Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW FORUM
    • 1
    • 2
    • 385
    • 386
    • 387
    • 388
    • 389
    • 387 / 389
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    97
    7772
    90356
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster @criuser last edited by

      @criuser said in VW FORUM:

      @andya3 said in VW FORUM:

      Στη Γερμανία η παροχή υπηρεσιών εξειδικευμένου τεχνικού κοντεύει να φτάσει τα 200€/ώρα. Με τέτοια τιμή εργατοώρας, θεωρητικά ο εργοδότης μπορεί να βγάλει έως και 200€ x 8 = 1.600€ ανά ημέρα ανά εξειδικευμένο εργαζόμενο.

      Οπότε μην προξενούν εντύπωση οι αμοιβές της vw. Εμείς στην Ελλάδα να βλέπουμε τα νούμερα να μας πιάνει θλίψη...

      Μπορείς να μας πεις αν τα γερμανικά μικτά περιλαμβάνουν και τις εισφορές του εργοδότη ?

      Γιατί εδώ δεν τις περιλαμβάνουν, οπότε έχουμε 2 μικτά.

      Για τον εξειδικευμένο τεχνικό μου θυμίζεις ένα ανέκδοτο...

      Σε ένα καράβι ακούγεται συνέχεια ένα χτύπημα στην μηχανή που δεν ξέρουν από που προέρχεται...

      Κάποιος τους λέει ότι υπάρχει ένας συνταξιούχος Α΄ μηχανικός που είναι φοβερός στις διαγνώσεις.

      Τον φωνάζουν, μπαίνει στο μηχανοστάσιο και λέει αφήστε με λίγο να το δω. Τους λέει θα το φτιάξω, αλλά θέλω 10000 ευρώ.

      Ωραία του λέει ο υπεύθυνος που είχε βαρεθεί, στα δίνω.

      Οπότε ο Μάστορας, παίρνει ένα σφυρί και χτυπάει μια σωλήνα και ο θόρυβος σταμάτησε. Φέρτε τα 10000 τους λέει.

      Μα 10000 για ένα χτύπημα με σφυρί θέλεις του λέει ο υπεύθυνος.

      Για το χτύπημα θέλω 100 ευρώ του απαντάει. Τα 9900 ευρώ τα θέλω γιατί ΗΞΕΡΑ ΠΟΥ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΩ...😊

      Δεν νομίζω ότι υφίστατο κατάσταση που να συμπεριλαμβάνει οι εισφορες του εργοδότη.
      Συνήθως είναι
      Α) εισφορές εργαζομένου
      Β ) συνολικό κόστος εργοδότη

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser last edited by

        Το πως βαφτίζουμε εμείς τα μικτά δεν σημαίνει ότι αναγκαστικά τα βαφτίζουν και οι άλλοι έτσι.

        Ειδικά όταν μιλάνε για εταιρικό κόστος μισθοδοσίας στα άρθρα.

        Νομίζω ότι περιλαμβάνεται στο κόστος και οι εισφορές του εργοδότη.

        Ολα αυτά που συζητάμε βέβαια είναι για να μάθουμε πόσα είναι τα καθαρά που παίρνουν οι γερμανοί εργαζόμενοι στην βαγκ.

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          andya3 @criuser last edited by

          @criuser said in VW FORUM:

          @andya3 said in VW FORUM:

          Στη Γερμανία η παροχή υπηρεσιών εξειδικευμένου τεχνικού κοντεύει να φτάσει τα 200€/ώρα. Με τέτοια τιμή εργατοώρας, θεωρητικά ο εργοδότης μπορεί να βγάλει έως και 200€ x 8 = 1.600€ ανά ημέρα ανά εξειδικευμένο εργαζόμενο.

          Οπότε μην προξενούν εντύπωση οι αμοιβές της vw. Εμείς στην Ελλάδα να βλέπουμε τα νούμερα να μας πιάνει θλίψη...

          Μπορείς να μας πεις αν τα γερμανικά μικτά περιλαμβάνουν και τις εισφορές του εργοδότη ?

          Γιατί εδώ δεν τις περιλαμβάνουν, οπότε έχουμε 2 μικτά.

          Για τον εξειδικευμένο τεχνικό μου θυμίζεις ένα ανέκδοτο...

          Σε ένα καράβι ακούγεται συνέχεια ένα χτύπημα στην μηχανή που δεν ξέρουν από που προέρχεται...

