-
@dettol said in TESLA FORUM:
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Μην ασχολεισαι με τετοια θεματα. Πηρες το αυτοκινητο σου, το φουλαρεις τσαμπα, ειναι μεγαλη αναβαθμιση σε σχεση με το προηγουμενο. Τιμη μεταπωλησης κτλπ θα σε απασχολησουν οταν ερθει η ωρα να πουλησεις. Προς το παρον απολαυσε το!
δεν συμφωνώ απαραίτητα με αυτό, σίγουρα όταν αγοράζεις κάτι θες να το κρατήσεις και να το απολαύσεις, αλλά η τιμή μεταπώλησης είναι ένας παράγοντας αγοράς, πχ στα toyota θεωρώ οτι πολλοί το συνεκτιμούν στην αγορά. γενικά η πτώση της τιμής, και οχι μόνο στα Tesla, αλλά γενικά στα ηλεκτρικά, κάτι δείχνει και δνε μπορεις να το αγνοήσεις.
δηλαδη αφου αγορασεις καθεσαι και βλεπεις την τιμη στη δευτερογενη αγορα και χαιρεσαι ή αγχωνεσαι; Αυτα τα κανουμε στο χρηματιστηριο οχι στα αυτοκινητα.
Πριν αγορασουμε, σκεφτομαστε ολους τους παραγοντες και δινουμε το αντιστοιχο βαρος στον καθενα. Μετα την αγορα, απο τη στιγμη που ειμαστε ικανοποιημενοι με το προϊον σταματαει αυτη η διαδικασια, διοτι δεν εχει κανενα νοημα να συνεχιστει. Στην τελικη ο nascar το αγορασε μεταχειρισμενο, επομενως δεν εφαγε την μεγαλη απομειωση της αξιας του.Τα Τογιότα είναι σαν λεφτά στην τράπεζα στην Ελλάδα.
Τα αγοράζουν και ως επένδυση κάποιοι.Τα ηλεκτρικά γενικά όπως και τα τεσλα είναι ραγδαία εξελισσόμενη κατηγορία οπότε αρκετή απαξίωση προέρχεται από αυτό.
Επίσης η αγορά ακόμα είναι στρεβλή. Με τις μεγάλες επιδοτήσεις και τα φορολογικά κίνητρα αγοράστηκαν αμάξια σε εξευτελιστικές σε σχέση με τον ανταγωνισμό τιμές.
Αλλωστε ακόμα η επιδότηση πρακτικά στη δευτερογενή αγορά μεταβιβάζεται. Δεν έχω ακούσει για κάποιον που τελικά έβγαλε κέρδος.
Στην πράξη απλά μείωσε τη χασούρα του από τη χρήση. Αν και οι τιμές στο car είναι πλασματικές και πολλά αμάξια μένουν απούλητα πολύ καιρό.
Highland rwd θα φύγει σήμερα στα 31-33. Οτιδήποτε παραπάνω απλά μένει ακούνητο. Ο nascar αγόρασε test από την tesla οπότε πλήρωσε premium γι αυτό.
Τωρα που βλέπει το νέο μοντέλο σκέφτεται ότι αν είχε κάνει υπομονή 1,5 μήνα θα μπορούσε με 2,5-3 παραπάνω να είχε πάρει κούτα και με τα έξτρα καλούδια. Απόλυτα κατανοητό λίγο ξενέρωμα.
Ακόμα και lr highland κάτω από 38 θα δωθει.
Βγηκε μια μέρα ένα κόκκινο 4 μηνών στα 35 και έφυγε σε μια νύχτα.
Η τεσλα και όλες οι εταιρίες αναγκαστικά θα βγάλουν προσφορές γιατί με τη μικρή επιδότηση τα bev έχασαν μερος απο την ελκυστικότητα τους.
Χθες έβγαλε πάλι την προσφορά η τεσλα ενώ ταυτόχρονα η BYD μεγάλωσε το electric bonus. Στο Atto 3 που ψειρίζει εβδομάδες φίλος πήρε έξτρα έκπτωση αλλά 2 χιλιάρικα (από 4 σε 6). Ευτυχώς που δεν είχε παραγγείλει νωρίτερα.Κάποια στιγμή θα ισορροπήσει η αγορά.
