-
Στη Γερμανία η παροχή υπηρεσιών εξειδικευμένου τεχνικού κοντεύει να φτάσει τα 200€/ώρα. Με τέτοια τιμή εργατοώρας, θεωρητικά ο εργοδότης μπορεί να βγάλει έως και 200€ x 8 = 1.600€ ανά ημέρα ανά εξειδικευμένο εργαζόμενο.
Οπότε μην προξενούν εντύπωση οι αμοιβές της vw. Εμείς στην Ελλάδα να βλέπουμε τα νούμερα να μας πιάνει θλίψη...
Μπορείς να μας πεις αν τα γερμανικά μικτά περιλαμβάνουν και τις εισφορές του εργοδότη ?
Γιατί εδώ δεν τις περιλαμβάνουν, οπότε έχουμε 2 μικτά.
Για τον εξειδικευμένο τεχνικό μου θυμίζεις ένα ανέκδοτο...
Σε ένα καράβι ακούγεται συνέχεια ένα χτύπημα στην μηχανή που δεν ξέρουν από που προέρχεται...
Κάποιος τους λέει ότι υπάρχει ένας συνταξιούχος Α΄ μηχανικός που είναι φοβερός στις διαγνώσεις.
Τον φωνάζουν, μπαίνει στο μηχανοστάσιο και λέει αφήστε με λίγο να το δω. Τους λέει θα το φτιάξω, αλλά θέλω 10000 ευρώ.
Ωραία του λέει ο υπεύθυνος που είχε βαρεθεί, στα δίνω.
Οπότε ο Μάστορας, παίρνει ένα σφυρί και χτυπάει μια σωλήνα και ο θόρυβος σταμάτησε. Φέρτε τα 10000 τους λέει.
Μα 10000 για ένα χτύπημα με σφυρί θέλεις του λέει ο υπεύθυνος.
Για το χτύπημα θέλω 100 ευρώ του απαντάει. Τα 9900 ευρώ τα θέλω γιατί ΗΞΕΡΑ ΠΟΥ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΩ...

Δεν νομίζω ότι υφίστατο κατάσταση που να συμπεριλαμβάνει οι εισφορες του εργοδότη.
Συνήθως είναι
Α) εισφορές εργαζομένου
Β ) συνολικό κόστος εργοδότη -
Το πως βαφτίζουμε εμείς τα μικτά δεν σημαίνει ότι αναγκαστικά τα βαφτίζουν και οι άλλοι έτσι.
Ειδικά όταν μιλάνε για εταιρικό κόστος μισθοδοσίας στα άρθρα.
Νομίζω ότι περιλαμβάνεται στο κόστος και οι εισφορές του εργοδότη.
Ολα αυτά που συζητάμε βέβαια είναι για να μάθουμε πόσα είναι τα καθαρά που παίρνουν οι γερμανοί εργαζόμενοι στην βαγκ.
-
Στη Γερμανία η παροχή υπηρεσιών εξειδικευμένου τεχνικού κοντεύει να φτάσει τα 200€/ώρα. Με τέτοια τιμή εργατοώρας, θεωρητικά ο εργοδότης μπορεί να βγάλει έως και 200€ x 8 = 1.600€ ανά ημέρα ανά εξειδικευμένο εργαζόμενο.
Οπότε μην προξενούν εντύπωση οι αμοιβές της vw. Εμείς στην Ελλάδα να βλέπουμε τα νούμερα να μας πιάνει θλίψη...
Μπορείς να μας πεις αν τα γερμανικά μικτά περιλαμβάνουν και τις εισφορές του εργοδότη ?
Γιατί εδώ δεν τις περιλαμβάνουν, οπότε έχουμε 2 μικτά.
Για τον εξειδικευμένο τεχνικό μου θυμίζεις ένα ανέκδοτο...
Σε ένα καράβι ακούγεται συνέχεια ένα χτύπημα στην μηχανή που δεν ξέρουν από που προέρχεται...