          Κάποιος τους λέει ότι υπάρχει ένας συνταξιούχος Α΄ μηχανικός που είναι φοβερός στις διαγνώσεις.

          Τον φωνάζουν, μπαίνει στο μηχανοστάσιο και λέει αφήστε με λίγο να το δω. Τους λέει θα το φτιάξω, αλλά θέλω 10000 ευρώ.

          Ωραία του λέει ο υπεύθυνος που είχε βαρεθεί, στα δίνω.

          Οπότε ο Μάστορας, παίρνει ένα σφυρί και χτυπάει μια σωλήνα και ο θόρυβος σταμάτησε. Φέρτε τα 10000 τους λέει.

          Μα 10000 για ένα χτύπημα με σφυρί θέλεις του λέει ο υπεύθυνος.

          Για το χτύπημα θέλω 100 ευρώ του απαντάει. Τα 9900 ευρώ τα θέλω γιατί ΗΞΕΡΑ ΠΟΥ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΩ...😊

          Σαν τον ελληνικό είναι και ο γερμανικός μικτός μισθός. Δεν περιλαμβάνει τις εργοδοτικές εισφορές. Ο μηνιαίος μικτός μισθός όμως πολλαπλασιάζεται επί 12 μήνες για να βγάλεις τον ετήσιο, όχι επί 14.

          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A d P
            A d P moderator last edited by

            Όμιλος Volkswagen: 6,6 εκατ. παραδόσεις οχημάτων το 9μηνο

            https://www.4troxoi.gr/agora/omilos-volkswagen-66-ekat-paradoseis-ochimaton-to-9mino/?_gl=11ytuhc4_upMQ.._gaMjExNTQ2OTg3Mi4xNzYwNDQ0MjA1_ga_KLL52BLFZ7*czE3NjA0NDQyMDQkbzEkZzEkdDE3NjA0NDQyOTIkajYwJGwwJGgw

            I EAT MILF AND COOKIES

            George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A d P
              A d P moderator last edited by

              Το TractioN παρουσιάζει ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον μοντέλο, το ολοκαίνουργιο TAYRON, το δεύτερο μεγαλύτερο SUV στην ευρωπαϊκή γκάμα της VW, ανάμεσα στο Tiguan και το μεγαλύτερο Touareg. Σε ό,τι αφορά στο TAYRON, πρόκειται για ένα SUV με δυνατότητα 7θέσιας διαμόρφωσης, με χαρακτηριστικά άνεσης που διεκδικούν την κορυφή στην κατηγορία του. Διαθέσιμο σε μια μεγάλη ποικιλία εκδόσεων, ακόμη και ως 5θεσιο εάν κάποιος το προτιμά, το TAYRON έρχεται για να προτείνει μια φρέσκια προσέγγιση στο πώς μπορεί να συνδυαστεί η πολυδιάστατη ευελιξία, με πρακτικές λύσεις για κάθε σύγχρονη ανάγκη μετακίνησης.

              Youtube Video

              I EAT MILF AND COOKIES

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • George 0
                George 0 @A d P last edited by

                @a-d-p said in VW FORUM:

                Όμιλος Volkswagen: 6,6 εκατ. παραδόσεις οχημάτων το 9μηνο

                Καργα λιφτα.

                We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A d P
                  A d P moderator last edited by

                  Νέο Volkswagen Transporter: Με μεγαλύτερες δυνατότητες φόρτωσης

                  https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/neo-volkswagen-transporter-me-ayximenes-dynatotites-fortosis/

                  I EAT MILF AND COOKIES

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • A d P
                    A d P moderator last edited by

                    Επίσημο: Αυτό είναι το τελευταίο VW Touareg με κινητήρα εσωτερικής καύσης

                    https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/episimo-ayto-einai-to-teleytaio-vw-touareg-me-kinitira-esoterikis-kaysis/

                    I EAT MILF AND COOKIES

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • A d P
                      A d P moderator last edited by