Το παν είναι να βγαίνουν καλά αμάξια χρηστικά.
Δεν μπορεί να έχει γεμίσει ο τόπος από suv με 60αρες μπαταρίες.
Και το BYD και τα νέα κινέζικα έχουν πολύ χαμηλές αυτονομίες για το χαρακτήρα ενός suv.Παραπάνω μπαταρίες όμως κοστίζουν.
Αυτή τη στιγμή σε 60αρα μπαταρία αξίζει μόνο το model 3 και το δελφίνι. Οριακά και το Υ standard επειδή είναι τεσλα και έχει το καλύτερο efficiency.
Τα κινέζικα είναι μόνο όγκος με ελάχιστη αυτονομία και αργές ταχύτητες φόρτισης. -
Στο τελευταίο διαφωνώ. Μέσα στο 2025 βγήκαν αρκετά μοντέλα, στη κατηγορία 50Κ+με πολύ καλύτερους χρόνους φόρτισης από tesla, που εξαλείφουν το handicap του μειωμένου efficiency. Το βλέπουμε και στις δοκιμές 1000km το bjorn.
Στα οικονομικά κινέζικα, ως τα 35Κ, ναι οι ταχύτητες φόρτισης είναι αργές. -
@dg79 said in TESLA FORUM:
Στο τελευταίο διαφωνώ. Μέσα στο 2025 βγήκαν αρκετά μοντέλα, στη κατηγορία 50Κ+με πολύ καλύτερους χρόνους φόρτισης από tesla, που εξαλείφουν το handicap του μειωμένου efficiency. Το βλέπουμε και στις δοκιμές 1000km το bjorn.
Στα οικονομικά κινέζικα, ως τα 35Κ, ναι οι ταχύτητες φόρτισης είναι αργές.Το συγκεκριμένο επιχείρημα θα είχε στέρεα βάση αν είχαμε το σταθερό δίκτυο φόρτισης που έχουν άλλες χώρες του εξωτερικού. Εδώ με δεκάδες εφαρμογές, πορτοφόλια και αδυναμία πληρωμής απευθείας με χρεωστική, μάλλον όχι !
BTW οι TESLA SC είναι σοβαρός λόγος να τα προτιμήσεις -
Στον υπόλοιπο κόσμο ναι, στην Ελλάδα μιλάμε πρακτικά για 8 σημεία φόρτισης σε ΟΛΗ την Ελλάδα. Δε το λες και δίκτυο αυτό. Στην Θεσσαλονίκη υπάρχει μόνο ένα σημείο φόρτισης και μάλιστα Ανατολικά της πόλης. Κάποιος που έρχεται από Αθήνα ή Ηγουμενίτσα και πηγαίνει προς Αλεξανδρούπολη για παράδειγμα, δεν εξυπηρετείτε από αυτό.
Δε γνωρίζω πόσο αξιόπιστη είναι η ΔΕΗ και η αντίστοιχη εφαρμογή της, αλλά έχει αντίστοιχα 50 ταχυφορτιστές σε όλη την Ελλάδα. Συν φυσικά τους πιο αργούς που έχει διαθέσιμους.
-
@axel12p said in TESLA FORUM:
Στον υπόλοιπο κόσμο ναι, στην Ελλάδα μιλάμε πρακτικά για 8 σημεία φόρτισης σε ΟΛΗ την Ελλάδα. Δε το λες και δίκτυο αυτό. Στην Θεσσαλονίκη υπάρχει μόνο ένα σημείο φόρτισης και μάλιστα Ανατολικά της πόλης. Κάποιος που έρχεται από Αθήνα ή Ηγουμενίτσα και πηγαίνει προς Αλεξανδρούπολη για παράδειγμα, δεν εξυπηρετείτε από αυτό.
Δε γνωρίζω πόσο αξιόπιστη είναι η ΔΕΗ και η αντίστοιχη εφαρμογή της, αλλά έχει αντίστοιχα 50 ταχυφορτιστές σε όλη την Ελλάδα. Συν φυσικά τους πιο αργούς που έχει διαθέσιμους.
Φόρτιση θες σε ταξίδι, σε καθημερινή βάση φορτίζεις σπίτι !
btw κάποιος που έρχεται από Αθήνα, η Θεσσαλονίκη του φαίνεται σα μεγάλο χωρίο με αστείες αναλογικά αποστάσεις, δεν θα δυσκολευτεί με την μετάβαση -
@red_monster said in TESLA FORUM:
@axel12p said in TESLA FORUM:
Στον υπόλοιπο κόσμο ναι, στην Ελλάδα μιλάμε πρακτικά για 8 σημεία φόρτισης σε ΟΛΗ την Ελλάδα. Δε το λες και δίκτυο αυτό. Στην Θεσσαλονίκη υπάρχει μόνο ένα σημείο φόρτισης και μάλιστα Ανατολικά της πόλης. Κάποιος που έρχεται από Αθήνα ή Ηγουμενίτσα και πηγαίνει προς Αλεξανδρούπολη για παράδειγμα, δεν εξυπηρετείτε από αυτό.
Δε γνωρίζω πόσο αξιόπιστη είναι η ΔΕΗ και η αντίστοιχη εφαρμογή της, αλλά έχει αντίστοιχα 50 ταχυφορτιστές σε όλη την Ελλάδα. Συν φυσικά τους πιο αργούς που έχει διαθέσιμους.
Φόρτιση θες σε ταξίδι, σε καθημερινή βάση φορτίζεις σπίτι !
btw κάποιος που έρχεται από Αθήνα, η Θεσσαλονίκη του φαίνεται σα μεγάλο χωρίο με αστείες αναλογικά αποστάσεις, δεν θα δυσκολευτεί με την μετάβασηέχεις καιρό να έρθεις.
Όχι ότι μεγάλωσε το χωριό, αλλά η κίνηση σε ώρες εργάσιμες είναι απάλευτη
Από το κέντρο είναι 20-25 λεπτά απόσταση, 40-50 λεπτά πάνε-έλα καθυστέρηση.
Ακόμα χειρότερα αν ταξιδεύεις σε άλλη πόλη (πέρα από Χαλκιδική που προφανώς βολεύει), θα πρέπει να διασχίσεις όλη τη πόλη, ή τον κουτσουρεμένο περιφερειακό, οπότε η παράκαμψη -καθυστέρηση πάει τουλάχιστον μια ώρα. -
@red_monster said in TESLA FORUM:
@axel12p said in TESLA FORUM:
Στον υπόλοιπο κόσμο ναι, στην Ελλάδα μιλάμε πρακτικά για 8 σημεία φόρτισης σε ΟΛΗ την Ελλάδα. Δε το λες και δίκτυο αυτό. Στην Θεσσαλονίκη υπάρχει μόνο ένα σημείο φόρτισης και μάλιστα Ανατολικά της πόλης. Κάποιος που έρχεται από Αθήνα ή Ηγουμενίτσα και πηγαίνει προς Αλεξανδρούπολη για παράδειγμα, δεν εξυπηρετείτε από αυτό.
Δε γνωρίζω πόσο αξιόπιστη είναι η ΔΕΗ και η αντίστοιχη εφαρμογή της, αλλά έχει αντίστοιχα 50 ταχυφορτιστές σε όλη την Ελλάδα. Συν φυσικά τους πιο αργούς που έχει διαθέσιμους.
Φόρτιση θες σε ταξίδι, σε καθημερινή βάση φορτίζεις σπίτι !
btw κάποιος που έρχεται από Αθήνα, η Θεσσαλονίκη του φαίνεται σα μεγάλο χωρίο με αστείες αναλογικά αποστάσεις, δεν θα δυσκολευτεί με την μετάβασηΔε συζητάμε για φόρτιση στο σπίτι προφανώς.
Λέμε ότι κάποιος που έρχεται από Δυτικά και θέλει να κινηθεί προς Ανατολικά (π.χ. Καβάλα), θα πρέπει να κάνει 40Km επιπλέον, να περάσει δύο φορές από τον Περιφερειακό Θεσσαλονίκης, απλά και μόνο για να φτάσει στο Cosmos και να φορτίσει. Και να σημειώσουμε πως ο προηγούμενος φορτιστής είναι Λάρισα και ο επόμενος Τουρκία!
Μπορεί να το βρίσκεις λογικό, αλλά για εμένα αυτό δεν αποτελεί πλεονέκτημα των Tesla.