Κάποιος τους λέει ότι υπάρχει ένας συνταξιούχος Α΄ μηχανικός που είναι φοβερός στις διαγνώσεις.
Τον φωνάζουν, μπαίνει στο μηχανοστάσιο και λέει αφήστε με λίγο να το δω. Τους λέει θα το φτιάξω, αλλά θέλω 10000 ευρώ.
Ωραία του λέει ο υπεύθυνος που είχε βαρεθεί, στα δίνω.
Οπότε ο Μάστορας, παίρνει ένα σφυρί και χτυπάει μια σωλήνα και ο θόρυβος σταμάτησε. Φέρτε τα 10000 τους λέει.
Μα 10000 για ένα χτύπημα με σφυρί θέλεις του λέει ο υπεύθυνος.
Για το χτύπημα θέλω 100 ευρώ του απαντάει. Τα 9900 ευρώ τα θέλω γιατί ΗΞΕΡΑ ΠΟΥ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΩ...

Σαν τον ελληνικό είναι και ο γερμανικός μικτός μισθός. Δεν περιλαμβάνει τις εργοδοτικές εισφορές. Ο μηνιαίος μικτός μισθός όμως πολλαπλασιάζεται επί 12 μήνες για να βγάλεις τον ετήσιο, όχι επί 14.
-
Όμιλος Volkswagen: 6,6 εκατ. παραδόσεις οχημάτων το 9μηνο
https://www.4troxoi.gr/agora/omilos-volkswagen-66-ekat-paradoseis-ochimaton-to-9mino/?_gl=11ytuhc4_upMQ.._gaMjExNTQ2OTg3Mi4xNzYwNDQ0MjA1_ga_KLL52BLFZ7*czE3NjA0NDQyMDQkbzEkZzEkdDE3NjA0NDQyOTIkajYwJGwwJGgw
-
Το TractioN παρουσιάζει ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον μοντέλο, το ολοκαίνουργιο TAYRON, το δεύτερο μεγαλύτερο SUV στην ευρωπαϊκή γκάμα της VW, ανάμεσα στο Tiguan και το μεγαλύτερο Touareg. Σε ό,τι αφορά στο TAYRON, πρόκειται για ένα SUV με δυνατότητα 7θέσιας διαμόρφωσης, με χαρακτηριστικά άνεσης που διεκδικούν την κορυφή στην κατηγορία του. Διαθέσιμο σε μια μεγάλη ποικιλία εκδόσεων, ακόμη και ως 5θεσιο εάν κάποιος το προτιμά, το TAYRON έρχεται για να προτείνει μια φρέσκια προσέγγιση στο πώς μπορεί να συνδυαστεί η πολυδιάστατη ευελιξία, με πρακτικές λύσεις για κάθε σύγχρονη ανάγκη μετακίνησης.
-
-
Νέο Volkswagen Transporter: Με μεγαλύτερες δυνατότητες φόρτωσης
-
Επίσημο: Αυτό είναι το τελευταίο VW Touareg με κινητήρα εσωτερικής καύσης
-
Γερμανόχρεπα


3 WORST and 4 BEST Volkswagen Engines to DRIVE FOREVER
Discover the Volkswagen and Audi engines everyone is talking about. In this in depth video, we dive into the most searched VW/Audi powerplants—covering real world mileage, common issues, maintenance insights, and what seasoned mechanics and owners report after hundreds of thousands of miles on the road. From iconic classics to modern turbocharged favorites, you’ll get the context you need before your next test drive, engine swap, or used car buy.
We explore legendary diesels and beloved gas engines that powered best selling models like the Jetta, Golf, Passat, and Audi A3/A4—plus cult favorites found in Corrado, Golf R32, Transporter T5/T6, and more. You’ll hear about the narrow angle VR6, the durable 1.9 TDI ALH, the widely used EA888 2.0 TSI (with specific attention to Gen 3 updates), the EA827 staple four cylinder, and the 2.5 inline five. We also examine high tech direct injection families, popular 1.4 TSI variants, and specialty engines that enthusiasts can’t stop debating.
