-
@metoikos said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
Αυτή η Εγνατία τί πράγμα είναι τέλος πάντων; διαδρομή Γιάννενα Θεσσαλονίκη
πληρώνουμε διόδια για να χοροπηδάμε στίς λακούβες;;
Σε ορισμένα σημεία η δεξιά λωρίδα σμπαράλια, χειρότερη από επαρχιακή οδό δεκαετίας 1990... Συγγνώμη αλλά Δεν πάει έτσι!το θεσσαλονικη αλεξανδρουπολη δεν ειναι καλυτερο παντως
110km/h και πολλα ειναι διοτι διαφορετικα θα παρεις κανεναν τροχο στο χερι.
-
Γιατί καταργούνται οι αποδείξεις στα διόδια της Ελλάδας;
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/giati-katargoyntai-oi-apodeixeis-sta-diodia-tis-elladas/
-
Τώρα να αλλάξουν και τον νόμο που θέλει οπωσδήποτε να καταθέσεις τις αποδείξεις για να πάρεις οδοιπορικά.
Εάν πας με ΜΜΜ, εισητήριο δεν αρκεί. πρέπει να πας και την απόδειξη πληρωμής! -
@tgd said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
Τώρα να αλλάξουν και τον νόμο που θέλει οπωσδήποτε να καταθέσεις τις αποδείξεις για να πάρεις οδοιπορικά.
Εάν πας με ΜΜΜ, εισητήριο δεν αρκεί. πρέπει να πας και την απόδειξη πληρωμής!Απο το αρθρο:
Σε εγκύκλιο του Διοικητή της ΑΑΔΕ (Ε.2087/2025), Γιώργου Πιτσιλή, επισημαίνεται ότι η απόδειξη παροχής υπηρεσιών για τη διέλευση οχημάτων από κλειστούς αυτοκινητοδρόμους ή γέφυρες δύναται πλέον μπορεί να μην εκτυπώνεται, εφόσον κατόπιν ενημέρωσής του, ο πελάτης επιλέγει την μη εκτύπωσή της.
Οποτε μπορει οποιος την χρειαζεται να την ζηταει. Τωρα ποσο χρονο κερδιζεις αν συζητας με τον υπαλληλο αν θες αποδειξη ή οχι, στην Ελλαδα ζουμε ας μην εχουμε απαιτησεις
-
Εγνατία Οδός: Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ολοκληρώνει την παραχώρηση και προετοιμάζει αυξήσεις στα διόδια
-
Αυτά είναι τα οχήματα που δεν θα πληρώνουν διόδια σε όλη την Ευρώπη -Για ποιον λόγο
https://www.carandmotor.gr/nea/eyropi-ohimata-den-plironoyn-diodia-2031
-
ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ: Αντιδρά ο τεχνικός κόσμος για το λουκέτο
https://www.emakedonia.gr/egnatia-odos-ae-antidra-o-technikos-kosmos-gia-to-loyketo-777665
-
οι περισσότεροι εργάζονται στη διαχείριση έργων και
μελετών για περισσότερα από 20 χρόνιαΚαλές οι μελέτες, αλλά η κατάσταση της Εγνατίας με την ελλειπή συντήρηση όλα αυτά τα χρόνια δεν ήταν επίσης ευθύνη της "Εγνατίας".
-
@a-d-p said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
Τέλος το μποτιλιάρισμα στον κόμβο της Μεταμόρφωσης
Στην μεταμορφωση βρισκεις να παρκαρεις κατα τις 9 το πρωι περιξ ξερω γω της Τατοιου?
-
@omikrositalofilos said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
@a-d-p said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
Τέλος το μποτιλιάρισμα στον κόμβο της Μεταμόρφωσης
Στην μεταμορφωση βρισκεις να παρκαρεις κατα τις 9 το πρωι περιξ ξερω γω της Τατοιου?
Από Αττική δεν γνωρίζω, αν θέλετε να σας πω για Ν. Κορδελιό και Εύοσμο -
@omikrositalofilos said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
Στην μεταμορφωση βρισκεις να παρκαρεις κατα τις 9 το πρωι περιξ ξερω γω της Τατοιου
Anyone?
-
@omikrositalofilos said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
@omikrositalofilos said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
Στην μεταμορφωση βρισκεις να παρκαρεις κατα τις 9 το πρωι περιξ ξερω γω της Τατοιου
Anyone?
Δε νομίζω να εχεις πρόβλημα.
-
@kostis20 said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
Δε νομίζω να εχεις πρόβλημα.
ευχαριστω
-
Δωρεάν διόδια: Ποιοι περνούν χωρίς να χρειάζεται να πληρώσουν – Τα δικαιολογητικά
-
@a-d-p said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
Δωρεάν διόδια: Ποιοι περνούν χωρίς να χρειάζεται να πληρώσουν – Τα δικαιολογητικά
Διαλεξτε ή τελη ή διοδια, τελη αναλογικα με το βαρος του οχηματος δηλαδη την φθορα που προκαλει στο οδικο δικτυο.
