Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!
    • 1
    • 2
    • 97
    • 98
    • 99
    • 100
    • 101
    • 100 / 101
    Περί αυτοκίνησης
    104
    2010
    93965
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panormus772 @fanis75 last edited by

      @criuser said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

      Το γαλόνι είναι 4,2 λίτρα περίπου.

      4,54 για την ακρίβεια.

      realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • S
        super-t last edited by

        Το αγγλικό.
        Το αμερικανικό γαλόνι είναι 3,785 λίτρα.

        realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • realzeus
          realzeus @panormus772 last edited by realzeus

          @panormus772 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

          @criuser said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

          Το γαλόνι είναι 4,2 λίτρα περίπου.

          4,54 για την ακρίβεια.

          4,546, άρα 4,55 σύμφωνα με τους μαθηματικούς κανόνες της στρογγυλοποίησης. 😉

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • realzeus
            realzeus @super-t last edited by

            @super-t said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

            Το αγγλικό.
            Το αμερικανικό γαλόνι είναι 3,785 λίτρα.

            Μιλάμε για το σωστό γαλόνι, όχι το αμερικάνικο. 😄

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • realzeus
              realzeus @kkostask last edited by

              @kkostask said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

              Έχει και συνέχεια….τα πιο πετυχημένα του SNL εδώ και χρόνια…

              Καταπληκτικό!!! Δεν τον ήξερα αυτόν. Να είσαι καλά Κώστα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • A d P
                A d P moderator last edited by

                Τι μπορεί να γράφει μια πινακίδα κυκλοφορίας που αξίζει 1,5 εκατομμύριο ευρώ

                https://www.topgeargreece.gr/news/1020988/ti-mporei-na-grafei-mia-pinakida-kukloforias-pou-axizei-15-ekatommurio-euro/

                I EAT MILF AND COOKIES

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tgd last edited by

                  @a-d-p said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                  Ο μακαρίτης ο πατέρας μου έκανε αντίστοιχες συγκρίσεις με την τιμή του μοσχαρίσιου κρέατος.

                  Εγώ μετρούσα "πόσα βινύλια παίρνεις μα αυτά τα λεφτά".

                  T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    tgd last edited by tgd

                    @a-d-p said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                    Τι μπορεί να γράφει μια πινακίδα κυκλοφορίας που αξίζει 1,5 εκατομμύριο ευρώ
                    https://www.topgeargreece.gr/news/1020988/ti-mporei-na-grafei-mia-pinakida-kukloforias-pou-axizei-15-ekatommurio-euro/

                    Μπορεί να λέει 1F, αλλά θα διαβάζεται IF.

                    IF I were a rich man
                    Ya ba dibba dibba dibba dibba dibba dibba dum
                    All day long, I'd biddy biddy bum
                    IF I were a wealthy man
                    I would by the 1F plate
                    Ya ba dibba dibba dibba dibba dibba dibba dum
                    IF I were a biddy biddy rich yidle-diddle-didle-didle man

                    Youtube Video

                    A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A d P
                      A d P moderator @tgd last edited by

                      @tgd said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                      @a-d-p said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                      Τι μπορεί να γράφει μια πινακίδα κυκλοφορίας που αξίζει 1,5 εκατομμύριο ευρώ
                      https://www.topgeargreece.gr/news/1020988/ti-mporei-na-grafei-mia-pinakida-kukloforias-pou-axizei-15-ekatommurio-euro/

                      Μπορεί να λέει 1F, αλλά θα διαβάζεται IF.

                      IF I were a rich man
                      Ya ba dibba dibba dibba dibba dibba dibba dum
                      All day long, I'd biddy biddy bum
                      IF I were a wealthy man
                      I would by the 1F plate
                      Ya ba dibba dibba dibba dibba dibba dibba dum
                      IF I were a biddy biddy rich yidle-diddle-didle-didle man

                      https://www.