-
@axel12p said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@axel12p said in TESLA FORUM:
Στον υπόλοιπο κόσμο ναι, στην Ελλάδα μιλάμε πρακτικά για 8 σημεία φόρτισης σε ΟΛΗ την Ελλάδα. Δε το λες και δίκτυο αυτό. Στην Θεσσαλονίκη υπάρχει μόνο ένα σημείο φόρτισης και μάλιστα Ανατολικά της πόλης. Κάποιος που έρχεται από Αθήνα ή Ηγουμενίτσα και πηγαίνει προς Αλεξανδρούπολη για παράδειγμα, δεν εξυπηρετείτε από αυτό.
Δε γνωρίζω πόσο αξιόπιστη είναι η ΔΕΗ και η αντίστοιχη εφαρμογή της, αλλά έχει αντίστοιχα 50 ταχυφορτιστές σε όλη την Ελλάδα. Συν φυσικά τους πιο αργούς που έχει διαθέσιμους.
Φόρτιση θες σε ταξίδι, σε καθημερινή βάση φορτίζεις σπίτι !
btw κάποιος που έρχεται από Αθήνα, η Θεσσαλονίκη του φαίνεται σα μεγάλο χωρίο με αστείες αναλογικά αποστάσεις, δεν θα δυσκολευτεί με την μετάβασηΔε συζητάμε για φόρτιση στο σπίτι προφανώς.
Λέμε ότι κάποιος που έρχεται από Δυτικά και θέλει να κινηθεί προς Ανατολικά (π.χ. Καβάλα), θα πρέπει να κάνει 40Km επιπλέον, να περάσει δύο φορές από τον Περιφερειακό Θεσσαλονίκης, απλά και μόνο για να φτάσει στο Cosmos και να φορτίσει. Και να σημειώσουμε πως ο προηγούμενος φορτιστής είναι Λάρισα και ο επόμενος Τουρκία!
Μπορεί να το βρίσκεις λογικό, αλλά για εμένα αυτό δεν αποτελεί πλεονέκτημα των Tesla.
θα εχει φορτισει ηδη λαρισα (ή και αταλαντη αν εχει Υ), θα προσπερασει τη θεσσαλονικη και θα φορτισει στην αμφιπολη, ωστε να συνεχισει ανατολικα. Θα εχει κανει 2/3 φορτισεις του (ή 1/2 αν εχει σενταν τεσλα) σε supercharger.
Οταν με το καλο παρεις ή πας ταξιδι με ηλεκτρικο, θα καταλαβεις τη διαφορα. -
Θα κάνεις τις ίδιες στάσεις για κατούρημα, με αυτές των ΚΤΕΛ.
Εκλεισε και ο Λεβέντης ρε γμτ...
-
@criuser said in TESLA FORUM:
Θα κάνεις τις ίδιες στάσεις για κατούρημα, με αυτές των ΚΤΕΛ.
Εκλεισε και ο Λεβέντης ρε γμτ...
Αφού βρε συ ΡΙΖΟ, ταξιδεύεις πιο αργά από τα ΚΤΕΛ ! Σε ταμας;
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Θα κάνεις τις ίδιες στάσεις για κατούρημα, με αυτές των ΚΤΕΛ.
Εκλεισε και ο Λεβέντης ρε γμτ...
Αφού βρε συ ΡΙΖΟ, ταξιδεύεις πιο αργά από τα ΚΤΕΛ ! Σε ταμας;
Από εσάς πιο γρήγορα, σίγουρα.
Αλλά δεν έχω άκρες στην εξουσία και έτσι τα όρια τα τηρώ...
Με μια δημοκρατική ανοχή 10-20 χαω...
-
@criuser said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Θα κάνεις τις ίδιες στάσεις για κατούρημα, με αυτές των ΚΤΕΛ.
Εκλεισε και ο Λεβέντης ρε γμτ...
Αφού βρε συ ΡΙΖΟ, ταξιδεύεις πιο αργά από τα ΚΤΕΛ ! Σε ταμας;
Από εσάς πιο γρήγορα, σίγουρα.
Αλλά δεν έχω άκρες στην εξουσία και έτσι τα όρια τα τηρώ...
Με μια δημοκρατική ανοχή 10-20 χαω...