                      Γερμανόχρεπα😁😁

                      3 WORST and 4 BEST Volkswagen Engines to DRIVE FOREVER
                      Discover the Volkswagen and Audi engines everyone is talking about. In this in depth video, we dive into the most searched VW/Audi powerplants—covering real world mileage, common issues, maintenance insights, and what seasoned mechanics and owners report after hundreds of thousands of miles on the road. From iconic classics to modern turbocharged favorites, you’ll get the context you need before your next test drive, engine swap, or used car buy.
                      We explore legendary diesels and beloved gas engines that powered best selling models like the Jetta, Golf, Passat, and Audi A3/A4—plus cult favorites found in Corrado, Golf R32, Transporter T5/T6, and more. You’ll hear about the narrow angle VR6, the durable 1.9 TDI ALH, the widely used EA888 2.0 TSI (with specific attention to Gen 3 updates), the EA827 staple four cylinder, and the 2.5 inline five. We also examine high tech direct injection families, popular 1.4 TSI variants, and specialty engines that enthusiasts can’t stop debating.
                      What’s inside:
                      • Real world expected mileage ranges for high kilometer heroes and daily drivers—based on consistent reports across enthusiast communities and media
                      • Typical power and torque ranges so you can benchmark performance vs. longevity goals
                      • The maintenance routines savvy owners use to maximize life (oil intervals, timing service, intake cleaning, cooling system best practices)
                      • The recurring symptoms to watch for on high milers (startup noises, misfires, consumption trends, cooling and fuel system behaviors)
                      • Packaging and design traits that shaped reputation (unique heads, chain/belt strategies, injection types, exhaust manifold integration)
                      • Model by model context: Golf/GTI/R, Jetta, Passat, Corrado, Transporter/Caravelle, Audi TT/RS, A3/A4—and what those badges can imply about tune, thermal load, and service access
                      You’ll also learn how engineering updates over time affected ownership—like timing chain/tensioner redesigns, water pump revisions, integrated exhaust manifolds, DI carbon mitigation strategies (including dual injection), and EGR/DPF routing changes intended to reduce soot impact. We connect the dots between platform, calibration, and maintenance sensitivity so you can read ads and service records with confidence.
                      Thinking about a Mk4 ALH, a VR6 powered R32, an EA888 Gen 3 GTI or Golf R, a 1.4 TSI daily, or a Transporter van for work and camping? This guide explains what long term owners love, what pros inspect first, and which service line items are worth budgeting as preventative care. If you’re shopping, swapping, or just curious how VW/Audi engines stack up on longevity vs. performance, you’ll find clear takeaways without the hype—backed by credible sources and real world patterns.
                      We’ll cover:
                      • 1.9 TDI ALH, EA827 petrol, VR6 (2.8/3.2), EA888 2.0 TSI (Gen 1 vs. Gen 3), EA288 2.0 TDI, 1.4 TSI (EA211), 2.5 I5, 2.0 PD TDI, 1.4/1.6 FSI, 1.4 TSI twincharged, W8 4.0, and Transporter BiTDI variants
                      • What to ask sellers, what to scan, and which noises/smells/behaviors to take seriously on a test drive
                      • Owner friendly maintenance that preserves value and avoids avoidable failures
                      Before you buy or build, watch this. The full story on VW/Audi engines is more nuanced—and more useful—than a spec sheet.

                      Youtube Video

                      I EAT MILF AND COOKIES

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser last edited by

                        Μεγάλη πετυχεσιά...

                        https://www.autoblog.gr/2025/10/19/to-volkswagen-tayron-sto-test-apofygis-tarandou/

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A d P
                          A d P moderator @criuser last edited by

                          @criuser said in VW FORUM:

                          Μεγάλη πετυχεσιά...

                          https://www.autoblog.gr/2025/10/19/to-volkswagen-tayron-sto-test-apofygis-tarandou/

                          Σκεφτόσουν να δώσεις 50000€ να πάρεις το Tayron, αλλά τώρα άλλαξες γνώμη και θα πάρεις το C3 aircross;;; 😁😁

                          Το προηγούμενο ποστ το είδες;

                          Έτσι είναι οι ακομμάτιστοι
                          Οι χεητερς βάζουν μόνο αυτά που τους συμφέρουν και αποκρύπτουν την αλήθεια 😉

                          I EAT MILF AND COOKIES

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • C
                            criuser last edited by

                            Εγώ απλά ένα λίνκ ανέβασα για ενημέρωση σας...

                            Ούτε σχολίασα ιδιαίτερα...😊

                            Αλλωστε δεν χρειάζεται να βάλω εγώ αρνητικά λίνκ για την Στελλάντις.

                            Ανεβαίνουν αυτόματα.😊

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • V
                              vdx last edited by vdx

                              Ανάσα για τα DSG: Νέο κιβώτιο από τη Valeo με επίσημη εγγύηση και λιγότερα έξοδα.

                              Η Valeo θα διαθέτει νέο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο για τα παλαιότερα μοντέλα με DSG του ομίλου Volkswagen, μειώνοντας το κόστος επισκευής έως και 50% και προσφέροντας λύση σε εκατομμύρια ιδιοκτήτες.