                      Τώρα βγάζει νόημα 😉😁

                      I EAT MILF AND COOKIES

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • alexandros-k
                        alexandros-k last edited by

                        Οταν τα κανουν οι εμποροι ειναι φυσιολογικο
                        Οταν το κανει ο πελατης ειναι ειδηση 😊

                        https://www.autoblog.gr/2025/10/14/pelatis-exapatise-antiprosopo-antallaxe-lamborghini-me-gyrismena-xiliometra/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • A d P
                          A d P moderator last edited by

                          Γνωρίζατε γιατί οι Βρετανοί οδηγούν ανάποδα;

                          Youtube Video

                          I EAT MILF AND COOKIES

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A d P
                            A d P moderator last edited by

                            Οδηγώντας: Ο άνθρωπος κάνει τη ζημιά

                            Με παλιό ή με καινούργιο «αμάξι», μπορεί να αποδειχθείς αυτόχειρας ή φονιάς και σε κάποιες περιπτώσεις, το τραγικό αποτέλεσμα ξεπερνάει τη ζώνη, το κράνος, ακόμα και το ποτό.

                            Στη σκέψη, στον τρόπο μας, συνδεδεμένος με την παιδεία μας, -όπως άλλωστε τα πάντα- και αρκεί μια ματιά στο κινητό, ή ένας φευγαλέος προβληματισμός ώστε να μας στείλει με τα παλιοσίδερα, σε κάποιες περιπτώσεις παρασύροντας και τον ανύποπτο, που αδυνατεί να αντιδράσει.

                            Οι δρόμοι βελτιώνονται, οι νόμοι προσαρμόζονται, αλλά σπάνια υποστηρίζονται από την πλευρά της πολιτείας, όταν αρνούμαστε να τους σεβαστούμε στο πλαίσιο της ατομικής ευθύνης που δεν μας χαρακτηρίζει, αφού “εγώ ξέρω”, ή αρνούμαι να σκεφτώ.

                            Με καθαρό μυαλό και απόλυτα συγκεντρωμένος χειρίζεσαι με ασφάλεια ένα παλιό σωστά συντηρημένο αυτοκίνητο, που κάνει κακό αφενός στην τσέπη σου, λόγω κατανάλωσης και συντήρησης, και αφετέρου στο περιβάλλον, ρυπαίνοντας. Αντίστοιχα διαχειρίζεσαι την κρίση, το απρόβλεπτο για να είμαστε ακριβείς με πλεονέκτημα το χαμηλό του βάρος, ατού στην περίφημη ενεργητική ασφάλεια που όσο τα χρόνια περνούν, τόσο περιορίζεται η σημασία της και να εξηγηθούμε.

                            Πολύ βαριά, «φορτηγά» τα σημερινά αυτοκίνητα, που εξελίσσονται σε τέρατα όταν χρησιμοποιούν δυνατούς ηλεκτρικούς κινητήρες. Για τον Κινέζο είναι εύκολα τα 500 άλογα για τα 2.000 κιλά. Και μπορεί τα 5 κιλά/ίππο να μην σου κόβουν την ανάσα αλλά είναι σημαντικό το πώς προκύπτουν. Όπως και οι επιδόσεις που πετυχαίνουν αυτοί οι πύραυλοι εδάφους-εδάφους. Το κυριότερο βέβαια είναι, από τι χέρια είναι διαχειρίσιμα αυτά τα άλογα και κάτω από ποιες συνθήκες κυκλοφορούν. Και εδώ τίθεται το ερώτημα για το πόσο εκπαιδευμένοι είμαστε, ώστε να αξιοποιούνται οι κορυφαίες επιδόσεις ευκαιριακά και μόνο για την ασφάλεια μας και να μην εξελίσσονται σε ιό που πληγώνει την υγεία τη δικιά μας και των συμπολιτών μας.

                            https://www.4troxoi.gr/blog/odigontas-o-anthropos-kanei-ti-zimia/

                            I EAT MILF AND COOKIES

                            W 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • A d P
                              A d P moderator last edited by

                              Επόμενη μέρα ή ουτοπία;

                              https://www.4troxoi.gr/blog/epomeni-mera-i-oytopia/

                              I EAT MILF AND COOKIES

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • W
                                w202-amg @A d P last edited by

                                @a-d-p said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                Οδηγώντας: Ο άνθρωπος κάνει τη ζημιά

                                Με παλιό ή με καινούργιο «αμάξι», μπορεί να αποδειχθείς αυτόχειρας ή φονιάς και σε κάποιες περιπτώσεις, το τραγικό αποτέλεσμα ξεπερνάει τη ζώνη, το κράνος, ακόμα και το ποτό.