What’s inside:
• Real world expected mileage ranges for high kilometer heroes and daily drivers—based on consistent reports across enthusiast communities and media
• Typical power and torque ranges so you can benchmark performance vs. longevity goals
• The maintenance routines savvy owners use to maximize life (oil intervals, timing service, intake cleaning, cooling system best practices)
• The recurring symptoms to watch for on high milers (startup noises, misfires, consumption trends, cooling and fuel system behaviors)
• Packaging and design traits that shaped reputation (unique heads, chain/belt strategies, injection types, exhaust manifold integration)
• Model by model context: Golf/GTI/R, Jetta, Passat, Corrado, Transporter/Caravelle, Audi TT/RS, A3/A4—and what those badges can imply about tune, thermal load, and service access
You’ll also learn how engineering updates over time affected ownership—like timing chain/tensioner redesigns, water pump revisions, integrated exhaust manifolds, DI carbon mitigation strategies (including dual injection), and EGR/DPF routing changes intended to reduce soot impact. We connect the dots between platform, calibration, and maintenance sensitivity so you can read ads and service records with confidence.
Thinking about a Mk4 ALH, a VR6 powered R32, an EA888 Gen 3 GTI or Golf R, a 1.4 TSI daily, or a Transporter van for work and camping? This guide explains what long term owners love, what pros inspect first, and which service line items are worth budgeting as preventative care. If you’re shopping, swapping, or just curious how VW/Audi engines stack up on longevity vs. performance, you’ll find clear takeaways without the hype—backed by credible sources and real world patterns.
We’ll cover:
• 1.9 TDI ALH, EA827 petrol, VR6 (2.8/3.2), EA888 2.0 TSI (Gen 1 vs. Gen 3), EA288 2.0 TDI, 1.4 TSI (EA211), 2.5 I5, 2.0 PD TDI, 1.4/1.6 FSI, 1.4 TSI twincharged, W8 4.0, and Transporter BiTDI variants
• What to ask sellers, what to scan, and which noises/smells/behaviors to take seriously on a test drive
• Owner friendly maintenance that preserves value and avoids avoidable failures
Before you buy or build, watch this. The full story on VW/Audi engines is more nuanced—and more useful—than a spec sheet. -
-
Μεγάλη πετυχεσιά...
https://www.autoblog.gr/2025/10/19/to-volkswagen-tayron-sto-test-apofygis-tarandou/
Σκεφτόσουν να δώσεις 50000€ να πάρεις το Tayron, αλλά τώρα άλλαξες γνώμη και θα πάρεις το C3 aircross;;;


Το προηγούμενο ποστ το είδες;
Έτσι είναι οι ακομμάτιστοι
Οι χεητερς βάζουν μόνο αυτά που τους συμφέρουν και αποκρύπτουν την αλήθεια
-
Εγώ απλά ένα λίνκ ανέβασα για ενημέρωση σας...
Ούτε σχολίασα ιδιαίτερα...

Αλλωστε δεν χρειάζεται να βάλω εγώ αρνητικά λίνκ για την Στελλάντις.
Ανεβαίνουν αυτόματα.

-
Ανάσα για τα DSG: Νέο κιβώτιο από τη Valeo με επίσημη εγγύηση και λιγότερα έξοδα.
Η Valeo θα διαθέτει νέο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο για τα παλαιότερα μοντέλα με DSG του ομίλου Volkswagen, μειώνοντας το κόστος επισκευής έως και 50% και προσφέροντας λύση σε εκατομμύρια ιδιοκτήτες.
Η γαλλική Valeo, ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, ετοιμάζεται να αλλάξει τα δεδομένα στις επισκευές των κιβωτίων διπλού συμπλέκτη.
Έπειτα από 21 χρόνια παρουσίας του συστήματος DSG (Direct Shift Gearbox) της Volkswagen, η Valeo ανακοίνωσε ότι θα διαθέτει ένα νέο ανακατασκευασμένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη τύπου DQ250, με σημαντικά χαμηλότερο κόστος και ίδια διάρκεια ζωής με την εργοστασιακή μονάδα.
Το DSG της Volkswagen, που έκανε ντεμπούτο το 2003 με το Golf R32 και πλέον έχει τοποθετηθεί σε περισσότερα από 26 εκατομμύρια αυτοκίνητα, θεωρείται μια από τις πιο επιτυχημένες τεχνολογίες της μάρκας.
Ωστόσο, το κόστος επισκευής του -ιδίως στις πρώτες γενιές- παραμένει υψηλό, με τις τιμές να κυμαίνονται από €1.500 έως και €4.000, ανάλογα με το επίπεδο φθοράς. Η Valeo υπόσχεται μείωση του κόστους από 30% έως και 50%, χάρη στο νέο κιβώτιο που διαθέτει διπλό υγρό συμπλέκτη με ψύξη μέσω λαδιού και ανακατασκευάζεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του εργοστασίου.
Η νέα μονάδα θα είναι διαθέσιμη από τα τέλη Νοεμβρίου και αφορά μοντέλα του ομίλου Volkswagen που χρησιμοποιούν το κιβώτιο DQ250, δηλαδή εκδόσεις των Golf (Mk5 έως Mk7), Passat B6, αλλά και Skoda Octavia δεύτερης και τρίτης γενιάς. Συνολικά, περισσότεροι από πέντε εκατομμύρια ιδιοκτήτες θα μπορούν να επωφεληθούν από τη νέα λύση της Valeo, η οποία συνοδεύεται από επίσημη εγγύηση ίση με εκείνη του κατασκευαστή.
Η πρωτοβουλία αυτή έχει διπλό αποτέλεσμα: από τη μία, μειώνει σημαντικά το κόστος συντήρησης για τους κατόχους, ενώ από την άλλη περιορίζει τα περιθώρια κέρδους των ανεξάρτητων συνεργείων, αφού τα νέα κιβώτια θα διατίθενται απευθείας μέσω του δικτύου της Volkswagen. Παρόλα αυτά, η Valeo σημειώνει ότι η ανακατασκευή βασίζεται στην αρχή της κυκλικής οικονομίας, επαναχρησιμοποιώντας τα λειτουργικά μέρη και μειώνοντας τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις.
Για τη Volkswagen, η κίνηση αυτή λειτουργεί ως στρατηγικό πλεονέκτημα, αφού ενισχύει τη μακροχρόνια υποστήριξη των πελατών της και αναβαθμίζει την αξιοπιστία του brand. Παράλληλα, αποτελεί και μια έμμεση απάντηση στις συχνές επικρίσεις για το υψηλό κόστος επισκευής των DSG, που τα τελευταία χρόνια είχε οδηγήσει αρκετούς οδηγούς να στραφούν σε μεταχειρισμένα ή σε εναλλακτικά αυτόματα κιβώτια.
-
Έπειτα από 21 χρόνια παρουσίας του συστήματος DSG (Direct Shift Gearbox)
Απλά για το καλώς έχειν επειδή είμαστε 4Τ φόρουμ, να πω ότι τα αρχικά DSG βγαίνουν από την Γερμανική λέξη: DirektSchaltGetriebe και όχι από τα Αγγλικά. Απλά τυχαίνει και στα Αγγλικά τα αρχικά ειναι ίδια, αλλά απλά έτυχε.
-
Έπειτα από 21 χρόνια παρουσίας του συστήματος DSG (Direct Shift Gearbox)
Απλά για το καλώς έχειν επειδή είμαστε 4Τ φόρουμ, να πω ότι τα αρχικά DSG βγαίνουν από την Γερμανική λέξη: DirektSchaltGetriebe και όχι από τα Αγγλικά. Απλά τυχαίνει και στα Αγγλικά τα αρχικά ειναι ίδια, αλλά απλά έτυχε.