                              Η γαλλική Valeo, ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, ετοιμάζεται να αλλάξει τα δεδομένα στις επισκευές των κιβωτίων διπλού συμπλέκτη.

                              Έπειτα από 21 χρόνια παρουσίας του συστήματος DSG (Direct Shift Gearbox) της Volkswagen, η Valeo ανακοίνωσε ότι θα διαθέτει ένα νέο ανακατασκευασμένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη τύπου DQ250, με σημαντικά χαμηλότερο κόστος και ίδια διάρκεια ζωής με την εργοστασιακή μονάδα.

                              Το DSG της Volkswagen, που έκανε ντεμπούτο το 2003 με το Golf R32 και πλέον έχει τοποθετηθεί σε περισσότερα από 26 εκατομμύρια αυτοκίνητα, θεωρείται μια από τις πιο επιτυχημένες τεχνολογίες της μάρκας.

                              Ωστόσο, το κόστος επισκευής του -ιδίως στις πρώτες γενιές- παραμένει υψηλό, με τις τιμές να κυμαίνονται από €1.500 έως και €4.000, ανάλογα με το επίπεδο φθοράς. Η Valeo υπόσχεται μείωση του κόστους από 30% έως και 50%, χάρη στο νέο κιβώτιο που διαθέτει διπλό υγρό συμπλέκτη με ψύξη μέσω λαδιού και ανακατασκευάζεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του εργοστασίου.

                              Η νέα μονάδα θα είναι διαθέσιμη από τα τέλη Νοεμβρίου και αφορά μοντέλα του ομίλου Volkswagen που χρησιμοποιούν το κιβώτιο DQ250, δηλαδή εκδόσεις των Golf (Mk5 έως Mk7), Passat B6, αλλά και Skoda Octavia δεύτερης και τρίτης γενιάς. Συνολικά, περισσότεροι από πέντε εκατομμύρια ιδιοκτήτες θα μπορούν να επωφεληθούν από τη νέα λύση της Valeo, η οποία συνοδεύεται από επίσημη εγγύηση ίση με εκείνη του κατασκευαστή.

                              Η πρωτοβουλία αυτή έχει διπλό αποτέλεσμα: από τη μία, μειώνει σημαντικά το κόστος συντήρησης για τους κατόχους, ενώ από την άλλη περιορίζει τα περιθώρια κέρδους των ανεξάρτητων συνεργείων, αφού τα νέα κιβώτια θα διατίθενται απευθείας μέσω του δικτύου της Volkswagen. Παρόλα αυτά, η Valeo σημειώνει ότι η ανακατασκευή βασίζεται στην αρχή της κυκλικής οικονομίας, επαναχρησιμοποιώντας τα λειτουργικά μέρη και μειώνοντας τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις.

                              Για τη Volkswagen, η κίνηση αυτή λειτουργεί ως στρατηγικό πλεονέκτημα, αφού ενισχύει τη μακροχρόνια υποστήριξη των πελατών της και αναβαθμίζει την αξιοπιστία του brand. Παράλληλα, αποτελεί και μια έμμεση απάντηση στις συχνές επικρίσεις για το υψηλό κόστος επισκευής των DSG, που τα τελευταία χρόνια είχε οδηγήσει αρκετούς οδηγούς να στραφούν σε μεταχειρισμένα ή σε εναλλακτικά αυτόματα κιβώτια.

                              Source

                              fanis75 K 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @vdx last edited by

                                @vdx said in VW FORUM:

                                Έπειτα από 21 χρόνια παρουσίας του συστήματος DSG (Direct Shift Gearbox)

                                Απλά για το καλώς έχειν επειδή είμαστε 4Τ φόρουμ, να πω ότι τα αρχικά DSG βγαίνουν από την Γερμανική λέξη: DirektSchaltGetriebe και όχι από τα Αγγλικά. Απλά τυχαίνει και στα Αγγλικά τα αρχικά ειναι ίδια, αλλά απλά έτυχε.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                B V 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                                • B
                                  bill_hsd @fanis75 last edited by

                                  @fanis75 said in VW FORUM:

                                  @vdx said in VW FORUM:

                                  Έπειτα από 21 χρόνια παρουσίας του συστήματος DSG (Direct Shift Gearbox)

                                  Απλά για το καλώς έχειν επειδή είμαστε 4Τ φόρουμ, να πω ότι τα αρχικά DSG βγαίνουν από την Γερμανική λέξη: DirektSchaltGetriebe και όχι από τα Αγγλικά. Απλά τυχαίνει και στα Αγγλικά τα αρχικά ειναι ίδια, αλλά απλά έτυχε.