                                Στη σκέψη, στον τρόπο μας, συνδεδεμένος με την παιδεία μας, -όπως άλλωστε τα πάντα- και αρκεί μια ματιά στο κινητό, ή ένας φευγαλέος προβληματισμός ώστε να μας στείλει με τα παλιοσίδερα, σε κάποιες περιπτώσεις παρασύροντας και τον ανύποπτο, που αδυνατεί να αντιδράσει.

                                Οι δρόμοι βελτιώνονται, οι νόμοι προσαρμόζονται, αλλά σπάνια υποστηρίζονται από την πλευρά της πολιτείας, όταν αρνούμαστε να τους σεβαστούμε στο πλαίσιο της ατομικής ευθύνης που δεν μας χαρακτηρίζει, αφού “εγώ ξέρω”, ή αρνούμαι να σκεφτώ.

                                Με καθαρό μυαλό και απόλυτα συγκεντρωμένος χειρίζεσαι με ασφάλεια ένα παλιό σωστά συντηρημένο αυτοκίνητο, που κάνει κακό αφενός στην τσέπη σου, λόγω κατανάλωσης και συντήρησης, και αφετέρου στο περιβάλλον, ρυπαίνοντας. Αντίστοιχα διαχειρίζεσαι την κρίση, το απρόβλεπτο για να είμαστε ακριβείς με πλεονέκτημα το χαμηλό του βάρος, ατού στην περίφημη ενεργητική ασφάλεια που όσο τα χρόνια περνούν, τόσο περιορίζεται η σημασία της και να εξηγηθούμε.

                                Πολύ βαριά, «φορτηγά» τα σημερινά αυτοκίνητα, που εξελίσσονται σε τέρατα όταν χρησιμοποιούν δυνατούς ηλεκτρικούς κινητήρες. Για τον Κινέζο είναι εύκολα τα 500 άλογα για τα 2.000 κιλά. Και μπορεί τα 5 κιλά/ίππο να μην σου κόβουν την ανάσα αλλά είναι σημαντικό το πώς προκύπτουν. Όπως και οι επιδόσεις που πετυχαίνουν αυτοί οι πύραυλοι εδάφους-εδάφους. Το κυριότερο βέβαια είναι, από τι χέρια είναι διαχειρίσιμα αυτά τα άλογα και κάτω από ποιες συνθήκες κυκλοφορούν. Και εδώ τίθεται το ερώτημα για το πόσο εκπαιδευμένοι είμαστε, ώστε να αξιοποιούνται οι κορυφαίες επιδόσεις ευκαιριακά και μόνο για την ασφάλεια μας και να μην εξελίσσονται σε ιό που πληγώνει την υγεία τη δικιά μας και των συμπολιτών μας.

                                https://www.4troxoi.gr/blog/odigontas-o-anthropos-kanei-ti-zimia/

                                Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ πάνω από τον μέσο όρο στο στρίψιμο και στο στήσιμο στις στροφές. Πηρα το αουντι και 1η-2α νιώθω ότι το αμάξι μαζεύει τρέλα χιλιόμετρα και πρέπει να πατήσω φρένο..... Πλέον ελαφρώς το συνήθισα, ωστόσο μαζεύει τρελά χιλιόμετρα στις προσπεράσεις.......
                                Με πήγε ο νονός μια μίνι βόλτα με το audi e tron ...... Στα 20 μέτρα τέρμα γκάζι άρρωστο τράβηγμα.......με πολύ λιγότερα άλογα από το allroad.....
                                Σταδιακή εκμάθηση και αυτοσυγκράτηση χρειάζεται...... Οι ενθουσιώδεις είναι επικίνδυνοι......... Από γκολφ π .χ. δεν γίνεται να πας σε 400+ άλογα και να πατάς ανεξέλεγκτα.......
                                Ο Κλάρκσον κτλ. Από το topgear δεν είναι ταλέντα πιθανόν κάτω του μο ωστόσο μεγάλωσαν με μεγάλα αυτοκίνητα και φαίνονται και είναι ικανότεροι από πολλούς από εμάς.