Σωστα. Και αντιστοιχα στην Πορσική διάλεκτο το διπλοσύμπλεκτο PDK προκύπτει από το γερμανικό "Porsche Doppelkupplungsgetriebe".
-
Έπειτα από 21 χρόνια παρουσίας του συστήματος DSG (Direct Shift Gearbox)
Απλά για το καλώς έχειν επειδή είμαστε 4Τ φόρουμ, να πω ότι τα αρχικά DSG βγαίνουν από την Γερμανική λέξη: DirektSchaltGetriebe και όχι από τα Αγγλικά. Απλά τυχαίνει και στα Αγγλικά τα αρχικά ειναι ίδια, αλλά απλά έτυχε.
Copy paste το έκανα χωρίς να δώσω καθόλου βάση σε αυτό. Η ουσία είναι ότι έστω και με τεράστια καθυστέρηση θα λυθεί το πρόβλημα χιλιάδων καταναλωτών.
-
Αν διαβαζω σωστά, προκειται για ανακατασκευασμένα κιβώτια που θα διατίθενται μέσω του επισήμου δικτύου, για να περιοριστεί το κόστος επισκευής, που αφορά 5 εκατομμύρια αυτοκίνητα...
Και μαλιστα, σύμφωνα με το άρθρο: "Για τη Volkswagen, η κίνηση αυτή λειτουργεί ως στρατηγικό πλεονέκτημα, αφού ενισχύει τη μακροχρόνια υποστήριξη των πελατών της και αναβαθμίζει την αξιοπιστία του brand"... -
Έπειτα από 21 χρόνια παρουσίας του συστήματος DSG (Direct Shift Gearbox)
Απλά για το καλώς έχειν επειδή είμαστε 4Τ φόρουμ, να πω ότι τα αρχικά DSG βγαίνουν από την Γερμανική λέξη: DirektSchaltGetriebe και όχι από τα Αγγλικά. Απλά τυχαίνει και στα Αγγλικά τα αρχικά ειναι ίδια, αλλά απλά έτυχε.
Copy paste το έκανα χωρίς να δώσω καθόλου βάση σε αυτό. Η ουσία είναι ότι έστω και με τεράστια καθυστέρηση θα λυθεί το πρόβλημα χιλιάδων καταναλωτών.
Εκατομμύριων καταναλωτών......26 εκατομμύρια τεμάχια έχει πουλήσει, σύμφωνα με το άρθρο

-
Το σύστημα της valeo γράφει ότι αφορά το dq250. Αυτό αν θυμάμαι καλά είναι το υγρού συμπλέκτη που δεν χαλάει.
Το μικρό χαλάει το dq200 που είναι ξηρού τύπου. Αλλά κι αυτό έχει βελτιωθεί πολύ, χαλάει πιο δύσκολα πια. Και έχουν κυκλοφορήσει και διάφορα kit βελτίωσης για να χαλάει ακόμη πιο δύσκολα.
Εντωμεταξύ άκουγα σήμερα και για το περιβόητο ecvt της Toyota. Δεν χαλάει είπαν με την έννοια του dsg, δηλ. να μείνει το αυτοκίνητο. Αλλά φθείρεται και πηδάει σχέσεις, με αποτέλεσμα να δουλεύει σε μεγαλύτερη σχέση απ' ότι πρέπει, να "μουγκρίζει" πιο πολύ το αυτοκίνητο, να παίρνει πιο συχνά μπροστά ο θερμικός και να μειώνεται η οικονομία βενζίνης. Όλα αυτά στην 5-6ετία, όχι μετά από 15ετίες κλπ που υποστηρίζουν κάποιοι.
Όλα τα αυτόματα έχουν τις ευαισθησίες τους, είναι πολύπλοκες τεχνολογίες.
-
Ανάσα για τα DSG: Νέο κιβώτιο από τη Valeo με επίσημη εγγύηση και λιγότερα έξοδα.
Η Valeo θα διαθέτει νέο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο για τα παλαιότερα μοντέλα με DSG του ομίλου Volkswagen, μειώνοντας το κόστος επισκευής έως και 50% και προσφέροντας λύση σε εκατομμύρια ιδιοκτήτες.
Η γαλλική Valeo, ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, ετοιμάζεται να αλλάξει τα δεδομένα στις επισκευές των κιβωτίων διπλού συμπλέκτη.
Έπειτα από 21 χρόνια παρουσίας του συστήματος DSG (Direct Shift Gearbox) της Volkswagen, η Valeo ανακοίνωσε ότι θα διαθέτει ένα νέο ανακατασκευασμένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη τύπου DQ250, με σημαντικά χαμηλότερο κόστος και ίδια διάρκεια ζωής με την εργοστασιακή μονάδα.
Το DSG της Volkswagen, που έκανε ντεμπούτο το 2003 με το Golf R32 και πλέον έχει τοποθετηθεί σε περισσότερα από 26 εκατομμύρια αυτοκίνητα, θεωρείται μια από τις πιο επιτυχημένες τεχνολογίες της μάρκας.
Ωστόσο, το κόστος επισκευής του -ιδίως στις πρώτες γενιές- παραμένει υψηλό, με τις τιμές να κυμαίνονται από €1.500 έως και €4.000, ανάλογα με το επίπεδο φθοράς. Η Valeo υπόσχεται μείωση του κόστους από 30% έως και 50%, χάρη στο νέο κιβώτιο που διαθέτει διπλό υγρό συμπλέκτη με ψύξη μέσω λαδιού και ανακατασκευάζεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του εργοστασίου.
Η νέα μονάδα θα είναι διαθέσιμη από τα τέλη Νοεμβρίου και αφορά μοντέλα του ομίλου Volkswagen που χρησιμοποιούν το κιβώτιο DQ250, δηλαδή εκδόσεις των Golf (Mk5 έως Mk7), Passat B6, αλλά και Skoda Octavia δεύτερης και τρίτης γενιάς. Συνολικά, περισσότεροι από πέντε εκατομμύρια ιδιοκτήτες θα μπορούν να επωφεληθούν από τη νέα λύση της Valeo, η οποία συνοδεύεται από επίσημη εγγύηση ίση με εκείνη του κατασκευαστή.
Η πρωτοβουλία αυτή έχει διπλό αποτέλεσμα: από τη μία, μειώνει σημαντικά το κόστος συντήρησης για τους κατόχους, ενώ από την άλλη περιορίζει τα περιθώρια κέρδους των ανεξάρτητων συνεργείων, αφού τα νέα κιβώτια θα διατίθενται απευθείας μέσω του δικτύου της Volkswagen. Παρόλα αυτά, η Valeo σημειώνει ότι η ανακατασκευή βασίζεται στην αρχή της κυκλικής οικονομίας, επαναχρησιμοποιώντας τα λειτουργικά μέρη και μειώνοντας τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις.
Για τη Volkswagen, η κίνηση αυτή λειτουργεί ως στρατηγικό πλεονέκτημα, αφού ενισχύει τη μακροχρόνια υποστήριξη των πελατών της και αναβαθμίζει την αξιοπιστία του brand. Παράλληλα, αποτελεί και μια έμμεση απάντηση στις συχνές επικρίσεις για το υψηλό κόστος επισκευής των DSG, που τα τελευταία χρόνια είχε οδηγήσει αρκετούς οδηγούς να στραφούν σε μεταχειρισμένα ή σε εναλλακτικά αυτόματα κιβώτια.
Τόσες παρλαπίπες για να μας πούνε ότι ουσιαστικά ξεζούμισαν σημαντικό αριθμό ατυχών κατόχων….αναβάθμιση λέει αξιοπιστίας 21 χρόνια μετά….
VW FORUM