                                  Σωστα. Και αντιστοιχα στην Πορσική διάλεκτο το διπλοσύμπλεκτο PDK προκύπτει από το γερμανικό "Porsche Doppelkupplungsgetriebe".

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vdx @fanis75 last edited by

                                    @fanis75 said in VW FORUM:

                                    @vdx said in VW FORUM:

                                    Έπειτα από 21 χρόνια παρουσίας του συστήματος DSG (Direct Shift Gearbox)

                                    Απλά για το καλώς έχειν επειδή είμαστε 4Τ φόρουμ, να πω ότι τα αρχικά DSG βγαίνουν από την Γερμανική λέξη: DirektSchaltGetriebe και όχι από τα Αγγλικά. Απλά τυχαίνει και στα Αγγλικά τα αρχικά ειναι ίδια, αλλά απλά έτυχε.

                                    Copy paste το έκανα χωρίς να δώσω καθόλου βάση σε αυτό. Η ουσία είναι ότι έστω και με τεράστια καθυστέρηση θα λυθεί το πρόβλημα χιλιάδων καταναλωτών.

                                    A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • B
                                      bill_hsd last edited by

                                      Αν διαβαζω σωστά, προκειται για ανακατασκευασμένα κιβώτια που θα διατίθενται μέσω του επισήμου δικτύου, για να περιοριστεί το κόστος επισκευής, που αφορά 5 εκατομμύρια αυτοκίνητα...
                                      Και μαλιστα, σύμφωνα με το άρθρο: "Για τη Volkswagen, η κίνηση αυτή λειτουργεί ως στρατηγικό πλεονέκτημα, αφού ενισχύει τη μακροχρόνια υποστήριξη των πελατών της και αναβαθμίζει την αξιοπιστία του brand"...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A d P
                                        A d P moderator @vdx last edited by

                                        @vdx said in VW FORUM:

                                        @fanis75 said in VW FORUM:

                                        @vdx said in VW FORUM:

                                        Έπειτα από 21 χρόνια παρουσίας του συστήματος DSG (Direct Shift Gearbox)

                                        Απλά για το καλώς έχειν επειδή είμαστε 4Τ φόρουμ, να πω ότι τα αρχικά DSG βγαίνουν από την Γερμανική λέξη: DirektSchaltGetriebe και όχι από τα Αγγλικά. Απλά τυχαίνει και στα Αγγλικά τα αρχικά ειναι ίδια, αλλά απλά έτυχε.

                                        Copy paste το έκανα χωρίς να δώσω καθόλου βάση σε αυτό. Η ουσία είναι ότι έστω και με τεράστια καθυστέρηση θα λυθεί το πρόβλημα χιλιάδων καταναλωτών.

                                        Εκατομμύριων καταναλωτών......26 εκατομμύρια τεμάχια έχει πουλήσει, σύμφωνα με το άρθρο 😉

                                        I EAT MILF AND COOKIES

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          andya3 last edited by

                                          Το σύστημα της valeo γράφει ότι αφορά το dq250. Αυτό αν θυμάμαι καλά είναι το υγρού συμπλέκτη που δεν χαλάει.

                                          Το μικρό χαλάει το dq200 που είναι ξηρού τύπου. Αλλά κι αυτό έχει βελτιωθεί πολύ, χαλάει πιο δύσκολα πια. Και έχουν κυκλοφορήσει και διάφορα kit βελτίωσης για να χαλάει ακόμη πιο δύσκολα.

                                          Εντωμεταξύ άκουγα σήμερα και για το περιβόητο ecvt της Toyota. Δεν χαλάει είπαν με την έννοια του dsg, δηλ. να μείνει το αυτοκίνητο. Αλλά φθείρεται και πηδάει σχέσεις, με αποτέλεσμα να δουλεύει σε μεγαλύτερη σχέση απ' ότι πρέπει, να "μουγκρίζει" πιο πολύ το αυτοκίνητο, να παίρνει πιο συχνά μπροστά ο θερμικός και να μειώνεται η οικονομία βενζίνης. Όλα αυτά στην 5-6ετία, όχι μετά από 15ετίες κλπ που υποστηρίζουν κάποιοι.