                                alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • W
                                  w202-amg last edited by

                                  Για να καταλάβετε..... πήγαινα με τον πατέρα μου ανάβαση Μετέωρα από ανατολική πλευρά . Πήρα δίπλωμα και υποτίθεται του δωσα πόνο....... Πώς τύχαινει ένα βράδυ 2-3 χρόνια μετά αργά είχα κ@@λες κ ανέβηκα με πρόσωπο από εκεί ,μου κολλούσε ένα s3 από πίσω γνωστό πειραγμενο....... Τη μέρα που πήρα δίπλωμα νόμιζα ότι ποιος ξέρει πόσο γρήγορα έστριβα. Το βράδυ που το s3 @@@ επίνε επιδεικτικά σε κάθε στροφή αναρωτιομουν πόσο κουλομαρια ήμουν τότε.
                                  Πλέον.... Μπορώ να στρίψω οριακά ή υπερστροφικα με περισσότερα χιλιόμετρα και με μεγαλύτερη διάρκεια και πιο ευγενικά για λάστιχα -αυτοκινητο.( Και ναι είμαι πιο χεστης από ότι παλιά ,το feeling απλά είναι καλύτερο και η ωριμότητα)
                                  Στη περίοδο με το s3 μου την έμπαινε ένα κωλοφτιαγμένο saxorallo .... Σήμερα δεν θα έμπαινα ποτέ στον πειρασμό να ακολουθήσω ένα ανισόρροπο ναρκωμανη σε τόσο επικίνδυνο στροφιλικι.

                                  Υ.γ. Θεωρώ ότι παλιότερα η εξίσωση ήταν η εξής χρήματα= άλογα. Συνήθως χρήματα= έχεις να χάσεις= ωριμότητα.
                                  Πλέον περάσαμε στη φάση όπου με πολύ λίγα χρήματα παίρνεις αυτοκίνητο με τρομερά άλογα......ο οδηγός δεν ψήθηκε ποτέ και είναι ανώριμος πλήρως.........

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • alexandros-k
                                    alexandros-k @w202-amg last edited by

                                    @w202-amg said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                    Με πήγε ο νονός μια μίνι βόλτα με το audi e tron ...... Στα 20 μέτρα τέρμα γκάζι άρρωστο τράβηγμα.......με πολύ λιγότερα άλογα από το allroad.....

                                    Εκτος αν δυναμωσες πολυ το allroad, το e tron εχει πανω απο 300 αλογα (αναλογα την εκδοση)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • S
                                      super-t last edited by

                                      Για ποιο etron λέτε, γιατί όλα τα ηλεκτρικά -etron τα λέει μετά το κλασσικό όνομα.

                                      A d P alexandros-k 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                      • A d P
                                        A d P moderator @super-t last edited by

                                        @super-t said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                        Για ποιο etron λέτε, γιατί όλα τα ηλεκτρικά -etron τα λέει μετά το κλασσικό όνομα.

                                        Κάτι τέτοιο μάλλον
                                        https://www.car.gr/s/3d7fqkin/

                                        I EAT MILF AND COOKIES

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • W
                                          w202-amg last edited by w202-amg

                                          204 αλογα μου ειπε οτι εχει
                                          Βασικά βλέπω είναι πιο αργό παντού. Τότε παρασύρθηκα από την ακαριαία επιτάχυνση. Το δικό μου πρέπει να boostάρει + λόγω μετατροπέα είναι πιο σοφτ η απόκριση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • alexandros-k
                                            alexandros-k @super-t last edited by

                                            @super-t said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                            Για ποιο etron λέτε, γιατί όλα τα ηλεκτρικά -etron τα λέει μετά το κλασσικό όνομα.

                                            Noμιζα οτι μιλαει για το SUV . Δεν υπαρχει ενα που λεγεται σκετο e tron ? Σαν αυτο που εβαλε ο Adp παραπανω

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 97
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 100
                                            • 101
                                            • 100 / 101
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr