-
Η BYD ψηφίζει Ευρώπη – Ποια χώρα είναι το μεγάλο φαβορί για το νέο της εργοστάσιο;
Δε γνωρίζω ποια είναι, αλλά μπορώ να σου πω με βεβαιότητα ποια ΔΕΝ είναι!!!
-
Βλέπω την κυβέρνηση να τους καλεί σε meeting, να υπόσχεται απορρόφηση οχημάτων για αντικατάσταση των κρατικών, επιδότηση σε ηλεκτρικά για ιδιώτες και επαγγελματίες οδηγούς, χωροθέτηση γραμμής παραγωγής κοντά σε χώρο παραγωγής ενέργειας και παροχής νερού, κλπ.
Τι όχι; αλλά ξέχασα εμείς αδειάζουμε τις λίμνες στον Παγασητικό και μετά μαζεύουμε τα ψόφια ψάρια.
-
Στρατηγικά θα πόνταρα στη Γερμανία με σκοπό την κατασκευή των πολυτελών μοντέλων της εταιρείας, η αγορά της με τα leasing θα μπορούσε να σηκώσει το αυξημένο κόστος κατασκευής
Έτσι θα κλείδωνε τις αντιδράσεις των Γερμανών ευρωβουλευτών για μελλοντικές επιβαρύνσεις οτιδήποτε άλλου δεν κατασκευάζεται από τον όμιλο τους στην Ευρώπη, και αυτό λόγω πολιτικού κόστους στην περίπτωση που στεναχωρήσουν την BYD, δηλαδή το άγχος για την μελλοντική προοπτική της θα το μεταβίβαζε από πάνω της στην κοινωνία των ανταγωνιστών της.
Και μιας και η Γερμανία παραμένει η μεγαλύτερη οικονομία της ευρωζώνης, ο λόγος της επηρεάζει και κράτη δορυφόρους.
Μακάρι οι ανταγωνιστές της να μεταφέρουν σε εμάς τις γραμμές παραγωγής τους εκμεταλλευόμενοι τις θαλάσσιες γραμμές μας, και το χαμηλό εργατικό κόστος.
Αλλά αυτά χρειάζονται στρατηγικό πλάνο από την πλευρά των ελληνικών κυβερνήσεων και όχι ευχές καθώς μειώνουμε στο ελάχιστο τον φόρο μερισμάτων.
-
Η BYD ψηφίζει Ευρώπη – Ποια χώρα είναι το μεγάλο φαβορί για το νέο της εργοστάσιο;
Δε γνωρίζω ποια είναι, αλλά μπορώ να σου πω με βεβαιότητα ποια ΔΕΝ είναι!!!
Γράφει στο άρθρο, κάντε κλικ να πάρουμε κάνα ευρώ
-
Απαπαπα, δεν διαβάζουμε ποτέ 4τροχους
-
Η BYD ψηφίζει Ευρώπη – Ποια χώρα είναι το μεγάλο φαβορί για το νέο της εργοστάσιο;
Δε γνωρίζω ποια είναι, αλλά μπορώ να σου πω με βεβαιότητα ποια ΔΕΝ είναι!!!
Γράφει στο άρθρο, κάντε κλικ να πάρουμε κάνα ευρώ
εχω καταληξει οτι για τους περισσοτερους ειναι παιχνιδι οπου προσπαθουν να μαντεψουν τι λεει ενα αρθρο μονο απο τον τιτλο ή οτι διαβαζουν στο hyperlink
-
Ε ναι, άλλη δουλειά δεν έχουμε να διαβάζουμε άρθρα
-
Η BYD ψηφίζει Ευρώπη – Ποια χώρα είναι το μεγάλο φαβορί για το νέο της εργοστάσιο;
Δε γνωρίζω ποια είναι, αλλά μπορώ να σου πω με βεβαιότητα ποια ΔΕΝ είναι!!!
Γράφει στο άρθρο, κάντε κλικ να πάρουμε κάνα ευρώ
εχω καταληξει οτι για τους περισσοτερους ειναι παιχνιδι οπου προσπαθουν να μαντεψουν τι λεει ενα αρθρο μονο απο τον τιτλο ή οτι διαβαζουν στο hyperlink
Φοβούνται μήπως είναι scam
-
Γράψε
BYD > εργοστάσια Ευρώπη > Ισπανία
Αυτό!
-
η BYD ισχυριζεται οτι η 12 V τους εχει 1 χρονο εγγυηση (ολοι δινουν 2 χρονια και η ΤΟΥΟΤΑ 3 χρονια ακομα και σε 23 ετων rav4 και μπαταρια ΤΟΥΟΤΑ που εβαλα σε καταπληκτικη τιμη!) και εστειλα στο συνηγορο του καταναλωτη, αφου στα μαιλ μου που εστειλα και μου τα εδωσε η τεχνητη νοημοσυνη (διευθυνση στην Ελλαδα, διευθυνση Ευρωπη, διευθυνση Κινεζος στην Ελλαδα) δεν απαντανε! Μονο ο Κινεζος στο πρωτο μαιλ μετα απο λιγα λεπτα ειπε θα το προωθησει και μετα 4 ημερες σιγη ιχθυος απο ολους, οποτε συνηγορο του καταναλωτη και τους το γνωστοποιησα και εκεινοι δεν απαντησαν... Ωστόσο, σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία (Ν. 2251/1994 – προστασία καταναλωτή), για οποιοδήποτε προϊόν που πωλείται μαζί με το αυτοκίνητο (εργοστασιακό) ισχύει τουλάχιστον 2 χρόνια νόμιμη εγγύηση, εκτός αν αποδειχθεί "κακή χρήση" (π.χ. αφυδάτωση, παρατεταμένη ακινησία κ.λπ.).
Τεραστια διαφορα προς το χειροτερο το Service Σφακιανακης Κηφισος με ΤΟΥΟΤΑ Φλαμιατος αφου εχουμε Yaris Cross. Ηδη στο Atto 3 σε 20.000 χλμ και 15 μηνες ζωης, μου χαλασε η κολωνα τιμονιου και μετα 3 επισκεψεις πειστηκαν να την αλλαξουν ευτυχως μεσα στην εγγυηση, ακομα δεν πηγα την Τεταρτη παω και ο Θεος βοηθος να κανουν καλη δουλεια. Πχ στο YARIS σε αφηνουν να βαλεις μεγαλυτερη μπαταρια (ασε που εμας δεν εχει προβλημα 3 χρονια μετα και με κινηση μονο μια φορα την εβδομαδα και με συναγερμο που βαζει η TOYOTA δωρεαν), Sfakianakis με καθημερινη κινηση τουλαχιστον 35 χλμ του Atto 3: σου λενε να αλλαξεις με την ιδια μικρη 36 Ah για να χαλασει παλι στους 15 μηνες μετα την αγορα του Atto 3 ή δυο χρονια απο τοτε που κατασκευαστηκε η μπαταριουλα 12 V. Εντωμεταξυ τους λεω στην Αυστραλια βαζουν την 12V LFP του Seal που εχει ακριβως το ιδιο ηλεκτρικο κυκλωμα, τους δινω τη διευθυνση στο YouTube και ουτε ασχολουνται. Ουτε τιμη μου λενε, ουτε αν το εγκρινουν, μου λενε: παρε απο εξωτερικο ιοντων λιθιου 36 ΑΗ και ολα στο προφορικο να με πεταξουν μετα εξω απο εγγυηση! Εντωμεταξυ δεν υπαρχει τετοια 12v λιθιου για Atto 3 παγκοσμιως οεο, καποτε υπηρχε τωρα δεν υπαρχει οεο. Ασε που τους λεω το διαγνωστικο μου σε πολλαπλες μετρησεις τη βγαζει καλη μπαταρια του Atto 3 (Health 100%!) με χαμηλη αντισταση, που ομως την εκφορτιζει με το αυτοκινητο ακινητο, αρα λογισμικο ειναι το θεμα: δεν μπαινει σε κατασταση υπνου και αυτοι λενε αλλαγη αλλαγη μπαταριας!!! ChatGPT ανεβασα φωτο και αποτελεσματα απο το διαγνωστικο μου και συνηγορει σε ολα που ανεφερα πριν! Προς το παρον φορτιζω οταν ειναι στο Parking μου, τη μικρη μπαταρια 12V Atto 3 με Ctek 5 φορτιστη και ετσι επιβιωνει μεχρι να φτασει η Τεταρτη να το δουνε οεο! -
Η τεχνκή εξυπηρέτηση στα κινέζικα είναι ακόμη στα σπάργανα.
-
Τεραστια διαφορα προς το χειροτερο το Service Σφακιανακης Κηφισος με ΤΟΥΟΤΑ Φλαμιατος αφου εχουμε Yaris Cross.
ένας λόγος που σκέφτομαι για Tesla (είτε καινούργιο είτε μεταχειρισμένο) είναι ακριβώς αυτός, τα service στο Σφακιανάκη. Δεν περίμενα ποτέ ότι θα δώσουν καλή υπηρεσία και δεν θεωρώ ότι στο μέλλον τα πράγματα θα βελτιωθούν.
-
@antonn για την εξυπηρετηση δοκιμασε και το live chat που εχει στην εφαρμογη. Τωρα για την φορτιση της 12v εγω εχω dolphin και μου ειπαν στο service οτι ποτε ποτε οταν το εχω φορτισει στο 100% να το αφηνω ανοιχτο και κλειδωμενο για ~45λεπτα,αυτο συντηρει την 12v.Δεν ξερω αν ισχυει,επισης αυτο με την 12v ταλαιπωρει μονο το atto?dolphin δεν εχει πεσει στην αντιληψη μου…
Επισης μου ειπαν οτι το dolphin εχει lfp 12v,ισχυει αραγε;;; -
@antonn για την εξυπηρετηση δοκιμασε και το live chat που εχει στην εφαρμογη. Τωρα για την φορτιση της 12v εγω εχω dolphin και μου ειπαν στο service οτι ποτε ποτε οταν το εχω φορτισει στο 100% να το αφηνω ανοιχτο και κλειδωμενο για ~45λεπτα,αυτο συντηρει την 12v.Δεν ξερω αν ισχυει,επισης αυτο με την 12v ταλαιπωρει μονο το atto?dolphin δεν εχει πεσει στην αντιληψη μου…
Επισης μου ειπαν οτι το dolphin εχει lfp 12v,ισχυει αραγε;;;Δεν έχω δει καμμία τέτοια αναφορά στο manual πάντως.
-
οταν το εχω φορτισει στο 100% να το αφηνω ανοιχτο και κλειδωμενο για ~45λεπτα,αυτο συντηρει την 12v
να το αφηνεις κλειδωμενο και ησυχο για 45 λεπτα μετα τη φορτιση στο 100%?
Ή να το βαζεις μπροστα και να ειναι με το φορτιστη συνεχως στο 100% για 45 λεπτα και κλειδωμενο να μην στο κλεψουν;
Αυτο εννοεις;Παντως στο μανουαλ δε γραφει τιποτε τετοιο. Ομως οταν φορτισα στο 100%, πραγματι μετρησα υψηλοτερη σταθμη στην μπαταρια τη μικρη και μικροτερη αποφορτιση. Μηπως για αυτο στο μανουαλ επιμενει για φορτιση στο 100% μια φορα την εβδομαδα;
Διαβασα στο ιντερνετ οτι ο DC converter (που παιζει ρολο δυναμο σε εμας) δεν εχει πολυ δυναμη και δε φορτιζει τερμα την μπαταρια. Για να ζησει όμως η AGM μπαταρια θελει συχνα φορτιση ανω του 70%, κατω απο αυτο το οριο καταπονειται. Πολλα επισης θερμικα εχουν χαμηλα δυναμο, (μηπως για να εχουν μικρη καταναλωση?) και βγαζουν 3 χρονια με την μπαταρια ειδικα τα Ιαπωνικα.
Αν εχεις facelift Dolfin ή Atto 3 τοτε εχει μπαταρια LFP και ειναι κατω απο το καθισμα του συνοδηγου. LFP ομως που δεν μπαινει στο προ facelift, γιατι ειναι εντελως διαφορετικη σε σχημα. Αν εχεις την μπαταρια μεσα στο μπροστινο καπω, ειναι AGM και εισαι προ facelift, εκει μπαινει η LFP του Seal που ταιριαζει σε μεγεθος ακριβως και εχει το ιδιο ηλεκτρικο κυκλωμα με το Atto 3 και προφανως με το Dolphin -
οταν το εχω φορτισει στο 100% να το αφηνω ανοιχτο και κλειδωμενο για ~45λεπτα,αυτο συντηρει την 12v
να το αφηνεις κλειδωμενο και ησυχο για 45 λεπτα μετα τη φορτιση στο 100%?
Ή να το βαζεις μπροστα και να ειναι με το φορτιστη για 45 λεπτα και κλειδωμενο να μην στο κλεψουν;
Αυτο εννοεις;Παντως στο μανουαλ δε γραφει τιποτε τετοιο. Ομως οταν φορτισα στο 100%, πραγματι μετρησα υψηλοτερη σταθμη στην μπαταρια τη μικρη και μικροτερη αποφορτιση. Μηπως για αυτο στο μανουαλ επιμενει για φορτιση στο 100% μια φορα την εβδομαδα;
Διαβασα στο ιντερνετ οτι ο DC converter (που παιζει ρολο δυναμο σε εμας) δεν εχει πολυ δυναμη και δε φορτιζει τερμα την μπαταρια. Για να ζησει όμως η AGM μπαταρια θελει συχνα φορτιση ανω του 70%, κατω απο αυτο το οριο καταπονειται. Πολλα επισης θερμικα εχουν χαμηλα δυναμο, (μηπως για να εχουν μικρη καταναλωση?) και βγαζουν 3 χρονια με την μπαταρια ειδικα τα Ιαπωνικα.
Αν εχεις facelift Dolfin ή Atto 3 τοτε εχει μπαταρια LFP και ειναι κατω απο το καθισμα του συνοδηγου. LFP ομως που δεν μπαινει στο προ facelift, γιατι ειναι εντελως διαφορετικη σε σχημα. Αν εχεις την μπαταρια μεσα στο μπροστινο καπω, ειναι AGM και εισαι προ facelift, εκει μπαινει η LFP του Seal που ταιριαζει σε μεγεθος ακριβως και εχει το ιδιο ηλεκτρικο κυκλωμα με το Atto 3 και προφανως με το DolphinΔεν έχω διαβάσει να το αφήνεις ήσυχο για 45’ μετά από φόρτιση στο 100%.
Φόρτιση στο 100% θέλουν όλες οι lfp (οι high voltage) για να γίνεται calibration.
Στο dolphin μου, όπως σε όλα που έχουν κυκλοφορήσει στην Ελλάδα, η μπαταρία είναι κάτω από το πίσω κάθισμα. -
κοιτα να δεις που θα εχετε εσεις LFP μπαταρια! Μακαρι και μπραβο
-
οταν το εχω φορτισει στο 100% να το αφηνω ανοιχτο και κλειδωμενο για ~45λεπτα,αυτο συντηρει την 12v
να το αφηνεις κλειδωμενο και ησυχο για 45 λεπτα μετα τη φορτιση στο 100%?
Ή να το βαζεις μπροστα και να ειναι με το φορτιστη συνεχως στο 100% για 45 λεπτα και κλειδωμενο να μην στο κλεψουν;
Αυτο εννοεις;Παντως στο μανουαλ δε γραφει τιποτε τετοιο. Ομως οταν φορτισα στο 100%, πραγματι μετρησα υψηλοτερη σταθμη στην μπαταρια τη μικρη και μικροτερη αποφορτιση. Μηπως για αυτο στο μανουαλ επιμενει για φορτιση στο 100% μια φορα την εβδομαδα;
Διαβασα στο ιντερνετ οτι ο DC converter (που παιζει ρολο δυναμο σε εμας) δεν εχει πολυ δυναμη και δε φορτιζει τερμα την μπαταρια. Για να ζησει όμως η AGM μπαταρια θελει συχνα φορτιση ανω του 70%, κατω απο αυτο το οριο καταπονειται. Πολλα επισης θερμικα εχουν χαμηλα δυναμο, (μηπως για να εχουν μικρη καταναλωση?) και βγαζουν 3 χρονια με την μπαταρια ειδικα τα Ιαπωνικα.
Αν εχεις facelift Dolfin ή Atto 3 τοτε εχει μπαταρια LFP και ειναι κατω απο το καθισμα του συνοδηγου. LFP ομως που δεν μπαινει στο προ facelift, γιατι ειναι εντελως διαφορετικη σε σχημα. Αν εχεις την μπαταρια μεσα στο μπροστινο καπω, ειναι AGM και εισαι προ facelift, εκει μπαινει η LFP του Seal που ταιριαζει σε μεγεθος ακριβως και εχει το ιδιο ηλεκτρικο κυκλωμα με το Atto 3 και προφανως με το DolphinΑυτο που ανεφεραν στο service ειναι
Φορτιση πληρως στο 100. Μετα ανοιγουμε το αυτοκινητο και το αφηνουμεωω χωρις καταναλωσεις στο start δηλ με τις οθονες ανοιχτες και κλειδωμενο για 45 λεπτα.Δεν αναφερεται καπου μου το ειπαν στο service για συντηρηση της 12v.Θα μπορουσες να το κανεις και να μετρησεις; -
BYD forum