Από εμάς, ποιους εμάς ;
Ποιοι είμαστε εμείς ; Και ποιοι εσείς ; -
Εσείς που μας λέτε ότι ταξιδεύουμε αργά, σαν τα ΚΤΕΛ...
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@axel12p said in TESLA FORUM:
Στον υπόλοιπο κόσμο ναι, στην Ελλάδα μιλάμε πρακτικά για 8 σημεία φόρτισης σε ΟΛΗ την Ελλάδα. Δε το λες και δίκτυο αυτό. Στην Θεσσαλονίκη υπάρχει μόνο ένα σημείο φόρτισης και μάλιστα Ανατολικά της πόλης. Κάποιος που έρχεται από Αθήνα ή Ηγουμενίτσα και πηγαίνει προς Αλεξανδρούπολη για παράδειγμα, δεν εξυπηρετείτε από αυτό.
Δε γνωρίζω πόσο αξιόπιστη είναι η ΔΕΗ και η αντίστοιχη εφαρμογή της, αλλά έχει αντίστοιχα 50 ταχυφορτιστές σε όλη την Ελλάδα. Συν φυσικά τους πιο αργούς που έχει διαθέσιμους.
Φόρτιση θες σε ταξίδι, σε καθημερινή βάση φορτίζεις σπίτι !
btw κάποιος που έρχεται από Αθήνα, η Θεσσαλονίκη του φαίνεται σα μεγάλο χωρίο με αστείες αναλογικά αποστάσεις, δεν θα δυσκολευτεί με την μετάβασηΜέχρι να τελειώσει το flyover , αυτή η «μικρή» παράκαμψη θα σου στοιχίσει 1,5 ώρα (με εξαίρεση βραδινές- πρώτες πρωινές ώρες)
-
@a-d-p said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@axel12p said in TESLA FORUM:
Στον υπόλοιπο κόσμο ναι, στην Ελλάδα μιλάμε πρακτικά για 8 σημεία φόρτισης σε ΟΛΗ την Ελλάδα. Δε το λες και δίκτυο αυτό. Στην Θεσσαλονίκη υπάρχει μόνο ένα σημείο φόρτισης και μάλιστα Ανατολικά της πόλης. Κάποιος που έρχεται από Αθήνα ή Ηγουμενίτσα και πηγαίνει προς Αλεξανδρούπολη για παράδειγμα, δεν εξυπηρετείτε από αυτό.
Δε γνωρίζω πόσο αξιόπιστη είναι η ΔΕΗ και η αντίστοιχη εφαρμογή της, αλλά έχει αντίστοιχα 50 ταχυφορτιστές σε όλη την Ελλάδα. Συν φυσικά τους πιο αργούς που έχει διαθέσιμους.
Φόρτιση θες σε ταξίδι, σε καθημερινή βάση φορτίζεις σπίτι !
btw κάποιος που έρχεται από Αθήνα, η Θεσσαλονίκη του φαίνεται σα μεγάλο χωρίο με αστείες αναλογικά αποστάσεις, δεν θα δυσκολευτεί με την μετάβασηΜέχρι να τελειώσει το flyover , αυτή η «μικρή» παράκαμψη θα σου στοιχίσει 1,5 ώρα (με εξαίρεση βραδινές- πρώτες πρωινές ώρες)
Θα κάνουμε υπομονή, αγαπάμε ελλ εργολάβους
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@axel12p said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@axel12p said in TESLA FORUM:
Στον υπόλοιπο κόσμο ναι, στην Ελλάδα μιλάμε πρακτικά για 8 σημεία φόρτισης σε ΟΛΗ την Ελλάδα. Δε το λες και δίκτυο αυτό. Στην Θεσσαλονίκη υπάρχει μόνο ένα σημείο φόρτισης και μάλιστα Ανατολικά της πόλης. Κάποιος που έρχεται από Αθήνα ή Ηγουμενίτσα και πηγαίνει προς Αλεξανδρούπολη για παράδειγμα, δεν εξυπηρετείτε από αυτό.
Δε γνωρίζω πόσο αξιόπιστη είναι η ΔΕΗ και η αντίστοιχη εφαρμογή της, αλλά έχει αντίστοιχα 50 ταχυφορτιστές σε όλη την Ελλάδα. Συν φυσικά τους πιο αργούς που έχει διαθέσιμους.
Φόρτιση θες σε ταξίδι, σε καθημερινή βάση φορτίζεις σπίτι !
btw κάποιος που έρχεται από Αθήνα, η Θεσσαλονίκη του φαίνεται σα μεγάλο χωρίο με αστείες αναλογικά αποστάσεις, δεν θα δυσκολευτεί με την μετάβασηΔε συζητάμε για φόρτιση στο σπίτι προφανώς.
Λέμε ότι κάποιος που έρχεται από Δυτικά και θέλει να κινηθεί προς Ανατολικά (π.χ. Καβάλα), θα πρέπει να κάνει 40Km επιπλέον, να περάσει δύο φορές από τον Περιφερειακό Θεσσαλονίκης, απλά και μόνο για να φτάσει στο Cosmos και να φορτίσει. Και να σημειώσουμε πως ο προηγούμενος φορτιστής είναι Λάρισα και ο επόμενος Τουρκία!
Μπορεί να το βρίσκεις λογικό, αλλά για εμένα αυτό δεν αποτελεί πλεονέκτημα των Tesla.
θα εχει φορτισει ηδη λαρισα (ή και αταλαντη αν εχει Υ), θα προσπερασει τη θεσσαλονικη και θα φορτισει στην αμφιπολη, ωστε να συνεχισει ανατολικα. Θα εχει κανει 2/3 φορτισεις του (ή 1/2 αν εχει σενταν τεσλα) σε supercharger.
Οταν με το καλο παρεις ή πας ταξιδι με ηλεκτρικο, θα καταλαβεις τη διαφορα.Δε λέω ότι δεν θα φτάσει, αλλά μη λέμε ότι είναι μεγάλο πλεονέκτημα των Tesla το δίκτυο των superchargers με 8 σημεία φόρτισης για ΟΛΗ την Ελλάδα!
-
@axel12p said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@axel12p said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@axel12p said in TESLA FORUM:
Στον υπόλοιπο κόσμο ναι, στην Ελλάδα μιλάμε πρακτικά για 8 σημεία φόρτισης σε ΟΛΗ την Ελλάδα. Δε το λες και δίκτυο αυτό. Στην Θεσσαλονίκη υπάρχει μόνο ένα σημείο φόρτισης και μάλιστα Ανατολικά της πόλης. Κάποιος που έρχεται από Αθήνα ή Ηγουμενίτσα και πηγαίνει προς Αλεξανδρούπολη για παράδειγμα, δεν εξυπηρετείτε από αυτό.
Δε γνωρίζω πόσο αξιόπιστη είναι η ΔΕΗ και η αντίστοιχη εφαρμογή της, αλλά έχει αντίστοιχα 50 ταχυφορτιστές σε όλη την Ελλάδα. Συν φυσικά τους πιο αργούς που έχει διαθέσιμους.
Φόρτιση θες σε ταξίδι, σε καθημερινή βάση φορτίζεις σπίτι !
btw κάποιος που έρχεται από Αθήνα, η Θεσσαλονίκη του φαίνεται σα μεγάλο χωρίο με αστείες αναλογικά αποστάσεις, δεν θα δυσκολευτεί με την μετάβασηΔε συζητάμε για φόρτιση στο σπίτι προφανώς.
Λέμε ότι κάποιος που έρχεται από Δυτικά και θέλει να κινηθεί προς Ανατολικά (π.χ. Καβάλα), θα πρέπει να κάνει 40Km επιπλέον, να περάσει δύο φορές από τον Περιφερειακό Θεσσαλονίκης, απλά και μόνο για να φτάσει στο Cosmos και να φορτίσει. Και να σημειώσουμε πως ο προηγούμενος φορτιστής είναι Λάρισα και ο επόμενος Τουρκία!
Μπορεί να το βρίσκεις λογικό, αλλά για εμένα αυτό δεν αποτελεί πλεονέκτημα των Tesla.
θα εχει φορτισει ηδη λαρισα (ή και αταλαντη αν εχει Υ), θα προσπερασει τη θεσσαλονικη και θα φορτισει στην αμφιπολη, ωστε να συνεχισει ανατολικα. Θα εχει κανει 2/3 φορτισεις του (ή 1/2 αν εχει σενταν τεσλα) σε supercharger.
