληματισμός ώστε να μας στείλει με τα παλιοσίδερα, σε κάποιες περιπτώσεις παρασύροντας και τον ανύποπτο, που αδυνατεί να αντιδράσει.
Οι δρόμοι βελτιώνονται, οι νόμοι προσαρμόζονται, αλλά σπάνια υποστηρίζονται από την πλευρά της πολιτείας, όταν αρνούμαστε να τους σεβαστούμε στο πλαίσιο της ατομικής ευθύνης που δεν μας χαρακτηρίζει, αφού “εγώ ξέρω”, ή αρνούμαι να σκεφτώ.
Με καθαρό μυαλό και απόλυτα συγκεντρωμένος χειρίζεσαι με ασφάλεια ένα παλιό σωστά συντηρημένο αυτοκίνητο, που κάνει κακό αφενός στην τσέπη σου, λόγω κατανάλωσης και συντήρησης, και αφετέρου στο περιβάλλον, ρυπαίνοντας. Αντίστοιχα διαχειρίζεσαι την κρίση, το απρόβλεπτο για να είμαστε ακριβείς με πλεονέκτημα το χαμηλό του βάρος, ατού στην περίφημη ενεργητική ασφάλεια που όσο τα χρόνια περνούν, τόσο περιορίζεται η σημασία της και να εξηγηθούμε.
Πολύ βαριά, «φορτηγά» τα σημερινά αυτοκίνητα, που εξελίσσονται σε τέρατα όταν χρησιμοποιούν δυνατούς ηλεκτρικούς κινητήρες. Για τον Κινέζο είναι εύκολα τα 500 άλογα για τα 2.000 κιλά. Και μπορεί τα 5 κιλά/ίππο να μην σου κόβουν την ανάσα αλλά είναι σημαντικό το πώς προκύπτουν. Όπως και οι επιδόσεις που πετυχαίνουν αυτοί οι πύραυλοι εδάφους-εδάφους. Το κυριότερο βέβαια είναι, από τι χέρια είναι διαχειρίσιμα αυτά τα άλογα και κάτω από ποιες συνθήκες κυκλοφορούν. Και εδώ τίθεται το ερώτημα για το πόσο εκπαιδευμένοι είμαστε, ώστε να αξιοποιούνται οι κορυφαίες επιδόσεις ευκαιριακά και μόνο για την ασφάλεια μας και να μην εξελίσσονται σε ιό που πληγώνει την υγεία τη δικιά μας και των συμπολιτών μας.
https://www.4troxoi.gr/blog/odigontas-o-anthropos-kanei-ti-zimia/
Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ πάνω από τον μέσο όρο στο στρίψιμο και στο στήσιμο στις στροφές. Πηρα το αουντι και 1η-2α νιώθω ότι το αμάξι μαζεύει τρέλα χιλιόμετρα και πρέπει να πατήσω φρένο..... Πλέον ελαφρώς το συνήθισα, ωστόσο μαζεύει τρελά χιλιόμετρα στις προσπεράσεις.......
Με πήγε ο νονός μια μίνι βόλτα με το audi e tron ...... Στα 20 μέτρα τέρμα γκάζι άρρωστο τράβηγμα.......με πολύ λιγότερα άλογα από το allroad.....
Σταδιακή εκμάθηση και αυτοσυγκράτηση χρειάζεται...... Οι ενθουσιώδεις είναι επικίνδυνοι......... Από γκολφ π .χ. δεν γίνεται να πας σε 400+ άλογα και να πατάς ανεξέλεγκτα.......
Ο Κλάρκσον κτλ. Από το topgear δεν είναι ταλέντα πιθανόν κάτω του μο ωστόσο μεγάλωσαν με μεγάλα αυτοκίνητα και φαίνονται και είναι ικανότεροι από πολλούς από εμάς. -
Για να καταλάβετε..... πήγαινα με τον πατέρα μου ανάβαση Μετέωρα από ανατολική πλευρά . Πήρα δίπλωμα και υποτίθεται του δωσα πόνο....... Πώς τύχαινει ένα βράδυ 2-3 χρόνια μετά αργά είχα κ@@λες κ ανέβηκα με πρόσωπο από εκεί ,μου κολλούσε ένα s3 από πίσω γνωστό πειραγμενο....... Τη μέρα που πήρα δίπλωμα νόμιζα ότι ποιος ξέρει πόσο γρήγορα έστριβα. Το βράδυ που το s3 @@@ επίνε επιδεικτικά σε κάθε στροφή αναρωτιομουν πόσο κουλομαρια ήμουν τότε.
Πλέον.... Μπορώ να στρίψω οριακά ή υπερστροφικα με περισσότερα χιλιόμετρα και με μεγαλύτερη διάρκεια και πιο ευγενικά για λάστιχα -αυτοκινητο.( Και ναι είμαι πιο χεστης από ότι παλιά ,το feeling απλά είναι καλύτερο και η ωριμότητα)
Στη περίοδο με το s3 μου την έμπαινε ένα κωλοφτιαγμένο saxorallo .... Σήμερα δεν θα έμπαινα ποτέ στον πειρασμό να ακολουθήσω ένα ανισόρροπο ναρκωμανη σε τόσο επικίνδυνο στροφιλικι.Υ.γ. Θεωρώ ότι παλιότερα η εξίσωση ήταν η εξής χρήματα= άλογα. Συνήθως χρήματα= έχεις να χάσεις= ωριμότητα.
Πλέον περάσαμε στη φάση όπου με πολύ λίγα χρήματα παίρνεις αυτοκίνητο με τρομερά άλογα......ο οδηγός δεν ψήθηκε ποτέ και είναι ανώριμος πλήρως......... -
@w202-amg said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Με πήγε ο νονός μια μίνι βόλτα με το audi e tron ...... Στα 20 μέτρα τέρμα γκάζι άρρωστο τράβηγμα.......με πολύ λιγότερα άλογα από το allroad.....
Εκτος αν δυναμωσες πολυ το allroad, το e tron εχει πανω απο 300 αλογα (αναλογα την εκδοση)
-
Για ποιο etron λέτε, γιατί όλα τα ηλεκτρικά -etron τα λέει μετά το κλασσικό όνομα.
-
@super-t said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Για ποιο etron λέτε, γιατί όλα τα ηλεκτρικά -etron τα λέει μετά το κλασσικό όνομα.
Κάτι τέτοιο μάλλον
https://www.car.gr/s/3d7fqkin/ -
204 αλογα μου ειπε οτι εχει
Βασικά βλέπω είναι πιο αργό παντού. Τότε παρασύρθηκα από την ακαριαία επιτάχυνση. Το δικό μου πρέπει να boostάρει + λόγω μετατροπέα είναι πιο σοφτ η απόκριση. -
@super-t said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Για ποιο etron λέτε, γιατί όλα τα ηλεκτρικά -etron τα λέει μετά το κλασσικό όνομα.
Noμιζα οτι μιλαει για το SUV . Δεν υπαρχει ενα που λεγεται σκετο e tron ? Σαν αυτο που εβαλε ο Adp παραπανω
Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!