-
Αθήνα-Ναύπλιο: Πόσα ευρώ θα πληρώσω για καύσιμα και διόδια;
Πόσο κοστίζουν τα καύσιμα
Ο κάτοχος ενός βενζινοκίνητου αυτοκινήτου με μέση κατανάλωση 7 λτ./100 χλμ, για να ταξιδέψει από την Αθήνα στο Ναύπλιο και πίσω, καλύπτοντας δηλαδή 280 χιλιόμετρα, θα χρειαστεί να βγάλει από το πορτοφόλι του το ποσό των 34 ευρώ (τιμή λίτρου: 1,73 ευρώ).Με αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί πετρέλαιο για την κίνησή του, το κόστος είναι μικρότερο, αφενός λόγω της χαμηλότερης τιμής του ντίζελ κίνησης (τιμή λίτρου: 1,53 ευρώ) και αφετέρου λόγω της χαμηλότερης κατανάλωσης που έχουν οι κινητήρες πετρελαίου στον αυτοκινητόδρομο (μέσος όρος: 5,5 λτ./100 χλμ.) Συγκεκριμένα, κάνοντας απλές μαθηματικές πράξεις, υπολογίζουμε ότι το κόστος καυσίμων για το Ναύπλιο και πίσω φτάνει τα 22 ευρώ.
Ο κάτοχος ενός ηλεκτρικού με κατανάλωση 23 kWh/100 χλμ., έφοσον φορτίσει το αυτοκίνητό του με οικιακό ρεύμα (κόστος 0,24 ευρώ/kWh μαζί με τις λοιπές χρεώσε), θα χρειαστεί να πληρώσει για το ταξίδι στο Ναύπλιο και την επιστροφή του στην Αθήνα το ποσό των 15 ευρώ. Το κόστος αυξάνεται σημαντικά, εάν η φόρτιση του ηλεκτρικού γίνει σε δημόσια σε κάποιον ταχυφορτιστή, αφού η τιμή ανά kWh ανεβαίνει στα 0,62 ευρώ/kWh, κατά μέσο όρο. Σε αυτή την περίπτωση, το κόστος της μετακίνησης φτάνει τα 40 ευρώ για το πήγαινε-έλα
-
Γειά σου ρε ντιζελάρα...
-
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
Γειά σου ρε ντιζελάρα...
Τις αντιδράσεις σου σκεφτόμουν όταν το έγραφα
Θα το βάλεις και στα bookmarks και θα το πετάς στον @dettol κάθε 3 και λίγο
-
@a-d-p said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
Αθήνα-Ναύπλιο: Πόσα ευρώ θα πληρώσω για καύσιμα και διόδια;
Πόσο κοστίζουν τα καύσιμα
Ο κάτοχος ενός βενζινοκίνητου αυτοκινήτου με μέση κατανάλωση 7 λτ./100 χλμ, για να ταξιδέψει από την Αθήνα στο Ναύπλιο και πίσω, καλύπτοντας δηλαδή 280 χιλιόμετρα, θα χρειαστεί να βγάλει από το πορτοφόλι του το ποσό των 34 ευρώ (τιμή λίτρου: 1,73 ευρώ).Με αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί πετρέλαιο για την κίνησή του, το κόστος είναι μικρότερο, αφενός λόγω της χαμηλότερης τιμής του ντίζελ κίνησης (τιμή λίτρου: 1,53 ευρώ) και αφετέρου λόγω της χαμηλότερης κατανάλωσης που έχουν οι κινητήρες πετρελαίου στον αυτοκινητόδρομο (μέσος όρος: 5,5 λτ./100 χλμ.) Συγκεκριμένα, κάνοντας απλές μαθηματικές πράξεις, υπολογίζουμε ότι το κόστος καυσίμων για το Ναύπλιο και πίσω φτάνει τα 22 ευρώ.
Ο κάτοχος ενός ηλεκτρικού με κατανάλωση 23 kWh/100 χλμ., έφοσον φορτίσει το αυτοκίνητό του με οικιακό ρεύμα (κόστος 0,24 ευρώ/kWh μαζί με τις λοιπές χρεώσε), θα χρειαστεί να πληρώσει για το ταξίδι στο Ναύπλιο και την επιστροφή του στην Αθήνα το ποσό των 15 ευρώ. Το κόστος αυξάνεται σημαντικά, εάν η φόρτιση του ηλεκτρικού γίνει σε δημόσια σε κάποιον ταχυφορτιστή, αφού η τιμή ανά kWh ανεβαίνει στα 0,62 ευρώ/kWh, κατά μέσο όρο. Σε αυτή την περίπτωση, το κόστος της μετακίνησης φτάνει τα 40 ευρώ για το πήγαινε-έλα
Μόνο που το 23kwh/100km είναι εκτός τόπου και χρόνου για το Αθήνα Ναύπλιο Αθήνα. Το έκανα πριν 2 εβδομάδες και είχα 15.5kwh/100km. Αντε με καύσωνα ή 5C να ανέβαινε στο 18-19.
-
Παίζει το ηλεκτρικό που λέει να ναι το τ03
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...