Οταν με το καλο παρεις ή πας ταξιδι με ηλεκτρικο, θα καταλαβεις τη διαφορα.Δε λέω ότι δεν θα φτάσει, αλλά μη λέμε ότι είναι μεγάλο πλεονέκτημα των Tesla το δίκτυο των superchargers με 8 σημεία φόρτισης για ΟΛΗ την Ελλάδα!
Είναι. Με τα σημεία αυτά καλύπτεις ταξίδια σε τεράστιο κομμάτι της Ελλάδας. Ξανά λέω, όταν πας ταξίδι με ηλεκτρικό και αναγκαστείς να φορτίσεις, θα καταλάβεις γιατί το λέμε.
-
@axel12p said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@axel12p said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@axel12p said in TESLA FORUM:
Στον υπόλοιπο κόσμο ναι, στην Ελλάδα μιλάμε πρακτικά για 8 σημεία φόρτισης σε ΟΛΗ την Ελλάδα. Δε το λες και δίκτυο αυτό. Στην Θεσσαλονίκη υπάρχει μόνο ένα σημείο φόρτισης και μάλιστα Ανατολικά της πόλης. Κάποιος που έρχεται από Αθήνα ή Ηγουμενίτσα και πηγαίνει προς Αλεξανδρούπολη για παράδειγμα, δεν εξυπηρετείτε από αυτό.
Δε γνωρίζω πόσο αξιόπιστη είναι η ΔΕΗ και η αντίστοιχη εφαρμογή της, αλλά έχει αντίστοιχα 50 ταχυφορτιστές σε όλη την Ελλάδα. Συν φυσικά τους πιο αργούς που έχει διαθέσιμους.
Φόρτιση θες σε ταξίδι, σε καθημερινή βάση φορτίζεις σπίτι !
btw κάποιος που έρχεται από Αθήνα, η Θεσσαλονίκη του φαίνεται σα μεγάλο χωρίο με αστείες αναλογικά αποστάσεις, δεν θα δυσκολευτεί με την μετάβασηΔε συζητάμε για φόρτιση στο σπίτι προφανώς.
Λέμε ότι κάποιος που έρχεται από Δυτικά και θέλει να κινηθεί προς Ανατολικά (π.χ. Καβάλα), θα πρέπει να κάνει 40Km επιπλέον, να περάσει δύο φορές από τον Περιφερειακό Θεσσαλονίκης, απλά και μόνο για να φτάσει στο Cosmos και να φορτίσει. Και να σημειώσουμε πως ο προηγούμενος φορτιστής είναι Λάρισα και ο επόμενος Τουρκία!
Μπορεί να το βρίσκεις λογικό, αλλά για εμένα αυτό δεν αποτελεί πλεονέκτημα των Tesla.
θα εχει φορτισει ηδη λαρισα (ή και αταλαντη αν εχει Υ), θα προσπερασει τη θεσσαλονικη και θα φορτισει στην αμφιπολη, ωστε να συνεχισει ανατολικα. Θα εχει κανει 2/3 φορτισεις του (ή 1/2 αν εχει σενταν τεσλα) σε supercharger.
Οταν με το καλο παρεις ή πας ταξιδι με ηλεκτρικο, θα καταλαβεις τη διαφορα.Δε λέω ότι δεν θα φτάσει, αλλά μη λέμε ότι είναι μεγάλο πλεονέκτημα των Tesla το δίκτυο των superchargers με 8 σημεία φόρτισης για ΟΛΗ την Ελλάδα!
Είναι μεγάλο πλεονέκτημα και όταν κάνεις ταξίδια με ηλεκτρικό επί μακρόν θα το καταλάβεις
-
Δεν έχω Tesla, ούτε ηλεκτρικό, οπότε δεν γνωρίζω στην πράξη τι ισχύει.
Αν εσείς θεωρείτε ότι το δίκτυο της Tesla ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ τις δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, πάω πάσο. -
Το καταλάβαμε οτι δεν έχεις ηλεκτρικό ούτε γνωρίζεις επί του πρακτέου αλλιώς θα είχες άλλη άποψη
TESLA FORUM