                                          Όλα τα αυτόματα έχουν τις ευαισθησίες τους, είναι πολύπλοκες τεχνολογίες.

                                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                          fanis75 V 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                          • K
                                            kkostask @vdx last edited by

                                            @vdx said in VW FORUM:

                                            Ανάσα για τα DSG: Νέο κιβώτιο από τη Valeo με επίσημη εγγύηση και λιγότερα έξοδα.

                                            Η Valeo θα διαθέτει νέο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο για τα παλαιότερα μοντέλα με DSG του ομίλου Volkswagen, μειώνοντας το κόστος επισκευής έως και 50% και προσφέροντας λύση σε εκατομμύρια ιδιοκτήτες.

                                            Η γαλλική Valeo, ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, ετοιμάζεται να αλλάξει τα δεδομένα στις επισκευές των κιβωτίων διπλού συμπλέκτη.

                                            Έπειτα από 21 χρόνια παρουσίας του συστήματος DSG (Direct Shift Gearbox) της Volkswagen, η Valeo ανακοίνωσε ότι θα διαθέτει ένα νέο ανακατασκευασμένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη τύπου DQ250, με σημαντικά χαμηλότερο κόστος και ίδια διάρκεια ζωής με την εργοστασιακή μονάδα.

                                            Το DSG της Volkswagen, που έκανε ντεμπούτο το 2003 με το Golf R32 και πλέον έχει τοποθετηθεί σε περισσότερα από 26 εκατομμύρια αυτοκίνητα, θεωρείται μια από τις πιο επιτυχημένες τεχνολογίες της μάρκας.

                                            Ωστόσο, το κόστος επισκευής του -ιδίως στις πρώτες γενιές- παραμένει υψηλό, με τις τιμές να κυμαίνονται από €1.500 έως και €4.000, ανάλογα με το επίπεδο φθοράς. Η Valeo υπόσχεται μείωση του κόστους από 30% έως και 50%, χάρη στο νέο κιβώτιο που διαθέτει διπλό υγρό συμπλέκτη με ψύξη μέσω λαδιού και ανακατασκευάζεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του εργοστασίου.

                                            Η νέα μονάδα θα είναι διαθέσιμη από τα τέλη Νοεμβρίου και αφορά μοντέλα του ομίλου Volkswagen που χρησιμοποιούν το κιβώτιο DQ250, δηλαδή εκδόσεις των Golf (Mk5 έως Mk7), Passat B6, αλλά και Skoda Octavia δεύτερης και τρίτης γενιάς. Συνολικά, περισσότεροι από πέντε εκατομμύρια ιδιοκτήτες θα μπορούν να επωφεληθούν από τη νέα λύση της Valeo, η οποία συνοδεύεται από επίσημη εγγύηση ίση με εκείνη του κατασκευαστή.

                                            Η πρωτοβουλία αυτή έχει διπλό αποτέλεσμα: από τη μία, μειώνει σημαντικά το κόστος συντήρησης για τους κατόχους, ενώ από την άλλη περιορίζει τα περιθώρια κέρδους των ανεξάρτητων συνεργείων, αφού τα νέα κιβώτια θα διατίθενται απευθείας μέσω του δικτύου της Volkswagen. Παρόλα αυτά, η Valeo σημειώνει ότι η ανακατασκευή βασίζεται στην αρχή της κυκλικής οικονομίας, επαναχρησιμοποιώντας τα λειτουργικά μέρη και μειώνοντας τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις.

                                            Για τη Volkswagen, η κίνηση αυτή λειτουργεί ως στρατηγικό πλεονέκτημα, αφού ενισχύει τη μακροχρόνια υποστήριξη των πελατών της και αναβαθμίζει την αξιοπιστία του brand. Παράλληλα, αποτελεί και μια έμμεση απάντηση στις συχνές επικρίσεις για το υψηλό κόστος επισκευής των DSG, που τα τελευταία χρόνια είχε οδηγήσει αρκετούς οδηγούς να στραφούν σε μεταχειρισμένα ή σε εναλλακτικά αυτόματα κιβώτια.

                                            Source

                                            Τόσες παρλαπίπες για να μας πούνε ότι ουσιαστικά ξεζούμισαν σημαντικό αριθμό ατυχών κατόχων….αναβάθμιση λέει αξιοπιστίας 21 χρόνια μετά….

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 385
                                            • 386
                                            • 387
                                            • 388
                                            • 389
                                            • 387 / 389
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr